Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė pauliaK Rodyti pranešimą
    Čia praeivis neblogai klausia, rimtai kaip veiks ši sistema?
    Klausi kaip TURĖTŲ veikti tokia sistema, ar kaip VEIKS?

    Nes ji TURĖTŲ rodyti realius parodymus, kada faktiškai atvažiuos autobusas. Tokia jos prasmė ir yra.

    O kaip veiks tikrovėje, tai pamatysim. Galbūt taip, kaip turėtų. O galbūt kaip visada.

    Comment


      Kaune tai švieslentės sėkmingai rodo transporto realų atvykimo laiką, o ne teorinį, kuris yra popieriniuose tvarkaraščiuose. Vilniuje ir Klaipėdoje taip pat taip turėtų veikti. Iš pradžių gali apie mėnesį būti klaidų, kurios pamažu būtų sutvarkytos.
      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

      Comment


        Parašė amiko Rodyti pranešimą
        Kaune tai švieslentės sėkmingai rodo transporto realų atvykimo laiką, o ne teorinį, kuris yra popieriniuose tvarkaraščiuose. Vilniuje ir Klaipėdoje taip pat taip turėtų veikti. Iš pradžių gali apie mėnesį būti klaidų, kurios pamažu būtų sutvarkytos.


        Vilniuje tos svieslentes is principo negali dabar teisingai veikti,nes paciuose autobusuose neveikia tie kompiuteriai. Pasiziurek vaziuodamas , retai kuriame pamatysi ijungta.

        Comment


          Parašė praeivis Rodyti pranešimą
          Vilniuje tos svieslentes is principo negali dabar teisingai veikti,nes paciuose autobusuose neveikia tie kompiuteriai. Pasiziurek vaziuodamas , retai kuriame pamatysi ijungta.
          Nežinau, aš Vilniuje negyvenu.
          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

          Comment


            Baltarusija siūlo Vilniui liftų ir autobusų

            www.DELFI.lt
            2009 vasario mėn. 9 d. 17:34 Nusiųsti
            Informuokite apie klaidas
            Skaityti komentarus (26)
            Versija spausdinimui



            DELFI (E.Digrytės nuotr.)
            Baltarusijos ambasadorius Lietuvoje Vladimiras Dražinas, tarpininkaudamas savo šalies gamyklai „MAZ”, Vilniaus merui Juozui Imbrasui pristatė naujus gamyklos gaminamus autobusus. Kaip praneša sostinės savivaldybė, ambasadorius pasiūlė vieną tokį autobusą sutartam laikui įtraukti į miesto viešojo transporto sistemą ir išbandyti.




            Susitikimo metu V. Dražinas ir J. Imbrasas taip pat aptarė galimybę Mogiliovo gamyklai dalyvauti Vilniaus daugiabučių namų renovacijos programoje, nes šioje gamykloje yra pagaminti apie 90 proc. šiuo metu Vilniaus daugiabučiuose naudojamų liftų.

            Ambasadoriaus teigimu, Mogiliove gaminami liftai yra smarkiai pigesni nei vakarietiški.

            Anot savivaldybės pranešimo, susitikimo metu buvo pristatytos ir kitos gamyklos, suinteresuotos didesniu bendradarbiavimu su Vilniumi. Ambasada pažadėjo bendradarbiauti Baltarusijos gamykloms teikiant konkrečius pasiūlymus.

            Comment


              Parašė Mettal Rodyti pranešimą
              Vilniuje gali būti taip:
              0-99 - troleibusai
              1** - autobusai
              3** - nereguliaraus eismo autobusai.
              N** - naktiniai autobusai
              Įdomiai tema pakrypo
              nežinau kodėl, bet su malonumu pritariu maršrutų pernumeravimui, nes tikrai pasitaiko tokių atvejų (regėjau savo akimis), kai mano žmogus įlipęs į autobusą, bet pasirodo, kad ten troleibusas...
              kitas dalykas, numeracija galėtų paskatinti pvz greitųjų autobusų atsiradimą, nes šiuo metu kaip ir neišsiskiria iš bendro sąrašo. Na man bent jau vizualiai pažiūrėjus į numerį, staigiai susiprotėsiu, kad tas greitasis ir juo bus geriau važiuot, o kol knisiesi galvoje, kur kuris važiuoja, tai gali būti ir per vėlu
              tik kad gal ne tokią numeraciją skirčiau, troleibusams tikrai 1-50 užtenka, t.y. nieko nekeisti, o pvz kad nebūtų pernelyg daug painiavos, prie dabartinių autobusų prirašyti vieną skaitmenį, kad ir 3**. privatininkams šimtinius duoti, mikriukams 2, užmiestis 5 ir pan. galėtų pamąstyti susisiekimo paslaugos, gal iš to būtų naudos, nes gali greitai neužtekti dabartinio iki 100. beje nauja transporto rūšis matyt būtų su raide
              Junkis prie Nacionalinės viešojo transporto keleivių asociacijos ir Tu!

              Comment


                Pasitaiko ir tokiu žmoniu, kurie įlipa į troleibusą, bet nežino ir klausinėja į kokį ilipo. Tokiais atvejais jokie pernumeravimai nepadės.

                Tokia numeracija, kai priekyje būtų prirašomas dar vienas skaičius pasiteisintu, su salyga jei numeriai keistusi ir visiem mikroautobusam, priemiestiniam transportui ir t.t. Ty iš pagrindų būtų sutvakyta visa viešojo transporto sistemos numeracija.

                O dėl troleibusams skirtinų tik 1-50, vistiek nėra skirtumo ar 1-50 ar 1-99, nes niekas kitas jau nebegalės gauti 51-99 numerių.

                Comment


                  Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                  Vilniuje tos svieslentes is principo negali dabar teisingai veikti,nes paciuose autobusuose neveikia tie kompiuteriai. Pasiziurek vaziuodamas , retai kuriame pamatysi ijungta.
                  2 ir 14 maršruto troleibusuose visada veikdavo.
                  Beje, praeivi, į kuriuos kompiuterius žiūrėdavai. Nors geltonieji ir neįjungti, tačiau pas vairuotoją visada matydavau veikiančius.
                  P.

                  Comment


                    Parašė vap Rodyti pranešimą
                    2 ir 14 maršruto troleibusuose visada veikdavo.
                    Beje, praeivi, į kuriuos kompiuterius žiūrėdavai. Nors geltonieji ir neįjungti, tačiau pas vairuotoją visada matydavau veikiančius.
                    Prie vairuotojo turi būti įjungti du prietaisai: borto kompiuteris ir bilietų spausdinimo aparatas.
                    Paskutinis taisė Ametistas; 2009.02.10, 14:31.
                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                    Comment


                      Kadangi Vilniuje vairuotojas nespausdina bilietų Bent jau kol kas Tai įjungtas tik vienas.
                      P.

                      Comment


                        Parašė sleader Rodyti pranešimą
                        Pasitaiko ir tokiu žmoniu, kurie įlipa į troleibusą, bet nežino ir klausinėja į kokį ilipo. Tokiais atvejais jokie pernumeravimai nepadės.

                        Tokia numeracija, kai priekyje būtų prirašomas dar vienas skaičius pasiteisintu, su salyga jei numeriai keistusi ir visiem mikroautobusam, priemiestiniam transportui ir t.t. Ty iš pagrindų būtų sutvakyta visa viešojo transporto sistemos numeracija.
                        Bet prieš tai būtina įvesti vieningą apmokėjimo už paslaugas sistemą. Nes dabar yra valstybinio parko autobusais ir troleibusai (vienkartiniai bilietai bendri, mėnesiniai dalis bendri, o dalis ne), privatūs autobusai (atskiri bilietai), mikroautobusai (irgi atskiri bilietai), visų jų kainos skirtingos. Makalynė.

                        Comment


                          Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                          Bet prieš tai būtina įvesti vieningą apmokėjimo už paslaugas sistemą. Nes dabar yra valstybinio parko autobusais ir troleibusai (vienkartiniai bilietai bendri, mėnesiniai dalis bendri, o dalis ne), privatūs autobusai (atskiri bilietai), mikroautobusai (irgi atskiri bilietai), visų jų kainos skirtingos. Makalynė.
                          Mano nuomone, maršrutų numeriai nėra labai susijię su bilietų kainomis ir vieninga jų sistema. Kadangi neprošal būtų ir privačius bei priemiestinius autobusus įtraukti į sistemą, galimas ir toks variantas:
                          [dviženkliai] - troleibusai (1-99, susidaro gana didelis rezervas labai tolimai troleibusų maršrutų plėtrai)
                          1** - autobusai
                          2** - rezervuota sparčiai didėjančiam autobusų maršrutų skaičiui
                          3** - pikiniai/nereguliarūs autobusai (irgi gana didelis rezervas, nes tokių maršrutų nėra daug)
                          4** - greitieji autobusai (būtent dabartinis "atnaujintas" autobusų numeravimas neatitinka jokios logikos - 12grt nestoja tik Prekybos ir Kuprioniškių stotelėse - tai jau nėra greitasis, o 12a, nes tose stotelėse ir taip mažai keleivių lipa, 74 - stoja tik 13 iš 20 stotelių jo kelyje, bet jo numeris iš visiems aiškaus 31grt pakeistas į paprastą 74)
                          5** - privatūs autobusų maršrutai
                          6** - mikroautobusai. Galima jungti su 5**
                          7** - priemiestiniai, jei mikroautobusus jungti prie privačių, tai 6**.
                          8** - rezervas priemiesčiui/tarpmiesčiui.
                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                          Comment


                            O ar ne per daug painiavos kaip Šiauliuose pervadinus mikroautobusus +30??
                            http://m.lrytas.lt/-1308629241130735...ms-belieka.htm

                            Comment


                              Parašė music Rodyti pranešimą
                              O ar ne per daug painiavos kaip Šiauliuose pervadinus mikroautobusus +30??
                              Tai ta prasme, kad prie esamo numerio pridėti 1 skaičių priekyje. pvz. buvo 15A, tapo 115A arba 315A
                              Viešojo transporto temų rodyklė >>

                              Comment


                                Laisvės prospektas – užkeiktas troleibusams

                                Antradienį sankryžoje prie Spaudos rūmų, sugedus elektros linijai vėl išsirikiavo eilė troleibusų ir pusvalandžiui sustojo eismas. Tai – jau trečias kartas per pastarąjį mėnesį.



                                Priežastys, kodėl elektros linijos genda vis toje pačioje vietoje, dar nežinomos. „Sankryžose troleibusų eismas visada yra pavojingiausias. Ten daug iešmų, vairuotojui per juos važiuojant kiekvieną kartą reikia reguliuoti greitį, kad persijungtų troleibusų laidai. Matyt, tai buvo padaryta ne taip ir dėl to turime nelaimę. Tačiau tikslių rezultatų, kas nutiko, dar neturime, vyksta tyrimas“, - sakė „Vilniaus troleibusų“ direktorius Jonas Bagdonavičius.

                                Pasak jo, priežastys kiekvieną kartą būna skirtingos ir tokių nesėkmių nutinka skirtingose Vilniaus vietose: „Būna, vairuotojai neužveda srovės, nes jiems taip patogiau važinėti, tada gedimai pasitaiko dažniau. Stengiamės kontroliuoti, bet ne visada pavyksta. Galėjo būti sulenktas laidas ar kreivas laikiklis, aiškinsimės“.

                                Dėl gąsdinančio vaizdo, kai iš troleibusų laidų krenta žiežirbos, J.Bagdonavičius vilniečiams patarė nesijaudinti: „Tai visai normalu. Šįryt žiežirbos krito visą rytą, nes laidai buvo apšalę. Kai troleibusas važiuoja, traukiasi lankas, taip tos žiežirbos ir susidaro. O jei būna labai daug šerkšno, kuris susikrauna vienoje vietoje, kartais srovė visai nepramuša ir troleibusai gali visai nepravažiuoti. Nemalonus dalykas, tačiau nieko labai baisaus“.

                                „VIlniaus diena“ jau rašė apie elektros tinklo gedimus sostinės Laisvės prospekte sausio 11 ir 22 dienomis.

                                http://vilniaus.diena.lt/naujienos/m...ibusams-199686

                                Comment


                                  Švenčių dienomis sostinėje viešasis transportas važinės sekmadienio grafiku

                                  http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=20519872

                                  Comment


                                    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                    Mano nuomone, maršrutų numeriai nėra labai susijię su bilietų kainomis ir vieninga jų sistema. Kadangi neprošal būtų ir privačius bei priemiestinius autobusus įtraukti į sistemą, galimas ir toks variantas:
                                    [dviženkliai] - troleibusai (1-99, susidaro gana didelis rezervas labai tolimai troleibusų maršrutų plėtrai)
                                    1** - autobusai
                                    2** - rezervuota sparčiai didėjančiam autobusų maršrutų skaičiui
                                    3** - pikiniai/nereguliarūs autobusai (irgi gana didelis rezervas, nes tokių maršrutų nėra daug)
                                    4** - greitieji autobusai (būtent dabartinis "atnaujintas" autobusų numeravimas neatitinka jokios logikos - 12grt nestoja tik Prekybos ir Kuprioniškių stotelėse - tai jau nėra greitasis, o 12a, nes tose stotelėse ir taip mažai keleivių lipa, 74 - stoja tik 13 iš 20 stotelių jo kelyje, bet jo numeris iš visiems aiškaus 31grt pakeistas į paprastą 74)
                                    5** - privatūs autobusų maršrutai
                                    6** - mikroautobusai. Galima jungti su 5**
                                    7** - priemiestiniai, jei mikroautobusus jungti prie privačių, tai 6**.
                                    8** - rezervas priemiesčiui/tarpmiesčiui.
                                    Kam ta pernumeracija? Istoriskai susikloste taip, kad pas mus Lietuvoje (ir didumoje buv. TSRS miestu) autobusai ir troleibusai numeruojami atskirai ir nuo 1. Kitose salyse susikloste kitokia numeracijos tradicija - vieninga nepriklausomai nuo transporto rusies ar raidziu ir skaitmenu kombinacija. Ar netgi vien raidine numeracija, ar spalvine numeracija...

                                    Viena, kas tikrai butu naudinga, tai pernumeruoti artimojo priemiescio autobusus. Daugumoje ju dabar is viso marsruto lenteleje nenurodomas marsruto numeris, nors jis YRA. Ir cia, idant nebutu paninavos, riekia ivesti trizenkle numeriu sistem - pradedant nuo 201. Miesto autobusams pilnai pakanku rezervo 1-199.

                                    Comment


                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                      Kam ta pernumeracija? Istoriskai susikloste taip, kad pas mus Lietuvoje (ir didumoje buv. TSRS miestu) autobusai ir troleibusai numeruojami atskirai ir nuo 1. Kitose salyse susikloste kitokia numeracijos tradicija - vieninga nepriklausomai nuo transporto rusies ar raidziu ir skaitmenu kombinacija. Ar netgi vien raidine numeracija, ar spalvine numeracija...

                                      Viena, kas tikrai butu naudinga, tai pernumeruoti artimojo priemiescio autobusus. Daugumoje ju dabar is viso marsruto lenteleje nenurodomas marsruto numeris, nors jis YRA. Ir cia, idant nebutu paninavos, riekia ivesti trizenkle numeriu sistem - pradedant nuo 201. Miesto autobusams pilnai pakanku rezervo 1-199.
                                      Čia gi buvo tik "rožinės svajonės" todėl neverta piktintis . Dėl priemiestinių autobusų tikrai pritariu. Su jais tokią nesamonę padarė - važinėja sau lyg niekur nieko pusė be numerių, pusė - su TIK pernai pradėtais rašyti numeriais, o kai kurie su tokiu grožiu kaip "30 Vilnius - Rūdninkai" ar "32 Vilnius - Merešlėnai". Tikrai ne vienas pagalvos - kokį velnią pro Naujininkus važiuoja 30 ir 32 maršrutai, kai jie turi būti už 5-6km mažiausiai nuo čia. O paaiškinimas paprastas - kažkas pagailėjo skaičiuko 2 prieš kiekvieną numerį ...
                                      Pridedu priemiestinių autobusų maršrutų sąrašą iš Vilniaus rajono savivaldybės archyvo. - http://www.vilniaus-r.lt/get.php?f.1846
                                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                      Comment


                                        I Rudninkus vazineja Salcininku rajono autobusai ir numeracija atitinkama. Taip pat ir Sirvintu. Tik Traku raj. priemiestiniai autobusai numeruojami trizenkliu skaiciumi. Elektrenu ir Svencioniu irgi berods dvizenkliai.
                                        Vilniaus raj. autobusai tvarkingai numeruojami nuo trizenkliu skaiciumi, kuriu pirmas 1 arba 2. Isskyrus 012 i Skaidiskes, kuris dubliuoja miesto marsruta...

                                        Comment


                                          Parašė vap Rodyti pranešimą
                                          2 ir 14 maršruto troleibusuose visada veikdavo.
                                          Beje, praeivi, į kuriuos kompiuterius žiūrėdavai. Nors geltonieji ir neįjungti, tačiau pas vairuotoją visada matydavau veikiančius.


                                          tie kur veikdavo pas vairuotojus tai tik tam,kad vairuotojai apsiprastu. jie rodydavo laika ir stoteles pagal nuvaziuota atstuma ir veluoji ar skubi. bet jie neturejo rysio nei su dispecerine,nei ka daugiau. grynai vairuotoju apsipratimuibuvo ijungti keliuose autobusuose.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X