Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė deep'as Rodyti pranešimą
    Visokiuose Londonuose dviaukščiai autobusai turi dvejas duris, pro vienas įlipama, pro kitas išlipama. Visas šis procesas vyksta pakankamai sparčiai, priglaudžiant elektroninį bilietą vadinamą oyster. Tai ne pasityčiojimas, o nepakeičiama tvarka. Dar paklausk kodėl į metro pro priekines duris nelaipinama
    O el. bilietas panašus kaip Vilniuje?, nes dabar vienintele silpnoji vieta naujosios sistemos, t.y. su tuščiu el. bilietu galima važiuoti zuikiu.
    Flickr

    Comment


      /\

      Pavyzdžiui, Švedijoje elektroninį bilietą reikia nuskenuoti prietaisu, kuris būna prie pat vairuotojo (ne kur nors prie kitų durų, kaip pas mus "geltonieji"). Jeigu šis būna nepapildytas, tuomet tenka pirkti bilietą taip pat iš specialaus prietaiso.
      Tramvajuose (gyvenau ir Gioteborgo mieste, kur tramvajai yra svarbiausia susisiekimo priemonė) tokių pat "skenerių" prie durų yra daugiau ir žmonės, įlipdami į transporto priemonę mielai jais pasinaudoja. Nežinau, kas juos motyvuoja sąžiningai pažymėti bilietus, bet spėju, kad didelės baudos yra viena tų priežąsčių ir, be abejo, sąmoningumas.
      Exp@nding h¤rizons

      Comment


        Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
        Vilniuje dabar- vairuotojas- kontrolierius. Bent jau taip parašyta prie vairuotojų kabinų priklijuotuose priminimuose apie būtinybę vairuotojui parodyti e-bilietą arba prie jo pažymėti vienkartinį bilietą.

        P.S. LED vairuotojų informavimo sistemos ekranuose pranešinėja apie lipimą pro priekines duris
        Kokios dar yra vairuotoju informavimo sistemos su LED ekranais? Gal cia kazka sumaisei....ar kazkaip nelietuviskai issireiskei ,nes mintis tapo nebesuprantama. Vairuotojui skirtas tik tas kompiuteriukas,kuriame rodoma kiek jis veluoja ar skuba ir jokios kitokios informacijos tame ekranelyje nebuna. Ir kam vairuotoja reiketu informuoti,kad ilaipinama tik pro priekines duris???? Jis ir taip tai zino.

        Comment


          Parašė praeivis Rodyti pranešimą
          Kokios dar yra vairuotoju informavimo sistemos su LED ekranais? Gal cia kazka sumaisei....
          Tie dideli ekranai kur kabo kai kuriose gatvėse.

          Comment


            Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
            Tie dideli ekranai kur kabo kai kuriose gatvėse.
            Tai ne vairuotojų, bet KELEIVIŲ informavimo
            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

            Comment


              Parašė amiko Rodyti pranešimą
              Tai ne vairuotojų, bet KELEIVIŲ informavimo
              Tie ekranai skirti važiuojantiems AUTOMOBILIU ! ir juose rodomi pranešimai apie naują lipimo į autobusus tvarką.

              Comment


                Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                Kokios dar yra vairuotoju informavimo sistemos su LED ekranais? Gal cia kazka sumaisei....ar kazkaip nelietuviskai issireiskei ,nes mintis tapo nebesuprantama. Vairuotojui skirtas tik tas kompiuteriukas,kuriame rodoma kiek jis veluoja ar skuba ir jokios kitokios informacijos tame ekranelyje nebuna. Ir kam vairuotoja reiketu informuoti,kad ilaipinama tik pro priekines duris???? Jis ir taip tai zino.
                Aš kalbu apie LED ekranus, kurie pastatyti kaip vairuotojų informavimo sistema judriausiose sostinės gatvėse. Jie skirti informuoti vairuotojus (visus, ne tik troleibusų) apie sąlygas keliuose. Ir jose pranešama apie lipimą per priekines duris
                Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                Marsrutai.lt tinklaraštis!
                SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                Comment


                  Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                  Tie dideli ekranai kur kabo kai kuriose gatvėse.
                  aisku. Cia keleiviu o , ne vairuotoju informavimo sistema.

                  Comment


                    Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                    aisku. Cia keleiviu o , ne vairuotoju informavimo sistema.
                    Ne! Čia vairuotojų infosistema! Keleivių yra švieslentės, kabančios stotelėse


                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                    Įlaipinimo pro visas duris sistema nėra utopinė, nes ji veikia. Ir yra nepakeičiama, kai keleivių srautai dideli. Veikia netgi kapitalistinėse šalyse. Pavyzdžiui, tramvajuose. Kuo tramvajus ypatingesnis už autobusą? Mažai kuo. Vieno vagono tramvajus prilygsta dvigubo autobuso talpumui.
                    Todėl visokie Londonai ir kiti didmiesčiai, kuriuose įlaipinama pro priekines duris, o keleivių srautai dideli, tiesiog tyčiojasi iš žmonių. Ypač su dviaukščiais autobusais su vienomis durimis, pro kurias ir įlipama ir išlipama... Kodėl į tramvajus neįlaipina pro priekines duris?

                    Kelionė Vilniuje užtruks ilgiau ne 5 ar 10 minučių, o daugiau. Tik sulaukim rugsėjo. Žinoma, po kelių savaičių,tikrai garantuoju, jog keisis VT grafikai. Ir patys pamatysime, kad jie bus labiau ištempti. O grafikai nebus sutankinti.
                    Populiariausių maršrutų važiavimo iš vienos galinės stotelės iki kitos laikas mažiausiai 20 min pailgės. Taip netgi savivaldybė nurodė savo skaičiavimais. Tai tikrai pakankamas pailgėjimas, kad susimąstyti naujosios tvarkos būtinumu Vilniuje.

                    Maskvoje į priekines duris reikia lipti netgi į tramvajus (!), ne tik į autobusus ir troleibusus. Tai jau visiška nesąmonė- juk tramvajai kartais būna sukabinti iš 2-3 vagonų. Tai, pasirodo, žmogui reikia grūstis per kelis vagonus į patį galą, jei ten yra laisviau. Na, sunkiai protu suvokiama tokia nesąmonė kaip lipimas pro priekines duris įtramvajus!
                    Apskritai, manau su tokiais keleivių srautais (konkrečiau- su tokia transporto apkrova, kuri Vilniuje netgi nesisapnavo) sunkiai įmanoma priekinių durų tvarka Maskvoje. Manau, ši tvarka Rusijos sostinėje nepasiteisino ir žmonėms neatneša nieko, išskyrus kasdienį kankinimąsi keliaujant į darbą, o iki šiol Maskvoje pro priekines duris laipinama tik dėl lengvąjį pinigą mėgstančios biurokratinės valdžios.
                    Paskutinis taisė Vilnietizz; 2010.07.19, 14:46.
                    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                    Marsrutai.lt tinklaraštis!
                    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                    Comment


                      Parašė tricky_kid Rodyti pranešimą
                      Man tai keista, kad taip aršiai ginama sistema, kuri yra tarsi utopinė ir manau gali veikti tik 3 atvejais:

                      a- totalus komunizmas - transportas nemokamas (realiuaisias)
                      b- visi žmonės turi mikroschemas - implantus ir pinigai nuskaitomi automatišai (ir į minusą)
                      c- visi žmonės yra itin sąžiningi ir gražiai žymi bilietus (totali utopija)
                      O aš visai nesistebiu, kad insideriai (kiek galima spręsti iš žinučių - dirbantys kažkur VT sistemoje arba šalia) šiame forume priešinasi. Juk tai natūralu:

                      1) prie senos sistemos visi buvo pripratę, ji kažkaip veikė, viskas buvo aišku, o čia dabar keisti kažką reikia, "gardelius" perdarinėti, komposterius permontuoti, lipdukus lipinti, visokias netikėtas problemas spręsti...
                      2) reforma - tai kartu ir pripažinimas, kad senoji sistema buvo netinkama. Taigi "atsakingi specialistai" gina savo mundurą, kad viskas buvo gerai, puiku ir nuostabu, o jeigu kas ir buvo negerai, tai kaltas "mentalitetas" ir "ekonomikos lygis".
                      3) specialistai linkę užsiciklinti ties smulkmenomis, kurios, pažiūrėjus į problemą bendriau, nėra tiek svarbios kiek jiems atrodo. Geras pavyzdys - įlipimo laikas ir iš to sekantys baubai apie valandinius vėlavimus.

                      Comment


                        Kaip suprantu, trumpų terminų bilietų (dienos, kelių dienų) projektas žlugęs?
                        http://www.nikasmorozov.lt

                        Comment


                          Parašė Nikas Rodyti pranešimą
                          Kaip suprantu, trumpų terminų bilietų (dienos, kelių dienų) projektas žlugęs?
                          Kad jau seniai Vilniuje yra 1, 3 ir 10 parų bilietų rūšys.
                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                          Comment


                            O, geras. Ir kaip jie aktyvuojami? Touchsreeniniai komposteriai jau veikia?
                            http://www.nikasmorozov.lt

                            Comment


                              Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                              Tie ekranai skirti važiuojantiems AUTOMOBILIU ! ir juose rodomi pranešimai apie naują lipimo į autobusus tvarką.
                              O aš apie juos buvau visai pamiršęs ir pamaniau, kad kalbama apie stotelėse esančias švieslentes.
                              Parašė Nikas Rodyti pranešimą
                              O, geras. Ir kaip jie aktyvuojami? Touchsreeniniai komposteriai jau veikia?
                              Ne joks geras, jau šitos rūšys galioja apie metus. Galioja 1, 3 ar 10 parų nuo bilieto rūšies įsigijimo laiko. Papildomai kol kas aktyvuoti nereikia. O tai, kad nežinai, manęs nestebina - daug lietuvių mėgsta skųstis ir verkšlenti, kad blogai, nors visai nemato, nežino ir net nenori sužinoti, kad jau yra padaryta.
                              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                              Comment


                                Nesamonę. Ir kortelę reikia pirkti. O valandinių bilietų įvesti nežada?
                                http://www.nikasmorozov.lt

                                Comment


                                  Parašė Nikas Rodyti pranešimą
                                  Nesamonę. Ir kortelę reikia pirkti. O valandinių bilietų įvesti nežada?
                                  Tai galima pirkti popierinius 1 paros bilietus. Tokius Vilniuje platina jau labai daug metų. Žada...
                                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                  Comment


                                    Parašė tricky_kid Rodyti pranešimą
                                    Gal ir tyčiojasi, bet užtat sugeba reguliariai atnaujinti autobusų parkus naujais autobusais su kondiocionieriais (nors dažnai jie neveikia), nes surenkami pinigai ...
                                    Tikslas turėti kuo didesnį pelną paslaugos kokybės sąskaita. Nauji autobusai dar nereiškia visapusiškai kokybiškos paslaugos. Kadangi Londone autobusų kompanijos yra pirvačios, tai nei kiek nestebina. Ir joms sudaryta palanki aplinka lobti, nes automobilių eismas centrinėje dalyje, kur didžiausi kelevių srautai, ribojamas. Vykti automobiliu brangu, o kai kur ir iš viso negalima. todėl belieka VT arba ėjimas pėsčiomis. Taksi brangus, dviračiu iš kito miesto pakraščio irgi neatvažiuosi... Konkurencija tarp vežėjų vyksta tik gaunant aptarnauti maršrutus. Maršrutus nustato miesto valdžios institucijos...

                                    Parašė deep'as Rodyti pranešimą
                                    Visokiuose Londonuose dviaukščiai autobusai turi dvejas duris, pro vienas įlipama, pro kitas išlipama. Visas šis procesas vyksta pakankamai sparčiai, priglaudžiant elektroninį bilietą vadinamą oyster. Tai ne pasityčiojimas, o nepakeičiama tvarka. Dar paklausk kodėl į metro pro priekines duris nelaipinama
                                    O kodėl nelipama?

                                    Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                                    O aš visai nesistebiu, kad insideriai (kiek galima spręsti iš žinučių - dirbantys kažkur VT sistemoje arba šalia) šiame forume priešinasi. Juk tai natūralu:

                                    1) prie senos sistemos visi buvo pripratę, ji kažkaip veikė, viskas buvo aišku, o čia dabar keisti kažką reikia, "gardelius" perdarinėti, komposterius permontuoti, lipdukus lipinti, visokias netikėtas problemas spręsti...
                                    2) reforma - tai kartu ir pripažinimas, kad senoji sistema buvo netinkama. Taigi "atsakingi specialistai" gina savo mundurą, kad viskas buvo gerai, puiku ir nuostabu, o jeigu kas ir buvo negerai, tai kaltas "mentalitetas" ir "ekonomikos lygis".
                                    3) specialistai linkę užsiciklinti ties smulkmenomis, kurios, pažiūrėjus į problemą bendriau, nėra tiek svarbios kiek jiems atrodo. Geras pavyzdys - įlipimo laikas ir iš to sekantys baubai apie valandinius vėlavimus.
                                    Kokie dar insideriai? Parodyk pirštu!

                                    Smulkmenos sukuria dideles problemas. Kelionės greitis (laikas, sugaištas važiuojant iš taško A į tašką B, įskaitant ir persėdimo laiką) yra pagrindinis kriterijus, pagal kurį vertinamas VT patrauklumas. Kodėl buvo tiek pezama apie tramvajų, apie metro? Atseit jie įgalintų nuo taško A iki B nuvažiuoti greičiau. Nors su tokiais keleivių srautais kaip Vilniuje puikiai gali susitvarkuti autobusai ir troleibusai ir pervežti kelevius taip pat gretai, kaip tramvajus ar metro. Tik reikia panaikinti kliūtis, kurios trukdo didinti dabartinio VT greitį. Priešingai, kliūtys yra ne naikinamos, o sudaromos naujos.


                                    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                    Populiariausių maršrutų važiavimo iš vienos galinės stotelės iki kitos laikas mažiausiai 20 min pailgės. Taip netgi savivaldybė nurodė savo skaičiavimais. Tai tikrai pakankamas pailgėjimas, kad susimąstyti naujosios tvarkos būtinumu Vilniuje.

                                    Maskvoje į priekines duris reikia lipti netgi į tramvajus (!), ne tik į autobusus ir troleibusus. Tai jau visiška nesąmonė- juk tramvajai kartais būna sukabinti iš 2-3 vagonų. Tai, pasirodo, žmogui reikia grūstis per kelis vagonus į patį galą, jei ten yra laisviau. Na, sunkiai protu suvokiama tokia nesąmonė kaip lipimas pro priekines duris įtramvajus!
                                    Apskritai, manau su tokiais keleivių srautais (konkrečiau- su tokia transporto apkrova, kuri Vilniuje netgi nesisapnavo) sunkiai įmanoma priekinių durų tvarka Maskvoje. Manau, ši tvarka Rusijos sostinėje nepasiteisino ir žmonėms neatneša nieko, išskyrus kasdienį kankinimąsi keliaujant į darbą, o iki šiol Maskvoje pro priekines duris laipinama tik dėl lengvąjį pinigą mėgstančios biurokratinės valdžios.
                                    Maskvoje yra tik du trijų sekcijų tramvajai su "armonika". Vienas iš jų yra modernizuota Tatra 3T, kuriai padaryta speciali žemagrindė sekcija per vidurį. Į šį tramvajų leidžiama įlipti ir per žemagrindės vidurinės sekcijos duris.
                                    Kitas - eksperimentinis rusiškas 71-630 serijos žemagrindis tramvajus su durimis iš abiejų vagonų pusių. Į jį taip pat leidžiama įlipti per vidurinės sekcijos duris.
                                    Žinoma, į tramvajus, kurie važinėja sukabinti, yra įleidžiama pro kiekvieno vagono priekines duris.

                                    Bet visgi su tramvajais yra marazmas. Juk du sukabinti tramvajaus vagonai ar tie trijų sekcijų yra gerokai ilgesni už dvigubus autobusus. Ar tramvajaus vairuotojas gerai mato, kad pro galines duris lipa zuikiai? Kažin. Ypač tamsoje.

                                    Comment


                                      Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                      Paprastai vaikai eina į arčiausiai esančią mokyklą, todėl važiuoti niekur nereikia (visus 12 metų į mokyklą ėjau pėsčiomis). Būreliai irgi labai dažnai būna toje pačioje mokykloje.
                                      Dabar pažiūrėkime. Daugiau negu pusė VT keleivių moka ne visą kainą (net atmetus vaikus iki 7 metų). Kiti moka visą kainą, net permoka, nes bilietą perka ne kioske, o iš vairuotojo. Tačiau VT vis tiek nuostolingas. Klausimas — kuo padengiami tie nuostoliai. Ak taip, taip, kam ir klausti — iš biudžeto. Pala pala, o iš kur biudžetas gauna? Ak žinoma — surenkama iš mokesčių mokėtojai. Tai kaip čia gaunasi — moku už VT dvigubai, nes esu jaunas dirbantysis ir moku mokesčius? Ir dar man sako — įsiklausykite — VT yra pigiau negu asmenininis transportas. Gal ir pigiau, bet kieno sąskaita? Dar įvertinkime, kad laikas = pinigai, ir VT su savo „stulbinamais“ greičiais išvis nublanksta.
                                      Ne, negalvokite, kad aš prieš VT. Aš esu prieš keleivių diskriminavimą. Jaunas dirbantysis užima tiek pat vietos kiek pensininkas ar invalidas, o suteikiama paslauga yra visiškai vienoda. Tai kodėl tas dirbantysis privalo mokėti dvigubai? Ir kas yra valstybės prioritetas — jauni dirbantieji (tegul bus vaikų tėvai), pensininkai ar invalidai? Tai ko stebitės dėl emigracijos? Ar invalidai ir pensininkai masiškai emigruoja?
                                      Nenoriu tuščiai ginčytis ne tam skirtoje temoje. Suprask, dėl to, kad VT yra prastas ir dalis žmonių juo nesinaudoja, lengvatininkai nėra nei kiek kalti. Ir lengvatų panaikinimas neišgelbės VT bei nepaskatins juo naudotis žmonių.

                                      Comment


                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                        Suprask, dėl to, kad VT yra prastas ir dalis žmonių juo nesinaudoja, lengvatininkai nėra nei kiek kalti. Ir lengvatų panaikinimas neišgelbės VT bei nepaskatins juo naudotis žmonių.
                                        Jokiu būdu nekaltinu lengvatininkų. Juk aiškiai išsireiškiau, kad tai yra Seimo priimtų įstatymų kaltė, kurie suteikia naudotis ta pačia paslauga tik tam tikroms žmonių grupėms už gerokai (dvigubai ir daugiau) mažesnę kainą; nepaisant to, kad ši paslauga ir taip yra nuostolinga. Net jeigu savivaldybė apmokėtų visas lengvatas, Vilniaus VT vis tiek dirbtų nuostolingai (tik šie nuostoliai būtų gerokai mažesni, ir efektyviau valdant turtą bei išnaudojant reklamos galimybes galbūt net panaikinti), ir tiems patiems mokesčių mokėtojams, kurie jau ir taip sumokėjo visą kainą, tektų vėl mokėti už tą pačią paslaugą, nors nemaža dalis tų mokesčių mokėtojų ta paslauga net nesinaudoja. Pvz kokia nauda iš VT žmogui, kuris gyvena Aukštųjų Panerių pietinėje dalyje (Baltosios Vokės, Juodšilių, Vasarotojų, Kadugių, Miško, Moksleivių gatvės) arba Bajoruose (Vandenio, Mokslininkų, Šaulių, Chodkevičiaus gatvės) arba Verkių gatvėje prie Neries? VT iki tų vietų apskritai nevažiuoja, o nuostolius reikia padengti visiems. Tai argi čia ne diskriminacija — sudarytos sąlygos naudotis daugumai, daugumos dauguma turi teisę važiuoti gerokai pigiau ir už tai gauti tą pačią kokybę, o štai apmokėti reikia visiems, kurie moka mokesčius. Paradoksas tas, kas dauguma mokesčių mokėtojų nesinaudoja savivaldybės VT — važiuoja asmeniniu automobiliu, taxi arba privačiais autobusais/mikroautobusais, gal kai kurie nueina pėsčiomis/važiuoja dviračiu. Toks dirbtinis kainų iškraipymas verčia žmones naudotis paslauga ne pagal poreikius, o pačius mokiausius net atgraso nuo jos. Ir kodėl paskui stebimės, kad VT nuostolingas ir keleivių srautai vis mažėja?
                                        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                        Comment


                                          Žinai, tokia logika veda tik prie to, kad kiekvienas už absoliučiai viską turi susimokėti pats.
                                          Mano tėvai gyvena gatvėje, kuri jau daugiau nei 50 metų neasfaltuota. Nors mokesčius moka jos gyventojai... Arba tūloje rajono savivaldybėje, vienkiemyje, gyvena žmonės. O štai rajono centre gatvės apšviečiamos. Irgi iš jų sumokėtų mokesčių. Dalis gyventojų važinėja automobiliais ir jiems aktualu, kad gatvės mieste būtų valomos. O kodėl iš jų mokesčių turėtų būti valomi šaligatviai ir dar kokiame nors miesto užkampyje?
                                          Ar manai, kad kainų neiškraipo privatus verslas, vieniems siūlydamas tam tikras akcijas, nuolaidas, o kitiems - ne? Dažnai nuostolingą veiklą padengia pelninga, o pelnas gaunamas ne visų, o tik tam tikrų vartotojų sąskaita.
                                          Paskutinis taisė Al1; 2010.07.19, 20:03.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X