Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Negi buvo problema paleisti kitą autobusą nuo pervažos. Keleiviai perliptų ir tiek. Papildomai žymėti bilietų galėtų ir nereikalauti.
    nu šiaip yra logikos tavo pasakyme. likusi dalis nuo Gel. stoties iki pervažos ir nuo pervažos iki Mickūnų tame tarpe neturės susisiekimo su N. Vilnia
    Daugiau mano nuotraukų >>
    Mano rajonas ir apylinkės >>

    Comment


      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
      Negi buvo problema paleisti kitą autobusą nuo pervažos. Keleiviai perliptų ir tiek. Papildomai žymėti bilietų galėtų ir nereikalauti.
      Tai maršrutas bus padalintas į du maršrutus: Kalno g. - Naujoji Vilnia ir Parko g. - Mickūnai. Paprastai 67 aptarnauja dvi kryptis- Kalno g. ir Mickūnų, dabar atskiri du autobusai aptarnaus skirtingas kryptis. O keleivių, važiuojančių iš Kalno gatvės į Mickūnus, greičiausiai nėra. Taip kad dukart žymėtis bilietą beveik niekam ir nereikės.

      Žinoma, Parko g. - Mickūnai reisams galėjo priskirti 67A numerį. Būtų mažiau painiavos
      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
      Marsrutai.lt tinklaraštis!
      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

      Comment


        Naujais maršrutais Vilniaus senamiestyje naudotis neskuba

        Prieš mėnesį Vilniaus senamiestyje startavę du nauji maršrutai (Nr. 88 ir Nr. 89) kol kas praeivių tik palydimi žvilgsniu. Kad maršrutais neskuba naudotis vilniečiai ir sostinės svečiai, sutinka ir patys viešojo transporto atstovai. Tačiau, anot jų, naujiems maršrutams prigyti reikia laiko. Visgi esą yra planas, kuris turėtų populiarinti centre riedančius autobusiukus.

        „Liūdna, tikiuosi, kad kuo daugiau žmonių įlips [į naujus maršrutus], nes dabar yra bandomasis laikotarpis ir jeigu nevažiuos pakankamai žmonių, tie maršrutai bus nutraukti“, – sakė naujais maršrutais kasdien besinaudojanti dirbanti studentė Viktorija Vosyliūtė. Mergina pastebi, kad vakarais 89-asis maršrutas būna pustuštis, o dieną jį dažniau renkasi pensinio amžiaus žmonės ar mamos su vaikais.

        „Įpročiai, žinomumas, nauda... Maršrutas turi prigyti. Sunku kol kas apie jį [naują maršrutą] kalbėti. Pavyzdžiui, 11 maršrutas visiškai „užsikrovė“ per metus“, – paskaičiavo Sostinės savivaldybės įmonės „Susisiekimo paslaugos“ vadovas Gintas Bliuvas. Jam iš dalies pritaria ir „Vilniaus autobusų “ vadovas Gintaras Nakutis: „Reikia žymiai daugiau laiko, kad žmonės pastebėtų, pradėtų naudotis“.

        Paklaustas, ar maršrutą renkasi į Vilnių atvykę turistai, G. Bliuvas teigė, kad kol kas šiuose maršrutuose dažnesni keleiviai yra vietiniai gyventojai, o turistai, kol geri orai, miestą nori pereiti pėščiomis.

        Pasak G. Nakučio ir G. Bliuvo, šių dviejų maršrutų ateitis turėtų paaiškėti ateinančią savaitę, kai savivaldybėje bus pristatytas naujas planas, kuriame esą yra minčių populiarinti maršrutą.

        Nauji maršrutai driekiasi Goštauto, Maironio gatvėmis iki Rotušės ir sujungia tris dideles automobilių statymo aikšteles: prie Seimo, požeminę Gedimino prospekte bei daugiaaukštę Tilto gatvėje ir Tymo kvartale. Naujais maršrutais kursuoja keturios ekologiškos transporto priemonės. Senamiesčio maršrutuose važinėjančiuose autobusiukuose galioja mėnesiniai ir vienkartiniai viešojo transporto bilietai, įrengta e. bilieto sistema.
        Įdomu bus sužinoti, koks gi tas planas
        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
        Marsrutai.lt tinklaraštis!
        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

        Comment


          Nemokamai kokį menėsį reikėjo vežioti keleivius kol prie maršruto keleiviai pripras,o po to džiaugtis, kad jie užpildo 50% sėdimų vietų.

          Comment


            Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
            Naujais maršrutais Vilniaus senamiestyje naudotis neskuba



            Įdomu bus sužinoti, koks gi tas planas
            Man rodos žmonių tikrai padaugėtų jei maršrutai važiuotų užsukdamai į subačiaus stotelę. Tik bėda, jog ten apsisukt nelabai yra kur, nebent per stovėjimo aikštelę.
            Dear Sir,

            Comment


              Parašė mersiukas
              Nemokamai kokį menėsį reikėjo vežioti keleivius kol prie maršruto keleiviai pripras,o po to džiaugtis, kad jie užpildo 50% sėdimų vietų.
              Kai vyko dienos be automobilio renginiai, visą savaitę 88 ir 89 keleivius nemokamai vežiojo. Keleivių nuo to nė kiek nepadaugėjo, nors apie akciją ir plačiai skelbė.
              Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
              Marsrutai.lt tinklaraštis!
              SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

              Comment


                Gal kas žino ar Vilniuje naudojama sistema kai šviesoforai reaguoja į viešąjį transportą, kaip reaguoja kituose miestuose į tramvajų ir teikia jam pirmenybę? Kiek žianau, kadangi beveik visi šviesoforai Vilniuje yra sujungti į tinklą, o VT turi GPS toks dalykas yra įmanomas. Aišku nelabai žinau kiek iš tikrųjų naudos atneštų tokia sistema. Tiesiog, šiaip įdomu
                Dear Sir,

                Comment


                  Nėra to Vilniuje.

                  Comment


                    Parašė oranger Rodyti pranešimą
                    Straipsnio pabaigoje minimos tik dvi įmonės: "Škoda" ir MAZ. Kiek atsimenu, buvo ir pasiūlymų iš Italijos ir Lenkijos
                    Dar berods buvo kalbėta su ukrainiečių „Bogdan“, net svarstyta šiuos troleibusus surinkinėti Vilniaus 1-ajame troleibusų parke. Taigi ir dabar, perskaičius šią naujieną, kur rašoma, kad kėbulai jau keliauja į Lietuvą, kyla klausimas, iš kur tie kėbulai? Ar tik ne iš Ukrainos?
                    I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                    Comment


                      Pirmąją 67 maršruto apylankos dieną į Mickūnus važiavo Mercedes-Benz O405N2 nr.505. Eismo tvarkaraštis labai netobulas: iš Mickūnų yra išvykstama už 30 min. (ryte pirmuoju reisu net už 25 min.) nuo išvykimo iš Naujosios Vilnios. Reisas 16:30 / 17:00 iš viso važiavo per pervažą 4 kartus, iš jų - 3 kartus turėjo praleisti traukinį (link Mickūnų 2 kartus praleidinėjo tą patį krovininį). Nepaisant to, kad nuo Grigaičių jis niekur nestoja, tai dar ir lekia kaip akis išdegęs ir vis tiek vėluoja: iš Mickūnų išvyko 17:06, vietoje 17:00. Tarp Sadūniškių/Špokinės pervažos ir Skaisterių eismas vyksta neasfaltuotu keliu.



                      Paties autobuso nefotografavau, nes buvo jau tamsoka. Video medžiagą įdėsiu vėliau, nors nemanau, kad ji bus labai įdomi.
                      P.S. trasa Kalno g. - st. Naujoji Vilnia važiuoja kitas autobusas.
                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                      Comment


                        Parašė toleranceofculture Rodyti pranešimą
                        Gal kas žino ar Vilniuje naudojama sistema kai šviesoforai reaguoja į viešąjį transportą, kaip reaguoja kituose miestuose į tramvajų ir teikia jam pirmenybę? Kiek žianau, kadangi beveik visi šviesoforai Vilniuje yra sujungti į tinklą, o VT turi GPS toks dalykas yra įmanomas. Aišku nelabai žinau kiek iš tikrųjų naudos atneštų tokia sistema. Tiesiog, šiaip įdomu
                        Nera tokios sistemos ir sie sviesoforai is principo i tai negaletu reaguoti. Jei kalbeti atvirai,be visu tu nesamoniu,kurias skiedzia susisiekimo paslaugos ir pan., tai sie sviesoforai yra irengti taip: juose yra nuo 2 iki 4 programu (skirtingu rezimu) ir viskas. Tie davikliai,kurie yra pakabinti sankryzose, tai patys paprasciausi ,kurie skaiciuoja kiek pravaziuoja masinu. Ir stai jei sakykim per sia valanda pravaziavo jau daugiau masinu,tada automatika perjungia sviesofora i kita rezima, sakykim tada pagrindinei gatvej pradeda zalia sviesa degti ilgesni laika. Ir viskas. Daugiau jie i nieka nereaguoja. tu gali vienas atvaziuoti prie sankryzos vidury nakties ir tau bus raudona,nors aplinkui nei vienos masinos ir tie sviesoforai nepersijungs,nes jie i nieka nereaguoja,o tiesiog dirba savo rezimu ir tiek.
                        Ai tiesa dar operatoriai nuotoliniu budu gali patys perjungti sviesoforo rezima. stai ir visa sistema uz simtus milijonu litu:-)

                        Comment


                          Parašė Mettal
                          Pirmąją 67 maršruto apylankos dieną į Mickūnus važiavo Mercedes-Benz O405N2 nr.505. Eismo tvarkaraštis labai netobulas: iš Mickūnų yra išvykstama už 30 min. (ryte pirmuoju reisu net už 25 min.) nuo išvykimo iš Naujosios Vilnios. Reisas 16:30 / 17:00 iš viso važiavo per pervažą 4 kartus, iš jų - 3 kartus turėjo praleisti traukinį (link Mickūnų 2 kartus praleidinėjo tą patį krovininį). Nepaisant to, kad nuo Grigaičių jis niekur nestoja, tai dar ir lekia kaip akis išdegęs ir vis tiek vėluoja: iš Mickūnų išvyko 17:06, vietoje 17:00. Tarp Sadūniškių/Špokinės pervažos ir Skaisterių eismas vyksta neasfaltuotu keliu.

                          Paties autobuso nefotografavau, nes buvo jau tamsoka. Video medžiagą įdėsiu vėliau, nors nemanau, kad ji bus labai įdomi.
                          P.S. trasa Kalno g. - st. Naujoji Vilnia važiuoja kitas autobusas.
                          Skaisteriuose irgi nestoja? Tuomet dar ir lentelę klaidinančią padarė. Turėjo būti Parko g. - Grigaičiai- Mickūnai.

                          P.S. Ar nematei apylanka važiuojančių priemiestinių?
                          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                          Marsrutai.lt tinklaraštis!
                          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                          Comment


                            Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                            Pirmąją 67 maršruto apylankos dieną į Mickūnus važiavo Mercedes-Benz O405N2 nr.505. Eismo tvarkaraštis labai netobulas: iš Mickūnų yra išvykstama už 30 min. (ryte pirmuoju reisu net už 25 min.) nuo išvykimo iš Naujosios Vilnios. Reisas 16:30 / 17:00 iš viso važiavo per pervažą 4 kartus, iš jų - 3 kartus turėjo praleisti traukinį (link Mickūnų 2 kartus praleidinėjo tą patį krovininį). Nepaisant to, kad nuo Grigaičių jis niekur nestoja, tai dar ir lekia kaip akis išdegęs ir vis tiek vėluoja: iš Mickūnų išvyko 17:06, vietoje 17:00. Tarp Sadūniškių/Špokinės pervažos ir Skaisterių eismas vyksta neasfaltuotu keliu.

                            Atvaizdas


                            Paties autobuso nefotografavau, nes buvo jau tamsoka. Video medžiagą įdėsiu vėliau, nors nemanau, kad ji bus labai įdomi.
                            P.S. trasa Kalno g. - st. Naujoji Vilnia važiuoja kitas autobusas.
                            Eina sau! Net lentelę padarė. Nemaniau,kad padarys, juk tik dvi dienas ji tebus reikalinga.

                            Šiandien važiavau 67-u nuo Tremtinių st. iki st. Naujoji Vilnia tuo reisu, kuris 20:01 būna Tremtinių stotelėje. Vairuotojas pakeliui tris kartus klausė keleivių ar yra važiuojančių į Mickūnus (aisku, rusiškai klausė), o jei tokių atsirasdavo, imdavo pasakoti, kokiu būdu iki jų nuvažiuoti Ir aišku buvo tokių kaip iš dangaus nukritusių, kurie akis išpūtę nesiorientavo kas čia vyksta. O juk autobuse buvo pakabinti bent 4 skelbimai su informacija

                            Comment


                              Parašė Edgarass Rodyti pranešimą
                              Eina sau! Net lentelę padarė. Nemaniau,kad padarys, juk tik dvi dienas ji tebus reikalinga.

                              Šiandien važiavau 67-u nuo Tremtinių st. iki st. Naujoji Vilnia tuo reisu, kuris 20:01 būna Tremtinių stotelėje. Vairuotojas pakeliui tris kartus klausė keleivių ar yra važiuojančių į Mickūnus (aisku, rusiškai klausė), o jei tokių atsirasdavo, imdavo pasakoti, kokiu būdu iki jų nuvažiuoti Ir aišku buvo tokių kaip iš dangaus nukritusių, kurie akis išpūtę nesiorientavo kas čia vyksta. O juk autobuse buvo pakabinti bent 4 skelbimai su informacija
                              visokių žioplių būna šiais laikais
                              Daugiau mano nuotraukų >>
                              Mano rajonas ir apylinkės >>

                              Comment


                                Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                                visokių žioplių būna šiais laikais
                                Šiaip gali būti, kad tie kaimiečiai paprasčiausiai nemoka lietuvių kalbos Bet čia jau jų problemos

                                Comment


                                  Parašė Edgarass Rodyti pranešimą
                                  Šiaip gali būti, kad tie kaimiečiai paprasčiausiai nemoka lietuvių kalbos Bet čia jau jų problemos
                                  tai jo, ten gi "Wilno naša"
                                  Daugiau mano nuotraukų >>
                                  Mano rajonas ir apylinkės >>

                                  Comment


                                    Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                                    Ai tiesa dar operatoriai nuotoliniu budu gali patys perjungti sviesoforo rezima. stai ir visa sistema uz simtus milijonu litu:-)
                                    Apie tą aš ir kalbu, jeigu operatoriai gali juos valdyti nuotoliniu būdu, vadinasi lygiai taip pat tai už juos galėtų daryti programa, kuri būtų sujungta su viešojo transporto priemonių sekimo sistema.:-) Aišku, vėl gi neaišku ar tokia sistema pasiteisintų. Vistiek reikėtų kažkam programuoti, mokėti pinigus..

                                    O dėl šviesoforų esu pastebėjęs, jog kai laukiu vienoje sankryžoje su dviračiu, šviesoforas gali ir 5min neužsidegti, o atvažiavus į tą pačią sankryžą su mašina. nereikia laukti ir pusės minutės. Taip, kad manau ši šviesoforų sistema turi daug potencialo, tiesiog nieks tinkamai jų neužprogramavo. Bet tikiuosi ateityje sistemos galimybės bus išplėstos :-7
                                    Dear Sir,

                                    Comment


                                      Parašė toleranceofculture Rodyti pranešimą
                                      Apie tą aš ir kalbu, jeigu operatoriai gali juos valdyti nuotoliniu būdu, vadinasi lygiai taip pat tai už juos galėtų daryti programa, kuri būtų sujungta su viešojo transporto priemonių sekimo sistema.:-) Aišku, vėl gi neaišku ar tokia sistema pasiteisintų. Vistiek reikėtų kažkam programuoti, mokėti pinigus..

                                      O dėl šviesoforų esu pastebėjęs, jog kai laukiu vienoje sankryžoje su dviračiu, šviesoforas gali ir 5min neužsidegti, o atvažiavus į tą pačią sankryžą su mašina. nereikia laukti ir pusės minutės. Taip, kad manau ši šviesoforų sistema turi daug potencialo, tiesiog nieks tinkamai jų neužprogramavo. Bet tikiuosi ateityje sistemos galimybės bus išplėstos :-7
                                      Naivuolis.Yra sviesoforuose tik 2 skirtingi darbo rezimai. Kai kuriuose 4 skirtingi darbo rezimai ir viskas. Jokios transporto sekimo sisrtemos nera. Yra paprasciausias daviklis ,kuris nuskaiciuoja kiek po juo pravaziavo masinu. Jei sakysim jau dvi valandas is eiles vaziuoja ta kryptimi labai daug masinu,tada jis persijungs i kita rezima:-)) Nezinau ar supratai.
                                      O tai ,kad tau netycia uzsidega atvaziavus zalias-tai yra paprasciausias sutapimas,kuri galima paaiskinti tuo,kad pats mazai vazineji ir todel tuo stebiesi. Pasiklausinek profesionaliu troleibusu ar autobusu vairuotoju ir jie tau isaiskins,kas jokios sistemos cia nera. Cia tik susisiekimo paslaugu klerku blefas,kad atseit pas juos dirbakazkokia sistema ir dar su kazkokiais posistemiais ir dar kruva visokiu nesamoniu jie tau prisnekes.

                                      Comment


                                        Atkeliu iš fotogalerijos temos:
                                        Parašė Vilnietizz
                                        Kai dar galiojo įlaipinimo tik pro priekines duris tvarka, lygiai ta pati problema buvo- daug keleivių susigrūsdavo priekyje, kai gale dar likdavo net laisvų sėdimų vietų.
                                        Bet ar tai reiškia, kad dabar priekinių durų dėl to galima išvis neatidarinėti?
                                        Yra toks įsakymas: įlipimas pro visas duris (tame tarpe ir priekines), išlipimas - tik pro vidurines ir galines.
                                        Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                        Comment


                                          Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                                          Naivuolis.Yra sviesoforuose tik 2 skirtingi darbo rezimai. Kai kuriuose 4 skirtingi darbo rezimai ir viskas. Jokios transporto sekimo sisrtemos nera. Yra paprasciausias daviklis ,kuris nuskaiciuoja kiek po juo pravaziavo masinu. Jei sakysim jau dvi valandas is eiles vaziuoja ta kryptimi labai daug masinu,tada jis persijungs i kita rezima:-)) Nezinau ar supratai.
                                          O tai ,kad tau netycia uzsidega atvaziavus zalias-tai yra paprasciausias sutapimas,kuri galima paaiskinti tuo,kad pats mazai vazineji ir todel tuo stebiesi. Pasiklausinek profesionaliu troleibusu ar autobusu vairuotoju ir jie tau isaiskins,kas jokios sistemos cia nera. Cia tik susisiekimo paslaugu klerku blefas,kad atseit pas juos dirbakazkokia sistema ir dar su kazkokiais posistemiais ir dar kruva visokiu nesamoniu jie tau prisnekes.
                                          Sunku patikėti. Labai jau keistas sutapimas. Aš pro tą vietą vos ne kasdien važiuoju. Jei tas šviesoforo kompiuteris turi tas 4 funkcijas, kas yra absurdiškai mažai, pažiūrėjus kokio dydžio dėžė ten stovi, vistiek jų užtenka. Jei kiekvieną šviesoforą galima užprogramuoti skirtingai tai būtent toje gatvėj daviklis gal reaguoja taip jog užfiksavus automobilį greičiau įsijungia žalia. Nes ten būna kartais, kad ir 10 min jokia mašina neatvažiuoja. Konkrečiai čia kalbama apie Kauno ir Šv. Stepono gatvių sankryžą. Kitą vertus, nesvarbu kiek funkcijų šviesoforai turi dabar, bet jei daviklio pokytis ateina į centrinę valdymo stotį, tai prijungus ten prie paprasto kompiuterio galima jam būtų suteikti kad ir 100 funkcijų. Gaila, kad pas mus taip švaistomi pinigai, o tiek mažai padaroma.

                                          Ps. atleiskit už offtopic, gal moderatoriai iškels tai į šviesoforų temą
                                          Dear Sir,

                                          Comment

                                          Working...
                                          X