Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Šiaip prieš porą metų , atrodo, "Transporto pasaulyje", tikrai buvo straipsnis, kuriame buvo išdėstytos G. Nakučio, bendrovės direktoriaus mintys, kad planuose yra parduoti esamą parko teritoriją Verkių gatvėje, ir už tuos pinigus pasistatyti 3 arba 4 depus aplinkui Vilniaus, vienas kurių butų tikrai Naujojoj Vilnioj. Bet jau 2 metai praėjo ...

    Comment


      Tam tikriausiai nėra lėšų.... Todėl ir nedaro tokio dalyko. Bet manau tai tikrai būtų gerai, parką išskaidyti į 2 -3 ar 4 padalinius.
      Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

      Comment


        Ar naktiniais vis dar važinėja mažieji VanHool A508, ar ir didesni išrieda? Senokai jau teko matyti juos.

        Comment


          Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
          Ar naktiniais vis dar važinėja mažieji VanHool A508, ar ir didesni išrieda? Senokai jau teko matyti juos.

          Normalus autobusai vazineja, volvo 7700.

          Comment


            Parašė kaskas Rodyti pranešimą
            Jei taip darytu, tai turetu payvairinti marsrutu skaiciu, sukurti nauju marsrutu, nes kaip pvz zmogui i tarkim Kairenus grysti.,....


            Vazines tais paciais marsrutais kaip iki siol , tik bandys elgtis taip kaip elgiasi privatus mikriuku vairuotojai. Piko valandomis-prasau autobusai kaip visada, o velesniu laiku,kai jau vazineti nebepelninga- po 3 litus.

            Comment


              Parašė SPX Rodyti pranešimą
              Mano supratimu taip darydami patys sau duobę kasa. Ateis laikas, kai VAP tiesiog bus privatizuotas ir neteks SĮ statuso. O Šeip manau tokiu parko sprendimu pasinaudos privačios įmonės, na, "Kolegita" ir t.t. Pratęs darbą ir kogero už tą pačia kainą -1.80lt. Neabejoju, jog keleiviai jų paslaugomis pradės naudotis labiau, nei VAP'o. Tada VAP'as dar ir mašrutus naikinti pradės, nes jau visai pinigų nesurinks. O tai, kaip ir minėjau, puikus kelias atsidaryti prvatiems parkams ir pradėti aptarnauti naujus maršrutus...


              Privacios imones tuo nepasinaudos,nes yra laikas kai keleiviu yra mazai ir vazineti tais marsrutais neapsimoka. Na daviau juk panasu pavyzdi is naktiniu marsrutu: fabijoniskes-akropolis-zirmunai-zaliasis tiltas-naujininkai. Rida 100 km , pervezta 20 keleiviu po 3 lt, pajamos viso 60 litu. Vien kuras autobusui kainavo dvigubai tiek ,kiek pajamos:-)) O dabar isivaizduok save kokio savininko vietoje ir pagalvok kaip tu organizuotum toki marsruta? Net su mikriuku neapsimoka vazineti.Todel tu ju ir namatai nei naktimis ,nei velai vakare,nes jie vazineja tik piko metu-nugriebia grietinele ir namo.

              Comment


                Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                Normalus autobusai vazineja, volvo 7700.
                Taip, aš paskutinį k. taip pat su 7700 važiavau.

                Comment


                  Jei keleivių vos 20 tai galėtų leisti iš tiesų mikriuką, na kam neužtenka vietos, tas tegu stovi ir viskas, nors šioks toks pelnas būtų.... Bet jei pagalvojus, jog būtų koki 30 ar daugiau keleivių, visi tikrai nesutilptų... Problemų būtų.
                  Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                  Comment


                    Parašė kaskas Rodyti pranešimą
                    Jei keleivių vos 20 tai galėtų leisti iš tiesų mikriuką, na kam neužtenka vietos, tas tegu stovi ir viskas, nors šioks toks pelnas būtų.... Bet jei pagalvojus, jog būtų koki 30 ar daugiau keleivių, visi tikrai nesutilptų... Problemų būtų.
                    Maršrutiniuose taksi stovinčių keleivių vežti negalima. O VAP'ui įsigyti maršrutinių taksi vien dėl naktinių maršrutų kažin ar tikslinga
                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                    Comment


                      VA turi keletą panašaus tipo mašinų. Anot kai kurių šaltinių, jie turi 6 Daewoo Lublin, perdirbtus iš krovininių į keleivinius, Ernst Auwaerter Clubstar (Mercedes Benz) (097) ir, deja, jau nurašytą Mercedes Benz 814D (098). Iš tų Lublin'ų esu realiai matęs tik 4. 2 iš jų yra dirbę su keleiviais 16A ir prieštvaniniu, trumpai gyvavusiu 47 maršrutu (692 ir 698)
                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                      Comment


                        Vilniuje nuo kovo vėl brangsta transporto bilietai

                        http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=20641403

                        Comment


                          Klaidų straipsnyje kaip visada Delfis primalė... Kaip bebūtų, tie 2Lt už vienkartinį ir tarkime 1Lt už lengvatinį, kitų bilietų, ypač mėnesinių, kainų nekeičiant pats normaliausias ir mažiausiai skaudus sprendimas būtų. Jeigu pabrangins ir mėnesinius bilietus, tai efektas gali būti net gi neigiamas, t.y. dalis žmonių tiesiog to pastovaus kainų didėjimo gali nebe apsikęsti, nes kažkokia dalis vistiek nuspręs nebesinaudoti paslauga dėl dar kartą paaugusios jos kainos.

                          Comment


                            Beje, per BTV vakar kai rodė reportažą apie kainų pakėlimą, rodė ~1999m. video medžiagą. Ten buvo dar senasis 30 maršrutas, kuriuo važinėjo ilgi autobusai, o taip pat ir Ikarusas 280.33 nr. 2363, kurio niekad nesu matęs. Be to maršruto trafaretai kabėjo autobuso išorėje... Vakare įdėsiu visą video straipsnį (filmavau su fotoaparatu 23 val. žinias, todėl garso beveik nesigirdės).
                            Viešojo transporto temų rodyklė >>

                            Comment


                              Parašė kaskas Rodyti pranešimą
                              Jei keleivių vos 20 tai galėtų leisti iš tiesų mikriuką, na kam neužtenka vietos, tas tegu stovi ir viskas, nors šioks toks pelnas būtų.... Bet jei pagalvojus, jog būtų koki 30 ar daugiau keleivių, visi tikrai nesutilptų... Problemų būtų.

                              2o keleiviu per 2 kartus nuvaziavimo is fabijoniskiu i naujininkus ir atgal. i mikriuka tilptu,bet kad neapsimoka net su mikriuku vazineti.Pats paskaiciuok: 100 km ,mikriukui mieste tai bus apie 15 litru kuroX 3 litu= 45 litai. o kur dar vaIRUOTOJO atlyginimas? zmogus dirbs nakti tik uz 50 lt+ ,o kur dar masinos amortizacija,mokesciai ir t.t Neapsimoka niekaip,nei su autobusu,nei su mikriuku.

                              Comment


                                Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                                2o keleiviu per 2 kartus nuvaziavimo is fabijoniskiu i naujininkus ir atgal. i mikriuka tilptu,bet kad neapsimoka net su mikriuku vazineti.Pats paskaiciuok: 100 km ,mikriukui mieste tai bus apie 15 litru kuroX 3 litu= 45 litai. o kur dar vaIRUOTOJO atlyginimas? zmogus dirbs nakti tik uz 50 lt+ ,o kur dar masinos amortizacija,mokesciai ir t.t Neapsimoka niekaip,nei su autobusu,nei su mikriuku.
                                Išvada: naikinti 104N maršrutą, o į jo vietą statyti 103N (ratais-kvadratais važiuosiantį) ?
                                Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                Comment


                                  Parašė kaskas Rodyti pranešimą
                                  Jei keleivių vos 20 tai galėtų leisti iš tiesų mikriuką, na kam neužtenka vietos, tas tegu stovi ir viskas, nors šioks toks pelnas būtų.... Bet jei pagalvojus, jog būtų koki 30 ar daugiau keleivių, visi tikrai nesutilptų... Problemų būtų.

                                  \o tai pabandyk pats paplanuoti kaip tu dirbtum tokiuose marsrutuose,kur nedaug keleiviu visa laika: uzusienis,verzuva,cigonu taboras,balzio ,pagube, ozkiniai ir panasios gyvenvietes? ar priskirti jas jau priemiesciui ir is vis neaptarnauti? Na kaip tu pats darytum? Su naktiniu marsrutu jau prasovei ,nes neapsimoka ten vazineti net su mikriuku. O kaip su siais marsrutais,kur ir diena beveik nebuna keleiviu,tik ryte i darba ir vakare namo.

                                  Comment


                                    Na, visų pirma reikėtų tikrus skaičius žinoti ir tada bandyti skaičiuoti. Tie iš piršto laužti 20 keleivių, kurie beje buvo iš sekmadienio į pirmadienį, kai paprastai naktiniai nevažinėja nėra būtent tas skaičius, kuriuo reikėtų remtis kažką skaičiuojant.

                                    Kaip bebūtų, neabejoju, kad bendrai paėmus naktiniai maršrutai nešą nemažą nuostolį, tačiau lygiai taip pat nereikėtų užmiršti visų rytinių/vakarinių reguliarių maršrutų autobusų, kurie važinėja dar tuštesni arba apskritai visiškai tušti, kurių dalis dar per visą miestą grįžta iš maršruto į parką ir kurių nepalyginamai daugiau važinėja ir beje kiekvieną mielą dieną. Naktiniai autobusai ir jų padaromas nuostolis, neabejoju, kad yra smulkmena palyginus su tais rytiniais/vakariniais maršrutais ir nieko čia nepadarysi. Daugybę kartų buvo sakyta, kad visuomeninis transportas nėra ir iš esmės nelabai gali būti pelningas, viskas čia normalu.

                                    Kaip bebūtų, veiklą kiek įmanoma reikia optimizuoti, tik vargu ar tai daryti reikėtų pradedant žaisti su visokiais mikro autobusiukais. Be jokios abejonės, naujų parkų įvairiose miesto vietose įsteigimas, naujų ekonomiškų autobusų įsigijimas būtų tai kas realiai duotų didžiausią teigiamą rezultatą, tačiau matyt nereikia sakyti, kad visam tam reikėtų nemenkų pinigų, kurių dabar paprasčiausiai nėra.

                                    Comment


                                      Parašė pauliaK Rodyti pranešimą
                                      Na, visų pirma reikėtų tikrus skaičius žinoti ir tada bandyti skaičiuoti. Tie iš piršto laužti 20 keleivių, kurie beje buvo iš sekmadienio į pirmadienį, kai paprastai naktiniai nevažinėja nėra būtent tas skaičius, kuriuo reikėtų remtis kažką skaičiuojant.

                                      Kaip bebūtų, neabejoju, kad bendrai paėmus naktiniai maršrutai nešą nemažą nuostolį, tačiau lygiai taip pat nereikėtų užmiršti visų rytinių/vakarinių reguliarių maršrutų autobusų, kurie važinėja dar tuštesni arba apskritai visiškai tušti, kurių dalis dar per visą miestą grįžta iš maršruto į parką ir kurių nepalyginamai daugiau važinėja ir beje kiekvieną mielą dieną. Naktiniai autobusai ir jų padaromas nuostolis, neabejoju, kad yra smulkmena palyginus su tais rytiniais/vakariniais maršrutais ir nieko čia nepadarysi. Daugybę kartų buvo sakyta, kad visuomeninis transportas nėra ir iš esmės nelabai gali būti pelningas, viskas čia normalu.

                                      Kaip bebūtų, veiklą kiek įmanoma reikia optimizuoti, tik vargu ar tai daryti reikėtų pradedant žaisti su visokiais mikro autobusiukais. Be jokios abejonės, naujų parkų įvairiose miesto vietose įsteigimas, naujų ekonomiškų autobusų įsigijimas būtų tai kas realiai duotų didžiausią teigiamą rezultatą, tačiau matyt nereikia sakyti, kad visam tam reikėtų nemenkų pinigų, kurių dabar paprasčiausiai nėra.


                                      Ziuriu,kad tu sneki aptakiai kaip koks politikas.nusodinsiu tave ant zemes. Nauju parku steigimas kainuoja brangiau,nei kasdien 5 autobusu pasiuntimas surinkti vairuotojams. autobusai naudojami nauji volvo 7700 ,ar tu siulai dar kokius geresnius? Ka dabar optimizuotum ir kaip?:-)

                                      Comment


                                        Nusodinai .

                                        Gerai, dėl autobusų, kurie surinktų vairuotojus. Taip, tu esi teisus, pasiųsti penkis autobusus surinkti visiems vairuotojams būtų tikrai pigiau, nei įrengti penkis nedidelius parkus. Tačiau bent jau man šitas palyginimas toks pat prasmingas kaip kad sakyti jog iškepti picą yra pigiau nei pasistatyti namą. Ką autobusų parkai turi bendro su autobusais parvešiančiais vairuotojus?

                                        Dar man visai įdomu, o kokia tavo manymu būtų iš to nauda? Tu sakai, kad tarkime pasibaigus maršrutui vairuotojas tiesiog palieka autobusą galinėje maršruto stotelėje ir pats laukia kol vienas iš penkių autobusų surenkančių vairuotojus atvyks ir paims jį? Nesuprantu aš šitos logikos. Žinant, kad skirtingais maršrutais autobusai baigia važinėti labai skirtingu laiku, kai kuriems vairuotojams ir porą valandėlių tektų palūkėti išvajotojo autobusiuko, kuris juk nevažinėtų kiekvieno vairuotojo individualiai parsivežti ir kuris beje kiekvieno vairuotojo iki namų durų vistiek neparvežtų. Už laiką, kurį vairuotojas sugaištų laukdamas nežinia ko sumokėti taip pat reikėtų. Beje, ką tu tada siūlytum daryti su likimo valioje paliktais autobusais, išbarstytais po visus Vilniaus pakraščius? Tikėtis, kad geroji pasakų fėja neleis, kad kas nors jiems atsitiktų?

                                        Kalbėdamas apie naujus autobusus nesakiau, kad reikia išmesti visus Volvo 7700 (kurių beje tik apie trečdalis VAP'o autobusų parke) ir vietoj jų pirkti naujus. Turėjau omenyje, naujus CNG autobusus, kurių eksploatacija yra pigesnė ir kuriais Volvo 7700 būtų keičiami paskutinėje vietoje.

                                        Dėl optimizavimo, aš niekur niekada nesakiau, kad žinau ką reikia daryti, kad visos bėdos imtų ir pranyktų kaip mat. Aš paminėjau tik kelis svarbius momentus, kaip pavyzdžius, kurie be jokios abejonės pagelbėtų. Ir pastarieji nėra kažkokie mano sugalvoti, tai tiesiog akivaizdūs būdai, apie kuriuos jau ir šitoje pačioje temoje buvo ne kartą diskutuota, tačiau kurie dabar sunkiai įmanomi dėl lėšų stygiaus.

                                        Ką būtent dabar daryčiau nežinau, sunku pasakyti kai labai daug ko nežinau, kalbant šia tema, o burti iš kavos tirščių nematau prasmės. Kaip bebūtų, turėdamas laisvo laiko pabandysiu ką nors pagalvoti ir jei ką nors sugalvosiu, tiesiog įdomumo dėlei galėsiu ir čia paviešinti .
                                        Paskutinis taisė pauliaK; 2009.02.20, 18:08.

                                        Comment


                                          O dėl tu autobusų, kurie vežioja vairuotojus (2xx specialus). Ar autobusų parkui apsimoka varinėti didelį autobusą, nes kiek teko matyti, tai jame būna mažokai keleivių. Troleibusų parkai išsiverčia su mikroaubusiukais.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X