Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė centras85 Rodyti pranešimą
    Jau daugumoje autobusų yra sumontuoti "krokodilai" prie pat priekinių durų.
    Nu ir kas ? Šie krokodilai nebūtinai skirti įlipimui per priekines duris . Čia jau patogumo klausimas- kad keleivis, įsigijęs bilietą iš vairuotojo, neturėtų brautis per visą saloną, norėdamas jį pažymėti.

    Per priekines duris daugiausia po vieną įilipinėti galės. Juk vairuotojas negali žiūrėti iš karto į dviejų-trijų ir daugiau keleivių veiksmus. Tarkim, piko metu Stotyje į 19 maršruto autobusą bei prie Žaliojo tilto į 53 veikiausiai įlaipinimas truks 4-5 min.
    Paskutinis taisė Vilnietizz; 2010.06.12, 14:15.
    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
    Marsrutai.lt tinklaraštis!
    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

    Comment


      Tai, kad anksčiau komposterių prie pat priekinių durų nebuvo.
      Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

      Comment


        Nieko čia stebinančio, kad profsąjungos prieštarauja naujos įlipimo tvarkos įvedimui . Juk vairuotojui padaugės darbo (kontrolierius, policininkas iš dalies), sumažės saugumas dėl didesnio kontakto su keleiviais, o atlyginimą vargu ar didins esant dabartinei situacijai. Nors šiaip, pagal darbo įstatymus, darbo užmokestį turėtų padidinti
        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
        Marsrutai.lt tinklaraštis!
        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

        Comment


          Parašė praeivis Rodyti pranešimą
          Nezinau ar gaus kokias baudas vairuotojai,bet bus ir eiliniai patikrinimai kaip yra ir dabar. Ir autobuse radus nemokejusiu keleiviu aisku vairuotojui taikys kazkokias sankcjas: gal perspejima gal dar ka nors,kol kas nieko neaisku. O gal ir nieko netaikys,tiesiog bus daug aiskunimusi ,barniu ,nervu kol zlugs visas sis projektas.
          Nesąmonių nekalbėk. Vilniuje, kaip ir Klaipėdoje, išliks keleivių kontrolė ir radus nemokių keleivių, vairuotojas nebus baudžiamas, nes nėra pagrindo - keleivis atsako už save. Vairuotojas negali garantuoti už kitą.
          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

          Comment


            Tai kam tada vairuotojui iš viso tikrinti įlipančių bilietus? Atidaro priekines duris ir įleidinėja visus, o žiūri tik į veidrodėlius, laukdamas, kada galės uždaryti duris ir pajudėti... Tuomet tokia tvarka visiškai nereikalinga, nes tik ilgina stovėjimo stotelėje laiką. Taigi, ratas apsisiuko. Esamos tvarkos keisti nereikia.

            Comment


              Parašė amiko Rodyti pranešimą
              Nesąmonių nekalbėk. Vilniuje, kaip ir Klaipėdoje, išliks keleivių kontrolė ir radus nemokių keleivių, vairuotojas nebus baudžiamas, nes nėra pagrindo - keleivis atsako už save. Vairuotojas negali garantuoti už kitą.
              Tavo nuomone, keleivių kontrolė ir įsigaliojus naujajai tvarkai liks ? Aš ir pats tuo neabejoju Tai kuo tada yra naudinga įlipimo per priekines duris tvarka, išskyrus tai, kad asocialų transporte sumažės ? Bet pagrindinė jų naudojimosi VT savo būsenoje priežastis yra ne dabartinė tvarka, o nebaudžiamumas

              P.S. o autobusuose prie vairuotojų kabinos yra užklijuotas užrašas "Vairuotojas- kontrolierius"
              Paskutinis taisė Vilnietizz; 2010.06.12, 23:29.
              Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
              Marsrutai.lt tinklaraštis!
              SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

              Comment


                Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                Tavo nuomone, keleivių kontrolė ir įsigaliojus naujajai tvarkai liks ? Aš ir pats tuo neabejoju Tai kuo tada yra naudinga įlipimo per priekines duris tvarka, išskyrus tai, kad asocialų transporte sumažės ? Bet pagrindinė jų naudojimosi VT savo būsenoje priežastis yra ne dabartinė tvarka, o nebaudžiamumas

                P.S. o autobusuose prie vairuotojų kabinos yra užklijuotas užrašas "Vairuotojas- kontrolierius"



                Ten amiko truputi nusisnekejo. Ruosiamasi daryti tokia tvarka: vairuotojas tikrina keleivius ,ilipancius pro priekines duris. Jei pamato,kad kazkas prasmunka pro kitas duris ar nenori rodyti ar pirkti: jis priima ir tokius keleivius, vaziuoja toliau ir iskviecia mobilia kontroles grupe,kuri pasitinka ta autobusa.
                Taciau tuo paciu isliks ir iprasta kontrole,kuri irgi tikrins ir keleivius ir tuo paciu ir vairuotoja ar jis laikosi naujos tvarkos. Nes priesingu atveju tai kam vairuotojui daug vargintis-suleidai visus pro priekines duris daug neziuredamas ir vaziuok toliau.:-) Na kaip cia paprasciau paaiskinti... zodziu kontrole kokia buvo tokia ir isliks, tik vairuotojas dar tures galimybe papildomai issikviesti mobilu ekipaza.

                Comment


                  Nesąmonė tas mobilus ekipažas. Kiek jų turės būti? Juk darbo dienomis į gatves išvažiuoja apie 600 autobusų ir troleibusų.

                  Comment


                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                    Nesąmonė tas mobilus ekipažas. Kiek jų turės būti? Juk darbo dienomis į gatves išvažiuoja apie 600 autobusų ir troleibusų.

                    Aisku,kad nesamone.Bus ju tiesiog siek tiek daugiau nei dabar ir tiek. Bet greiciausiai ju taktika bus tokia: tikrins keleivius kaip ir dabar ,o radus zuikiu -tuoj puls ant vairuotojo. Na tam,jei jis jau bus iskvietes ekipaza (nesvarbu kad niekas dar neatvaziavo)-tai nieko ,o jei neiskvietes ,tai matyt grasins visokiom nuobaudom ir tampys nervus.

                    Comment


                      Mobilūs ekipažai fiziškai nesuspės atvykti, ypač piko metu. O ir keleivis be bilieto už poros stotelių jau gali būti išlipęs.

                      Comment


                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        Mobilūs ekipažai fiziškai nesuspės atvykti, ypač piko metu. O ir keleivis be bilieto už poros stotelių jau gali būti išlipęs.
                        Sutinku. Bet ir mobiliems ekipažams reikės algas mokėti, suspės jie ar ne suspės. Be to, įprasta kontrolė juk liks- ir jie nedirbs už dyką. Tai, norėčiau sužinoti, kokia gi yra finansinė nauda parkams bei "Susisiekimo paslaugoms" iš naujos tvarkos įvedimo, kad ją taip norima įsivesti kuo greičiau ?
                        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                        Marsrutai.lt tinklaraštis!
                        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                        Comment


                          Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                          Sutinku. Bet ir mobiliems ekipažams reikės algas mokėti, suspės jie ar ne suspės. Be to, įprasta kontrolė juk liks- ir jie nedirbs už dyką. Tai, norėčiau sužinoti, kokia gi yra finansinė nauda parkams bei "Susisiekimo paslaugoms" iš naujos tvarkos įvedimo, kad ją taip norima įsivesti kuo greičiau ?

                          Cia ne parkai sita tvarka susigalvojo. Tai tiesiog nurodymas is savivaldybes ,kuri jie turi vykdyti. Lygiai taip pat kaip ir parkai patys neperka jokiu autobusu,o visa tai daro savivaldybes . Todel ir nori visi dirbti savivaldybese ,nes ten viskas sprendziama,ten eina visi otkatai ir t.t.
                          Stai,kad ir taloneliu pardavinejimas. Kai parduodami autobusuose-tada visa suma atitenka parkams. O kai kioskuose ,tada nuo tos sumos apie 8 proc lieka ''lietuvos spaudai'' (kioskeliams) ir dar apie 8 proc atitenka ''susisiekimo paslaugoms'' atseit uz taloneliu platinima:-)

                          Comment


                            Manu, tai desperacija. Nes VT sėdi skolose. Ilgalaikės finansinės naudos nebus. Pradžioje galbūt ir bus daugiau parduodama bilietų. Bet gan greitiai, kai žmonės įgris tokia tvarka, kai žmonių nebetenkins dar labiau sulėtėjęs VT, spūstys įlipant, dalis mokių persės į automobilius. Juk tai paskutinis lašas perpildytoje taurėje - VT kursuoja vis rečiau, VT važiuos vis lėčiau, VT trumpina darbo laiką, galiausiai per didelė kaina nebeatitinka vis prastėjančios paslaugos kokybės... Kas paneigs, kad dar šiemet ar nuo kitų metų gali būti pakeltos VT bilietų kainos? Vyriausybė jau prakalbo apie galimą PVM'o didinimą... O juk padidėjus PVM'ui nuo 19 iki 21 proc., bilietai nebango. Per tą laiką kuro kainos vėl ėmė augti, pabrango elektra...
                            Ženkliau sumažėjus keleivių (ir tų, kurie nesinaudos VT, nes neturės už ką bilietonusipirkti, ir tų, kurie persės į automobilius), VT lauks dar didesnis maršrutų karpymas. Ir vėl uždaras ratas. VT taps dar mažiau patrauklus, dar labiau atitolęs nuo keleivių. Negi valdžiai neaišku, kad VT jau 20 metų vis blogiau ir blogiau tenkina keleivių poreikius ir todėl visi, kas tik gali, persėda į automobilius.

                            Comment


                              Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                              Stai,kad ir taloneliu pardavinejimas. Kai parduodami autobusuose-tada visa suma atitenka parkams. O kai kioskuose ,tada nuo tos sumos apie 8 proc lieka ''lietuvos spaudai'' (kioskeliams) ir dar apie 8 proc atitenka ''susisiekimo paslaugoms'' atseit uz taloneliu platinima:-)
                              Pavyzdžiui, Daugpilyje VT bilietus parduoda tik konduktoriai autobusuose ir tramvajuose. Mėnesiniai parduodami tik keliuose taškuose mieste - tramvajų parke, autobusų stotyje ir gal dar vienoj kitoj vietoj. Išlaidos bilietų platinimui minimizuotos bei apjungtos kartu su pirmine kontrole. 8 proc. yra labai daug ir tai už švarų darbą porai dešimčių "Savivaldybės paslaugų" darbuotojams??? Nors jei būtų normali transporti strategija mieste, tai už parkavimą surinktais pinigais turėtų būti dotuojamas VT...

                              Comment


                                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                Pavyzdžiui, Daugpilyje VT bilietus parduoda tik konduktoriai autobusuose ir tramvajuose. Mėnesiniai parduodami tik keliuose taškuose mieste - tramvajų parke, autobusų stotyje ir gal dar vienoj kitoj vietoj. Išlaidos bilietų platinimui minimizuotos bei apjungtos kartu su pirmine kontrole. 8 proc. yra labai daug ir tai už švarų darbą porai dešimčių "Savivaldybės paslaugų" darbuotojams??? Nors jei būtų normali transporti strategija mieste, tai už parkavimą surinktais pinigais turėtų būti dotuojamas VT...

                                Bijau dabar sumeluoti ,bet berods uz talonelius surenkama apie 4 mln. litu/menesiui, dalina juos panasiai per puse autobusu ir troleibusu parkams. Apie 8 proc. nuo tos sumos pasiima ''savivaldybes paslaugos''.

                                Comment


                                  Daugiau turėtų būti. Jei Vilniuje darbo dienomis VT važiuoja apie 600-700 tūkst., tai netgi jei tik 1/4 su vienkartiniais, ir vidutinė vienkartinių kaina 1 Lt (atmetus PVM'ą, padarius prielaidą, kad apie pusė yra lengvatiniai), gaunasi vien tik darbo dienomis 3,5 milijono. O dar poilsio dienos - tai iki 4 mln. O kur dar mėnėsiniai?

                                  Comment


                                    Parašė centras85 Rodyti pranešimą
                                    Pamiršote e.bilieto papildymo čekį, kurį duoda papildžius e.bilietą. Tai vairuotojas prašys parodyti e.bilieto papildymo čekį.
                                    Kurio neturi tie, kurie pildo internetu.

                                    Comment


                                      Tai jie gali atsispausdinti e.bilieto papildymo lapą. Jokios problemos dėl to nematau.
                                      Mettal ir Vilnietizz, kodėl vasara būna trumpų autobusų 36-me maršrute? Šią vasarą jau mačiau ne vieną trumpą autobusą 36-me maršrute.
                                      Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                                      Comment


                                        Nu tai kadangi sakai, kad kasdien genda visi 36-i tai ko tada tikėtis? Kad atvažiuos rezervas Van Hool New AGG300?
                                        Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                        Comment


                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                          Daugiau turėtų būti. Jei Vilniuje darbo dienomis VT važiuoja apie 600-700 tūkst., tai netgi jei tik 1/4 su vienkartiniais, ir vidutinė vienkartinių kaina 1 Lt (atmetus PVM'ą, padarius prielaidą, kad apie pusė yra lengvatiniai), gaunasi vien tik darbo dienomis 3,5 milijono. O dar poilsio dienos - tai iki 4 mln. O kur dar mėnėsiniai?
                                          Hm, kad dalis surinktos kainos išeina PVM, kuris dabar yra labai didelis. O kur dar abejotinos reputacijos sutartyse paminėtos milžiniškos bilietų platinimo išlaidos...
                                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                          Comment

                                          Unconfigured Ad Widget

                                          Collapse
                                          Working...
                                          X