Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė rat Rodyti pranešimą
    Vilniaus savivaldybė per 2 savaites nuspręs, ar steigti taksi firmą

    Kaip gali uab'as renkantis visokias nesąmoningas rinkliavas kurti uab'ą? Spėju ir mikriukų parką kurs?
    Šakės...

    Ir jie dar laiko save liberalais.

    Comment


      Šiandien buvau šokiruotas vairuotojo darbu, kad beliko tik skėsčioti rankomis, kaip ir visiems, buvusiems autobuse. Tai įvyko apie 18:40 val. Ateities st., esančioje Baltupio gatvėje. Važiavau autobusu Nr. 894, kuris važiavo į garažą (dirbo 32 maršrutu). Toje stotelėje autobusas sustojo, atidarė duris, pradėjo lipti žmonės. Tik įlipus vienai moteriai, autobusas staigiai prieš pat kitų keleivių nosį užtrenkė duris, ir greitai nuvažiavo. Žmonės, likę lauke, pasiliko stovėti ant važiuojamosios dalies. Viskas įvyko taip greitai, kad vos suspėjau susigaudyti situacijoje. Autobuse likusi keleivė pradėjo rėkti, kad sustotų ir ją išleistų, nes stotelėje liko jos vyras ir keli draugai. Nuėjusi į priekį, beldė į vairuotojo kabiną, tačiau jis toliau smarkiai lėkė link Didlaukio st. Greitis tikrai buvo viršytas, ties sankryža jau degė raudonas signalas, tačiau vairuotojas vistiek suko į kairę, ir dar dideliu greičiu. Keli žmonės vos išsilaikė už turėklų, belaukdami prie durų.

      Žodžiu, buvo košmaras. Kaip šitaip galima elgtis su žmonėm. Kaip su gyvuliais. Net sovietų laikais jaučiu pagarbiau su žmonėmis elgėsi.

      Kreipiuosi į vilniečius, gal galit man kokius kontaktus duoti? Iškart šitą laišką persiųsiu tiem, kurie galbūt į šitą situaciją atsižvelgs. Tokį vairuotoją iš karto reiktų mesti iš darbo už tokius dalykus.
      دائما الليتوانيه

      Comment


        Parašė arsiakas Rodyti pranešimą
        Šiandien buvau šokiruotas vairuotojo darbu, kad beliko tik skėsčioti rankomis, kaip ir visiems, buvusiems autobuse.
        (...)
        Kreipiuosi į vilniečius, gal galit man kokius kontaktus duoti? Iškart šitą laišką persiųsiu tiem, kurie galbūt į šitą situaciją atsižvelgs. Tokį vairuotoją iš karto reiktų mesti iš darbo už tokius dalykus.
        http://www.vap.lt/pagrindinis.php?menu=atsiliepimas

        Comment


          Ačiū. Žiūrėsim, ar VAP'as į tai kaip nors atsakys ar ne.
          دائما الليتوانيه

          Comment


            Parašė arsiakas

            Ačiū. Žiūrėsim, ar VAP'as į tai kaip nors atsakys ar ne.
            Dažniausiai atsako pakankamai greitai.
            Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
            Marsrutai.lt tinklaraštis!
            SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

            Comment


              http://www.15min.lt/naujiena/miestas...i-55-41-179279

              Comment


                Pagaliau idėjos tampa realybe.

                http://www.vilnius.lt/newvilniusweb/.../?itemID=95150

                Malačiai VT ir SP, kad pagaliau prastūmė tokį dalyką. Vos prieš metus kai apie tai kalbėjau su jais susitikimo metu atrodė nerealu tai įgyvendinti. Džiugu, kad pasirinktas būtent toks variantas, nors jis yra ir brangesnis ir reikalauja daug maintenance'o. Atrodo visai neblogai, įdomu kaip žiūrisi realybėj.

                Comment


                  NUO LAPKRIČIO 16 D. KEIČIASI 28 autobusų MARŠRUTO TVARKARAŠTIS

                  http://www.vilniustransport.lt/lt/news/view/?id=431

                  O iš kur st. Salos?Ji juk greitkelyje.
                  Už dviračius ir troleibusus!

                  Comment


                    Parašė felar
                    Pagaliau idėjos tampa realybe.

                    http://www.vilnius.lt/newvilniusweb/.../?itemID=95150

                    Malačiai VT ir SP, kad pagaliau prastūmė tokį dalyką. Vos prieš metus kai apie tai kalbėjau su jais susitikimo metu atrodė nerealu tai įgyvendinti. Džiugu, kad pasirinktas būtent toks variantas, nors jis yra ir brangesnis ir reikalauja daug maintenance'o. Atrodo visai neblogai, įdomu kaip žiūrisi realybėj.
                    Idėja labai gera. Tik ar realu ją įgyvendinti autobusuose. Juk jie kasdien dirba vis kitu maršrutu, tai lenteles tektų perkabinti kas rytą.
                    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                    Marsrutai.lt tinklaraštis!
                    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                    Comment


                      Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                      NUO LAPKRIČIO 16 D. KEIČIASI 28 autobusų MARŠRUTO TVARKARAŠTIS

                      http://www.vilniustransport.lt/lt/news/view/?id=431

                      O iš kur st. Salos?Ji juk greitkelyje.
                      naujienoje pasigedau 29 ir 55autobusų. beje, grafike nėra stotelės "Salos"
                      Daugiau mano nuotraukų >>
                      Mano rajonas ir apylinkės >>

                      Comment


                        Parašė felar Rodyti pranešimą
                        Pagaliau idėjos tampa realybe.

                        http://www.vilnius.lt/newvilniusweb/.../?itemID=95150

                        Malačiai VT ir SP, kad pagaliau prastūmė tokį dalyką. Vos prieš metus kai apie tai kalbėjau su jais susitikimo metu atrodė nerealu tai įgyvendinti. Džiugu, kad pasirinktas būtent toks variantas, nors jis yra ir brangesnis ir reikalauja daug maintenance'o. Atrodo visai neblogai, įdomu kaip žiūrisi realybėj.
                        Kas cia gero? Cia juk ne metro. Tai kai tas troleibusas dirbs kitoje linijoje,tai bus is vis klaidinanti informacija.

                        Comment


                          Parašė ssnaiperis

                          naujienoje pasigedau 29 ir 55autobusų. beje, grafike nėra stotelės "Salos"
                          O prie ko čia 29 ir 55? Jų grafikai nesikeičia, tik "Neravų" stotelėje stos. O stotelė "Salos" yra tik naujame 28 maršruto grafike. Greičiausiai tai tvarkytojų klaida.
                          Paskutinis taisė Vilnietizz; 2011.11.14, 19:48.
                          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                          Marsrutai.lt tinklaraštis!
                          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                          Comment


                            Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                            Kas cia gero? Cia juk ne metro. Tai kai tas troleibusas dirbs kitoje linijoje,tai bus is vis klaidinanti informacija.
                            Paims ir perkabins į kitą troleibusą. O gero tas, kad keleiviams bus patogiau. Nejaugi esi toks bukas, kad nesuvoki tokių elementarių dalykų?

                            Comment


                              Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                              Kas cia gero? Cia juk ne metro. Tai kai tas troleibusas dirbs kitoje linijoje,tai bus is vis klaidinanti informacija.
                              Tai buvo viena iš problemų dėl kurios nemaniau, kad kada nors toks dalykas bus įgyvendintas. Bet turbūt sugalvojo kaip tai išspręsti. Galėtų būti taip pat kaip su trafaretais, kuriuos lengva keisti.

                              Comment


                                Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                                NUO LAPKRIČIO 16 D. KEIČIASI 28 autobusų MARŠRUTO TVARKARAŠTIS

                                http://www.vilniustransport.lt/lt/news/view/?id=431

                                O iš kur st. Salos?Ji juk greitkelyje.
                                Stotelė Salos visada buvo Kovo 11-osios g. kol neprasidėjo rekonstrukcijos ir miesto autobusai pradėjo stoti priemiestinių autobusų stotelėje 3-osios Grigiškės, tik ją pervadino į st. Salos.
                                28 maršruto naujame grafike stotelės Salos/3-osios Grigiškės neturėtų būti, nes ji yra visiškai likviduota:

                                © Zorro
                                Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                Comment


                                  Parašė felar Rodyti pranešimą
                                  Tai buvo viena iš problemų dėl kurios nemaniau, kad kada nors toks dalykas bus įgyvendintas. Bet turbūt sugalvojo kaip tai išspręsti. Galėtų būti taip pat kaip su trafaretais, kuriuos lengva keisti.
                                  Ten visiska nesamone. Stai as dabar perziurejau ta lentele ir ten nieko neimanoma suprasti net zinanciams miesta. Kai tokios lenteles buna metro,tai ten viskas aisku-butent toje stotyje gali persesti i kita linija ir nuvaziuoti i tokias ir tokias stoteles. O dabar paziurek kaip elgsis eilinis zmogus pamates tokia nesamone:kliniku stoteleje atseit gali persesti i kitas transporto priemones. O tverciaus stoteleje,o antakalnio jau nebegalima persesti i tuos marsrutus? Tik kliniku stoteleje? Ir kur nuvaziuosi kliniku stoteleje sakykim is troleibuso persedes i 5 autobusa? Tai ir pieskit kaip metro atskira linija to 5 autobuso su visom jo isvardintom stotelem. O tai dabar nupiesta taip,kad lyg vaziuodamas is sauletekio, islipes kliniku stoteleje gali persesti i kita transporto priemone ir sujungta su ta linija,kuri vel grizta atgal i sauleteki??? As vietinis tos nesamones nesuprantu,uzsienieciui ar zmogui is kito miesto is vis viskas bus neaisku. Galu gale net ir stoties stoteliu zemelapis pasuktas sonu ir atrodo ,kad transportas i zieda turetu atvaziuoti visiskai is kitos gatves. Cia ir yra visa blogybe,kad tos lenteles bus tik klaidinancios. Nubraizyti tokio zemelapio kaip kad yra kai kuriose stotelese neimanoma ,nes nera vietos,o palikti tokia kokia cia parodyta..... Na nebent jei vel reikia kazkam pasiimti pinigu i kisene uz kazko isisavinima ir uzkabins bele ka.
                                  Anksciau buvo neblogas dalykas tie ''permatomi'' zemelapiai (tokie patys kaip stotelese) uzklijuoti ant skaidraus lango. Bet dabar ,kai visi langai apklijuoti reklamomis, tai tokio zemelapio jau nebeperskaitysi. O jie informacijos prasme buvo naudingi.
                                  Paskutinis taisė praeivis; 2011.11.14, 20:42.

                                  Comment


                                    Parašė Čikupakas Rodyti pranešimą
                                    Paims ir perkabins į kitą troleibusą. O gero tas, kad keleiviams bus patogiau. Nejaugi esi toks bukas, kad nesuvoki tokių elementarių dalykų?

                                    Kuom keleiviui patogiau,jei tos lenteles yra klaidinancios? Pats dabar pabandyk atsakyti: kodel tada nurodytos ne visos stoteles,kuriose gali persesti i kita transporto priemone? Ir kur tu galesi nuvaziuoti persedes i kita irgi nieko neaisku? Ar cia ta lentele bus gerai tik tam,kas turi ismanuji mobilu telefona ir gali nufotografuoti kazkoki koda? Tas kas turi telefona tai gali ir taip nueiti i tinklapi ir pasiziureti. O zmogui be tokios technikos tokios lenteles absoliuciai jokios informacijos nesuteikia,isskyrus tik tai,kad isvardintos stoteles.
                                    P.S. Man nepatinka tie buki,kurie kaip pats yra pasirenge mokesciu moketoju pinigus issvaistyti visokioms nenaudingoms nesamonems.

                                    Comment


                                      Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                                      Ten visiska nesamone. Stai as dabar perziurejau ta lentele ir ten nieko neimanoma suprasti net zinanciams miesta. Kai tokios lenteles buna metro,tai ten viskas aisku-butent toje stotyje gali persesti i kita linija ir nuvaziuoti i tokias ir tokias stoteles. O dabar paziurek kaip elgsis eilinis zmogus pamates tokia nesamone:kliniku stoteleje atseit gali persesti i kitas transporto priemones. O tverciaus stoteleje,o antakalnio jau nebegalima persesti i tuos marsrutus? Tik kliniku stoteleje? Ir kur nuvaziuosi kliniku stoteleje sakykim is troleibuso persedes i 5 autobusa? Tai ir pieskit kaip metro atskira linija to 5 autobuso su visom jo isvardintom stotelem. O tai dabar nupiesta taip,kad lyg vaziuodamas is sauletekio, islipes kliniku stoteleje gali persesti i kita transporto priemone ir sujungta su ta linija,kuri vel grizta atgal i sauleteki??? As vietinis tos nesamones nesuprantu,uzsienieciui ar zmogui is kito miesto is vis viskas bus neaisku. Cia ir yra visa blogybe,kad tos lenteles bus tik klaidinancios. Nubraizyti tokio zemelapio kaip kad yra kai kuriose stotelese neimanoma ,nes nera vietos,o palikti tokia kokia cia parodyta..... Na nebent jei vel reikia kazkam pasiimti pinigu i kisene uz kazko isisavinima ir uzkabins bele ka.
                                      Anksciau buvo neblogas dalykas tie ''permatomi'' zemelapiai (tokie patys kaip stotelese) uzklijuoti ant skaidraus lango. Bet dabar ,kai visi langai apklijuoti reklamomis, tai tokio zemelapio jau nebeperskaitysi. O jie informacijos prasme buvo naudingi.
                                      Good point. Persėdimų žymėjimas keistas, kad tik vienoje stotelėje pažymėta. Manau jų vienas iš tikslų yra gauti feedback'o iš žmonių. Aš įsivaizduoju čia yra totalus work in progress kol kas. Siūlau rašyti atsiliepimus ir siūlyti variantus kaip turėtų būti. Viena ką supratau pakalbėjęs su tais žmonėmis, jiems reikia parodyti kaip turi būti. Jie patys yra nusiteikę teigiamai ir entuziastingai, bet tiesiog nežino kas yra gerai. Priėjau išvados, kad čia yra visų valstybinių įstaigų specifika.

                                      O dėl to, kad tokios schemos skirtos ekskliuzyviai tik metro aš nesutinku. Aš manau, kad jos labai naudingos keleiviams bet kokiam transporte, nes jos neturi perteklinės informacijos. Kitas labai svarbus tokių schemų aspektas, tai kad jos atveria akis patiems vežėjams, kaip ir bet kokia kita gera infografika atveria akis apie bet kokią statistiką. Pradedant stotelių vadinimais ir planavimais ir baigiant transporto sistema apskritai. Kai dariau Vilniaus troleibusų schemą pamačiau ant kiek redundant yra kai kurie Vilniaus troleibusų maršrutai. Dėl kažkokio kvailo apribojimo - vienas įlipimas=vienas bilietėlis (kuris tuoj taps nebeaktualus), troleibusai dubliuoja vienas kito maršrutus iki 70%, vien tik tam, kad galima būtų iš taško A į tašką B nuvažiuoti neperlipant. Vietoje to, kad turėti kelis pagrindinius kritinius maršrutus su dideliu greičiu, talpumu ir dažnumu, kad perlipimas nebūtų problema, o kitus sutrumpinant ir paliekant feedint tą maršrutą. Nereikėtų jokių metro ir tramvajų. Ir tą padaryt yra tikrai įmonama ir nekainuoja kažkokių kosminių pinigų.

                                      Čia buvo kažkas iš Leeds'o, tai žinos. Bet siūlau pasižiūrėt kokį projektą planuoja šitas miestas. Ne metro ir ne tramvajų, o troleibusą. Bet ne šiaip sau lietuvišką vielabraukį, o tokį troleibusą kuris būtų ilgas ir talpus, važiuotų netrukdomas savo dedikuota juosta, turėtų prioritetą sankryžose, turėtų dengtas stoteles ir apskritai tarnautų kaip mass transit. Mums kai reikia keistis tai atrodo neįmanoma, nors mes jau turim didžiąją dalį infrastruktūros, bet labai įdomu pasižiūrėt į tai kaip žmonės švaria galva kuria troleibusų sistemą nuo nulio.

                                      Oficiali Leeds'o projekto svetainė:
                                      http://www.ngtmetro.com/

                                      Comment


                                        Šiaip Varšuvoj įdomiai yra:

                                        Antra lentelės pusė:


                                        Taip galima nešioti planą su lentele. Tada reikėtų atskirų lentelių su užrašais "Grįžta į parką".

                                        Comment


                                          Taip, su persėdimais tai galima dar tobulinti, bet man tai man juokingi keli argumentai. Jei jau žmogus persėdinės, tai jis žinos, kur važiuoja autobusas ar troleibusas, į kurį jam reikia persėst ir tuo labiau atgal nenuvažiuos. O dėl to, kad nepaminėtos kitos stotelės, kuriose gali persėst, tai nematau problemos. GAL pati transporto vadovybė siekia skatinti persėdimą būtent tam tikrose stotelėse, kuriose GAL vairuotojai palauktų "peršokančių" iš paskui važiuojančių transporto priemonių. Bet čia tik utopiniai pasvarstymai.
                                          Taip pat nepamirškim, kad yra gerai jau vien stotelių surašymas eilės tvarka, kuris važiuojant ir nežinant maršruto, tik žinant stotelę, kurioj reikės išlipti, yra labai naudingas.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X