Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė 2120 Rodyti pranešimą
    Kažkokia nesamonė kad vairuotojams irgi patinka ilipimas pro prieki. Jie irgi keikia šita durna sistema. Pats girdėjau kaip porininkai tarpusavyje šnekėjosi.
    Tai juk naujienoje parašė, kad konkrečiai vairuotojų niekas neklausė, kokia yra jų asmeninė nuomonė apie naująją laipinimo tvarką. Todėl teiginys, kad vairuotojų dauguma palaiko priekinių durų sistemą, neturi faktinių įrodymų. Asmeniškai aš nemanau, kad vairuotojai pritaria šioms taisyklėms, bet nesu aiškiaregys, todėl nežinau, kaip yra iš tikrųjų.
    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
    Marsrutai.lt tinklaraštis!
    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

    Comment


      Bet vairuotojai gali sabotuoti naują tvarką. Ir jie tai daro.

      Comment


        Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
        Nemažai daliai krepšinio rinktinę sutinkančių aistruolių šiandien nebus jokios galimybės grįžti namo, išskyrus taksi. Štai kaip valdininkai rūpinasi keleivių patogumu... Manau, žūtbūt reikėjo jei ne grąžinti vienai nakčiai naktinius, tai bent jau 1-1,5 h. pratęsti svarbiausių centrinių maršrutų (2, 10, 26, 43, 44, 53 autobusų bei gal 1, 2, 6, 7, 16 troleibusų) darbą. Kadangi sirgalių centre gana daug, tai, drįsčiau teigti, papildoma darbo valanda transportninkams didelių nuostolių neatneštų- transportas tuščias nevažiuotų. Savivaldybė turėjo puikią galimybę be didesnių nuostolių padėti rinktinės gerbėjams saugiai grįžti namo, bet, kaip visada, suteikta galimybė pasipelnyti taksistams...
        Tas pats vyksta kiekvieno didelio renginio metu. Nulis dėmesio iš VT pusės. Tarkim, kokioj Siemens arenoj būna 10 000 potencialių keleivių, ir visi jie išeina praktiškai vienu metu (nu tarkim valandos bėgyje - tai mažiausiai 20 000 lt per valandą). Logiškai galvojant, prieigose turėtų stovėti keleivių laukiančių autobusų eilė, bet ne...

        Comment


          Užtat mant ir įdomu, kaip bus organizuotas VT eismas kitais metais krepšinio čempionato metu. Ir ne tik miestų, bet ir tarpmiestinis. Juk atvyks sirgaliai iš užsienio, o varžybos ne tik Vilniuje ir Kaune vyks. Kol kas apie tai, kaip bus pervežami žiūrovai niekas nekalba. Tuo tarpu Lenkijoje, Poznanėje, vyks futbolo čemionatas ir ten į transporto infrastruktūrą investuojamos milžiniškos lėšos.

          Comment


            Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
            Tas pats vyksta kiekvieno didelio renginio metu. Nulis dėmesio iš VT pusės. Tarkim, kokioj Siemens arenoj būna 10 000 potencialių keleivių, ir visi jie išeina praktiškai vienu metu (nu tarkim valandos bėgyje - tai mažiausiai 20 000 lt per valandą). Logiškai galvojant, prieigose turėtų stovėti keleivių laukiančių autobusų eilė, bet ne...
            transporto grafikus ir papildomus reisus sudarineja ne parkai,o savivaldybes "susisiekimo paslaugos". Aplamai tai parazituojanti imone tiesiogine ta zodzio prasme.

            Comment


              Parašė praeivis Rodyti pranešimą
              transporto grafikus ir papildomus reisus sudarineja ne parkai,o savivaldybes "susisiekimo paslaugos". Aplamai tai parazituojanti imone tiesiogine ta zodzio prasme.
              Tai neturi reikšmės - ir parkai, ir "susisiekimo paslaugos" turi tą patį savininką (savivaldybę).

              Juolab kad čia mes kalbame ne apie labdarą (kaip čia kažkas rašė "valdininkai nesirūpina kad miestiečiai galėtų patogiai parvykti namo"), o apie pinigų, gulinčių ant žemės, nepasiėmimą.

              Comment


                Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                O kaip vairuotojas patikrins, ar tavo e-bilietas galioja? Kaip jis pamatys, kelintą kartą žymi talonėlį (juk neapžiūrinės jis kiekvieno keleivio vienkartinio taip gaišdamas laiką)? Išvada- kam jam atlikti bereikalingą kontrolę? Be to, vairuotojas juk turi stebėti ir tai, kas dedasi salone, kad kažkas ne pro tas duris neliptų. O akis jis tik dvi turi, tad viską kartu tikrai nesukontroliuos

                P.S. paskaitykit
                Jei vairuotojas netikrina ar turi bilietą, jis atidaro vienu metu visas duris ir leidžia lipti pro kur nori. Tai matau beveik kasdien važiuodamas 2-4 maršrutais per dieną. Kam tada deklaruoti, kad galioja ši tvarka?
                http://www.efoto.lt/user/29794/nuotraukos

                Comment


                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                  Užtat mant ir įdomu, kaip bus organizuotas VT eismas kitais metais krepšinio čempionato metu. Ir ne tik miestų, bet ir tarpmiestinis. Juk atvyks sirgaliai iš užsienio, o varžybos ne tik Vilniuje ir Kaune vyks. Kol kas apie tai, kaip bus pervežami žiūrovai niekas nekalba. Tuo tarpu Lenkijoje, Poznanėje, vyks futbolo čemionatas ir ten į transporto infrastruktūrą investuojamos milžiniškos lėšos.
                  Mažiau nei metai iki čempionato liko, o jokių kalbų apie tai, kaip planuojama organizuoti transporto jo metu, net kalbų nėra... O jau laikas pradėti apie tai mąstyti.

                  Parašė dainiauskas Rodyti pranešimą
                  Jei vairuotojas netikrina ar turi bilietą, jis atidaro vienu metu visas duris ir leidžia lipti pro kur nori. Tai matau beveik kasdien važiuodamas 2-4 maršrutais per dieną. Kam tada deklaruoti, kad galioja ši tvarka?
                  Vairuotojai daugumoj ir atidaro visas duris kartu. Teoriškai tai daroma dėl to, kad įlipimas ir išlipimas vyktų vienu metu. Įsivaizduok, kiek laiko būtų gaištama, jei keleiviai pirmiausiai būtų įlaipinami, o tik paskui išlaipinami.Bet vairuotojas ne policininkas, ne kontrolierius ir 100-procentiškai sukontroliuoti, kad visi būtų su bilietais ir niekas neįliptų ne pro priekines duris, negali (o dažnai tiesiog nenori). Čia jau iš dalies pačios žmonių sąžinės ir pagarbos taisyklėms reikalas
                  Paskutinis taisė Vilnietizz; 2010.09.15, 21:29.
                  Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                  Marsrutai.lt tinklaraštis!
                  SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                  Comment


                    Dar šiek tiek iš troleibusų istorijos:

                    Eilėje dar laukia 5, 6, 8, 9 ir 10 maršrutai.
                    Viešojo transporto temų rodyklė >>

                    Comment


                      Idomu kokia 8 maršruto bus istorija

                      Comment


                        Vakar teko važiuoti Karosa B941 (gar. numeris 399) (dirbo 42 maršrutu)... Tai jame mačiau prie pat vairuotojo kabinos, šalia vienkartinio bilieto komposterio, vertikalioje padėty įtaisytą... e-bilieto kompiuterį!!! Nejaugi jau greitai turėsime tą galimybę, be kurios priekinių durų tvarka neturi jokios prasmės- galimybę patikrinti e-bilieto galiojimą? Netikėtai kažkaip...

                        Beje, ir kai kuriuose kituose autobusuose mačiau geltonuosius kompiuterius, įmonuotus beveik prie vairuotojo kabinos. Tiesa, kiti aparatai, esantys salono gale ar viduryje, kol kas neišmontuoti.
                        Paskutinis taisė Vilnietizz; 2010.09.16, 19:35.
                        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                        Marsrutai.lt tinklaraštis!
                        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                        Comment


                          [QUOTE=Mettal;469960]Dar šiek tiek iš troleibusų istorijos:[LIST]
                          1987-11-07 – atidarytas maršrutas nr. 7 „Stotis – Justiniškės“.
                          [QUOTE]
                          Dabar tiksliai neprisimenu kada (matyt iškarto po atidarymo), ir kaip ilgai, bet 7-to troleibuso trasa prie Laisvės/Narbuto sankryžos atrodė taip:


                          maps.lt

                          Gal kas ir tiksliau prisimins.

                          Comment


                            O, maniau čia buvo tik nepatikimas faktas. Vis dėlto kažkas žino, kad taip išties buvo. Esu girdėjęs, kad 7 važiavo ne taip, kaip parodyta schemoje, o trasa "Stotis - Karoliniškės" ir apsisukdavo po viaduku. Vis gi Zorro variantas, atrodo, teisingesnis. Labai dėkingas už papildymą.
                            Viešojo transporto temų rodyklė >>

                            Comment


                              Keičiasi kai kurių autobusų maršrutų darbas

                              Atsižvelgus į mokyklų prašymus, pakoreguoti kai kurių autobusų maršrutų važiavimo laiką, nuo 2010 m. rugsėjo 20 d. bus pakeisti šių autobusų grafikai:

                              12 maršruto Stotis-Rudamina-Skaidiškės;

                              13 maršruto Žemasis Pavilnys-Markučiai-Stotis-Dzūkų g.-Liepkalnis;

                              16 maršruto Stotis-Nemėžis-Skaidiškės-Rudamina.

                              Informacija apie viešojo transporto darbą pateikiama interneto tinklalapyje www.vilniustransport.lt, mobiliaisiais telefonais (wap.vilniustransport.lt) bei darbo valandomis teikiama nemokama telefono linija 8-800-22922.
                              http://www.vilniustransport.lt/lt/news/view/?id=328
                              Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                              Marsrutai.lt tinklaraštis!
                              SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                              Comment


                                5 maršrutas „Stotis – Žirmūnai“

                                Kitų maršrutų, deja, teks palaukti ilgiau - iškilo sunkumų. Pats pirmasis 6 maršruto trasos variantas: Kalvarijų - Žaliasis tiltas - Vilniaus - Jogailos - Pylimo - Basanavičiaus - Savanorių. Tarp 1960 ir 1964 buvo atidaryta linija Goštauto ir Kudirkos gatvėse. 1981 metų schemoje 6 maršrutas jau važiuoja per Goštauto ir V. Kudirkos g.; 1977 ir 1974 m. schemose nėra nurodyta, kokie maršrutai važiuoja per Goštauto, o kokie per Gedimino pr. 196X m. leistose schemose taip pat eismas centre nepaaiškintas smulkiau. Klausimas - kaip atidarius naują lliniją važiavo 6 maršrutas: per Goštauto-Kudirkos, per Gedimino-Kudirkos ar per Pylimo-Basanavičiaus ir vėliau pakeistas? Ir išvis, ar buvo posūkis iš Gedimino pr. į V. Kudirkos g.?
                                Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                Comment


                                  /\
                                  Tarybiniais metais 5 maršrutas išsiskirdavo tuo, kad juo labai tankiai kursuodavo troleibusai. Nežinau kiek ten troleibusų tą maršrutą aptarnaudavo, bet važiuodavo ir važiuodavo, vienas paskui kitą.

                                  Comment


                                    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                    Ir išvis, ar buvo posūkis iš Gedimino pr. į V. Kudirkos g.?
                                    Kiek žinau, nebuvo.

                                    Comment


                                      Buvo. Čia matyti. Iš fotoalbumo "Vilnius", Mintis, 1980 m.

                                      Comment


                                        Gal tik laikinam naudojimui?
                                        Ir matau liniją iš Kudirkos į Gedimino, o atgal neįžiūriu.

                                        Comment


                                          Iš Gedimino pr. į V. Kudirkos g. posūkio ten nėra - per mažai susikirtimų, tačiau priešinga kryptimi, akivaizdžiai, buvo.
                                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                          Comment

                                          Unconfigured Ad Widget

                                          Collapse
                                          Working...
                                          X