Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Edvard Rodyti pranešimą
    Nebūtinai, gražiai paprašyti gal išlips, bet šansu mažai.
    Nežinau kaip yra Vilniuje, bet Kaune yra teorinė galimybė vairuotojui išsikviesti telefonu saugos tarnybą, o jei atvejis rimtas - policiją. Dažniausiai kviečiama būtent policija. Deja, tik dėl labai rimtų atvejų, o įprastas bomžų pasivažinėjimas užkliūna tik nedaugeliui vairuotojų. Beje, Kaune pastebėjau teigiamų atvejų, kai vairuotoja nebijo girtą vyrą išprašyti iš troleibuso. Dažniau vairuotojai (vyrai) pabijo, pritingi, negu mūsų vairuotojos moterys
    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

    Comment


      Parašė Carnifex Rodyti pranešimą
      Galima tiesiog nevažiuoti iš stotelės tol, kol ypata neišlips. Pastebėjau, kad tokiu atveju visuomenės interesas dėl bomžo, narkomano ar kitokios atliekos nebuvimo troleibuso salone staiga labai išauga (teko stebėti prieš kelis metus, kai taip vilkšunį be antsnukio su šeimininku tokiu Mahatmos Gandžio patvirtintu metodu išbruko).
      Klaipėdoj man ne kartą teko tokį atvejį gyvai matyti. Visuomenė tikrai nelieka abejinga
      N N N

      Comment


        Parašė amiko Rodyti pranešimą
        Nežinau kaip yra Vilniuje, bet Kaune yra teorinė galimybė vairuotojui išsikviesti telefonu saugos tarnybą, o jei atvejis rimtas - policiją. Dažniausiai kviečiama būtent policija. Deja, tik dėl labai rimtų atvejų, o įprastas bomžų pasivažinėjimas užkliūna tik nedaugeliui vairuotojų. Beje, Kaune pastebėjau teigiamų atvejų, kai vairuotoja nebijo girtą vyrą išprašyti iš troleibuso. Dažniau vairuotojai (vyrai) pabijo, pritingi, negu mūsų vairuotojos moterys
        Kaune turbūt taip ir yra, Vilniuje mačiau vieninteli mačiu įvykį kai buvo muštines žmones iškvete policija bet autobusas važiavo savo maršrutu o policija lauke suderintoi stotelei.
        "Jeśli kto władzę cierpi, nie mów, że jej słucha;
        Bóg czasem daje władzę w ręce złego ducha."

        Adam Mickiewicz

        Comment


          Vilniuje taip pat galima išsikviesti saugos tarnybą, kuri prisistato ypač greitai. Kas dėl vairuotojų atsainumo, tai čia niekas, išskyrus skundus vežėjui nepadės. Kitą kartą žinos tada, kaip elgtis. Efektyviausias ir saugiausias yra tasai minėtas "Mahatmos Gandžio metodas" .
          Viešojo transporto temų rodyklė >>

          Comment


            Parašė LBP Rodyti pranešimą
            Klaipėdoj man ne kartą teko tokį atvejį gyvai matyti. Visuomenė tikrai nelieka abejinga
            Ypač neliktum abejingas kai į darbą ar paskaitas vėluoji. Londonietiškas variantas - išjungt variklį, per miekrafoną pranešt "nevažiuosiu kol toks ir toks pilietis neišlips, nes smirda ar be talonėlio įlindo"
            You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...

            Comment


              Parašė skunk Rodyti pranešimą
              Kad Vilniuje priekinių durų tvarka neveikia, tai šiandiena dar syki įsitikinau važiuodamas į darbą pustuščiu troleibusu (gal apie 20 žmonių visą laiką tik važiavo, visi puikiai sėdėjo). Važiavo troleibusu toks "pusiau trukęs" pagal vaizdelį tai narkomanas. įlipo mūsų gerbiamoji keleivių kontrolė, visus patikrino, tik aišku narkomano ne, nes jis ale be gyvybės ženklų (čia taip dvi keleivių kontrolės megztosios beretės diagnozavo jo būklę), tuomet vairuotojas gavo gerokai velnių nuo keleivių kontrolės, kad tokį keleivį veža. Na žinoma humaniškoji keleivių kontrolė narkomaną paliko sau toliau ramiai "miegoti". Na aišku tas pilietis "prabudo" reikiamoje stotelėje ir sau ramiai išlipo. Man išlipant prie "Žaliojo tilto", per galines duris įlipo da vienas panašus pilietis, kuris irgi galės ramiai "pamiegoti" troleibuse. Ankščiau, kol nebuvo priekinių durų tvarkos kontrolieriai nebuvo tokie humaniški, bent jau išlipti liepdavo be bilieto važiuojantiems. aš visgi iš tos tvarkos kažko tikėjausi, tačiau kuo tokiau - tuo daugiau pastebiu visuomeniniam transporte ir "bomžų" irsu neapmokėtu bagažu ir šiaip visokio plauko girtuoklėlių, kurių buvo truputi apmažėję po naujosios tvarkos įvedimo....
              Ir aš bomžų autobusuose pastebiu tikrai neperdaug mažiau nei anksčiau. skunk, tavo papasakotu atveju skųsčiausi atitinkamoms tarnyboms ne dėl vairuotojų, o kontrolierių netinkamo darbo. Iš karto aišku, jog kontrolė vengė atlikti savo darbą- ji privalėjo išlaipinti (ne bausti, bomžas vistiek neišgalės baudą susimokėti, bet išlaipinti tai tikrai) smirdančią asabą iš autobuso, o ne varyti visą kaltę ant vairuotojo- tas juk nepradės boksuotis su pažeidėju. Žiūriu, kontrolieriai labiau žmoniškesni tapo įsigalėjus naujai laipinimo tvarkai, kas tikrai netenkina Tikėjosi, kad esą mažiau darbo bus. Kur gi
              O šeštadienį teko važiuoti autobuse, kuriame vyravo tokia smarvė, kurios nesu jutęs niekada, netgi galiojant ankstesnei tvarkai. Štai ir jos prasmė

              Parašė Edvard Rodyti pranešimą
              Kai aš paklausiau pas keleiviu kontroles. Kodėl bomžai netikrinami ir važioja už dyka? Atsakymas buvo paprastas. "Jeigu tau maišo, girtas, dvokia ir panašei turi teise į išvaryti, o šeip iš ju nera ka paimti". Ir viskas.
              Jau nejuokais nusibodo toks kontrolės atsainumas. Gerai, iš bomžo baudos nepaimsi, nes jis paprasčiausiai neturi pinigų jai susimokėti. Bet galima gi jį bent jau išlaipinti iš transporto priemonės, nusivedus į tarnybinį autobusiuką, griežtai pasikalbėti, o jei priešinsis- kviesti saugos tarnybą ar policiją? Tikrai galima, tik tingima tai daryti.
              O šiaip būtų sąžininga, jei baudos negalintys susimokėti "zuikiai" (tarp jų- ir bomžai) privalėtų atidirbti baudą privalomai atlikdami viešuosius darbus. (valydami tualetus, gatves, vandentiekius ir tt.). Manau, jei tokia sistema veiktų, o kontrolieriai ir apsaugininkai atsakingai vykdytų savo darbą, galima būtų apsieiti ir be priekinių durų tvarkos. Motyvacija gerai dirbti jiems yra ir dabar- nuo sugautų "zuikių" skaičiaus priklauso jų atlyginimas

              Parašė Edvard Rodyti pranešimą
              Kaune turbūt taip ir yra, Vilniuje mačiau vieninteli mačiu įvykį kai buvo muštines žmones iškvete policija bet autobusas važiavo savo maršrutu o policija lauke suderintoi stotelei.
              Mano nuomone taip ir turėtų būti- saugos tarnyba ar policija turi laukti suderintoje stotelėje. Autobusas tikrai neturi sustoti dėl kažkokio bomžiuko ar keleivio važiuojančio be bilieto- ar lukiama, kol jis išlips, ar laukiama policininko- nesvarbu. Man asmeniškai svarbiau yra kuo greičiau pasiekti savo kelionės tikslą, nei važiuoti autobusu, kur 1 zuikiu mažiau. Gal dėl to aš ir nesu didelis priekinių durų sistemos šalininkas .
              Paskutinis taisė Vilnietizz; 2010.10.25, 14:05.
              Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
              Marsrutai.lt tinklaraštis!
              SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

              Comment


                Apie kontrolę su humoru
                Spuoguotosios Petronėlės akimis-Vilniaus viešojo transporto kontrolė


                Beje, nuo lapkričio 1 d. keičiasi 1, 2, 3, 4, 6, 8, 9, 12, 13, 14 ir 19 troleibusų maršrutų tvarkaraščiai

                Primenu, kad per Vėlines didinamas troleibusų skaičius 2, 7, 16 ir 19 maršrutuose.

                Nauji tvarkaraščiai jau patalpinti http://www.marsrutai.lt/vilnius/#Routes/
                Paskutinis taisė Vilnietizz; 2010.10.25, 19:21.
                Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                Marsrutai.lt tinklaraštis!
                SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                Comment


                  Parašė Edvard Rodyti pranešimą
                  Kaune turbūt taip ir yra, Vilniuje mačiau vieninteli mačiu įvykį kai buvo muštines žmones iškvete policija bet autobusas važiavo savo maršrutu o policija lauke suderintoi stotelei.
                  kokiam marsrute tai buvo? Koks tos masinos garaz.nr. ?

                  Comment


                    Klausykit, noriu paklausti, kodėl 5 troleibusų maršrutu niekados nevažiuoja Soliaris'ai?

                    Comment


                      Parašė Sinouku Rodyti pranešimą
                      Klausykit, noriu paklausti, kodėl 5 troleibusų maršrutu niekados nevažiuoja Soliaris'ai?
                      Žemagrindės transporto priemonės paskiriamos į populiariausius maršrutus bei maršrutus, kuriuose įvyksta mažiausiai nusikaltimų, kurių metu sugadinamas transporto salonas.

                      5-asis, matyt, nėra prioritetinis maršrutas keleiviams.
                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                      Comment


                        Parašė Sinouku Rodyti pranešimą
                        Klausykit, noriu paklausti, kodėl 5 troleibusų maršrutu niekados nevažiuoja Soliaris'ai?
                        Čia specialiu neįgaliojo ženklu yra pažymėti maršrutai, kuriomis važinėja žemagrindžiai troleibusai. Nepažymėtuose maršrutuose Soliarių nesutiksi (išskyrus kartais 4 ir 11 maršrutuose, bet čia greičiausiai dėl klaidos grafike). 5 nepažymėtas.
                        Autobusų tvarkaraščiuose yra išskirtas (geltonai) tik laikas, kada neįgaliesiems pritaikyta transporto priemonė atvažiuos garantuotai. Tuo tarpu praktikoje žemagrindis autobusas gali atvažiuoti kada papuola, kad ir maršrutuose, kurie nepažymėti neįgaliojo ženklu
                        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                        Marsrutai.lt tinklaraštis!
                        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                        Comment


                          Ketvirtadienį ar tai penktadienį Kalvarijų g. netyčia tapau tik ką įvykusio auto įvykio liudininku.

                          Kaip supratau Mercedes suko į kiemą ir nepraleido tiesiai važiavusio autobuso, rezultatas nuotraukose:



                          Comment


                            Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                            Čia specialiu neįgaliojo ženklu yra pažymėti maršrutai, kuriomis važinėja žemagrindžiai troleibusai. Nepažymėtuose maršrutuose Soliarių nesutiksi (išskyrus kartais 4 ir 11 maršrutuose, bet čia greičiausiai dėl klaidos grafike). 5 nepažymėtas.
                            Autobusų tvarkaraščiuose yra išskirtas (geltonai) tik laikas, kada neįgaliesiems pritaikyta transporto priemonė atvažiuos garantuotai. Tuo tarpu praktikoje žemagrindis autobusas gali atvažiuoti kada papuola, kad ir maršrutuose, kurie nepažymėti neįgaliojo ženklu
                            Sutiksi ir ne dėl klaidos. Tvarkaraštyje suplanuotos žemagrindės transporto priemonės yra garantuotos, kad atvyks, tačiau pasiliekamas rezervas, kuris panaudojamas kitų reisų aptarnavimui. Kitaip tariant, net ir tais reisais, kuriais nesuplanuota važiuoti žemagrindei tr. pr. gali ji atvykti.

                            Ir troleibusams, ir autobusams organizavimas toks pats.
                            Paskutinis taisė Ametistas; 2010.10.26, 21:19.
                            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                            Comment


                              Parašė amiko Rodyti pranešimą
                              Sutiksi ir ne dėl klaidos. Tvarkaraštyje suplanuotos žemagrindės transporto priemonės yra garantuotos, kad atvyks, tačiau pasiliekamas rezervas, kuris panaudojamas kitų reisų aptarnavimui. Kitaip tariant, net ir tais reisais, kuriais nesuplanuota važiuoti žemagrindei tr. pr. gali ji atvykti.

                              Ir troleibusams, ir autobusams organizavimas toks pats.
                              Na, Vilniuje troleibusų maršrutuose, nepažymėtuose neįgaliojo ženklu, niekada neteko Soliarių matyti (išskyrus 4 ir 11 maršrutus)

                              Tuo tarpu žemagrindžius autobusus kasdien pamatau praktiškai bet kuriame maršrute. Organizavimas gal ir yra toks pat autobusams ir troleibusams.
                              Bet greičiausiai Vilnius tiesiog turi daug daugiau žemagrindžių autobusų nei žemagrindžių troleibusų, todėl dabartinė situacija ir yra tokia.

                              P.S. o kokie autobusai, be Volvo 7700/7700A, MB Citaro ir MAN NG313 CNG, Vilniuje važinėja žemagrindžio grafiku?
                              Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                              Marsrutai.lt tinklaraštis!
                              SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                              Comment


                                Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                P.S. o kokie autobusai, be Volvo 7700/7700A, MB Citaro ir MAN NG313 CNG, Vilniuje važinėja žemagrindžio grafiku?
                                Nežinau, reikėtų klaust Mettal.
                                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                Comment


                                  Na, Vilniuje troleibusų maršrutuose, nepažymėtuose neįgaliojo ženklu, niekada neteko Soliarių matyti (išskyrus 4 ir 11 maršrutus)
                                  Juos ten pamatyti daugiau šansų tada, kai vyksta koks nors remontas ir standartiniais maršrutais jie negali važiuoti:
                                  Kai remontavo Dariaus ir Girėno g. viaduką, Soliariai iš 17 maršruto buvo laikinai išdalinti kitiems - 5, 6 ir 13, atrodo, kad ir 12 kažkas kliuvo.
                                  Kai remontavo Sodų g. vandentiekį ir buvo pakeisti 2, 5, 7 maršrutai, Soliariai iš 1 maršruto buvo perkelti į 3.

                                  Comment


                                    Gal kas žino, kodėl pas MAN NG313 CNG neveikia švieslentės?

                                    Comment


                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                      Šeštadienį važiavau troleibusu. Įlipo pro priekines du girti veikėjai, apsidaužę neseniai. Kažin, ar jie turėjo bilietus? Pradėjo keiktis, prie keleivių kabinėtis. Tai kur tas priekinių durų tvarkos privalumas? Kuo toliau, tuo labiau vairuotojai mažiau žiūri įlipančių keleivių bilietus.

                                      Jau darosi salta ir reikia,kad tik kuo greiciau jus suliptumete,kad butu galima greiciau uzdaryti duris,o ne vozotis ten su keleiviu tikrinimu.

                                      Comment


                                        Parašė Carnifex Rodyti pranešimą
                                        Galima tiesiog nevažiuoti iš stotelės tol, kol ypata neišlips. Pastebėjau, kad tokiu atveju visuomenės interesas dėl bomžo, narkomano ar kitokios atliekos nebuvimo troleibuso salone staiga labai išauga (teko stebėti prieš kelis metus, kai taip vilkšunį be antsnukio su šeimininku tokiu Mahatmos Gandžio patvirtintu metodu išbruko).
                                        O man teko matyti ir ne karta,kad tokiu atveju kokia nors moterele tiesiog pramusa savo taloneli uz ta bomza,nes jai reikia kuo skubiau i darba ir ji negali laukti kuom cia viskas pasibaigs.

                                        Comment


                                          Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                                          O man teko matyti ir ne karta,kad tokiu atveju kokia nors moterele tiesiog pramusa savo taloneli uz ta bomza,nes jai reikia kuo skubiau i darba ir ji negali laukti kuom cia viskas pasibaigs.
                                          Vieną kartą palaukus, antrąkart nebereikėtų.
                                          N N N

                                          Comment

                                          Unconfigured Ad Widget

                                          Collapse
                                          Working...
                                          X