Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė lietus Rodyti pranešimą
    Ekonominė priemonė galima tik pamiršti visiškai VT pelningumą ir mažinti bilietų kainas, Vilniuje dažnam reikia pavažiuoti 5-10 km...tai yra sunaudoti kuro už 1,5-4 Lt. Reiškia VT turėtų kainuoti žymiai pigiau, nes čia tas pats kas mąstyti jog jeigu bus galimybė mokėti viendą nuomos kainą žmogus pasirinks bendrabutį, o ne atskirą 2 kambarių butą, taigi tai utopija. Antras dalykas reikia žymiai didint VT greitį, gal būt leisti autobusams A juostomi važinėti 80 km/h greičiu.
    paskaiciuok kiek masinos nusidevejimas ir remontas, draudimas, technikine ap. ir 4lt cia bus vien uz stovejima kamstyje i viena puse uz 10.000 nusiprirkes masina 5 metu vazinesi poto ja i metalo lauza priduosi. nuolatinis 100lt o masina atseina maziausiais 500lt. ne vien ekonominiais skaiciavimais reikia gristi, o ieskoti kaip mazinti kamscius.

    Comment


      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
      Neteisingas kelias. Gali VT būti netgi nemokamas, iš automobilio mažai kas persės. Tą pateisinančių priežasčių žmonės suras daug. O kai automobilį bus sunku išlaikyti ar juo važinėti dėl didelių mokesčių, ieškos alternatyvų ir persės į VT, naudosis dviračiais, o nedidelius atstumus eis pėsti. Pagalvos apie tai, kad reikia gyventi persikelti į miestą, o ne gyventi kaime prie Pabradės ir kasdien į darbą važinėti Vilniun.
      vazinesis tik turtingi su prabangiom masinom. as manau jie patys labai noretu to mokescio, kad dingtu jiems is akiu tie triperiai kemsantis gatves isivaizduok dabar vaziuoji su savo prabangiu mersedesu ar BMW, kelias tuscias kaip specialiai asmeniskai tau nutiestas

      Comment


        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
        Išvardink.
        Automobilis nepririštas prie grafiko - sėdi ir važiuoji. Iki VT stotelės rudenį per lietų ar žiemą ne didžiausias malonumas eiti.
        Stotelėje gali tekti stovėti ne po stikline uždanga, o po lietumi. Tos pačios uždangos blogai cementuotos ar betonuotos. Todėl kaip ir jokio skirtumo ar stovėti po lietumi, ar dengtoj stotelėj, kur yra duobės, o duobėse vanduo.

        Vasarą ne visi VT turi kondicionierių, keleivis praranda "prekinę išvaizdą", kas aktualu, jei darbe reikia bendrauti su klientais.
        Lyjant ilgi autobusai leidžia vandenį ant kokių 8 žmonių, kur yra armonika. Žiemą ant grindų plaukioja arba šlapdriba, arba vanduo.

        Kartas nuo karto važiuoja visokie "hopnikoobraznyje". Kartais važiuoja asabos su 2l bambaliais stipraus alaus.
        Važinėja visokie prasirūkėliai, kurie kvėpuoja savo dervom į snukį. Kad keleiviai rytinę kavą pučia vieni kitiems į fizionomijas irgi net neverta minėti.
        Vargšai mokinukai kažkodėl lanko mokyklas kitame miesto gale, jeigu švietimo sistema būtų normali, jie eitų į arčiausiai namų esančią mokyklą. Aišku mokyklos turėtų ruošti panašiu lygiu.

        Dažnai keleiviai peza savo niekam neįdomias nesąmones, kaip kas kur gėrė; kaip lochai vaikšto į paskaitas, o protingi ne; koks blogas Kubilius ir t.t. Ar Japonijoj kas nors peza 120 decibelų?

        Automobilis tiek diskomforto nesukelia.

        Comment


          Parašė andyour Rodyti pranešimą
          paskaiciuok kiek masinos nusidevejimas ir remontas, draudimas, technikine ap. ir 4lt cia bus vien uz stovejima kamstyje i viena puse uz 10.000 nusiprirkes masina 5 metu vazinesi poto ja i metalo lauza priduosi. nuolatinis 100lt o masina atseina maziausiais 500lt. ne vien ekonominiais skaiciavimais reikia gristi, o ieskoti kaip mazinti kamscius.
          O dabar paskaičiuok kas labiau apsimoka visos tech apžiūros, draudimai ir tt. kai laikai mašiną garaže ir išvažiuoji 1 kartą per 3 mėnesius, ar kai važinėji kasdien ?

          Comment


            Parašė rat Rodyti pranešimą
            Automobilis nepririštas prie grafiko - sėdi ir važiuoji.
            isivaizduok ekonomika vel prades augti ir dar spartesniu tempu, vel plus i vilniu zmoniu srautai, visi pirks automobilius. gatves galutinai bus uzkistos, dabartiniai kamsciai bus tik geruose prisiminimuose

            Comment


              Parašė lietus Rodyti pranešimą
              O dabar paskaičiuok kas labiau apsimoka visos tech apžiūros, draudimai ir tt. kai laikai mašiną garaže ir išvažiuoji 1 kartą per 3 mėnesius, ar kai važinėji kasdien ?
              apsimoka issinuomoti, raktelius pasiemei ir nereikia sukti galvos kur remontuoti, kur laikyti, ieskoti pirkti, tada kazkada vel ieskoti kam parduoti.

              Comment


                Parašė andyour Rodyti pranešimą
                isivaizduok ekonomika vel prades augti ir dar spartesniu tempu, vel plus i vilniu zmoniu srautai, visi pirks automobilius. gatves galutinai bus uzkistos, dabartiniai kamsciai bus tik geruose prisiminimuose
                Tai nebūtų tokia problema, jei lietuviams nebūtų gėda važinėti su vieno litro kibiriukais. Geriau jau koks 1.8 - 2.0l auto su dujomis, kai vienintelis maršrutas namai - darbas.

                Comment


                  Parašė rat Rodyti pranešimą
                  Tai nebūtų tokia problema, jei lietuviams nebūtų gėda važinėti su vieno litro kibiriukais. Geriau jau koks 1.8 - 2.0l auto su dujomis, kai vienintelis maršrutas namai - darbas.
                  smartai trumpesni turbut dvigubai uz eilinio lietuvio masina. bet pasikartosiu, auganti ekonomikai vis daugiau zmoniu pirks masinas. technologijos neisvengiamai tobuleja, tiketina kad po 10-20metu gyvensim dvigubai geriau.

                  Comment


                    pigiausias kelias apmokestinti ivaziavima i centra. nebutinai vien tuo patenkinti turtingi mieste megaudamiesi vazinetusi su savo prabangiais automobiliais, darbo liaudis irgi galetu kartais isinuomoti kokia masinele ir pralekti per miesta, pajusti laisve islipus is pribezdeto ir luztancio nuo zmoniu kiekio autobuso
                    Paskutinis taisė andyour; 2010.08.13, 20:59. Priežastis: k

                    Comment


                      Parašė rat Rodyti pranešimą
                      Automobilis nepririštas prie grafiko - sėdi ir važiuoji. Iki VT stotelės rudenį per lietų ar žiemą ne didžiausias malonumas eiti.
                      Stotelėje gali tekti stovėti ne po stikline uždanga, o po lietumi. Tos pačios uždangos blogai cementuotos ar betonuotos. Todėl kaip ir jokio skirtumo ar stovėti po lietumi, ar dengtoj stotelėj, kur yra duobės, o duobėse vanduo.

                      Vasarą ne visi VT turi kondicionierių, keleivis praranda "prekinę išvaizdą", kas aktualu, jei darbe reikia bendrauti su klientais.
                      Lyjant ilgi autobusai leidžia vandenį ant kokių 8 žmonių, kur yra armonika. Žiemą ant grindų plaukioja arba šlapdriba, arba vanduo.

                      Kartas nuo karto važiuoja visokie "hopnikoobraznyje". Kartais važiuoja asabos su 2l bambaliais stipraus alaus.
                      Važinėja visokie prasirūkėliai, kurie kvėpuoja savo dervom į snukį. Kad keleiviai rytinę kavą pučia vieni kitiems į fizionomijas irgi net neverta minėti.
                      Vargšai mokinukai kažkodėl lanko mokyklas kitame miesto gale, jeigu švietimo sistema būtų normali, jie eitų į arčiausiai namų esančią mokyklą. Aišku mokyklos turėtų ruošti panašiu lygiu.

                      Dažnai keleiviai peza savo niekam neįdomias nesąmones, kaip kas kur gėrė; kaip lochai vaikšto į paskaitas, o protingi ne; koks blogas Kubilius ir t.t. Ar Japonijoj kas nors peza 120 decibelų?

                      Automobilis tiek diskomforto nesukelia.
                      Jei VT kursuotų dažnai, bent kas 5 min. pagrindiniais maršrutais ir kas 10-15 kitais, tai nebūtų aktualus prisirišimas prie grafiko.
                      Mašinos arti pasistatyti irgi ne visada išeina. Gali tekti eiti iki jos kelis šimtus metrų.
                      Kondicionierius turi keliolika procentų lengvųjų.

                      Kvapai, šnekos ir kt. yra gyvenimas. Kažkoks keistas noras tuos lietuvius užvaldė - gyventi tik savo pasaulyje, bendrauti tik su savo luomo žmonėmis, gyventi komfortiškai, bet ne pagal pajamas. Per greit išpindėjome, ponai.


                      Parašė andyour Rodyti pranešimą
                      apsimoka issinuomoti, raktelius pasiemei ir nereikia sukti galvos kur remontuoti, kur laikyti, ieskoti pirkti, tada kazkada vel ieskoti kam parduoti.
                      Ar suvoki, kiek tai kainuoja?

                      Parašė rat Rodyti pranešimą
                      Tai nebūtų tokia problema, jei lietuviams nebūtų gėda važinėti su vieno litro kibiriukais. Geriau jau koks 1.8 - 2.0l auto su dujomis, kai vienintelis maršrutas namai - darbas.
                      Nelygis ne tik naudotis VT, bet ir mažesniu automobiliu važinėti. Keistas išpindėjimas.

                      Comment


                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                        Ar suvoki, kiek tai kainuoja?
                        i metus keliu kartu uzteks, nes kitaip butu ispindejimas

                        Comment


                          Išpindėjimas net ir vienai parai. Keliu metų senumo vidutinės klasės automobilio nuoma apie 200 Lt parai + savo kuras. Apsimoka nebent važiuojant 5 asmenims ir į kitą Lietuvos galą...

                          Comment


                            200lt cia ispidejimas yra ir po 80lt. zinoma geriau ant keliu zmoniu, linksmiau nei vienam

                            Comment


                              Kur po 80 Lt? Kur? Pats prieš pora metų domėjausi automobilių nuoma, tai pigiausia kaina buvo 160 Lt., bet be jokių sąskaitų, t.y. nemokant PVM'o.

                              Comment


                                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                Kur po 80 Lt? Kur? Pats prieš pora metų domėjausi automobilių nuoma, tai pigiausia kaina buvo 160 Lt., bet be jokių sąskaitų, t.y. nemokant PVM'o.
                                pries pora metu su smartu vazinejau 40lt para. aiskus virsijus paros limita 100km kiekvienas papildomas km 30ct. bet del krizes atsisake smartu.

                                Comment


                                  Man atrodo, kad atgaivintas 058 maršrutas "Žalgirio g. - Gariūnai". Draugas sakė šiandien matęs šio maršruto baltą Setrą.
                                  Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                  Comment


                                    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                    Man atrodo, kad atgaivintas 058 maršrutas "Žalgirio g. - Gariūnai". Draugas sakė šiandien matęs šio maršruto baltą Setrą.
                                    Jei tai tiesa tai idomu kam, nes man kiek teko važiuot 51 mikroautobusu, kuris pro ten pat važiuoja, tai iki dešimt žmonių neišeidavo suskaičiuot... :/

                                    Comment


                                      Prieš rugsėjo 1-ąją išauga srautai. Todėl tikriausiai laikinai atgaivino.

                                      Comment


                                        Vilniuje pristatytas ekologiškas gamtinėmis dujomis varomas autobusas (nuotraukos)
                                        Vilniaus savivaldybė turi planų pirkti gamtines dujas naudojančius Prancūzijoje pagamintus autobusus „Irisbus Citeli“.

                                        Comment


                                          O kokia jūsų nuomonė apie tai ar verta pirkti VA šiuos "Irisbus Citeli" ? Aš manau, kad tikrai neblogas pirkinys tai būtų, nes atsižvelgiu į tai, kad kaip rašo straipsnyje perkant juos ES fondais galima pasinaudoti, o sutaupyti visi norim

                                          Comment

                                          Unconfigured Ad Widget

                                          Collapse
                                          Working...
                                          X