Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė amiko Rodyti pranešimą
    Tai ne neatsakingumas. Įprasta laikinų eismo tvarkaraščių neskelbti tinklapiuose www.marsrutai.lt ir www.marsrutai.info. Nes jei skelbtų, tada turėtų viską daryti iki galo - perprogramuoti visų transporto priemonių, kursuojančių pakoreguota trasa, borto kompiuterius.
    O dėl stotelių - vadovaudamasis Kauno praktika, spėju, kad jie ir nestos apylankoje esančiose stotelėse.

    Žinoma, dėl eismo tvarkaraščių - didžiulis trūkumas. Tiesiog tingima dirbti (aišku, teisinasi, kad esami darbuotojai nepajėgūs spėti atlikti visų darbų, bet aš puikiai žinau, kaip vyksta darbas savivaldybėj ir jos įmonėse...).
    Bet laikini troleibusų (16 ir 18) tvarkaraščiai paskelbti internete. Netradicinėse stotelėse jie stos. Bet, spėju, kad borto kompiuteriai juose nebuvo pakeisti, tiesiog gal išjungti bus važiuojant kitokia trasa (stotelės slkelbiamos nebus).
    Todėl negalima sakyti, kad nieko nepadaryta- padaryta, bet iki galo viską pabaigt patingėta.

    O autobusuose irgi galėtų tiesiog išjungt bortų kompiuterius, o vietoj švieslenčių uždėti trasą tikslinančias lenteles.

    Bet bent jau internete reikia skelbti laikinus tvarkaraščius (stotelėse nebūtina), nes paskui kai kurie keleiviai skųsis kad atėjo į stotelę, bet laiku nesulaukė savio maršruto autobuso.
    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
    Marsrutai.lt tinklaraštis!
    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

    Comment


      Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
      Bet laikini troleibusų (16 ir 18) tvarkaraščiai paskelbti internete. Netradicinėse stotelėse jie stos. Bet, spėju, kad borto kompiuteriai juose nebuvo pakeisti, tiesiog gal išjungti bus važiuojant kitokia trasa (stotelės slkelbiamos nebus).
      Todėl negalima sakyti, kad nieko nepadaryta- padaryta, bet iki galo viską pabaigt patingėta.

      O autobusuose irgi galėtų tiesiog išjungt bortų kompiuterius, o vietoj švieslenčių uždėti trasą tikslinančias lenteles.

      Bet bent jau internete reikia skelbti laikinus tvarkaraščius (stotelėse nebūtina), nes paskui kai kurie keleiviai skųsis kad atėjo į stotelę, bet laiku nesulaukė savio maršruto autobuso.
      Iš pradžių rašai, kad tvarkaraščiai nepateikti internete, dabar rašai, kad pateikti. Apie ką mes kalbam? Kaip supratau, paskelbti tik troleibusų tvarkaraščiai, o autobusų - ne... Hm, prastai tada, labai prastai.

      Borto kompiuterių išjungti šiaip negali, nes jei juos išjungs, tada neveiks e. bilieto nuskaitymas ir VT patirs nuostolių, taip pat iki stotelėse esančių švieslenčių neateitų duomenys. Bent jau Kaune tai vairuotojai "prasukdavo" stoteles rankiniu būdu (pravažiavę apylanką ir pasiekę pirmąją stotelę, pagal nuolatinę trasą, nustatydavo borto kompiuteryje tą stotelę).
      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

      Comment


        Parašė amiko Rodyti pranešimą
        Iš pradžių rašai, kad tvarkaraščiai nepateikti internete, dabar rašai, kad pateikti. Apie ką mes kalbam?

        Borto kompiuterių išjungti šiaip negali, nes jei juos išjungs, tada neveiks e. bilieto nuskaitymas ir VT patirs nuostolių. Bent jau Kaune tai vairuotojai "prasukdavo" stoteles rankiniu būdu (pravažiavę apylanką ir pasiekę pirmąją stotelę, pagal nuolatinę trasą, nustatydavo borto kompiuteryje tą stotelę).
        Dėl Lazdynų tilto bandymų rytoj keičiasi 16 ir 18 troleibusų bei 21, 23, 29 ir 54 autobusų trasos. Laikini troleibusų tvarkaraščiai internete paskelbti. Tačiau laikini autobusų tvarkaraščiai internete nepaskelbti. Dabar suprantamai kalbu?

        Na, Vilniaus atveju kompiuterių išjungimas nuostolių netaneš, nes čia e.bilietas dar nenuskaitomas, kaip žinai
        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
        Marsrutai.lt tinklaraštis!
        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

        Comment


          Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
          Dėl Lazdynų tilto bandymų rytoj keičiasi 16 ir 18 troleibusų bei 21, 23, 29 ir 54 autobusų trasos. Laikini troleibusų tvarkaraščiai internete paskelbti. Tačiau laikini autobusų tvarkaraščiai internete nepaskelbti. Dabar suprantamai kalbu?

          Na, Vilniaus atveju kompiuterių išjungimas nuostolių netaneš, nes čia e.bilietas dar nenuskaitomas, kaip žinai
          Taip taip, jau supratau O dėl borto kompiuterių... Veikiausiai Vilniuje ir nieko nenutiktų. Nors Kaune pagal juos jau daug kas vyksta - daug kas automatizuota - kasos aparato duomenys, nuvažiuotas atstumas, viskas kaupiama borto kompiuterio atminty.
          Neįsigilinau, ar jau yra, ar dar tik planuojama, kad Kaune vairuotojas negautų atlyginimo už reisą, jei tuo metu buvo blogai užprogramuotas borto kompiuteris (kadangi tai jau tiesiogiai susiję su e. bilietu). Taigi Kaune borto kompiuterio išjungimas reikštų: e. bilieto nenuskaitymą, ridos ir kasos duomenų nekaupimą, stotelių nepranešimą, transporto priemonės buvimo vietos duomenų nepersiuntimą.
          Paskutinis taisė Ametistas; 2010.10.23, 19:55.
          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

          Comment


            Parašė music
            Pilaitė/Sudervėlė buvo planuojama 72 000 gyv., visas šis miestas-palydovas- 180 000 : iki pat Neries ir tilto į Grigiškes turėjo tęstis. Per paskutinį gyventojų surašymą buvo beveik 16 000 gyventojų. Beje, ar kas nors numano kur galima būtų gauti 1980 m. parengtą miesto generalinį planą, numačiusį vystymąsi iki 2000 metų? Ten būtų įdomu pažiūrėt sprendinius: tramvajų tinklą, troleibusus, naujas gatves, architektūrinius, inžinierinius sprendimus. Labai įdomu! Dabar ne viską galima atsekt, tenka iš nuotrupų dėlioti paveikslą.
            O prie transporto dar galima pridurti, kad tuo metu planuotas (dabar tik dalinai įgyvendintas ir daug kur sugadintas) greitaeigių gatvių tinklas ir ekspresiniai autobusai, buvę trumpam pasirodę, bet greit išnykę 10 dešimtmečio pradžioje.
            Generalinį planą tikriausiai galima rasti Vilniaus apskrities archyve.
            http://www.archyvai.lt/archyvai/chan...d=15&pathId=46

            Comment


              Eilinį kartą įsitikinau, kad VT vėluoja ne dėl spūsčių, kaip kad teigia "Susitiekimo paslaugų" atstovai, bet dėl priekinių durų tvarkos. Šiandien šeštadienis. Važiavau 2 troleibusu nuo Saulėtekio iki stoties. Troleibusas į stotį atvyko pavėlavęs net 8 min., nors į stotelę, kurioje įlipau, atvažiavo laiku. Jokių spūsčių gatvėse. Jokio šliaužimo ir tyčinio sustojimo sankryžose dar degant žaliam signalui. Teisiog pakankamai nemažas įlipančių keleivių skaičius ne vienoje, o maždaug ketvirtadalyje stotelių maršrute. Kas darbo dieną yra visai normalu. Dviejose stotelėse stovėjo po dvi minutes, dar keturiose apie 1 min., dar keliose apie 30 sek. Maždaug minutei užlaikė keleivių kontrolė Pylimo g. Nepaisant to, kad vairuotoja iš karto atidarinėdavo visas duris ir laikė jas atidarytas stotelėse beveik visą stovėjimo laiką, tarsi duodama ženklą lipti pro visas duris, 90 poc. keleivių įlipinėjo pro priekines duris. Rezultatas jau minėtas - pavėluota 8 min.

              Comment


                Vilniuje dabar nera jokiu bandomujų autobusų? Gal kas žinot ar girdėjo koks artimiausiu metu bus badomas?

                Comment


                  Jei ir yra tai tik tas atsiprašant šlamšto gabalas Breda Vivacity

                  Comment


                    Parašė amiko Rodyti pranešimą
                    Taip taip, jau supratau O dėl borto kompiuterių... Veikiausiai Vilniuje ir nieko nenutiktų. Nors Kaune pagal juos jau daug kas vyksta - daug kas automatizuota - kasos aparato duomenys, nuvažiuotas atstumas, viskas kaupiama borto kompiuterio atminty.
                    Neįsigilinau, ar jau yra, ar dar tik planuojama, kad Kaune vairuotojas negautų atlyginimo už reisą, jei tuo metu buvo blogai užprogramuotas borto kompiuteris (kadangi tai jau tiesiogiai susiję su e. bilietu). Taigi Kaune borto kompiuterio išjungimas reikštų: e. bilieto nenuskaitymą, ridos ir kasos duomenų nekaupimą, stotelių nepranešimą, transporto priemonės buvimo vietos duomenų nepersiuntimą.
                    Vilniuje kompiuterių išjungimas reikštų tik ridos duomenų nekaupimą, garsinį stotelių nepranešimą (tik garsinį, nes savivaldybės programuotojai iki šiol nesugebėjo prijungti e.bilieto sistemą prie švieslenčių ) ir nežinojimą apie transporto priemonės buvimo vietą. Nemanau, kad vienai dienai tai atneštų didelių nuostolių.
                    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                    Marsrutai.lt tinklaraštis!
                    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                    Comment


                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      Eilinį kartą įsitikinau, kad VT vėluoja ne dėl spūsčių, kaip kad teigia "Susitiekimo paslaugų" atstovai, bet dėl priekinių durų tvarkos. Šiandien šeštadienis. Važiavau 2 troleibusu nuo Saulėtekio iki stoties. Troleibusas į stotį atvyko pavėlavęs net 8 min., nors į stotelę, kurioje įlipau, atvažiavo laiku. Jokių spūsčių gatvėse. Jokio šliaužimo ir tyčinio sustojimo sankryžose dar degant žaliam signalui. Teisiog pakankamai nemažas įlipančių keleivių skaičius ne vienoje, o maždaug ketvirtadalyje stotelių maršrute. Kas darbo dieną yra visai normalu. Dviejose stotelėse stovėjo po dvi minutes, dar keturiose apie 1 min., dar keliose apie 30 sek. Maždaug minutei užlaikė keleivių kontrolė Pylimo g. Nepaisant to, kad vairuotoja iš karto atidarinėdavo visas duris ir laikė jas atidarytas stotelėse beveik visą stovėjimo laiką, tarsi duodama ženklą lipti pro visas duris, 90 poc. keleivių įlipinėjo pro priekines duris. Rezultatas jau minėtas - pavėluota 8 min.
                      Mano nuomone, Vilnius per didelis miestas įdiegti tokią įlipimo tvarką. Panevėžys, Klaipėda - gerai, bet Vilniaus ar Kauno keleivių srautai ženkliai didesni, o juo labiau kai nuo vienos stotelės iki kitos yra skirtos 2min, tai praktiškai kiekvienoje stotelėje padidėja atsilikimas keliasdešimt sekundžių ar kelias minutes. O kai atvažiuosi į galinę stotelę, rezultatas - 10 ar daugiau minučių.

                      Negalima mūsų didžiųjų miestų lyginti su kitais Vakarų miestais. Daugumoje jų yra metro ar kitas VT, todėl autobusais naudojasi procentaliai mažiau keleivių nei Lietuvoje. Aš manyčiau, reiktų Vilniuj atsisakyti šitos sistemos
                      دائما الليتوانيه

                      Comment


                        Parašė redlynx Rodyti pranešimą
                        Jei ir yra tai tik tas atsiprašant šlamšto gabalas Breda Vivacity
                        Spalio 20 buvo paskutinė jo darbo diena. 21-ą jis jau buvo pakrautas ant vilkiko ir išvežtas.
                        Viešojo transporto temų rodyklė >>

                        Comment


                          Parašė arsiakas Rodyti pranešimą
                          Mano nuomone, Vilnius per didelis miestas įdiegti tokią įlipimo tvarką.....
                          Negalima mūsų didžiųjų miestų lyginti su kitais Vakarų miestais. Daugumoje jų yra metro ar kitas VT, todėl autobusais naudojasi procentaliai mažiau keleivių nei Lietuvoje. Aš manyčiau, reiktų Vilniuj atsisakyti šitos sistemos
                          Galima lyginti,

                          Dabar gyvenu Londone, nors cia yra ir traukiniai ir 2 rusiu metro ir tramvajus, autobusai piko valandomis sausakimsi, ne piko valandomis - panasiai kaip Vilniuje. O priekiniu duru tvarka veikia puikiai. Bet manau cia turi itakos tai, jog dauguma zmoniu naudoja elektronini bilieta, kuri gali pasipildyti traukiniu stotyse ar internetu, o vienkartini bilieta galima nusipirkti ilipant pas vairuotoja arba automatuose stotelese. Tas pagreitina procesa, bet manau jog Vilniuje viska iki galo idiegus turetume identiska tvarka.
                          Dear Sir,

                          Comment


                            Kad Vilniuje priekinių durų tvarka neveikia, tai šiandiena dar syki įsitikinau važiuodamas į darbą pustuščiu troleibusu (gal apie 20 žmonių visą laiką tik važiavo, visi puikiai sėdėjo). Važiavo troleibusu toks "pusiau trukęs" pagal vaizdelį tai narkomanas. įlipo mūsų gerbiamoji keleivių kontrolė, visus patikrino, tik aišku narkomano ne, nes jis ale be gyvybės ženklų (čia taip dvi keleivių kontrolės megztosios beretės diagnozavo jo būklę), tuomet vairuotojas gavo gerokai velnių nuo keleivių kontrolės, kad tokį keleivį veža. Na žinoma humaniškoji keleivių kontrolė narkomaną paliko sau toliau ramiai "miegoti". Na aišku tas pilietis "prabudo" reikiamoje stotelėje ir sau ramiai išlipo. Man išlipant prie "Žaliojo tilto", per galines duris įlipo da vienas panašus pilietis, kuris irgi galės ramiai "pamiegoti" troleibuse. Ankščiau, kol nebuvo priekinių durų tvarkos kontrolieriai nebuvo tokie humaniški, bent jau išlipti liepdavo be bilieto važiuojantiems. aš visgi iš tos tvarkos kažko tikėjausi, tačiau kuo tokiau - tuo daugiau pastebiu visuomeniniam transporte ir "bomžų" irsu neapmokėtu bagažu ir šiaip visokio plauko girtuoklėlių, kurių buvo truputi apmažėję po naujosios tvarkos įvedimo....
                            Ne esme yra manyje. Muse, visuose musyse yra esme!

                            Comment


                              Šeštadienį važiavau troleibusu. Įlipo pro priekines du girti veikėjai, apsidaužę neseniai. Kažin, ar jie turėjo bilietus? Pradėjo keiktis, prie keleivių kabinėtis. Tai kur tas priekinių durų tvarkos privalumas? Kuo toliau, tuo labiau vairuotojai mažiau žiūri įlipančių keleivių bilietus. Nieko nepadės nei e-bilieto įvedimas ir jo žymėjimas ar nežymėjimas. Vairuotojams nusipjaut. Galiausiai tai absurdiška tvarka nieko gero neduoda. Portugalijoje, Porto metro (labiau panašus į greitąjį tramvajų) iš viso nėra jokių turniketų. Bilietus reikia pažymėti stotyje prieš važiuojant. Bet jokios kontrolės nebuvo, bomžai irgi važinėjo. O ten metro operatorius yra privati kompanija (pats metro municipalinis). Važiavau privačios kompanijos Fertagus traukiniu. Kontrolieriai buvo, bet netikrino nei važiuojant pirmyn, nei atgal. Sąmoningumas didesnis ten? Abejoju, kai penktadalis keleivių negrai iš buvusių kolonijų.

                              Comment


                                Na, nereikia patiems toleruoti šitą sistemą griaunančių. Kur pačių jūsų sąmoningumas? Aišku, jei nesat suinteresuoti tokios tvarkos veikimu, tada kitas reikalas
                                N N N

                                Comment


                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  Šeštadienį važiavau troleibusu. Įlipo pro priekines du girti veikėjai, apsidaužę neseniai. Kažin, ar jie turėjo bilietus? Pradėjo keiktis, prie keleivių kabinėtis. Tai kur tas priekinių durų tvarkos privalumas? Kuo toliau, tuo labiau vairuotojai mažiau žiūri įlipančių keleivių bilietus. Nieko nepadės nei e-bilieto įvedimas ir jo žymėjimas ar nežymėjimas. Vairuotojams nusipjaut. Galiausiai tai absurdiška tvarka nieko gero neduoda. Portugalijoje, Porto metro (labiau panašus į greitąjį tramvajų) iš viso nėra jokių turniketų. Bilietus reikia pažymėti stotyje prieš važiuojant. Bet jokios kontrolės nebuvo, bomžai irgi važinėjo. O ten metro operatorius yra privati kompanija (pats metro municipalinis). Važiavau privačios kompanijos Fertagus traukiniu. Kontrolieriai buvo, bet netikrino nei važiuojant pirmyn, nei atgal. Sąmoningumas didesnis ten? Abejoju, kai penktadalis keleivių negrai iš buvusių kolonijų.
                                  Nesimušti gi su jais vairuotojui, jam vairuoti reikia.
                                  "Jeśli kto władzę cierpi, nie mów, że jej słucha;
                                  Bóg czasem daje władzę w ręce złego ducha."

                                  Adam Mickiewicz

                                  Comment


                                    Kai aš paklausiau pas keleiviu kontroles. Kodėl bomžai netikrinami ir važioja už dyka? Atsakymas buvo paprastas. "Jeigu tau maišo, girtas, dvokia ir panašei turi teise į išvaryti, o šeip iš ju nera ka paimti". Ir viskas.
                                    "Jeśli kto władzę cierpi, nie mów, że jej słucha;
                                    Bóg czasem daje władzę w ręce złego ducha."

                                    Adam Mickiewicz

                                    Comment


                                      Parašė Edvard Rodyti pranešimą
                                      Nesimušti gi su jais vairuotojui, jam vairuoti reikia.
                                      O būtina muštis, kad būtų įvesta tvarka?
                                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                      Comment


                                        Galima tiesiog nevažiuoti iš stotelės tol, kol ypata neišlips. Pastebėjau, kad tokiu atveju visuomenės interesas dėl bomžo, narkomano ar kitokios atliekos nebuvimo troleibuso salone staiga labai išauga (teko stebėti prieš kelis metus, kai taip vilkšunį be antsnukio su šeimininku tokiu Mahatmos Gandžio patvirtintu metodu išbruko).

                                        Comment


                                          Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                          O būtina muštis, kad būtų įvesta tvarka?
                                          Nebūtinai, gražiai paprašyti gal išlips, bet šansu mažai.
                                          "Jeśli kto władzę cierpi, nie mów, że jej słucha;
                                          Bóg czasem daje władzę w ręce złego ducha."

                                          Adam Mickiewicz

                                          Comment

                                          Unconfigured Ad Widget

                                          Collapse
                                          Working...
                                          X