Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
    Dėl pabrauktos vietos - tai maximos kasininkės turbūt irgi nenori darbo metu klausytis pypsėjimų. Bet tai yra jų darbo dalis. Turbūt daugumoje darbų tenka daryti ir tokius dalykus, kurie nepatinka.
    Prie ko čia patinka-nepatinka? Jei vairuotojui mokėtų bent už tai, kad jis dar ir bilietus turi tikrinti, tai jam būtų dzin tas pypsėjimas.
    Viešojo transporto temų rodyklė >>

    Comment


      Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
      Nesupratau ryšio tarp vairuotojo atskyrimo ir naujos tvarkos - kodėl vairuotojas turi būti neatskirtas? Ar tu teigi, kad tas atskyrimas izoliuoja garsą (ir vairuotojas negirdi)? O dėl matymo, tai jeigu vairuotojas pro stiklą (ar skaidrią plasmasę) nemato bilieto žymėjimo - tai ar išvis jis gali dirbti vairuotoju, gal jis lygiai taip pat nemato ir kelio pro stiklą?

      Dėl pabrauktos vietos - tai maximos kasininkės turbūt irgi nenori darbo metu klausytis pypsėjimų. Bet tai yra jų darbo dalis. Turbūt daugumoje darbų tenka daryti ir tokius dalykus, kurie nepatinka.

      PC kasos įrangoje yra įmontuotas garsiakalbis, kuris ir pypsi. Vairuotojas yra kabinoje, o e-bilieto terminalas bus salone, prie kabinos. Vairuotojas, kabinoje nelabai girdės pyptelėjimų (o jei dar pasileidęs muziką bus), todėl negalės nustatyti, ar bilietas papildytas, ar ne. Jei garsiakalbius įrengs kabinos viduje, tai tai greitai vairuotojus užknis ir jie garsiakalbius atjungs, kaip atjungė "STOP" mygtukų signalizaciją naujuose autobususe ir troleibusuose.
      Netgi jei vairuotojas matys ar girdės, kad bilietas negaliojantis ar keleivis visai be bilieto, užsidaręs kabinoje jis tikrai nepradės šaukti, kad toks keleivis išliptų, o tuo labiau nesikels nuo sėdynės ir neatidarinės kabinos durų... Jei pertvaros nebūtų, vairuotojas neišvengiamai girdėtų pypsėjimus, galėtų nerėkdamas pasakyti keleiviui, kad jo bilietas nepapildytas...
      Atšalus orams, kabinų stiklai atidarius priekines duris ims rasoti. Naktį ir taip priekyje tamsu, nelabai matosi, kokią kortelę rodo keleivis ar kokį talonėlį žymi.
      Bet kokiu atveju, ten, kur galioja priekinių durų tvarka, kiek teko matyti užsienyje, kabinos nėra atskirtos.
      Tarybiniais laikais kai kurių ATĮ priemiestyje dirbusių Ikarus 260 kabinos dalis priekyje ir durys netgi būdavo demontuojami (paliekama tik sienelė už vairuotojo). Nes taip būdavo patogiau.

      Comment


        Parašė Mettal Rodyti pranešimą
        112 grafikus galiam rasti ir internete www.leilandas.lt. Cilindruose grafikai atsirado, ko gero "Leilando" iniciatyva, nes jų tvarkaraščių lenteles nuolat kas nors nulauždavo ar nuplėšdavo tvarkaraštį.
        Na, 112 yra rajoninis maršrutas.
        O 067- grynai miesto maršrutas, kaip ir 05 ar 062. Todėl jo grafikai tiesiog privalo būti iškabinti standartiškai, cilindruose, jei jau savivaldybė nori, kad visi miesto privačių maršrutų tvarkaraščiai būtų taip atvaizduoti. Bet tvarkaraščių naujas maršrutas vargu ar bus sėkmingesnis nei prieš du metus.

        o 067 mikriukas, kaip suprantu, nepanaikintas. Priežastis suprantama- nenorima, kad tiesioginio susisiekimo su Gariūnų turgaviete netektų Stanevičiaus g. bei Šeškinės gyventojai. Tik blogai, kad dabar mieste yra du 067 maršrutai. Vieną iš jų reikėtų pervadinti, pvz: į 067A

        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
        PC kasos įrangoje yra įmontuotas garsiakalbis, kuris ir pypsi. Vairuotojas yra kabinoje, o e-bilieto terminalas bus salone, prie kabinos. Vairuotojas, kabinoje nelabai girdės pyptelėjimų (o jei dar pasileidęs muziką bus), todėl negalės nustatyti, ar bilietas papildytas, ar ne. Jei garsiakalbius įrengs kabinos viduje, tai tai greitai vairuotojus užknis ir jie garsiakalbius atjungs, kaip atjungė "STOP" mygtukų signalizaciją naujuose autobususe ir troleibusuose.
        Netgi jei vairuotojas matys ar girdės, kad bilietas negaliojantis ar keleivis visai be bilieto, užsidaręs kabinoje jis tikrai nepradės šaukti, kad toks keleivis išliptų, o tuo labiau nesikels nuo sėdynės ir neatidarinės kabinos durų... Jei pertvaros nebūtų, vairuotojas neišvengiamai girdėtų pypsėjimus, galėtų nerėkdamas pasakyti keleiviui, kad jo bilietas nepapildytas...
        Atšalus orams, kabinų stiklai atidarius priekines duris ims rasoti. Naktį ir taip priekyje tamsu, nelabai matosi, kokią kortelę rodo keleivis ar kokį talonėlį žymi.
        Bet kokiu atveju, ten, kur galioja priekinių durų tvarka, kiek teko matyti užsienyje, kabinos nėra atskirtos.
        Tarybiniais laikais kai kurių ATĮ priemiestyje dirbusių Ikarus 260 kabinos dalis priekyje ir durys netgi būdavo demontuojami (paliekama tik sienelė už vairuotojo). Nes taip būdavo patogiau.
        O apie vairuotojo saugumą gal reikia pagalvoti? Ir taip, įvedus priekinių durų tvarką, vairuotojams dirbti tapo daug nesaugiau (tenka daugiau kontaktuoti su keleiviais). Visiškai niekuo neatskirti vairuotoją nuo keleivio yra rizikinga, bent jau kol visuose autobuose ir troleibusuose neįmontuotos vaizdo kameros.
        Elektroninio bilieto tikrinimo sistemos įvedimą palaikau, nes bus bent kažkokia prasmė iš priekinių durų tvarkos, realiu zuikių sumažėjimu bus galima pateisinti nepatogumus, kuriuos patiria keleiviai . O tai kas yra dabar- tiesiog bereikalingas eksperimentas (e-bilieto kortelės rodymas- tai jokia kontrolė).
        Deja, neigiama sistemos įvedimo pusė yra ta, kad dar labiau padidės įlipimo laikas.
        Paskutinis taisė Vilnietizz; 2010.09.22, 19:57.
        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
        Marsrutai.lt tinklaraštis!
        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

        Comment


          Manau, kad nebus nieko pervadinama. 067 "senasis" jau yra oficialiai patapęs mikroautobusų maršrutu - jis yra savivaldybės skelbiamame mikroautobusų sąraše. Juk visi puikiai žinome, kad mikroautobusų numeracija nepriklauso nuo kitų maršrutų. Juk visai prieš pat 057 maršruto panaikinimą važinėjo 057 maršruto mikroautobusas.
          Jeigu visi miesto autobusų maršrutai būtų įtraukti į bent jau bendrą tvarkaraščių atvaizdavimo sistemą, tai prie 05 ir 062 turėtų prisidėti ne tik 067, bet ir 064. O dar galima pasvajoti ir apie mikroautobusų realius grafikus su realiomis maršrutų trasų schemomis
          Viešojo transporto temų rodyklė >>

          Comment


            Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
            O apie vairuotojo saugumą gal reikia pagalvoti? Ir taip, įvedus priekinių durų tvarką, vairuotojams dirbti tapo daug nesaugiau (tenka daugiau kontaktuoti su keleiviais). Visiškai niekuo neatskirti vairuotoją nuo keleivio yra rizikinga, bent jau kol visuose autobuose ir troleibusuose neįmontuotos vaizdo kameros.
            Elektroninio bilieto tikrinimo sistemos įvedimą palaikau, nes bus bent kažkokia prasmė iš priekinių durų tvarkos, realiu zuikių sumažėjimu bus galima pateisinti nepatogumus, kuriuos patiria keleiviai . O tai kas yra dabar- tiesiog bereikalingas eksperimentas (e-bilieto kortelės rodymas- tai jokia kontrolė).
            Deja, neigiama sistemos įvedimo pusė yra ta, kad dar labiau padidės įlipimo laikas.
            Kontrolei pertvara trukdo. Keleivių įlipimui "Škodose" taip pat, kai kuriuose autobususoe taip pat. Vairuotojų saugumui pertvara yra reikalinga. Ir ne tik saugumui, bet ir sveikatai žiemą.

            Comment


              Parašė Mettal Rodyti pranešimą
              Manau, kad nebus nieko pervadinama. 067 "senasis" jau yra oficialiai patapęs mikroautobusų maršrutu - jis yra savivaldybės skelbiamame mikroautobusų sąraše. Juk visi puikiai žinome, kad mikroautobusų numeracija nepriklauso nuo kitų maršrutų. Juk visai prieš pat 057 maršruto panaikinimą važinėjo 057 maršruto mikroautobusas.
              Jeigu visi miesto autobusų maršrutai būtų įtraukti į bent jau bendrą tvarkaraščių atvaizdavimo sistemą, tai prie 05 ir 062 turėtų prisidėti ne tik 067, bet ir 064. O dar galima pasvajoti ir apie mikroautobusų realius grafikus su realiomis maršrutų trasų schemomis
              Jei visus miesto maršrutus įtrauktų į bendrąją sistemą, tai reikėtų ne tik 064 ir 067 įkelti, bet nemokamus maršrutus- "Lazdynai-Gariūnai", "Lukiškės- Maxima Bazė". "Grigiškės- Maxima Bazė". juk tai irgi, galima sakyti, privatūs miesto maršrutai, kad ir nemokami.
              Beje, o kas atsitiko su visai neseniai atgaivintu 058 "Žalgirio g.-Gariūnai" ? Iš Gariūnų tugavietės svetainės kažkodėl tai pradingo jo tvarkaraštis. Nejaugi jį jau panaikino?

              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
              Kontrolei pertvara trukdo. Keleivių įlipimui "Škodose" taip pat, kai kuriuose autobususoe taip pat. Vairuotojų saugumui pertvara yra reikalinga. Ir ne tik saugumui, bet ir sveikatai žiemą.
              Tai pertvaros buvimas dar nereiškia, kad vairuotojai turi užimti visą autobuso/troleibuso priekį, kaip buvo Karosose. Taip pat petrvara neturi trukdyti keleiviams naudotis abiejomis priekinių durų pusėmis (kad lipti būtų galima ne po vieną, o bent jau po du, praėjimas būtų erdvus bei žyminčiojo ar perkančiojo bilietą iš paskos nelauktų keleiviai su e.bilietais). Geriausiai tai yra padayrta Volvo 7700 autobusuose.
              Ypač nepatogus priekis yra Castrosua bei kai kuriuose ilguosiuose MAN autobusuose. (tiksliai modelių nežinau). Ten, kaip ir anksčiau, vairuotojai yra užėmę praktiškai visą priekį, nuo salono kabina atskirta sienele bei keleiviams palikta tik viena durų pusė. O Mercedes Benz O405N2U CNG EFS280 autobusuose priekinės durys apskritai turi tik vieną dalį. Keleiviams nepatogu.
              Žinoma, žiemą partvaros stiklas rasos, bet esant pakankamam kabinos šildymui, gal ir galima bus įšspręsti šią problemą.
              Žinoma, pati įlaipinimo priekines duris sistema jau yra arskira tema
              Paskutinis taisė Vilnietizz; 2010.09.23, 15:02.
              Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
              Marsrutai.lt tinklaraštis!
              SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

              Comment


                Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                Jei visus miesto maršrutus įtrauktų į bendrąją sistemą, tai reikėtų ne tik 064 ir 067 įkelti, bet nemokamus maršrutus- "Lazdynai-Gariūnai", "Lukiškės- Maxima Bazė". "Grigiškės- Maxima Bazė". juk tai irgi, galima sakyti, privatūs miesto maršrutai, kad ir nemokami.
                Beje, o kas atsitiko su visai neseniai atgaivintu 058 "Žalgirio g.-Gariūnai" ? Iš Gariūnų tugavietės svetainės kažkodėl tai pradingo jo tvarkaraštis. Nejaugi jį jau panaikino?
                Nustebinai. Nes savaitgalį dar mačiau tą autobusą išvažiuojant iš Žalgirio g. ir lentelė su grafiku stovėjo. Gal šiap netyčia dingo tvarkaraštis

                Comment


                  067 autobusų maršruto „Santariškės – Grigiškės“ tvarkaraštis. Dirba 7 autobusai, tik darbo dienomis.



                  113 mikroautobusų maršruto „N. Vilnia – Santariškės“ dalis tvarkaraščio (link Santariškių). Šio maršruto grafikas užklijuotas ant stotelės „Vaikų ligoninė“ stulpo, tačiau jis ten ne visas - matosi, kad išvykimai iš Santariškių bei Antakalnio link N. Vilnios buvo nuplėšti.



                  Vėliau entuziastai.marsrutai.lt bus patalpinti abu šie grafikai.
                  Viešojo transporto temų rodyklė >>

                  Comment


                    Parašė Tautvydas_R Rodyti pranešimą
                    Nustebinai. Nes savaitgalį dar mačiau tą autobusą išvažiuojant iš Žalgirio g. ir lentelė su grafiku stovėjo. Gal šiap netyčia dingo tvarkaraštis
                    Keista tuomet, kad grafikas iš www.gariunai.lt svetainės dingo

                    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                    067 autobusų maršruto „Santariškės – Grigiškės“ tvarkaraštis. Dirba 7 autobusai, tik darbo dienomis.

                    Atvaizdas


                    113 mikroautobusų maršruto „N. Vilnia – Santariškės“ dalis tvarkaraščio (link Santariškių). Šio maršruto grafikas užklijuotas ant stotelės „Vaikų ligoninė“ stulpo, tačiau jis ten ne visas - matosi, kad išvykimai iš Santariškių bei Antakalnio link N. Vilnios buvo nuplėšti.

                    Atvaizdas


                    Vėliau entuziastai.marsrutai.lt bus patalpinti abu šie grafikai.
                    Įdomu, ar 067 stoja visose maršruto stotelėse, ar tik tose, kurios tvarkaraštyje įrašytos?

                    113 tai, kaip suprantu, tik darbo dienomis kursuoja. Beje, kokia yra tikra šio mikriuko trasa- per Baltupius (Didlaukio g.) ar tiesiai Kalvarijų gatve? Informacijoje apie maršrutą įrašytas pirmas variantas, bet kažkodėl pastaruoju metu visi mano matyti mikriukai važiavo tiesiai pro Kalvarijų g.
                    Paskutinis taisė Vilnietizz; 2010.09.23, 15:22.
                    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                    Marsrutai.lt tinklaraštis!
                    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                    Comment


                      Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                      Beje, o kas atsitiko su visai neseniai atgaivintu 058 "Žalgirio g.-Gariūnai" ? Iš Gariūnų tugavietės svetainės kažkodėl tai pradingo jo tvarkaraštis. Nejaugi jį jau panaikino?
                      Jis gyvas ir sveikas. Beje, šiuo maršrutu važiuoja (buvusi??) Kolegitos Setra, kuri buvo nupirkta senojo 067 „Grigiškės – Bajorai“ aptarnavimui ir porą metų prastovėjusi be darbo.



                      O Mercedes Benz O405N2U CNG EFS280 autobusuose...
                      O tai prie ko čia tas užrašas EFS280? Čia ne modelio dalis, o valstybinis numeris Kolegitos autobuso, kuris jau nuo balandžio mėnesio bando apsimesti mėlynai-geltonu MB O405 nr. BHD 940. Šiandien jis dirba 067 maršrutu:



                      ----------Papildyta----------
                      067 stoja visose stotelėse, ten minėtos stotelės tėra tik kontroliniai punktai, kad keleivis žinotų, kada jam ateiti į stotelę.
                      Tas 113 išvis neaiškus - "oficialiai" jis turėtų važiuoti iki pat Santariškių žiedo, o ne apsisukti stotelėje Santariškės (net neprivažiuoja Vaikų ligoninės st., kur yra iškabintas jo grafikas). 067 irgi gudrauja - kadangi nėra grafikų stotelėse, jie neprivažiuoja iki pat žiedo. Šiandien kai laukiau 067 Santariškių žiede, norėdamas gauti grafiką, vienas autobusas apsisuko Muzikų st., o už jo važiavęs kitas - taip pat ten apsisuko. Pirmasis buvo 067, 2-asis - 05. Gerai, kad 067 dar liko stovėti Muzikų st., nes kitaip dar neaišku, kaip greitai būčiau susižinojęs grafiką .
                      Paskutinis taisė Mettal; 2010.09.23, 15:29.
                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                      Comment


                        Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                        Jis gyvas ir sveikas. Beje, šiuo maršrutu važiuoja (buvusi??) Kolegitos Setra, kuri buvo nupirkta senojo 067 „Grigiškės – Bajorai“ aptarnavimui ir porą metų prastovėjusi be darbo.

                        Atvaizdas


                        Puiku, kad 058 važinėja. Iš dingusio iš Gariūnų svetainės grafiko jau nusprendžiau , kad maršruto nebėra

                        O 067, sprendžiant iš tavo nuotraukos, jau pačiomis pirmomis dienomis anaiptol ne tuščias važiuoja
                        Paskutinis taisė Vilnietizz; 2010.09.23, 15:31.
                        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                        Marsrutai.lt tinklaraštis!
                        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                        Comment


                          Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                          Žinoma, žiemą partvaros stiklas rasos, bet esant pakankamam kabinos šildymui, gal ir galima bus įšspręsti šią problemą.
                          Sunkiai išsprendžiama. Stiklai rasojo net ir kai priekinės durys buvo mažai naudojamos ar netgi nenaudojamos.

                          Comment


                            Aš kaip esu pusiau Grigiškietis tai 067 autobusu srautas būna didelis ryte ir vakare. Mažiausias būna apie 14h.

                            Comment


                              Tas 113 išvis neaiškus - "oficialiai" jis turėtų važiuoti iki pat Santariškių žiedo, o ne apsisukti stotelėje Santariškės (net neprivažiuoja Vaikų ligoninės st., kur yra iškabintas jo grafikas). 067 irgi gudrauja - kadangi nėra grafikų stotelėse, jie neprivažiuoja iki pat žiedo. Šiandien kai laukiau 067 Santariškių žiede, norėdamas gauti grafiką, vienas autobusas apsisuko Muzikų st., o už jo važiavęs kitas - taip pat ten apsisuko. Pirmasis buvo 067, 2-asis - 05. Gerai, kad 067 dar liko stovėti Muzikų st., nes kitaip dar neaišku, kaip greitai būčiau susižinojęs grafiką .
                              matosi, kad išvykimai iš Santariškių bei Antakalnio link N. Vilnios buvo nuplėšti.
                              Todėl ir reikia visus grafikus kabinti cilindruose, nes kitaip jie ilgai neišsilaikys.
                              Keista, kaip sau leidžia gudrauti 05 autobuso vairuotojai- juk jo grafikai yra visose stotelėse.
                              Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                              Marsrutai.lt tinklaraštis!
                              SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                              Comment


                                Kameros jau stebi troleibusų keleivius
                                "Jeśli kto władzę cierpi, nie mów, że jej słucha;
                                Bóg czasem daje władzę w ręce złego ducha."

                                Adam Mickiewicz

                                Comment


                                  Tipo kad padės sugauti vagius jei ka apvogs troleibuse, o jei troleibusas pilnas o vagyste gale? Kas iš tos kameros tada? Jokio tolko.

                                  Comment


                                    Parašė 2120 Rodyti pranešimą
                                    Tipo kad padės sugauti vagius jei ka apvogs troleibuse, o jei troleibusas pilnas o vagyste gale? Kas iš tos kameros tada? Jokio tolko.
                                    O jeigu autobusas ilgas kiek reikia kamerų, 3?
                                    "Jeśli kto władzę cierpi, nie mów, że jej słucha;
                                    Bóg czasem daje władzę w ręce złego ducha."

                                    Adam Mickiewicz

                                    Comment


                                      Parašė Edvard Rodyti pranešimą
                                      O jeigu autobusas ilgas kiek reikia kamerų, 3?
                                      Matyt

                                      Comment


                                        Parašė 2120 Rodyti pranešimą
                                        Tipo kad padės sugauti vagius jei ka apvogs troleibuse, o jei troleibusas pilnas o vagyste gale? Kas iš tos kameros tada? Jokio tolko.

                                        Niekas neziures ka ten tos kameros filmuoja. Nebent kiltu kokios dideles mustynes ir pripjautu koki zmogu autobuse,tada gal policija ir paprasytu tokio iraso,o siaip galite buti tikri ,kad niekas tu irasu neziures,nesaugos ir niekam jie nebus idomus.

                                        Comment


                                          Parašė Edvard Rodyti pranešimą
                                          O jeigu autobusas ilgas kiek reikia kamerų, 3?
                                          Jeigu autobusas ilgas, tai troleibusui papildomų kamerų nereikia . Kameros gi tik troleibusuose.
                                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                          Comment

                                          Working...
                                          X