Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė oranger Rodyti pranešimą
    Pagal dizainą itališkas autobusas neabejotinai yra pirmoje vietoje. Tai kad nieko keisto.
    O kodėl jis jūsų manymui yra "kibiras"?
    skonio reikalas: vienam vienoks dizainas patinka, kitam kitoks kiekvienam savaip spręst, kuris geresnis, kuris - blogesnis

    Comment


      Parašė Ametistas
      Maršrutinių taksi vežėjai privalo turėti ir turi tvarkaraščius, juk tai - reguliarus keleivinis transportas! Be tvarkaraščio tai būtų nelegaliai važinėjantys arba užsakomuosius reisus vykdantys...
      Kažkaip keistai skamba taksi turi turėti tvarkaraštį.... Kad jis turi pastovų maršrutą todėl ir vadinasi maršrutinis, bet visdelto tai taksi . O kaip nemaršrutiniai taksi, tada pagal tą logiką ir jie tvarkaraštį turi turėti.

      Comment


        Parašė taigi_trolis Rodyti pranešimą
        skonio reikalas: vienam vienoks dizainas patinka, kitam kitoks kiekvienam savaip spręst, kuris geresnis, kuris - blogesnis
        Na, aš tik sakau savo nuomonę kaip turintis tam tikrą išsilavinimą žmogus. Neneigiu, kad bet kas iš minios gali irgi savo nuomonę išreikšti. Bet priimti sprendimą turi išsilavinę žmonės.

        Parašė Mettal Rodyti pranešimą
        Jei tinklapis rusiškas, nereiškia, kad ten vien rusai iš Rusijos rašo.
        Prisipažinsiu, aš jo net nežiūrėjau. Gal ten ir rašo autobusų specialistai iš Vokietijos ar Italijos. Bet labai abejoju. O vertinti Italijos ar Vokietijos autobusus pagal atsiliepimus rusiškame portale, tai tas pats kaip žiūrėti Fellinio filmą su rusišku dubliavimu
        Paskutinis taisė oranger; 2011.10.22, 14:23.

        Comment


          Parašė oranger Rodyti pranešimą
          Prisipažinsiu, aš jo net nežiūrėjau. Gal ten ir rašo autobusų specialistai iš Vokietijos ar Italijos. Bet labai abejoju. O vertinti Italijos ar Vokietijos autobusus pagal atsiliepimus rusiškame portale, tai tas pats kaip žiūrėti Fellinio filmą su rusišku dubliavimu
          Nu tai blogai, kad nežiūrėjai. Man tavo žodžiai skamba nacionalistiškai.
          Viešojo transporto temų rodyklė >>

          Comment


            Parašė Mettal Rodyti pranešimą
            Nu tai blogai, kad nežiūrėjai. Man tavo žodžiai skamba nacionalistiškai.
            Čia tai bent!
            Ir kodėl gi? Tave neįtikina mano argumentas?
            Dar kartą jį pakartosiu: vadovautis rusų "ekspertų" komentarais, svarstant kokie autobusai - itališki ar vokiški - važinės Lietuvoje, yra mažų mažiausiai absurdas.
            Jei Rusijoje būtų gaminami puikūs autobusai, kalbėčiau kitaip. Bet kai ta šalis nesugeba padaryti nieko padoraus, tai atleisk, bet sakau ką galvoju

            p.s. o kaltinti nacionalizmu - tai senas komunistų ir dabartinių rusų fašistų "prijomas", iš jų jis skamba beveiki kaip komplimentas , bet nemanau kad tu toks esi, tiesiog nekaltink kitų be pagrindo...
            Paskutinis taisė oranger; 2011.10.22, 15:44.

            Comment


              Parašė oranger Rodyti pranešimą
              Čia tai bent!
              Ir kodėl gi? Tave neįtikina mano argumentas?
              Dar kartą jį pakartosiu: vadovautis rusų "ekspertų" komentarais, svarstant kokie autobusai - itališki ar vokiški - važinės Lietuvoje, yra mažų mažiausiai absurdas.
              Jei Rusijoje būtų gaminami puikūs autobusai, kalbėčiau kitaip. Bet kai ta šalis nesugeba padaryti nieko padoraus, tai atleisk, bet sakau ką galvoju

              p.s. o kaltinti nacionalizmu - tai senas komunistų ir dabartinių rusų fašistų "prijomas", iš jų jis skamba beveiki kaip komplimentas , bet nemanau kad tu toks esi, tiesiog nekaltink kitų be pagrindo...
              Jeigu jus toks protingas,tą komentarą rusiškame saitė apie Itališko autobuso trukums rašiau aš o ne žmogus kuris sedi namie ir žiūri per kompą į tą itališką š*dą ir galvoja "va koks gražus autobusas" ,jo autobusas gražus iš išorės,bet salonas,ir viso autobuso kokybė ... Jau naujas autobusas,ir jau baisiai dreba,sedyne nepatogi,ir jau varžtai jau daug kur surudyjęs SALONE! Jis tik greitai važiuoja nes turi galinga automatine 6 greičių pavarų dežę ir galingą Mercedes variklį.
              Paskutinis taisė Denis_Simonov; 2011.10.22, 16:05.
              Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

              Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

              Comment


                Parašė Denis_Simonov Rodyti pranešimą
                Jeigu jus toks protingas,tą komentarą rusiškame saitė apie Itališko autobuso trukums rašiau aš o ne žmogus kuris sedi namie ir žiūri per kompą į tą itališką š*dą ir galvoja "va koks gražus autobusas" ,jo autobusas gražus iš išorės,bet salonas,ir viso autobuso kokybė ... Jau naujas autobusas,ir jau baisiai dreba,sedyne nepatogi,ir jau varžtai jau daug kur surudyjęs SALONE! Jis tik greitai važiuoja nes turi galinga automatine 6 greičių pavarų dežę ir galingą Mercedes variklį.
                Na, atleiskite jei taip. Iš kur aš galiu iš anksto žinoti, kad kažkokiame rusų portale rašo mūsų forumietis - Vilniaus autobusų parko darbuotojas (ar jūs vairuotojas?)?

                Dėl itališko kaip jūs išsireiškėte "š*do", tai aš daug kartų važinėjau autobusais Italijoje ir jie man padarė gerą įspūdį. Sėdynės patogumas yra irgi labai reliatyvus dalykas. Miesto autobusas nepritaikytas miegoti važiuojant arba minkštai atsigulus spjaudyt "sėmkes"...

                Comment


                  Parašė oranger Rodyti pranešimą
                  Na, atleiskite jei taip. Iš kur aš galiu iš anksto žinoti, kad kažkokiame rusų portale rašo mūsų forumietis - Vilniaus autobusų parko darbuotojas (ar jūs vairuotojas?)?

                  Dėl itališko kaip jūs išsireiškėte "š*do", tai aš daug kartų važinėjau autobusais Italijoje ir jie man padarė gerą įspūdį. Sėdynės patogumas yra irgi labai reliatyvus dalykas. Miesto autobusas nepritaikytas miegoti važiuojant arba minkštai atsigulus spjaudyt "sėmkes"...
                  Kaip tik šiame autobuse nėra minkštos sedynės ir iš viso yra keistos konstrukcijos, nuo kuriuos skauda nugara.Vat šiuoje nuotraukoje truputi matosi iš ko ji padaryta http://www.miestai.net/forumas/album...ictureid=18521 Bet šis autobusas nepritaikytas mūsų miestui,nes per žemas,o kai pilna žmonių,visas lieka pora cm nuo žemės, nes autobuse sistema kuri turi automatiškai reguliuoti autobusu aukšti veikia ,kada nereikia o kada jos reikia pas šitą autobusą neveikia.Net mūsų seni dujiniai iškart reaguoja į tą,kad autobusa reikia pakelti aukščiau nuo žemės.
                  Paskutinis taisė Denis_Simonov; 2011.10.22, 16:19.
                  Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

                  Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

                  Comment


                    Parašė Denis_Simonov Rodyti pranešimą
                    Kaip tik šiame autobuse nėra minkštos sedynės ir iš viso yra keistos konstrukcijos, nuo kuriuos skauda nugara.Vat šiuoje nuotraukoje truputi matosi iš ko ji padaryta http://www.miestai.net/forumas/album...ictureid=18521 .
                    Tą prasmę skauda vairuotojui? Nelabai ten matosi šiaip tai...
                    Vairuotojui tikrai turi būti patogu dirbti, nesiginčysiu. Bet keleivių sėdynės, manau, neturi būti minkštos. Minkštos sėdynės migdo ir visai racionalu, kad kažkam jos nepatogios, daugiau lieka laisvų vietų senjorams

                    Comment


                      Parašė oranger Rodyti pranešimą
                      Tą prasmę skauda vairuotojui? Nelabai ten matosi šiaip tai...
                      Vairuotojui tikrai turi būti patogu dirbti, nesiginčysiu. Bet keleivių sėdynės, manau, neturi būti minkštos. Minkštos sėdynės migdo ir visai racionalu, kad kažkam jos nepatogios, daugiau lieka laisvų vietų senjorams
                      Bet dėja,šis autobusas nepritaikytas niekam Čia ne tik mano nuomone o dauguma vairuotoju, mechaniku ir kitų žmonių. O ,kad išorė atrodo neblogai,tai čia jo,bet reikia atsižvelgti į tai, kiek šiam autobusu reikia pinigų remontui,jeigu jau dabar jau nedega lemputės ir surudijo varžtai.
                      Paskutinis taisė Denis_Simonov; 2011.10.22, 16:28.
                      Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

                      Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

                      Comment


                        Parašė lietus Rodyti pranešimą
                        Kažkaip keistai skamba taksi turi turėti tvarkaraštį.... Kad jis turi pastovų maršrutą todėl ir vadinasi maršrutinis, bet visdelto tai taksi . O kaip nemaršrutiniai taksi, tada pagal tą logiką ir jie tvarkaraštį turi turėti.
                        Būtent, jeigu turi pastovų maršrutą, vadinasi, turi turėti ir tvarkaraštį. Taksi automobilis maršruto neturi, todėl ir neturi tvarkaraščio.
                        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                        Marsrutai.lt tinklaraštis!
                        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                        Comment


                          Bet, oranger, ar sutinki ,kad kam pirkti š*dą? Kurį niekas neperka,tik italai,bet dabar italai net patis perka Solaris autobusus.ES gi finansuoja šitą mūsų pirkimą 85% ,mums reikia tik sumoketi 15%,užtat ir manau ,kad reikia pirkti kokybiškus,patuogus tiek keleiviams,tiek vairuotojui autobusus. Nes jeigu nupirksim ,tuos italus,jų likimas bus kaip MB Cito autobusai,kurie vos vos važinėja,o dauguma mirtinai sulužę stovi prie tvoros.
                          Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

                          Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

                          Comment


                            Parašė oranger Rodyti pranešimą
                            Tą prasmę skauda vairuotojui? Nelabai ten matosi šiaip tai...
                            Vairuotojui tikrai turi būti patogu dirbti, nesiginčysiu. Bet keleivių sėdynės, manau, neturi būti minkštos. Minkštos sėdynės migdo ir visai racionalu, kad kažkam jos nepatogios, daugiau lieka laisvų vietų senjorams
                            Juk savo automobilyje ne ant metalinės taburetės sėdi? Tai kodėl viešojo transporto keleiviai nusipelno kur kas prastesnių sąlygų? Nebūtinai miesto autobusų sėdynės turi būti minkštos, bet bent jau apmušalą turėtų turėti. Jei sėdynės paprasčiausiai plastmasinės, tikrai ne bet kas norės tokiu autobusų važiuoti.
                            O be to, šiame itališkame autobuse iš viso yra labai mažai sėdimų vietų. Tai yra, jis skirtas pervežti kuo daugiau keleivių visiškai negalvojant apie jų patogumą. Ar tikrai toks autobusas yra normalus?
                            Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                            Marsrutai.lt tinklaraštis!
                            SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                            Comment


                              Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                              Rajono maršrutinis taksi yra toks, kuris ima fiksuotą mokęstį (tarkim 3Lt), nepriklausomai nuo nuvažiuoto atstumo.
                              Vilniaus rajono maršrutinių taksi nėra. Jeigu maršrutą aptarnauja mikroautobusas, tai nereiškia, kad tai jau maršrutinis taksi. Metas atsikvošėti nuo šito sovietinio stereotipo "mikroautobusas=maršrutinis taksi".
                              Maršrutinis taksi turi turėti atpažinimo ženklą plafoną,jeigu jo nėra jis ne maršrutinis taksi ,o paprasčiausias autobusas.

                              Comment


                                Parašė mersiukas Rodyti pranešimą
                                Maršrutinis taksi turi turėti atpažinimo ženklą plafoną,jeigu jo nėra jis ne maršrutinis taksi ,o paprasčiausias autobusas.
                                O bendrai paėmus, kam išvis reikalingas toks darinys kaip "maršrutinis taksi". Koks čia taksi, jei jis važinėja nuolat tokiu pačiu maršrutu, kaip pvz. autobusas.

                                Comment


                                  Parašė oranger Rodyti pranešimą
                                  Čia tai bent!
                                  Ir kodėl gi? Tave neįtikina mano argumentas?
                                  Dar kartą jį pakartosiu: vadovautis rusų "ekspertų" komentarais, svarstant kokie autobusai - itališki ar vokiški - važinės Lietuvoje, yra mažų mažiausiai absurdas.
                                  Jei Rusijoje būtų gaminami puikūs autobusai, kalbėčiau kitaip. Bet kai ta šalis nesugeba padaryti nieko padoraus, tai atleisk, bet sakau ką galvoju

                                  p.s. o kaltinti nacionalizmu - tai senas komunistų ir dabartinių rusų fašistų "prijomas", iš jų jis skamba beveiki kaip komplimentas , bet nemanau kad tu toks esi, tiesiog nekaltink kitų be pagrindo...
                                  Tikrai neįtikino, nes tie argumentai šioje situacijoje neturi pagrindo. Mano teiginys nėra iš piršto laužtas, nes rusai abiejuose pavyzdžiuose (apie "ekspertus" ir kiną) buvo pateikti kaip "blogieji/neišmanantys". O juk visų šių beprasmių mūsų apsižodžiavimų ir kaltinimų galėjo ir nebūti, jei būtum nuėjęs Vilnietizz pateikta nuoroda ir pažiūrėjęs, kas ir kokių žmonių ten yra rašoma .
                                  Paskutinis taisė Mettal; 2011.10.22, 17:08.
                                  Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                  Comment


                                    Parašė Ametistas
                                    Tai dėl to ir vadinamas maršrutiniu taksi, nes tai privatus nustatytu maršrutu kursuojantis viešasis transportas.
                                    Privačių vežėjų autobusai (pvz. 05, 062) irgi privatus nustatytu maršrutu kursuojantis viešasis transportas. Šiuose autobusuose ir maršrutiniuose taksi, mokama už važiavimą viena suderinta kaina visam maršrutui. Tai kuo skiriasi šie du transporto tipai ? Apskritai "maršrutinis taksi" yra kažkoks keistas visuomeninio transporto "užvadinimas".

                                    Comment


                                      Tai tarybinis išradimas. Nors rusai Vikipedijoje sako, kad tai amerikietiškas (!!!) išradimas. http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9C%...80.D0.B8.D1.8F

                                      Comment


                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                        Tai tarybinis išradimas. Nors rusai Vikipedijoje sako, kad tai amerikietiškas (!!!) išradimas. http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9C%...80.D0.B8.D1.8F
                                        Tarybiniai laikai jau seniai baigėsi, taigi keista kaip dar pas mus egzistuoja toks dalykas, kuris net ir oficialiai vadinasi maršrutiniu taksi, be apibrėžimo kas tai yra.

                                        LIETUVOS RESPUBLIKOS Kelių transporto kodekse yra tokie apibrėžimai:
                                        3. Keleivinėms transporto priemonėms priskiriamos motorinės ir elektrinės transporto priemonės, pagamintos keleiviams vežti. Tai autobusai, troleibusai, lengvieji automobiliai, lengvieji automobiliai taksi.

                                        4. Autobusas - motorinė transporto priemonė, skirta vežti žmonėms bei bagažui ir turinti daugiau kaip 9 sėdimąsias vietas įskaitant vairuotojo vietą.

                                        5. Troleibusas - autobusas, varomas kontaktiniu tinklu tiekiama elektros energija.

                                        7. Lengvasis automobilis taksi – motorinė kelių transporto priemonė, skirta keleiviams ir bagažui vežti, turinti, įskaitant vairuotojo vietą, ne daugiau kaip 7 sėdimas vietas, įrengtą taksometrą bei atpažinimo ženklą – plafoną ir atitinkanti lengviesiems automobiliams taksi keliamus techninius reikalavimus. Techninius reikalavimus lengviesiems automobiliams taksi nustato Susisiekimo ministerija.
                                        Taigi pagal šiuos apibrėžimus, maršrutinis taksi turėtu būti paprasčiausias autobusas. Nes šiuo atveju egzistuoja tik lengvasis automobilinis taksi, o apie kitokias taksi formas neužsimenama.

                                        Tačiau toliau, tame pačiame dokumente, kažkaip atsiranda sąvoka "maršrutinis taksi" kai kalbama apie keleivių vežimą:
                                        18 straipsnis. Keleivių vežimas

                                        1. Keleiviai vežami keleiviams vežti pagamintomis keleivinėmis kelių transporto priemonėmis – autobusais, troleibusais, lengvaisiais automobiliais, lengvaisiais automobiliais taksi. Keleivių vežimą reglamentuoja Susisiekimo ministerijos patvirtintos Keleivių ir bagažo vežimo taisyklės bei Keleivių vežimo lengvaisiais automobiliais taksi taisyklės.

                                        <...>

                                        3. Reguliarūs reisai – reisai, kuriais keleiviai vežami nustatytu dažnumu ir maršrutais, kelionės metu paimant ir išleidžiant keleivius tam tikslui nustatytose stotelėse, laikantis iš anksto nustatytų tvarkaraščių ir tarifų. Reguliarūs reisai organizuojami, jeigu gatvių ir kelių būklė atitinka Susisiekimo ministerijos nustatytus reikalavimus. Keleiviai reguliariais reisais vežami tik autobusais, troleibusais ir maršrutiniais taksi.
                                        Kažkaip keista. Pirmame punkte keleiviu vežimui pagamintose transporto priemonėse, tokio darinio kaip maršrutinis taksi nėra, o vat jau trečiame punkte keleiviai jau vežami tuo "maršrutiniu taksi", nors dar neaišku kas tai yra.
                                        Dar atkreipčiau dėmesį į pabrauktą vietą, kuri nurodo, kad reguliariuose reisuose, keleiviai net ir tais mistiniais "maršrutiniais taksi" vežami paimant ir išleidžiant nustatytose stotelėse.

                                        Ir štai pagaliau tame pačiame 18 straipsnyje randame apibrėžimą kas yra keleivių vežimas maršrutiniais taksi:
                                        8. Keleivių vežimas maršrutiniais taksi – keleivių vežimas autobusais, turinčiais nuo 10 iki 17 sėdimųjų vietų, įskaitant ir vairuotojo, ir atpažinimo ženklą – plafoną. Maršrutiniais taksi vežama tik sėdimosiose vietose pagal patvirtintus tvarkaraščius nustatytais vietinio (miesto ir priemiestinio) reguliaraus susisiekimo maršrutais. Keleiviai paimami ir išleidžiami stotelėse arba kitose pagal pageidavimą vietose, kuriose nedraudžia sustoti Kelių eismo taisyklės.
                                        Kadangi dokumente yra daugybė akivaizdžių prieštaravimų ir neatitikimų, tai taip ir lieka neaišku kuo išskirtinis tas "maršrutinis taksi" ir kiek jis yra taksi. Apart to, kad turi kažkokį plafoną, nors pagal visą kita atitinka autobusą.
                                        Ir kas keista, tai šitame punkte keleivius galima paimti ir kitose vietose pagal pageidavimą, nors pagal trečią punktą yra kiek kitaip.

                                        Comment


                                          Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                          Privačių vežėjų autobusai (pvz. 05, 062) irgi privatus nustatytu maršrutu kursuojantis viešasis transportas. Šiuose autobusuose ir maršrutiniuose taksi, mokama už važiavimą viena suderinta kaina visam maršrutui. Tai kuo skiriasi šie du transporto tipai ? Apskritai "maršrutinis taksi" yra kažkoks keistas visuomeninio transporto "užvadinimas".
                                          Bet privačiuose autobusų maršrutuose, nors ir negalioja miesto bilietai, bet kelionės kaina 2 litai, galioja lengvatos, stojama tik stotelėse.
                                          Mikroautobusuose bilieto kaina 3 Lt, lengvatų nėra, stojama bet kur. Taip kad čia skirtingi dalykai.
                                          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                          Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X