Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Wycka Rodyti pranešimą
    Daug kartų aptarta situacija. Traukinyje negalioja terminuotieji VT bilietai, jis veža tik į stotį, kaina 2,5Lt (kai VT bilietą perkant kioske kaina tik 2Lt), jis retokai kursuoja, etc..
    Šiektiek pratesiu:nežemagrindė PESA.KODĖL?Beto,vilniečiai labiau įpratė važiuoti autikais ir troleibusais.
    Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
    Į oro uostą jau važinėja tuščias "metro" (LG traukinys). Prieš tiesiant naujus laidus, derėtų apmastyti priežastis, kodėl jis tuščias. O jos juk aiškios, ir bendros visam Vilniaus VT.
    Butent, kad LG traukinys.
    Už dviračius ir troleibusus!

    Comment


      Parašė Wycka Rodyti pranešimą
      Daug kartų aptarta situacija. Traukinyje negalioja terminuotieji VT bilietai, jis veža tik į stotį, kaina 2,5Lt (kai VT bilietą perkant kioske kaina tik 2Lt), jis retokai kursuoja, etc..
      Žinoma. Ir galima pastebėti, kad visos šios problemos yra ne techninės (na išskyrus retą kursavimą), o biurokratinės (kažkas su kažkuo nesusitarė, nesuderino).

      Todėl neracionalu tiesti naują infrastruktūrą, kai visiškai neišnaudojama jau esama.

      Comment


        Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
        Žinoma. Ir galima pastebėti, kad visos šios problemos yra ne techninės (na išskyrus retą kursavimą), o biurokratinės (kažkas su kažkuo nesusitarė, nesuderino).

        Todėl neracionalu tiesti naują infrastruktūrą, kai visiškai neišnaudojama jau esama.
        Šio traukinio maršruto užpildymas NIEKADA neviršys 50%, kol abu galutiniai maršruto taškai bus tik stotis ir oro uostas.
        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

        Comment


          Įdomu, kur geriausiai būtų rašyti el. laišką, norint pasiteirauti apie 10nr. troleibuso trasos prailginimą?

          Comment


            Parašė Wycka Rodyti pranešimą
            Daug kartų aptarta situacija. Traukinyje negalioja terminuotieji VT bilietai, jis veža tik į stotį, kaina 2,5Lt (kai VT bilietą perkant kioske kaina tik 2Lt), jis retokai kursuoja, etc..
            Priezastys visai kitos. Visu pirma jis kursuoja daug reciau,nei 1 marsruto autobusas. Vienintelis autobusas per kamscius ir sankryzas speja sulakstyti dazniau nei tas traukinukas.
            Na o svarbiausia tai joks uzsienietis nesitampys kelis simtus metru su lagaminais ir neieskos kur ten randasi tas traukinukas, paprasciau sesti i autobusa ar taksi. O tiesa dar ir nusileidimas prie to traukinuko beros reikia trankytis laiptais zemyn su lagaminais. Ir i stoti jis niekada neatvaziuoja i pirma kelia,kad kuo maziau reiketu tampytis su daiktais,o visada sustoja kazkur viduryje 7-8 kelyje..

            Comment


              Parašė Nas Rodyti pranešimą
              Įdomu, kur geriausiai būtų rašyti el. laišką, norint pasiteirauti apie 10nr. troleibuso trasos prailginimą?
              Manau, į Susisiekimo paslaugas. O jau kam konkrečiai- nežinau.

              Parašė Wycka Rodyti pranešimą
              Šio traukinio maršruto užpildymas NIEKADA neviršys 50%, kol abu galutiniai maršruto taškai bus tik stotis ir oro uostas.
              Bet pratęsus jį iki Naujosios Vilnios arba iki Panerių/Lentvario, keleivių srautai taip pat neturėtų smarkiai išaugti, nes nemanau, kad yra nuolatinių keleivių srautų tarp VNO ir šių mikrorajonų. O retokas kursavimas- čia keleivių nebuvimo priežastis. Nelabai suprantu, kodėl kiti mano atvirkščiai. Taip, puikiai suprantu, visi nori turėti galimybę ateiti į stotelę bet kuriuo paros metu ir žinoti, kad jo laukiama transporto priemonė atvyks nė vėliau už 5-10 min., bet juk taip organizuojant VT ir iki bankroto netoli belieka.
              Paskutinis taisė Vilnietizz; 2011.10.18, 16:59.
              Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
              Marsrutai.lt tinklaraštis!
              SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

              Comment


                Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                Bet pratęsus jį iki Naujosios Vilnios arba iki Panerių/Lentvario, keleivių srautai taip pat neturėtų smarkiai išaugti, nes nemanau, kad yra nuolatinių keleivių srautų tarp VNO ir šių mikrorajonų. O retokas kursavimas- čia keleivių nebuvimo priežastis. Nelabai suprantu, kodėl kiti mano atvirkščiai. Taip, puikiai suprantu, visi nori turėti galimybę ateiti į stotelę bet kuriuo paros metu ir žinoti, kad jo laukiama transporto priemonė atvyks nė vėliau už 5-10 min., bet juk taip organizuojant VT ir iki bankroto netoli belieka.
                Pirma, iš oro uosto į Panerius/Lentvarį nenutrūkstamo maršruto (nekeičiant važiavimo krypties) padaryti neįmanoma (jeigu važiuotų pro Naujininkus). Antra, šis maršrutas darbo dieną atlieka 17 reisų (savaitgaliais — 16 reisų). Pirmasis — 5:45, paskutinis — 21:00. Vadinasi, vidutinis intervalas gaunasi beveik kas 54 minutės. Patys spręskite, daug tai ar mažai. Palyginimui 1 maršruto autobusas važiuoja kas 45 minutės, tačiau beveik jo trasą dubliuojantis 1a maršruto autobusas — dar kas 1h06min; ir abu kartu sudėjus važiuoja (atkarpoje stotis-oro uostas, nuo 5:28 iki 22:05) beveik kas 27 minutės.
                Jeigu dar pridėsime tokius faktorius, kaip traukinio sustojimas tik galinėse stotelėse, kainodarą, atstumą nuo oro uosto pastato iki bėgių, etc., atsakymas peršasi savaime — šioje atkarpoje traukinys neturi jokių šansų, išskyrus traukiniais į Vilnių atvykstančius/išvykstančius avialinijų keleivius bei palydinčius asmenis, + oro uosto ir aplinkinių įmonių darbuotojai, gyvenantys netoli stoties ir nesinaudojantys asmeniniu transportu.
                I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                Comment


                  Gyventojų patogumui - papildomi autobusai į Rokantiškių, Kairėnų bei Karveliškių kapines

                  Comment


                    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                    http://www.VilniusTransport.LT/lt/news/view/?id=422

                    Nuo spalio 20 d. 44 ir 47 maršrutuose pridedama po 1 autobusą. Kaip suprantu, po pertraukiamą.
                    Pagaliau pie 44 pridėjo dar vieną autobusą. Jau kaip tik buvo laikas. Tik kažkaip labai drastiškai pasikeitė važiavimo laikas. Pvz.: 14val. Filaretų stotelėje link Naujosios Vilnios dabar būna 14:03 14:29 14:53, o nuo spalio 20d. bus 14:10 14:37. Bent jau man tai bus labai nepatogu, nes 7 pamokos pasibaigia 14:35, o autobusas bus tik 15:00, tad teks kokias 20-15min laukti.

                    Comment


                      Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                      Antra, šis maršrutas darbo dieną atlieka 17 reisų (savaitgaliais — 16 reisų). Pirmasis — 5:45, paskutinis — 21:00. Vadinasi, vidutinis intervalas gaunasi beveik kas 54 minutės. Patys spręskite, daug tai ar mažai.
                      Laikotarpiu nuo to maršruto sukūrimo iki krizės pradžios (2008 metai) važinėdavo gerokai dažniau. Bet keleivių daugiau nebuvo.

                      Comment


                        Parašė c2h5oh
                        Laikotarpiu nuo to maršruto sukūrimo iki krizės pradžios (2008 metai) važinėdavo gerokai dažniau. Bet keleivių daugiau nebuvo.
                        Tai traukinys į oro uostą pradėjo važinėti tik 2008 metų pabaigoje. Be to, kodėl dažnesnis kursavimas turi reikšti didesnius keleivių srautus?
                        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                        Marsrutai.lt tinklaraštis!
                        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                        Comment


                          Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                          Priezastys visai kitos. Visu pirma jis kursuoja daug reciau,nei 1 marsruto autobusas. Vienintelis autobusas per kamscius ir sankryzas speja sulakstyti dazniau nei tas traukinukas.
                          Na o svarbiausia tai joks uzsienietis nesitampys kelis simtus metru su lagaminais ir neieskos kur ten randasi tas traukinukas, paprasciau sesti i autobusa ar taksi. O tiesa dar ir nusileidimas prie to traukinuko beros reikia trankytis laiptais zemyn su lagaminais. Ir i stoti jis niekada neatvaziuoja i pirma kelia,kad kuo maziau reiketu tampytis su daiktais,o visada sustoja kazkur viduryje 7-8 kelyje..
                          Su lagaminais trankytis oro uoste tikrai nereikia, yra veikiantis didelis liftas, kuriuo gali nusileisti prie geležinkelio platformos... Atstumas mano galva koks 100 metrų, be to einant iki traukinio yra dengta galerija, apsauganti nuo lietaus... Be to palyginus pvz su Berlyno Schoenefeld (SXF) oro uostu, ten iš S-Bahn traukinio iki terminalo vos ne 15 minuciu eiti reikia, o Vilniuje traukinys pasiekiamas per 3-4 minutes... Taip kad nereikia taip dramatškai vaizduoti situacijos, o pačiam viską savo akimis pamatyti...

                          Comment


                            Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimą
                            Su lagaminais trankytis oro uoste tikrai nereikia, yra veikiantis didelis liftas, kuriuo gali nusileisti prie geležinkelio platformos... Atstumas mano galva koks 100 metrų, be to einant iki traukinio yra dengta galerija, apsauganti nuo lietaus... Be to palyginus pvz su Berlyno Schoenefeld (SXF) oro uostu, ten iš S-Bahn traukinio iki terminalo vos ne 15 minuciu eiti reikia, o Vilniuje traukinys pasiekiamas per 3-4 minutes... Taip kad nereikia taip dramatškai vaizduoti situacijos, o pačiam viską savo akimis pamatyti...
                            Juk jis skirtas neigaliesiems,bet be jokių problemų juo galima nusileisti...

                            P.S. verčiau šitie pranešimai labiau tinka temoje [VLN] Traukinių maršrutas Stotis - Oro uostas .Neterškime.
                            Už dviračius ir troleibusus!

                            Comment


                              Sostinės mikroautobusuose renkami parašai prieš maršrutinių taksi išstūmimą iš miesto centro

                              hm, įdomu būtų pamatyti alternatyviąją 71mikrobo trasą

                              Comment


                                Jokių alternatyvų neturi būti, jei jau užsimota išnaikinti mikrobus. Sutampa 80 procentų maršruto su esamais autobusų ar troleibusų - ir nėra tokio mikrobo.

                                Comment


                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  Jokių alternatyvų neturi būti, jei jau užsimota išnaikinti mikrobus. Sutampa 80 procentų maršruto su esamais autobusų ar troleibusų - ir nėra tokio mikrobo.
                                  bet gi straipsnyje aiškiai parašyta, kad 2mikrobo maršrutas bus Stotis - Kauno g. - Žemaitės g. - G. vilko g. - Fabijoniškės. beje, nebūtina tikėti kiekvienu žodžiu, kad ims ir panaikins...

                                  Comment


                                    Su tokia trasa 2-as užsirauks pats. Pusė trasos iš viso negeneruoja keleivių.

                                    Comment


                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                      Jokių alternatyvų neturi būti, jei jau užsimota išnaikinti mikrobus. Sutampa 80 procentų maršruto su esamais autobusų ar troleibusų - ir nėra tokio mikrobo.
                                      Mikrobus ne "naikinti" reikia, o integruoti į bendrą sistemą (būtinai su bendrais bilietais!) ir išsiųsti ten, kur jų ir reikia - ten, mikroskopiniai keleivių srautai. Tokių užkampių, į kurios dabar oras vežiojamas dideliais autobusais, tikrai netrūksta.

                                      Išvis, kas per hiperaktyvumo priepuolis savivaldybėje VT klausimais? Vos ne kasdien gimsta kažkokios radikalios reformų idėjos, jas bandoma įgyvendinti per jėgą, o pritrūkus gazo, tenka gėdingai atsitraukti. Juk akivaizdu, kad šitokiai reformai (stilium "nuo šiandien panaikinam") pasipriešinimas bus maksimalus.

                                      Comment


                                        Nu nenori tie privatūs mikrobai dangintis į pakraščius, kur keleivių mažai. Nemanau, kad jie sutiks, nebent bus mokamos solidžios dotacijos.

                                        Comment


                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                          Nu nenori tie privatūs mikrobai dangintis į pakraščius, kur keleivių mažai. Nemanau, kad jie sutiks, nebent bus mokamos solidžios dotacijos.
                                          Jeigu nenori- reikia priversti. Užtenka nuolaidžiauti biznieriams. Viešajame transporte negali ir neturi būti daugelio vežėjų konkurencijos. Ar dar ilgai dirbsime laukinio kapitalizmo sąlygomis? Tuomet apie geresnį viešąjį transportą galime nė nesvajoti.
                                          Dotuoti galima- vistiek pigiau, nei parko 12m autobusus į užmiestį leisti.
                                          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                          Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X