Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Hitas Rodyti pranešimą
    Gatves... Nebent gatves ant namų nutiestų...didmiestyje, elektromobilių nebus tol kol nesibaigs žemės atsargos(nafta). O tie elektromobiliai tikrai nesumažins kamščių ...
    siaip jau elektromobilius serijiniu budu gamina. gatviu keliais aukstais pavaryti nematau problemu. tapati JAV dabar per krize darbo uzimtumo didinimui skirs nemazai lesu infrastrukturai gerinti. aiskus vilniuje niekas neissikraustys is daugiabuciu i nuosavus, 100 metu dar reikes VT.

    Comment


      Elektromobiliai nesumažins nei kamščių, nei parkavimo vietų stygiaus problemos. Gatvių statymas keliais aukštais JAV gal ir įmanomas, bet tik ne Europoje, kur paveldas saugomas.

      Comment


        Man tai įdomu, kodėl nieko nedaroma VT srityje. Na, aišku, perkamos naujos transporto priemonės, pateikiami tvarkaraščiai internete... O juk kitur VT kaip tik žengia į priekį, tobulėja, juo naudojasi vis daugiau žmonių. Kodėl nepaleido greitųjų autobusų? Troleibusų? Nepadarė "Park & Ride" aikštelių ties miesto įvažiavimais? Buvo galima šitiek nuveikti per 20 metų, bet viskas tik naikinama. Ir kuo prasčiau vystomas ir naikinamas transportas, tuo jis mažiau patrauklesnis.
        O ką kalbėti apie mažuosius miestus, kur VT išvis neliks.
        Paskutinis taisė taccido; 2010.08.12, 12:44.
        Tinklaraštis apie miestus, transportą ir knygas

        Comment


          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
          Elektromobiliai nesumažins nei kamščių, nei parkavimo vietų stygiaus problemos. Gatvių statymas keliais aukštais JAV gal ir įmanomas, bet tik ne Europoje, kur paveldas saugomas.
          tarybu blokiniai paveldas? senamiestyje ir nevazineja beveik masinos. reiktu issklaidyti valstybines institucijas bei verslo/ofiso centrus. kamsciu nebeliktu isvis.

          Comment


            Parašė andyour Rodyti pranešimą
            tarybu blokiniai paveldas? senamiestyje ir nevazineja beveik masinos. reiktu issklaidyti valstybines institucijas bei verslo/ofiso centrus. kamsciu nebeliktu isvis.
            Prie ko čia tarybinių laikų blokiniai namai? Ten, kur jie stovi, spūsčių beveik nėra, o jei ir yra, tai gatves platinti galima. Problematiškiau su parkingais. Bet kas iš to, jei bus platinamos gatvės, plėčiamos aikštelės? Dar mažiau žolės, medžių, dar daugiau asfalto ir betono, dulkių, triukšmo, teršalų. Žmonės dar mažiau judės ir dėl to dar labiau sirgs širdies-kraujagyslių ligomis, bus nutukę, kamuosis nuo hemorojaus ir kt.
            Jei nori numarinti senamiestį - pirmyn. Tokių klaidų Vakarų Europoje jau buvo padaryta ne viena ir prireikė milžiniškų investicijų bei laiko, kad būtų atgaivinti senamiesčiai.

            Comment


              aiksteles galima kisti po zeme, kokiom tik nori talpom. o siaip kokios problemos vietoje gatviu daryti tunelius kaip po seimu ? zinoma, automibiliai brangus, nesaugus, labai brangi infrastruktura, tarsa, triuksmas. bet zmonems jeigu tai patogiau jie anksciau ar veliau technologiju pagalba pasieks savo.

              Comment


                Ką pasieks? Jei visai tai infrastruktūrai reikia ir reikės milžiniškų investicijų. Jei valdžia normaliai mąstanti ir nesėdi naftos magnatų kišenėje, tai ji skaičiuoja. VT vystyti ir netgi dotuoti yra pigiau, nei kišti milžiniškas lėšas į nuosavų automobilių pagrindu plėtojamą keleivinio transporto sistemą. Vilniuje su dvigubai ar trigubai didesniais keleivių srautais pilnai susitvarkytų troleibusai ir autobusai. Nereikia jokio metro ar tramvajaus. Tiesiog ekonominėmis priemonėmis iškrapštyti žmones iš automobilių ir persodinti į VT ar ant dviračio. Mažiau tik reikia šnekėti apie laisves ir teises.

                Comment


                  O tai ko dabar nesusitvarko troleibusai ir autobusai, kai būna perpildyti piko metu kai kurie maršrutai, kaip tada padidėjus srautui būtų? Nepyk bet tavo parašymas apie privertimą persėsti iš automobilių į viešąjį transportą tai juokingai skamba, tau patiktų jei kažką reikėtu daryt nepatogesniu būdu, jei turi sąlygas ir lėšas patogesniam, greitesniam(važiuoti automobiliu, o ne visuomeniniu transportu). Kokias tu ekonomines priemones gali pateikt kaip pavyzdžius tam?Mokesčius?Draudimus? Greitesnis transporto būdas toks kaip metro, galbūt tramvajus gal ir priverstų persėsti. Juk dabar tie kurie renkas maršrutinius mikroautobusus tai daro ir dėl greitesnio kelionių būdo, kaip su jais tada? Gal ir persodinti ekonominėmis priemonėmis

                  Comment


                    Iš nuosavo automobilio į VT savo noru persėsti gali tik su proteliu susipykęs žmogelis.

                    Comment


                      Nėra ypatingai reikalingos tos aikštelės, Vilnius nėra toks didelis miestas. Kur aikšteles priemiesčiuose daryti? Antakalnyje? Fabijoniškėse? Lazdynuose? Čia ne New York, kad 3-4 val reikėtų per kamsčius į darbą važiuoti. Be to, priemiesčiuose nėra tiek daug gyventojų, o iš toliau didelių srautų nėra. Na nebent Perkūnkiemis, Linksmasis kvartalas ar prie BIG laikote priemiesčiu, bet ten juk viešasis transportas iki centro veža. Taip pat viešasis važiuoja nuo Bukiškių, Grigiškių, Antavilių ir t.t. Iš Ukmergės , Nemenčinės ir Kauno pusių važiuoja viešasis transportas, o mašinai vietų priparkuoti tose vietose - daugiau nei reikia.

                      PVZ. Vašingtone parkavimo aikštelės yra labai toli nuo centro ir prie metro galutinių stotelių. Bet vėl gi, nėra mano aukščiau paminėtų veiksnių, skatinančių tokiam modeliui atsirasti.

                      Iš Molėtų pusės - Didžioji riešė, Sudervės - Karveliškės; Trakų/Alytaus - Trakų Vokė; Minsko pl. - Skaidiškės.
                      Paskutinis taisė zajcik; 2010.08.12, 20:40.
                      "Jeigu žemės ūkyje dirba 80 proc. žmonių - šalyje badas, o kur žemę dirba iki 5 proc. gyventojų - maisto produktų perteklius"

                      Comment


                        Parašė mag Rodyti pranešimą
                        O tai ko dabar nesusitvarko troleibusai ir autobusai, kai būna perpildyti piko metu kai kurie maršrutai, kaip tada padidėjus srautui būtų? Nepyk bet tavo parašymas apie privertimą persėsti iš automobilių į viešąjį transportą tai juokingai skamba, tau patiktų jei kažką reikėtu daryt nepatogesniu būdu, jei turi sąlygas ir lėšas patogesniam, greitesniam(važiuoti automobiliu, o ne visuomeniniu transportu). Kokias tu ekonomines priemones gali pateikt kaip pavyzdžius tam?Mokesčius?Draudimus? Greitesnis transporto būdas toks kaip metro, galbūt tramvajus gal ir priverstų persėsti. Juk dabar tie kurie renkas maršrutinius mikroautobusus tai daro ir dėl greitesnio kelionių būdo, kaip su jais tada? Gal ir persodinti ekonominėmis priemonėmis
                        Nesusitvarko? Koks jų kursavimo intervalas? Didinti intervalus yra galimybės. Bent jau autobusų tai neišsemiamos. Troleibusus dvigubus pirkti galima - talpa dar 1,5 karto padidėja. Plėsti troleibusų tinklą. Daugiau A juostų.
                        Žinima, kad mokesčius. Leituvoje nėra jokių automobilių mokesčių, kai tuo tarpu Lenkijoje, Latvijoje ir kitose ES šalyse jie yra. Branginti parkavimą centre ir naikinti parkavimo lengvatas, o mėnesinius parkavimo bilietus pardavinėti kioskuose kaip VT bilietus. Dabartinė tvarka yra korupcinė. Taip pat nedidienti parkavimo vietų skaičiaus miesto centrinėje dalyje, riboti parkingų dydį prie PC ir kitų didelius srautus sutraukiančių objektų. Europoje netgi verslas moka VT mokestį, o darbuotojai privalo būti vežami į darbą kolektyviai ar maršrutiniu VT, jei įmonėje dirba tam tikras darbuotojų skaičius.

                        Čia yra pagrindinė klaida, kad tramvajus ar metro paskatins persėdimą - nepaskatins. Tokio dydžio mieste kaip Vilnius pats važiavimas truks ir mažiau laiko, bet metro ar tramvajaus stotelės bus išdėstytos rečiau ir eiti reikės iki jų ilgiau bei toliau. O jei dar gilus požeminis metro - nusileidimas, požeminės perėjos kiek laiko suryja.


                        Parašė rat Rodyti pranešimą
                        Iš nuosavo automobilio į VT savo noru persėsti gali tik su proteliu susipykęs žmogelis.
                        Su tokiu mąstymu ir linkiu sėkmės įsivarant hemorojų.

                        Comment


                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                          Ką pasieks? Jei visai tai infrastruktūrai reikia ir reikės milžiniškų investicijų. Jei valdžia normaliai mąstanti ir nesėdi naftos magnatų kišenėje, tai ji skaičiuoja.
                          nuo kuriu priklauso sprendimas duodu 100% kad vairuoja automobilius. jei ir sedi kiseneje tai tik kelininku.

                          Comment


                            Todėl taip ir yra. Smegeninėje vingių nėra, o jei ir yra, viską nusveria popieriukai kišenėje. Naftininkų, kelininkų. Koks skirtumas.

                            Comment


                              isesmes labai apsimoketu apmokestinti ivaziavima i miesto centra. nes kamsciuose 200.000 masinu per diena kazkur sudegina kuro grubiai uz 2mln litu, 3h stovejimo padauginus is 3litro kuro, isskaitant kad judejimas vyksta daznai akseleruojant is vietos. ir kiek laiko, o ir kazkiek darbines energijos prarandama. kita vertus girdejau londone yra toks mokestis, bet matyt per mazas.

                              Comment


                                Vartoma tas pats argumentas per tą patį, užsikimšus ausis į A|1 ir į sveiko proto balsą. Kodėl nestatomi tuneliai ir gatvės keliais aukštais? Tai yra labai labai brangu. Kodėl svarbios įstaigos yra visos vienoje vietoje? Tam, kad nebūtų bereikalingo automobilių eismo tarp jų. Kas iš tų elektromobilių? Jie mažiau vietos užima parkinge ar gatvėje? Jeigu visi tie 100 lodorių, kurie dabar važiuoja 80 automobilių, susėstų į autobusą, kur jiems ir vieta, gatvėse atsilaisvintų tiek daug vietos ir visiems susitaupytų tiek daug pinigų, kad būtų gražu žiūrėti. Deja, dabar ydingas hiperindividualizmas pradeda užgožti visuomeniškumą - kiekvienas jaučiasi lyg KAŽKAS TOKIO, o ne kaip visuomenės ląstelė. Deja, šitokio hiperindividualizmo reikėjo tikėtis, kai po penkiasdešimties metų prievartinio kolektyvizavimo žmonės pajuto laisvės vėją. Visgi tikiuosi, kad sveikas protas ir visuomeninis, o ne individualistinis požiūris dar sugrįš, ir tokių, kurie nuo namų iki prekybcentrio šimtą metrų važiuoja savo automobiliu, tiesiog neliks.

                                P.S. Kažkas užsnūdo mano smegeninėje, atrašiau neperskaitęs paskutinio diskusijos puslapio.
                                Paskutinis taisė Carnifex; 2010.08.12, 21:36. Priežastis: Žioplumo padariniai

                                Comment


                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  Su tokiu mąstymu ir linkiu sėkmės įsivarant hemorojų.
                                  VT atžvilgiu egzistuoja dvigubai ar trigubai daugiau "prieš" nei automobilio atžvilgiu. Net nepradėsiu vardinti.

                                  Comment


                                    Išvardink.

                                    Comment


                                      siaip pagalvojus labai teisigas tas mokestis uz ivaziavima i centra. jeigu nori prabangiai mieste vazinetis tai buk malonus ir susimokek. Kai Londone ivede iskart krito masinu srautai apie 25%. gali pagal kaina atreguliuoti ir iki 50%. visi surinkti pinigai skiriami viesajam transportui. idomu kodel vilniuje to dar nera iki siol, kai yra jau sekmingas pvz.

                                      Comment


                                        Ekonominė priemonė galima tik pamiršti visiškai VT pelningumą ir mažinti bilietų kainas, Vilniuje dažnam reikia pavažiuoti 5-10 km...tai yra sunaudoti kuro už 1,5-4 Lt. Reiškia VT turėtų kainuoti žymiai pigiau, nes čia tas pats kas mąstyti jog jeigu bus galimybė mokėti viendą nuomos kainą žmogus pasirinks bendrabutį, o ne atskirą 2 kambarių butą, taigi tai utopija. Antras dalykas reikia žymiai didint VT greitį, gal būt leisti autobusams A juostomi važinėti 80 km/h greičiu.

                                        Comment


                                          Neteisingas kelias. Gali VT būti netgi nemokamas, iš automobilio mažai kas persės. Tą pateisinančių priežasčių žmonės suras daug. O kai automobilį bus sunku išlaikyti ar juo važinėti dėl didelių mokesčių, ieškos alternatyvų ir persės į VT, naudosis dviračiais, o nedidelius atstumus eis pėsti. Pagalvos apie tai, kad reikia gyventi persikelti į miestą, o ne gyventi kaime prie Pabradės ir kasdien į darbą važinėti Vilniun.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X