Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Puslapyje http://www.rufas.puslapiai.lt/nn.htm sužinojau, kad kadaise Vilniuje buvo Škoda 15Tr 1601. Kokiu maršrutu jis dirbo?

    Comment


      Marius555: 5
      Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

      Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

      Comment


        Parašė Marius555 Rodyti pranešimą
        Puslapyje http://www.rufas.puslapiai.lt/nn.htm sužinojau, kad kadaise Vilniuje buvo Škoda 15Tr 1601. Kokiu maršrutu jis dirbo?
        5 arba 11.

        Comment


          Denis_Simonov: Tai jis buvo vienintelis ilgas troleibusas šiame maršrute, kiti buvo trumpi? Autobusuose paprastai tokiais atvejais ilgų ir trumpų autobusų skaičius yra panašus. O ten, kur yra apie 10 mašinų, paleisti vieną ilgą nematau prasmės.
          Paskutinis taisė Marius555; 2008.12.22, 18:22.

          Comment


            Mačiau fototrafijos kur 1601 buvo ant 5 o 1603 ant 11
            Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

            Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

            Comment


              /\ Tai buvo dar toks 1603? O gal ten buvo 2603, kuris ir dabar yra, tik dirba 16 maršrutu?

              Comment


                Parašė Marius555 Rodyti pranešimą
                /\ Tai buvo dar toks 1603? O gal ten buvo 2603, kuris ir dabar yra, tik dirba 16 maršrutu?
                Mazdaug apie 1999 visi dvigubi troleibusai buvo perduoti antrajam parkui.
                Taip pat antrasis parkas atsisake visu Skoda 9Tr. Ir dar perdave kelis Skoda 14Tr pirmajam

                Comment


                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                  5 arba 11.
                  Šiaip 1601 11 maršrute galėjo tik dirbti tik labai epizodiškai, nes vienu metu gana ilgai nedirbo 1603, o jo pagrindinė "duona" buvo 5 maršrutas. Tik labai jau sudėtingai jis įveikdavo kai kurias sankryžas, dirbo nuolatiniai vairuotojai, todėl rezervinių vairuotojų šiam troleibusui neskirdavo. 1603, kuris vėliau perkėlus į 2ąjį parką tapo 2603 tiek 1ame, tiek 2ame parke aptarnavo 11-ajį maršrutą, kol jo neperkėlė į 16-ąjį.

                  Comment


                    Parašė Matytas Rodyti pranešimą
                    Šiaip 1601 11 maršrute galėjo tik dirbti tik labai epizodiškai, nes vienu metu gana ilgai nedirbo 1603, o jo pagrindinė "duona" buvo 5 maršrutas. Tik labai jau sudėtingai jis įveikdavo kai kurias sankryžas, dirbo nuolatiniai vairuotojai, todėl rezervinių vairuotojų šiam troleibusui neskirdavo. 1603, kuris vėliau perkėlus į 2ąjį parką tapo 2603 tiek 1ame, tiek 2ame parke aptarnavo 11-ajį maršrutą, kol jo neperkėlė į 16-ąjį.
                    O kuriais maršrutais dirbo kiti dvigubi troleibusai?

                    Comment


                      Parašė Marius555 Rodyti pranešimą
                      O kuriais maršrutais dirbo kiti dvigubi troleibusai?
                      Vilnius iš viso turėjo 5 ilgus troleibusus Škoda 15Tr. Dabar liko 4. Visi pamainomis dirba 16 maršrute. Anksčiau, kaip ir buvo minėta, būdavo po vieną troleibusą 5 (1601, kurio dabar jau nebėra) ir 11 (1603) maršrutuose. Dėl likusiųjų trijų (2600, 2602, 2604) - manau jie visada būdavo 16-tame, bet nesu užtikrintas.
                      Paskutinis taisė Vytautas_LT; 2008.12.23, 14:37.

                      Comment


                        Manau, Vilniui būtų neblogai turėti daugiau dvigubų troleibusų, tada ir vairuotojų mažiau reikėtų.

                        Comment


                          Mariau: Nors dvigubi troleibusai bet vistiek reikia vairuotoju.

                          Comment


                            Parašė Norbert Rodyti pranešimą
                            Mariau: Nors dvigubi troleibusai bet vistiek reikia vairuotoju.
                            Aš nesakiau, kad vairuotojų NEREIKĖS, sakiau, kad jų REIKĖS MAŽIAU.

                            Comment


                              Tau kaip geriau, kad pravažiuotu per valanda vienas troleibusas su priekaba ar du be priekabos ?

                              Comment


                                O geriau, kad dėl vairuotojų trūkumo važiuoja nepakankamai troleibusų ir jau 3 stotelėj nuo pradžių jie būna prisigrūdę, ar važiuotų talpesni ?

                                Comment


                                  Parašė L33T Rodyti pranešimą
                                  Tau kaip geriau, kad pravažiuotu per valanda vienas troleibusas su priekaba ar du be priekabos ?
                                  Vilniuje nėra tokio troleibusų maršruto, kur troleibusai važinėtų kartą per valandą. Dažniausiai piko metų intervalas tarp troleibusų būna 3-10 min. Taigi, jeigu būtų daugiau dvigubų troleibusų ir vietoj pvz. 7 min. intervalo būtų 10, tai keleiviams manau blogiau nebūtų, o vairuotojų reikėtų mažiau. Juk jų ir taip trūksta.

                                  Comment


                                    Parašė Marius555 Rodyti pranešimą
                                    Vilniuje nėra tokio troleibusų maršruto, kur troleibusai važinėtų kartą per valandą. Dažniausiai piko metų intervalas tarp troleibusų būna 3-10 min. Taigi, jeigu būtų daugiau dvigubų troleibusų ir vietoj pvz. 7 min. intervalo būtų 10, tai keleiviams manau blogiau nebūtų, o vairuotojų reikėtų mažiau. Juk jų ir taip trūksta.
                                    Čia tik pavyzdys toks!!

                                    Comment


                                      /\ Tokie intervalai piko metu dažniausiai ir būna.

                                      Comment


                                        Parašė Marius555 Rodyti pranešimą
                                        Manau, Vilniui būtų neblogai turėti daugiau dvigubų troleibusų, tada ir vairuotojų mažiau reikėtų.
                                        Dabar naudojami Solaris Trollino 15 AC yra pusantro karto talpesni už įprastus 12 metrų ilgio troleibusus...

                                        Comment


                                          Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                                          Dabar naudojami Solaris Trollino 15 AC yra pusantro karto talpesni už įprastus 12 metrų ilgio troleibusus...
                                          Beje, juose irgi būna tiek žmonių, kad įlipti beveik neįmanoma.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X