Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Galiu lažintis, kad ir balandį dar niekas ten normaliai neveiks. Tiesiog beviltiškai nesklandžiai vyksta visas elektroninio bilieto ir su juo susijusios elektroninės infrastruktūros diegimo procesas. Įdomu būtų sužinoti bent dalį tų nelemtų priežasčių, dėl kurių vis vėl ir vėl viskas yra atidedama ir niekaip neveikia niekas.

    Comment


      Parašė pauliaK Rodyti pranešimą
      Galiu lažintis, kad ir balandį dar niekas ten normaliai neveiks. Tiesiog beviltiškai nesklandžiai vyksta visas elektroninio bilieto ir su juo susijusios elektroninės infrastruktūros diegimo procesas. Įdomu būtų sužinoti bent dalį tų nelemtų priežasčių, dėl kurių vis vėl ir vėl viskas yra atidedama ir niekaip neveikia niekas.

      plauna pinigus. stai autobusuose ta sistema diege tai viena firma,tai kita .

      Comment


        Meras kreipiasi į premjerą A. Kubilių dėl miesto infrastruktūros

        Vilniaus miesto meras Juozas Imbrasas kreipiasi į LR Vyriausybės vadovą Andrių Kubilių dėl bendradarbiavimo tobulinant Vilniaus miesto susisiekimo infrastruktūrą ir planuojant jos plėtrą.

        Mero rašte premjerui prašoma:

        • pavesti Vyriausybės atstovams dalyvauti rengiant Vilniaus miesto susisiekimo infrastruktūros plėtros specialųjį planą;
        • paskirti tarnybą, atsakingą už integruotos susisiekimo sistemos sudarymą. (Vilniaus miesto susisiekimo sistema negali būti atskirta nuo bendros Vilniaus regiono ir visos Lietuvos susisiekimo sistemos);
        • pavesti valstybinėms ekonomikos ir finansų įstaigoms planuoti lėšas susisiekimo infrastruktūros plėtros tiriamiesiems, organizaciniams ir projektavimo darbams finansuoti.

        Vilniaus miesto susisiekimo infrastruktūra skirta aptarnauti ne tik miesto gyventojus, bet ir valdžios įstaigų, užsienio šalių ambasadų ir atstovybių darbuotojus bei jų lankytojus. Sostinėje yra įsikūrusios Lietuvos Respublikos pagrindinės švietimo, mokslo, meno, kultūros, sporto, sveikatos apsaugos ir ugdymo įstaigos, didžiausi prekybos ir pramogų centrai. Čia organizuojami pagrindiniai kultūros ir sporto renginiai, priimamos užsienio valstybių delegacijos, vyksta konferencijos, lankosi daugybė turistų iš viso pasaulio ir kitų Lietuvos miestų. Visa tai – papildomas krūvis Vilniaus miesto susisiekimo infrastruktūrai. Per Nepriklausomybės metus Lietuvoje keturis kartus išaugo automobilių skaičius, todėl gyventojai tapo gerokai judresni. Miesto geležinkelio sistema, lyginant ją su kitų Europos valstybių sostinių geležinkelių ir metropolitenų sistemomis, menka. 1985 m. pradėta kurti miesto geležinkelio sistema taip ir liko neatnaujinta. Dėl šios priežasties neišvengiamai miesto gatvėse atsiranda spūstys, o dėl jų - dideli ekonominiai ir finansiniai nuostoliai.
        Nesiėmus skubių priemonių dėl sostinės susisiekimo infrastruktūros plėtros, Savivaldybės susisiekimo tarnybos negalės užtikrinti normalaus susisiekimo mieste.
        Šaltinis: www.vilniausmetro.lt
        Dear Sir,

        Comment


          Šiokie tokie pasikeitimai švieslentėse. Kalvarijų turgaus st.



          Jau matosi troleibuso arba autobuso indeksai

          Comment


            Labai gerai, kad telpa daug eilučių ir galima užrašyti daug atvyksiančių transporto maršrutų. Bet trūkumas, kad laikas rodomas labai mažais skaičiais ir šiaip transporto rūšių atskyrimas raudonais ir mėlynais paveikslėliais gali būti ne visiems suprantamas. Kaunietiškas variantas man priimtinesnis, tik tiek, kad jis turi du trūkumus: telpa tik 5 ar 6 transporto priemonės ir nėra galimybės rodyti reklamos, nes ten ne skystųjų kristalų monitoriai, o tik tekstinei informacijai skirti.
            Paskutinis taisė Ametistas; 2009.02.08, 21:52.
            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

            Comment


              Parašė amiko Rodyti pranešimą
              Labai gerai, kad telpa daug eilučių ir galima užrašyti daug atvyksiančių transporto maršrutų. Bet trūkumas, kad laikas rodomas labai mažais skaičiais ir šiaip transporto rūšių atskyrimas raudonais ir mėlynais paveikslėliais gali būti ne visiems suprantamas. Kaunietiškas variantas man priimtinesnis, tik tiek, kad jis turi du trūkumus: telpa tik 5 ar 6 transporto priemonės ir nėra galimybės rodyti reklamos, nes ten ne skystųjų kristalų monitoriai, o tik tekstinei informacijai skirti.
              O man kaip tik atrodo, kad raudona-mėlyna spalvos palengvina orientavimąsi. Dauguma vilniečių yra įpratę matyti būtent tokius žymėjimus. O miesto svečiai gali atskirti kas yra kas palyginę duomenis ir spalvą ant tvarkaraščių.
              Viešojo transporto temų rodyklė >>

              Comment


                Parašė amiko Rodyti pranešimą
                <...> Kaunietiškas variantas man priimtinesnis, tik tiek, kad jis turi du trūkumus: telpa tik 5 ar 6 transporto priemonės <...>
                Gaila, bet matosi tik 4. Tai ir yra didžiausias Kauno švieslenčių trūkumas
                دائما الليتوانيه

                Comment


                  Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                  O man kaip tik atrodo, kad raudona-mėlyna spalvos palengvina orientavimąsi. Dauguma vilniečių yra įpratę matyti būtent tokius žymėjimus. O miesto svečiai gali atskirti kas yra kas palyginę duomenis ir spalvą ant tvarkaraščių.
                  Geriausia būtų išvis vieninga maršrutų numeracija...

                  Comment


                    Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                    Geriausia būtų išvis vieninga maršrutų numeracija...
                    Bet transporto rūšys tai skirtingos? troleibusas yra troleibusas, o autobusas yra autobusas Toks variantas tiek painiavos ir nelogikos įneštų. Pagalvojam, numeracija vieninga, imam, tarkim, 6 numeriuką, ir žinok tu dabar ar čia autobusas ar troleibusas. maršruto trasos, tai skirtingos, ypač miesto svečiam būtų sudėtinga. Tavęs klausia kaip iki Kiauliopolio nuo Algirdo stotelės nudardėt, o tu sakai - "6", nueina įsėda į 6 truliką ir jau Žirmūnuos
                    Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                    Comment


                      Tai tada nebebūtų dviejų šeštų
                      O šiaip gerai, kad atskirtos spalvos. Viskas labai aišku ir paprasta.
                      N N N

                      Comment


                        Parašė LBP Rodyti pranešimą
                        Tai tada nebebūtų dviejų šeštų
                        O šiaip gerai, kad atskirtos spalvos. Viskas labai aišku ir paprasta.
                        Nu tai vat, pripratimo bėdos bus Visi painiosis, kai liks 6 tik trūlikas...
                        Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                        Comment


                          Parašė SPX Rodyti pranešimą
                          Bet transporto rūšys tai skirtingos? troleibusas yra troleibusas, o autobusas yra autobusas Toks variantas tiek painiavos ir nelogikos įneštų. Pagalvojam, numeracija vieninga, imam, tarkim, 6 numeriuką, ir žinok tu dabar ar čia autobusas ar troleibusas. maršruto trasos, tai skirtingos, ypač miesto svečiam būtų sudėtinga. Tavęs klausia kaip iki Kiauliopolio nuo Algirdo stotelės nudardėt, o tu sakai - "6", nueina įsėda į 6 truliką ir jau Žirmūnuos
                          Tai ir puiku. Autobusų numeracija paliekama, troleibusų- pridedama prie paskutinio autobuso numerio. Taigi tas 6tas troleibusas būtų 82+6. 88tas

                          Šiaip man patinka tas atskyrimas švieslentėse. Dėl mažo laiko- sutinku. Sunku ir įžiūrėti..
                          http://m.lrytas.lt/-1308629241130735...ms-belieka.htm

                          Comment


                            Parašė music Rodyti pranešimą
                            Tai ir puiku. Autobusų numeracija paliekama, troleibusų- pridedama prie paskutinio autobuso numerio. Taigi tas 6tas troleibusas būtų 82+6. 88tas

                            Šiaip man patinka tas atskyrimas švieslentėse. Dėl mažo laiko- sutinku. Sunku ir įžiūrėti..
                            Man patogiau, taip kaip yra O įdomumo dėlei, pasaulyje tokia praktika kur nors yra?
                            Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                            Comment


                              Parašė music Rodyti pranešimą
                              Tai ir puiku. Autobusų numeracija paliekama, troleibusų- pridedama prie paskutinio autobuso numerio. Taigi tas 6tas troleibusas būtų 82+6. 88tas
                              Kaiptik daugiau painiavos atsirastu. Vistiek sakytum tokio ir tokio numerio troleibusas arba tokio ir tokio numerio autobusas. Gi nesakysi 98 numerio transportas važiuoja į stotį iš pašilaičių.
                              Taip numeruojant reiktu ir mikroautobusams priskirti tam tikrą numerį. Tuomet 71 mikroautobusas gautusi 82+20+71=173. Jau geriau taip kaip yra. Visi priprate ir ganėtinai aišku. Kitu atveju žmonės turintys tik autobuso arba tik troleibuso bilietą turėtu skaičiuoti, čia autobusas ar troleibusas atvažiuos tuo maršrutu.

                              Comment


                                Parašė SPX Rodyti pranešimą
                                Bet transporto rūšys tai skirtingos? troleibusas yra troleibusas, o autobusas yra autobusas Toks variantas tiek painiavos ir nelogikos įneštų. Pagalvojam, numeracija vieninga, imam, tarkim, 6 numeriuką, ir žinok tu dabar ar čia autobusas ar troleibusas. maršruto trasos, tai skirtingos, ypač miesto svečiam būtų sudėtinga. Tavęs klausia kaip iki Kiauliopolio nuo Algirdo stotelės nudardėt, o tu sakai - "6", nueina įsėda į 6 truliką ir jau Žirmūnuos
                                Tai pasakytum "važiuok šeštu" ir viskas. Koks keleiviui skirtumas, ar "autobusas" su ūsais, ar be ūsų? Keleiviui svarbu maršrutas.

                                Comment


                                  Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                                  Tai pasakytum "važiuok šeštu" ir viskas. Koks keleiviui skirtumas, ar "autobusas" su ūsais, ar be ūsų? Keleiviui svarbu maršrutas.
                                  Lietuviškai gal ir normaliai skamba, arba kai tiesiogiai šnekamaja kalba pasakoma. Tačiau rašant daugmaž oficialiai "Važiuoti šeštu iki ... stotelės", tai savaime kyla klausimas, kuom šeštu ? Arba užsienio kalba taip paprasta ir trumpai nevisada pasakysi. Beto kaip jau minėjau yra skirtingi bilietai (autobusui/troleibusui). Tokia numeracija nesuteiktu jokio pranašumo, prieš dabar esamą, nes atsirastu kitų priežasčių patikslinti ar tai autobusas, ar troleibusas.

                                  Comment


                                    Tokiu atveju galima net ir tokią numeraciją daryti, kuri labai paplitusi Lenkijoje. Privedu Varšuvos pavyzdį:
                                    0-39 reguliaraus eismo tramvajai
                                    4* - nereguliaraus eismo tramvajai (piko metu, darbo dienomis ir t.t.)
                                    1** - reguliaraus eismo autobusai (beveik visi numeriai užpildyti)
                                    2** - reguliaraus eismo midi klasės autobusai (atsirado tik 2007-2009 m. kaip papildymas esamiems autobusams, greičiausiai šie numeriai bus naudojami ir normalių autobusų maršrutams)
                                    3** - nereguliaraus eismo autobusai (piko metu, darbo dienomis ir t.t.)
                                    4** - nereguliaraus eismo "greitieji" autobusai (stoja ne visose stotelėse)
                                    5** - reguliaraus eismo "greitieji" autobusai (stoja ne visose stotelėse)
                                    6** - buvę naktinių autobusų žymėjimai, dabar Nk* (k - kryptis (1, 2, 3 ir pan.)
                                    7** - reguliaraus eismo priemiestiniai autobusai
                                    8** - nereguliaraus eismo priemiestiniai autobusai
                                    C** - specialūs autobusai lapkričio 1-ąją (C - Cmentarz=kapinės)
                                    E** - ekspresai, pagrindinės trasos: "Tolimas rajonas - ilgas atstumas, kai nestoja - Centras"
                                    Vilniuje gali būti taip:
                                    0-99 - troleibusai
                                    1** - autobusai
                                    3** - nereguliaraus eismo autobusai.
                                    N** - naktiniai autobusai
                                    Paskutinis taisė Mettal; 2009.02.09, 14:33.
                                    Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                    Comment


                                      Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                      Lietuviškai gal ir normaliai skamba, arba kai tiesiogiai šnekamaja kalba pasakoma. Tačiau rašant daugmaž oficialiai "Važiuoti šeštu iki ... stotelės", tai savaime kyla klausimas, kuom šeštu ? Arba užsienio kalba taip paprasta ir trumpai nevisada pasakysi. Beto kaip jau minėjau yra skirtingi bilietai (autobusui/troleibusui). Tokia numeracija nesuteiktu jokio pranašumo, prieš dabar esamą, nes atsirastu kitų priežasčių patikslinti ar tai autobusas, ar troleibusas.
                                      Painiavos dar mikriukai prideda: jie kartais atkartoja trasas, kartais ne, nors numeriai tie patys.

                                      Comment


                                        Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                                        Šiokie tokie pasikeitimai švieslentėse. Kalvarijų turgaus st.

                                        Atvaizdas


                                        Jau matosi troleibuso arba autobuso indeksai
                                        Atvaizdas

                                        Nesuprantu kokiokslumo informacija gali ten rodyti,jei paciuose autobusuose dar niekur neveikia tie 'kompiuteriai'. Ilipk i atvaziavusi autobusa ir pamatysi,kad nei tie bilietu tikrinimui ekraneliai nesviecia niekas. Tai ta informacija matomai lauzta is pirsto arba tik atkartoja sustatyta tvarkarasti. Kam taip zmones klaidinti?

                                        Comment


                                          Čia praeivis neblogai klausia, rimtai kaip veiks ši sistema? Bus autobusuose kas nors, pagal ką koks nors informacijos centras ar pan. paskaičiuos kada jie turėtų būti stotelėje ir perduos duomenis į ekranus, ar tai tiesiog bus prabangus popierinių grafikų atitikmuo rodantis kada teoriškai autobusas turėtų atvažiuoti? Tikiuosi kas nors žino atsakymą į klausimą, nes tikrai įdomu pasidarė .

                                          Comment

                                          Unconfigured Ad Widget

                                          Collapse
                                          Working...
                                          X