Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Tebūnie naktis 2011

    kulturosnaktis.lt

    Vilniaus viešojo transporto informacija

    Dėmesio! iki 03.00 val. kursuos sekančių maršrutų mikroautobusai:

    1 „Stotis - Jogailos g. - Konstitucijos pr. - Pilaitė"
    5 „Stotis- Jogailos g. -Kalvarijų g. - Santariškės"
    2 „Stotis - Jogailos g. Kalvarijų g. - Ozo g. - Gelvonų g. - S.Stanevičiaus g.- L.Giros"
    7 „Stotis - Pamėnkalnio g.- Žverynas - Viršuliškės- Justiniškės - Pašilaičiai"
    51 „V. Kudirkos a.- Žaliasis tiltas - Konstitucijos pr. -Karoliniškės- Lazdynai"
    20 „Naujininkai- Lukiškių a.- Goštauto g. - Žaliasis tiltas- Konstitucijos pr. - Šeškinė- Fabijoniškės- Big,as" 21-03.00 (15-20 min)
    Dear Sir,

    Comment


      Parašė toleranceofculture Rodyti pranešimą
      - ką čia bepridursi... Kažkaip sunku patikėti, kad tai yra tiesa.
      Viešojo transporto temų rodyklė >>

      Comment


        Parašė toleranceofculture Rodyti pranešimą
        Ar čia dėl kažkokio renginio ar nuo šiol nuolat kursuos iki vėlyvos nakties?

        Taip pat įdomu, kokios bus kainos už važiavimą- ar tie patys 3 litai? Žinoma, mikriukininkams tikėtis didelio pelno neverta, nes keleivių labai daug nebus. Jeigu jie nori, kad bent kas nors naudotųsi tokia naktine paslauga, reikalinga normali tvarkaraščių sklaida, kitaip 90% miestiečių ir miesto svečių paprasčiausiai nežinios nieko apie tokią naujovę.

        Taip pat keistas yra maršrutų tinklas. Dalis miesto (pvz: rytinė Pašilaičių dalis, Žirmūnai, Antakalnis, Naujoji Vilnia) vistiek lieka be naktinio transporto.

        Bet gera pradžia yra pusė darbo ir puiku, kad bent kažkas šia linkme yra daroma Tikėkimės, paslauga nebus apleista.
        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
        Marsrutai.lt tinklaraštis!
        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

        Comment


          Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
          Ar čia dėl kažkokio renginio ar nuo šiol nuolat kursuos iki vėlyvos nakties?

          Taip pat įdomu, kokios bus kainos už važiavimą- ar tie patys 3 litai? Žinoma, mikriukininkams tikėtis didelio pelno neverta, nes keleivių labai daug nebus. Jeigu jie nori, kad bent kas nors naudotųsi tokia naktine paslauga, reikalinga normali tvarkaraščių sklaida, kitaip 90% miestiečių ir miesto svečių paprasčiausiai nežinios nieko apie tokią naujovę.

          Taip pat keistas yra maršrutų tinklas. Dalis miesto (pvz: rytinė Pašilaičių dalis, Žirmūnai, Antakalnis, Naujoji Vilnia) vistiek lieka be naktinio transporto.

          Bet gera pradžia yra pusė darbo ir puiku, kad bent kažkas šia linkme yra daroma Tikėkimės, paslauga nebus apleista.
          Čia Tebunie naktis renginio naktį tik važinės šie mikroautobusai, nes anksčiau iš Tebunie nakties tekdavo pareiti pėsčiomis. Labai geras sprendimas, nes autobusu gainiot tikrai neverta, o norintiems grįžti anksčiau nei baigiasi renginys puiki galimybė.

          Comment


            Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
            Taip pat keistas yra maršrutų tinklas. Dalis miesto (pvz: rytinė Pašilaičių dalis, Žirmūnai, Antakalnis, Naujoji Vilnia) vistiek lieka be naktinio transporto.
            Būtent ir aš tą patį pagalvojau. Gal vis tik reikėtų visą naktį gainioti 2-ojo maršruto troleibusą, nes reikšmingai didelė renginio dalyvių dalis bus studentai. Jeigu baiminamasi, kad bus per daug zuikių, galima iš anksto pranešti, kad stotelėje „Klinikos“ arba „Vingriai“ nuolat budės keleivių kontrolė (tai viena patogiausių vietų).
            I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
            Parama Siaurojo geležinkelio klubui

            Comment


              Parašė toleranceofculture Rodyti pranešimą
              Radau facebook'e kad kursuos kas 15-20 min
              Dear Sir,

              Comment


                Solaris Urbino 12

                Lygtais šitos naujienos dar nebuvo :

                Vilniečiai ir kauniečiai išbandys „Solaris Urbino 12“

                „Solaris Urbino 12“ jau nuo rytdienos turėtų išvažiuoti į Kauno miesto gatves. „Autobusas registruotas Lenkijoje šių metų gegužės 31-ąją, taigi yra visiškai naujas. Tiek jo registracija, tiek draudimas galioja ir Lietuvoje. Sudėtingiausia bus įdiegti autobuse elektroninio bilieto sistemas, tačiau tikimės darbus pabaigti iki šio vakaro, ir ryt, birželio 9-ąją, iš pat ryto pradėti juo vežti miestiečius“, - sako UAB „Kauno autobusai“ eksploatacijos direktorius Rimas Stankaitis.

                Kaune naujoji transporto priemonė važinės iki sekmadienio, birželio 12-osios. Paskui penkias dienas autobusą turės progos išbandyti sostinės gyventojai bei svečiai.

                „Solaris Urbino 12“ žemagrindis, 12,4 metro ilgio. Ant jo stogo sumontuoti šeši iš specialių kompozitinių medžiagų pagaminti balionai suspaustoms gamtinėms dujoms laikyti. Autobuso variklis – 234 kW galingumo „Cummins“.

                Salone – 29 sėdimos, 47 stovimos vietos. Dar dvi vietos salono viduryje skirtos neįgaliųjų vežimėliams pasistatyti.
                Alfa.lt
                Dear Sir,

                Comment


                  Karščiai išbando autobusus ir keleivius


                  Dalis vilniečių turimų autobusų neturi nei kondicionierių, nei įrengtų orlaidžių. Neefektyvios orlaidės įrengtos ir kai kuriuose naujos kartos autobusuose – jos atsidaro pernelyg mažai. Kad tokioms transporto priemonėms nereikėtų visą vasarą stovėti garaže, „Vilniaus autobusų“ vadovai nusprendė šiek tiek patobulinti jų konstrukciją.

                  Dar praėjusią vasarą bendrovės vadovai pradėjo domėtis, kas galėtų pagaminti autobusams naujus langus su plačiau atsidarančiomis orlaidėmis. „Iš pradžių bandėme ieškoti gamintojų Lietuvoje. Atlikti mūsų užsakymą pabandė vieni, po to kiti gamintojai. Sugaišome laiko kol įsitikinome, kad toks darbas ne jų jėgoms. Tada bandėme ieškoti potencialių gamintojų užsienyje. Pavyko sutarti su viena Čekijos gamykla, kuri gamina langus suspaustas gamtines dujas naudojantiems „Tedom“ autobusams. Nors mūsų užsakymas gamyklai pasirodė itin menkas ir mažai pelningas, jie pažadėjo artimiausiu metu pagaminti naujus langus mūsų autobusams“, - sako J. Grabys.

                  Pasak „Vilniaus autobusų“ technikos direktoriaus, vilniečių užsakymas bus pradėtas vykdyti po poros savaičių. „Tikimės, kad langai mums bus pagaminti per trumpiausią įmanomą laiką, tuomet beliks juos parsigabenti ir sumontuoti autobusuose. Viliamės, jog per mėnesį šią problemą išspręsime ir tuomet galėsime vilniečiams pateikti patogesnius ir karštiems orams labiau pritaikytus autobusus“, - sako J. Grabys.
                  Gal kas žino kokiems konkrečiai autobusams bus keičiami langai?
                  Dear Sir,

                  Comment


                    Įtariu, kad dujiniams. Nes kiti turi arba kondicionierius, arba orlaides ir stogo liukus.
                    Užtat Šiauliuose tai visiškas pravalas. Beveik visi autobusai be orlaidžių (gal tik keli su).

                    Comment


                      Žemėlapis, kad būtų aiškiau:



                      http://www.vilniustransport.lt/lt/news/view/?id=379

                      Comment


                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        Įtariu, kad dujiniams. Nes kiti turi arba kondicionierius, arba orlaides ir stogo liukus.
                        Užtat Šiauliuose tai visiškas pravalas. Beveik visi autobusai be orlaidžių (gal tik keli su).
                        Situacija dviprasmiška: realiai langus reikia keisti dujiniams, bet į patvorį sustatyti visi Mercedes Benz trumpi autobusai.
                        Viešojo transporto temų rodyklė >>

                        Comment


                          Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                          Situacija dviprasmiška: realiai langus reikia keisti dujiniams, bet į patvorį sustatyti visi Mercedes Benz trumpi autobusai.
                          Yra ilgų autobusų, kuriems reikia keisti langus, nes kaikuriuose nėra atsidarančių langų. Bet greičiausiai keis dujiniams autobusams ir kuriuose jie normaliai neatsidaro.
                          Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                          Comment


                            Taip, MB, MAN senesni autobusai turi tik po vieną kiekvienoje pusėje orlaidę gale. Bet juose yra stogo liukai. O dujiniuose net ir jų nėra.

                            Comment


                              Kai kas įdomaus

                              Autobusų maršrutų naikinimo virusas

                              "Šnekos apie smulkaus verslo palaikymą tuščios. Daroma atvirkščiai – mažiukus norima išstumti ir sukurti monopoliją. Todėl ir neleista mums įsilieti į bendrą miesto viešojo transporto bilietų sistemą, nors to prašėme dar 2008 m. Klaipėdoje keleivių pervežimo paslaugą teikia trys įmonės, Vilniuje tuoj liks tik viena", – liūdnai savo verslo perspektyvas brėžė V.Barvidas. Verslininkas nuogąstavo, kad po Naujųjų metų bus panaikintas ir kitas jo įmonei priklausančio 05 autobuso maršrutas "Stotis–Santariškės".
                              Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                              Comment


                                „Vilniaus autobusai“ ir „Vilniaus troleibusai“ bus jungiami
                                Vilniaus miesto taryba nusprendė pradėti dviejų viešojo transporto paslaugas teikiančias bendrovių - „Vilniaus autobusai“ ir „Vilniaus troleibusai“ - sujungimo procesą.

                                „Tai yra tik kelio pradžia. Tolesnes šių įstaigų reorganizavimo sąlygas parengs Savivaldybės administracija ir klausimas bus svarstomos kituose Tarybos posėdžiuose“, - teigė Vilniaus miesto meras Artūras Zuokas.

                                Pagrindinis „Vilniaus autobusų“ ir „Vilniaus troleibusų“ reorganizavimo tikslas yra viešojo transporto teikiamų paslaugų kokybės gerinimas, kuris ne tik pakeis viešojo transporto įvaizdį, bet ir padės pritraukti daugiau keleivių. Tikimasi, kad nauja organizacinė struktūra užtikrins strateginių tikslų įgyvendinimą, lankstumą, veiklos efektyvumą.

                                Comment


                                  Visiška kvailystė tas sujungimas. Nematau jokių to privalumų, tiesiog naujiems žmonėms sukuriami aukšti postai. Džiugu bent tai, kad generalinis tikriausiai bus paskirtas "Vilniaus autobusų" direktorius...
                                  Daugiau mano nuotraukų >>>

                                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                                  Comment


                                    O aš priešingai manau, kad gerai. Reikalingas vieningesnis eismo organizavimas.
                                    ---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----

                                    Comment


                                      Parašė Maxas Rodyti pranešimą
                                      O aš priešingai manau, kad gerai. Reikalingas vieningesnis eismo organizavimas.
                                      Eismą organizuoja "Susisiekimo paslaugos", o ne šios dvi bendrovės.
                                      Daugiau mano nuotraukų >>>

                                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                                      Comment


                                        Sujungimas, jei jis būtų atliktas tikrai kokybiškai ir būtų sumažintas biurokratinis aparatas, atlikta kai kurių kitų veiklų optimizacija (tiekimo, tech. pagalbos, remonto ir kt.), duotų naudos. Tačiau čia Lietuva...

                                        Comment


                                          Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
                                          Visiška kvailystė tas sujungimas. Nematau jokių to privalumų, tiesiog naujiems žmonėms sukuriami aukšti postai. Džiugu bent tai, kad generalinis tikriausiai bus paskirtas "Vilniaus autobusų" direktorius...
                                          Sujungimas - puiku. Tik jis kažkoks pusinis - reikia ir "Susisiekimo paslaugas" prijungti. Juk SĮ "koordinuoja" tik pačios savivaldybės įmones, kurios dabar bus sujungtos į vieną - tad nebeliks ką koordinuoti. Turėti atskirą įmonę privačių mikriukų tvarkaraščių įdėjimui į internetą ir stoteles - prabanga.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X