Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Dėkoju už tikrai didelį darbą . Norėčiau tik pridurti, kad 2, 7, 19, 42 jau nebėra taip apkrauti, kaip buvo anksčiau, tačiau išliko reisų, kurie važiuoja pilnutėliai. 74 maršrute galima palikti ir trumpus autobusus, nes ten yra pakankamas laiko rezervas. Beje, ar tikrai 52A būna toks pilnas, kaip yra parašyta
    Viešojo transporto temų rodyklė >>

    Comment


      Pritariu Vilnietizz. 36-me maršrute keleivius per priekines durys galima įlaipinti nuo Lapkričio 1 d., iki Kovo 31 d., 76-me visada.
      Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

      Comment


        Kai jau veiks naujoji įlaipinimo tvarka. Nufilmuokite arba nufotografuokite arba kaip nors kitaip ją užfiksuokite.
        Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

        Comment


          Vilnietizz, gerai, kad nepatingėjai surašyti.
          Pasiūlymas laipinti į dalį VT pro priekines duris, į dalį pro visas, be to į kai kuriuos laipinti pro priekines duris tik ne piko metu ar savaitgaliais nėra praktiškai realizuojamas. Nes tokia tvarka sukels didelį chaosą ir žmonės tiesiog nežinos pro kur įlipti į vienus ar kitus autobusus vienu ar kitu dienos metu ar savaitės dienomis.
          Norint įdiegti miškrią įlaipinimo tvarką reikia minimizuoti variantus - į vienų maršrutų VT įleisti visada tik pro priekines duris, į kitų - per visas. Daugiau įlaipinimo variantų tik pridarys problemų.
          Bet kad keleiviai lengviau atskirtų maršrutus, reikia juos pernumeruoti. Tarkim, į šimtuosius įlaipinama tik pro priekines duris, į likusius - pro visas.
          Dėl VT durų įlipimo išlipimo paženklinimo autobusai turėtų būti suskirstyti į dvi kolonas - vieni, atitinkamai paženklinti, aptarnauja maršrutus, kuriuos įlaipnimas tik pro priekines duris, kiti, vėlgi, atitinkamai paženklinti, aptarnauja maršrutus, kuriuose galioja dabartinė įlaipinimo tvarka. Praktiškai, reikėtų suvesti vos ne viską iki to, kad dvigubi autobusai aptarnautų tik tuos maršrutus, į kuriuos įlaipinama pro visas duris. Su dvigubais autobusais tikrai bus daugybė problemų įvedus naująją tvarką. Jie važinėja tokiais maršrutais, kur dideli keleivių srautai.

          Comment


            Parašė rufas...tr
            Manyčiau, kad geriau būtų nurodyti ne maršrutus, kurie galėtų/negalėtų laipinti per priekines duris, o stoteles, kuriuose privaloma laipinti per priekines duris ir kuriose būtina atidaryti visas duris. Juk gana aiškiai matosi, kur lipa daug žmonių ir kur įlipa vos vienas kitas... Apskritai tas stoteles galima būtų pažymėti specialiais ženklais, kad vairuotojas be jokių filosofijų galėtų pasirinkti tinkamą durų atidarymo variantą.
            Keleivių srautai stotelėse irgi kinta. Net ir piko metu. Be to vienoje ir toje pačioje stotelėje į vienus autobusu įlipa daug keleivių, į kitus - nedaug.

            Comment


              Parašė Mettal Rodyti pranešimą
              Dėkoju už tikrai didelį darbą . Norėčiau tik pridurti, kad 2, 7, 19, 42 jau nebėra taip apkrauti, kaip buvo anksčiau, tačiau išliko reisų, kurie važiuoja pilnutėliai. 74 maršrute galima palikti ir trumpus autobusus, nes ten yra pakankamas laiko rezervas. Beje, ar tikrai 52A būna toks pilnas, kaip yra parašyta
              Atsiprašau, su 52A tiesiog suklydau

              Žinoma, jis patenka į kategoriją, kur naujoji tvarka turėtų galioti globaliai.

              Taip pat ištaisiau 55 maršrutą. Visgi manau, kad darbo dieną įlipimas per priekines duris jame sunkiai įmanomas

              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
              Vilnietizz, gerai, kad nepatingėjai surašyti.
              Pasiūlymas laipinti į dalį VT pro priekines duris, į dalį pro visas, be to į kai kuriuos laipinti pro priekines duris tik ne piko metu ar savaitgaliais nėra praktiškai realizuojamas. Nes tokia tvarka sukels didelį chaosą ir žmonės tiesiog nežinos pro kur įlipti į vienus ar kitus autobusus vienu ar kitu dienos metu ar savaitės dienomis.
              Norint įdiegti miškrią įlaipinimo tvarką reikia minimizuoti variantus - į vienų maršrutų VT įleisti visada tik pro priekines duris, į kitų - per visas. Daugiau įlaipinimo variantų tik pridarys problemų.
              Bet kad keleiviai lengviau atskirtų maršrutus, reikia juos pernumeruoti. Tarkim, į šimtuosius įlaipinama tik pro priekines duris, į likusius - pro visas.
              Dėl VT durų įlipimo išlipimo paženklinimo autobusai turėtų būti suskirstyti į dvi kolonas - vieni, atitinkamai paženklinti, aptarnauja maršrutus, kuriuos įlaipnimas tik pro priekines duris, kiti, vėlgi, atitinkamai paženklinti, aptarnauja maršrutus, kuriuose galioja dabartinė įlaipinimo tvarka. Praktiškai, reikėtų suvesti vos ne viską iki to, kad dvigubi autobusai aptarnautų tik tuos maršrutus, į kuriuos įlaipinama pro visas duris. Su dvigubais autobusais tikrai bus daugybė problemų įvedus naująją tvarką. Jie važinėja tokiais maršrutais, kur dideli keleivių srautai.
              Sutinku su tavimi. Taip, turi būti griežtai nustatyta, kuriuose maršrutuose įlaipinama pro priekines duris, o kuriuose- pro visas. Makaliojimas "savaitgalį vienaip, darbo dieną- kitaip" iš tiesų nieko, išskyrus painiavos, neduotų. Juk kasdien nekeisi lipdukų ant durų. Bet kol kas savo sąrašą aš kūriau atsižvelgdamas į realią srautų padėtį, o ne painiavos buvimą/nebuvimą.

              Dabartinis tvarkos įvedimo būdas, įsigaliosiantis nuo poryt irgi sukels nemažai painiavos, jau be to, kad bus įgyvendintas nelabai apgalvojus galimas pasekmes, pamiršus minusus bei gan paskubėjus . Na, apie dabartinio būdo prigijimą Vilniaus atžvilgiu jau daug kalbėjom. Dėl painiavos- štai:

              Mums svarbiausia yra keleivių patogumas. Jei susiklostys situacija, kai norint sutaupyti laiko patogiausia būtų keleivius įleisti per visas autobuso duris, sprendimą jas atidaryti priims vairuotojas.
              (http://www.pirmosiosdurys.lt/duk.html)

              Vienas Dievas žino, kaip žmonės bus informuojami, kada lipti pro priekines duris, o kada pro visas. Nėra griežto taisyklės taikymo apibrėžimo, kas būtina tokioje srityje, kaip Viešasis transportas, o vairuotojams palikta galimybė tvarkytis savo nuožiūra. Greičiausiai vairuotojai nesuks sau galvos ir toliau dirbs pagal esamą tvarką bent jau darbo dieną- juk algos jiems niekas nedidins, o kontrolierių liks tik 10.
              Žodžių, dar daug užduočių, susijusių su tinkamu sistemos taikymu Vilniuje, nėra išspręsta, neieškota tinkamiausių Vilniui problemos sprendimo būdų (o nemažai iš jų buvo pasiūlyti šiame forume), o nauja tvarka įsigalios jau poryt. Che

              Beje, troleibusai jau lygtais visi sužymėti, o autobusų su plytom prie galinių durų mačiau tik vieną kitą. Ot bus jiems vargu 300 autobusų per vieną naktį perklijuoti
              Paskutinis taisė Vilnietizz; 2010.07.13, 22:42.
              Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
              Marsrutai.lt tinklaraštis!
              SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

              Comment


                Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                Troleibusai:

                Iš esmės troleibusai Vilniuje perveža didžiausią keleivių dalį. Vilniuje nėra troleibusų maršrutų, kurie nebūna perpildyti. Gal tik 5, 13, 14 ir 20 mažiau apkrauti. Juose galima pabandyti įgyvendinti naująją tvarką savaitgaliais. Kituose, mano nuomone, turėtų likti esama tvarka visomis savaitės dienomis.
                Dėl 5 abėjočiau, o va 18 ir 18A turbūt būtų mažiausiai apkrauti iš visų.

                Comment


                  Nepatingėjau ir keturias dienas (rytinis ir vakarinis pikas ir dienos metu; ana ir ši savaitė) paskyriau patyrinėti įlaipinimą ir išlaipinimą pro visas duris Vilniuje.

                  Pateikiu apibendrintus rezultatus ir iš jų sekančias savo išvadas apie tai, kokios pasekmės laukia perėjus prie įlaipinimo pro priekines duris tvarkos.

                  Taigi, stebėjau ir važinėjau troleibusais ir autobusais, eksperimentavau su įlipimu, bilietų pirkimu.

                  Dažniausiai šiuo metu į visus autobusus ir troleibusus yra įleidžiama bei išleidžiama per 2 duris. Solarių ir naujųjų Volvo autobusų priekinės nenaudojamos visai, Karosų taip pat. Škodų ir kitų autobusų priekinės naudojamos retokai.

                  Minimali vidutinė įlaipinimo ir išlaipinimo trukmė yra 5 sekundės. Nuo durų skaičiaus nepriklauso, nes tiek užgaištama kai įlipa ir išlipa apie 5 žmones net per vienas duris. Greičiau nelabai pavyksta net jei įlipa ir išlipa vos 1-2 žmonės. Kai kuriais atvejais užgaištama iki 3 sekundžių. Bet tik tuomet, kai keleiviai skuba ir vairuotojai skuba uždaryti duris bei pajudėti iš stotelės.

                  Tik išlipimas 5-10 keleivių užtunka 3-5 sek.
                  Tik įlipimas 5-10 keleivių užtrunka 5-7 sek.
                  Vidutiniškai 1-5 keleivių išlipimas ir 1-5 įlipimas užtrunka 5-8 sekundes.
                  Vidutiniškai 5-10 keleivių išlipimas ir 5-10 įlipimas užtrunka 12-17 sekundžių.
                  Beveik nepriklauso, ar 5 išlipa, o 10 įlipa, ar 10 išlipa, o 5 įlipa.
                  Vidutiniškai 10-15 keleivių išlipimas ir 10-15 įlipimas užtrunka 20-25 sekundes.
                  Vidutiniškai 15-20 keleivių išlipimas ir 15-20 įlipimas užtrunka 25-35 sekundes.
                  Jei virš 20 įlipa ir išlipa, tai 40-50 sek.


                  Kai įlipančių ir išlipančių skaičius skiriasi kelis kartus

                  Jei išlipa 10-15, o įlipa 5-7 žmonės, tai užtrunka 17-20 sek.
                  Jei išlipa 15-20, o įlipa apie 5-7, tai maždaug 20-25 sek.
                  Jei išlipa apie 20-25, o įlipa apie 5-7, tai užtrunka 25-30 sek.
                  Jei išlipa apie 5-7, o įlipa apie 10-15, tai užtrunka 18-22 sek.
                  Jei išlipa apie 5-7, o įlipa apie 15-20, tai užtrunka 25-30 sek.
                  Jei išlipa apie 5-7, o įlipa apie 20-25, tai užtrunka 30-35 sek.
                  Jei išlipa apie 1-5, o įlipa apie 10-15, tai užtrunka 13-17 sek.
                  Jei išlipa apie 1-5, o įlipa apie 15-20, tai užtrunka 22-25 sek.
                  Jei išlipa apie 10-15, o įlipa 1-5, tai užtrunka 13-17 sek.
                  Jei išlipa apie 15-20, o įlipa 1-5, tai užtrunka 20-23 sek.




                  Tokie laikai, kai nėra stabdančių. Bet kai rėplioja kokios bobulytė, tai vien dėl jos laikai pailgėja 1,5-2 kartus. Ir visai nesvarbu, ar įlipa, ar išlipa. Tačiau jei keleivių nedaug, iki 5-7, tai ilgiau 20 sek. net ir su bobulyte visas įšlapinimas-įlaipinimas neužtrunka, nes dalis keleiviai perbėga prie kitų durų.
                  Vežimėliai gan greitai iškeliami. Dvi mamos su vežimėliais važiavo viename autobuse. Abiejų išlipimas per vienas duris užtruko 5 sekundes. Tiesa, joms padėjo keleiviai. Įlaipinimas užtruktų ilgiau.

                  Eksperimentai su įlipimu pro priekines duris ir bilieto pasižymėjimu. Aš užtrukau 3-4 sekundes. Įlipimas pro priekines duris, bilieto pirkimas mokant be grąžos ir jo pažymėjimas – 10-12 sekundžių. Tas pat, bet jei vairuotojas duoda grąža autobusui ar troleibusui stovint – 30-40 sekundžių. Visais atvejai bandžiau po 4 kartus. Žymint bilietą Škodose, praktiškai niekas praeiti lygiagrečiai negali. Perkant tuo labiau užstojamas praėjimas.

                  Aš užtrukau ganėtinai trumpai. Seni žmonės krapštysis ilgiau. Vien tik bilieto pasižymėjimas (o pensininkai dažniausiai žymi vienkartinius bilietus) užtruks ilgai. Stebėjau, kiek pensininkas ar vyresni užtruko pasižymėti bilietą komposteriu – apie 5 sekundes. Tai čia vien tik procesas - bilieto įdėjimas, paspaudimas, išėmimas. Kartu su įlipimu pro priekines duris užtruks ilgiau.
                  Vidutiniškai iš 5-8 keleivių vienas visada žymi bilietą.

                  Įvertinus visa tai, drįstu teigti, kad įlaipinant pro priekines duris, laikai pailgės 2-3kartus. Du kartai vien tik dėl vienų durų, vietoj dviejų. Dargi per priekines duris praktiškai bus galima įlipti tik eilute po vieną, nes dalies autobusų priekinės durys siauresnės, dalies transporto priemonių vairuotojų kabina trukdys, dalies tiesiog praėjimas toliau į saloną siauras.
                  Vien tik 5 kelevių įleidimas pro priekines duris užtruks minimum 15-20 sekundžių vietoja dabar 5 sek. 10 keleivių - minimum 30-40 sek. vietoj dabar 5-7 sek. 15 keleivių įlipinės apie minutę. O jei dar kokia bobulytė, jei dar kam talonėlis žymint nukris, jei kas dar bilietą pirks, įsibrovęs į troleibusą ar autobusą pirmas...

                  Net ir dabar, vasara, kai keleivių gerokai mažiau (gal dar kiek ir dėl pastarųjų dienų kaitros), tokia tvarka piko metu pailgins stovėjimą stotelėje laiką geriausiu atveju 2 kartus. Rugsėjį šita naujoji tvarka turėtų žlugti, nes autobusai ir troleibusai stovės piko metu stovės po minutę ir daugiau stotelėse.
                  Paskutinis taisė Al1; 2010.07.14, 00:20.

                  Comment


                    Al1, dėkui už atliktą tyrimą Ko gero, tai dar vienas argumentas prieš totalų naujos tvarkos įvedimą. Jei stovėjimo laikas vienoje stotelėje padvigubės, tai visos kelionės laikas tikrai kaip reikiant padidės. Savaitraštyje rusų kalba "Litovskij Kurjerj" skaičiau straipsnį, kuriame parašyta, jog
                    Vilniaus miesto savivaldybė žada, jog vieno pagrindinio maršruto laikas, skirtas nuvažiuoti nuo vienos galinės stotelės iki kitos, pailgės tik ne daugiau kaip 20 min.
                    Geras čia 'tik" ! Jei kelionė iš namų į darbą pailgėja 20 min., čia jau rimtas pailgėjimas. Ir tikrai per didelė kaina už kelis naujos tvarkos pliusus. Juolab, kad pagal 15min.lt straipsnį, įlaipinimas ir išlaipinimas vyks ne vienu metu
                    Paskutinis taisė Vilnietizz; 2010.07.14, 13:46.
                    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                    Marsrutai.lt tinklaraštis!
                    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                    Comment


                      Jau rytoj pamatysime, kaip bus iš tikrųjų vykdoma naujoji įlaipinimo tvarka.
                      Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                      Comment


                        Vilniečiai rengia išbandymą naujai keleivių laipinimo į viešąjį transportą tvarkai


                        http://www.diena.lt/naujienos/miesta...tvarkai-288480

                        P.S. kas rytoj rengiasi eiti stebėti naujos tvarkos pvz: prie Žaliojo tilto ar Stoties?
                        Paskutinis taisė Vilnietizz; 2010.07.14, 17:44.
                        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                        Marsrutai.lt tinklaraštis!
                        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                        Comment


                          Pamatysim... O šiandien, kas norit, galit dabar pasigrožėti troleibusų ir autobusų girlianda užpiltoje T. Narbuto g. (tarp stotelių Žvėrynas ir Panorama)
                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                          Comment


                            Šiek tiek humoro

                            Į viešąjį transportą tik pro priekines duris

                            http://www.karikatura.lt/lt/i-viesaj...iekines-duris/
                            Paskutinis taisė Vilnietizz; 2010.07.14, 18:02.
                            Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                            Marsrutai.lt tinklaraštis!
                            SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                            Comment


                              Šiandien dar mačiau kelias neparuoštas Škodas - su neperdarytomis kabinomis ir be komposterių priekyje. Galbūt nuo rytojaus jas pakeis kiti, perdaryti įlaipinimui pro priekines duris, troleibusai. Škodos paruoštos gerai - komposteriai visose vienoje vietoje, kabinos sumažintos. Su Solariais prasčiau - vienuose komposteriai prie e-bilieto terminalo, kitose ant turėklo prie priekinės sėdynės durų pusėje. Be to nei vianame Solaryje nenuimtas turniketas. Visų troleibusų durys pažymėtos atitinkamais lipdukais.

                              Su autobusais situacija gerokai prastensė. Tik gal kokie 10-15 procentų autobusų durų su lipdukais. Ant kai kurių autobusų priekinių durų vis dar seni lipdukai, draudžiantys įlipimą. Komposerių montavimo vietos visiškai chaotiškos - vienų prie kabinos sienos, kitų - prie e-bilieto terminalo, trečių - ant turėklo prie priekinių durų, ketvirti visiškai be komposterių prie kabinų. Be to ir komposteriai naudojami dviejų tipų - seni, ir nauji, kuriuos reikia visu korpusu palenkti, kad bilietas būtų pažymėtas.
                              Perdarytos tik Karosų kabinos. Volvo autobusuose nenuimti turniketai. Kabinų juose perdaryti nereikia. Visų kitų autobusų, kuriuose yra atskirtos kabinos, pastarosios nėra sumažintos. Taip kad teks įlipinėti pro 1/2 priekinių durų.

                              Comment


                                Parašė centras85 Rodyti pranešimą
                                Kai jau veiks naujoji įlaipinimo tvarka. Nufilmuokite arba nufotografuokite arba kaip nors kitaip ją užfiksuokite.
                                tai pats ta ir padaryk!

                                Comment


                                  Parašė Buss fanas Rodyti pranešimą
                                  tai pats ta ir padaryk!
                                  Nesipeškit, vaikai Nors iš tiesų tai taip - būtų gerai, kad žmonės ne ragintų kitus padaryti, o patys imtųsi iniciatyvos
                                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                  Comment


                                    Na ką gi, nauja era Vilniaus miesto viešajame transporte prasidėjo Nuo šiandien įlipti galima tik pro priekines duris. Pažiūrėjęs situaciją kai kuriose Vilniaus stotelėse bei įsiklausęs į keleivių nuomonę, vieningai pasakyti, ar eksperimentas pavyko, ar ne, negaliu. Kai kuriose stotelėse susidarė milžiniškos eilės, vyravo chaosas, kai kuriose viskas vyko tvarkingai. Kai kurie keleiviai atvirai keiksnojo Vilniaus valdžia, kai kurie santūriai tylėjo, žinodami, kad jau nieko nepakeisi arba palaikydami naują tvarką. Visgi mano kelionė į darbą 26 autobusu vyko bemaž 12-13 min. ilgiau. Centrinėse stotelėse daug žurnalistų, filmuojančių naująją tvarką bei apklausiančių žmones- tai irgi lėtina procesą. Didesnė dalis vairuotojų pirmiausia atidaro priekines duris įlipimui, o tik suleidę visus- išlipimui. Keleivių, besibraunančių per jėgą neteko matyti. Kontrolierių- taip pat, bet iš anksto užjaučių tiems, kas pateko į "dvigubos" kontrolės pančius.

                                    Spaudoje irgi visokių nuomonių.
                                    Na, žodžiu, žiūrėsim kaip bus toliau. Visgi iš pirmo įspūdžio asmeniškai man kol kas nei šilta nei šalta, tačiau nuo rugsėjo tvarka turėtų žlugti. Nes vėluojančio transporto tikrai nemažai.

                                    http://www.diena.lt/naujienos/miesta...a-10-00-288590 čia galima pažiūrėti, kaip Žaliajame tilte vyksta laipinimas pro priekines duris. Tikrai ilgai. Ir tai- į nelabai apkrautą 46 maršrutą. Kas bus troleibusuose ?
                                    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                    Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                    Comment


                                      Tegu seni perdylos mokosi tinkamai vairuoti, o nesivilkti kaip laiduotuvių procesija. Ir tada nei nauja laipinimo tvarka netrukdys, nei kas nors kito. Dar ir grafikus galima bus keisti, tik link dažnesnių reisų ir mažesnio laiko maršrute
                                      http://www.nikasmorozov.lt

                                      Comment


                                        Parašė Nikas Rodyti pranešimą
                                        Tegu seni perdylos mokosi tinkamai vairuoti, o nesivilkti kaip laiduotuvių procesija.
                                        Tu galvoji, kad jie specialiai taip daro? Galvok dar kartą.
                                        Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                        Comment


                                          Man dar kartą galvoti nereikia, aš matęs, kaip gali važiuoti miesto autobusai.
                                          http://www.nikasmorozov.lt

                                          Comment

                                          Working...
                                          X