Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Pauliukas Rodyti pranešimą
    Visos legalios priemones kovoti su mikroautobusu mazinimu mieste yra logiskos ir net labai sveikintinos. Kad Kauno politikai taip atsikvosetu ir nenuolaidziautu savo draugeliams imoniu savininkams.. Mikrobu atsisakymas yra mazesne blogybe. Aisku, kad priemescio keli gyventojai gali netekti artimo susiekimo nera gerai, bet reikia ziureti i gaunama nauda visam miestui.
    Kaune yra dvejopai: ir žiūrima mikroautobusų savininkų, ir pamažu linkstama naikinti mikroautobusus. Tačiau šiuo atveju lyginti su Vilniumi neadekvatu, nes Kaune situacija geresnė: tvarkaraščiai jau ilgą laiką pateikiami viešai, kontrolė dažna ir griežtesnė, maršrutai logiškesni.
    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

    Comment


      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
      Dėl greičio. O kaip manai, ar pilnas prisigrūdusių keleivių autobusas ar troleibusas gali miesto sąlygomis, kai gali tekti staiga stabdyti, vežti keleivius 50 ar kur galima ir 60-70 km/h greičiu? Ne. Tačiau ne piko metu, kai ir keleivių mažiau, ir gatvės tuštesnės, tai, kad VT velkasi 30-40 km/h greičiu yra labai blogai. Arba kad ir 29 autobusas nuo Gariūnų iki Grigiškių velkasi geriausiu atveju 50-60 km/h greičiu, kai galėtų važiuoti 80 km/h, net ir būdamas pilnas. Tas pats pasakytina ir apie S. Batoro gatve važiuojančius autobusus...
      Net ir pustuščiai autobusai pas mus negali važiuoti normaliu greičiu, nes kažkodėl tai juose visada būna stovinčių keleivių net ir tada, kai laisvų vietų yra pilna. Nesuvokia mūsų žmonės, kad dėl jų pačių saugumo reikėtų atsisėsti, jei tik yra laisvų vietų. Dabar kalbu ne apie vietos neužleidimą senukams, o apie situacijas, kai laisvų sėdimų vietų yra pilna. Priežasčių žinoma, yra: tai ir darbe atsėdėtas užpakalis, ir nenoras sėdėti šalia kito žmogaus, ir tt. Tačiau juk saugumas yra svarbiausia! Ech, o juk neblogai būtų uždrausti stovėti, kai yra laisvų vietų. Žiūrėk, ir galės VT greičiau važiuoti.
      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
      Marsrutai.lt tinklaraštis!
      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

      Comment


        Del vaziavimo letumo tai pastebejau tik Vilniuje, kad autobusai velkasi. Kaune vaziuoja normaliai ar netgi laksto..

        Comment


          Parašė Pauliukas Rodyti pranešimą
          Del vaziavimo letumo tai pastebejau tik Vilniuje, kad autobusai velkasi. Kaune vaziuoja normaliai ar netgi laksto..
          Pastebėjimas - tavo įvardytas "lakstymas" yra tiesiog važiavimas normaliu greičiu, pagal mašinų srautą
          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

          Comment


            Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
            Žymiai? Žymiai nereikia, nes nebus tiek keleivių. Dėl greičio - Lietuva nėra tokia turtinga, kad dotuotų VT tiek, kad jis galėtų prabangiai keleivius vežioti tik sėdinčius, tai daro įtaką greičiui. Aišku, įvedus A juostas, optimizavus tvarkaraščius ir kiek padidinus transporto skaičių maršrutuose, greitį galima didinti, bet žymiai - ne.
            Kaip nebus keleivių, jeigu nebeliks mikroautobusų? Tai kur tie keleiviai dings — vaikščios pėsti, važiuos taxi ar per naktį automobilį nusipirks?
            Kas dėl greičio, tam reikia NORMALIAI, o ne teoriškai sudarinėti tvarkaraščius (kad autobusui nereikėtų tuščia tiesia gatve važiuoti 35km/h greičiu), nupiešti vientisas A juostas (ir panaikinus šviesoforą Pylimo/Klaipėdos g. sankryžoje). Jau esu minėjęs idėją, kad Vilniuje galėtų būti bent viena 2 juostų gatvė, skirta tik VT ir spec. transportui.
            I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
            Parama Siaurojo geležinkelio klubui

            Comment


              Parašė Wycka Rodyti pranešimą
              Kaip nebus keleivių, jeigu nebeliks mikroautobusų? Tai kur tie keleiviai dings — vaikščios pėsti, važiuos taxi ar per naktį automobilį nusipirks?
              Kas dėl greičio, tam reikia NORMALIAI, o ne teoriškai sudarinėti tvarkaraščius (kad autobusui nereikėtų tuščia tiesia gatve važiuoti 35km/h greičiu), nupiešti vientisas A juostas (ir panaikinus šviesoforą Pylimo/Klaipėdos g. sankryžoje). Jau esu minėjęs idėją, kad Vilniuje galėtų būti bent viena 2 juostų gatvė, skirta tik VT ir spec. transportui.
              Siūlau dar kartą paskaityti kaip parašiau: „Žymiai? Žymiai nereikia, nes nebus tiek keleivių“. Aš nerašiau, kad keleivių nebus.
              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

              Comment


                Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                Siūlau dar kartą paskaityti kaip parašiau: „Žymiai? Žymiai nereikia, nes nebus tiek keleivių“. Aš nerašiau, kad keleivių nebus.
                Na tada ir aš turėčiau truputį pakeisti savo žodžius: „Kaip nebus tiek keleivių, jeigu nebeliks mikroautobusų? Tai kur tie mikroautobusų keleiviai dings — vaikščios pėsti, važiuos taxi ar per naktį automobilį nusipirks?“
                I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                Comment


                  Dauguma perses i autobusus ir troleibusus. Nedidele dalis perses i automobilius. Kas norejo, tas seniai VT pakeite i automobili.

                  Comment


                    Parašė Zorro Rodyti pranešimą
                    Vilniuje jungiami autobusų ir troleibusų parkai

                    Sostinės taryba pritarė bendrovių „Vilniaus autobusai“ ir „Vilniaus troleibusai“ sujungimui. Už reorganizavimo proceso pradžią pasisakė 27 tarybos nariai, prieš – 10, dar 10 susilaikė.
                    O "Susisiekimo paslaugos" liks atskira įmone, kurios vienintelė funkcija - koordinuoti kitą įmonę, "sujungtą a ir t parką"?

                    Comment


                      Ne, dar parkavimą. Dalis surenkamų parkavimo lėšų turėtų būti naudojamos VT plėtrai.

                      Comment


                        Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                        Na tada ir aš turėčiau truputį pakeisti savo žodžius: „Kaip nebus tiek keleivių, jeigu nebeliks mikroautobusų? Tai kur tie mikroautobusų keleiviai dings — vaikščios pėsti, važiuos taxi ar per naktį automobilį nusipirks?“
                        Esmė tame, kad nuolatinių mikroautobusų keleivių nėra tiek daug, kad jie netilptų į autobusus ir troleibusus, jei mikriukus panaikins. Galbūt tik prireiks į kai kuriuos maršrutus paskirti po 1 papildomą transporto priemonę, bet ne daugiau.
                        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                        Marsrutai.lt tinklaraštis!
                        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                        Comment


                          Ne, visgi į tokius maršrutus kaip Stotis - Santariškės ir Stotis - Fabijoniškės reikės daugiau autobusų. Taip pat problematiška būtų su oro uostu. 2 autobuso maršrutą rekėtų sutankinti bent iki 4 reisų per valandą ne piko metu... Visgi kol kas tikriausiai mikrobų nenaikins, o tik pakels kainas važiuoti jais. Gali būti, kad po kurio laiko pakels ir ne pro centrą važiuojančių mikrobų kainas. O po to ir autobusų bei troleibusų...

                          Comment


                            Kas naudosis VT, jeigu kels kainas? Tai ką, nuolatinis kainuos 150 Lt, o vienkartinis 3 Lt? Nesąmonė.

                            Comment


                              Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                              Manau, kad šiame punkte derėtų apsiriboti vien tik "scandinavian version" autobusais. Kategoriškai nesutinku, kad vairuotojai nemoka naudotis kondicionieriais:
                              1. Jie ne visada veikia.
                              2. Ne visi keleiviai supranta, kas tai yra kondicionierius ir patys atidaro langus.

                              Užbėgsiu už akių: tikrai yra tokių "taupių" vairuotojų, kurie mieliau langus atidarys, nei jungs kondicionierių. O tai jau netoleruotina.
                              Tada turėtų būti sugriežtinta kontrolė. čia kaip ir su bomžais, jeigu atsiranda žmonių kurie atidarinėja langus, langai turi būti uždaryti (ir užblokuoti) o nesupratingi keleiviai išmesti lauk, nes dėl kelių debilų (atsiprašau) turi vargti visi + gadinamas VT įvaizdis, kas turi ir finansinę išraišką.
                              o jeigu kondicienierius jau sugadintas tokių asmenų, reikia jį remontuoti, naudoti ir rūpintis kad nebūtų gadinamas. Tikrai daugiau žmonių važinėtų (o jau važiuojantiems būtų maloniau) jeigu VT būtų daugiau tvarkos.
                              Paskutinis taisė [sp]; 2011.05.19, 12:30.
                              Reikia fotografo?

                              Comment


                                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                Dėl greičio. O kaip manai, ar pilnas prisigrūdusių keleivių autobusas ar troleibusas gali miesto sąlygomis, kai gali tekti staiga stabdyti, vežti keleivius 50 ar kur galima ir 60-70 km/h greičiu? Ne. Tačiau ne piko metu, kai ir keleivių mažiau, ir gatvės tuštesnės, tai, kad VT velkasi 30-40 km/h greičiu yra labai blogai. Arba kad ir 29 autobusas nuo Gariūnų iki Grigiškių velkasi geriausiu atveju 50-60 km/h greičiu, kai galėtų važiuoti 80 km/h, net ir būdamas pilnas. Tas pats pasakytina ir apie S. Batoro gatve važiuojančius autobusus...
                                dėl greičio tai tiesiog norėjau pasakyti kad mikriukai yra kita, irgi reikalinga transporto rūšis
                                Reikia fotografo?

                                Comment


                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  Ne, visgi į tokius maršrutus kaip Stotis - Santariškės ir Stotis - Fabijoniškės reikės daugiau autobusų. Taip pat problematiška būtų su oro uostu. 2 autobuso maršrutą rekėtų sutankinti bent iki 4 reisų per valandą ne piko metu... Visgi kol kas tikriausiai mikrobų nenaikins, o tik pakels kainas važiuoti jais. Gali būti, kad po kurio laiko pakels ir ne pro centrą važiuojančių mikrobų kainas. O po to ir autobusų bei troleibusų...
                                  /\ Pritariu, nors kažkodėl nutilo kalbos apie troleibusų linijas į Santariškes Kalvarijų/Jeruzalės ir Ateities gatvėmis.
                                  Manau, iš oro uosto reikalingi bent keli reisai per dieną greitojo autobuso maršruto. Tam tiktų ir midibusai, kurie iš VNO vežtų į centrą ar net dar toliau, pvz iki Akropolio, o gal (jeigu ne per daug fantastiška) net iki Villon. Išvažiavęs iš VNO, autobusas sustotų tik Naujininkų žiede, tada ties Lukiškių aikšte, prie Operos, Žaliojo tilto, PC Europa, PC Akropolis, gal ir dar toliau važiuotų.
                                  I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                  Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                  Comment


                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                    Ne, visgi į tokius maršrutus kaip Stotis - Santariškės ir Stotis - Fabijoniškės reikės daugiau autobusų. Taip pat problematiška būtų su oro uostu. 2 autobuso maršrutą rekėtų sutankinti bent iki 4 reisų per valandą ne piko metu... Visgi kol kas tikriausiai mikrobų nenaikins, o tik pakels kainas važiuoti jais. Gali būti, kad po kurio laiko pakels ir ne pro centrą važiuojančių mikrobų kainas. O po to ir autobusų bei troleibusų...
                                    Tik nereikia kelti važiavimo valdišku VT kainų! Jos jau dabar išpūstos, jau dabar išlaidos bilietams yra ne ką mažesnės nei automobilio išlaikymo išlaidos. Jei kainą padidins iki 3 litų, tikrai kur kas daugiau žmonių rinksis nuosavą transportą. Tik moksleiviams ir studentams rimtai apsimokės VT naudotis. Na ir pensininkams, kuriems sveikata neleidžia vairuoti.

                                    53 autobusą tikrai reikės tankinti, o 26- nebūtinai. Visus 9 autobusus paleidus ilgus, jie net ir piko metu beveik niekuomet nebūna sausakimši. Panaikinus 5 mikroautobusą, keleiviai pasiskirstys tarp 26 ir 05 maršrutų, tad visi turėtų tilpti. Juolab keleivių srautai 53 maršrute kur kas didesni nei 26- Fabijoniškėse, Šeškinėje, prie Ozo, Akropolio srautai yra didesni nei Santariškėse, Jeruzalėje ir dalyje Baltupių.

                                    2, manau užtektų tiesiog grąžinti visus ilgus autobusus. Taip pat reikėtų į bendrąją integruoti ir Oro uosto traukinį.
                                    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                    Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                    Comment


                                      Valdžia gali manyti kitaip. Parkai skolose ir pajamas reikia didinti. Kuro kainos auga. Iki 3 Lt tikrai nekels, bet iki 2,20 - 2,40 pakelti visgi gali.

                                      Comment


                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                        Valdžia gali manyti kitaip. Parkai skolose ir pajamas reikia didinti. Kuro kainos auga. Iki 3 Lt tikrai nekels, bet iki 2,20 - 2,40 pakelti visgi gali.
                                        Pajamas galima didinti ir kitais būdais, net pačiam atsibosta kartotis. Reklama troleibusų išorėje ir viduje, garsinė ir video reklama salone, reklama ant vienkartinių ir terminuotų bilietų, reklama VT įmonės e-puslapyje, autobusų/troleibusų proginė nuoma, etc etc etc...
                                        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                        Comment


                                          Dėl mikroautobusų bilietų kainų Zuokas savo feisbuke rašo:

                                          ‎4 lt. kainos patvirtintos dar 2009 metais, bet buvo nepatvirtinti maršrutai. Tačiau, šiandien pasitikrinome ir atšaukėme šį keistą sprendimą. Galioja ir toliau 3 lt. tarifas.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X