Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kai kurių miesto autobusų maršrutų už miesto ribų naikinimas gali būti susijęs su pradėjusiu veikti SĮ "Vilniaus rajono autobusų parku". Šiandien mačiau du naujus VW Crafterius maršrute į Pailgę ir į Nemenčinę.
    Beje, ant mikroautobusų užrašas ir lenkiškai - "Zajezdnia Autobusowa Rejonu Wileńskiego". Žinoma, ir masrštuto lentelės lietuviškos ir lenkiškos.

    Beje, kol kas lietuviškame internete naujienos nėra.

    Užtat "Kurier Wileński" rašo:
    http://kurierwilenski.lt/2010/06/18/...u-wilenskiego/

    Parkas pradėjo vežti keleivius nuo šiandien (06. 21) maršrutais Nemenčinės kryptimi.
    Parkas turi 10 naujų mikroautobusų ir 5 padėvetus Volvo auotbusu. Kol kas parke dirna 11 vairuotojų. Parkas įsikūręs Nemenčinėje, Švenčionių g. 11. Ateityje palanuojama atidaryti parko filialą Skaidiškėse ir vežti keleivius 13 krypčių.

    Comment


      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
      Kai kurių miesto autobusų maršrutų už miesto ribų naikinimas gali būti susijęs su pradėjusiu veikti SĮ "Vilniaus rajono autobusų parku". Šiandien mačiau du naujus VW Crafterius maršrute į Pailgę ir į Nemenčinę.
      Parkas pradėjo vežti keleivius nuo šiandien (06. 21) maršrutais Nemenčinės kryptimi.
      Parkas turi 10 naujų mikroautobusų ir 5 padėvetus Volvo auotbusu. Kol kas parke dirna 11 vairuotojų. Parkas įsikūręs Nemenčinėje, Švenčionių g. 11. Ateityje palanuojama atidaryti parko filialą Skaidiškėse ir vežti keleivius 13 krypčių.
      Ilgai lauktas kūdikis pagaliau gimė Gal kas nors jau naudojotės paslaugomis arba iš kitur žinote kainas, pvz Nemenčinė-Vilnius? Kokia Jūsų nuomonė naujojo parko perspektyva? Dar prieš 2 metus net pati idėja buvo niūrokai apibūdinta...
      I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

      Comment


        Gimė, bet lenkas, o ne lietuvis.

        Comment


          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
          Gimė, bet lenkas, o ne lietuvis.
          Nieko keisto, kaip ir dauguma Vilniaus rajono gyventojų. Na bet nepradėkim tos pačios temos (apie lenkus Vilniaus regione), viskas ir taip aišku.
          ---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----

          Comment


            Eilinis lenkų priminimas apie savo "Wilno Nasze"
            O jei rimtai, tai kodel vel mikriukai? Ar apsimoka?
            Paskutinis taisė Gnoss; 2010.06.21, 20:14.

            Comment


              Įdomu... Iki šiol keleivius vežė UAB "Almir", iki Nemenčinės kaina, atrodo, 3 Lt.
              Viešojo transporto temų rodyklė >>

              Comment


                Paskutines zinios: nuo liepos 15d. -ilaipinimas tik pro priekines duris,ten kur mazai keleiviu. Kitose stotelese ,kur zmoniu daug , ilaipinimas vyks pro visas duris. Apie galimybe issikviesti mobilia tikrintoju brigada,patys tikrintojai lyg siol nieko konkretaus nezino ir patys tuo stebisi:-)
                Paskutinis taisė praeivis; 2010.06.22, 12:19.

                Comment


                  Gal kam nors bus įdomu?

                  http://www.cvpp.lt/index.php?option=...s%C5%B3+parkas
                  I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                  Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                  Comment


                    Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                    Paskutines zinios: nuo liepos 1d. -ilaipinimas tik pro priekines duris,ten kur mazai keleiviu. Kitose stotelese ,kur zmoniu daug , ilaipinimas vyks pro visas duris. Apie galimybe issikviesti mobilia tikrintoju brigada,patys tikrintojai lyg siol nieko konkretaus nezino ir patys tuo stebisi:-)
                    Čia tu vėl sužinojau tai, paskambinęs į savivaldybę ?
                    Na, tai bent jau geriau nei globalus naujos tvarkos įvedimas...

                    O štai oficialesnės naujienos:

                    Įlipimas tik per priekines duris - jau nuo liepos 15 dienos

                    Visi keleiviai, važinėjantys Vilniaus miesto autobusais ir troleibusais, nuo liepos 15 dienos į transporto priemones lips pro pirmąsias duris.

                    Tikimasi, kad naujoji tvarka leis pagerinti visuomeninio transporto punktualumą, saugumą ir patrauklumą. Be to, manoma, kad tai sumažins išlaidas, skirtas keleivių kontrolei, ir padės surinkti daugiau pajamų už parduotus bilietus.

                    Keleivių įlaipinimo per priekines duris idėją už Vilniaus transporto sistemą atsakingi pareigūnai parsivežė iš Klaipėdos. Uostamiestyje tokia tvarka gyvuoja lygiai metus.

                    Iš pradžių naujovė buvo sutikta priešiškai. Jai nepritarė ne tik visuomeniniu transportu besinaudojantys žmonės, bet ir autobusų vairuotojai. Pastarieji griežtai šiaušėsi prieš naujovę, mat ji ant vairuotojų pečių užkrovė papildomų pareigų. Vairuotojai ne tik vežė keleivius ir pardavinėjo jiems bilietus, tačiau iš dalies tapo kontrolieriais ir policijos pareigūnais.

                    Nuo praėjusių metų birželio Klaipėdos autobusų vairuotojai tikrina įlipančių keleivių bilietus, sprendžia, kuriems keleiviams duris į autobusą užtrenkti prieš nosį. Į nepageidaujamųjų gretas dažniausiai patenka benamiai ir agresyviai nusiteikę asmenys.

                    „Pirmus du mėnesius buvo sunku, tačiau ištvėrėme ir dabar dauguma patenkinti nauja tvarka“, - užtikrino viešosios įstaigos „Klaipėdos keleivinis transportas“ direktorius Gintaras Neniškis.

                    Nuo naujosios tvarkos įsigaliojimo visuomeniniu transportu be bilieto važiuojančių žmonių skaičius sumažėjo dvigubai. Visų „zuikių“ išgaudyti nepavyksta, nes kai kurie keleiviai seną bilietą atžymi kelis kartus. Tačiau tokia galimybė turėtų išnykti rudenį, kai Klaipėdoje pradės veikti kartinis e.bilietas.

                    Be to, apie 40-50 proc. sumažėjo keleivių, įsigyjančių bilietą autobuse – dauguma jį nusiperka iš anksto.

                    „O tie, kurie neturi, leidžia pirmiausia sulikti kitiems žmonės ir patys įlipa paskutiniai. Keleiviai nejučia sukūrė savas taisykles, kurių patys laikosi“, - pasakojo G.Neniškis.

                    Klaipėdiečiai Vilniui, įvedus keleivių įlaipinimo per priekines duris tvarką, irgi žada maždaug 3 mėn. nesklandumų. Tačiau po to naujovė turėtų nekelti diskusijų ir prigyti.

                    Savivaldybės įmonės „Susisiekimo paslaugos“ direktorius Gintas Bliuvas portalui išreiškė viltį, kad keleivius laipinant per priekines duris sumažės „zuikių“, pasikeitimo bilietais atvejų. Patekti į troleibusą ar autobusą bus sunkiau ir chuliganams bei asocialiems asmenims.

                    G.Bliuvas atkreipė dėmesį, kad keleivių įlaipinimo per priekines duris tvarka galioja daugelyje pasaulio miestų.
                    http://www.diena.lt/naujienos/miesta...-dienos-285095
                    Paskutinis taisė Vilnietizz; 2010.06.21, 22:42.
                    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                    Marsrutai.lt tinklaraštis!
                    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                    Comment


                      Gausis visiškas š... Jokių paruošiamųjų darbų troleibusuose kol kas nėra. Didžiausia bėda su "Škodomis", kur vairuotojai tiesiog negalės tikrinti keleivių bilietų dėl kabinos konstrukcijos. Ir jie to nedarys. O kam jam sprandą laužyti? Keleiviams įlipti į troleibusus "Škoda" taip pat bus sunku, nes siaura... Kol kas perdarytų "Karosų" kabinų taip pat neteko matyti...
                      Ir gerai. Tokia sistema nepasiteisins, vadinasi jos ir neįves.

                      Comment


                        Ne iš savivaldybės ten žinios, o iš vairuotojų. Šiandien visi apie tai tik ir kalba. Mano girdėta versija šiek tiek kitokia: jei (o ne kur) žmonių yra daug, tada leidžiama per visas duris. Apie tai, kad viskas bus nuo liepos 1, negirdėjau. Visur buvo linksniuojama liepos 15. Lengviausia yra pripratinti Panerius - ten žmonių ne tiek daug. Be to, kaip yra minėjęs centras85, jau yra vairuotojų, kurie laipina pro priekį (jau pratina ).
                        Viešojo transporto temų rodyklė >>

                        Comment


                          Parašė Gnoss Rodyti pranešimą
                          Eilinis lenkų priminimas apie savo "Wilno Nasze"
                          O jei rimtai, tai kodel vel mikriukai? Ar apsimoka?
                          Ne vien mikrobai. Nupirko ir 5 nenaujus Volvo autobusus. Tvarkaraščio "Nemenčinės" stotelėje nepažiūrėjau, tai sunku pasakyti, ar jis pasikeitė. Galbūt didelių pokyčių neįvyko ir keleiviia vežami pagal buvusį tvarkaraštį. Ne piko metu mikroautobusais, o piko metu - autobusais. Šiandien pirma diena tik...

                          Comment


                            Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                            Ne iš savivaldybės ten žinios, o iš vairuotojų. Šiandien visi apie tai tik ir kalba. Mano girdėta versija šiek tiek kitokia: jei (o ne kur) žmonių yra daug, tada leidžiama per visas duris. Apie tai, kad viskas bus nuo liepos 1, negirdėjau. Visur buvo linksniuojama liepos 15. Lengviausia yra pripratinti Panerius - ten žmonių ne tiek daug. Be to, kaip yra minėjęs centras85, jau yra vairuotojų, kurie laipina pro priekį (jau pratina ).
                            O ką tai reiškia daug? Nuo vairuotojo akies priklausys? Vienam prie Kalvarijų turgaus dienos metu pasirodys mažai, ir ims įleidinėti pro priekines duris, kitam - daug ir įleidinės pro visas...

                            Comment


                              Dėl to, kas yra daug ir kas yra mažai, dar nieko neaišku. Tiesiog taip jiems pasakyta.
                              Viešojo transporto temų rodyklė >>

                              Comment


                                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                Ne vien mikrobai. Nupirko ir 5 nenaujus Volvo autobusus. Tvarkaraščio "Nemenčinės" stotelėje nepažiūrėjau, tai sunku pasakyti, ar jis pasikeitė. Galbūt didelių pokyčių neįvyko ir keleiviia vežami pagal buvusį tvarkaraštį. Ne piko metu mikroautobusais, o piko metu - autobusais. Šiandien pirma diena tik...
                                Dar papildymas, gal kam nors bus įdomu

                                SĮ Vilniaus rajono autobusų parkas

                                2010 m. I ketv. dirbo du darbuotojai
                                Direktorius 2010 m. I ketv. vidutinis mėn. bruto darbo užmokestis 4200 Lt
                                Vyr. buhalteris 2010 m. I ketv. vidutinis mėn. bruto darbo užmokestis 654 Lt
                                2009 m. dirbo vienas darbuotojas (direktorius)
                                Direktoriaus 2009 m. IV ketv. vidutinis mėn. bruto darbo užmokestis 4200 Lt

                                Dabar man knieti sužinoti, kas gi tas direktorius ir ką jis ten iki šiol dirbo, kad tokią algą gaudavo.

                                Taip pat:
                                KELEIVIŲ IR BAGAŽO VEŽIMO AUTOBUSAIS VIETINIO REGULIARAUS SUSISIEKIMO MARŠRUTAIS VILNIAUS RAJONE TAISYKLĖS

                                P.S.: Ar verta kurti naują temą „Vilniaus rajono viešasis transportas“?
                                Paskutinis taisė Wycka; 2010.06.22, 03:25.
                                I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                Comment


                                  Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                  Dar papildymas, gal kam nors bus įdomu

                                  SĮ Vilniaus rajono autobusų parkas

                                  2010 m. I ketv. dirbo du darbuotojai
                                  Direktorius 2010 m. I ketv. vidutinis mėn. bruto darbo užmokestis 4200 Lt
                                  Vyr. buhalteris 2010 m. I ketv. vidutinis mėn. bruto darbo užmokestis 654 Lt
                                  2009 m. dirbo vienas darbuotojas (direktorius)
                                  Direktoriaus 2009 m. IV ketv. vidutinis mėn. bruto darbo užmokestis 4200 Lt

                                  Dabar man knieti sužinoti, kas gi tas direktorius ir ką jis ten iki šiol dirbo, kad tokią algą gaudavo.

                                  Taip pat:
                                  KELEIVIŲ IR BAGAŽO VEŽIMO AUTOBUSAIS VIETINIO REGULIARAUS SUSISIEKIMO MARŠRUTAIS VILNIAUS RAJONE TAISYKLĖS

                                  P.S.: Ar verta kurti naują temą „Vilniaus rajono viešasis transportas“?
                                  Parką kūrė.

                                  Kol kas neverta naujos temos kurti.

                                  Comment


                                    Su troleibusais bus problemų. Nes jei stotelėje vienas stovės ir į jį įlipti lauks eilutė, už jo stovintys troleibusai, į kuriuos keleiviai jau bus sulipę, pajudėti negalės.

                                    Comment


                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                      Su troleibusais bus problemų. Nes jei stotelėje vienas stovės ir į jį įlipti lauks eilutė, už jo stovintys troleibusai, į kuriuos keleiviai jau bus sulipę, pajudėti negalės.
                                      Kauno Jonavos g. stotelėje (link Jurbarko g.) stoja miesto troleibusai, autobusai, priemiestiniai autobusai ir didelių problemų tame nekyla.
                                      Daugiau mano nuotraukų >>>

                                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                                      Comment


                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                        Su troleibusais bus problemų. Nes jei stotelėje vienas stovės ir į jį įlipti lauks eilutė, už jo stovintys troleibusai, į kuriuos keleiviai jau bus sulipę, pajudėti negalės.
                                        Pas mus tai sprendžiama gana paprastai. Truputi atbuline pavara ir apvažiuojam. Arba, jei atvažiuojančio autobuso vairuotojas mato, kad stotelės kišenėje kamštis ir išlipančiųjų nėra, tai išvis nestoja toje stotelėje. Aišku, tai neadekvatu keleiviams, kurie gal laukė to autobuso stotelėje. Na, su troleibusu kažin ar taip pamanevruosi...

                                        Comment


                                          Nes įlaipinama pro visas duris. Pakaks vienam troleibusui ilgiau užsibūti stotelėje įlaipinant ir visi paskui jį stovintys troleibusai stovės.
                                          Autobusams, žinoma, yra galimybė apvažiuoti.

                                          Esmė tame, kad nei Klaipėdoje, nei kaip pavyzdžiu pateikiamuose Vakarų Europos miestuose, autobusų (troleibusų) pro stoteles per valandą pravažiuoja daug mažiau, nei Vilniuje. Klaipėdoje įstotelė geriausiu atveju atvažiuoja vienu metu du autobusai. Vilniuje kartais susidaro eilė laukiančių įvažiuoti į stotelę. Stotelėse sustoję du ar trys autobusai ar troleibusais yra dažnas reiškinys. Viskas paprasta - Vakaruose autobusai nėra pagrindinė transporto priemone tokio dydžio miestuose kaip Vilnius ar didesniuose.
                                          Vilniuje (Klaipėdoje taip pat, bet mažiau) dar yra bespredelą keliantys mikroautobusai, kurie užlenda stotelėje prieš stojantį autobusą ar troleibusą. Arba sustoja stotelės pradžioje ir autobusas ar troleibusas turi jį apvažiuoti arba laukti, kol nuvažiuos, kad galėtų įvažiuoti į stotelę. Todėl stotelėse užtrunkama tikrai ilgiau, nei turėtų būti užtrunkama. O dabar dar ir įlaipinimas pailgins stovėjimo stotelėse laiką.
                                          Visi per daugelį metų priimami sprendimai dėl VT tik atitolina jį nuo žmonių, daro nepatrauklų, nepatikimą, nepatogų keleiviui. O ir kaina nebeatitinaka kokybės. Todėl nėra ko stebėtis, kad VT daugiausia naudojasi tik mažas pajamas turintys asmenys, invalidai, pensininkai, studentai ir moksleiviai.
                                          Paskutinis taisė Al1; 2010.06.22, 11:49.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X