Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Buss fanas Rodyti pranešimą
    na matai labai jau per visas savo turimas priemones SI "Susisiekimo paslaugos" pradejo skelbti tuos privatininkus,netgi per greiciausio marsruto paieska,kaip jau minejau. Be to kazkada maciau SISP darbuotoju pareigu ir kontaktu sarase koordinatorius: troleibusu koordinatorius,autobusu koordinatorius ir privaciu autobusu koordinatorius..tiesa kuri laika pastarojo kontaktu jau nematau,taciau po tos sutarties pasirasymo manau kad jis vel galejo atsirasti todel man tokie klausimai ir iskilo..
    Bet privačiuose autobusuose nėra sumontuota e.bilieto įranga, o švieslentėse rodomas tik teorinis atvykimo laikas, kuris nekinta net jei transporto priemonė vėluoja atvykti į stotelę ar atvyksta per anksti.

    Ir kaip matai, internete ir stotelėse rodomi tik 2 iš 9 maršrutų tvarkaraščiai. Patalpinus juos internete, visas bendradarbiavimas baigėsi. Negi čia yra kažko nesuprantamo?
    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
    Marsrutai.lt tinklaraštis!
    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

    Comment


      na tai kaip supratau,pagal Tave-tai privaciu autobusu SI "Susisiekimo paslaugos" nekoordinuoja ir su jais kaip ir neturi nieko bendro?

      Comment


        Parašė Buss fanas Rodyti pranešimą
        na tai kaip supratau,pagal Tave-tai privaciu autobusu SI "Susisiekimo paslaugos" nekoordinuoja ir su jais kaip ir neturi nieko bendro?
        Pagaliau supratai, ką mes tau virš pusmečio bandėme įrodyti

        O grafikus privatininkams, tiesą sakant, nežinau, kas sudarinėja.
        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
        Marsrutai.lt tinklaraštis!
        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

        Comment


          Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
          Pagaliau supratai, ką mes tau virš pusmečio bandėme įrodyti

          O grafikus privatininkams, tiesą sakant, nežinau, kas sudarinėja.
          Kadangi internete privatininkų pateikiami, tai jie įvedami į Piką. Tai arba jie ir kuriami Piku, arba tik suvedami ranka.
          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

          Comment


            Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
            Kadangi internete privatininkų pateikiami, tai jie įvedami į Piką. Tai arba jie ir kuriami Piku, arba tik suvedami ranka.
            Mane domina, kas sudarinėja ir koreguoja tvarkaraščius privačių autobusų maršrutams, kas visa tai koordinuoja, o ne suveda į internetą. Pavyzdžiui, miesto maršrutų tvarkaraščius sudarinėja Susisiekimo paslaugos.
            Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
            Marsrutai.lt tinklaraštis!
            SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

            Comment


              Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
              Pagaliau supratai, ką mes tau virš pusmečio bandėme įrodyti

              O grafikus privatininkams, tiesą sakant, nežinau, kas sudarinėja.


              As to kategoriskaietvirtinu,bet manau,kad jie susidaro juos patys ,o po to dar matomai kysiu pagalba ir ''paderina'',kad visa tai net internete butu ju naudai. Na stai konkretus pavyzdys: vilniuje jei jus norite nuvaziuoti 40 marsrutu nuo BIG'o iki zaliojo tilto,tai jums internete ismes stai toki pasiulyma.


              1 variantas:

              40 L.L. Zamenhofo st. 11:15 11:33 Gelvonėlio st.


              062 Gelvonėlio st. 11:51 12:03 Žaliasis tiltas


              Variantas 2:

              Išvykimas Atvykimas

              40 L.L. Zamenhofo st. 11:15 11:33 Gelvonėlio st.


              53 Gelvonėlio st. 11:41 11:57 Žaliasis tiltas


              Tai yra pirmiausia jums pasiulys blogesni ir brangesni varianta su privatininku (ir vaziuost ilgiau ir papildomai reikes moketi 2 litus,nors turite pravaziuojanti).
              O tik paskui jums pasiulys jau ta antra geresni varianta,kur gaejote ir greiciau nuvaziuoti ir su tuo paciu nuolatiniu papildomai nemokedamas. Nemanau ,kad taip grafikai galejo butu sudaryti be kysiu pagalbos. Cia matyt jau privaciu autobusu savininkai pasistenge,kad keleiviai butu dezinformuojami ir apgaudinejami ju naudai.

              Comment


                Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                As to kategoriskaietvirtinu,bet manau,kad jie susidaro juos patys ,o po to dar matomai kysiu pagalba ir ''paderina'',kad visa tai net internete butu ju naudai.
                Jau antrą kartą tamstai aiškinu, kad kompiuteris kyšių neima. Privatininkas važiuoja greičiau už miesto transportą, o sistema juk ir vadinasi - greičiausio maršruto paieška. Sistemai dzin ar ten troleibusas ar autobusas, ar lėktuvas - svarbiausia yra greičiausiai pasiekti kelionės tikslą. Beje, atskleisiu valstybinę paslaptį: greičiausio maršruto paieškos nustatymuose galima nusistatyti kokiomis transporto priemonėmis ar jų kombinacijomis norima naudotis! Todėl niekas netrukdo nuimti žymeklį nuo privačių autobusų...
                Viešojo transporto temų rodyklė >>

                Comment


                  Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                  Jau antrą kartą tamstai aiškinu, kad kompiuteris kyšių neima. Privatininkas važiuoja greičiau už miesto transportą, o sistema juk ir vadinasi - greičiausio maršruto paieška. Sistemai dzin ar ten troleibusas ar autobusas, ar lėktuvas - svarbiausia yra greičiausiai pasiekti kelionės tikslą. Beje, atskleisiu valstybinę paslaptį: greičiausio maršruto paieškos nustatymuose galima nusistatyti kokiomis transporto priemonėmis ar jų kombinacijomis norima naudotis! Todėl niekas netrukdo nuimti žymeklį nuo privačių autobusų...
                  1. Kompiuteris kysiu neima,bet jis dirba pagal nurodyta programa,kuria sudarineja tas kysius imantysis:-)) Ar dabar aiskiau?
                  2. Tuo konkreciu atveju aiskiai parodyta,kad privatininkas atvaziuoja veliau.
                  3. Eilinis zmogus dazniausiai nesiknisa tuose detaliuose nustatymuose ir todel varneles ir nenuima nuo privaciu autobusu.

                  Jei nori gali pasiziureti dar viena pavyzdi; ivesk zamenhofo-pramogu arena. Ir gausi stai koki rezultata. Is pradziu tau pasiulys brangesni ir blogesni laiko atzvilgiu varianta :40 aut 12.10 -12.28 gelvoneliu
                  062 aut 12.44gelvoneliu-12.48 pramogu arena.

                  O tik po to bus parodomas tas variantas ,kuris yra tau geresnis,o ne privaciu autobusu kompanijai:
                  40 aut 12.10zamenhofo - 12.28 gelvoneliu
                  53 aut 12.35 gelvoneliu - 12.42 pramogu arena.

                  O gal dar ir dabar viakiskai tvirtinsi,kad cia kaltas kompiuteris,o ne tie kas sudare jam tokia programa. O gal sakysi,kad kaltas pats vartotojas,nes nenueme varneles? O gal zmogui svarbu nuvaziuoti kuo greiciau, bet jam is pradziu vis tiek persa ilgesni vaziavimo varianta,bet tik kad butu vaziuota su privatininku:-)) Taigi nusiimk rozinius akinius ir matyk gyvenima toki ,koks jis yra is tikruju.
                  Paskutinis taisė praeivis; 2011.05.23, 10:03.

                  Comment


                    Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                    Parašė c2h5oh
                    O "Susisiekimo paslaugos" liks atskira įmone, kurios vienintelė funkcija - koordinuoti kitą įmonę, "sujungtą a ir t parką"?
                    Ne koordinuoti parką, o organizuoti ir koordinuoti VT eismą Vilniuje - kaip ir dabar yra, taip ir vėliau bus.


                    Parašė Buss fanas Rodyti pranešimą
                    na tai kaip supratau,pagal Tave-tai privaciu autobusu SI "Susisiekimo paslaugos" nekoordinuoja ir su jais kaip ir neturi nieko bendro?
                    Tai koordinuoja ar nekoordinuoja?

                    Comment


                      Atsakymas iš Vilniaus miesto savivaldybės

                      Dėl populiariausių Vilniaus miesto viešojo transporto stotelių ir maršrutų
                      Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                      Comment


                        Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                        Tai koordinuoja ar nekoordinuoja?
                        Tai kaip supratau pagal Vilnieti, tai:"Susisiekimo paslaugos" privaciu autobusu nekoordinuoja ir tai yra visiskai atskira respublika

                        Comment


                          Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                          1. Kompiuteris kysiu neima,bet jis dirba pagal nurodyta programa,kuria sudarineja tas kysius imantysis:-)) Ar dabar aiskiau?
                          2. Tuo konkreciu atveju aiskiai parodyta,kad privatininkas atvaziuoja veliau.
                          3. Eilinis zmogus dazniausiai nesiknisa tuose detaliuose nustatymuose ir todel varneles ir nenuima nuo privaciu autobusu.

                          Jei nori gali pasiziureti dar viena pavyzdi; ivesk zamenhofo-pramogu arena. Ir gausi stai koki rezultata. Is pradziu tau pasiulys brangesni ir blogesni laiko atzvilgiu varianta :40 aut 12.10 -12.28 gelvoneliu
                          062 aut 12.44gelvoneliu-12.48 pramogu arena.

                          O tik po to bus parodomas tas variantas ,kuris yra tau geresnis,o ne privaciu autobusu kompanijai:
                          40 aut 12.10zamenhofo - 12.28 gelvoneliu
                          53 aut 12.35 gelvoneliu - 12.42 pramogu arena.

                          O gal dar ir dabar viakiskai tvirtinsi,kad cia kaltas kompiuteris,o ne tie kas sudare jam tokia programa. O gal sakysi,kad kaltas pats vartotojas,nes nenueme varneles? O gal zmogui svarbu nuvaziuoti kuo greiciau, bet jam is pradziu vis tiek persa ilgesni vaziavimo varianta,bet tik kad butu vaziuota su privatininku:-)) Taigi nusiimk rozinius akinius ir matyk gyvenima toki ,koks jis yra is tikruju.
                          Na, nelaikyk keleivių kvailiais. Visų pirma, galima nuimti varnelę nuo privatininkų. Antra, nėra prasmės daryti taip, kad miesto maršrutai automatiškai paieškoje turėtų prioritetą. Juk tiems keleiviams, kurie neturi nuolatinio, dzin, kuo važiuoti.
                          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                          Marsrutai.lt tinklaraštis!
                          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                          Comment


                            O gal ir ne. Nusiperka pakelį vienkartinių ar paros bilietą ir važinėja. Ypač užsieniečiai, kurie visų VT ypatumų nežino.

                            Comment


                              Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                              Na, nelaikyk keleivių kvailiais. Visų pirma, galima nuimti varnelę nuo privatininkų. Antra, nėra prasmės daryti taip, kad miesto maršrutai automatiškai paieškoje turėtų prioritetą. Juk tiems keleiviams, kurie neturi nuolatinio, dzin, kuo važiuoti.
                              Praeivi,kaip matome ne tik Mettal reikia nusiimti rozinius akinius..

                              Comment


                                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                O gal ir ne. Nusiperka pakelį vienkartinių ar paros bilietą ir važinėja. Ypač užsieniečiai, kurie visų VT ypatumų nežino.
                                Na net jei keleivis ir nevietinis, tai ką? Greičiausio maršruto paieška galima naudotis ne vien lietuvių kalba. Tad ir užsieniečiui nesunku nuimti varnelę nuo privataus maršruto. Žinoma, nepamaišytų aiškiai matomas įspėjimas, kad privačiuose maršrutuose miesto bilietai negalioja.
                                Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                Comment


                                  http://www.alfa.lt/straipsnis/114251...11-05-24_09-35

                                  Prieš keletą metų teko kalbinti Lietuvoje viešėjusį Tarptautinės visuomeninio transporto asociacijos (UITP) generalinį sekretorių Hansą Ratą. Iš to, ką pamatė Lietuvoje, patyrusiam viešojo transporto specialistui giliausią įspūdį paliko galybė miestų gatvėmis zujančių mikroautobusų. Pasak jo, tokios transporto rūšies jau nelikę net Afrikoje, nekalbant apie ilgametę keleivių vežimo patirtį turinčius Vakarų Europos miestus. Siekdami išvaduoti miestų gatves nuo spūsčių, mikroautobusus iš miestų centro pamažu stumia ir Rusijos didmiesčių vadovai.
                                  http://m.lrytas.lt/-1308629241130735...ms-belieka.htm

                                  Comment



                                    Sostinės vežėjai apskaičiavo, kad per mėnesį dėl privačių vežėjų jie netenka maždaug 1,5 mln. litų. Per metus susidaro apie 18 milijonų – tiek, kiek abiem vežėjams – „Vilniaus autobusams“ bei „Vilniaus troleibusams“ – reikia kompensacijų iš miesto savivaldybės. „Jei šie pinigai atitektų mums, nereikėtų dotacijų iš miesto, ir miestas šiuos pinigus galėtų skirti kitoms reikmėms“, - sako bendrovės „Vilniaus autobusai“ eksploatacijos direktorius Rimantas Markauskas.
                                    Dear Sir,

                                    Comment


                                      /\ Kodėl jie mano, kad jei nebūtų privačių vežėjų, arba jų paslaugos kainuotų brangiai, keleiviai rinktųsi VT? Dalis tikrai sėstų į automobilius.

                                      Comment


                                        Aišku, paskaičiavo tai tiesiog sudauginę skaičius. Ir tikriausiai neatsižvelgė, kad papildomiems keleiviams reiktų papildomų transporto priemonių, bei vairuotojų joms valdyti. Nebent jie mano jog potencialūs keleiviai, atėję iš privatininkų, važinės tuo metu, kai transportas važinėja tuščias arba sulips trimis aukštais į autobusą/troleibusą.

                                        Comment


                                          Parašė rat Rodyti pranešimą
                                          /\ Kodėl jie mano, kad jei nebūtų privačių vežėjų, arba jų paslaugos kainuotų brangiai, keleiviai rinktųsi VT? Dalis tikrai sėstų į automobilius.
                                          Na kodėl gi? Jeigu VT sudažnins ir pašalins lėtumo priežastis (nupieš daugiau A juostų, laipinimo pro priekines tvarką paliks galioti tik mažiau apkrautuose maršrutuose ir tt.) , tai gal daugiau keleivių ir rinksis miesto transportą. Juoba bilietų kainos, nors ir jau pakankamai nemažos, nedidėja jau treti metai, nors degalų kainos kyla labai sparčiai.

                                          Kita vertus, ar užteks pinigų ir ryžto teigiamiems pokyčiams įgyvendinti. Su tokiomis milžiniškomis skolomis 18 milijonų litų per metus- ne tokia jau ir didelė suma, kad būtų galima kažką rimtai gerinti, tai lašas jūroje. Bet pagrindinė problema ne piniguose, o valdininkų tingėjime dirbti. Su tokiu jų požiūriu į darbą ir į keleivius tikrai daugiau žmonių rinksis nuosavą transportą. Zuokas viejas stebuklo nepadarys.
                                          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                          Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X