Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Bėda, kad tik Kaunas (Klaipėdoje seniai nebuvau, per veidą nemuškit) sugebėjo sudiegti į visas savo VT priemones elektromechaninius komposterius, tad ir tokia vienkartinio bilieto transformacija į valandinį įmanoma tik ten.

    Ir dar vienas smulkus punktas, kad žmones nuo važiavimo su persėdimu sulaiko ne tik vienkartiniai bilietai, bet ir mentalitetas - žmonės užsispyrusiai nori iš taško A į tašką B nuvažiuoti neišlipę taške C ir nepamirkę liūtyje ar neapipustyti per penkias minutes laukimo.

    Comment


      Parašė Carnifex Rodyti pranešimą
      Bėda, kad tik Kaunas (Klaipėdoje seniai nebuvau, per veidą nemuškit) sugebėjo sudiegti į visas savo VT priemones elektromechaninius komposterius, tad ir tokia vienkartinio bilieto transformacija į valandinį įmanoma tik ten.
      Nuo š.m. liepos 15d. Vilniuje, įvedus įlipimą tik pro priekines duris, komposteriai liko tik autobuso priekyje, vairuotojo regėjimo lauke. Vadinasi, jų mažiau reikia. Todėl neturėtų kilti problemų visose autotransporto priemonėse įrengiant elektromechaninius komposterius. Jeigu gerai pamenu, kiekvieną darbo dieną į Vilniaus gatves išrieda apie 500 VT TP.

      Parašė Carnifex Rodyti pranešimą
      Ir dar vienas smulkus punktas, kad žmones nuo važiavimo su persėdimu sulaiko ne tik vienkartiniai bilietai, bet ir mentalitetas - žmonės užsispyrusiai nori iš taško A į tašką B nuvažiuoti neišlipę taške C ir nepamirkę liūtyje ar neapipustyti per penkias minutes laukimo.
      Šita problema būtų mažesnė, jeigu KIEKVIENOJE stotelėje atsirastų laukimo pavilijonai. Ir pageidautina, kad jie būtų su platesniu stogeliu, nes labai dažnai lyjant + pučiant stipriam vėjui nebelieka kur pasislėpti nuo lietaus/sniego.
      Gal pamenate, kad sovietmečiu ypač galinėse stotelėse ir beveik priemiesčiuose statydavo stotelių pastatus, kurie primindavo net mažą namuką (toks yra Panevėžyje, Tinklų g., šalia „Panevėžio pieno“, važiuoja 5 maršrutas), su dideliu langu, pro kurį keleiviai matydavo atvažiuojantį autobusą. Problema tame, kad tokias stoteles praktiškai neįmanoma apsaugoti nuo vandalizmo. Jeigu net dabartinės JCDecaux stotelės dažnai daužomos, tai šiose dar prisidėtų šiukšlinimas ir šlapinimasis stotelių viduje, pagaliau jose gali apsigyventi net bomžai. Tiesiog tokio stotelės tipo idėja verta dėmesio.
      I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

      Comment


        Parašė Wycka Rodyti pranešimą
        Nuo š.m. liepos 15d. Vilniuje, įvedus įlipimą tik pro priekines duris, komposteriai liko tik autobuso priekyje, vairuotojo regėjimo lauke. Vadinasi, jų mažiau reikia. Todėl neturėtų kilti problemų visose autotransporto priemonėse įrengiant elektromechaninius komposterius. Jeigu gerai pamenu, kiekvieną darbo dieną į Vilniaus gatves išrieda apie 500 VT TP.



        Šita problema būtų mažesnė, jeigu KIEKVIENOJE stotelėje atsirastų laukimo pavilijonai. Ir pageidautina, kad jie būtų su platesniu stogeliu, nes labai dažnai lyjant + pučiant stipriam vėjui nebelieka kur pasislėpti nuo lietaus/sniego.
        Gal pamenate, kad sovietmečiu ypač galinėse stotelėse ir beveik priemiesčiuose statydavo stotelių pastatus, kurie primindavo net mažą namuką (toks yra Panevėžyje, Tinklų g., šalia „Panevėžio pieno“, važiuoja 5 maršrutas), su dideliu langu, pro kurį keleiviai matydavo atvažiuojantį autobusą. Problema tame, kad tokias stoteles praktiškai neįmanoma apsaugoti nuo vandalizmo. Jeigu net dabartinės JCDecaux stotelės dažnai daužomos, tai šiose dar prisidėtų šiukšlinimas ir šlapinimasis stotelių viduje, pagaliau jose gali apsigyventi net bomžai. Tiesiog tokio stotelės tipo idėja verta dėmesio.
        Siūlau nemokamą idėją:
        Stotelės galėtų būti atidaromos su e-bilieto kortelėmis, panašiai kaip dabar "Snoro" banko namukai.

        Comment


          Parašė oranger Rodyti pranešimą
          Siūlau nemokamą idėją:
          Stotelės galėtų būti atidaromos su e-bilieto kortelėmis, panašiai kaip dabar "Snoro" banko namukai.
          Cha, smagi idėja Yra ir privalumų, ir trūkumų...
          I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

          Comment


            Parašė Wycka Rodyti pranešimą
            Cha, smagi idėja Yra ir privalumų, ir trūkumų...
            Trūkumai, matyt, tie patys, kaip ir su "snoriukais". Bet čia jau apsaugos klausimas.

            Comment


              Parašė oranger Rodyti pranešimą
              Siūlau nemokamą idėją:
              Stotelės galėtų būti atidaromos su e-bilieto kortelėmis, panašiai kaip dabar "Snoro" banko namukai.
              Geras pokštas
              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

              Comment


                Parašė oranger Rodyti pranešimą
                Trūkumai, matyt, tie patys, kaip ir su "snoriukais". Bet čia jau apsaugos klausimas.
                Dar vienas trūkumas — į tokius laukimo pavilijonus galės patekti tik tie, kurie turi e-bilieto kortelę. Važiuojantys su vienkartiniu bilietu turės laukti lauke, arba tikėtis, kad juos įleis kiti keleiviai su e-bilietu
                Be to, „Snoriukuose“ yra visą parą veikianti stebėjimo kamera ir ekipažas, pasirengęs greitai atvykti pastebėjus vandalizmą. Abejoju, ar tai bus laukimo pavilijonuose.
                I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                Comment


                  Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                  Dar vienas trūkumas — į tokius laukimo pavilijonus galės patekti tik tie, kurie turi e-bilieto kortelę. Važiuojantys su vienkartiniu bilietu turės laukti lauke, arba tikėtis, kad juos įleis kiti keleiviai su e-bilietu
                  Be to, „Snoriukuose“ yra visą parą veikianti stebėjimo kamera ir ekipažas, pasirengęs greitai atvykti pastebėjus vandalizmą. Abejoju, ar tai bus laukimo pavilijonuose.
                  Tada stoteles tiesiog reikia daryti "snoriukuose"

                  Comment


                    Beje šiuo metu įrenginėjamas posūkis į Žolyno gatvę važiuojant link centro. Dėl to keisis kai kurių maršrutų tvarkaraščiai
                    ---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----

                    Comment


                      Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                      Pabūsiu provokatorium. Manau, kad maršrutų plėtra ir esamų maršrutų grafikų tankinimas visiškai nereikalingas - o reikia įvesti e-bilietą (valandinį) ir pertvarkyti maršrutus iš esmės.
                      Valandinis, kelių valandų bilietas neginčytinai turi būti įvestas, ir kuo anksčiau tuo geriau. Tai, manyčiau, tikrai yra prioritetinė užduotis

                      Maršrutus gal labai tankinti nereikėtų- užtektų pasiekti ikikrizinius intervalus. Be abejo, kalbu tik apie populiaresnius maršrutus. Yra ir tokių, kur kursavimo dažnumą galima praretinti, visai tuščius reikėtų uždaryti.

                      Paprasčiau tariant- labiau pritaikyti transportą visuomenės poreikiams, neskubant įgyvendinti grandiozinių milijoninių projektų, o išnaudojant esamas galimybes

                      Nereikėtų diskredituoti ir naktinių autobusų/mikroautobusų bei kamerų idėjas, bet jas gal palikim geresniems laikams.

                      Reikia mokėti blaiviai vertinti galimybes, ko iš Vilniaus m. savivaldybės (bent jau Susisiekimo Pasalaugų) neretai pasigendu.
                      Paskutinis taisė Vilnietizz; 2010.09.28, 19:38.
                      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                      Marsrutai.lt tinklaraštis!
                      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                      Comment


                        Parašė Maxas Rodyti pranešimą
                        Beje šiuo metu įrenginėjamas posūkis į Žolyno gatvę važiuojant link centro. Dėl to keisis kai kurių maršrutų tvarkaraščiai
                        Pagaliau!
                        Viešojo transporto temų rodyklė >>

                        Comment


                          Parašė Maxas Rodyti pranešimą
                          Beje šiuo metu įrenginėjamas posūkis į Žolyno gatvę važiuojant link centro. Dėl to keisis kai kurių maršrutų tvarkaraščiai
                          Tai būtent dėl to posūkio įrenginėjimo ir keisis kai kurių troleibusų tvarkaraščiai ?
                          Puiki naujiena- troleibusams nebereikės tuščiai eikvoti elektros važiuojant pro Žirmūnų tiltą.
                          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                          Marsrutai.lt tinklaraštis!
                          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                          Comment


                            Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                            Tai būtent dėl to posūkio įrenginėjimo ir keisis kai kurių troleibusų tvarkaraščiai ?
                            Puiki naujiena- troleibusams nebereikės tuščiai eikvoti elektros važiuojant pro Žirmūnų tiltą.
                            Būtent, tik tie maršrutai, kurių grafikai keičiami, nevažiuoja per tiltą, o tik apsisuka žiedinėje sankryžoje prie jo („Petro ir Povilo žiedas“).

                            Dar iš troleibusų istorijos:
                            Viešojo transporto temų rodyklė >>

                            Comment


                              Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                              Būtent, tik tie maršrutai, kurių grafikai keičiami, nevažiuoja per tiltą, o tik apsisuka žiedinėje sankryžoje prie jo („Petro ir Povilo žiedas“).

                              Dar iš troleibusų istorijos:
                              1962 Darbo režimas – darbo dienomis (piko metu – ?). [SCHEMA]
                              TAIP TIK DARBO DIENOS PIKO VALANDOMIS

                              2000 – dėl Maironio g. rekonstrukcijos darbų likviduota troleibusų linija tarp Katedros a. ir Paupio. Maršruto trasa rytinio piko metu: ... T. Narbuto g., Ukmergės g., Šeimyniškių g., Šeimyniškių st. (galinė), Žirmūnų tiltas, T. Kosciuškos g., Arsenalo g., T. Vrublevskio g., Gedimino pr., Jogailos g., Pamėnkalnio g., J. Jasinskio g., Liubarto tiltas, Liubarto g., Kęstučio g., Sėlių g., T. Narbuto g., ... (žiedinis). Vakarinio piko metu – priešinga kryptimi, nei ryte. [SCHEMA]
                              Pagal mano pastebėjimus važiavo tokiu maršrutu PAŠILAIČIAI - JUSTINIŠKĖS - UKMERGĖS G., (KONSTITUCIJOS PR.), - CENTRAS - JUSTINIŠKĖS - UKMERGĖS G., (KONSTITUCIJOS PR.) - PAŠILAIČIAI
                              gatvės: Justiniškių g., Laisvės pr., T. Narbuto g., Ukmergės g., (Konstitucijos pr.), Šeimyniškių g., Ukmergės g., (Konstitucijos pr.), T. Narbuto g., Laisvės pr., Justiniškių g., apsisukdavo prie Minsko IKI (Žirmūnų tiltas), ir taip važinėdavo visą dieną.
                              Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                              Comment


                                Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                Valandinis, kelių valandų bilietas neginčytinai turi būti įvestas, ir kuo anksčiau tuo geriau. Tai, manyčiau, tikrai yra prioritetinė užduotis

                                Maršrutus gal labai tankinti nereikėtų- užtektų pasiekti ikikrizinius intervalus. Be abejo, kalbu tik apie populiaresnius maršrutus. Yra ir tokių, kur kursavimo dažnumą galima praretinti, visai tuščius reikėtų uždaryti.

                                Paprasčiau tariant- labiau pritaikyti transportą visuomenės poreikiams, neskubant įgyvendinti grandiozinių milijoninių projektų, o išnaudojant esamas galimybes

                                Nereikėtų diskredituoti ir naktinių autobusų/mikroautobusų bei kamerų idėjas, bet jas gal palikim geresniems laikams.

                                Reikia mokėti blaiviai vertinti galimybes, ko iš Vilniaus m. savivaldybės (bent jau Susisiekimo Pasalaugų) neretai pasigendu.
                                Mano teiginio esmė buvo tokia - įvedus valandinį bilietą, dabartinės sistemos logika (visur nuvažiuoti be persėdimo - nes su persėdimu brangu) nebeteks prasmės, todėl atsirastų galimybės maršrutus pertvarkyti iš esmės.

                                Manau, kad tokios esminės pertvarkos reikia. Juk dabartinis maršrutų tinklas - iš esmės tas pats, kuris buvo ir prieš 20 metų. Atskirų pakeitimų, žinoma, daugybė, bet pats sistemos karkasas likęs tas pats. Per 20 metų Vilnius pasikeitė daugiau, nei VT maršrutai (pavyzdžiui Žemieji Paneriai - daugumos gamyklų ten jau seniai nebėra, bet maršrutai liko visi tie patys - išskyrus 15, kurį panaikino tik šiemet).

                                Comment


                                  Dėl 8 troleibuso. Nutraukus eismą į Paupį, jis kursavo Mettal minėta trasa ir tik piko metu.

                                  Patvirtinimas - faile. Jame išsaugoti "Susisiekimo paslaugų" interneto puslapiai: 1999 m. vasario ir 2000 m. vasario troleibusų maršrutų lentelės, taip pat 2000 m. autobusų maršrutų lentelė.

                                  Taip pat dėl troleibusų linijos pratęsimo iki Justiniškių g. gale esančio žiedo. Linija buvo pratęsta berods tik 1997 m. Tikrai gerai atsimenu, kad 1996 m. rudenį (spalį ar lapkritį) važinėjau į Justiniškes kelis kartus. Troleibusų linija dar buvo nepratęsta, nors kontaktinis tinklas jau kabėjo.
                                  Attached Files

                                  Comment


                                    Šiek tiek istorijos apie troleibusus Vilniaus Troleibusai

                                    Vilniaus Troleibusų info šių metų

                                    19-ojo maršruto troleibusuose pradėjo veikti interneto ryšys ir vaizdo stebėjimo kameros
                                    Paskutinis taisė Naujaneriai; 2010.09.29, 09:07. Priežastis: Papildymas
                                    Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                                    Comment


                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                      Dėl 8 troleibuso. Nutraukus eismą į Paupį, jis kursavo Mettal minėta trasa ir tik piko metu.

                                      Patvirtinimas - faile. Jame išsaugoti "Susisiekimo paslaugų" interneto puslapiai: 1999 m. vasario ir 2000 m. vasario troleibusų maršrutų lentelės, taip pat 2000 m. autobusų maršrutų lentelė.

                                      Taip pat dėl troleibusų linijos pratęsimo iki Justiniškių g. gale esančio žiedo. Linija buvo pratęsta berods tik 1997 m. Tikrai gerai atsimenu, kad 1996 m. rudenį (spalį ar lapkritį) važinėjau į Justiniškes kelis kartus. Troleibusų linija dar buvo nepratęsta, nors kontaktinis tinklas jau kabėjo.
                                      Labai dėkingas už pataisymus. Labai nustebino prisegto archyvo turinys - archive.org nieko panašaus nesu matęs. Gal turite daugiau panašių išsaugotų puslapių?
                                      Net sunku patikėti, kad 3, 4, 14 (!) ir 17 galėjo kursuoti taip dažnai (4-7 min.).
                                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                      Comment


                                        Deja...
                                        Bet turiu asociacijos "Vilnava", vienijusios kai kuriuos privačius vežėjus, išsaugota puslapį su maršrutų sąrašu, 2004 m. Kai puslapis veikė, buvo galima pasižiūrėti net grafikus...

                                        Plėtinį reikia pakeisti į rar.
                                        Attached Files
                                        Paskutinis taisė Al1; 2010.09.29, 09:44.

                                        Comment


                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                          Taip pat dėl troleibusų linijos pratęsimo iki Justiniškių g. gale esančio žiedo. Linija buvo pratęsta berods tik 1997 m. Tikrai gerai atsimenu, kad 1996 m. rudenį (spalį ar lapkritį) važinėjau į Justiniškes kelis kartus. Troleibusų linija dar buvo nepratęsta, nors kontaktinis tinklas jau kabėjo.
                                          1998 metų rudenį.

                                          Comment

                                          Unconfigured Ad Widget

                                          Collapse
                                          Working...
                                          X