Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Vairuotojai keleiviu netikrins,o tik ziures ar parodai taloneli. 15 kontrolieriu niekaip nesugaudys zuikiu. Jokie mobilus ekipazai nespes lakstyti paskui autobusus. Taip kad kontrole bus tik atsitiktine ir dar retesne.

    Comment


      Parašė rufas...tr
      Kijeve ir Volgograde neradau, kad važinėtų.
      Kijevo Bogdan E231. Gal jie ir nėra 15m ilgio, bet jie yra trijų ašių:
      http://transphoto.ru/vehicle/12882/
      http://transphoto.ru/vehicle/32647/
      http://transphoto.ru/vehicle/32648/

      Ir vienintelis Volzhanin-Veta-6272 troleibusas. Jis yra Volgograde:
      http://transphoto.ru/vehicle/68918/

      Comment


        Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
        Vilniuje jau buvo bandoma įvesti laipinimo per priekines duris tvarką 1996 metais (apie tai "Susisiekimo paslaugų" vadovas G.Bliuvas pasakoja čia . Tuomet tokia laipinimo tvarka greitai žlugo kaip nepasiteisinusi. Abejoju, ar per 15 metų Vilniuje įvyko pokyčių, leidžiančių teigti, kad šiandieninio bandymo įvesti įlipimo per priekines duris tvarką nelaukia pirmojo eksperimento likimas. Atvirkščiai- miestas žymiai išsiplėtė, išaugo daug naujų daugiabučių bei nuosavų namų kvartalų, prekybos centrų, išdygo dangoraižiai Konstitucijos prospekte. Suprantama, įkurta naujų darbo vietų, į Vilnių atkeliavo žmonės iš mažesnių gyvenviečių. Keleivių srautas padidėjo, ką nelabai galima pasakyti apie autobusų bei troleibusų skaičių.
        Paminėti faktoriai neparodo, kad keleivių srautas padidėjo. Tavo pasakymas prieštarauja tiesai. Nes pastaruoju metu visoje Lietuvoje miestų VT keleivių srautai tik mažėja. Daugiausia dėl gyventojų skaičiaus mažėjimo ir ekonomikos augimo perspektyvoje (dauguma sės į mašinas). Kada keleivių padaugėjo - tai tik vizualinė saviapgaulė. Sumažinus reisų skaičių, transporte padidėjo keleivių koncentracija, tačiau pačių keleivių bendras skaičius tai sumažėjo.
        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

        Comment


          Parašė praeivis Rodyti pranešimą
          Na statmenu kojeliu jau senai niekas nebedaro,nes tai trukdo keleiviams.Kojele buna tokios kaip ir (paguldytas trikampis), zodziu izambiai nueina ,o ne tiesiai remiasi i grindis. Bet tai turi buti tvirta konstrukcija,kad islaikytu du zmones po 100 kg ,vaziuojant per duobes. Zinant kaip daro rusai(pataupys,panaudos mazesnio diametro vamzdi,nes tokio reikalingo tuo metu netures ir pan.),tai tos sedynes tikrai po kiek laiko siubuos i visus sonus.
          O kad ilgai veiks rusiskas kondicionierius tai cia manau net diskutuoti neverta. Stai jei pas save pasiziuretum namuose ,tai tu irgi kazkodel neperki rusisko saldytuvo (tas pats kaip kondicionierius:-). Pabandyk pats sau saziningai atsakyti,kodel nera pas tave namie rusisko saldytuvo??? Tada bus lengviau sneketi ir apie rusiska kondicionieriu troleibuse:-)
          Tik tavo interpretacijos, neparemtos faktais, kad metalas netinkamas, ir kad kondicionierius rusiškas.
          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

          Comment


            gal zinote kokiu marsrutu paleis ta baltarusiu Vytauta bandomiesiems vaziavimams ?

            Comment


              Parašė osnas Rodyti pranešimą
              gal zinote kokiu marsrutu paleis ta baltarusiu Vytauta bandomiesiems vaziavimams ?
              Taip. Troleibuso dar nėra, o mes jau žinome, kad jis važinės.... vienu iš Vilniaus troleibusų maršrutų
              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

              Comment


                Parašė amiko Rodyti pranešimą
                Paminėti faktoriai neparodo, kad keleivių srautas padidėjo. Tavo pasakymas prieštarauja tiesai. Nes pastaruoju metu visoje Lietuvoje miestų VT keleivių srautai tik mažėja. Daugiausia dėl gyventojų skaičiaus mažėjimo ir ekonomikos augimo perspektyvoje (dauguma sės į mašinas). Kada keleivių padaugėjo - tai tik vizualinė saviapgaulė. Sumažinus reisų skaičių, transporte padidėjo keleivių koncentracija, tačiau pačių keleivių bendras skaičius tai sumažėjo.

                Na kam amiko sneketi niekus? Palyginai vilniu 1996 metais ir dabar ir tvirtini,kad vilnius sumazejo, kad maziau jame gyventoju...nesamone,kaip tik padidejo,o istustejo kaimai del jusu taip megiamo emigracijos argumento.

                Comment


                  Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                  Tik tavo interpretacijos, neparemtos faktais, kad metalas netinkamas, ir kad kondicionierius rusiškas.

                  Tu neprki rusisko saldytuvo? neperki. ir pats zinai kodel. savivaldybes klerkai sau irgi nei volgu ,nei ziguliu neperka,o stai keleiviams tai jau nupirks rusiska,gerai bus ir toks...
                  Beje baltarusiskas autobusas jau buvo bandymams vilniuje. nepraejo. visiskai naujas autobusas gedopastoviai del visokiausiu smulkmenu. grazino atgal.

                  Comment


                    amiko yra teisus. Pastaraisiais metais pastebėjau, kad žmonės iš miesto keliasi gyventi į kaimus (nes kaimuose gyvenimas pigesnis, nes nėra tiek daug mokesčių kaip mieste).
                    O škoda troleibusuose esančios pertvaros tarp vairuotojo ir keleivių naujajai tvarkai netrukdo, nes viduryje pertvaros yra durys, kuriuos iš vairuotojo kabinos atsidaro į keleivių saloną.
                    Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                    Comment


                      Vilnietizz, 1996 metais buvo tokia tvarka: ilguose autobusuose ir troleibusuose įlipimas / išlipimas buvo tik per priekines ir trečiasias durys, o antros ir ketvirtos durys būvo nenaudojamos. O jei būdavo trumpi autobusai ir troleibusai tai įlipimas / išlipimas būdavo tik per priekines durys. Kitos durys buvo nenaudojamos. P. S. Tada dar važinėjo ikarus autobusai.
                      Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                      Comment


                        Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                        Tu neprki rusisko saldytuvo? neperki. ir pats zinai kodel. savivaldybes klerkai sau irgi nei volgu ,nei ziguliu neperka,o stai keleiviams tai jau nupirks rusiska,gerai bus ir toks...
                        Beje baltarusiskas autobusas jau buvo bandymams vilniuje. nepraejo. visiskai naujas autobusas gedopastoviai del visokiausiu smulkmenu. grazino atgal.
                        Aš labai tikiu, kad jis yra š..., bet nereikia iš galvos prisigalvoti apie visokius netinkamus metalus ir t.t. Atvirkščiai, kad dvigubai sunkesnių ir storesnių neįdėtų.
                        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                        Comment


                          Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                          O kad ilgai veiks rusiskas kondicionierius tai cia manau net diskutuoti neverta. Stai jei pas save pasiziuretum namuose ,tai tu irgi kazkodel neperki rusisko saldytuvo (tas pats kaip kondicionierius:-). Pabandyk pats sau saziningai atsakyti,kodel nera pas tave namie rusisko saldytuvo??? Tada bus lengviau sneketi ir apie rusiska kondicionieriu troleibuse:-)
                          Kondicionieriai ne rusiški. Dalis mazgų ir sistemų yra Vakarietiški.

                          Parašė centras85 Rodyti pranešimą
                          O škoda troleibusuose esančios pertvaros tarp vairuotojo ir keleivių naujajai tvarkai netrukdo, nes viduryje pertvaros yra durys, kuriuos iš vairuotojo kabinos atsidaro į keleivių saloną.
                          Trukdo. Siaura ten labai. O dar pritvirtinti elektroninio bilieto terminalai... Pavažiuok ir pasižiūrėk. Durys ne prie ko, nes jas atidarius praėjimas dar labiaus susiaurės. Be to nebus galima atsisėsti sėdynėse už kabinos. Durų nuėmimas irgi problemos neisprendžia. Vairuotojui vis tiek reikės pasisukti į dešinę ir pasislikti į priekį, norint normaliai atlikti kontoliavimo funkciją.

                          Comment


                            Parašė amiko Rodyti pranešimą
                            Paminėti faktoriai neparodo, kad keleivių srautas padidėjo. Tavo pasakymas prieštarauja tiesai. Nes pastaruoju metu visoje Lietuvoje miestų VT keleivių srautai tik mažėja. Daugiausia dėl gyventojų skaičiaus mažėjimo ir ekonomikos augimo perspektyvoje (dauguma sės į mašinas). Kada keleivių padaugėjo - tai tik vizualinė saviapgaulė. Sumažinus reisų skaičių, transporte padidėjo keleivių koncentracija, tačiau pačių keleivių bendras skaičius tai sumažėjo.

                            Na, galbūt Vilniuje bendrai gyventojų ir sumažėjo lyginant nei prieš 15 metų, tqaip pat mažėjo į keleivių srautas, bet keleivių koncentracija tikrai padidėjo (nes dabar, pasunkėjus ekonominei situacijai, reisų skaičius buvo karpomas neproporcingai keleivių skaičiui)

                            Jei netgi būnant to meto (1996 m.) keleivių koncentracijai, įlipimo per priekines duris tvarka greitai žlugo, kodėl, esant dabartinei situacijai, ji turėtų pasiteisinti ?
                            Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                            Marsrutai.lt tinklaraštis!
                            SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                            Comment


                              1989 m. vien tik autobusais mieste buvo pervežta 141 mln. keleivių. Turint omenyje prastą keleivių kontrolę tais laikais, tai realiai keleivių galėjo būti pervežta kokiu trečdaliu daugiau. Troleibusai pervežė dar daugiau nei autobusai. Taigi, bendras keleivių srautas turėjo būti per 300 mln. per metus. Pernai pervežta iš viso tik 193 mln. Jei skaičiuosime, kad keleivių mažėjo tiesiškai, 1998m., jų turėjo būti apie 250 mln. Transporto priemonių skaičius maršrutuose - 1989 m. autobusų apie 300-330. Troleibusų nežinau, gal apie 230. Apie autobusus duomenys iš VAP knygos.
                              2010 (sausį) troleibusais pagal "Troleibusų parko" duomenis keleivių darbo dieną pervežama apie 213 tūkst. Autobusai prieš krizę perveždavo apie 300 tukst. darbo dienomis. Naujų duomenų nėra. Taigi, bendrai per darbo dieną pervežama ne daugiau 500 tūkst. O bendrai VT (+mikroautobusai, privatūs autobusai ir neapskaityti zuikiai) naudojasi per pusė milijono keleivių.
                              Paskutinis taisė Al1; 2010.06.25, 20:46.

                              Comment


                                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                1989 m. vien tik autobusais mieste buvo pervežta 141 mln. keleivių. Turint omenyje prastą keleivių kontrolę tais laikais, tai realiai keleivių galėjo būti pervežta kokiu trečdaliu daugiau. Troleibusai pervežė dar daugiau nei autobusai. Taigi, bendras keleivių srautas turėjo būti per 300 mln. per metus. Pernai pervežta iš viso tik 193 mln. Jei skaičiuosime, kad keleivių mažėjo tiesiškai, 1998m., jų turėjo būti apie 250 mln. Transporto priemonių skaičius maršrutuose - 1989 m. autobusų apie 300-330. Troleibusų nežinau, gal apie 230. Apie autobusus duomenys iš VAP knygos.
                                2010 (sausį) troleibusais pagal "Troleibusų parko" duomenis keleivių darbo dieną pervežama apie 213 tūkst. Autobusai prieš krizę perveždavo apie 300 tukst. darbo dienomis. Naujų duomenų nėra. Taigi, bendrai per darbo dieną pervežama ne daugiau 500 tūkst. O bendrai VT (+mikroautobusai, privatūs autobusai ir neapskaityti zuikiai) naudojasi per pusė milijono keleivių.
                                Pagal Tarybinę Lietuvos enciklopediją (1989 m.), 1986 m. pervežta buvo bendrai Vilniuje ir Kaune vien troleibusais 273 mln., o vien autobusais 44 miestuose 1985 m. - 730 mln., kažkur toje pačioje enciklopedijoje buvau radęs, kad vien Klaipėdoje 1985 m. pervežta apie 91 mln. keleivių, o tuo tarpu mažiau nei dvigubai mažesniame Panevėžyje - viso labo 26 mln.

                                P.S. Įdomumo dėlei: 1985 m. geležinkeliais pervežta 33,3 mln. tonų krovinių ir 33 mln. keleivių
                                Paskutinis taisė Kosovo; 2010.06.26, 00:18.
                                "I killed the Bank" - Andrew Jackson

                                Comment


                                  Turėjau maždaug 2000-2002 metų duomenis apie Vilniaus miesto VT keleivių srautus. Bet kompe nerandu. Gali būti, kad ištryniau...

                                  Comment


                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                    Turėjau maždaug 2000-2002 metų duomenis apie Vilniaus miesto VT keleivių srautus. Bet kompe nerandu. Gali būti, kad ištryniau...
                                    Pagal 1999 m. atliktus tyrimus Vilniuje, visuomeniniu transportu per parą pervežama 836,7 tūkst. keleivių, vienas gyventojas atlieka 1,48 kelionės per parą visuomeniniu transportu. (Klaipėdoje 168,14 tūkst., 0,8 kelionės/gyv.; Panevėžyje 80,43 tūkst., 0,6 kelionės/gyv.)
                                    Vidutinius kelionės ilgis Vilniaus miesto viešuoju transportu: troleibusais 1998 m.-3,01 km, 2002 m.- 3,46 km; autobusais 1998 m.- 4,45 km, 2002 m.- 5,05 km; taksi 1998 m.- 8,89 km, 2002 m.- 7,85 km; maršrutiniais taksi 1998m.- 7,39 km, 2002 m.- 7,05 km.
                                    http://m.lrytas.lt/-1308629241130735...ms-belieka.htm

                                    Comment


                                      Čia tas per parą labai jau grubus vertinimas. Yra para - darbo dienos ir poilsio dienos. Kaip rašo, pernai Vilniuje autobusais ir troleibusais pervežta 193 mln. keleivių. Tai jei padaliname iš dienų skaičiaus metuose, gaunasi, kad per parą pervežta 528 tūkst. Bet jei grubiai vertinant, per darbo dieną turėtų būti pervežama virš 600 tūkst. Jei taip vertinant, tai 1999 m. Vilniuje per darbo dieną galėjo būti pervežama apie 900-1000 tūkst. keleivių. Atmetus mikrautobusus (tuo metu buvo jų bumas) ir privačius autobusus (tuo metu jų maršrutų buvo nemažai), autobusų parko autobusai ir troleibusai turėjo pervežti apie 800-900 tūkst. keleivių. Taigi, grubiai vertinant, dabar keleivų trečdaliu mažiau.

                                      Comment


                                        Man tai nepatinka Karosa autobusų pirmosios durys, nes jų atsidaro tik viena pusė. O antros durų pusės pritvirtintos lentynos ir šluotos su semtuvėliais, ir Karosose bus labai siaura įlipti.
                                        Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                                        Comment


                                          Parašė centras85 Rodyti pranešimą
                                          Man tai nepatinka Karosa autobusų pirmosios durys, nes jų atsidaro tik viena pusė. O antros durų pusės pritvirtintos lentynos ir šluotos su semtuvėliais, ir Karosose bus labai siaura įlipti.
                                          Šluotas ir semtuvėlius galima lengvai patraukti O šiaip tai autobusuose yra galimybė nustatyti, kad atsidarytų abejos arba tik vienerios priekinės durys.
                                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X