Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Įsigaliojus naujai tvarkai, vienkartinį bilietą reikės pažymėti prie vairuotojo įrengtame komposteryje. Turintieji nuolatinius, juos galės pridėti prie elektroninio bilieto skydelio ir jei šis pyptelės, vairuotojas žinos, kad bilietas papildytas. O neturintieji talonėlio jį galės pirkti iš vairuotojo.
    Šaltinis: Savaitė su TV Nr. 27 2010 Liepos 7 d.
    Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

    Comment


      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
      1989 m. vien tik autobusais mieste buvo pervežta 141 mln. keleivių. Turint omenyje prastą keleivių kontrolę tais laikais, tai realiai keleivių galėjo būti pervežta kokiu trečdaliu daugiau. Troleibusai pervežė dar daugiau nei autobusai. Taigi, bendras keleivių srautas turėjo būti per 300 mln. per metus. Pernai pervežta iš viso tik 193 mln. Jei skaičiuosime, kad keleivių mažėjo tiesiškai, 1998m., jų turėjo būti apie 250 mln. Transporto priemonių skaičius maršrutuose - 1989 m. autobusų apie 300-330. Troleibusų nežinau, gal apie 230. Apie autobusus duomenys iš VAP knygos.
      2010 (sausį) troleibusais pagal "Troleibusų parko" duomenis keleivių darbo dieną pervežama apie 213 tūkst. Autobusai prieš krizę perveždavo apie 300 tukst. darbo dienomis. Naujų duomenų nėra. Taigi, bendrai per darbo dieną pervežama ne daugiau 500 tūkst. O bendrai VT (+mikroautobusai, privatūs autobusai ir neapskaityti zuikiai) naudojasi per pusė milijono keleivių.
      Teko neseniai užmatyti 1985 metų skaičius. Tais metais Vilniuje troleibusais pervežta 183,7 mln. keleivių, autobusais- 125,5 mln.
      Troleibusų parkas tais metais disponavo 270 troleibusų. Bendras 17 maršrutų ilgis sudarė 330 km.
      http://m.lrytas.lt/-1308629241130735...ms-belieka.htm

      Comment


        Parašė Buss fanas Rodyti pranešimą
        Nelabai suprantu vieno fakto..kodel "Toks'as", na galbut ir kai kurie kiti AP laikas nuo laiko keicia savo masinu VN ? Pastebejau jog Setros DT328,garaz.nr.28, VN ka tik pakeistas i serija FAR (buvo DRA) ir atkreipkite demesi,beveik dauguma masinu yra turejusios pries tai kitus VN..jie vis keiciami. Jei susidevi tai sakyciau galima juk uzsakyti is naujo,su ta pacia simbolika..kam juos naujais keisti??
        Mėto pėdas, kad policija nesusektų, jog tai užsienyje vogti autobusai
        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

        Comment


          Parašė centras85 Rodyti pranešimą
          Šaltinis: Savaitė su TV Nr. 27 2010 Liepos 7 d.
          Eilutės bus kaip reikiant. Ar matėt kur sumontuoti komposteriai? Škodose ant pertvaros. Žymintis bilietą keleivis užstos praėjimą ir tuo metu kiti lipti negalės. O jei dar su drebančiomis rankomis, o jei bilietas ant grindų nukris...
          Kai kuriuose Volvo autobusuose komposteris sumontuotas virš e-bilieto terminalo. Vairuotojas nieko nematys, nes keleivis užstos nugara...
          Be to dar daug Škodų neperdaryta. Kaip jie suspės iki kito ketvirtadienio?

          Comment


            Nežinau ar visi naujai montuojami komposteriai vienodi, bet kol kas po poros žymėjimų įspūdis toks, kad jie kitokie nei senieji ir kad pažymėtas talonas lieka ant "spyglių", t.y. reikia dar kurį laiką sugaišti jį iškrapštant iš komposterio. Būtų nieko tokio, jeigu nesusidarytų keleivių eilutė

            Comment


              Karosose komposteriai yra sumontuoti vairuotojo kabinoje. O Volvo autobusuose jie yra sumontuoti prie pat priekinių durų. O kituose, kur yra pertvaros tarp vairuotojų ir keleivių yra sumontuoti prie bilietų pirkimo stalčiaus. Beveik visuose autobusuose jie yra sumontuoti skirtingai.
              Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

              Comment


                Parašė andres Rodyti pranešimą
                Nežinau ar visi naujai montuojami komposteriai vienodi, bet kol kas po poros žymėjimų įspūdis toks, kad jie kitokie nei senieji ir kad pažymėtas talonas lieka ant "spyglių", t.y. reikia dar kurį laiką sugaišti jį iškrapštant iš komposterio. Būtų nieko tokio, jeigu nesusidarytų keleivių eilutė
                Kai kurie komposteriai yra kitokie, bet tokia konstrukcija Vilniuje panaudota jau prieš kelis metus. Nesėkmingai. Tai komposteriai, kuriuose nėra liežuvėlio bilieto pažymėjimui. Reikia palenkti visą komposterį, kad bilietas būtų pažymėtas.

                Comment


                  Įsigaliojus naująjai įlipimo tvarkai pirmiausia vairuotojas sulaipins keleivius į autobusą arba į troleibusą, baigęs sulaipinimą. Tada atidarys durys keleivių išlaipinimui. Plačiau paskaitysite www.15min.lt/vilnius
                  straipsnis vadinasi Vairuotojai piktinasi naująja įlipimo tvarka (nuotraukos) 2010 06 23
                  Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                  Comment


                    Parašė rufas...tr
                    ...na ir tokie kadrai kaip rufas...tr palauks kol atidarys kitas duris ir tiesiog nachališkai brausis vidun. Retorinis klausimas - ką darys keleivis, kuris bėga į troleibusą, kai sulaipinimo procedūra jau baigta? Ir ypač, jei bėgama troleibuso judėjimo kryptimi (t.y. iš galo į priekį)?
                    Kvailas ar nežinantis tvarkos - brausis pro artimiausias duris, o protingas ir kultūringas, gerbiantis sistemą ir ją vykdančius asmenis - eis iki priekinių durų ir lauks, kol jas pravers vairuotojas.
                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                    Comment


                      Parašė amiko Rodyti pranešimą
                      Mėto pėdas, kad policija nesusektų, jog tai užsienyje vogti autobusai
                      va cia tai gerai pasakyta

                      Comment


                        Tai, kad Vilniaus vairuotojai greičiau iš panosės nuvažiuos nei atidarys priekines durys. Šiandien apie 10:30 val., 53 ties Žalgirio St. mačiau vieną Karosa kuris jau naudoja priekines durys keleivių įlaipinimui, išlaipinimui.
                        Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                        Comment


                          Jeigu pakeisti valstybiniai numeriai, reiškia, kad senieji buvo pamesti.
                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                          Comment


                            Vilniaus troleibusai per kaitrą - karštesni už pirtį
                            Lietuvą užgulusią karščio bangą geriausiai pajuto į Vilniaus autobusus ir troleibusus įlipę žmonės. Nors dauguma naujesnių Vilniaus troleibusų turi oro kondicionavimo sistemas, tačiau dėl neaiškių priežasčių jos neveikia. Keleiviai per kelias akimirkas pasijunta lyg pirtyje.

                            Kodėl į per karštį Vilniaus troleibusuose keleiviai yra priversti trokšti, dusti ir net alpti, bendrovės „Vilniaus troleibusai“ generalinis direktorius Vidmantas Romualdas Striška lrytas.lt žurnalistams pirmadienį negalėjo atsakyti.

                            Vairuotojai anksčiau yra pastebėję, kad dalis keleivių vos įlipę į troleibusą puola atidarinėti langų ir taip sugadina sąlygas orui kondicionuoti. Vairuotojai nesugeba atgrasinti visų keleivių nuo panašių sumanymų.

                            Nemalonią staigmeną pateikė eksperimentinis troleibusas „Vytautas“ iš Baltarusijos. 4-uoju maršrutu važinėjanti transporto priemonė ne tik tvanki, bet ir ankšta, joje mažai vietų atsisėsti, vos dvejos durys.

                            Lrytas.lt žurnalistui „Vytautą“ teko išbandyti šeštadienį. Lukiškių aikštėje sustojęs troleibusas orą iš aplinkos traukė pro atdarus langus. Kondicionavimo sistema viduje bandė silpnai kedenti orą, tačiau iš to jokios naudos nebuvo. Keli keleiviai tik liūdnai svarstė, kas būtų, jeigu į troleibusą įliptų 40 ar daugiau žmonių, kaip būna piko valandomis.

                            Comment


                              Parašė amiko Rodyti pranešimą
                              Kas 20 min., tai čia labai retai, o ne dažnai... Gal nusprendė važinėt rečiau, o gal ir nebevažinės visai. Keleivių juk sumažėję dabar.
                              Keleivių tai iš tiesų sumažėję. Bet naikinti
                              maršrutą praėjus tik 2 dienom po paleidimo, yra keistoka. Per tokį laikotarpį nenustatysi nei maršruto pajamingumą, nei populiarumą. Tam reikia laiko.

                              Parašė centras85 Rodyti pranešimą
                              Įsigaliojus naująjai įlipimo tvarkai pirmiausia vairuotojas sulaipins keleivius į autobusą arba į troleibusą, baigęs sulaipinimą. Tada atidarys durys keleivių išlaipinimui. Plačiau paskaitysite www.15min.lt/vilnius
                              straipsnis vadinasi Vairuotojai piktinasi naująja įlipimo tvarka (nuotraukos) 2010 06 23
                              O kaip gi kitaip ? Jei atidarys visas duris (t.y. priekines įlipimui ir visas kitas išlipimui iš karto), tai betvarkė kils, ypač žinant, kad liks tik 15 kontrolerių ir palaikyti tvarka vargu ar kam pavyks. Bet keleiviams tai reikš tik dar didesnį kelionės trukmės padidėjimą, kas nebus gerai.
                              Paskutinis taisė Vilnietizz; 2010.07.12, 23:57.
                              Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                              Marsrutai.lt tinklaraštis!
                              SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                              Comment


                                Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                Keleivių tai iš tiesų sumažėję. Bet naikinti maršrutą praėjus tik 2 dienom po paleidimo, yra keistoka. Per tokį laikotarpį nenustatysi nei maršruto pajamingumą, nei populiarumą. Tam reikia laiko,
                                Jei bukagalviai sukūrė maršrutą, tai ir elgiasi kaip bukagalviai
                                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                Comment


                                  Tai, kaip jie sulaipins keleivius į perpildytą autobusą ar troleibusą? Sekmadienį ryte 11:10 val., 36 nuo pat Žalgirio St., buvo sausakimšas kitose stotelėse keleiviai negalėjo įlipti. Taip pat mačiau ir daugiau perpildytų kitų maršrutų autobusų ir troleibusų. Keleivius galėtų išlaipinti ten kur leidžiama sustoti ir stovėti, pvz., prie šviesoforų arba prieš stotelę.
                                  Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                                  Comment


                                    Šiandien mačiau du 113 maršruto mikriukus. Vienas važiavo į Santariškes, o kitas į Naująja Vilnia.
                                    Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                                    Comment


                                      Parašė centras85 Rodyti pranešimą
                                      Tai, kaip jie sulaipins keleivius į perpildytą autobusą ar troleibusą? Sekmadienį ryte 11:10 val., 36 nuo pat Žalgirio St., buvo sausakimšas kitose stotelėse keleiviai negalėjo įlipti. Taip pat mačiau ir daugiau perpildytų kitų maršrutų autobusų ir troleibusų. Keleivius galėtų išlaipinti ten kur leidžiama sustoti ir stovėti, pvz., prie šviesoforų arba prieš stotelę.
                                      Autobusas gali įleisti bei išleisti keleivius tik stotelėje. Kitose vietose net įstatymas to neleidžia daryti. Išimtis- nenumatytos situacijos (pvz:eismo įvykis, degimas)
                                      Autobuso perpildymas- ne priežastis išleiddinėti ne stotelėje.
                                      36-ojo sutobuso tvarkaraštis prastai organizuotas, intervalai labai šokinėja. Jį būtina koreguoti, norint tinkamiau sureguliuoti keleivių srautus, kad autobusai nebūtų tai apytuščiai, tai pripildyti dviem aukštais. Tuomet ir nekils tavo siūlomų situacijų.

                                      36 bent jau vasarą- tikrai vienas iš tų, kure laipinimas per priekines duris sukels daugiausia problemų .

                                      Parašė centras85 Rodyti pranešimą
                                      Šiandien mačiau du 113 maršruto mikriukus. Vienas važiavo į Santariškes, o kitas į Naująja Vilnia.
                                      Tai puiku Ne tokie jie bukagalviai visgi
                                      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                      Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                      Comment


                                        Šiandien grįžtant namo Volvo autobusui sugedo galinės durys, bet kelionę tesė toliau, autobuso garažinis numeris 774 ir plius tai buvo važiuojantys į Pagubę. Tai keleiviai galėjo įlipti ir išlipti tik per priekines ir vidurines durys.
                                        Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                                        Comment


                                          Na štai, mano nuomonė apie naujosios laipinimo tvarkos įgyvendinimą Vilniaus miesto autobusų ir troleibusų maršrutuose. T.y., kuriuose maršrutuose, mano nuomone, galima įvesti įlipimą per priekines duris, o kuriuose tai gali sukelti problemų. Sąrašą sudariau pagal savo žinias apie keleivių srautus. O jos tikrai ne pačios tiksliausios- juk nevažinėju visais maršrutais . Tad keleivių srautų klausime nesu profesionalas ir galiu klysti dėl naujos tvarkos galimumo tam tikruose maršrutuose. Tik nesušaudykite manęs vietoje Na, pirmyn

                                          Autobusai:

                                          1. Laipinti per priekines duris visomis savaites dienomis
                                          1A. Laipinti per priekines duris visomis savaites dienomis
                                          2. Is esmes naujaja tvarka galima igyvendinti visomis savaites dienomis. Bet atkarpoje Seskine-Centras bent jau piko metu deretu palikti esama tvarka.
                                          3. Laipinti per priekines duris visomis savaites dienomis
                                          4. Laipinti per priekines duris visomis savaites dienomis
                                          5. Laipinti per priekines duris visomis savaites dienomis
                                          6. Laipinti per priekines duris visomis savaites dienomis
                                          7. Laipinti per priekines duris tik savaitgaliais. darbo dienomis deretu laipinti pro visas duris.
                                          8. Laipinti per priekines duris visomis savaites dienomis
                                          10. Darbo dienomis palikti esama tvarka. Savaitgaliais laipinti tik pro priekines duris.
                                          11. Laipinti per priekines duris visomis savaites dienomis
                                          12. Darbo dienomis palikti esama tvarka. Savaitgaliais laipinti tik pro priekines duris.
                                          13. Laipinti per priekines duris visomis savaites dienomis
                                          14. Laipinti per priekines duris visomis savaites dienomis
                                          15. Laipinti per priekines duris visomis savaites dienomis
                                          16. Darbo dienomis palikti esama tvarka. Savaitgaliais laipinti tik pro priekines duris.
                                          17. Vasara deretu laipinti pro visas duris kasdien (nes daug poilsiautoju prie Antaviliu ezero vaziuoja). Kitu metu laiku naujoji tvarka kasdien nesukels problemu.
                                          18. Laipinti per priekines duris visomis savaites dienomis
                                          19. Siame marsurute situacija tokia. kad laipinti per visas duris reikia kasdien
                                          20. Laipinti per priekines duris visomis savaites dienomis
                                          21. Laipinti per priekines duris visomis savaites dienomis
                                          22. Laipinti per priekines duris visomis savaites dienomis
                                          23. Laipinti per priekines duris visomis savaites dienomis
                                          24. Laipinti per priekines duris visomis savaites dienomis
                                          25. Laipinti per priekines duris visomis savaites dienomis
                                          26. Darbo dienomis vienareiksmiskai palikti esama tvarka. Savaitgaliais igyvendinti naujaja, bet irgi stebeti situacija ir, esant reikalui, atidaryti visas duris (o kartais tikrai prireiks).
                                          26A. Laipinti per priekines duris visomis savaites dienomis
                                          27. Laipinti per priekines duris visomis savaites dienomis
                                          28. Laipinti per priekines duris visomis savaites dienomis
                                          29. Darbo dienomis palikti esama tvarka. Savaitgaliais laipinti tik pro priekines duris.
                                          30. Laipinti per priekines duris visomis savaites dienomis
                                          31. Marsrutas nera labai perpildytas, bet ilipimas pro priekines duris gali sukelti nepatogumu keleiviams. Tad darbo dienomis reikia palikti esama tvarka. Savaitgaliais igyvendinti naujaja.
                                          32. Laipinti per priekines duris visomis savaites dienomis
                                          33. Is esmes naujaja tvarka galima igyvendinti visomis savaites dienomis. Bet atkarpoje Pasilaiciai-Centras bent jau piko metu deretu atidarineti visas duris.
                                          34. Darbo dienomis palikti esama tvarka. Savaitgaliais laipinti tik pro priekines duris.
                                          35. Laipinti per priekines duris visomis savaites dienomis
                                          36. Vasarą vienareiksmiškai palikti esamą tvarką kasdien. Kitu metų laiku laipinimą pro priekines duris galima įgyvendinti visomis dienomis
                                          37. Vasarą vienareiksmiškai palikti esamą tvarką kasdien. Kitu metų laiku laipinimą pro priekines duris galima įgyvendinti tik darbo dienomis
                                          38. Laipinti per priekines duris visomis savaitės dienomis
                                          39. Vasarą vienareiksmiškai palikti esamą tvarką kasdien. Kitu metų laiku naująją tvarką galima įgyvendinti visomis dienomis
                                          40. Darbo dienomis palikti esamą tvarką. Savaitgaliais laipinti tik pro priekines duris.
                                          41. Laipinti per priekines duris visomis savaitės dienomis
                                          42. Laipinti per priekines duris visomis savaitės dienomis. Bet stebėti situaciją ir, esant reikalui, atidaryti visas duris
                                          43. Darbo dienomis palikti esamą tvarką. Savaitgaliais laipinti tik pro priekines duris.
                                          44. Darbo dienomis palikti esamą tvarką. Savaitgaliais laipinti tik pro priekines duris.
                                          45. Darbo dienomis palikti esamą tvarką. Savaitgaliais laipinti tik pro priekines duris.
                                          46. Laipinti per priekines duris visomis savaitės dienomis
                                          47. Darbo dienomis palikti esamą tvarką. Savaitgaliais laipinti tik pro priekines duris.
                                          48. Laipinti per priekines duris visomis savaitės dienomis
                                          49. Laipinti per priekines duris visomis savaitės dienomis. Bet stebėti situaciją ir, esant reikalui, atidaryti visas duris. Kartais maršrutas būna apkrautas
                                          50. Laipinti per priekines duris visomis savaitės dienomis. Bet stebėti situaciją ir, esant reikalui, atidaryti visas duris. Kartais maršrutas būna apkrautas
                                          51. Laipinti per priekines duris visomis savaitės dienomis.
                                          52A. Laipinti per priekines duris visomis savaitės dienomis.
                                          53. Tai tikriausiai labiausiai apkrautas autobuso maršrutas Vilniuje. Jame turi likti dabartinė tvarka visomis dienomis
                                          54. Laipinti per priekines duris visomis savaitės dienomis.
                                          55. Darbo dienomis palikti esamą tvarką. Savaitgaliais laipinti tik pro priekines duris
                                          56. Savaitgaliais laipinti tik pro priekines duris. darbo dienom situacija dvejopa. Kad nauja tvarka nesukeltų problemų, darbo dieną turi kursuoti tik ilgi autobusai. Kitų atveju turėtų likti esamos taisyklės.
                                          63. Laipinti tik per priekines duris, išskyrus Vėlinių dienas. Tuomet patys žinot kokia ten situacija
                                          67. Laipinti tik per priekines duris visomis dienomis.
                                          73. Laipinti tik per priekines duris visomis dienomis.
                                          74. Situacija panaši kaip ir 56. Savaitgaliais laipinti tik pro priekines duris. darbo dienom situacija dvejopa. Kad nauja tvarka nesukeltų problemų, darbo dieną turi kursuoti tik ilgi autobusai. Kitų atveju turėtų likti esamos taisyklės bent jau piko metu.
                                          75. Laipinti per priekines duris visomis savaitės dienomis. Bet stebėti situaciją ir, esant reikalui, atidaryti visas duris
                                          76. Laipinti tik per priekines duris visomis dienomis.
                                          78. Laipinti tik per priekines duris visomis dienomis.
                                          87. Laipinti tik per priekines duris visomis dienomis.

                                          Troleibusai:

                                          Iš esmės troleibusai Vilniuje perveža didžiausią keleivių dalį. Vilniuje nėra troleibusų maršrutų, kurie nebūna perpildyti. Gal tik 5, 13, 14 ir 20 mažiau apkrauti. Juose galima pabandyti įgyvendinti naująją tvarką savaitgaliais. Kituose, mano nuomone, turėtų likti esama tvarka visomis savaitės dienomis.

                                          Na ir žinoma, per įvairius masinius renginius, šventes, muges pro jų vietą kursuojančiuose maršrutuose turėtų būti laipinama pro visas duris nepriklausomai nuo savatės dienos.

                                          Tai tiek, laukiu jūsų nuomonės
                                          Paskutinis taisė Vilnietizz; 2010.07.13, 20:03.
                                          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                          Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                          Comment

                                          Unconfigured Ad Widget

                                          Collapse
                                          Working...
                                          X