Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    I Rudninkus vazineja Salcininku rajono autobusai ir numeracija atitinkama. Taip pat ir Sirvintu. Tik Traku raj. priemiestiniai autobusai numeruojami trizenkliu skaiciumi. Elektrenu ir Svencioniu irgi berods dvizenkliai.
    Vilniaus raj. autobusai tvarkingai numeruojami nuo trizenkliu skaiciumi, kuriu pirmas 1 arba 2. Isskyrus 012 i Skaidiskes, kuris dubliuoja miesto marsruta...
    Nežinau kam priklauso tie autobusai, bet numeracijai tai nedaro visiškai jokios įtakos. Numerius visada turėjo Trakų AP maršrutai. 2008m. atsirado numeriai ant minėtųjų Rudninkų krypties maršrutų, kurie yra neteisingi. Taip pat tuo pačiu metu atsirado ir numeriai ant autobusų važiuojančių į Petruliškes, Lavoriškes, Rastinėnus, Kernavę per Čekoniškes, "Svirkos" aptarnaujami Paberžės krypties autobusai. Visi šie maršrutai turi savo numerius, kurie yra tikrai aiškiai ir suprantamai išdėstyti praeitame pranešime duotoje nuorodoje. 012 yra lygiai toks pats privatus maršrutas kaip ir 05, 062, 067, 064 ir t.t., tik jis išvažiuoja už miesto ribų.
    Viešojo transporto temų rodyklė >>

    Comment


      Parašė Mettal Rodyti pranešimą
      Nežinau kam priklauso tie autobusai, bet numeracijai tai nedaro visiškai jokios įtakos. Numerius visada turėjo Trakų AP maršrutai. 2008m. atsirado numeriai ant minėtųjų Rudninkų krypties maršrutų, kurie yra neteisingi. Taip pat tuo pačiu metu atsirado ir numeriai ant autobusų važiuojančių į Petruliškes, Lavoriškes, Rastinėnus, Kernavę per Čekoniškes, "Svirkos" aptarnaujami Paberžės krypties autobusai. Visi šie maršrutai turi savo numerius, kurie yra tikrai aiškiai ir suprantamai išdėstyti praeitame pranešime duotoje nuorodoje. 012 yra lygiai toks pats privatus maršrutas kaip ir 05, 062, 067, 064 ir t.t., tik jis išvažiuoja už miesto ribų.
      Priemiesčio maršrutų numeriai ir jų patvirtinimas yra kiekvieno rajono savivadybės vidaus virtuvės reikalas. Jos numerius tvirtina pagal savo priimtus reglamentus. Ir tikrai kartais taip sutampa, kad kelis rajonų centrus ar net miestus jungiantys maršrutai turi tuos pačius numerius, kaip ir kiti, esantys savivaldybės teritorijoje. Netgi tas pats vieno rajono savivaldybės maršrutas kitos savivaldybės reglamente gali turėti visai kitokius numerius (taip ir yra su Rūdninkų linija). Tuo labiau, kad ne kiekviena savivaldybė reikalauja ant trafareto ar švieslentės būtinai nurodyti maršruto numerį. Analogiškai yra ir su tarptautinių maršrutų numeriais, pvz. Vilnius-Varšuva, jei važiuoja TOKS'o autobusas - vienas numeris (lietuviškas), o lenkai taiko kitą savo numeraciją, nors maršrutas tas pats, tik aptarnaujamas pariteto principu. Tačiau ir be pariteto principo maršruto Vilnius-Ryga numeriai Vilniuje vienokie, o Rygoje kitokie. Taip kad vienodumo čia lyg dar ir nėra. Kaip įdomesnius pagal numerį galiu paminėti Plungės priemiesčio maršrutus: 01 Plungė-Rietavas ar 06 Plungė-Zalepūgai, nors yra ir miesto maršrutai... Kituose rajonuose irgi gali būti tokių "monų".
      Sovietiniais ir jau po Nepriklausomybės atkūrimo metais priemiesčio maršrutams buvo duodami numeriai dažniausiai nuo 50 ir toliau iki 99, nes miesto maršrutų numerių tokių jau nebebūdavo, tačiau čia išimtis buvo Vilnius, kurio miesto maršrutų skaičius jau seniai perkopė 50, o priemiesčio numeracija prasidėdavo nr 50 Vilnius-Trakai-Semeliškės, o didžiausias numeris tais laikais buvo 181 Vilnius-Valkininkai-Daržininkai.
      Taip kad iki vieningos numeracijos sistemos vis dar kolkas yra toliau negu iki Pekino...

      Comment


        Si tema apie pletra ,tai mestelciu girdeta ganda. Kadangi Vilniaus AP nesurenka pakankamai pinigu ir siuloma ne tik didinti bilietu kainas ,bet ir ieskoti vidiniu rezervu,tai kalbama ,kad nuo kovo 1d. norima padaryti ,kad autobusai pradetu darba ne anksciau 5 val ryto ( dabar pradeda nuo 3.30 kai kurie), o baigti darba ruosiamasi gana ankst ir visi autobusai 23.00 jau turi buti garaze. kiekviena diena nuo kokios matyt jau 22.00val vazines naktiniai autobusai ,kuriuose nebegalios jusu menesiniai bilietai ir taloneliai. uz pravaziavima naktiniame reikes moketi po 3 litus tiesiogiai vairuotojui(pirkti naktinius talonelius:-)

        Comment


          Parašė praeivis Rodyti pranešimą
          Si tema apie pletra ,tai mestelciu girdeta ganda. Kadangi Vilniaus AP nesurenka pakankamai pinigu ir siuloma ne tik didinti bilietu kainas ,bet ir ieskoti vidiniu rezervu,tai kalbama ,kad nuo kovo 1d. norima padaryti ,kad autobusai pradetu darba ne anksciau 5 val ryto ( dabar pradeda nuo 3.30 kai kurie), o baigti darba ruosiamasi gana ankst ir visi autobusai 23.00 jau turi buti garaze. kiekviena diena nuo kokios matyt jau 22.00val vazines naktiniai autobusai ,kuriuose nebegalios jusu menesiniai bilietai ir taloneliai. uz pravaziavima naktiniame reikes moketi po 3 litus tiesiogiai vairuotojui(pirkti naktinius talonelius:-)
          Žiauroki gandai
          Viešojo transporto temų rodyklė >>

          Comment


            Jei taip darytu, tai turetu payvairinti marsrutu skaiciu, sukurti nauju marsrutu, nes kaip pvz zmogui i tarkim Kairenus grysti.,....
            Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

            Comment


              Parašė praeivis Rodyti pranešimą
              Si tema apie pletra ,tai mestelciu girdeta ganda. Kadangi Vilniaus AP nesurenka pakankamai pinigu ir siuloma ne tik didinti bilietu kainas ,bet ir ieskoti vidiniu rezervu,tai kalbama ,kad nuo kovo 1d. norima padaryti ,kad autobusai pradetu darba ne anksciau 5 val ryto ( dabar pradeda nuo 3.30 kai kurie), o baigti darba ruosiamasi gana ankst ir visi autobusai 23.00 jau turi buti garaze. kiekviena diena nuo kokios matyt jau 22.00val vazines naktiniai autobusai ,kuriuose nebegalios jusu menesiniai bilietai ir taloneliai. uz pravaziavima naktiniame reikes moketi po 3 litus tiesiogiai vairuotojui(pirkti naktinius talonelius:-)
              Mano supratimu taip darydami patys sau duobę kasa. Ateis laikas, kai VAP tiesiog bus privatizuotas ir neteks SĮ statuso. O Šeip manau tokiu parko sprendimu pasinaudos privačios įmonės, na, "Kolegita" ir t.t. Pratęs darbą ir kogero už tą pačia kainą -1.80lt. Neabejoju, jog keleiviai jų paslaugomis pradės naudotis labiau, nei VAP'o. Tada VAP'as dar ir mašrutus naikinti pradės, nes jau visai pinigų nesurinks. O tai, kaip ir minėjau, puikus kelias atsidaryti prvatiems parkams ir pradėti aptarnauti naujus maršrutus...
              Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

              Comment


                Elementarus dalykas kodėl VAP'as nesurenka pingų - neefektyvi keleivių kontrolė. Pažiūrėkim kur daugiau "zuikių", ar 53 autobuse, 062? Natūraliai 53. 062 ir kituose privačiuose autobusuose mokestis suž važiavimą imamas iškart įlipus į autobusą. Retas ten gauna galimybę praslįsti, na, neskaitan tikrai tokių atvejų kai senyvas žmogus neturi už ką. Bet tai yra vienetai. Tuo tarpu 53 važiuoja kas nori ir nemoka už važiavimą. Bet tai tik 53 maršrutas O kur dar likę miesto maršrutai...
                Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                Comment


                  Parašė SPX Rodyti pranešimą
                  Elementarus dalykas kodėl VAP'as nesurenka pingų - neefektyvi keleivių kontrolė. Pažiūrėkim kur daugiau "zuikių", ar 53 autobuse, 062? Natūraliai 53. 062 ir kituose privačiuose autobusuose mokestis suž važiavimą imamas iškart įlipus į autobusą. Retas ten gauna galimybę praslįsti, na, neskaitan tikrai tokių atvejų kai senyvas žmogus neturi už ką. Bet tai yra vienetai. Tuo tarpu 53 važiuoja kas nori ir nemoka už važiavimą. Bet tai tik 53 maršrutas O kur dar likę miesto maršrutai...
                  Aš dažnai važinėju 12 maršrutu, tai ten kontrolę sutinku gal kartą per metus. O daug kas dėl to neperka bilietų, juk pigiau retkarčiais baudą sumokėti

                  Comment


                    Parašė Marius555 Rodyti pranešimą
                    Aš dažnai važinėju 12 maršrutu, tai ten kontrolę sutinku gal kartą per metus. O daug kas dėl to neperka bilietų, juk pigiau retkarčiais baudą sumokėti
                    12 maršrutą tikrina kontrolė Žirnių ir Stadiono stotelėse. Šiaip nedažnai, bet pasitaiko. Draugas pasakojo, kad jis važinėjosi 9 maršrutu iš 40 Totorių, tai ten važiavo tik jis ir 3 kontrolierės . Nors keleivių kontrolės neefektyvumas tai akivaizdus... Blogai, kad nutilo/pritilo kalbos dėl baudų padidinimo... Tada tai jau tikrai pinigų iš vieno zuikio surinks kaip už visus keleivius per 1 reisą
                    Viešojo transporto temų rodyklė >>

                    Comment


                      Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                      12 maršrutą tikrina kontrolė Žirnių ir Stadiono stotelėse. Šiaip nedažnai, bet pasitaiko. Draugas pasakojo, kad jis važinėjosi 9 maršrutu iš 40 Totorių, tai ten važiavo tik jis ir 3 kontrolierės . Nors keleivių kontrolės neefektyvumas tai akivaizdus... Blogai, kad nutilo/pritilo kalbos dėl baudų padidinimo... Tada tai jau tikrai pinigų iš vieno zuikio surinks kaip už visus keleivius per 1 reisą
                      Kiek baudų reikia sumokėti per mėnesį, kad taptų pigiau pirkti mėnesinį bilietą?

                      Comment


                        Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                        Kiek baudų reikia sumokėti per mėnesį, kad taptų pigiau pirkti mėnesinį bilietą?
                        Esmė ne tame. Reikia didinti baudas. Bauda turėtų būti bent 150 Lt.
                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                        Comment


                          Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                          Kiek baudų reikia sumokėti per mėnesį, kad taptų pigiau pirkti mėnesinį bilietą?
                          Didžiausia bauda - 20Lt, pilnas mėnesinis autobuso-troleibuso bilietas - 100Lt. Kad tave nubaus 5 kartus per mėnesį jei tu važinėji ne ypač dažnai - labai maža.
                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                          Comment


                            Parašė SPX Rodyti pranešimą
                            Mano supratimu taip darydami patys sau duobę kasa. Ateis laikas, kai VAP tiesiog bus privatizuotas ir neteks SĮ statuso. O Šeip manau tokiu parko sprendimu pasinaudos privačios įmonės, na, "Kolegita" ir t.t. Pratęs darbą ir kogero už tą pačia kainą -1.80lt. Neabejoju, jog keleiviai jų paslaugomis pradės naudotis labiau, nei VAP'o. Tada VAP'as dar ir mašrutus naikinti pradės, nes jau visai pinigų nesurinks. O tai, kaip ir minėjau, puikus kelias atsidaryti prvatiems parkams ir pradėti aptarnauti naujus maršrutus...


                            nepasinaudos,nes jiems tai neapsimoka. duodu tau pavyzdi: naktinis marsrutas fabijoniskes -naujininkai per visa nakti perveza 20 keleiviu,kas sudaro 60 litu pajamas. neatsiperka net autobuso kuras ,nes rida apie 100 km. joks privatininkas nevaziuos tokiomis salygomis net su mikriuku, net su dviraciu:-)

                            Comment


                              /\
                              Tik 20 keleivių? Ar tikrai? Jau senokai važiavau naktiniu, bet kai tą dariau pask. kartą tai vienu metu autobuse koks 15+ žmonių buvo, važiavau su 103N ir bilietas jau 3Lt kainavo, t.y. jau kai nebegaliojo jokie nuolatiniai naktiniuose.

                              Kalbant apie baudas, visiškai sutinku, jos visiškai neadekvačios. Praeitą mėnesį mane patikrino kokius 3-4 kartus, o viešuoju transportu naudojuosi praktiškai kasdien.

                              Comment


                                Parašė pauliaK Rodyti pranešimą
                                /\
                                Tik 20 keleivių? Ar tikrai? Jau senokai važiavau naktiniu, bet kai tą dariau pask. kartą tai vienu metu autobuse koks 15+ žmonių buvo, važiavau su 103N ir bilietas jau 3Lt kainavo, t.y. jau kai nebegaliojo jokie nuolatiniai naktiniuose.

                                Kalbant apie baudas, visiškai sutinku, jos visiškai neadekvačios. Praeitą mėnesį mane patikrino kokius 3-4 kartus, o viešuoju transportu naudojuosi praktiškai kasdien.

                                taip. kituose marsrutuose irgi panasiai per visa nakti 23-30 keleiviu. bet pabreziau,kad tai buvo naktis is sekmadienio i pirmadieni. manau ,kad sestadienio nakti turetu buti daugiau keleiviu,bet sekmadieniniai marsrutai-gryniausias nuostolis.

                                Comment


                                  Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                                  taip. kituose marsrutuose irgi panasiai per visa nakti 23-30 keleiviu. bet pabreziau,kad tai buvo naktis is sekmadienio i pirmadieni. manau ,kad sestadienio nakti turetu buti daugiau keleiviu,bet sekmadieniniai marsrutai-gryniausias nuostolis.
                                  Paprastai naktiniai kursuoja tik 2 naktis iš 7. t.y. iš 5-io į 6-į bei iš 6-io į 7-į. Kai važiuoja naktį į pirmadienį, greičiausiai ne visi žmonės žino, kad jie važiuoja. Nors ką gali žinoti.
                                  Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                  Comment


                                    Vieną kartą pagalvojau....
                                    Ar nenuostolinga tarkim 44, 74, 31 maršrutams kasrytą važiuoti iš autobusų parko į Naująją vilnią? Na gal dar 18, 14, 67, 4, 4A.? Tarkim atvažiojant iš kito galo miesto ir gryžtant angal į parką autobusai dažnai tušti būna... O jei Būtų Naujojoje vilnioje kur laikyti tarkim 20 autobusų? saugoma spec. aikštelė? Na jei kasnors sugedo veža į parką... Na jei įrenginėti, tai kainuotų nemažai, na tereikėtų tvorą, išasfaltuoti ir keleitas kamerų, bei apsaugos namelis.?? Laukiu komentarų, tikiuosi neatsibodo tiek painiavos skaityti..
                                    Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                                    Comment


                                      Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                                      taip. kituose marsrutuose irgi panasiai per visa nakti 23-30 keleiviu. bet pabreziau,kad tai buvo naktis is sekmadienio i pirmadieni. manau ,kad sestadienio nakti turetu buti daugiau keleiviu,bet sekmadieniniai marsrutai-gryniausias nuostolis.
                                      Tai neabejoju, kad čia dėl to jog žmonės paprasčiausiai nežinojo jog autobusai važiuos, nes paprastai jie iš sekmadienio į pirmadienį nevažinėja, kaip kad Mettal jau minėjo.

                                      Comment


                                        Parašė kaskas Rodyti pranešimą
                                        Vieną kartą pagalvojau....
                                        Ar nenuostolinga tarkim 44, 74, 31 maršrutams kasrytą važiuoti iš autobusų parko į Naująją vilnią? Na gal dar 18, 14, 67, 4, 4A.? Tarkim atvažiojant iš kito galo miesto ir gryžtant angal į parką autobusai dažnai tušti būna... O jei Būtų Naujojoje vilnioje kur laikyti tarkim 20 autobusų? saugoma spec. aikštelė? Na jei kasnors sugedo veža į parką... Na jei įrenginėti, tai kainuotų nemažai, na tereikėtų tvorą, išasfaltuoti ir keleitas kamerų, bei apsaugos namelis.?? Laukiu komentarų, tikiuosi neatsibodo tiek painiavos skaityti..
                                        Įdomi idėja, bet kaip pats sakei - kainuotų nemažai pinigų ir reikėtų papildomai samdyti apsaugininkus. Tai apsimokėtų, nes būtų žymiai sumažinta tuščia rida, bet yra keli niuansai:
                                        1. VA nelabai norės pradėti projektą, kuris atsipirks tik laikui bėgant, žinant, jog dabar krizė (kurią, mano nuomone per daug išpūtė ir dirbtinai pagilino, nors čia jau kita tema ir jai čia ne vieta ) ir tai, kad jau vykdomas projektas, susijęs su kuro taupymu - perkami dujiniai autobusai.
                                        2. Iškyla problema su vairuotojais... Kiekvieną rytą vairuotojai praeina medicininę patikrą, o tada jau paima mašiną ir važiuoja į maršrutą. Bėda tame, kad iš N.Vilnios autobusai pradeda važiuoti skirtingu laiku ir vieno specialaus reiso vairuotojams nepakanka, kad juos ten nuvežtų iš autobusų parko. O tai vėl gi užima laiko. Juk vairuotojas nuo parko iki savo mašinos stovėjimo vietos nusigaus per maždaug tiek pat laiko, bet jam dar reikia ją užvestį, sušildyti, parengti darbui ir t.t. O jei neužsiveda, tai reikia "prikurkės", kuri VA būna be numerių ir oficilialiai negali išvažiuoti iš AP teritorijos. (Nors vėl - jei ant dujinių užklijavo svetimus numerius, tai ir čia tas pats bus)
                                        Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                        Comment


                                          Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                                          Si tema apie pletra ,tai mestelciu girdeta ganda. Kadangi Vilniaus AP nesurenka pakankamai pinigu ir siuloma ne tik didinti bilietu kainas ,bet ir ieskoti vidiniu rezervu,tai kalbama ,kad nuo kovo 1d. norima padaryti ,kad autobusai pradetu darba ne anksciau 5 val ryto ( dabar pradeda nuo 3.30 kai kurie), o baigti darba ruosiamasi gana ankst ir visi autobusai 23.00 jau turi buti garaze. kiekviena diena nuo kokios matyt jau 22.00val vazines naktiniai autobusai ,kuriuose nebegalios jusu menesiniai bilietai ir taloneliai. uz pravaziavima naktiniame reikes moketi po 3 litus tiesiogiai vairuotojui(pirkti naktinius talonelius:-)
                                          O beje, toks grafiko pakeitimas ne tik kad padidins taksistų pajamas, bet ir sumažins keleivių skaičių kitu metu. Jeigu negalėsiu grįžti autobusu, tai ir į priekį važiuosiu ne autobusu (o mašina, greičiausiai)
                                          Paskutinis taisė c2h5oh; 2009.02.18, 12:50.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X