Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    2 ir 3 durų neatidarė. Vasaros sezono metu turėti 36 kursuoti ne 4 autobusai, o kokie 6-8 autobusai, nes tie 4 būna perpildyti ir sugenda. O 76 reikėtų pridėti dar vieną būtent dėl Žaliųjų Ežerų.
    Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

    Comment


      36-u gi 6 autobusai kursuoja, o ne 4!
      Vairuotojas, matyt, klaidingai pagalvojo , kad jau galioja įlipimo tik per priekines duris tvarka
      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
      Marsrutai.lt tinklaraštis!
      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

      Comment


        Parašė Mettal Rodyti pranešimą
        71 yra žymiai patogesnis už 82, nes važiuoja per centrą ir priveža prie didžiųjų mikrorajonų. Tarkim man jis yra netgi labai tinkamas (iš namų į sodą). 71 kai tik jį pratęsė iki Salininkų, važiavo kas 10-12 min. savaitgaliais nuo ryto iki pat 20-21 val. (d.d. iki 22) Dabar - http://www.minibus.lt/miesto-marsrutai/. Tai rodo, kad mokių keleivių ten nedaug.
        Viskas tiesa, tik nelabai sutinku su pabrauktuoju sakiniu. Tiesia linija iš Stoties į Salininkus nenuvažiuosi, nes reikia apvažiuoti oro uostą, todėl autobusai važiuoja savotišku puslankiu. Tai pailgina kelionės trukmę, todėl tarkim 19 maršrutas įveikia visą trasą per ~30min., o piko metu šiek tiek ilgiau. ten gyvenantys žmonės paprastai dirba/studijuoja Vilniuje, o ir rimčiau apsipirkti važiuoja iš Salininkų, nes jame tėra tik mažytė MAXIMA ir dar 2-3 vietinės netinklinės parduotuvėlės. Sodininkai kita tema, nors nemažai sodų, ypač esantys netoli Salininkų g., yra gyvenami ne tik vasarą.
        Dabar dėl 71 mikroautobuso maršruto grafiko. Kuo jis negeras? Mano požiūriu su juo viskas tvarkoj. Žmonės skuba tik ryte į darbą/studijas ir vakare namo. Kamščiai Vilniuje prasideda ~7h ir baigiasi ~19h, taigi kaip tik tai yra metas, kai žmonės skuba. Dėl skubos jie pasiryžę sumokėti papildomą 1Lt dėl ~10 sutaupytų minučių. Po 19h keleivių skaičius labai smarkiai krenta, nes žmonės nebeskuba, prisitaiko prie 19 ir 42 autobusų maršrutų vakarinio grafiko (net vasarą paskutiniai reisai nesiskundžia keleivių kiekiu, bent jau atkarpa Stotis-Salininkai).
        Ir pabaigai dar vienas faktorius. Kaip mokiam žmogui nusigauti iš Salininkų į Santariškes? 2 variantai (neskaičiuokime ėjimo pėsčiomis, taxi ar 82 mikriuko): 19/42 autobusas iki Stoties + 26/34 autobusas iki Santariškių, bilieto kaina — 4Lt (o dar kiek laiko......); arba 71 mikroautobusas be jokių persėdimų, kaina — 3Lt Ką rinktumėtės patys?
        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

        Comment


          6 autobusai 36-tu maršrutu kursuoja tik rytinio ir vakarinio piko metu. O likusia dienos dali tik 4 autobusai.
          Ryte apie 9 val., iš Žalgirio St., 2 36-to maršruto autobusai važiuoja į parką. Ir vakare taip pat apie 19:30 val., irgi 2 važiuoja į parką.
          Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

          Comment


            Jau daugumoje autobusų yra sumontuoti "krokodilai" prie pat priekinių durų.
            Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

            Comment


              Na ir kas. Jei nebus daugiau jokių kabinos perdarymų, tai dar greičiau žlugs (ir labai gerai, kad taip nutiks) įlaipinimas per priekines duris. Kiek užtruks įlaipinimas per siauras (1/2) priekines duris? Įdomu, kiek laiko įlipinės keleiviai į "Škodas" ir ką ten vairuotojas galės kontroliuoti, jei jam net sprandą reikės nusisukti, norint matyti, ką rodo keleiviai ir kaip žymi bilietus.

              Comment


                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                Na ir kas. Jei nebus daugiau jokių kabinos perdarymų, tai dar greičiau žlugs (ir labai gerai, kad taip nutiks) įlaipinimas per priekines duris. Kiek užtruks įlaipinimas per siauras (1/2) priekines duris? Įdomu, kiek laiko įlipinės keleiviai į "Škodas" ir ką ten vairuotojas galės kontroliuoti, jei jam net sprandą reikės nusisukti, norint matyti, ką rodo keleiviai ir kaip žymi bilietus.

                As tai is vis net pribcipo sito tikrinimo nesuprantu. Keleivis parodys vairuotojui menesinio elektronine kortele. Na ir ka vairuotojas? Nei jis gali ka patikrinti,nei nieko, gali sau ramiai vazineti su nepratestu menesiniu:-)

                Comment


                  O ir talonėlį galima kelis kartus žymėtą dar kartą atžymėti. Juk netikrins kiekvieno, nes įlaipinimas dar labiau užsitęs... Klaipėdoje dar neteko tokia tvarka naudotis, bt Panevėžyje iš įlaipinimo pro priekines duris naudos mažai. Gal per žiemą šiek tiek tvarką pakeitė? Pernai reikėdavo parodyti mėnesinį arba talonėli, bet žymėti jį reikėdavo elektroniniais komposteriais, kurie yra salone, o ne prie pat vairuotojo. Tai galima buvo talonėlį parodyti, bet jo nežymėti. Teko pastebėti, kad vairuotojai kartais net nežiūri į įlipančius keleivius.

                  Comment


                    Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                    As tai is vis net pribcipo sito tikrinimo nesuprantu. Keleivis parodys vairuotojui menesinio elektronine kortele. Na ir ka vairuotojas? Nei jis gali ka patikrinti,nei nieko, gali sau ramiai vazineti su nepratestu menesiniu:-)
                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                    O ir talonėlį galima kelis kartus žymėtą dar kartą atžymėti. Juk netikrins kiekvieno, nes įlaipinimas dar labiau užsitęs... Klaipėdoje dar neteko tokia tvarka naudotis, bt Panevėžyje iš įlaipinimo pro priekines duris naudos mažai. Gal per žiemą šiek tiek tvarką pakeitė? Pernai reikėdavo parodyti mėnesinį arba talonėli, bet žymėti jį reikėdavo elektroniniais komposteriais, kurie yra salone, o ne prie pat vairuotojo. Tai galima buvo talonėlį parodyti, bet jo nežymėti. Teko pastebėti, kad vairuotojai kartais net nežiūri į įlipančius keleivius.
                    Tuo pačiu klausimas — o kam vairuotojui plėšytis, tikrinti įlipančiųjų keleivių talonėlius, kviesti mobiliąsias kontrolierių brigadas, jeigu jis gaus tą patį atlyginimą viso to nedarydamas? Argi jis gaus baudą, jeigu kontrolė jo vairuojamame autobuse pagaus daug zuikių?
                    I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                    Comment


                      Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                      Tuo pačiu klausimas — o kam vairuotojui plėšytis, tikrinti įlipančiųjų keleivių talonėlius, kviesti mobiliąsias kontrolierių brigadas, jeigu jis gaus tą patį atlyginimą viso to nedarydamas? Argi jis gaus baudą, jeigu kontrolė jo vairuojamame autobuse pagaus daug zuikių?

                      Nezinau ar gaus kokias baudas vairuotojai,bet bus ir eiliniai patikrinimai kaip yra ir dabar. Ir autobuse radus nemokejusiu keleiviu aisku vairuotojui taikys kazkokias sankcjas: gal perspejima gal dar ka nors,kol kas nieko neaisku. O gal ir nieko netaikys,tiesiog bus daug aiskunimusi ,barniu ,nervu kol zlugs visas sis projektas.

                      Comment


                        Dabar į vairuotojo pareigas neįeina keleivių tikrinimas. Jei keisis pareigų aprašymas, turės būti sudaroma nauja darbo sutartis. Profsąjungos tikrai nesėdės sudėjusios rankų ir reikalaus papildomo užmokesčio už bilietų tikrinimą. Vilniuje galioja, jei neklystu, kolektyvinės sutartys, todėl bus rimtas karas, jei administracija norės pridėti pareigų, bet papildomai nemokės. Kol į vairuotojo pareigas neįeina keleivių tikrinimas, tol jo bausti už pareigų nevykdymą negali.
                        Paskutinis taisė Al1; 2010.06.12, 11:07.

                        Comment


                          Kiek girdėjau troleibusistų profsajūnga nelabai sutinka su naujaja tvarka.

                          Comment


                            O kas nori papildomai nemokamai dirbti?

                            Comment


                              Man atrodo, kad troleibusu darbuotojai nesutinka dėl to, nes gali tekti sumažinti jų kabinos dydį. Turbūt nenori taip lengvai atiduoti savo erdvės.

                              Comment


                                Parašė sknts Rodyti pranešimą
                                Man atrodo, kad troleibusu darbuotojai nesutinka dėl to, nes gali tekti sumažinti jų kabinos dydį. Turbūt nenori taip lengvai atiduoti savo erdvės.
                                O kas bus ziema,jei reikes atidarineti priekines duris? Vairuotojai sedes su striukemis ir pirstinemis,suvarzytais kuno judesiais,aiskiai mazes eismo saugumas kazkiek.

                                Comment


                                  Erdvė erdve. Nemanau, kad tai pagrindinė priežastis. Prisideda papildomas darbas - keleivių kontrolė, už kurią administracija net negalvoja mokėti. Atseit krizė, nenorit jūs, priimsim kitus, kurie vairuos už mažesnę algą ir dar už tą patį tikrins keleivių bilietus. Be to vairuotojai žino, kad bus totalus "nebetilpimas" į tvarkaraščius, kurių tikriausiai pradžioje niekas nekeis. O "netelpančius" į grafikus baus.

                                  Comment


                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                    Vairuotojai žino, kad bus totalus "nebetilpimas" į tvarkaraščius, kurių tikriausiai pradžioje niekas nekeis. O "netelpančius" į grafikus baus.
                                    Bet ar galima bausti, kai tą patį nusižengimą tą pačią dieną padaro daugiau negu pusė vairuotojų? Juk vairuotojas gali pasiteisinti, kad vėluoja dėl force majore, čia tas pats kaip avarija gatvėje ar sugedęs autobusas — ne nuo vairuotojo tai priklauso...
                                    I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                    Comment


                                      Bausti administracija gal ir neišdrįs, bet konfliktinių situacijų ir nervų tampymo bus. Nes bausti tai norės, tačiau tam prieštaraus vairuotojai, profsąjunga juos gins. Vienu žodžiu, aistros liesis...

                                      Comment


                                        Pamiršote e.bilieto papildymo čekį, kurį duoda papildžius e.bilietą. Tai vairuotojas prašys parodyti e.bilieto papildymo čekį.
                                        Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                                        Comment


                                          Parašė centras85 Rodyti pranešimą
                                          Pamiršote e.bilieto papildymo čekį, kurį duoda papildžius e.bilietą. Tai vairuotojas prašys parodyti e.bilieto papildymo čekį.
                                          Kadangi visą gyvenimą dirbau praktiškai tik aptarnavimo srityje, tai gana drąsiai galiu atsakyti kaip bus: iš pradžių kaip ir tikrins, tačiau jau po kokių 2sav. net kai parodysi tą papildymo čekį, dauguma vairuotojų dar pamos ranka — tik čiuožk greičiau ir nestabdyk sulaipinimo (ypač žiemą)
                                          I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                          Comment

                                          Working...
                                          X