Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė amiko Rodyti pranešimą
    Jei dabar visi tyli ir niekas neieško, tai vėliau bus juo tyliau.
    Taip ir bus................
    Aš manau kad kaltu visai nebus.
    Paskutinis taisė Edvard; 2010.12.05, 23:36.
    "Jeśli kto władzę cierpi, nie mów, że jej słucha;
    Bóg czasem daje władzę w ręce złego ducha."

    Adam Mickiewicz

    Comment


      Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
      Ir visgi laikyčiau tai atsainumu.
      Jei vairuotojas nelabai gerai žino maršruto, kuriuo dirba, trasos (o tai yra įmanoma, nes daugelis vairuotojų yra kasdien mėtomi iš vieno maršruto į kitą), tai prieš išvažiuodamas į reisą, turi bent jau susirasti, atsispausdinti ir pasiimti į kelionę maršruto schemą, kad turėtų ją po nosim. Šiuo atveju vairuotojas, išvažiavęs į reisą ir nepagalvojęs apie nieką, parodė savo neatsakingą požiūrį į darbą.
      Deja, šiuo atveju tu esi neteisus. Kadangi ten buvo rezervas, vairuotojas neturi laiko klausinėti ir aiškintis - jam reikia važiuoti ir kuo greičiau, tuo geriau. Manau, kad nedaugeliui yra žinoma, pagal kokias "schemas" važinėja vairuotojai.
      Senasis 4A naujam vairuotojui buvo atrakcija: „surask Mickūnų žiedą ir atspėk kiek stotelių reikia pravažiuoti“.



      8 maršruto autobusas, pasirodo turi pervažiuoti per užtvanką ir pakilęs labai siauru ir labai stačiu kalnu (Parodos kalnui nėra ko lygintis) turi apsisukti sankryžoje.



      15 maršrutu gali ne tik kaip nori važiuoti per Valakampių miškus, bet ir per visas Turniškes (t.y. pro prezidentų rezidenciją) pravažiuoti.



      20 maršrutas taip pat siūlo išgriauti vartus ir įvažiuoti į pačios elektrinės teritoriją, nors to nereikia daryti jau keletą metų bei Mūrinėje Vokėje pervažiavus per užtvanką, apsisukti kelio ir stataus kalno viduryje.



      28 maršruto autobusas ties Maxima baze turi važiuoti per laukus, o jau kaip jam važiuoti iš Maxima bazės į Grigiškes, tai čia jau vairuotojo problemos: per laukus sugebėjo pravažiuoti, sugebės ir per magistralės skiriamąją juostą peršokti.



      37 maršruto autobusas įvažiuoja ir apsisuka pačioje Rokantiškių kapinių teritorijoje. Tikrai patogu tiems, kurių artimųjų kapas šalia "žiedo" - nereikia toli eiti.



      38 pasirodo, darbo dienomis į Dvarčionis neužsuka, o į A. Veržuvą važiuoja vos ne per Vismaliukų poligoną, neasfaltuotais sodų keliukais.



      Na ir pabaigai: 41 maršrutas vis dėlto yra naudingas keleiviams, nes priveža ne iki tos vietos, kur pažymėta Dieveniškių st., o beveik iki Užusieno galo (beje, iki tos vietos jį tikrai būtų neprošal pratęsti, nes dauguma išlipančių dabartiniame žiede, eina toliau).



      Parašė praeivis Rodyti pranešimą
      Tai kodel neteisiami tie ,kurie issvaiste visas lesas ir nepasieke jokio rezultato?
      Būdamas ekspertu šioje srityje, turėtum žinoti, kad pinigų plovėjų niekas neteisia...
      Viešojo transporto temų rodyklė >>

      Comment


        Parašė amiko Rodyti pranešimą
        Jei dabar visi tyli ir niekas neieško, tai vėliau bus juo tyliau.
        Sutinku. Nebent Seimas ar Vyriausybė įsikiš, bet šansai, kad tai įvyks, lygūs nuliui.

        Taigi pinigų plovėjų tiesiog nėra kam teisti, vadinasi, kol esami valdininkai sėdi savo kėdėse, tol e.bilieto nebus
        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
        Marsrutai.lt tinklaraštis!
        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

        Comment


          Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
          Sutinku. Nebent Seimas ar Vyriausybė įsikiš, bet šansai, kad tai įvyks, lygūs nuliui.

          Taigi pinigų plovėjų tiesiog nėra kam teisti, vadinasi, kol esami valdininkai sėdi savo kėdėse, tol e.bilieto nebus
          Tai ne seimo ir ne vyriausybės reikalai. Nebent koks seimo narys, toks kaip P. Gražulis, gali sumąstyti iškelti tai į viešumą ir išpūsti burbulą. Bet jis taip elgiasi tik norėdamas įtikti pilkajai visuomenei. Reikėtų protingesnio valdžios žmogaus įsikišimo, bet tokie paprastai yra bailiai arba yra tildomi.
          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

          Comment


            Negavę premijų sostinės autobusų vairuotojai streikuos

            Dalis Vilniaus valdininkų ir savivaldybės įmonių darbuotojų linkę susitaikyti, kad metų pabaigoje gali negauti premijų, bet bendrovės "Vilniaus autobusai" darbuotojai grasina streiku, rašo „Vilniaus diena".
            "Jeśli kto władzę cierpi, nie mów, że jej słucha;
            Bóg czasem daje władzę w ręce złego ducha."

            Adam Mickiewicz

            Comment


              Šiandien turėjo būti nuspresta ar I VT bus statomos vaizdo kameros. Gal kas žinot kaip ten reikalai? Gal gi vis del to nestatys?

              Comment


                Parašė Edvard Rodyti pranešimą
                Negavę premijų sostinės autobusų vairuotojai streikuos

                Dalis Vilniaus valdininkų ir savivaldybės įmonių darbuotojų linkę susitaikyti, kad metų pabaigoje gali negauti premijų, bet bendrovės "Vilniaus autobusai" darbuotojai grasina streiku, rašo „Vilniaus diena".
                Visiškai logiška, kad už dyką išnaudojamų vairuotojų kantrybė anksčiau ar vėliau turėjo smukti. Maža to, kad ir taip atlyginimai praėjusiais metais ne kartą nurėžti, tai dar privertė juos dirbti kontrolieriai ir policininkais, ir nė cento prie algos nepridėjo. Padidėję bilietų pardavimai? Visų pirma, vairuotojams tenka tik nedidelė dalis nuo pinigų, surinktų už transporto priemonėje parduotus bilietėlius, sumos. Antra, talonėlių pardavimų išaugimas buvo tik pirmosiomis naujos tvarkos galiojimo savaitėmis. Vėliau, keleiviams (taip pat "zuikiams") perpratus naujoves, viskas grįžo į senas vėžes. Trečia, dėl aukštos kainos pas vairuotoją talonėlius perka tik nedidelė dalis keleivių, ir jų vis mažėja.

                O jei kils streikas (kas visai įmanoma), tai nepatogumus pajus jau keleiviai. Ir visgi, manau, kad tik streiku įmanoma pasiekti, kad įlaipinimo pro priekines duris sistema būtų atšaukta (ko tikrai daug kas norėtų), Nes, esant protestams, valdininkams beliks tik atšaukti laipinimo tvarką (kad vairuotojai bent jau nepyktų, kad juos verčia dirbti antžmogiškom sąlygom už minimalią algą) arba kelti vairuotojams algas. Pastarajam sprendimui tiesiog pinigų nėra. Tikiuosi, valdžia susiprotės (iš tiesų tuo jau nebetikiu ), ir artėjantys rinkimai privers juos priimti teisingą sprendimą.
                Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                Marsrutai.lt tinklaraštis!
                SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                Comment


                  Vairuotojas gauna 50% nuo parduoto talono, todėl nenuostabu, kad 53 maršrute vairuotojai yra pasimaišę ant jų ir, kaip išsireiškė „Kodėl įlipimas pro priekines duris man netrukdo“ autorius, yra tikri fanatikai. Tačiau, kaip bebūtų keista, 26A maršrute talonų per pamainą parduodama maždaug tiek, kiek Ž. Panerių maršrutuose (išimtis 25: čia poilsio dienomis per 2 pamainas tiek, kiek 26A per 1). Taip buvo ir prieš liepos 15-ą, ir po jos, ir dabar yra.
                  Viešojo transporto temų rodyklė >>

                  Comment


                    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                    Vairuotojas gauna 50% nuo parduoto talono, todėl nenuostabu, kad 53 maršrute vairuotojai yra pasimaišę ant jų ir, kaip išsireiškė „Kodėl įlipimas pro priekines duris man netrukdo“ autorius, yra tikri fanatikai. Tačiau, kaip bebūtų keista, 26A maršrute talonų per pamainą parduodama maždaug tiek, kiek Ž. Panerių maršrutuose (išimtis 25: čia poilsio dienomis per 2 pamainas tiek, kiek 26A per 1). Taip buvo ir prieš liepos 15-ą, ir po jos, ir dabar yra.
                    50% ? Nuo kada čia taip? Regis, 20% buvo?
                    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                    Marsrutai.lt tinklaraštis!
                    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                    Comment


                      Visada taip buvo.
                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                      Comment


                        Parašė Mettal Rodyti pranešimą

                        8 maršruto autobusas, pasirodo turi pervažiuoti per užtvanką ir pakilęs labai siauru ir labai stačiu kalnu (Parodos kalnui nėra ko lygintis) turi apsisukti sankryžoje.

                        Atvaizdas
                        Kiek kartu teko vaziuoti siuo marsrutu, jis nei karto per uztvanka nepravaziuoja, o apsisuka dar pries ja. Tarp kitko uz uztvankos nera jokiu stoteliu, ten vaziuoja tik mikriukas.

                        Dear Sir,

                        Comment


                          Parašė toleranceofculture Rodyti pranešimą
                          Kiek kartu teko vaziuoti siuo marsrutu, jis nei karto per uztvanka nepravaziuoja, o apsisuka dar pries ja. Tarp kitko uz uztvankos nera jokiu stoteliu, ten vaziuoja tik mikriukas.

                          Atvaizdas
                          Visi mano komentarai šiai ir kitų maršrutų schemoms buvo ironiški. Konkrečiai šita pati schema ir yra duodama vairuotojui - čia ne mano prasimanymas ir ne aš šią schemą braižiau. O šiaip tai visi žino, kad autobusas apsisuka kaip ir pažymėjai.

                          P.S. stotyje ant kiekvienos stotelės ženklo atsirado papildomas būgnas su stoties stotelių išdėstymo schema.
                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                          Comment


                            Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                            50% ? Nuo kada čia taip? Regis, 20% buvo?
                            Nėra tai taip jau ir daug, per dieną vienas "Vilniaus autobusų" vairuotojas vidutiniškai parduoda 20 vienkartinių bilietų.
                            Daugiau mano nuotraukų >>>

                            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                            Comment


                              Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
                              Nėra tai taip jau ir daug, per dieną vienas "Vilniaus autobusų" vairuotojas vidutiniškai parduoda 20 vienkartinių bilietų.
                              Iš kur tokie gražūs skaičiai?
                              Viešojo transporto temų rodyklė >>

                              Comment


                                Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                Visi mano komentarai šiai ir kitų maršrutų schemoms buvo ironiški. Konkrečiai šita pati schema ir yra duodama vairuotojui - čia ne mano prasimanymas ir ne aš šią schemą braižiau. O šiaip tai visi žino, kad autobusas apsisuka kaip ir pažymėjai.

                                P.S. stotyje ant kiekvienos stotelės ženklo atsirado papildomas būgnas su stoties stotelių išdėstymo schema.
                                Tikejausi kad taip ir bus. Tik norejau isitikinti :7

                                Taciau ar butu labai sunku pratesti 8 autobuso marsruta bent jau iki tos vietos kur apsisuka mikriukas. Nes ten tikrai nemazai zmoniu gyvena, pazystu keleta kurie vaziuoja su mikriuku o ne su autobusu vien del to jog iki jo toli eiti. Aisku dalis ir del to jog jis ne i stoti vaziuoja.
                                Butu geriausia jei 8 sustotu toje pacioje stoteleje kaip ir 42 ir 78, o tvarkarasciai butu nors kiek suderinti, manau tikrai daugiau zmoniu pradetu naudotis tuo marsrutu.



                                Alternatyvioje trasoje taip pat butu galima iterpti dar viena stotele.
                                Taigi, kelias visur asvaltuotas, nuvaziuotas atstumas tik 1300 metru ilgesnis, nei dabartineje trasoje, o nauda akivaizdi. Investiviju reiktu nebent darant viena nauja stotele ir perkeliant saltinio stotele va taip:

                                Dear Sir,

                                Comment


                                  Nemanau, kad reikia keisti 8 maršrutą, nes kentės pietinės Vaidotų dalies gyventojai. Mano nuomone, daug naudingiau būtų atkurti 9 autobusą atkarpoje Žemieji Paneriai-Pagiriai (tiek aš tiek Mettal jau esam tai siūlę). O nuo stotelės "Baltoji Vokė" iki pačios gyvenvietės ir taip nėra toli.
                                  Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                  Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                  SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                  Comment


                                    Parašė toleranceofculture Rodyti pranešimą
                                    Tikejausi kad taip ir bus. Tik norejau isitikinti :7

                                    Taciau ar butu labai sunku pratesti 8 autobuso marsruta bent jau iki tos vietos kur apsisuka mikriukas. Nes ten tikrai nemazai zmoniu gyvena, pazystu keleta kurie vaziuoja su mikriuku o ne su autobusu vien del to jog iki jo toli eiti. Aisku dalis ir del to jog jis ne i stoti vaziuoja.
                                    Butu geriausia jei 8 sustotu toje pacioje stoteleje kaip ir 42 ir 78, o tvarkarasciai butu nors kiek suderinti, manau tikrai daugiau zmoniu pradetu naudotis tuo marsrutu.

                                    Atvaizdas


                                    Alternatyvioje trasoje taip pat butu galima iterpti dar viena stotele.
                                    Taigi, kelias visur asvaltuotas, nuvaziuotas atstumas tik 1300 metru ilgesnis, nei dabartineje trasoje, o nauda akivaizdi. Investiviju reiktu nebent darant viena nauja stotele ir perkeliant saltinio stotele va taip:

                                    Atvaizdas
                                    1,3 km yra ne tik, o net. Trasą prailginus, naujoje stotelėje turėtų įlipti BENT 5 keleiviai į kiekvieną reisą. Ar tiek būtų?
                                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                    Comment


                                      Nepastebėjau, jog kasnors būtų rašęs, bet girdėjau kalbų, kad bus kažkiek keičiamas 23 autobuso maršrutas. Autobusai Savanoriu prospektu važiuos tiesiai ir pasuks į Švitrigailos gatvę. Po to Kauno gatve nuveš į stotį.

                                      Comment


                                        Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                        Nemanau, kad reikia keisti 8 maršrutą, nes kentės pietinės Vaidotų dalies gyventojai. Mano nuomone, daug naudingiau būtų atkurti 9 autobusą atkarpoje Žemieji Paneriai-Pagiriai (tiek aš tiek Mettal jau esam tai siūlę). O nuo stotelės "Baltoji Vokė" iki pačios gyvenvietės ir taip nėra toli.
                                        Aš laikau, kai iki gyvenvietės yra ne daugiau, kaip 15–20 min.
                                        Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                                        Comment

                                        Working...
                                        X