Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Wycka Rodyti pranešimą
    Pajamas galima didinti ir kitais būdais, net pačiam atsibosta kartotis. Reklama troleibusų išorėje ir viduje, garsinė ir video reklama salone, reklama ant vienkartinių ir terminuotų bilietų, reklama VT įmonės e-puslapyje, autobusų/troleibusų proginė nuoma, etc etc etc...
    Valdžia mano kitaip.

    Comment


      Jei panaikinti zada mikrobus,idomu kokia situacija tuomet bus su privaciais autobusais? Ar juos paliks,o gal integruos i bendra e.bilieto sistema? Kokios Jusu nuomones kolegos?

      Comment


        Sostinėje kelionės mikroautobusais kaina nedidės bent iki gruodžio
        http://verslas.delfi.lt/automoto/sos....d?id=45716997
        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
        Marsrutai.lt tinklaraštis!
        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

        Comment


          Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
          Tik nereikia kelti važiavimo valdišku VT kainų! Jos jau dabar išpūstos, jau dabar išlaidos bilietams yra ne ką mažesnės nei automobilio išlaikymo išlaidos. Jei kainą padidins iki 3 litų, tikrai kur kas daugiau žmonių rinksis nuosavą transportą. Tik moksleiviams ir studentams rimtai apsimokės VT naudotis. Na ir pensininkams, kuriems sveikata neleidžia vairuoti.
          Nesolindžiai ir neprofesionaliai atrodo tokie tavo trydaliojimai
          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

          Comment


            Parašė Buss fanas Rodyti pranešimą
            Jei panaikinti zada mikrobus,idomu kokia situacija tuomet bus su privaciais autobusais? Ar juos paliks,o gal integruos i bendra e.bilieto sistema? Kokios Jusu nuomones kolegos?
            Autobusai, veikiausiai, išliks. Į e. bilieto sistemą greičiausiai nebus integruota, nes privatininkai nenorės investuoti į įrangos įsigijimą, o savivaldybės jiems įrangos nepirks.
            Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
            O "Susisiekimo paslaugos" liks atskira įmone, kurios vienintelė funkcija - koordinuoti kitą įmonę, "sujungtą a ir t parką"?
            Ne koordinuoti parką, o organizuoti ir koordinuoti VT eismą Vilniuje - kaip ir dabar yra, taip ir vėliau bus.
            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

            Comment


              [QUOTE=Ametistas;548919]Autobusai, veikiausiai, išliks. Į e. bilieto sistemą greičiausiai nebus integruota, nes privatininkai nenorės investuoti į įrangos įsigijimą, o savivaldybės jiems įrangos nepirks.

              Bet juk privacius autobusus dabar jau koordinuoja SI "Susisiekimo paslaugos"? Juk ir tvarkarascius cilindruose talpina (ko anksciau nebuvo!) ir svieslentese zymi ir netgi lipdukus ant duru isdave tokius pat kaip autobusams ir troleibusams tai jie jau autobusams ir troleibusams ne konkurentai pasidare ar kaip?? manau kad juos tikrai paliks ir tai einama prie vieningos e.bilieto sistemos
              Paskutinis taisė Buss fanas; 2011.05.20, 17:50.

              Comment


                Lipdukus jie patys nusipirko, už tvarkaraščių taplipimą galbūt irgi susimoka...

                Comment


                  Parašė music Rodyti pranešimą
                  Papilėnų kas 5-10 min apsireiškia po autobusą, dažniau po kelis iš karto, o Laisvės pr. nėra nė ką skaičiuot, nes ta pačia trasa dar važiuoja 11 ir 16 (pastarasis kas 3-5 min) ir 18 anaiptol nėra populiarus, todėl ir stebiuosi jo užpildymu.

                  Pilaitei būtų pats metas galvoti bent jau apie troleibusus. Keista, kad jų nėra, o į stotį gainiojamas 54 autobusas, didžiąją maršruto dalį dubliuojantis ypač populiarų 16 maršruto troleibusą. Tereiktų 3-4 km kontaktinio tinklo, o ES mėgsta ekologiją.

                  Konkrečiau apie srautus į Pilaitę. Minėtas pavyzdys rodo, kad bent piko metu greitasis VT turėtų pasisekimą, juk būtų vienintelis jo maršrutas, o dabar ta pačia trasa veža kelių maršrutų autobusai, tad reik skaičiuoti ne jų srautą atskirai, o trasos bendrą vežtų keleivių skaičių.
                  Išties autobusų 54 maršrutas šiek tiek įdomus. Ar ne daugiau logikos būtų jį paleisti iš Stoties Pylimo/Jogailos/Vilniaus gatvėmis iki Žaliojo tilto, tada suktų į Konstitucijos prospektą, pravažiuotų pro Savivaldybę, VPU, „Panoramą“ Narbuto gatve ir tiesiai Pailaitės prospektu iki Bitėnų stotelės. Panašiai, kaip kažkada važiuodavo privatus 072 maršruto autobusas. Taip būtų išvengta kitų maršrutų (ypač troleibusų) dubliavimo, nes dabartinis maršrutas ~65% dubliuoja troleibusų 16 maršrutą.
                  I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                  Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                  Comment


                    Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                    Išties autobusų 54 maršrutas šiek tiek įdomus. Ar ne daugiau logikos būtų jį paleisti iš Stoties Pylimo/Jogailos/Vilniaus gatvėmis iki Žaliojo tilto, tada suktų į Konstitucijos prospektą, pravažiuotų pro Savivaldybę, VPU, „Panoramą“ Narbuto gatve ir tiesiai Pailaitės prospektu iki Bitėnų stotelės. Panašiai, kaip kažkada važiuodavo privatus 072 maršruto autobusas. Taip būtų išvengta kitų maršrutų (ypač troleibusų) dubliavimo, nes dabartinis maršrutas ~65% dubliuoja troleibusų 16 maršrutą.
                    Vietoje 072 yra 47, o 54 ir taip labai nemažai žmonių veža toje dubliuojančioje atkarpoje.
                    Viešojo transporto temų rodyklė >>

                    Comment


                      Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                      Vietoje 072 yra 47, o 54 ir taip labai nemažai žmonių veža toje dubliuojančioje atkarpoje.
                      Tik dabar prisiminiau, kad mano anksčiau pasiūlytu alternatyviu autobusų 54 maršrutu net ir dabar važinėja 1 maršruto „Transrevio“ mikroautobusas.
                      Tada nerašiau, tai dabar pasireikščiu: mąsčiau apie tokią trasą — Stotis-Pylimo g.-Basanavičiaus g.-Savanorių pr.-Laisvės pr.-Pilaitės pr.-Karaliaučiaus g..
                      Tik man kyla klausimas, ar sugebėtų ilgas autobusas išsukti iš Basanavičiaus g. į Pylimo g. (į stoties pusę)?
                      I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                      Comment


                        Mano nuomone, šiuo atveju būtų galima pratęsti 47 maršrutą iki Stoties šiomis gatvėmis: ..., A.Goštauto, J.Tumo- Vaižganto, V.Kudirkos, Pamėnkalnio, Pylimo ir Sodų g. Tik nežinau, ar gali ilgasis autobusas pasukti iš Kudirkos į Pamėnkalnio gatvę. Be to, didės intervalai tarp reisų, tad visai įmanoma, kad teks didinti autobusų skaičių.

                        54 naikinti vis tiek nereikės- net ir dalinai dubliuodamas 16 troleibusą jis yra pakankamai populiarus. Tačiau, Pilaitei turint du tiesioginius maršrutus į Stotį, galima bus pasvarstyti apie galimybę kurį nors iš jų paleisti ne Vydūno gatve, o Pilaitės prospektu, taip pagerinant susisiekimą šiaurinės Pilaitės dalies gyventojams. 54 ten puikiai tiktų.
                        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                        Marsrutai.lt tinklaraštis!
                        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                        Comment


                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                          Lipdukus jie patys nusipirko, už tvarkaraščių taplipimą galbūt irgi susimoka...
                          na kazin ar privatus autobusai patys pirktu tuos lipdukus,juolab jei ju vistiek nesilaiko..o ant visu masinu jie yra. Taip pat anksciau juk ir tvarkarasciu stoteliu cilindruose ir svieslentese nebudavo,o dabar jau atsirado..cia manau kad SI "Susisiekimo paslaugos" juos prieme po savop veliava ir koordinuoja,nemato konkurentu su autobusais ir troleibusais ir siekia vieningo e.bilieto

                          Comment


                            Parašė Buss fanas Rodyti pranešimą
                            na kazin ar privatus autobusai patys pirktu tuos lipdukus,juolab jei ju vistiek nesilaiko..o ant visu masinu jie yra. Taip pat anksciau juk ir tvarkarasciu stoteliu cilindruose ir svieslentese nebudavo,o dabar jau atsirado..cia manau kad SI "Susisiekimo paslaugos" juos prieme po savop veliava ir koordinuoja,nemato konkurentu su autobusais ir troleibusais ir siekia vieningo e.bilieto
                            /\ Kuo susiję lipdukai ant durų su e-bilietu?
                            I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                            Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                            Comment


                              Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                              /\ Kuo susiję lipdukai ant durų su e-bilietu?
                              tiesiog ne lipdukus akcentuoju o pasiskaityki prasau virsuje ka

                              Comment


                                Tai o kam išvis privatininkai tuos lipdukus užklijavo? Dėl grožio? Nes kol kiekviename jų autobuse važinėja konduktoriai, tol nėra prasmės įvedinėti priekinių durų tvarkos
                                Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                Comment


                                  Dar kartą sakau: Susisiekimo paslaugos niekaip neprižiūri privatininkų. Vienintelis ryšys yra tas, kad kažkas juos ir privatininkus privertė sudaryti sutart dėl privatininkų grafikų skelbimo internete ir stotelėse ir konkrečiai tik dėl 05 ir 062 maršrutų. Antraip jau seniai turėtume ir 064, ir 067 maršrutų grafikus.
                                  Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                  Comment


                                    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                    Dar kartą sakau: Susisiekimo paslaugos niekaip neprižiūri privatininkų. Vienintelis ryšys yra tas, kad kažkas juos ir privatininkus privertė sudaryti sutart dėl privatininkų grafikų skelbimo internete ir stotelėse ir konkrečiai tik dėl 05 ir 062 maršrutų. Antraip jau seniai turėtume ir 064, ir 067 maršrutų grafikus.
                                    Siek tiek pataisysiu Tave privatininkus skelbia stoteliu cilindruose, svieslentese ir dar SI "Susisiekimo paslaugos" svetaineje bei greiciausio marsruto paieskoje (paskutini kart kai ivedziau netgi nustebau,kad man vaziuojant reiks dar ir su privaciu autobusu pora stoteliu pavaziuoti ) + be minetu marsrutu dar ir "Leilando" 112 marsrutas skelbiamas stoteliu cilindruose. del viso to,ko anksciau nebuvo as ir pradejau manyti jog "Susisiekimo paslaugos" jau ir privacius autobusu pradejo koordinuoti

                                    Comment


                                      Parašė Buss fanas Rodyti pranešimą
                                      Siek tiek pataisysiu Tave privatininkus skelbia stoteliu cilindruose, svieslentese ir dar SI "Susisiekimo paslaugos" svetaineje bei greiciausio marsruto paieskoje (paskutini kart kai ivedziau netgi nustebau,kad man vaziuojant reiks dar ir su privaciu autobusu pora stoteliu pavaziuoti ) + be minetu marsrutu dar ir "Leilando" 112 marsrutas skelbiamas stoteliu cilindruose. del viso to,ko anksciau nebuvo as ir pradejau manyti jog "Susisiekimo paslaugos" jau ir privacius autobusu pradejo koordinuoti
                                      Negi neaišku, kad Susisiekimo paslaugos (toliau SĮSP) nelenda į privatininkų gyvenimą (jų kontrole užsiima lygtais Savivaldybės viešojo transporto poskyris, kuris tiesa, savo pareigas irgi atlieka apgailėtinai)? Galbūt SĮSP tik nustato privatininkams grafikus, nors tuo irgi abejoju. Pernai pavasarį buvo pasirašyta sutartis tarp SĮSP ir Kolegitos bei Centvalio dėl 05 ir 062 maršrutų grafikų atvaizdavimo (tik šių maršrutų!) internete bei stotelėse. SĮSP sutarties sąlygas įvykdė, ir viskas- nebesikiša jie daugiau ten. 064 grafiko nėra, nes Leilandas tokią sutartį nepasirašė, o 067 nėra, nes kai sutartis buvo pasirašyta, jo dar nebuvo, o kai jis pradėjo kursuoti, naujos sutarties niekas nepasirašė. Tas pats ir su nemokamais. Kodėl taip? Nuo žioplumo vaistų nėra.

                                      Dėl 112 išvis jokios sutarties nebuvo pasirašoma, čia rajono maršrutas. Tiesiog Leilandas paprašė SĮSP (galbūt ir šiek tiek užmokėjo), kad įlaminuotų jo grafikus stotelėse tam, kad jie nebūtų nuplėšiami. Kodėl Leilandas nepaprašė SĮSP įlaminuoti kitų jo maršrutų grafikus? Klausk jų.

                                      Dabar jau viskas aišku?
                                      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                      Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                      Comment


                                        Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                        Negi neaišku, kad Susisiekimo paslaugos (toliau SĮSP) nelenda į privatininkų gyvenimą (jų kontrole užsiima lygtais Savivaldybės viešojo transporto poskyris, kuris tiesa, savo pareigas irgi atlieka apgailėtinai)? Galbūt SĮSP tik nustato privatininkams grafikus, nors tuo irgi abejoju. Pernai pavasarį buvo pasirašyta sutartis tarp SĮSP ir Kolegitos bei Centvalio dėl 05 ir 062 maršrutų grafikų atvaizdavimo (tik šių maršrutų!) internete bei stotelėse. SĮSP sutarties sąlygas įvykdė, ir viskas- nebesikiša jie daugiau ten. 064 grafiko nėra, nes Leilandas tokią sutartį nepasirašė, o 067 nėra, nes kai sutartis buvo pasirašyta, jo dar nebuvo, o kai jis pradėjo kursuoti, naujos sutarties niekas nepasirašė. Tas pats ir su nemokamais. Kodėl taip? Nuo žioplumo vaistų nėra.

                                        Dėl 112 išvis jokios sutarties nebuvo pasirašoma, čia rajono maršrutas. Tiesiog Leilandas paprašė SĮSP (galbūt ir šiek tiek užmokėjo), kad įlaminuotų jo grafikus stotelėse tam, kad jie nebūtų nuplėšiami. Kodėl Leilandas nepaprašė SĮSP įlaminuoti kitų jo maršrutų grafikus? Klausk jų.

                                        Dabar jau viskas aišku?
                                        na matai labai jau per visas savo turimas priemones SI "Susisiekimo paslaugos" pradejo skelbti tuos privatininkus,netgi per greiciausio marsruto paieska,kaip jau minejau. Be to kazkada maciau SISP darbuotoju pareigu ir kontaktu sarase koordinatorius: troleibusu koordinatorius,autobusu koordinatorius ir privaciu autobusu koordinatorius..tiesa kuri laika pastarojo kontaktu jau nematau,taciau po tos sutarties pasirasymo manau kad jis vel galejo atsirasti todel man tokie klausimai ir iskilo..

                                        Comment


                                          Švieslentėse ir greičiauso maršruto paieškoje privatininkai yra todėl ir tik todėl, kad yra jų grafikai. Nebūtų grafiko, nebūtų tavo švieslenčių. O greičiausio maršruto paieška ir taip yra dalis eismo tvarkaraščių pateikimo internete dalis.
                                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                          Comment

                                          Working...
                                          X