Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kai kurios iš išvardintų teritorijų yra miesto, o ne rajono.

    Comment


      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
      Kai kurios iš išvardintų teritorijų yra miesto, o ne rajono.



      visos jo sbeveik miesto ir visur ten vaziuoja miesto autobusai,nors is tikruju realiai ten yra patys tikru tikriausi kaimai su nedaugeliu gyventoju i kur marsrutai yra nuostolingi.

      Comment


        Parašė praeivis Rodyti pranešimą
        Pagube,antaviliai,verzuva, turniskes, grigaiciai, riese, avizieniai,lazdyneliai,daniliskes ir pan. kaimai,kuriuose nera jokiu daugiaauksciu gyv. namu rajonu ir i kuriuos vaziuoja miesto autobusai.
        Į Riešę ir Avižienius miesto VT nevažiuoja.
        Lazdynėliuose yra daugiabučiai namai ir ten yra nemažai moksleivių. Be to, pagal tavo siaurą mąstymą, jeigu jau taip arti Lazdynų esantys Lazdynėliai negali turėti miesto transporto (autobusų), tai kam jis tada reikalingas Gariūnuose, A. Paneriuose, Tarandėje? Ten gi kaimai.
        Juk miesto rajonas, vertas VT yra tik tas, kur yra bent keli daugiabučiai. Nesvarbu, kad rajone gyvena trečdalis miesto, bet kadangi jie gyvena idividualiame name, tai ten VT neturi būti. Būtent taip tu ir išsireiškei.

        Nematau jokios prasmės su tavimi ginčytis, nes tau mūsų argumentai kaip žirniai į sieną. Jau antrą kartą keli šį klausimą, svariai neargumentuoji, nepateiki alternatyvų ir sprendimų, bei ignoruoji klausimus, kuriuos tau užduoda Vilnietizz. Mane jau vemt verčia tavo amžini skundai, kad viskas visur blogai. Būtent tokie žmonės ir išgarsino Delfi savo komentarais.
        Viešojo transporto temų rodyklė >>

        Comment


          Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
          Gali būti nuostolingesnis. Transporto užpildymas dar ne viską reiškia. Visai įmanoma, jog į atokius rajonus bei gyvenvietes, esančias už miesto ribos, kursuojančiuose autobusuose didelę dalį keleivių sudaro "zuikiai", nes kontrolė įprastai nebudi nuo centro nutolusiose vietovėse. Dėl tavo minėtų 12, 16 ar 19 maršrutų- tai kontrolierius nesutiksi toliau nei Žirnių st. Taip, pastaruoju metu kontrolierių padaugėjo (bent jau mane tikrina dažniau), bet nemanau, kad jie ėmė ir rajone budėti. Todėl, netgi nepaisant didelio šių maršrutų TP užpildymo, negalima sakyti, jog jie yra pelningi.
          Tai kuriems galams ta priekinių durų tvarka įvesta, jeigu vis tiek pilna zuikių???

          Parašė praeivis Rodyti pranešimą
          Pagube,antaviliai,verzuva, turniskes, grigaiciai, riese, avizieniai,lazdyneliai,daniliskes ir pan. kaimai,kuriuose nera jokiu daugiaauksciu gyv. namu rajonu ir i kuriuos vaziuoja miesto autobusai.
          Į Riešę važiuoja privatus „Leilando“ 112 maršrutas. Nuvažiuoti visą maršruto atstumą kainuoja 2,1Lt. Nors įmonei reikia ne tik padengti sąnaudas, kurias patiria ir savivaldybės VT, bet ir papildomai mokėti algą konduktorei.
          I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

          Comment


            Parašė Mettal Rodyti pranešimą
            Grigiškės yra Vilniaus mieste, o ne rajone.
            Visiškai nesvarbu. Esmė yra atstume, kaip toli ta gyvenvietė nuo miesto centro bei kokie ten keleivių srautai. Grigiškės yra priemiestis, bet nebe tas urbanizuotas mikrorajonas.
            Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
            Taip, kaip jau čia paminėta, Grigiškės jau 10 metų priklauso Vilniaus miestui, o ne rajonui. Ir tai didelis miegamasis komiblokų rajonas, kur keleivių srautai pakankamai dideli, nors ir toliau nuo centro. Aplamai, Vilniuje yra nemažai tokių miegamųjų mikrorajonų (Grigiškės, Pilaitė, Naujoji Vilnia, Salininkai ir kt.), kurie nuo miesto centro yra nutolę, tačiau priklauso miesto teritorijai, yra gausiai užstatyti daugiabučiais namais, prekybos centrais bei sodininkų bendrijomis, todėl keleivių srautai juose yra kur kas didesni netgi nei rajonuose, kurie yra daug arčiau miesto centro. Manyčiau, tokius mikrorajonus reikia palikti kaip miesto zoną, o ne priemiestį, kitaip bus daug nepatenkintų keleivių.
            Ir apskritai, siūlyčiau priemiesčio nuo miesto neatskirti. Rajonas- jau kitas klausimas.
            Dar kartą kartoju, kad tai nėra svarbu, kalbant apie zonas. Išvis kvaila su jumis čia tuščiai ginčytis, neturiu kantrybės vos ne kiekvienam aiškinti tai, kas ir taip aišku... Siūlau daugiau pasidomėt apie kitų šalių miestuose esančių zonų tikslingumą, naudą, tarifikacijas ir t.t.
            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
            To išeitis ir yra bent dviejų tarifų zonų įvedimas - meisto ir priemiesčio. Maršrutams, kurie važiuodami į miesto rajonus nedaug įvažiuoja į priemeistį ir ten sustoja (pvz. 18), turėtų galioti miesto tarifas.
            Manau reikėtų suvokti, kad zonos turėtų būti bent dvi ir ne miesto ir rajono, bet miesto ir priemiesčio. T.y., zonos ribos gali neatitikti miesto ir rajono ribų. Kadangi VT zonos skirstomos pagal keleivių srautus, t.y., maršrutų pelningumą. Jei yra poreikis maršrute vykdyti daug reisų su mažu intervalu, bet keleivių nėra daug, tada reikia didinti kainą.
            Parašė Wycka Rodyti pranešimą
            Tai kuriems galams ta priekinių durų tvarka įvesta, jeigu vis tiek pilna zuikių???
            Klausyk tu čia kiekvieno...
            Parašė Wycka Rodyti pranešimą
            Į Riešę važiuoja privatus „Leilando“ 112 maršrutas. Nuvažiuoti visą maršruto atstumą kainuoja 2,1Lt. Nors įmonei reikia ne tik padengti sąnaudas, kurias patiria ir savivaldybės VT, bet ir papildomai mokėti algą konduktorei.
            Konduktorė + vairuotojas = gana neblogas biznis. Nereikia mokėti už bilietų platinimą spaudos kioskuose (nors tai būtų pigiau), bet esmė - vairuotojas, neatliekantis konduktoriaus pareigų, gali dirbti daugiau valandų, o įmantriai ir šiek tiek ne pagal įstatymus sudarius tvarkaraštį galima padaryti taip, kad autobusą 14 val. vairuotų ir jam iš dešinės sėdėtų tie patys veidai!
            Paskutinis taisė Ametistas; 2010.11.28, 23:31.
            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

            Comment


              Parašė Wycka Rodyti pranešimą
              Tai kuriems galams ta priekinių durų tvarka įvesta, jeigu vis tiek pilna zuikių???
              Taip, zuikių vis tiek pilna. Juk puikiai žinai vairuotojų požiūrį į naująją tvarką (75 proc. vairuotojų sistemą tiesiog ignoruoja), ypač piko metu.
              Be to, juk iki šiol neįmanoma be kontrolierių pagalbos, patikrinti, ar terminuotas bilietas galioja.
              Taip kad naivu tikėtis, kad į rajoną važiuojantys autobusai, tikrininami nebent tokiuose "kontroliniuose punktuose" kaip Stotis, Vaduvos st., Žirnių st., Sparta, Naujininkai ir tt., nebėra pilni keleivių be bilieto vien dėl laipinimo tvarkos.
              Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
              Marsrutai.lt tinklaraštis!
              SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

              Comment


                Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                Taip, zuikių vis tiek pilna. Juk puikiai žinai vairuotojų požiūrį į naująją tvarką (75 proc. vairuotojų sistemą tiesiog ignoruoja), ypač piko metu.
                Be to, juk iki šiol neįmanoma be kontrolierių pagalbos, patikrinti, ar terminuotas bilietas galioja.
                Taip kad naivu tikėtis, kad į rajoną važiuojantys autobusai, tikrininami nebent tokiuose "kontroliniuose punktuose" kaip Stotis, Vaduvos st., Žirnių st., Sparta, Naujininkai ir tt., nebėra pilni keleivių be bilieto vien dėl laipinimo tvarkos.
                Zuikių yra mažiau, tik nelabai aišku kiek mažiau. Vairuotojai nors naująją tvarką ir ignoruoja, bet vis tiek laipina tik pro priekines duris (rajono teritorijoje).
                Terminuoto bilieto kiek žinau neįmanoma nusipirkti 'tuščio'. Vadinasi, jis mažiausiai vieną kartą kažkada buvo papildytas. Beje, taip rizikuoti apsimoka tik tada, kai tavo kelionė prasideda ir baigiasi rajone, arba važiuoji tik kelias stoteles. Apie 90% priemiesčių (formaliai jau rajonas) gyventojų bent kartą į mėnesį lankosi Vilniuje, todėl turintiems terminuoto bilieto kortelę nelabai apsimoka laikyti ją 'tuščią'.
                Taip, kontrolės mikroautobusai į rajoną nevažiuoja, tačiau pavieniai kontrolieriai tais pačiais miesto autobusais retkarčiais (maždaug kartą į du mėnesius) atvažiuoja ir į rajoną. Ir rajono gyventojai, važiuodami tarkim į Stotį, turi pravažiuoti nemažą atstumą mieste.
                I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                Comment


                  Ir rizikuoja. Nes iš esmės tikimybė būti pagautam kontrolės, įvedus įlaipinimą pro priekines duris, nepadidėjo. Vairuotojas neturi jokios galimybės patikrinti e-bilieto. Dauguma net ir nežiūri, ką rodo keleiviai. Nusipirkti suklastotą ar vogtą kortelę galima.

                  Comment


                    Parašė amiko Rodyti pranešimą
                    Dar kartą kartoju, kad tai nėra svarbu, kalbant apie zonas. Išvis kvaila su jumis čia tuščiai ginčytis, neturiu kantrybės vos ne kiekvienam aiškinti tai, kas ir taip aišku... Siūlau daugiau pasidomėt apie kitų šalių miestuose esančių zonų tikslingumą, naudą, tarifikacijas ir t.t.Manau reikėtų suvokti, kad zonos turėtų būti bent dvi ir ne miesto ir rajono, bet miesto ir priemiesčio.
                    Pavyzdžiui Čekijoje ir Lenkijoje pirma zona baigiasi su miesto riba. Varšuvoje nesvarbu kiek važiuosi priemiesčiu bet jeigu priemiestis miesto ribose ten bus pirma tarifinė zona.

                    Comment


                      Tame ir bėda, kad Vilniaus miesto ribose ir stūkso tie "kaimai". Na, jeigu Vilniaus rajonas sutiktų apmokėti lengvatas, tai galėtų Vilniaus autobusai paleisti maršrutus kad ir toliau į atšiauraus rajono gilumą, be abejo, už didesnę kainą nei mieste, kad ir 2,5-3 Lt.

                      Comment


                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        Ir rizikuoja. Nes iš esmės tikimybė būti pagautam kontrolės, įvedus įlaipinimą pro priekines duris, nepadidėjo. Vairuotojas neturi jokios galimybės patikrinti e-bilieto. Dauguma net ir nežiūri, ką rodo keleiviai. Nusipirkti suklastotą ar vogtą kortelę galima.
                        Tai kad dabar, atšalus orams, vairuotojai dar labiau nusispjovė į priekinių durų tvarką. Daugelis atidaro visas duris, ir į lipančius pro vidurį ar galą jokio dėmesio nekreipia- stengiamasi pirmąsias duris laikyti atidarytas kuo mažiau laiko. Ir nieko nuostabaus- juk niekam nesinori sušalti. Aišku, yra ir pareigingų vairuotojų (atidarančių tik priekines duris, jei nėra išlipančių), bet reikalaujančių rodyti bilietą jau beveik neliko. Keleiviai, nors ir daugumoje lipa pro pirmąsias duris (netgi nepaisant, kad vairuotojai atidaro visas), bet e.bilieto kortelių neberodo- o ką dar bedarysi spaudžiant tokiam šalčiui, jei nusiimk pirštines keliom minutėm- ir jau rizikuoji pirštų netekti
                        P.S. paremta asmeniniais pastebėjimais

                        Tai ar yra dar prasmė iš tokios tvarkos? Ar dar ilgai "žaisim" su keleivių nervais? Juk iki rinkimų nedaug teliko, ar dabartiniai valdininkai savo kėdėse likti nenori? Sakyčiau, retorinis klausimas.

                        Beje, kaip jau minėjau, kontrolierių skaičius pastaruoju metu netgi padidintas (bent jau mane tai daug dažniau tikrina nei anksčiau). Gal jau nebėra taip svarbu laipinti žmones pro priekines duris, jei kontrolės sąskaita niekas taupyti neketina?
                        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                        Marsrutai.lt tinklaraštis!
                        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                        Comment


                          Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                          Į Riešę ir Avižienius miesto VT nevažiuoja.
                          Lazdynėliuose yra daugiabučiai namai ir ten yra nemažai moksleivių. Be to, pagal tavo siaurą mąstymą, jeigu jau taip arti Lazdynų esantys Lazdynėliai negali turėti miesto transporto (autobusų), tai kam jis tada reikalingas Gariūnuose, A. Paneriuose, Tarandėje? Ten gi kaimai.
                          Juk miesto rajonas, vertas VT yra tik tas, kur yra bent keli daugiabučiai. Nesvarbu, kad rajone gyvena trečdalis miesto, bet kadangi jie gyvena idividualiame name, tai ten VT neturi būti. Būtent taip tu ir išsireiškei.
                          I avizienius gali sakyti,kad vaziuoja 52. tiesa gal paskutiniu metu ka nors pakeite, bet pries kokus metus dar tikrai vazinejo. Ir jei jis apsisukdavo ukmerges plente ( 300-500 metru nuo avizieniu centro) ir vien del to sakyti,kad aviziueniai neturi miesto transporto.......tai nerimta. paciame mieste net didesni atstumai tarp stoteliu.
                          Gariunuose aisku,kad nereikalingas miesto transportas,nes ten niekas negyvena. reikalingas susisiekimas su turgumi...toki susisiekima turi finansuoti tuomet gariunu verslo administracija. tiesiog dabar tokia padetis,kad vaziuojama pro sali i grigiskes ,tai aisku galima sustoti ir prie gariunu. Bet jei nebutu miesto transporto i grigiskes ,tai nereiketu ir i gariunus. ten pilnai susitvarkydavo privatininkai.
                          O kad tavo argumentai butu rimtesni,tai isvardink dabar tuos didelius rajonus,kuriuose privaciuose namuose gyvena ''trecdalis miesto'' ????

                          Comment


                            Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                            Į Riešę važiuoja privatus „Leilando“ 112 maršrutas. Nuvažiuoti visą maršruto atstumą kainuoja 2,1Lt. Nors įmonei reikia ne tik padengti sąnaudas, kurias patiria ir savivaldybės VT, bet ir papildomai mokėti algą konduktorei.

                            O dabar palygink valandas ,kuriomis vaziuodavo miesto transportas ir kuriomis vazineja leilandas ir pamatysi didziuli skirtuma. privatininkas,kai tik sumazeja keleiviu srautas is karto ir baigia darba.
                            Ir jei pats pasiziuresi ju skelbiama grafika ,kad jie dirba beveik tik piko ir dienos valandomis. Paimk kaip pavyzdi sakykim privacius 05 ir o62 autobusus. Vienas baigia darba 18.00 ,o kitas 19.00 val :-)))) aR JAUCIASI SKIRTUMAS?

                            Comment


                              Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                              Terminuoto bilieto kiek žinau neįmanoma nusipirkti 'tuščio'. Vadinasi, jis mažiausiai vieną kartą kažkada buvo papildytas.

                              Visi narkomanai turi pravaziuojamus bilietus,kuriuos gali nusipirkti turguje uz 3-5 litus, netikrus ir nei karto nepapildytus:-))

                              Comment


                                Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                                I avizienius gali sakyti,kad vaziuoja 52. tiesa gal paskutiniu metu ka nors pakeite, bet pries kokus metus dar tikrai vazinejo. Ir jei jis apsisukdavo ukmerges plente ( 300-500 metru nuo avizieniu centro) ir vien del to sakyti,kad aviziueniai neturi miesto transporto.......tai nerimta. paciame mieste net didesni atstumai tarp stoteliu.
                                Gariunuose aisku,kad nereikalingas miesto transportas,nes ten niekas negyvena. reikalingas susisiekimas su turgumi...toki susisiekima turi finansuoti tuomet gariunu verslo administracija. tiesiog dabar tokia padetis,kad vaziuojama pro sali i grigiskes ,tai aisku galima sustoti ir prie gariunu. Bet jei nebutu miesto transporto i grigiskes ,tai nereiketu ir i gariunus. ten pilnai susitvarkydavo privatininkai.
                                O kad tavo argumentai butu rimtesni,tai isvardink dabar tuos didelius rajonus,kuriuose privaciuose namuose gyvena ''trecdalis miesto'' ????
                                Labas vakaras 52 jau beveik daugiau kaip metai nebėra. Ir šiaip, važiavo jis į Bukiškes, o ne Avižienius. Taip, Bukiškės irgi yra už miesto ribos, bet ten miesto transportas reikalingas dėl Bukiškių Žemės ūkio mokyklos, kur gana daug besimokančių yra iš miesto. Dabar ten į Bukiškes dukart per dieną užsuka 52A. O Avižieniai čia niekuo dėti, ir šiaip, nuo pačios Avižienių gyvenvietės iki stotelės yra ne mažiau, kaip 300-400 metrų, kuriuos įveikti reikia pakankamai nesaugiu, neapšviestu šaligatvėliu. Abejoju, ar kažkas iš Avižienių gyventojų naudojasi 52A. Juk ten yra pakankamai "Leilando" maršrutų.

                                Dėl Gariūnų net nekomentuosiu- nesąmonė ir tiek. Gal ir į Panerius transporto nereikia? Ten niekas negyvena, bet juk tau nesvarbu, kad ten yra tiek daug stambių įmonių
                                Paskutinis taisė Vilnietizz; 2010.11.29, 21:44.
                                Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                Comment


                                  Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                                  I avizienius gali sakyti,kad vaziuoja 52. tiesa gal paskutiniu metu ka nors pakeite, bet pries kokus metus dar tikrai vazinejo. Ir jei jis apsisukdavo ukmerges plente ( 300-500 metru nuo avizieniu centro) ir vien del to sakyti,kad aviziueniai neturi miesto transporto.......tai nerimta. paciame mieste net didesni atstumai tarp stoteliu.
                                  Gyveni praeitimi. Nuo 2009-05-01 52 maršrutas nevažiuoja.

                                  Gariunuose aisku,kad nereikalingas miesto transportas,nes ten niekas negyvena. reikalingas susisiekimas su turgumi...toki susisiekima turi finansuoti tuomet gariunu verslo administracija. tiesiog dabar tokia padetis,kad vaziuojama pro sali i grigiskes ,tai aisku galima sustoti ir prie gariunu. Bet jei nebutu miesto transporto i grigiskes ,tai nereiketu ir i gariunus. ten pilnai susitvarkydavo privatininkai.
                                  Supratau. Jei žmonės ten negyvena, nors visai šalia yra Jočionių kaimas, tai kam tada transportas į pramoninius rajonus? Juk ten niekas negyvena, o darbuotojų vežimas yra įmonių rūpestis. Centre taip pat reikia organizuoti maršrutus taip, kad jie nevažiuotų pro didesnes įmones, nes transportas turi važiuoti nuo daugiabučių prie daugiabučių, o ne prie įmonių.
                                  Moksleivių į mokyklas miesto autobusais irgi nereikia vežti, nes tam skirti mokykliniai autobusiukai.
                                  Kas lieka - transportas, kuris važiuoja tarp vieno daugiabučio prie kito, nes žmonės kasdien važiuoja į svečius. Pelningas sprendimas vis gi...

                                  O kad tavo argumentai butu rimtesni,tai isvardink dabar tuos didelius rajonus,kuriuose privaciuose namuose gyvena ''trecdalis miesto'' ????
                                  Nėra tokio rajono pas mus, nes tai buvo tik pavyzdys, iliustruojantis tavo požiūrį.

                                  Va dabar tai visiškai nesuprantu ko tu nori? Iš kitų tavo teiginių supratau, kad mums reikia lygiuotis į civilizuotas šalis. Dabar gi tu paneigi tai, kad mūsų VT turi lygiuotis į vakarų, nes neturi apimti kuo didesnės miesto ir priemiesčio dalies ir kad viskas būtų apjungta į vieningą sistemą.

                                  Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                                  Visi narkomanai turi pravaziuojamus bilietus,kuriuos gali nusipirkti turguje uz 3-5 litus, netikrus ir nei karto nepapildytus:-))
                                  Jie juos perka iš tavęs, kad taip esi įsitikinęs? Ar gal jie pavogę kokios moterėlės rankinę "išlošia" dvigubai - gauna pinigų kvaišalams ir e-bilietą?
                                  Paskutinis taisė Mettal; 2010.11.29, 20:49.
                                  Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                  Comment


                                    Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                                    O dabar palygink valandas ,kuriomis vaziuodavo miesto transportas ir kuriomis vazineja leilandas ir pamatysi didziuli skirtuma. privatininkas,kai tik sumazeja keleiviu srautas is karto ir baigia darba.
                                    Ir jei pats pasiziuresi ju skelbiama grafika ,kad jie dirba beveik tik piko ir dienos valandomis. Paimk kaip pavyzdi sakykim privacius 05 ir o62 autobusus. Vienas baigia darba 18.00 ,o kitas 19.00 val :-)))) aR JAUCIASI SKIRTUMAS?
                                    Nu laba diena... Aš apie ratus, o Tamsta apie batus. 05 ir 062 šiame kontekste yra ne į temą, nes tai tėra tik esamus VT maršrutus piko valandomis papildantys privatūs autobusai, o ne pagrindinis transportas.
                                    112 maršruto autobusas yra vienintelis į Riešę ir Didžiąją Riešę važiuojantis VT. Ir jo grafikas yra visai normalus, pats ne kartą juo esu važiavęs.
                                    112 autobuso maršruto grafiką galite rasti čia:
                                    http://www.transportas.lt/tvarkarasciai.php
                                    ...arba į 'Google' įveskite „112“
                                    I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                    Comment


                                      Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą

                                      Gal ir į Panerius transporto nereikia?
                                      Reikia į Panerius į ta Agrastų gatve gražinti 42 autobusa "ten labai daug žmonių važiuodavo "

                                      Comment


                                        Šiandien važiavau 74 maršruto autobusu (Volvo 7700 (trumpassis autobusas) ir vazžiuojant S. Batoro gatve už Rudens stoteles įkalneje autobusas nebeteko galios ir sustojas po minutės užgeso.. O taip šalta... pusto. Gerai kad kažkur po 5min užsivede ir visus keleivius nuvežė iki N. Vilnios. Tikriausiai kuro sistema (su dyzeliu) "gryba pjovė"...
                                        Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                                        Comment


                                          Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                          Gyveni praeitimi. Nuo 2009-05-01 52 maršrutas nevažiuoja.



                                          Supratau. Jei žmonės ten negyvena, nors visai šalia yra Jočionių kaimas, tai kam tada transportas į pramoninius rajonus? Juk ten niekas negyvena, o darbuotojų vežimas yra įmonių rūpestis.

                                          Gariunai -pramoninis rajonas,kuriam reikalingas viesasis transportas? Apsidairyk. Maxima baze aptarnauja marsrutas nuo z.paneriu iki grigiskiu ,kuris ten uzsuka (nepamenu numerio) . yra 20 marsrutas,kurio keli reisai padaryti uzsukant i ta elektrine ir vandenvalos imone. pasiziurek kiek ten zmoniu vaziuoja ir islipa: 1-3 arba is vis nei vieno.i gariunu turgu visi suvaziuoja privaciais mikriukais.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X