Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    Tie, kurie "netinka" 36 maršrutui
    Man reikia sėdimų vietų skaičiaus, kurie trumpi autobusai, turi daugiau nei 29 vietas (tai yra dviašiai). O apie maršrutą net nerašiau. Nes jie kol kas man nerūpi. Man dabar yra svarbu tik kad atveža ir parveža ir tiek.
    Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

    Comment


      Parašė centras85 Rodyti pranešimą
      Man reikia sėdimų vietų skaičiaus, kurie trumpi autobusai, turi daugiau nei 29 vietas (tai yra dviašiai). O apie maršrutą net nerašiau. Nes jie kol kas man nerūpi. Man dabar yra svarbu tik kad atveža ir parveža ir tiek.
      Daugiausia turi MB O405, garažiniai nr. 088, 454, 455, 456, 620-624, 651, 652, 653. Viso 45 sėdimos vietos (57 stovimos pagal "ne mūsų" standartus).

      MB O405N2 (497-505, be 503) turi 31,5 vietą. MB O405N2U CNG irgi panašiai kaip O405.
      Viešojo transporto temų rodyklė >>

      Comment


        Parašė Mettal Rodyti pranešimą
        Daugiausia turi MB O405, garažiniai nr. 088, 454, 455, 456, 620-624, 651, 652, 653. Viso 45 sėdimos vietos (57 stovimos pagal "ne mūsų" standartus).

        MB O405N2 (497-505, be 503) turi 31,5 vietą. MB O405N2U CNG irgi panašiai kaip O405.
        Labai dėkui.
        Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

        Comment


          Dėl nutrūkusių troleibusų laidų Vilniuje sutriko eismas

          Penktadienį ryte didžiulė automobilių spūstis susidarė T. Narbuto ir šalia esančiose gatvėse. Leidžiantis nuo kalno nutrūko troleibusų laidai, eismas centro link buvo visiškai paralyžiuotas.

          Į darbą penktadienį ryte skubėję vilniečiai tikina, kad T. Narbuto gatvėje per 20 minučių sugebėjo nuvažiuoti vos 50 metrų.

          Apie 7.15 val. netoli Žvėryno, Karoliniškių kalvos papėdėje sugedo troleibusų linija – nutrūko vienas laidas.
          Rytais leidžiantis nuo kalno šioje vietoje dažnai susidaro spūstis, tačiau penktadienio rytą ji nutįso net iki Pilaitės.
          Įvykio vietoje dirba remontininkai, budi policija. Eismas buvo visiškai uždarytas, policija retkarčiais praleidžia šiek tiek automobilių.
          Eismas paralyžiuotas ir Laisvės prospekte. Vairuotojai gali pravažiuoti viaduku, tačiau įvažiuoti į Pilaitės prospektą ar T. Narbuto gatvę kol kas neįmanoma.
          Spūstyje šalia Laisvės prospekto įvyko kelios techninės avarijos.
          Važiuojant T. Narbuto gatve į kalną kliūčių kol kas nėra.
          Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

          Comment


            KEIČIAMI VISŲ TROLEIBUSŲ MARŠRUTŲ TVARKARAŠČIAI POILSIO DIENOMIS
            Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

            Comment



              Gera žinia: Vilniuje viešasis transportas palyginti pigus. Kaip skelbia www.priceoftravel.com, šiuo metu pigiausiai galima važinėtis Karakase, Venesueloje, kur bilietėlis, perskaičiavus litais, kainuoja apie penkis centus, o brangiausiai – Venecijoje, kur vandens autobuso bilieto kaina siekia 22,8 Lt.
              Vilnius su savo 2 Lt autobuso ir troleibuso vienkartinio bilieto kaina tarp 80-ies pasaulio turistinių miestų pagal pigumą patektų į pirmąjį dvidešimtuką. Žinoma, vertėtų turėti omeny, kad milijoniniuose Delyje, Meksike ar Buenos Airėse, kur bilietai pigesni nei pas mus, su vienu bilietėliu galima nuvažiuoti kelis ar net keliasdešimt kartų ilgesnį maršrutą.
              Bloga žinia ta, kad www.priceoftravel.com Vilniaus į 80-ies populiariausių turistinių miestų sąrašą neįtraukė.
              I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
              Parama Siaurojo geležinkelio klubui

              Comment


                Vienkartinis tai iš tiesų gan pigus, lyginant su kitų Europos šalių miestais. Bet mėnesiniai yra per brangūs. Šalyse su aukštesniu pragyvenimo lygiu miestuose su labiau išplėtotu VT mėnesiniai kainuoja kai kur netgi pigiau arba tik šiek tiek brangiau. Bet įvertinus pragyvenimo lygį, atlyginimus, pensijas, kuro kainas, pas mus vis tiek gaunasi, kad mėnesiniai per brangūs. Ir tai yra viena iš priežasčių, kodėl žmonės nesinaudoja VT.

                Comment


                  Kažkodėl tai 1 maršrute naujajame grafike nebėra išskirtų žemagrindžio reisų. Soliariai šiuo maršrutu nebevažinės ar čia techninė klaida?

                  Beje nuo gruodžio 1 d. keičiasi ir 45, 53 maršrutų autobusų tvarkaraščiai
                  Paskutinis taisė Vilnietizz; 2010.11.27, 20:50.
                  Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                  Marsrutai.lt tinklaraštis!
                  SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                  Comment


                    Parašė Wycka Rodyti pranešimą

                    Gera žinia: Vilniuje viešasis transportas palyginti pigus. Kaip skelbia www.priceoftravel.com, šiuo metu pigiausiai galima važinėtis Karakase, Venesueloje, kur bilietėlis, perskaičiavus litais, kainuoja apie penkis centus, o brangiausiai – Venecijoje, kur vandens autobuso bilieto kaina siekia 22,8 Lt.
                    Vilnius su savo 2 Lt autobuso ir troleibuso vienkartinio bilieto kaina tarp 80-ies pasaulio turistinių miestų pagal pigumą patektų į pirmąjį dvidešimtuką. Žinoma, vertėtų turėti omeny, kad milijoniniuose Delyje, Meksike ar Buenos Airėse, kur bilietai pigesni nei pas mus, su vienu bilietėliu galima nuvažiuoti kelis ar net keliasdešimt kartų ilgesnį maršrutą.
                    Bloga žinia ta, kad www.priceoftravel.com Vilniaus į 80-ies populiariausių turistinių miestų sąrašą neįtraukė.
                    Jeigu lyginti maksimalias kainas, sąrašas kiek pakistų:

                    1) Londonas - $9.68;
                    2) Venecija - $8.90;
                    3) Stokholmas - $8.70;

                    Šaltinis: www.priceoftravel.com

                    Būtų smagu, kad Vilnius būtų suskirstytas zonomis bei perskaičiuotos kainos.
                    Paskutinis taisė Silber418; 2010.11.27, 21:28.
                    Exp@nding h¤rizons

                    Comment


                      Rusijoje girdėjau jau galima i transportą ilipinėti pro visas duris, gal ir pas mus taip padarys?

                      Comment


                        Parašė 2120 Rodyti pranešimą
                        Rusijoje girdėjau jau galima i transportą ilipinėti pro visas duris, gal ir pas mus taip padarys?
                        O ar ten anksčiau buvo kitaip?
                        Paskutinis taisė Silber418; 2010.11.27, 21:56.
                        Exp@nding h¤rizons

                        Comment


                          Parašė 2120 Rodyti pranešimą
                          Rusijoje girdėjau jau galima i transportą ilipinėti pro visas duris, gal ir pas mus taip padarys?
                          Čia iš kur paimta ir apie kokį miestą konkrečiai šneki?

                          Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
                          Jeigu lyginti maksimalias kainas, sąrašas kiek pakistų:

                          1) Londonas - $9.68;
                          2) Venecija - $8.90;
                          3) Stokholmas - $8.70;

                          Šaltinis: www.priceoftravel.com

                          Būtų smagu, kad Vilnius būtų suskirstytas zonomis bei perskaičiuotos kainos.
                          Vistiek vilniuje maksimali kaina netgi esant zonoms turėtų būtų ne didesnė kaip 3,5-4 LT, kitaip VT naudosis dar mažiau žmonių
                          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                          Marsrutai.lt tinklaraštis!
                          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                          Comment


                            Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                            Vistiek vilniuje maksimali kaina netgi esant zonoms turėtų būtų ne didesnė kaip 3,5-4 LT, kitaip VT naudosis dar mažiau žmonių
                            Vilniuje šią sistemą įsivaizduoju taip: vienkartinio bilieto kaina būtų tokia pati, t.y. 2 LT, tačiau tik vienoje zonoje. Važiuojant keliose zonose, bilietėlio kaina būtų, tarkime, 50 ct didesnė. Miestą padalinčiau 3 - 5 zonomis.
                            Exp@nding h¤rizons

                            Comment


                              Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
                              Vilniuje šią sistemą įsivaizduoju taip: vienkartinio bilieto kaina būtų tokia pati, t.y. 2 LT, tačiau tik vienoje zonoje. Važiuojant keliose zonose, bilietėlio kaina būtų, tarkime, 50 ct didesnė. Miestą padalinčiau 3 - 5 zonomis.
                              Na, Vilniui užtektų ir trijų zonų- centras, miestas ir rajonas. 5 jau per daug būtų. Aš sutikčiau, kad važiuojant keliose zonose bilietas būtų ir 1 lt didesnis. O kaip kompensaciją keleiviams siūlyčiau privačių maršrutų ir kai kurių mikroautobusų integravimą į bendrąją bilietų sistemą.
                              be to, mėnesinio bilieto kaina visoms zonoms, turi išlikti tokia pati, kaip ir dabar, nes nuolatinius perkantys keleiviai dažniausiai važinėja ne vienos zonos ribose

                              Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
                              O ar ten buvo anksčiau buvo kitaip?
                              Žinau, kad Maskvoje laipinama pro priekines duris. Dėl Rusijoje kitų miestų nežinau. Tai gal maskviečiai, atėjus naujam merui, susiprotėjo ir atšaukė ar bent jau sušvelnino šią tvarką?
                              Paskutinis taisė Vilnietizz; 2010.11.27, 21:54.
                              Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                              Marsrutai.lt tinklaraštis!
                              SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                              Comment


                                Nereikia miestui jokių zonų. Užmiestis - kitas reikalas. Pakaktų dviejų zonų.

                                Comment


                                  Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                  Na, Vilniui užtektų ir trijų zonų- centras, miestas ir rajonas. 5 jau per daug būtų. Aš sutikčiau, kad važiuojant keliose zonose bilietas būtų ir 1 lt didesnis. O kaip kompensaciją keleiviams siūlyčiau privačių maršrutų ir kai kurių mikroautobusų integravimą į bendrąją bilietų sistemą.
                                  Puiki idėja. Tiesa, mikroautobusai galėtų kursuoti tik tam tikruose, didesniuose rajonuose, o didesnius atstumus galima būtų įveikti autobusais.
                                  Na, svajonėms ribų nėra.
                                  Exp@nding h¤rizons

                                  Comment


                                    Mikroautobusai iš viso kaip šuniui penkta koja.

                                    Comment


                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                      Nereikia miestui jokių zonų. Užmiestis - kitas reikalas. Pakaktų dviejų zonų.
                                      Na, intuityviai norėtųsi miestą suskirstyti trimis zonomis: centras (Senamiestis, Užupis bei NMC), gyvaniemieji rajonai miesto ribose bei priemiesčiai (Grigiškės ir pan.).
                                      Exp@nding h¤rizons

                                      Comment


                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                        Mikroautobusai iš viso kaip šuniui penkta koja.
                                        Protingai suplanavus ir perskirsčius keleivių srautus, galima kai kuriose vietose palikti maršrutinių autobusų maršrutus.
                                        Exp@nding h¤rizons

                                        Comment


                                          Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
                                          Puiki idėja. Tiesa, mikroautobusai galėtų kursuoti tik tam tikruose, didesniuose rajonuose, o didesnius atstumus galima būtų įveikti autobusais.
                                          Na, svajonėms ribų nėra.
                                          Na, kodėl gi? Palikti ir į bendrąją miesto sistema įtraukti siūlyčiau tik tuos mikroautobusų maršrutus:

                                          1) kurie važiuoja į vietoves, kur keleivių srautai yra maži ir didžiųjų autobusų kursavimas yra nuostolingas.

                                          2) kurie tiesiogiai aptarnauja kryptis, kurias autobusais ir troleibusais įveikti galima tik su persėdimais. (pvz: Santariškių-Naujosios Vilnios, Fabijoniškių-Oro uosto, Santariškių-Salininkų, Stoties-Grigiškių ir tt.)

                                          3) kurie važiuoja į vietoves, kur autobusai ir troleibusai nekursuoja (4, 26, 38, 62, 73, 99).

                                          .. ir juos įtraukti į bendrąją sistemą

                                          Kitus mikriukus- taip, naikinti be gailesčio!

                                          Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
                                          Na, intuityviai norėtųsi miestą suskirstyti trimis zonomis: centras (Senamiestis, Užupis bei NMC), gyvaniemieji rajonai miesto ribose bei priemiesčiai (Grigiškės ir pan.).
                                          Nesiūlyčiau visgi priemiesčio atskirti nuo miesto. O Grigiškių prie priemiesčio tikrai nepriskirsi- kad ir dėl keleivių srautų
                                          Paskutinis taisė Vilnietizz; 2010.11.28, 17:55.
                                          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                          Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X