Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė taccido Rodyti pranešimą
    Gal pražiopsojau, bet kodėl Ž. Paneriuose panaikino A juostą?
    Dėl Lazdynų tilto rekonstrukcijos darbų, siekiant padidinti Savanorių pr. pralaidumą. Ypatingai tai buvo aktualu, kai darbo dienomis (6-20 val., jei neklystu) juo leidžiama buvo važiuoti tik VT.

    Parašė centras85 Rodyti pranešimą
    Šiandien pastebėjau, kad privačiuose maršrutų autobusuose 05 ir 062 taip pat yra įvesta naujoji įlipimo tvarka.
    P. S. 13:33 val., St. Kalvarijų Turgus vairuotojas iš 30 maršruto autobuso išmetė "bomžą". Ir daug kur jau nuimti senieji "krokodiliniai" komposteriai. Yra paliktas tik pas vairuotoją.
    Nė velnio ten neįvesta - kaip nori, taip lipa. Čia tiesiog žmonių bukumas reiškiasi. Jie nesupranta, kad įlipimo tvarka yra skirta zuikių mažinimui, o ne dėl grožio. Pas privatininkus zuikiu pravažiuoti neįmanoma, nebent tu koks vairuotojo ar konduktorės pažįstamas.
    Viešojo transporto temų rodyklė >>

    Comment


      Bet ant privatininkų autobusų antrųjų durų yra užklijuota tik išlipti, o ant priekinių durų užklijuota tik įlipti. Ir mačiau, kad per antrąsias duris privatininkai neįleidžia ir dar mačiau, kad kai kuriuose jau nebėra konduktorių, o pinigus priėmė ir bilietą išdavė vairuotojas.
      Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

      Comment


        Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
        O kokios yra tokios sunkios finansinės parkų situacijos priežastys? Tikrai ne tai, kad iki šiol buvo laipinama pro visas duris. Bet tai tikrai ne tik savivaldybės kaltė. Iš dalies kalta ir valstybė, iš dalies- ir patys keleiviai.
        Kokios gi šių problemų priežastys?

        *Valstybės kaltė- nors suprantu, krizė kieme, bet didžiulė klaida buvo mokesčių, PVM ir degalų akcizo lengvatų panaikinimas viešajam transportui. (..)
        *Išlaikoma daug nuostolingų ir praktiškai nenaudojamų maršrutų. (..)

        *Net pagrindinių maršrutų tvarkaraščiai sudaryti itin neprofesionaliai - kai kurie reisai dviem aukštais pripildyti, o kai kurie- tušti.

        *Prastas maršrutų tinklas- daug besidubliuojančių maršrutų

        *Savivaldybės nesugebėjimas užtikrinti, kad kontrolė tinkamai atliktų savo pareigas.

        *VT nepakankamai išnaudoja reklamos galimybes

        * Kalti ir keleiviai, kad mėgsta zuikiais važinėti.

        Tai va, štai kas privedė transpotą prie krizės, o ne laipinimo tvarka.
        Tai įlipimo tvarkos pakeitimu ir siekiama pašalinti vieną iš tavo paminėtų priežasčių. Vieną. Jeigu pakeitimas pasiteisins - iš tavo išvardintų 7 bardako priežasčių liks 6. O tai jau šiokia tokia pažanga. Sekančiu etapu turėtų būti e-bilieto pilnas įvedimas. Jeigu visi keleiviai įlipdami tą e-bilietą e-žymėsis, tai atsiras tiksli duomenų bazė, kiek kokiam maršrute kokių keleivių yra. O vietoje vienkartinio bilietuko padarius valandinį, "tiesioginis susisiekimas" netektų tokios reikmės kaip dabar, ir būtų galima pertvarkyti maršrutus.

        Ir, beje, ne "keleiviai mėgsta zuikiais važinėti", o "VT nesugeba susirinkti pinigų už paslaugą".

        Comment


          Parašė centras85 Rodyti pranešimą
          Bet ant privatininkų autobusų antrųjų durų yra užklijuota tik išlipti, o ant priekinių durų užklijuota tik įlipti. Ir mačiau, kad per antrąsias duris privatininkai neįleidžia ir dar mačiau, kad kai kuriuose jau nebėra konduktorių, o pinigus priėmė ir bilietą išdavė vairuotojas.
          Tai gali būti laikina. Juk vasaros metu išleidžiami konduktoriai atostogų, tuo metu vairuotojai juos pavaduoja.Taip sutaupoma, nes vasarą ir taip keleivių būna mažiau.
          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

          Comment


            Tai, kam tada užklijuoti lipdukai ant privačių autobusų durų? Tokie patys kaip ir ant troleibusų durų yra lipdukai.
            Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

            Comment



              Iš "VILNIUS TAVO KIŠENĖJE" NR. 2 2000/2001

              Comment


                Vilniuje bus bandomi dar bent trys nauji troleibusai

                http://kauno.diena.lt/naujienos/ekon...eibusai-290042

                Comment


                  Parašė centras85 Rodyti pranešimą
                  Tai, kam tada užklijuoti lipdukai ant privačių autobusų durų? Tokie patys kaip ir ant troleibusų durų yra lipdukai.
                  Turėjau omeny ne laipinimą, bet tai, kad bilietus parduoda vairuotojai.
                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                  Comment


                    Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                    Aš visai ne tą prašiau įrodinėti. Dėl įlapinimo pro priekines duris aš esu nuosaikus priešininkas — sutinku, kad dar reikia palaukti, ir tik tada įsitikinsime, kiek tai yra efektyvu. Tikra padėtis pasimatys rugsėjyje.
                    Tamsta teigėte, kad VT yra verslas ir socialinė paslauga — du viename. Mano supratimu tai yra taip pat neįmanoma kaip šuns ir katės sukryžminimas — gautume katašunį Vat ir prašiau įrodyti, kad tai įmanoma, tik su argumentais ir pavyzdžiais.
                    Mūsuose vyrauja nuomonė, kad viskas, ką mes vadiname socialine paslauga, yra nemokama. Iš tiesų nemokamas sūris yra tik pelėkautuose. Medicina, vidurinis šsilavinimas, policija, gaisrinės tarnyba, kelių priežiūra- už visas šias paslaugas mes mokame, mokėdami mokesčius valstybei, sodrai, PVM, akcizo mokesčius ir tt.

                    Viešasis transportas- tai paslauga, už kurią mes mokame atskirai. Bet tai irgi yra būtinoji socialinė paslauga. Juk nemažai žmonių neišgali arba nenori įsigyti nuosavojo automobilio, taksi per brangus. Viešasis transportas jiems lieka vieninteliu prieinamu susisiekimo būdu. Todėl viešąjį transportą negalima laikyti tik pelną siekiančiu verslu, tai yra ir būtinoji paslauga, be kurios daugelis žmonių tiesiog negalėtų važinėti iš taško A į B.

                    O nemokamu VT neturi būti. Už viską mokėt reikia.

                    Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                    Tai įlipimo tvarkos pakeitimu ir siekiama pašalinti vieną iš tavo paminėtų priežasčių. Vieną. Jeigu pakeitimas pasiteisins - iš tavo išvardintų 7 bardako priežasčių liks 6. O tai jau šiokia tokia pažanga. Sekančiu etapu turėtų būti e-bilieto pilnas įvedimas. Jeigu visi keleiviai įlipdami tą e-bilietą e-žymėsis, tai atsiras tiksli duomenų bazė, kiek kokiam maršrute kokių keleivių yra. O vietoje vienkartinio bilietuko padarius valandinį, "tiesioginis susisiekimas" netektų tokios reikmės kaip dabar, ir būtų galima pertvarkyti maršrutus.

                    Ir, beje, ne "keleiviai mėgsta zuikiais važinėti", o "VT nesugeba susirinkti pinigų už paslaugą".
                    Štai, pasitaikė įdomus straipsnis. Pasirodo didžiausias "zuikiu" važinėti mėgstančių keleivių procentas tarp visų keleivių yra Italijoje. Ir tai tik 5,7 proc. Viskas nepaisant to, kad ten galioja priekinių durų tvarka autobusuose. Suprantu, Romoje dar yra metro, tramvajus, bet ten kontrolė labai dažna ir griežta, todėl klaidinga manyti, kad bėginis transportas perveža daugiausia zuikių. Esu įstikinęs, jų ir autobusuose pilna. Lietuva ir tuo labiau Vilnius šiame sąraše netgi į pirmąsias tris vietas nepretenduoja. Vadinasi, zuikiu problema buvo išpūsta- jų nebuvo ultradaug netgi galiojus senajai laipinimo tvarkai ir todėl abejotinos yra ir kalbos apie daugiamilijoninius nuostolius, kuriuos pridaro keleiviai be bilieto.

                    Bet tai neesminis dalykas. Zuikių sumažės- bet nežymiai. Kalbos apie kontrolierių skaičiaus mažinimą jau nutilo- kaip suprantu iš paskutinių naujienų, kontrolės bent jau artimiausiu metu niekas nenaikins. Plius dar prisidės kažkokia ten apsaugos tarnyba (kaip Kaune), tad kontrolierių tik didės. Žodžiu, klaidingai manėme, jog įlipimo pro priekines duris įvedimas skirtas mažinti kontrolės išlaidas. Nauja tvarka įvesta kaip pagalba kontrolei (bent jau kol kas)- ir tik. Dabar keleiviai kontroliuojami dvigubai. Tai tikrai padės sumažinti zuikų skaičių, bet sąžiningiems keleiviams (kurių dauguma) tai bus tik dar didesnis kelionės laiko pailgėjimas, kas gali būt traktuojama tik kaip paslaugos bloginimas, o ne gerinimas, kas atstums dar daugiau keleivių nuo naudojimosi VT. Įsivaizduok, važiuoji rytą į darbą, ir jau be to, kad kiekvienoje stotelėje sugaišti papildomai laiko dėl ilgesnio laipinimo, o vienoje iš stotelių dar stovi kontrolierių/apsauginių mikriukas, kuris perpildytą troleibusą tikrins ne mažau kaip 4-5 min. Įsivaizuok, kiek trūks tavo kelionė į darbą ?

                    Ir, beje, ne "keleiviai mėgsta zuikiais važinėti", o "VT nesugeba susirinkti pinigų už paslaugą"
                    Kas tau yra viešasis transportas - būtinoji (bet jokiu būdu ne nemokama) paslauga ar tik pelno siekiantis verslas? Sprendžiant iš tavo atsakymų susidaro įspūdis, jog palaikai 2-ąjį variantą. Palaikai bet kokį sprendimą, padedantį susirinkti pajamų už parduotus bilietus. Deja, turi būti galvojama ir apie keleivių patogumą, ne tik apie pinigus. Priekinių durų tvarka, padės sumažinti zuikiu ir bomžų skaičių VT, bet turi ir jau minėti trūkumų, kuriems spręsti reikalingi dideli pinigai. Kitu atveju kenčia keleiviai- eilės stotelėse, ilgesnis važiavimo laikas.... Tai kurių galų keisti tvarką, nepalaukius kol tam rezervų atsiras? Suprantu, situacija kritiška, reikia kažką daryti, bet ir apie keleivius galvot reikia. Na, nesikartosiu eilinį kartą, tikiuosi supratai mane. Priekinių durų tvarka- keleivių patogumo atžvilgiu ne geriausias būdas rinkti pinigus už važiavimą.

                    Parašė centras85 Rodyti pranešimą
                    Šiandien pastebėjau, kad privačiuose maršrutų autobusuose 05 ir 062 taip pat yra įvesta naujoji įlipimo tvarka.
                    P. S. 13:33 val., St. Kalvarijų Turgus vairuotojas iš 30 maršruto autobuso išmetė "bonžą". Ir daug kur jau nuimti senieji "krokodiliniai" komposteriai. Yra paliktas tik pas vairuotoją.
                    Kol kas įlipimo tvarka privačiuose autobusuose nepakeista. Ant 05 maršruto autobusų durų iš tiesų užklijuoti atitinkami lipdukai (ant 062 dar nemačiau). Bet lipama ir toliau pro visas duris. Galbūt privatininkai iš tiesų planuoja atsisakyti konduktorių ir pereiti prie priekinių durų tvarkos, konduktoriaus vaidmenį paskiriant vairuotojams. Bet tai labai nelogiškas sprendimas jiems, kaip verslininkams- juk jie praranda savo pagrindinį pranašumą priešmiesto VT- greitį, vadinasi praras daug keleivių, kurie grįž į miesto VT dėl terminuoų bilieto. Ir pelną praras
                    Paskutinis taisė Vilnietizz; 2010.07.24, 00:29.
                    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                    Marsrutai.lt tinklaraštis!
                    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                    Comment


                      ta ilipimo tvarka privaciouse autobusuose nusiziureta gal del patogumo. lengviau isimint ilipancius konduktoriui + islipantiems yra patogiau: nera jokiu grusciu prie duru ir piktu bobu ,kurios lipa per galvas, braunas, kad tik atsisest.

                      Comment


                        Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                        Mūsuose vyrauja nuomonė, kad viskas, ką mes vadiname socialine paslauga, yra nemokama. Iš tiesų nemokamas sūris yra tik pelėkautuose. Medicina, vidurinis šsilavinimas, policija, gaisrinės tarnyba, kelių priežiūra- už visas šias paslaugas mes mokame, mokėdami mokesčius valstybei, sodrai, PVM, akcizo mokesčius ir tt.
                        Viešasis transportas- tai paslauga, už kurią mes mokame atskirai. Bet tai irgi yra būtinoji socialinė paslauga. Juk nemažai žmonių neišgali arba nenori įsigyti nuosavojo automobilio, taksi per brangus. Viešasis transportas jiems lieka vieninteliu prieinamu susisiekimo būdu. Todėl viešąjį transportą negalima laikyti tik pelną siekiančiu verslu, tai yra ir būtinoji paslauga, be kurios daugelis žmonių tiesiog negalėtų važinėti iš taško A į B.
                        O nemokamu VT neturi būti. Už viską mokėt reikia.
                        Tamsta vis tiek nesupratai problemos, o ir atsakinėdamas nukopijavai amiko atsakymą
                        'Nemokama' būtinoji paslauga yra medicina. Kodėl iki šiol ji „nemokama“, jeigu už viską reikia mokėti? Kodėl policija, priešgaisrinė apsauga, vidurinis švietimas yra nemokamos būtinosios paslaugos, jeigu už viską reikia mokėti?
                        Žinoma, nemokamų dalykų nėra. Aš akcentavau, kad arba VT turi būti tiesiogiai nemokamas (už viską sumoka tik valstybė arba savivaldybė), arba visiems vienodai mokamas, t.y. verslas. Nes dabartinė situacija, kai yra „nei žuvis, nei mėsa“, nepasiteisina — tai įrodo metai iš metų besitęsiančios ir nemažėjančios VT skolos.
                        Tai tiek šįkart trumpai, kad daugiau žmonių suprastų
                        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                        Comment


                          Parašė centras85 Rodyti pranešimą
                          Šiandien pastebėjau, kad privačiuose maršrutų autobusuose 05 ir 062 taip pat yra įvesta naujoji įlipimo tvarka.
                          Lipdukus ant durų mačiau jau antradienį.

                          Parašė amiko Rodyti pranešimą
                          Tai gali būti laikina. Juk vasaros metu išleidžiami konduktoriai atostogų, tuo metu vairuotojai juos pavaduoja.Taip sutaupoma, nes vasarą ir taip keleivių būna mažiau.
                          Parašė centras85 Rodyti pranešimą
                          Tai, kam tada užklijuoti lipdukai ant privačių autobusų durų? Tokie patys kaip ir ant troleibusų durų yra lipdukai.
                          Parašė auris88 Rodyti pranešimą
                          ta ilipimo tvarka privaciouse autobusuose nusiziureta gal del patogumo. lengviau isimint ilipancius konduktoriui + islipantiems yra patogiau: nera jokiu grusciu prie duru ir piktu bobu ,kurios lipa per galvas, braunas, kad tik atsisest.
                          Privatininkų tvarkaraščiai jau įtraukti į marsrutai.lt. GPS įranga autobusuose taip pat sumontuota ir LCD ekranuose stotelėse rodomomas atvykimo laikas.
                          Taip pat stotelėse jau yra 05 ir 062 autobusų grafikai. Kadangi jau prabilta apie integravimą į e-bilieto sistemą, tai ir įlaipinimo tvarkos pakeitimas logiškas. Žinoma, kol kas tikriausiai konduktorių nebus atsisakoma. Nebent vasara, kai mažiau keleivių, kai reikia išleisti konduktores atostogų. Arba kol kas tik pabandoma, ar viens vairuotojas susitvarkys su bilietų pardavimu, bet tai abejotina.

                          Comment


                            Šiandien teko matyti retą vairuotoją, kurį noris pagirti. Kad išvengti kaitros salone, jis siūlė keleiviams lipti ir išlipti pro priekines duris (kaip žinome, miestas šiomis dienomis tuščias, keleivių vienetai) ir neatidarinėjo kitų durų. Be to, sužinojau, kad VOLVO 7700 kuo puikiausiai įsibegėja iki tikrai nemažo greičio, tad mažas greiti maršrute tikrai ne technikos ar vairuotojo kaltė.
                            http://www.nikasmorozov.lt

                            Comment


                              Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                              Štai, pasitaikė įdomus straipsnis. Pasirodo didžiausias "zuikiu" važinėti mėgstančių keleivių procentas tarp visų keleivių yra Italijoje. Ir tai tik 5,7 proc. Viskas nepaisant to, kad ten galioja priekinių durų tvarka autobusuose. Suprantu, Romoje dar yra metro, tramvajus, bet ten kontrolė labai dažna ir griežta, todėl klaidinga manyti, kad bėginis transportas perveža daugiausia zuikių. Esu įstikinęs, jų ir autobusuose pilna. Lietuva ir tuo labiau Vilnius šiame sąraše netgi į pirmąsias tris vietas nepretenduoja. Vadinasi, zuikiu problema buvo išpūsta- jų nebuvo ultradaug netgi galiojus senajai laipinimo tvarkai ir todėl abejotinos yra ir kalbos apie daugiamilijoninius nuostolius, kuriuos pridaro keleiviai be bilieto.
                              Tie 4 proc. nuo 193 mln. (pernai pervežtų keleivių skaičius) tėra tik nepilni 8 mln. Arba kiekviename autobuse ar troleibuse kiekviename maršrute vieno reiso metu maždaug po 2 keleivius. Kas fiziškai kitų keleivių patogumams (dėl vietos užėmimo)neturi jokios įtakos. Autobusas irgi nei daugiau kuro dėl to sunaudoja, nei yra laužomas. Be to tie 8 mln. tėra tik hipotetiniai keleiviai. 16 mln. pajamų (kartu su PVM) parkai vis tiek negaus, nes dalis zuikių, sugriežtėjus kontrolei, iš viso nevažiuos (asocialai, tie, kam reikia pavažiuoti pora stotelių ir pan.). Dalis ir toliau važinės zuikiu, pateikdami vairuotojui senus talonėlius... Juk būti nubaustam tikimybė beveik nepadidėjo.

                              Comment


                                Parašė Nikas Rodyti pranešimą
                                Be to, sužinojau, kad VOLVO 7700 kuo puikiausiai įsibegėja iki tikrai nemažo greičio, tad mažas greiti maršrute tikrai ne technikos ar vairuotojo kaltė.
                                Dažniausiai tas nemažas greitis apsiriboja 70 km/val., nes yra ribotuvai. Tačiau yra ir tokių, kur tie ribotuvai "nulaužti" ir autobusas gali ne tik įsibėgėti daugiau nei 70, bet tą daryti su atidarytom durim.
                                Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                Comment


                                  Sveiki, norėjau paklaust kodėl nurašyti visi tie Van Hool A300 autobusai kurių garažiniai numeriai 484,485,486,487 ir t.t? Man asmeniškai jie labai patiko

                                  Comment


                                    Turbūt brangios detalės buvo. Šiaip nurašytas tik 1, likę - numesti patvory. Asmeniškai man jie nelabai patiko, nes jie netalpūs.
                                    Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                    Comment


                                      Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                      Turbūt brangios detalės buvo. Šiaip nurašytas tik 1, likę - numesti patvory. Asmeniškai man jie nelabai patiko, nes jie netalpūs.
                                      Kad netalpus tai taip o senųjų MAN NL202 irgi toks pat likimas kaip ir Van Hool? Guli patvory ir tiek?

                                      Comment


                                        Ne, MAN NL202 jau nurašyti. Atrodo tik 092 dar gyvas. Likę jau supjaustyti.
                                        Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                        Comment


                                          Beje praitą savaitę važiuojant 46-uoju maršrutu mačiau senučiuką KAROSA B-832. Kam juos dar į gatves leidžia? Gi manau naujesnių trumpų autobusų VA turi per akis

                                          Comment

                                          Unconfigured Ad Widget

                                          Collapse
                                          Working...
                                          X