Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Senamiestyje VT labiau reikalingas.

    Comment


      Parašė music
      Nėra arti. Pamėgink pasivaikščiok kad ir nuo Mindaugo Maximos iki stotelės bet kuria kryptimi- 7-10 min, o jei reikia tam tikros kypties troleibusų, gali tekti ir gerokai daugiau paėjėti. Dėl statumo- nežinau, lyg ir neatrodo daug statesnė už Šeškinės, Narbuto, Profsąjungų kalvas ar tą pačią Basanavičiaus gatvę.
      Kauno Donelaičio gatvėje irgi vienpusis, troleibusai važiuoja.

      Panašiai kaip Senamiestis yra zona be VT, tik kad ten daugiau objektyvių aplinkybių jo nebuvimui nei Naujamiesty ar Gedimino pr.
      O kam man mėginti? Aš ir taip ten vaikštau . 5 min. link Pylimo g., 5 min. link Švitrigailos g. Kas liečia troleibusų, tai net jei ten kas nors važiuotų, vis tiek tektų eiti iki "tam tikros krypties" troleibusų ir autobusų. Toks teiginys nieko neišsprendžia.
      O dėl kalno statumo tai siūlau nesiginčyti. Miesto autobusas, tuo labiau dujinis ten neužtrauks. Pats kalnas yra žymiai statesnis nei visi kiti kalnai, kur važiuoja VT. http://fotobus.msk.ru/photo/341020/ va pavyzdys. Rytoj įdėsiu daugiau foto iš tos vietos.
      ------------------
      O kas galėtų važiuoti Čiurlionio g. ir kaip? Taip pat įdomu, kas ten važiuotų.
      Į Rusijos miestus lygiuotis mums nereikia, nes ten su elektriniu transportu yra labai nekokia situacija. Vladivostoke po truputį naikinamas tramvajus, pernai jis uždarytas Voroneže, o troleibusų dėl to ne ką padaugėjo, šiemet tramvajų uždarė Riazanėje. Mums reikia lygiuotis į Baltarusijos miestų VT, kur dominuoja troleibusai. Minskas iš viso yra 2 pasaulyje pagal troleibusų sistemos dydį ir ji vis plečiasi.
      Paskutinis taisė Mettal; 2010.10.19, 20:54.
      Viešojo transporto temų rodyklė >>

      Comment


        Na bet Čiurlionio g. nėra tiek daug studentų. Iki parko srautas būtų tik sezoninis (tiek metų laiko prasme, tiek paros meto). Taip pat, ten tranportas ten būtų nepatrauklus, nes dėl nedidelio srauto, jis kursuotų retai. Taip pat neišku, kur turėtų autobusas apsisukti ir koks turi būti maršrutas. Paleidus 1 maršrutą, juos naudosis ne visi, nes tas maršrutas neapvažiuos visų norinčių ten nuvažiuoti namų.
        Viešojo transporto temų rodyklė >>

        Comment


          LAZDYNŲ TILTO DINAMINIS BANDYMAS 2010M. SPALIO 24 D.

          Keisis 16, 18 troleibusų ir 21, 23, 29, 54 autobusų maršrutai.
          Nevažiuos 11 troleibusas ir 22 autobusas.
          http://www.vilniustransport.lt/lt/news/view/?id=337

          Gyventojų patogumui – papildomi autobusai Vėlinių ir Visų Šventųjų dienomis
          http://www.vilniustransport.lt/lt/news/view/?id=335
          Viešojo transporto temų rodyklė >>

          Comment


            Tikrai nelogiška. Pats studijuoju M. K. Čiurlionio g. Per keletą minučių VU GMF galima pasiekti nuo M. K. Čiurlionio ir Konarskio st. Teisingai Mettal pastebėjo dėl sezono, tačiau manau, jog net sezono metu nebūtų kam važiuoti. Juk tėra ,,Crown Plaza", keletas daugiabučių, VU 3 bendrabučiai, VU fakultetai(GMF ir Medicinos), ambasados ir individualūs namai. Šioje vietoje rytais pamatysi dažniau ne darbuotoją einantį, o žmones bėgiojančius su šunimis.

            Be to, šioje gatvėje būna dažnai užkimšta automobilių(iki pat ,,Maxima X"), todėl mažai šansų automobilius ,,iškelti kitur".

            Comment


              Parašė Mettal Rodyti pranešimą
              Na ir dėkui Dievui , bet vis tiek įdomu, kodėl tie 2 autobusai išregistruoti - be jų įmonė pritrūks autobusų. Dar juk jie turi MB O405N2 (tokį patį, kaip ir naujausias Centvalio), kuris buvo pastebėtas su svetimais numeriais (tai jau tampa firminiu Kolegitos braižu). Gali būti, kad grafikas jų pasikeitė - suretintas.
              Gal kam žinoma, dėl ko tuos autobusus išregistravo? TA nepraėjo ar tiesiog Kolegitai sunku finansiškai ir ji pradėjo technikos išpardavimą?

              Parašė music
              Nėra arti. Pamėgink pasivaikščiok kad ir nuo Mindaugo Maximos iki stotelės bet kuria kryptimi- 7-10 min, o jei reikia tam tikros kypties troleibusų, gali tekti ir gerokai daugiau paėjėti. Dėl statumo- nežinau, lyg ir neatrodo daug statesnė už Šeškinės, Narbuto, Profsąjungų kalvas ar tą pačią Basanavičiaus gatvę.
              Kauno Donelaičio gatvėje irgi vienpusis, troleibusai važiuoja.

              Panašiai kaip Senamiestis yra zona be VT, tik kad ten daugiau objektyvių aplinkybių jo nebuvimui nei Naujamiesty ar Gedimino pr.
              Na, nežinau- nuo Mindaugo Maximos iki Vingrių ar Aguonų st. galiu ir per 5-6 min. prasieiti. Ne kartą teko. Senyvo amžiaus žmonėms, sutinku , sunkiau, bet vistiek neanau, kad paleidus ten kokį maršrutą, jis . Naugarduko, Vytenio ir Birželio 23-iosios gatvėse, taip, transportas yra reikalingas, nes ten daug daugiabučių namų yra, bet ten ir transporto pakankamai- 13 troleibusas kursuoja, visai šalia ir Kauno gatvė

              Parašė music
              Man irgi tenka ten pasivaikščiot. Nueiti nuo žaliosios cerkvės iki kokio geležinkelių muziejaus ar nuo Lietuvos kinoteatro iki Ivanauskaitės namų tikrai užima nemažai laiko

              Čiurlionio gatve galėtų važinėtis studentai į universitetą ar žmonės į Vingio "parką" deramai tą mišką atnaujinus ir suteikus jam traukos centrų! Dažnai eidamas ta gatve pagalvodavau, kad labai vokiškas ar rygietiškas kvartalas tik trūksta kokio senoviško tramvajaus punktualiai važinėjančio per rudens rytmečio miglą ir savo skambučiu sudrusčiančiu ramybę.
              Į Vingio parką transportas ir taip yra- Geležinio Vilko g. kursuojantis 24 autobusas. Jau jis priveža prie parko kuo arčiausiai. Negi dar nori, kad koks VT važiuotų dviračių takais iki estrados ?
              Čiurlionio g. leisti VT nėra prasmės- nebus ten didelio keleivių srauto.
              Žinoma, ir 24 maršrute yra ką tobulinti- būtina įrengti stotelę prie Čiurlionio tilto (beje, įvažos jai jau yra, belieka tik ženklus pastatyt), masinių renginių metu autobusas turėtų dažniau kursuoti savaitgaliais. Bet iš esmės jo, kaip transporto į Vingio parką, pilnai pakanka

              LAZDYNŲ TILTO DINAMINIS BANDYMAS 2010M. SPALIO 24 D.

              Keisis 16, 18 troleibusų ir 21, 23, 29, 54 autobusų maršrutai.
              Nevažiuos 11 troleibusas ir 22 autobusas.
              O ką reiškia "dinaminis bandymas"? Pirmąkart tokią sąvoką girdžiu.
              Labai keista, kad spalio 24 d. dėl šio "dinaminio bandymo" pakeistų troleibusų trasų tvarkaraščiai paskelbti, o autobusų- ne. Ech, vėl keleiviai ne iki galo informuojami apie pasikeitimus
              Paskutinis taisė Vilnietizz; 2010.10.19, 22:38.
              Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
              Marsrutai.lt tinklaraštis!
              SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

              Comment


                Vilnietizz, Google.lt - visagalis . Nenoriu pats nieko komentuoti, nes bijau, kad nusišnekėsiu.
                Kas liečia 24 maršrutą, tai, manau, daug nekainuotų pastatyti ženklus jau esančiose stotelių įvažose ties M. K. Čiurliono g. viaduku į Vingio parką. Man visada keistai atrodė, kodėl ten vis dar nėra stotelės.
                Viešojo transporto temų rodyklė >>

                Comment


                  Pastebėjau tokį įdomų dalyką: marsrutai.info paspaudus ant 38A kurio nors išvykimo, rodomas visas autobuso pamainos grafikas .

                  Išsamesnė informacija, nei buvo pateikta vilniustransport.lt, dėl eismo ribojimo Lazdynų tiltu >>
                  Viešojo transporto temų rodyklė >>

                  Comment


                    Parašė music
                    O šiaip juk ir medicinos ir gamtos mokslų fakultetai nėra tokie jau maži (GMF-1100 studentų ir 230 darbuotojų, medicinos- 2200 studentų, 500 darbuotojų) ir tie VU bendrabučiai bei daugiabučiai. Na juk yra mieste vietų kur ir dėl kelių šimtų gyventojų važinėja pustuščiai autobusai, o čia centras, kur gyventojai ir interesantai neišgaruoja ir žiemą..
                    )
                    Nereikėtų šaudyti į orą, o pirma pasidomėti kokia ten situacija. Čia yra nesamonė. Kalbant apie studentus: Pirma, užtenka esamų stotelių nuvažiuoti į reikalingas kryptis ir durniuoti su dar kažkokia linija, kuri tikrai neapsimokėtų. Koks tau studentas lauks VT, jei paėjus 5 min.(daugiausiai) atsidursi prie pagrindinių VT linijų. Antra, jei nepastebėjai, aplinkiniai namai beveik visi individualūs, o tie, kas ten gyvena, tikrai nereikalingas VT, ar bent jau toj gatvėj. Trečia, ši gatvė tikrai tam nepritaikyta. Dienos metu ten vos mašinos prasilenkia. Visiškai nelogiškas sprendimas.

                    Comment


                      Kalbi kaip dainuoji. Gatvė ir skirta autotransportui, o ne tik VT. Ten galima parkuotis iš vienos pusės, kad kita dalis liktų pravažiavimui. Kam autobusiukas su per valandą vos pora reisų, jeigu prie pat stotelės(dėl kurių niekas nesiskundžia ir negalvoja dar kažkokių nesamoningų maršrutų). Tai kur tu tas darbuotojų mašinas sukiši? Ten ne tik jie atvažiuoja.

                      Pastatai: tavo tie senieji keturaukščiai stovi šalia M. K. Čiurliono st.(max 3 min.!); Sovietinių penkiaaukščių vos keletas, nuo kurių susidaro kiek didesnis atstumas; indivudualių namų gyventojai gan pasiturintys ir turi laaabai prabangias mašinėles; dėl tavo taip išvardintų studentų ir darbuotojų- studentai, kurie gyvena bendrabučiuose(pats pora metų ten prabuvęs) beveik niekada net nepildo mėn. bilieto, nes prie pat universitetas. Tuo tarpu kiti studentai, kurie važinėja neturi jokių sunkumų nusigauti iki stotelės. Gal pats pabandyk, kad pamatytum. Ir kur tie gyventojai? Tai kam tas bereikalingas maršrutas? Čia kaip Seime- yra gerai, bet reikia dar ,,geriau". Tai kam laukti nežinia kiek laiko, kol atvažiuos tas autobusiukas, jei už 5 min. be problemų davažiuosiu iki namų be persėdimų.

                      P.S. Už Japonų ambasados tėra kokie 4 daugiabučiai(ir tas vienas yra VP buvęs uždaras kvartaliukas). Geriau pagalvotum kiek reikia eiti žmonėms nuo naujai statomos Pilaitės dalies iki stotelės, o ne užsiimti tokiais paistalais. Viskas ten tvarkoj toj gatvėj.

                      Comment


                        Tai mažas atstumas. Pagal tavo logiką būtų: Saulėtekį nuo esančio VU, MIF'o ir chemijos fakulteto Naugarduko g. ir t.t. studentams irgi toli eiti(net toliau) iki stotelės. Neužsiimam tokiom kalbom. Ir taip aišku, jog M. K. Čiurlionio g. nereikia jokio VT.

                        Comment


                          Parašė music
                          Jei skaičiuoti visus pastatus- žinoma daugiau yra individualių ir keliaaukščių, bet nemažai ir senų XIX a. pab. keturaukščių, sovietinių penkiaaukščių ir modernių šešiaaukščių namų + studentų bendrabučiai. Juose ir gyvena turbūt kokie 85 proc. šios miesto dalies gyventojų. 4000 universiteto darbuotojų ir studentų neįtikina? O gyventojų gal net keliskart tiek. Kai statydavo gamyklas, dėl mažesnio nei šis skaičiaus nutiesdavo visą kontaktinį tinklą ar kokį greitąjį tramvajų paleisdavo!
                          Bet taip laikais retas turėjo automobilį! Tais laikais ir laikas nebuvo toks brangus, taigi paeiti pėsčiomis greičiau, negu laukti vieno maršruto, nebent tik laikas tinkamas.
                          Parašė music
                          Supratau tu už automobilius- nereikia!
                          Ir mifui NT nereikia, tegul vaikšto geek'ai, sportuoja, ir 11-to nereikia- panaikint velniop- vistiek greičiau nueit iki Užupio tuos 2 km nei laukt 20 min, o prie Vingio tereikia kelių hektarų asfaltuotų aikštelių ir bus gerai

                          Apie Pilaitę aš kalbėjau, bet tu pasakei- nereikia, tai nesiplėtosiu ir nesikartosiu. Ten asfalto pakanka gali kledarais atvažiuoti.
                          Nereikia taip sureikšminti. Sprendžiant klausimą, ar reikia VT, reikia nagrinėti kaskart individualiai situaciją.
                          Paskutinis taisė Ametistas; 2010.10.20, 11:14.
                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                          Comment


                            Parašė music
                            Supratau tu už automobilius- nereikia!
                            Ir mifui NT nereikia, tegul vaikšto geek'ai, sportuoja, ir 11-to nereikia- panaikint velniop- vistiek greičiau nueit iki Užupio tuos 2 km nei laukt 20 min, o prie Vingio tereikia kelių hektarų asfaltuotų aikštelių ir bus gerai

                            Apie Pilaitę aš kalbėjau, bet tu pasakei- nereikia, tai nesiplėtosiu ir nesikartosiu. Ten asfalto pakanka gali kledarais atvažiuoti.
                            Ko tu čia sprendi už ką aš? Nė sakiau nė ką, nereikia čia savo išsigalvoti. Apie 11 maršrutą iš vis nieko nesakiau. Svarbu prisikabint tik... Reikia suprasti, jog yra vietos, kur VT reikalingas, o kur ne. Apie Pilaitę aš tau nieko nesakiau, o pasiūliau kaip tik apie ją pagalvoti, kur iš tiesų yra problema. Tai gal pagal tave Naujamiesty reikia kiekvienoje gatvelėje po maršrutą padaryti... Nesuprantu aš tokio mąstymo. Gal geriau 9 kartus patikrink teritoriją, o 10 sakyk.

                            Comment


                              Spangsti nesamones. Tu net nematai ką tau žmonės rašo. Aš tau apie M. K. Čiurlionio g. rašau, o tu man apie patikrinimus kažkur Mindaugo g. Pasitaiko, bet kai žmogus išvien savo, tai žinai...

                              I prie ko 300 m.? Tu bent pažiūrėk koks atstumas atstumas tarp tų naujų namų Pilaitėj ir st., nuo kurios galima nuvažiuoti į centrą... Prieštarauji sau kiekvienam sakinį. Nesivelsiu į tokią diskusiją.

                              Comment


                                Nematau kodėl negalėtų kad ir Mindaugo gatve važiuoti viena kryptimi transportas, o grįžtų tarkim Algirdo gatve, juk Panerių gatve transportas važiuoja, o ar didelis ten poreikis kai tik kelios nedidelės įstaigos ir už kelių min, mažesniu atstumu nei Mindaugo nuo Švitrigailos, yra Kauno ir Švitrigailos gatvės. Šiaip pamąstymui.
                                Pilaitėn, kaip jau sakiau, galima būtų paleisti ekologiškus troleibusus. Tam tereikia ~3km kontaktinio tinklo ir galima būtų 30, 47 ir 54 autobusus keisti troleibusais, juoba troleibusų parkas čia pat. Daugiau naudos nei naktį tuščius autobusus varinėti į Žirmūnus, o ir tokia vieta, kur maršrutai visada bus reikalingi, tad lyg ir verstų galvoti apie elektrinį transportą, autobusus paliekant apymiesčiui.
                                Panerių gatve transportas važiuoja į Vilkpėdę, kur yra nemažai stambesnių įmonių, o piko metu 6 ir 73 maršrutų autobusai tikrai į tą pusę daug keleivių perveža.
                                Tuo tarpu važiavimas Mindaugo ar Algirdo gatvėmis bus vadinamuoju "važiavimu į niekur"- į tas vieta, kur transporto ir dabar yra per akis, o nei Algirdo, nei Mindaugo g. nesusidarytų pastovių keleivių srautų, pakankamų, kad atskirą maršrutą išlaikyti. Geriau jau žmogus paėjės 5-6 min. iki stambesnio transporto mazgo, iš kurio tiesiogiai pasieks savo kelionės tikslą, negu sės į autobusą, kursuojantį prie pat jo laiptinės, kuris tik priveš prie to mazgo, ir už kelionę mokės dvigubai daugiau. Be to, tikėtina, kad tas autobusas važiuos tik kartą į valandą, todėl specialiai jo niekas nelauks, o naudosis tik keletas žmonių...
                                Na, Algirdo ar Mimndaugo gatve galima nukreipti kai kurių mikriukų (pvz: 20, 62) trasas, bet daugiau tikrai nereikia

                                Na, dėl Pilaitės ne visai sutiksiu.
                                Šiaurinio (naujojo) kvartalo (kuriame statybos dar vyksta, taigi jis dar labiau plečiasi) gyventojų susisiekimas su centru išties prastokas- Pilaitės pr. tik 30 važiuoja (63 neįskaitysiu, nes jis ne ištisus metus važiuoja, ir tik savaitgaliais, išskyrus Vėlines) , ir tik kas 40-60 min. (savaitgaliais išvis kas 2 val. kursuoja). Ir pro patį centrą jis nevažiuoja (tik Konstitucijos pr.). Bet jei kas, ir iki Vydūno g. netaip toli paėjėti (o ten transporto jau pakankamai- 47, 54, 75 autobusai ir 1, 26 mikriukai). Galima žinoma, pro Pilaitės pr. paleisti dalį 47- ojo maršruto reisų (2-3 autobusus), bet nemanau, kad iš to daug prasmės bus. Be to, pagrindiniai srautai visgi yra Vydūno gatvėje, todėl, sumažinus 47 reisų skaičių šia gatve, kentės komiblokų gyventojai (o 47 yra pakankamai apkrautas maršrutas). 54 ten leisti nesiūlysiu- jis važiuoja į Stotį, o ne į daugelio keleivių tikslą- darbo vietas Centre, be to, tai pakankamai ilgas maršrutas.
                                Troleibusai Pilaitėje išties yra gera idėja, tik gal ankstoka apie tai kalbėti. Gal pirma įgyvendinkim senąjį pažadą nutiesti liniją į Santariškes.
                                O jei į Pilaitę leisti troleibusus, tai, mano nuomonę, tai turėtų būti maršrutas "Stotis- Pilaitė" pro Pylimo g., Žaliąjį tiltą, Konstitucijos pr., T.Narbuto, Pilaitės pr., ir Vydūno g. Įvedus tokį maršrutą, bus galima naikinti ir 47, ir 54 autobusus- pirmas bus 99% dubliuojamas naujojo troleibuso maršruto, o antras beliks nereikalingu 16 troleibuso dubliu (dabar jis vienintelis, vežantis iš Pilaitės į Stotį)
                                Paskutinis taisė Vilnietizz; 2010.10.20, 22:19.
                                Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                Comment


                                  Kol kas negirdėjau, kad MIF'e kas nors skųstųsi, kad pro jį nevažiuoja transportas. Man kaip tik yra patogu po paskaitų eiti į 6 ar 73 autobusus, arba, jei jos baigiasi netinkamu laiku, į 7 troleibusą.
                                  6 ir 73 nuo Panerių gatvės surenka nemažai žmonių piko metu (ypač pirmieji popietiniai reisai 15:30-16:00 - Spartoje autobusai jau pusiau užpildyti).
                                  Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                  Comment


                                    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                    Troleibusai Pilaitėje išties yra gera idėja, tik gal ankstoka apie tai kalbėti. Gal pirma įgyvendinkim senąjį pažadą nutiesti liniją į Santariškes.
                                    O jei į Pilaitę leisti troleibusus, tai, mano nuomonę, tai turėtų būti maršrutas "Stotis- Pilaitė" pro Pylimo g., Žaliąjį tiltą, Konstitucijos pr., T.Narbuto, Pilaitės pr., ir Vydūno g. Įvedus tokį maršrutą, bus galima naikinti ir 47, ir 54 autobusus- pirmas bus 99% dubliuojamas naujojo troleibuso maršruto, o antras beliks nereikalingu 16 troleibuso dubliu (dabar jis vienintelis, vežantis iš Pilaitės į Stotį)
                                    Pilaitės problemą galima bus sumažinti galutinai baigus formuoti tą kvartalą ir labai paprastu būdu. Smalinės gatvė lįstų po Pilaitės pr. viaduku kur jai ir numatyta trasa ir ta gatvė toliau eitų šiauriau dabar statomų gyv. namų. Kažkur viešasis transportas turėtų sukti į pietus, tik vakarinėje kvartalo dalyje su projektuojamom gatvėm neiškumas, bet jei sutvarkys Šarkuvos g. iki sangryžos-išvažiavimo link Sudervės, galima bus labai gražiai užžiedinti. Kitu atveju tektų rinktis kažkurią kitą gatvę- Tolminkiemio ar Varnės. Tokiu būdu vienas ar keli maršrutai važiuotų aplink Pilaitę, vienas ar keli- Pilaitės prospektu, ir vienas ar keli Vydūno gatve, na bet čia labiau ateities dalykas kai ten padaugės gyventojų ir praturtėjus savivaldybei galima bus daugiau maršrutų paleist.

                                    Dar kvailas gatvių projektavimo dalykas, kuris labiau tiktų į šiaip liūdna ar nevykusių infrastruktūros projektų temą- Justiniškių gatvės akligatvis/žiedas. Logiškiau buvo nutiesti jį toliau į šiaurę link Perkūnkiemio ir troleibusus pratęsti.. Dabar nei šis nei tas gavosi
                                    http://m.lrytas.lt/-1308629241130735...ms-belieka.htm

                                    Comment


                                      Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                      Panerių gatve transportas važiuoja į Vilkpėdę, kur yra nemažai stambesnių įmonių, o piko metu 6 ir 73 maršrutų autobusai tikrai į tą pusę daug keleivių perveža.
                                      Tuo tarpu važiavimas Mindaugo ar Algirdo gatvėmis bus vadinamuoju "važiavimu į niekur"- į tas vieta, kur transporto ir dabar yra per akis, o nei Algirdo, nei Mindaugo g. nesusidarytų pastovių keleivių srautų, pakankamų, kad atskirą maršrutą išlaikyti. Geriau jau žmogus paėjės 5-6 min. iki stambesnio transporto mazgo, iš kurio tiesiogiai pasieks savo kelionės tikslą, negu sės į autobusą, kursuojantį prie pat jo laiptinės, kuris tik priveš prie to mazgo, ir už kelionę mokės dvigubai daugiau. Be to, tikėtina, kad tas autobusas važiuos tik kartą į valandą, todėl specialiai jo niekas nelauks, o naudosis tik keletas žmonių...
                                      Na, Algirdo ar Mimndaugo gatve galima nukreipti kai kurių mikriukų (pvz: 20, 62) trasas, bet daugiau tikrai nereikia

                                      Na, dėl Pilaitės ne visai sutiksiu.
                                      Šiaurinio (naujojo) kvartalo (kuriame statybos dar vyksta, taigi jis dar labiau plečiasi) gyventojų susisiekimas su centru išties prastokas- Pilaitės pr. tik 30 važiuoja (63 neįskaitysiu, nes jis ne ištisus metus važiuoja, ir tik savaitgaliais, išskyrus Vėlines) , ir tik kas 40-60 min. (savaitgaliais išvis kas 2 val. kursuoja). Ir pro patį centrą jis nevažiuoja (tik Konstitucijos pr.). Bet jei kas, ir iki Vydūno g. netaip toli paėjėti (o ten transporto jau pakankamai- 47, 54, 75 autobusai ir 1, 26 mikriukai). Galima žinoma, pro Pilaitės pr. paleisti dalį 47- ojo maršruto reisų (2-3 autobusus), bet nemanau, kad iš to daug prasmės bus. Be to, pagrindiniai srautai visgi yra Vydūno gatvėje, todėl, sumažinus 47 reisų skaičių šia gatve, kentės komiblokų gyventojai (o 47 yra pakankamai apkrautas maršrutas). 54 ten leisti nesiūlysiu- jis važiuoja į Stotį, o ne į daugelio keleivių tikslą- darbo vietas Centre, be to, tai pakankamai ilgas maršrutas.
                                      Troleibusai Pilaitėje išties yra gera idėja, tik gal ankstoka apie tai kalbėti. Gal pirma įgyvendinkim senąjį pažadą nutiesti liniją į Santariškes.
                                      O jei į Pilaitę leisti troleibusus, tai, mano nuomonę, tai turėtų būti maršrutas "Stotis- Pilaitė" pro Pylimo g., Žaliąjį tiltą, Konstitucijos pr., T.Narbuto, Pilaitės pr., ir Vydūno g. Įvedus tokį maršrutą, bus galima naikinti ir 47, ir 54 autobusus- pirmas bus 99% dubliuojamas naujojo troleibuso maršruto, o antras beliks nereikalingu 16 troleibuso dubliu (dabar jis vienintelis, vežantis iš Pilaitės į Stotį)

                                      Beje troleibusai į Pilaitę buvo planuojami leisti tarybiniais metais.
                                      Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                                      Comment


                                        Parašė music Rodyti pranešimą
                                        Dar kvailas gatvių projektavimo dalykas, kuris labiau tiktų į šiaip liūdna ar nevykusių infrastruktūros projektų temą- Justiniškių gatvės akligatvis/žiedas. Logiškiau buvo nutiesti jį toliau į šiaurę link Perkūnkiemio ir troleibusus pratęsti.. Dabar nei šis nei tas gavosi
                                        Tas žiedas ten atsirado tada, kai Perkūnkiemio vietoje plytejo laukai su keliomis sodybomis. Dabar aišku būtų prasminga troleibusus pratęsti. Gal ateityje tai ir įvyks.

                                        Comment

                                        Working...
                                        X