Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    http://www.delfi.lt/news/economy/aut....d?id=34915385

    Žmonės perspėju, straipsnyje ties IrisBus benzino suvartojimų įsivėlė klaida, neišsigąskit beskaitydami
    Paskutinis taisė Tautvydas_R; 2010.07.28, 12:31.

    Comment


      Turbūt kažkas nenorėjo rodyti bilieto ir piktybiškai atsisakė išlipti. Vat ir laukė kontrolės. Tasai Irisbus ko gero grįžo į prezentaciją.
      Kas dėl to degalų suvartojimo, tai čia jau visiškas idiotas galėjo tokia nesamone patikėti (čia apie p. Adomavičių). Nu negali tiek jis suryti - tai neįmanoma. Kokia tada jo kuro bako talpa? 10 000 litrų?
      Viešojo transporto temų rodyklė >>

      Comment


        Parašė Mettal Rodyti pranešimą
        Turbūt kažkas nenorėjo rodyti bilieto ir piktybiškai atsisakė išlipti. Vat ir laukė kontrolės. Tasai Irisbus ko gero grįžo į prezentaciją.
        Kas dėl to degalų suvartojimo, tai čia jau visiškas idiotas galėjo tokia nesamone patikėti. Nu negali tiek jis suryti - tai neįmanoma. Kokia tada jo kuro bako talpa? 10 000 litrų?
        Tai paskui Irisbus visada turėtų porą benzovežių važiuoti
        Nu bet tokia esminę klaidą padaryt rašant straipsnį tai irgi reik sugebėt

        Comment


          Parašė Tautvydas_R Rodyti pranešimą
          Tai paskui Irisbus visada turėtų porą benzovežių važiuoti
          Nu bet tokia esminę klaidą padaryt rašant straipsnį tai irgi reik sugebėt
          Nieko nuostabaus, straipsnio autorė - Ieva Urbonaitė, švietimo, religijos aktualijų reporterė

          Comment


            Parašė artexs Rodyti pranešimą
            Nieko nuostabaus, straipsnio autorė - Ieva Urbonaitė, švietimo, religijos aktualijų reporterė
            Nu, bet aš manau betkam rašant šį straipsnį, užtenka proto suvokt, kad autobusas negali 1km sunaudot 49l benzino...

            Comment


              Tai kad ten pats žmogaus pasisakymas ko vertas, o straipsnio autorė tik aklai viską atkartojo.
              Viešojo transporto temų rodyklė >>

              Comment


                http://www.diena.lt/naujienos/miesta...paseles-290750

                Dar vienas panašus straipsnis apie Iris Bus Crossway

                Comment


                  Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                  Metas tęsti Vilniaus mikroautobusų maršrutų painiavos išpainiojimą. Šįkart eilė 76-ąjam. Turiu 3 trasos variantus. Visi jie yra keisti, nesuprantami ir niekaip nesiderinantys su tuo, kas rašoma oficialiai ar neoficialiai.
                  Realiai mikroautobusas važiuoja pagal 3 trasą.

                  Comment


                    Parašė Tautvydas_R Rodyti pranešimą
                    http://www.delfi.lt/news/economy/aut....d?id=34915385

                    Žmonės perspėju, straipsnyje ties IrisBus benzino suvartojimų įsivėlė klaida, neišsigąskit beskaitydami
                    Turbūt yra dar viena klaida: šiame autobuse vargu ar gali būti 98 sėdimos vietos.

                    Comment


                      Parašė Marius555 Rodyti pranešimą
                      Turbūt yra dar viena klaida: šiame autobuse vargu ar gali būti 98 sėdimos vietos.
                      Gal kas žinot kiek ten iš tikrųjų tų vietų yra?

                      Comment


                        Parašė Marius555 Rodyti pranešimą
                        Turbūt yra dar viena klaida: šiame autobuse vargu ar gali būti 98 sėdimos vietos.
                        Sėdimų vietų tikrai tiek nėra, bet išvis autobusas gali vežti tiek keleivių - sėdinčių ir stovinčių.
                        Daugiau mano nuotraukų >>>

                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                        Comment


                          Parašė Tautvydas_R Rodyti pranešimą
                          Tai paskui Irisbus visada turėtų porą benzovežių važiuoti
                          Nu bet tokia esminę klaidą padaryt rašant straipsnį tai irgi reik sugebėt

                          Vis tiek jis per daug ryja. Tie kurie suprato teisingai (49 l/100 km) galite palyginti su vilkiko kuro sanaudomis (kurio viso sastato svoris 40 tonu)- 33-35 l/ 100 km. Ir naujo vilkiko kaina 65 tukst. euru, o ko gi tokio jau daugiau yra tame autobuse? skardos tik daugiau,kebulas didesnis ir viskas. Tai uz sita skarda paprasytas toks kainos skirtumas?

                          Comment


                            Kuro sąnaudos didesnės važiuojant mieste, nei lekiant užmiestyje. Be to ir papildoma įranga, tokia kaip kondicionierius padidina sąnaudas litru kitu.

                            Comment


                              Na daugumoje autobusų yra kondicionieriai kurie litru kitu daugiau suvartoja benzino, bet išvada mano manymu būtų viena:
                              dyzeliniai autobusai be abejo yra ekonomiškesni negu benzininis Iris Bus Crossway

                              Comment


                                Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                Uždirbo... Gal ir aš krintančias žvaigždes stebėdamas milijonus uždirbu?
                                Geriau nesuk uodegos ir tiesiai šviesiai pasakyk — kodėl valstybė nesugeba mokėti no0rmalios pensijos, tačiau sugeba prisiimti milžiniškus įsipareigojimus per lengvatas? Dėl spec. automobilio žinau, tik vėlgi, ar taip nežlugdomas VT? Na nebent žmogus gyvena ten, kur nėra VT.
                                Mokiniai ir studentai — valstybės ateitis, ir valstybė gali į ateitį investuoti, tačiau į savo vaikus pirmiausia turėtų investuoti tėvai. Ar ne keista, kad viengungiai turi daugiau galimybių nei šeimos? Čia nesiplėsiu, nes ne ta tema.
                                Nepatikėsi, bet invalidu tampama ir išdirbus 30 metų.
                                Lengvatos valstybei kainuoja pigiau, nei mokėti visiems didesnes pensijas. Nes lengvatomis ne visi pasinaudoja. Be to yra pensininkų, kuriems pensija tėra tik pajamos smulkioms išlaidoms...

                                Tėvai ir investuoja. Kaip kas gali. Visokių tėvų yra. Bet ir valstybės reikalas pasirūpinti atieties kartomis. Lietuvoje ir taip ydinga politika daugelyje sričių, taip pat ir šeimos...

                                Nepaneigsi, ir Tau bus labai gerai, kai paaugę vaikai galės važinėti su VT pigiau.

                                Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                Būtų, būtų, bet nėra, o mokesčių mokėtojų pinigus siurbia. Kiek galiu kartoti — daugiau valstybės ekonomikoje = daugiau korupcijos/otkatų. Kai valstybė pagauna verslininką sukčiaujant, paprastai jis yra nubaudžiamas ir nesumokėti mokesčiai vis tiek patenka į biudžetą (nebent įvyksta bankrotas), tačiau kai pagaunamas korumpuotas valdininkas, apsiribojama jo įkalinimu. Kas tai yra? Principas, kad varnas varnui akies nekerta?
                                Savivaldybė tol vėluos mokėti parkams arba išvis nemokės, nes įstatyminė bazė tai kaip ir leidžia. Savivaldybei irgi reikia apyvartinių lėšų. Parkai tada ima paskolas iš bankų, moka palūkanas. Net nereikia įrodinėti, kad visa tai nusėda vartotojo pečiams. Štai kodėl VT bilietai yra jau nenormaliai brangūs, nes kitiems keleiviams reikia kompensuoti lengvatas, kurių savivaldybė nekompensuoja.
                                Viskas daug paprasčiau, negu man bandote įrodinėti.
                                Tai tik laisvos rinkos šalininkų dogma. Pasauliniai pavyzdžiai tai puikiai iliustruoja - Skandinavija. Valstybės ekonomikoje daug, korupcija maža. Aklai mes jų nenukopijuosime, bet galima stengtis nors dalį gerosios praktikos perkelti pas mus.

                                Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                Bobutei yra skirtos vietos autobuso/troleibuso priekyje. jeigu jai ir to negana, tegul važiuoja ne piko metu, kada pakanka neužimtų vietų arba mikroautobusu už didesnę kainą. jeigu ir tai netinka, tegul jos vaikai ar anūkai ją vežioja.

                                Bobutei nėra skirtų vietų priekyje. Tie lipdukai tai tik graži rekomendacija kitiems keleiviams... Kuo kiti keleiviai geresni už bobutę, kodėl jie turėtų važinėti tada, kada nori ar reikia, o bobutė tik tuomet, kai atlieka vietų? Visi važiuoja tuomet, kai jiems reikia. Ir tiek pilną kainą mokantis keleivis, tiek lengvatininkė bobutė turi tokias pačias teises naudotis VT. Ne bobutės reikalas, kad savivaldybė nesugeba ar nenori sumokėti parku už lengvatas.


                                Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                Na štai, pats pripažįsti, kad valstybė nesugeba administruoti. Ir kadrų kaita dar ilgai neduos naudos, nes ateis tie patys sovietiniai ar postsovietiniai žmonės. Problema yra ne tiek pačios lengvatos, kiek jų dydis + paskirstymo/kompensavimo mechanizmas. Jis pernelyg sudėtingas, ir kuo sudėtingesnė schema, tuo lengviau joje rasti landų piktnaudžiavimui ir korupcijai. Ir kokios dar investicijos, jeigu net skolų eilę metų nesugeba apmokėti???

                                Kokia sudėtinga schema? Latvijoje lengvatų schema dar sudėtingesė, bet VT ten geresnės būklės ir netgi pigesnis (išsskyrus Rygą). Tai gal ten ne postsovietiniai žmonės, gal ten ekonimika klesti? Problema valdžios žmonėse ir jų požiūryje į valstybę bei jos valdymą.
                                Paskutinis taisė Al1; 2010.07.28, 21:20.

                                Comment


                                  Parašė Tautvydas_R Rodyti pranešimą
                                  Na daugumoje autobusų yra kondicionieriai kurie litru kitu daugiau suvartoja benzino, bet išvada mano manymu būtų viena:
                                  dyzeliniai autobusai be abejo yra ekonomiškesni negu benzininis Iris Bus Crossway
                                  Mažiau skaitykit Delfi straipsnių, Irisbus Crossway varomas dyzelinu
                                  Daugiau mano nuotraukų >>>

                                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                                  Comment


                                    Parašė Tautvydas_R Rodyti pranešimą
                                    Na daugumoje autobusų yra kondicionieriai kurie litru kitu daugiau suvartoja benzino, bet išvada mano manymu būtų viena:
                                    dyzeliniai autobusai be abejo yra ekonomiškesni negu benzininis Iris Bus Crossway
                                    Koks dar benzininis? Nesąmonė. Šiais laikais jau niekas nebegamina galingų benzininių variklių.

                                    Comment


                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                      Koks dar benzininis? Nesąmonė. Šiais laikais jau niekas nebegamina galingų benzininių variklių.
                                      Ne nu tada aš nusivyliau, tik dar nežinau kuo, ar R.Adomavičium, kad nusišneka ar Delfi.lt kad straipsnyje sugeba bent tris klaidas padaryt

                                      Comment


                                        Mažiau klausykit Mr. Fakmajaus ir Co. Kai tik Vilniaus meras, tai ir "fruktas". Reichskomisaras ir tas geriau valdytų.

                                        Comment


                                          Parašė Marius555 Rodyti pranešimą
                                          Realiai mikroautobusas važiuoja pagal 3 trasą.
                                          Tu tuo tikras? Nes man tada kyla klausimas, kur jis apsisuka.
                                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                          Comment

                                          Unconfigured Ad Widget

                                          Collapse
                                          Working...
                                          X