Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Tai šiaip frančizės draudimas niekad nepadengia, ją visada apmoka draudėjas. Jei plotu sienon ir nuostolių būtu 80000, vistiek draudimas išmokės 70000, o 10000 dengtu parkas ar pan. Kažkaip neįtikinamai man tokios machinacijos skamba.

    Comment


      Parašė sleader Rodyti pranešimą
      Tai šiaip frančizės draudimas niekad nepadengia, ją visada apmoka draudėjas. Jei plotu sienon ir nuostolių būtu 80000, vistiek draudimas išmokės 70000, o 10000 dengtu parkas ar pan. Kažkaip neįtikinamai man tokios machinacijos skamba.


      Pasirodo ,kad tu nezinai kas tai yra fransize. Tai susitarimas,nuo kokios sumos apmoka draudimas.Pavzys: jei apdrausi pilnai sumai ,tai draudimas tau padengines nuostolius ir uz kiekviena pacano ibrezima vinimi. Kadangi tokiu smulkiu ivykiu buna daug ir daznai,tai draudimas nori arba dideliu imoku arba pasiulo kita varianta, t.y. draudima su fransize. Sakykim fansize 500 litu ir draudimo imokos suma mazesne. Tokiu atveju jei tai ibres sparna ar tu stuktelsi ir sudauzysi sakykim pazibinti ir tie nuostoliai nevirsys 5oo litu-reiskia draudimas tau nemokes nieko. Bet jei stuktelsi stiriai ir nuostoliai sakykim sieks 2000 litu-draudimas tau apmoka visa 2000 litu suma. Siuo atveju jau nebeisskaiciuojama ta fransizes 500 litu suma. Apmokama pilnai viskas. O draudimo imokos tuo mazesnes ,kuo didesne fransizes suma,nes stambios avarijos pasitaiko retai ir draudikui tai apsimoka.

      Comment


        Parašė praeivis Rodyti pranešimą
        Pasirodo ,kad tu nezinai kas tai yra fransize. Tai susitarimas,nuo kokios sumos apmoka draudimas.Pavzys: jei apdrausi pilnai sumai ,tai draudimas tau padengines nuostolius ir uz kiekviena pacano ibrezima vinimi. Kadangi tokiu smulkiu ivykiu buna daug ir daznai,tai draudimas nori arba dideliu imoku arba pasiulo kita varianta, t.y. draudima su fransize. Sakykim fansize 500 litu ir draudimo imokos suma mazesne. Tokiu atveju jei tai ibres sparna ar tu stuktelsi ir sudauzysi sakykim pazibinti ir tie nuostoliai nevirsys 5oo litu-reiskia draudimas tau nemokes nieko. Bet jei stuktelsi stiriai ir nuostoliai sakykim sieks 2000 litu-draudimas tau apmoka visa 2000 litu suma. Siuo atveju jau nebeisskaiciuojama ta fransizes 500 litu suma. Apmokama pilnai viskas. O draudimo imokos tuo mazesnes ,kuo didesne fransizes suma,nes stambios avarijos pasitaiko retai ir draudikui tai apsimoka.
        Atrodo pats nežinai kas yra frančizė. Siūlau pasiskaityti:
        Frančizė – tai nuostolių dalis, kurią draudiminio įvykio atveju dengia pats vežėjas. Pavyzdžiui, jeigu draudimo sutartyje nustatyta 750 EUR frančizė, o draudiminio įvykio sąlygota žala yra 2 000 EUR, draudimo kompanija atlygins žalą 1250 EUR ribose, o 750 EUR teks apmokėti pačiam vežėjui. T.y., kuo didesnė frančizė, tuo daugiau nuostolių įvykio atveju turės dengti pats vežėjas. Kita vertus - kuo didesnė frančizė, tuo mažesnė paties draudimo kaina. Todėl reikia kiekvienam apskaičiuoti, koks draudimas apsimoka – ar brangesnis su maža frančize, ar pigesnis, tačiau dėl didelės frančizės kiekvieno įvykio atveju vežėjas turės daugiau išlaidų.
        Šaltinis.

        Sudarant draudimo sutartį, gali būti nustatyta frančizė - tai nuostolių dalis, kurią kiekvieno draudiminio įvykio atveju atlygina pats draudėjas. Draudimo bendrovė atlygina nuostolių dalį, viršijančią frančizės sumą. Frančizė gali būti išreikšta litais arba procentine išraiška. Pagrindinis frančizės taikymo privalumas yra tas, kad ji ženkliai sumažina draudimo įmoką, nes draudimo kompanijai nebereikia reguliuoti administravimo kaštams imlių smulkių žalų. Be to, kai kuriose draudimo bendrovėse draudimas be frančizės įmanomas tik išskirtiniais atvejais.
        Šaltinis.

        Taigi frančizė yra ta pinigų suma, kuri yra išskaičiuojama iš patirtos žalos kompensacijos sumos. Be to, draudimo kompanija neišmoka kompensacijos sumos, jei ji yra mažesnė už frančizės sumą. Abu teisūs, bet iki galo neišsiaiškinę, kas tai yra
        Paskutinis taisė Ametistas; 2008.12.10, 18:41.
        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

        Comment


          Puikiai žinau kas ta frančizė, o jei kartais rašydamas kažko tiksliai nežinau. Visada prieš galutinai publikuodamas pranešimą, pasitikslinu neišsenkančiame informacijos šaltinyje - internete.

          Man įdomesnis kitas dalykas. Tie kyšiai ir trankymai į stulpus, bei sienas. Čia realiai taip yra buvę ar tiesiog tokia prielaida ?

          Parašė amiko Rodyti pranešimą
          Taigi frančizė yra ta pinigų suma, kuri yra išskaičiuojama iš patirtos žalos kompensacijos sumos. Be to, draudimo kompanija neišmoka kompensacijos sumos, jei ji yra mažesnė už frančizės sumą. Abu teisūs, bet iki galo neišsiaiškinę, kas tai yra
          Tiesą pasakius žinau ir gan daug tuom domėjausi. Gal kiek neaiškiai parašiau

          Comment


            Tai tiesiog abu sakėt, bet iki galo nepasakėt. Ir gavosi, kad vienas kalbėjo tik apie vienus privalumus/trūkumus, pamiršdamas kitus, o kitas - atvirkščiai. Va kaip būna
            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

            Comment


              Nuo gruodžio 15 d. keičiasi 13 autobusų maršruto trasa

              Miesto gyventojų patogumui, nuo gruodžio 15 dienos 13 autobusų maršruto „Markučiai–Stotis–Dzūkų g.–Liepkalnis“ pratęsiama iki Žemojo Pavilnio. Autobusai nuo Markučių važiuos Pavilnio gatve iki Žemojo Pavilnio.
              Autobusų trasų ir eismo tvarkaraščių pakeitimai internetinėje svetainėje , pateikiami nuo gruodžio 10 dienos.
              www.vilniustransport.lt
              Viešojo transporto temų rodyklė >>

              Comment


                /\Autobusų maršrutų plėtra yra gerai, tačiau tai reiškia, kad nebeliks keleivių važiuojančių į/iš Pavilnį traukiniu. Iki šiol visuomeninis transportas Žemutiniame Pavilnyje buvo tik traukinys.

                Comment


                  Parašė nagi Rodyti pranešimą
                  /\

                  Autobusų maršrutų plėtra yra gerai, tačiau tai reiškia, kad nebeliks keleivių važiuojančių į/iš Pavilnį traukiniu. Iki šiol visuomeninis transportas Žemutiniame Pavilnyje buvo tik traukinys.
                  Liks. Kas norės, tikrai važiuos traukiniu.
                  You might surprise yourself.

                  Miestai.net FB

                  Comment


                    Šią savaitę keliskart mačiau 18 maršruto autobusą su lenkiškais valstybiniais numeriais
                    www.lt-lv-forum.org/

                    Comment


                      Parašė AIRzol Rodyti pranešimą
                      Šią savaitę keliskart mačiau 18 maršruto autobusą su lenkiškais valstybiniais numeriais
                      Tai bandymams gautas MAN autobusas varomas CNG. Jau šiame forume buvo minėta, kad jis važinės apie mėnesį pas mus.

                      Comment


                        Parašė nagi Rodyti pranešimą
                        /\

                        Autobusų maršrutų plėtra yra gerai, tačiau tai reiškia, kad nebeliks keleivių važiuojančių į/iš Pavilnį traukiniu. Iki šiol visuomeninis transportas Žemutiniame Pavilnyje buvo tik traukinys.

                        Autobusas vaziuos tik 1 karta per valanda. Tuo tarpu poilsio dienomis vaziuos kas valanda ir bus 4 beveik dvieju valandu "tarpai" grafike, kada nevaziuos. Traukinys gi ir pigiau kainuoja i Pavilni. Be to vazineja dazniau, gerokai dazniau - darbo d. net 30 reisu, piko metu 3 traukiniai per valanda.

                        Comment


                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                          Autobusas vaziuos tik 1 karta per valanda. Tuo tarpu poilsio dienomis vaziuos kas valanda ir bus 4 beveik dvieju valandu "tarpai" grafike, kada nevaziuos. Traukinys gi ir pigiau kainuoja i Pavilni. Be to vazineja dazniau, gerokai dazniau - darbo d. net 30 reisu, piko metu 3 traukiniai per valanda.
                          Taip yra todėl, kad ten nenumatomas labai didelis keleivių srautas. Pvz. 33 ar 4A tai iš tiesų važiuoja kas 2 val. (33 tik poilsio dienomis taip), bet keleivių yra. Reikia džiaugtis bent tuo, nes gali atsitikti taip pat, kaip su 52A, kai iš maršruto kasdien dirbusio nuo 6 iki 22 padarė 7-15:30.
                          Tie "4 beveik 2 val. tarpai" susidaro tik 2 kartus, kai vairuotojams yra pietūs. Visi kiti yra tai, kas gaunasi dėl intervalo ~80 min.
                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                          Comment


                            As siek tiek nesuprantu 4A ir 4 marsruto grafiku sudarymo ir paciu marsrutu:

                            * vaziuoja kas 40-60 min (cia suprantama, nes keleiviu nedaug)
                            * tuo tarpu buna ir taip, kad isvaziuoja 4A autobusas, o po 10 minuciu atvaziuoja ir 4.., sekancio reikia laukt apie valanda...
                            * marsrutai beveik vienodi (4A vaziuoja iki Mickunu)

                            Galima butu suderinti tvarkarasti taip, kad nebutu intervalu: 40 min, 5 min, 60 min, 10 min..
                            Arba pakeisti 4A autobuso trasa: vaziuotu kaip 74 link stoties (nesustodamas plente) - toliau pylimo g. link Kudirkos aikstes.
                            ---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----

                            Comment


                              Grafikuose tai tikrai nesamonė yra, bet reikia nepamiršti, kad 4A yra 4-o reisai iki Mickūnų, kuriuos išskyrė atskiru numeriu, kad nebūtų painiavos.
                              Viešojo transporto temų rodyklė >>

                              Comment


                                Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                Grafikuose tai tikrai nesamonė yra, bet reikia nepamiršti, kad 4A yra 4-o reisai iki Mickūnų, kuriuos išskyrė atskiru numeriu, kad nebūtų painiavos.
                                Galetu isvis kita marsruta padaryt, nes nuo Lukiskiu iki Mickunu greiciausia pro Olandu g. vaziuoti.
                                ---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----

                                Comment


                                  Mettal:Va ka tik sužinojau kad ne O405 NU reikia rasyti o Mercedes O405N2Ü CNG
                                  Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

                                  Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

                                  Comment


                                    Gerai Dėl CNG tai savaime suprantama, o N2, tai neatkreipėme dėmesį į "pažemintus" langus tarp 1 ir 2 durų.
                                    Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                    Comment


                                      Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                      Gerai Dėl CNG tai savaime suprantama, o N2, tai neatkreipėme dėmesį į "pažemintus" langus tarp 1 ir 2 durų.
                                      Ir dar, jų durys atsidaro į išorę... Ne taip, kaip VAPo turimų O405N2

                                      Comment


                                        O tada jau būtų nepatenkinti tie, kas važiuoja tik iki Naujosios Vilnios. Kaip jau minėjau - 4A yra 4-ojo maršruto dalis, todėl autobusą 1 paėmė iš šio maršruto, o ne "vogė" iš kažkur kitur. Tuo labiau yra gana patogu važiuoti iš stoties rajono (Halės turgus) į Mickūnus. Nors ir yra traukiniai, bet jie važiuoja dar rečiau nei autobusas ir iki "tikrųjų" Mickūnų nuo gel. st. yra tolimas kelias.
                                        Beje, ne visi 4A reisai taip tragiškai sukoordinuoti su 4. Yra tikrai normalių tarpų, bet tuos "nenormalius" reikia kažkaip taisyti, antraip Vilniaus autobusai ir toliau "vežios orą".
                                        Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                        Comment


                                          Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                                          Ir dar, jų durys atsidaro į išorę... Ne taip, kaip VAPo turimų O405N2
                                          Tiesą pasakius, durys šiuo atveju parorodo tik 1 dalyką: čia yra O405NÜ. Būtent pas juos yra tokios priekinės durys. pvz. http://fotobus.msk.ru/photo/25107/ šitas Rostove važinėjantis Mercedesas yra kažkas mišraus tarp N ir N2. Jo visos durys atsidaro į išorę. Tokie buvo pagaminti Miuncheno miestui.
                                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                          Comment

                                          Working...
                                          X