Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    O į Tarandę ar Salininkus mikroautobusai nedubliuoja VT?

    Comment


      Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
      ir automatiškai nukeliaus tam, kas yra už stoteles atsakingas?
      Nukeliaus i siuksliu deze. O istaisys tada,kai vel keis grafikus ar pavadinimus,tada tuo paciu pakeis ir ta:-)

      Comment


        Parašė kostasas
        O į Tarandę ar Salininkus mikroautobusai nedubliuoja VT?
        Į Salininkus - dubliuoja, bet 71 vistiek yra pakankamai naudingas salininkiečiams. Autobusai važiuoja tik iki Stoties, kai 71 mikriukas greitai ir be persėdimų nuveš į daugelį svarbiu vietų, objektų visame mieste, įskaitant centrą, Šeškinės ir Santariškių klinikas, VU ir MRU. Mikriuku nuvažiuosi per 30 min., miesto VT- ne mažiau nei per 80 min. Taip kad šio maršruto naikinimas tikrai per daug pablogins gyventojų susisiekimą, tad verta gerai pagalvoti prieš naikinant. Kitus transrevio maršrutus galima ir naikinti, bet su sąlyga, kad bus sudažnintas 26, 47, 53 kursavimas.

        Į Tarandę didelių autobusų nereikia, bet VT reikia. Daryk išvadas
        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
        Marsrutai.lt tinklaraštis!
        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

        Comment


          Kol kas mikrobų niekas nenaikins

          http://m.15min.lt/id/miestas/vilnius...iais-41-173125
          Paskutinis taisė Vilnietizz; 2011.10.05, 15:13.
          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
          Marsrutai.lt tinklaraštis!
          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

          Comment


            Parašė Lettered Rodyti pranešimą
            Savivaldybės sprendimas ir yra naikinti tik VT maršrutus dubliuojančius mikroautobus ir palikti į užmiestį važiuojančius (Tarandė, Salininkai), kurie atvežtų iki pagrindinių VT maršrutų ir taip būti integruotas VT, o ne laukinis kaip dabar.
            Kažin kodėl mikroautobusų nesunaikina tokie faktai, kaip didesnė bilieto kaina ir terminuoto bilieto nebuvimas???
            I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
            Parama Siaurojo geležinkelio klubui

            Comment


              O kaip 89 maršruto užpildymas, ar nėra jis nuostolingas?
              Tauro apygarda (Stirnos rinktinė)| 立陶宛

              Comment


                Man tai nepatinka tie "mikrobai". Akivaizdu, kad jie nepritaikyti tokiam formatui.
                Geriau važinėtų kažkas tokio



                Beje, kokia bilieto kaina nuo Seimo iki Rotušės?
                Paskutinis taisė oranger; 2011.10.05, 16:10.

                Comment


                  Parašė oranger Rodyti pranešimą
                  Man tai nepatinka tie "mikrobai".
                  Geriau važinėtų kažkas tokio

                  Atvaizdas


                  Beje, kokia bilieto kaina nuo Seimo iki Rotušės?
                  Čia ne "mikrobai". 88 ir 89 yra miesto autobusų maršrutai ir juose galioja tie patys biletai, kaip ir bet kuriuose kituose meisto autobusuose ir troleibusuose.
                  Šie mikriukai varomi gamtinėmis dujomis.
                  Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                  Marsrutai.lt tinklaraštis!
                  SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                  Comment


                    Tai ir naikina. Anksčiau kiek maršrutų buvo. O kiek dabar liko? Kai kur pagerėjo susisiekimas ir mikrobams teko pasitraukti. Žinoma, automobilizacija daugiau lemia. Tačiau akivaizdu, kad naikinant mikrobus Stotis - Santariškės, Stotis - Fabijoniškės reikia adekvačiai ir rimtai sustiprinti autobusų maršrutus, kad 26 ir 53 kursuotų kas 7-10 min. piko metu ir ne piko metu bent kas 12-15 min. Jie dabar per retai kursuoja.

                    Comment


                      Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                      Čia ne "mikrobai". 88 ir 89 yra miesto autobusų maršrutai ir juose galioja tie patys biletai, kaip ir bet kuriuose kituose meisto autobusuose ir troleibusuose.
                      Šie mikriukai varomi gamtinėmis dujomis.
                      Koks skirtumai kuo jie varomi? Nors ir arklių mėšlu...
                      Aš kalbu apie tai, kad jie nepritaikyti tokiems maršrutams. Tai tas pats kaip "Eurolines" autobusais vežioti iš Žvėryno į Užupį.

                      Comment


                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        Tai ir naikina. Anksčiau kiek maršrutų buvo. O kiek dabar liko? Kai kur pagerėjo susisiekimas ir mikrobams teko pasitraukti. Žinoma, automobilizacija daugiau lemia. Tačiau akivaizdu, kad naikinant mikrobus Stotis - Santariškės, Stotis - Fabijoniškės reikia adekvačiai ir rimtai sustiprinti autobusų maršrutus, kad 26 ir 53 kursuotų kas 7-10 min. piko metu ir ne piko metu bent kas 12-15 min. Jie dabar per retai kursuoja.
                        Nepamiršk, kad yra dar ir 05 ir 062 privatūs maršrutai. Greičiui pirmenybę teikiantys nuolatiniai mikrobų keleiviai persės nei į miesto autobusus, o į šiuos maršrutus. O jei jau ir juos sumąstys panikinti, tai 26 ir 53 išvis turės kas 3-4 min. piko metu kursuoti.
                        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                        Marsrutai.lt tinklaraštis!
                        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                        Comment


                          Parašė oranger Rodyti pranešimą
                          Koks skirtumai kuo jie varomi? Nors ir arklių mėšlu...
                          Aš kalbu apie tai, kad jie nepritaikyti tokiems maršrutams. Tai tas pats kaip "Eurolines" autobusais vežioti iš Žvėryno į Užupį.
                          Kodėl nepritaikyti? Kaip tik pats tas. Siauromis Senamiesčio gatvėmis didesnės transporto priemonės nepravažiuos (ypač Subačiaus g. atkarpa tarp Misionierių st. ir Rotušės). O keleivių srautai kol kas labai maži, todėl didesnių autobusų net teoriškai nereikia.
                          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                          Marsrutai.lt tinklaraštis!
                          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                          Comment


                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                            Akivaizdu, kad naikinant mikrobus Stotis - Santariškės, Stotis - Fabijoniškės reikia adekvačiai ir rimtai sustiprinti autobusų maršrutus, kad 26 ir 53 kursuotų kas 7-10 min. piko metu ir ne piko metu bent kas 12-15 min. Jie dabar per retai kursuoja.
                            Manau vien to nepakaktų. Teoriškai, kad 26 ir 53 maršrutų autobusai nors apytikriai prilygtų mikroautobusams greičiu, reikia nuo pat Stoties iki pat Santariškių/Fabijoniškių ištisinės (nenutrūkstančios) A juostos į abi puses. Netikiu, kad nuo 2012m. sausio 1d. tokia būtų, jau vien dėl per siaurų Pylimo, Gelvonų, Stanevičiaus, vietomis Kalvarijų gatvių.
                            I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                            Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                            Comment


                              Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                              Kodėl nepritaikyti? Kaip tik pats tas. Siauromis Senamiesčio gatvėmis didesnės transporto priemonės nepravažiuos (ypač Subačiaus g. atkarpa tarp Misionierių st. ir Rotušės). O keleivių srautai kol kas labai maži, todėl didesnių autobusų net teoriškai nereikia.
                              Kalba ne apie jų gabaritus.

                              Comment


                                Norėjo dujomis varomų, bet nelabai kas mikroautobusų, varomų dujomis, gamina. Nes jei nebūtų kriterijumi kuro rūšis, tai šitie Fiatai visiškai netinkami miestui. Yra gaminami specialiai miestui pritaikyti Sprinteriai, Iveco Daily. Netgi su dvejomis durimis. Ar su plačiomis dviejų varčių durimis.

                                Comment


                                  Parašė oranger

                                  Kalba ne apie jų gabaritus.
                                  O apie ką kalba tuomet? Nesuprantu tavęs
                                  Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                  Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                  SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                  Comment


                                    Problema ne vien tik greityje. Esant dabartiniams keleivių srautams, autobusai kursuoja per retai. Todėl ir penosi mikrobai bei privatūs autobusai. Jei tiek vienus, tiek kitus naikinti, tai autobusai turėtų kursuoti kas 5-7 min. visą dieną, o ne piko metu. Ir tik anksti ryte bei vėlai vakare kas 10-15 min.

                                    Comment


                                      Parašė Wycka

                                      Manau vien to nepakaktų. Teoriškai, kad 26 ir 53 maršrutų autobusai nors apytikriai prilygtų mikroautobusams greičiu, reikia nuo pat Stoties iki pat Santariškių/Fabijoniškių ištisinės (nenutrūkstančios) A juostos į abi puses. Netikiu, kad nuo 2012m. sausio 1d. tokia būtų, jau vien dėl per siaurų Pylimo, Gelvonų, Stanevičiaus, vietomis Kalvarijų gatvių.
                                      Dar grafikus reikia normaliai sudaryti, kad vairuotojams nereikėtų vėžlio greičiu vilktis. Ir taip pat nebereikalauti vairuotojų sekundės tikslumu laikytis grafiko- nebeliks prasmės to daryti, kai 26 ir 53 kursuos dažniau nei kas 10 min. Nieko baisaus, jei į stotelę atvyks 1 min. anksčiau. Nespėjai į vieną autobusą- po 4 min. atvažiuos kitas.
                                      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                      Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                      Comment


                                        Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                        O apie ką kalba tuomet? Nesuprantu tavęs
                                        Mano kolega jau atsakė.
                                        Ne miestui čia transportas. Ekskursijoms į Trakus taip, bet ne miesto centrui.

                                        Comment


                                          Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                          Ir vėl jokios oficialios informacijos - tik gandai...
                                          Taip, tu buvai visiškai teisus

                                          Vilniaus savivaldybė nėra priėmusi jokių sprendimų dėl mikroautobusų

                                          Vilniaus meras Artūras Zuokas šiandien pasitarime su Miesto ūkio ir transporto departamento vadovais atkreipė dėmėsį dėl klaidingos informacijos, kad naikinami maršrutiniai mikroautobusai.
                                          ...
                                          O štai ką rašo Zuokas savo facebooke:

                                          Spaudoje pateikiama informacija yra klaidinga. Savivaldybė nėra priėmusi jokių srendimų dėl mikroautobusų. Prieš įgyvendinant bet kokius sprendimus, gyventojams bus pasiūlytos alternatyvos, kurios nesukels nepatogumų vykstant į darbą, namo, ar tiesiog keliauti po miestą.
                                          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                          Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X