Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Denis_Simonov Rodyti pranešimą
    Pas Škodos 14Tr 1610 irgi demontavo
    Atvaizdas
    OHO NIEKO SAU pirma karta toki matau (o kur jo valstybinis numeris?)
    Paskutinis taisė Norbert; 2008.12.28, 22:55.

    Comment


      Parašė Denis_Simonov
      Kažkada kalbėjome apie tai
      Youtube video
      Yra keletą k. tekę važiuoti karosa, pas kurią jau nei velnio tas užraktas nebeveikia. Vieną k. yra tekę matyti kaip posūkyje žmogus gerokai išsigando kai jam būnant atsirėmus į duris, pastarosios sau pradėjo atsidarinėti. Iki iškritimo toloka buvo, bet koks senyvo amžiaus žmogus taip gali ir iškristi kada nors nesunkiai...

      Comment


        Va man dar buvo toks atvejis vasara kai vairotojas 12 marsrutu vaziavo is stoteles BASIUKAI, nuo basiuku atidares duris vidurines ir galines. Poto vaziavo per zieda ir prie duru stovejo moteris kuri vos vos neiskrito.

        Comment


          Parašė Denis_Simonov Rodyti pranešimą
          Vytautas_LT: Dabar tai pas Jelczą švieslentė tai neveikia ben kai jis buvo 4-ame maršrute tai veikdavo.
          Veikė ir 15-tam. Tik skaičių rodydavo.

          Parašė Norbert Rodyti pranešimą
          Va man dar buvo toks atvejis vasara kai vairotojas 12 marsrutu vaziavo is stoteles BASIUKAI, nuo basiuku atidares duris vidurines ir galines. Poto vaziavo per zieda ir prie duru stovejo moteris kuri vos vos neiskrito.
          Pamiršo uždaryti. Keliskart taip yra buvę su troleibusais. Gerokai pavažiavus vairuotojas pastebi ir uždaro.

          O kažkada 11 maršrutu važiavau iki Pašilaičių žiedo, tai vairuotojas pamiršo atidaryti. Kol žmonės nepradėjo rėkauti, tol neatidarė.
          Paskutinis taisė Vytautas_LT; 2008.12.28, 23:03.

          Comment


            Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
            Na visu pirma, tai mano manymu, is Svedijos parvarytuose autobusuose tikrai nera sitokie kompiuteriukai, manyciau jie yra Mobitec gamintojo. Ir jei VA nori pakeisti juos kitais, pvz http://www.buse.cz/www_2005/ram_aj.htm tai tikrai nenustebciau, jei sitie du gaminiai neturi suderinamumo. Siaip paprasciausias MobiMASTER ICU 400 is: http://www.mobitec.se/index.php?lan_id=1&page_id=9 kainuoja apie 500 Lt jei neklaidina manes atmintis. Tai jei reiketu visiems siems autobusams visus tuos kompiuteriukus pakeisti, tai suma tikrai nepasirodytu maza
            www.autobusas.4l.lt +
            www.facebook.com/Autobusas4l

            Comment


              Norbert:Tada jis dar negavo numerį.Dabar jau su numeriu važinėja
              Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

              Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

              Comment


                Parašė Norbert Rodyti pranešimą
                OHO NIEKO SAU pirma karta toki matau (o kur jo valstybinis numeris?)
                Anksčiau troleibusai neprivalėjo turėti valstybinių numerių. Beje, įsižiūrėjus į puslapį http://www.rufas.puslapiai.lt/4.htm galima pamatyti, kad dauguma troleibusų valstybiniuose nr. turi raides BNA + parko nr. (be pirmo nr., jis nurodo, kuriam parkui priklauso troleibusas). Tos pačios raidės rodo, kad šie troleibusai buvo įregistruoti tuo pačiu metu, o troleibusai su kitomis raidėmis valstybiniuose nr. buvo nupirkti vėliau.
                Paskutinis taisė Marius555; 2008.12.29, 20:17.

                Comment


                  Kodėl piko metu kai kurie 2 maršruto troleibusai važinėja 15-uoju, o 7 - 18-uoju?

                  Comment


                    Gal todėl, kad piko metu į/iš Panerių juda didesnis keleivių srautas? Dieną juk 15 faktiškai išvis nevažinėja, o 2 matyt ne toks apkrautas tuo metu, arba tiesiog jam patogiau persijungti į 15 negu kokiam 12'am ar 14'am.

                    Comment


                      Parašė Marius555 Rodyti pranešimą
                      Kodėl piko metu kai kurie 2 maršruto troleibusai važinėja 15-uoju, o 7 - 18-uoju?
                      Todėl, kad 2 ir 7 keleivių srautas dieną yra pakankamai didelis, o vakare mažesnis, todėl paleidžiama daugiau pikinių ir 1 pamainą be pertrūkimo atidirbančių mašinų (pvz. nuo 8 iki 16, kai dauguma ryte pietauja ir reikia kažkuo užkamšyti grafiko skyles, o vakarinis pikas reikalauja didesnio važiavimo laiko dėl didesnių kamščių, bet panašaus į rytinio piko intervalo išlaikymo. Todėl ir pasitelkiami papildomi troleibusai).
                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                      Comment


                        Šiandien mačiau MB CITARO nr. 152. Jame rodos švieslentės neveikia.

                        Comment


                          šiandien vakare matyt po kokių 4-5 metų pertraukos vilniuj 21 maršrutu važiavo ilgas autobusas (Volvo nr.747)
                          Ne esme yra manyje. Muse, visuose musyse yra esme!

                          Comment


                            Vilniuje mačiau dujinį MAN nr. 870, bet daugiau sudvejintų dujinių autobusų nemačiau. Ar tokie yra?

                            Comment


                              Ar Vilniuje yra ilgu dujiniu autobusu?

                              Ups koks sutapimas ta pati klausima turim
                              Paskutinis taisė Mettal; 2012.07.12, 11:08.

                              Comment


                                Parašė skunk Rodyti pranešimą
                                šiandien vakare matyt po kokių 4-5 metų pertraukos vilniuj 21 maršrutu važiavo ilgas autobusas (Volvo nr.747)
                                Pastarosiomis dienomis dispečeriai matyt leidžia sau prabangą paleisti ilgus autobusus ten, kur jie nėra labai būtini: Vakar minėtasis 747 21-u, kas yra tikrai stebėtina (pertrauka, rodos, daug didesnė nei 4-5 metai), o 2008-12-30 50-u buvo MB O405GN 057.
                                Parašė Marius555 Rodyti pranešimą
                                Vilniuje mačiau dujinį MAN nr. 870, bet daugiau sudvejintų dujinių autobusų nemačiau. Ar tokie yra?
                                Parašė Norbert Rodyti pranešimą
                                Ar Vilniuje yra ilgu dujiniu autobusu?
                                Ilgas dujinis yra vienas vienintelis 870. Įdomu, kur, kokiu maršrutu ir maždaug kada matei jį? Senokai (nuo pat vasaros) nebuvo išlindęs...
                                Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                Comment


                                  12 maršrute, rudeni, važiavau juo. Kelias dienas prieš tai dar mačiau jį 78 maršrute.

                                  Comment


                                    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                    VISI MB O405/G/GN/N yra nuo 1988 iki 1995 metų laidos. 470-483 yra 1990, 1992 arba 1993 metų, 517-527 1990 ir 1992, 528-531 1994-ų, o 532 1995-ų. Šiaip rekomenduoju truputėlį palaukti, kol galutinai užbaigsiu man žinomų autobusų sąrašą. Šį mėnesį turėčiau baigti. Tada patys galėsite pasižiūrėti kas, kaip ir kur
                                    Ar jau užbaigei?

                                    Comment


                                      Manau jau galima publikuoti Vilniaus autobusų sąrašą...
                                      Versija 2009-01-08
                                      Kas jame yra?
                                      1. Daugiau nei 500 autobusų.
                                      2. Maksimaliai tikslus autobuso pavadinimas.
                                      3. Laidos metai.
                                      4. Informacija apie esamą reklamą ant autobuso.
                                      5. Papildoma individuali informacija apie autobusą: istorija, pastabos, ypatybės.
                                      6. Išskiriami nurašyti, bandomieji ir kt. autobusai.
                                      7. Galimybė ieškoti/išskirti konkretaus modelio, laidos, reklamos, valstybinio ar garažinio numerio autobusus.

                                      Kas planuojama pridėti artimiausiu metu?
                                      1. Važiuoklės numeriai (VIN)
                                      2. Kėbulo numeriai.

                                      Jei radote kokių netikslumų arba norite papildyti sąrašą - kreiptis į mane (el. paštas, Skype, ICQ arba šio forumo asmeninės žinutės (AŽ)) arba tiesiog rašyti čia .

                                      Special thanks to Matytas, М. Isakov ir F.Mattsson už naudingus papildymus.

                                      Pastaba: norint peržiūrėti sąrašą, reikia turėti Microsoft Office Excel programą.
                                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                      Comment


                                        [QUOTE=Norbert;314231]Denis_Simonov leido publikuot pora nuotrauku:Atvaizdas
                                        [URL=http://www.miestai.net/forumas/picture.php?albumid=93&pictureid=568]Atvaizdas



                                        Troleibuso vairuotojas matau vaziuoja su oranzine liemene ,reiskia vaziuoja su visisku grabu ir jam daznai tenka lipti lauk ir kabineti tuos usus ar dar kazka daryti.:-))

                                        131 karosos vairuotojas matau vaziuoja apsirenges, reiskia viduje jo autobuse kaip saldytuve,nenustebciau jei jis vaziuotu dar ir su kepure:-))
                                        Labai gerai parodo technikos lygi tai kaip vairuotojas apsirenges sedi kabinoje. atkreipkite kada nors i tai demesi:-))

                                        Comment


                                          Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                                          Troleibuso vairuotojas matau vaziuoja su oranzine liemene ,reiskia vaziuoja su visisku grabu ir jam daznai tenka lipti lauk ir kabineti tuos usus ar dar kazka daryti.:-))

                                          131 karosos vairuotojas matau vaziuoja apsirenges, reiskia viduje jo autobuse kaip saldytuve,nenustebciau jei jis vaziuotu dar ir su kepure:-))
                                          Labai gerai parodo technikos lygi tai kaip vairuotojas apsirenges sedi kabinoje. atkreipkite kada nors i tai demesi:-))
                                          Norėčiau pranešti, kad ūsų kabinėjimas priklauso NE nuo troleibuso, o nuo vairuotojo meistriškumo, oro sąlygų ir kontaktinio tinklo būklės. Jei jis su liemene, tai reiškia, kad jis neseniai turėjo išeiti į lauką, bet tiesiog nenusiėmė jos.
                                          Su 131 Karosa dar vienas nusišnekėjimas. Jeigu atkreiptum dėmesį į paros laiką, ir tai, kas užrašyta ant maršruto lentelės, tai gal ir suprastum kodėl taip yra. Šis autobusas dirbo piko grafiku, nes grižta į parką dar nesutemus. Jis ~4-5 valandoms buvo paliktas žiede be priežiūros, todėl visiškai nenuostabu, kad nespėjo šildytuvai įkaisti ir sušildyti autobuso vidaus. Dar atkreipk dėmesį, kad oro temperatūra tada buvo žemesnė nei -10. Yra ir tokių vairuotojų, kurie ir Volvo, ir Scania, ir Karosa autobuse sėdės su striuke - jiems taip dar šilčiau, o yra tokių, kurie ir Karosoje po tarppikinės prastovos sėdi be striukių (pvz. 052 vairuotojas).
                                          Paskutinis taisė Mettal; 2009.01.11, 11:03.
                                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                          Comment

                                          Working...
                                          X