Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
    Konduktoriai netinka, nes per mažai keleivių. Įlipimas pri priekines duris netinka, nes per daug keleivių

    Galetu buti konduktoriai ,bet tada turetu kisti bilietu kainos: piko metu jie gal galetu buti net pigesni, o stai vakarais norintys vazinetis jau turetu moketi brangiau.O velai vakare ir nakti keleivius vezioti apsimoketi gali tik mikriukams po kokius 5 litus nuo zmogaus.:-)

    Comment


      Ar čia skiedaliojame apie Vilniaus VT perspektyvą? tai va nuomonė delfyje pareikšta apie mįslingus greituosius autobusus, mhm... gal ir neblogai kalba apie tuos pilotinius pabandymus
      Ar sostinei reikia alternatyvaus transporto?
      Junkis prie Nacionalinės viešojo transporto keleivių asociacijos ir Tu!

      Comment


        - Gal galėtumėte pasakyti – kiek daugiausia keleivių per valandą sostinėje važiuoja viena kryptimi, kiek jų reikėtų, kad alternatyvaus transporto idėja pasiteisintų?

        - Manoma, kad labiausiai apkrautais maršrutais šiuo metu geriausiu atveju važiuoja 4–5 tūkst. keleivių per valandą. Norint, kad atsipirktų modernusis tramvajus, reikėtų maždaug 9–12 tūkst., metro – 35–50 tūkst. Savivaldybės įmonės „Susisiekimo paslaugos“ duomenimis, pastaraisiais metais keleivių Vilniuje mažėja, tikėtis gerokai didesnių jų srautų ateityje taip pat nelabai realu.
        Jis nori pasakyti, kad kokiame nors trigubai mažesniame už Vilnių Prancūzijos miesteliūkšty triskart tiek keleivių kiek labiausiai apkrautuose sostinės maršrutuose? Nusišneka ir tiek arba labai mandrai skaičiuoja..
        http://m.lrytas.lt/-1308629241130735...ms-belieka.htm

        Comment


          Parašė praeivis Rodyti pranešimą
          Galetu buti konduktoriai ,bet tada turetu kisti bilietu kainos: piko metu jie gal galetu buti net pigesni, o stai vakarais norintys vazinetis jau turetu moketi brangiau.O velai vakare ir nakti keleivius vezioti apsimoketi gali tik mikriukams po kokius 5 litus nuo zmogaus.:-)
          Įvedus konduktorius, galima būtų beveik visiškai panaikinti kontrolierius (juk kam jie reikalingi, jei transporto priemonėje ir taip budi tvarkos prižiūrėtojas).
          Įskaitant šį faktą ir tai, kad zuikių tikrai sumažės, galima drįsti teigti, kad grįžimas prie konduktorių nebus visiškai nuostolingas žingsnis. Kita vertus, ne šiaip sau juk jų buvo atsisakyta. Gal konduktorių buvimas turėjo ir neigiamų pusių - pavyzdžiui, dėl to paties transporto priemonės perpildymo konduktoriui sunku judėti salonu. Bet kuriuo atveju, mano nuomone, konduktorius turėtų užsiimti tik bilietų tikrinimu, bet ne pardavimu.
          Naktį, be abejo turėtų kursuoti mikriukai, dėl jų galimų maršrutų bei kainodaros, reikia dar svarstyti. Siūlyčiau surengti diskusiją šiuo klausimu šiame forume
          Paskutinis taisė Vilnietizz; 2010.06.18, 17:14.
          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
          Marsrutai.lt tinklaraštis!
          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

          Comment


            Pirmiausia palaukit esperimento, išbandysit, o tada galėsit vertinti. Neišbandžius naujovės rezultatai būna kiti, išbandžius naujovę bus kitoks rezultatas.
            Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

            Comment


              Parašė Rijikas Rodyti pranešimą
              Ar čia skiedaliojame apie Vilniaus VT perspektyvą? tai va nuomonė delfyje pareikšta apie mįslingus greituosius autobusus, mhm... gal ir neblogai kalba apie tuos pilotinius pabandymus
              Ar sostinei reikia alternatyvaus transporto?
              Labai įdomus interviu. Matau, jog pašnekovas iš tiesų yra savo darbo specialistas, vengiantis neapgalvotų sprendimų bei viską argumentuotai apsvarstantis

              Tiesa, greitųjų autobusų maršrutai man, asmeniškai, sukėlė tam tikrų abejonių. Jie pernelyg dubliuotų esamų maršrutų trasas, tad sudarytų jiems silpnoką konkurenciją. Aš manyčiau, kad greitieji autobusai turėtų važiuoti greitesniais keliais, aplenkdami pagrindinio Viešojo transporto maršrutų srauto gatves (tai pvz: Kalvarijų g.), jose ir taip maršrutų užtektinai. Greitasis maršrutas, mano nuomone - tai toks maršrutas, kuris surenka keleivius iš didžiausius keleivių srautus turinčių rajonų ir jau važiuoja pačiu greičiausiu keliu, nesustodamas iki pat centro. Tokiais "greitais" keliais galėtų būti:

              *Geležinio Vilko g.

              *Vilniaus Pietinis aplinkkelis

              *Ukmergės g. (tiesa, ja nuo Fabijoniškių iki Saltoniškių ir taip nemažai transporto kursuoja, bet greitasis transportas, važiuodamas Ukmergės g., stotų tik Baltrušaičio st. ir st. "Šeškinės poliklinika")

              *Rytinis centro aplinkkelis (t.y. greitkelis nuo Stoties iki Audėjo)

              *Būsimasis VAKARINIS aplinkkelis.

              Ir visgi, mano nuomone, greitieji autobusai neturėtų kainuoti tiek pat kiek ir kitos transporto rūšys. Visgi už patogumą ir greitį reikia mokėti. Tad greituosiuose maršrutuose turėtų galioti truputuką brangesni talonėliai, o mėnesiniai bilietai, suteikiantys teise naudotis visomis trijomis transporto rūšimis, būtų irgi šiek tiek brangesni.
              Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
              Marsrutai.lt tinklaraštis!
              SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

              Comment


                Pralinksmino mane pasakymas "greitieji vidutinės talpos autobusai, naudojantys ekologiškus degalus"
                Vidutinės talpos - trumpi, 12 metrų ilgio.
                Greiti - į Šeškinės kalną gali važiuoti 60 km/h ir daugiau greičiu.
                Ekologiški degalai - dujos.
                Autobusai - Saffle

                Išties įdomu, kaip jis gali įsivaizduoti tai, žinodamas dabartinę situaciją su dujinukais.
                Viešojo transporto temų rodyklė >>

                Comment


                  Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
                  Klysti, Klaipėdoje ar Kėdainiuose keleiviams leidžiama išlipti tik tada, kada būna nusipirkę ar pažymėję bilietus įlipantys keleiviai.
                  Jei ir Vilniuje taip bus, tai tik dar papildomai sugaištos dešimtys sekundžių stotelėse. O per visą maršrutą - jau ir minutės. Beje, Kėdainiuose visos durys atidaromos vienu metu. Keleiviai įlipa ir pro vidurines, bet prieina prie vairuotojo ir pažymi bilietą ar parodo mėnesinį. Bet kiek ten tų keleivių... Keista, kaip ten dar miesto autobusai išsilaiko... Bet jei išsilaiko, tai pagirtina.

                  Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                  cia kazkas minejo kaip pavyzdi,kad privatininkams apsimoka vazineti su kontrolieriais ir taip atseit galetu daryti ir VA. Tai as sakau,kad negaletu,nes privatininkai vazineja tik tol kol yra pakankamai keleiviu. Toks ju ir grafikas sudarytas ,kad iki velumos jie nevazineja,nes jiems tai neapsimoka.
                  Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                  Konduktoriai netinka, nes per mažai keleivių. Įlipimas pri priekines duris netinka, nes per daug keleivių
                  Glima būtų įvesti dvejopą tvarką - anksti ryte ir vakarais, kai mažai keleivių, - įlaipinimas pro priekines duris ir kontroliuoja vairuotojas. Dienos metu, kai daug keleivių, - pro visas, ir kontroliuoja konduktoriai.

                  Comment


                    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                    Pralinksmino mane pasakymas "greitieji vidutinės talpos autobusai, naudojantys ekologiškus degalus"
                    Vidutinės talpos - trumpi, 12 metrų ilgio.
                    Greiti - į Šeškinės kalną gali važiuoti 60 km/h ir daugiau greičiu.
                    Ekologiški degalai - dujos.
                    Autobusai - Saffle

                    Išties įdomu, kaip jis gali įsivaizduoti tai, žinodamas dabartinę situaciją su dujinukais.
                    Na, visgi nepamirškime, kad dabar pagal naująjį įstatymą biodujos, naudojamos miesto ir tarpmiestiniam viešajam transportui aprūpinti, yra atleidžiamos nuo akcizo mokesčio. Kas žino, gal tai paskatins naujų, kokybiškesnių dujinukų įsigyjimą, ir Rijiko svajonė taps realybe
                    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                    Marsrutai.lt tinklaraštis!
                    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                    Comment


                      Parašė Rijikas Rodyti pranešimą
                      Ar čia skiedaliojame apie Vilniaus VT perspektyvą? tai va nuomonė delfyje pareikšta apie mįslingus greituosius autobusus, mhm... gal ir neblogai kalba apie tuos pilotinius pabandymus
                      Ar sostinei reikia alternatyvaus transporto?
                      Įdomiausia dalis:

                      - Kokiais maršrutais važinėtų vadinamieji greitieji autobusai?

                      - Jų tinklas turėtų būti patikslintas remiantis šiais metais atliktais keleivių srautų tyrimais. Šiuo metu siūlomi trys maršrutai:

                      Pirmasis: „Santariškės–Centras–Senamiestis–Stoties aikštė–Oro uostas“, kuris driektųsi Santariškių, Jeruzalės, Kalvarijų, Vilniaus, Pylimo, Stoties, Šopeno, Kauno, Švitrigailos, Dariaus ir Girėno ir Vaitkaus gatvėmis. Orientacinis maršruto ilgis – apie14 kilometrų.

                      Antrasis: „Santariškės–Fabijoniškės–Karoliniškės–Naujamiesti s–Stoties aikštė“ – vingiuotų Santariškių, Jeruzalės, Ateities, Laisvės, Savanorių, Žemaitės, Kauno, Stoties gatvėmis. Orientacinis jo ilgis – apie 17 kilometrų.

                      Trečiasis: „Pilaitė–Naujasis Centras–Žirmūnai–Antakalnis–Studentų miestelis“ nusidriektų Pilaitės, Narbuto, Konstitucijos, Šeimyniškių, Žirmūnų, Šilo, Antakalnio gatvėmis, Nemenčinės plentu ir Saulėtekio alėja. Orientacinis maršruto ilgis būtų apie 14 kilometrų.

                      Į vadinamąją greitųjų autobusų sistemą turėtų būti integruoti ir du miesto traukinių maršrutai, kurie jungtų Naująją Vilnią, Centrinę Vilniaus stotį, tarptautinį Vilniaus oro uostą, Panerius, Lentvarį (vasarą – Trakus).
                      ---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----

                      Comment


                        Na, štai

                        Sukūriau naują užduotį apie galimą naktinių mikriukų įvedimą, kviečiu dalyvauti

                        http://www.miestai.net/forumas/showt...t=6286&page=36
                        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                        Marsrutai.lt tinklaraštis!
                        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                        Comment


                          Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                          Įvedus konduktorius, galima būtų beveik visiškai panaikinti kontrolierius (juk kam jie reikalingi, jei transporto priemonėje ir taip budi tvarkos prižiūrėtojas).
                          Įskaitant šį faktą ir tai, kad zuikių tikrai sumažės, galima drįsti teigti, kad grįžimas prie konduktorių nebus visiškai nuostolingas žingsnis. Kita vertus, ne šiaip sau juk jų buvo atsisakyta. Gal konduktorių buvimas turėjo ir neigiamų pusių - pavyzdžiui, dėl to paties transporto priemonės perpildymo konduktoriui sunku judėti salonu. Bet kuriuo atveju, mano nuomone, konduktorius turėtų užsiimti tik bilietų tikrinimu, bet ne pardavimu.
                          Naktį, be abejo turėtų kursuoti mikriukai, dėl jų galimų maršrutų bei kainodaros, reikia dar svarstyti. Siūlyčiau surengti diskusiją šiuo klausimu šiame forume
                          Konduktoriaus pareiga pardavinėti bilietus, suteikti info, o ne įvedinėti tvarką. Kontrolierių naikinti nebūtų galima, nebent tik sumažinti jų skaičių. Skirk kontrolierių nuo konduktoriaus - jis net baudos negali išrašyt. Konduktorius niekaip nepriverstų keleivio įsigyt bilietą.
                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                          Comment


                            Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                            Na, visgi nepamirškime, kad dabar pagal naująjį įstatymą biodujos, naudojamos miesto ir tarpmiestiniam viešajam transportui aprūpinti, yra atleidžiamos nuo akcizo mokesčio. Kas žino, gal tai paskatins naujų, kokybiškesnių dujinukų įsigyjimą, ir Rijiko svajonė taps realybe
                            Ne atleidžia nuo mokesčio, bet tik nuo 2011 m. sausio bus sumažintas akcizas. Iš kur ištraukei tą nesąmonę, kad visiškai panaikino?
                            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                            Comment


                              na tai ir mano komentaras dėl to straipsniuko. pripažinkim, kad žmogus yra ekspertas ir jo duona yra vilniaus VT.
                              tik kažin kaip greitųjų autobusų idėja ar kas ten derinasi su pvz troleibusų linijų tęsiniu iki santariškių.
                              kiek realu, kad vilniuje artimiausiu metu bus nors kiek daugiau viešojo tranporto juostų? ir ar tikrai pavyks susimuliuoti tramvajų, tarkim kalvarijų g., t.y. ar bus linkę priimti sprendimą nukirsti daug maršrutų, kad reguliariai (kas 5-10 vos ne visą dieną) pradėtų važinėt koks 26?
                              na tikiuosi žmogus turi entuziazmo ir galios tokiems sprendimams priimt, tai ir pamatytumėm, kas iš viso to
                              Junkis prie Nacionalinės viešojo transporto keleivių asociacijos ir Tu!

                              Comment


                                Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                Konduktoriaus pareiga pardavinėti bilietus, suteikti info, o ne įvedinėti tvarką. Kontrolierių naikinti nebūtų galima, nebent tik sumažinti jų skaičių. Skirk kontrolierių nuo konduktoriaus - jis net baudos negali išrašyt. Konduktorius niekaip nepriverstų keleivio įsigyt bilietą.
                                Na, gal tiesiog supainiojau sąvokas- gerai, kontrolierius tai kontrolierius. Esmė tame, kad jis nuolat važiuotų transporto priemonėje ir tikrintų, ar keleiviai žymi bilietus ir ar elektroniniai yra galiojantys. Tik jo funkcija nebus pardavinėti bilietus, o tik tikrinti. Jei tai ne konduktorius- ok.

                                Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                Ne atleidžia nuo mokesčio, bet tik nuo 2011 m. sausio bus sumažintas akcizas. Iš kur ištraukei tą nesąmonę, kad visiškai panaikino?
                                http://ebus.lt/index.php?option=com_...enos&Itemid=51
                                Na, aš ir nesakiau, kad VT apskritai jokio mokesčio už degalus nemokės . PVM juk tas pats liks. Bet akivaizdu , kad viešasis transportas už biodegalus (tik už juos, o ne už visą benziną) nemokės akcizo mokesčio , t.y. už kubinį metrą mokės 0,92 lt mažiau
                                Paskutinis taisė Vilnietizz; 2010.06.19, 16:50.
                                Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                Comment


                                  Manau kad pigiausia butu jiems pasidaryti greituju Autobusu sistema (Bus Rapid Transit), nes tai ko gero butu pigiausia ir ko gero instaliavimas uztruktu trumpiausiai, tik marsrutai per senamiesti butu siokia tokia problema, kai ten tokios siauros gatves kai kuriose vietose

                                  http://en.wikipedia.org/wiki/Bus_Rapid_Transit

                                  Comment


                                    Informuojame, kad kaip ir kasmet, vasaros metu dėl pasikeitusių keleivių srautų, keičiamas viešojo transporto darbas. Nuo liepos 1 dienos bus pakeisti šių troleibusų 2, 3, 4, 6, 7, 14, 19 maršrutų tvarkaraščiai, bei 2, 4, 7, 8, 13, 14, 20, 25, 32, 42, 52A, 56, 74 autobusų maršrutų tvarkaraščiai. Nuo liepos 1 dienos 4A Centras-Pylimo g.-Naujoji Vilnia-Mickūnai maršruto autobusai nevažiuos į Mickūnus. Iki Mickūnų pratęsiamas autobusų 67 Parko g.-Kalno g. maršrutas. Autobusai važiuos Kalno, Šiaurės, Dūmų, Pramonės, Pergalės, Parko, Linksmąja ir Pramonės gatvėmis iki Mickūnų. Naujas maršrutas vadinsis Kalno g.-Parko g.-Mickūnai. Nauji tvarkaraščiai internetinėje svetainėje www.vilniustransport.lt bei mobiliuosiuose telefonuose wap.vilniustransport.lt bus paskelbti nuo birželio 21 dienos. Viešojo transporto stotelėse informacija bus keičiama nuo birželio 28 d.. Informacija apie viešojo transporto darbą pateikiama interneto tinklalapyje www.vilniustransport.lt, mobiliaisiais telefonais (wap.vilniustransport.lt) bei darbo valandomis teikiama nemokama telefono linija 8-800-22922.

                                    http://www.vilniustransport.lt/lt/news/view/?id=313
                                    Nuimta nemažai pertraukiamų grafikų ten, kur jie visada būdavo: 8, 25, 32(!). Keisčiausiai atrodo 4A maršruto naikinimas ir 67 pratęsimas. Čia jau susisiekimo prastinimas, o ne gerinimas.
                                    Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                    Comment


                                      Joo... Čia tai geras...

                                      Visiškai nesuprantu dėl ko nuspręsta naikinti 4A maršrutą... Tuščias jis tikrai nebūdavo niekados, o kai kurie reisai į Mickūnus būdavo netgi sausakimši... Čia tikriausiai primintas VA nenoras važiuoti į rajoną mažai atsižvelgiant į keleivių srautus... Vėlgi nesuprantu maršruto, kuris vargu ar buvo nuostolingas, naikinimą...
                                      Be to, panaikinto 4A maršruto autobusas nebus grąžintas į 4 maršrutą, todėl netgi keleiviams, važiuojantiems atkarpa Centras-Naujoji Vilnia, susisiekimas prastės.
                                      Dabar Mickūnų gyventojams teks daryti persėdimą Naujojoje Vilnioje. Tikriausiai 31,44,74 maršrutų srautas vos ne trečdalių išaugs, suprantant, jog rytais 67 veikiausiai atvyks į Naująją Vilnią sausakimšas, o vakarais toks pats išvyks. Kyla klausimas, ar sugebės pagrindiniai N.Vilnios maršrutai susidoroti su naujais keleivių srautais.
                                      Mano manymu, geresnis situacijos gelbėjimo variantas būtų 1 pertraukiamo grafiko nuėmimas nuo 4 maršruto (gal tai nesukeltų tiek problemų, kiek sukels esamas sprendimas), o 4A palikimas kaip yra.
                                      8, 20, 25- veikiausiai pasikeitimų niekas tiesiogiai nepajus, nes keleivių ten ne tiek ir daug, o vasarą dar sumažėja.
                                      32, 42 - po -1 autobusą. Čia jau gali kilti problemų piko metu.
                                      52A- nebevažiuos į Bukiškes. Bet čia gal rudenį sugražins, nes dabar Bukiškių ŽŪM nedirba (čia dėl jos užvažiavimas į Bukiškes buvo padarytas)
                                      56- jei visą dieną dirbs ilgi autobusai, problemų nekils
                                      Kiti tvarkaraščiai lygtais neturėtų sukelti problemų
                                      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                      Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                      Comment


                                        Su 42 neturėtų kilti, tačiau su 32 - negerai... 67 dabar dubliuos priemiestinius autobusus, kurie taip pat išvyksta iš Naujosios Vilnios žiedo stotelės.
                                        Detali eismo pakeitimų apžvalga >>>
                                        Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                        Comment


                                          O aš manau, kad 4A pakeitė 67 speceliai, kad reiktų persėsti norint pasiekti iš Mickūnų centrą, turbūt vežti iš centro iki Mickūnų už 2 Lt neapsimoka paprasčiausiai, čia kaip ir 51 arba 25 autobusai, kurie irgi iki centro nevažiuoja.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X