Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
    Ir nėra ko čia abejoti. Nepasiteisins 100%, bent jau tol, kol Vilniaus viešasis transportas nebus organizuotas taip, kad net piko metu transporto priemonėje bus laisvų sėdimų vietų. Ir nereikia lyginti Vilniaus su Vakarais. Ten (vakaruose) didžioji dauguma miestiečių naudojasi bėginiu transportu- traukiniais, "električkom", metro, tramvajumi, tad autobusai kursuoja tik į mažiau apgyvendintus bei atokius rajonus ir yra mažai apkrauti. Tad Vakaruose autobusuose tokia tvarka (įlipimas per priekines duris) tinka. Palyginus su Vilniumi.. Pas mus netgi dabar, kai įleidžiama per visas duris, piko metu netgi į ilgąjį autobusą ne visi norintys gali sutilpti ( ir ne tik piko metu). Ir tokių atvejų pasitaiko tiek žiemą, tiek vasarą o labiausiai apkrautuose reisuose- ir savaitgaliais. Belieka pridėti ir dabartinį metą, kai dėl krizės apkarpyti visi reisai- lengva nuspėti, kokias emocijas žmogui sukelia kasdienė kelionė iš taško A į tašką B.
    Dabar suprantat, ką reikš įlipimo per priekines duris įvedimas dabartiniu metu. Tokią savoką kaip "tvarkaraščio laikymasis" teks pamiršti ilgam. Tokiose stotelėse kaip "Žaliasis tiltas" autobusai/troleibusai stoviniuos bemaž 20 minučių, pačiame salone baisių baisiausias chaosas kils. Ir jokia kultūra jo neišspręs, kol transportas dabartiniu grafiku važinėja.
    Galiausiai vežėjo nuostolių tai tikrai nesumažins- kiek pinigų bus mesta 200 autobusų ir tiek pat troleibusų techniniam apdorojimui, o vėliau kiek bus prarasta nusivylusiems keleiviams persėdus į automobilius. Galiausiai kiek praras valstybė, kai dėl padidėjusio automobilių skaičiaus padidės kelių apkrova ir avaringumas.
    Ši naujovė teturi du pliusus- pavyks sutaupyti kontrolierių sąskaita (nebeliks tokio darbo Vilniuje beveik) ir sumažės asocialių žmonių VT. Bet geriau jau užtikrinti tvarką transporte įvedus konduktorius ar padidinus kontrolierių skaičių- tai pigesnis ir mažiau skausmingas žmonėms kovos su nesaugumu būdas. Benamis ne visada kaltas savo padėtyje- tad atimti iš jo paskutinę galimybę nusigauti iš vienos vietos į kitą, jei tik jis yra susikrapštęs kelis litus talonėliui ir nekelia grėsmės aplinkiniams, tam tikrais atvejais yra ir šioks toks žmogaus teisių pažeidimas.
    Na, klaidinga sakyti, kad daugelius vilniečių nori šios tvarkos. Tas "Susisiekimo paslaugų" balsavimas buvo daugiau agitacinis nei sąžiningas (3 iš 4 atsakymų variantų buvo už). Būtų įdomu pamatyti tikrojo, sąžiningo balsavimo rezultatus šia tema. Tikriausiai rezultatas būtų atvirkščias.
    Kaip dabar vyksta keleivių laipinimas stotelėse ? Pirmiausia stotelėse žmonės išlipa, o tik paskui įlipa laukiusieji transporto. Įvedus įlipimą per priekines duris, laipinimas vyks atvirkščiai. Lengva numanyti kas bus.

    Ką čia dar pasakyti ? O tai jau šimtą kartų persakyta ir perpasakota. Belieka tik pavartyti šią temą bei kitas svetaines
    Suprantu tavo pyktį ir nenorą, kad ši sistema įsigaliotų ir matau bandymą prisigalvoti kuo daugiau argumentų, taip bandant apginti savo nuomonę. Bet visgi nusimanančiųjų viešojo transporto organizavime akyse tu atrodai kvailokai. Pabandysiu kontrargumentuoti

    1. Išankstinė nuostata, kad 100 proc. nepasiteisins - neteisinga savaime. Siekdamas profesionalumo, privalai išlikti objektyvus.
    2. Sėdimų vietų buvimas piko metu, nesusijęs su šios sistemos teigiamu funkcionalumu. Nusišnekėta ir tiek.
    3. Teiginys, kad visur Vakaruose autobusai yra apkrauti mažai - neteisingas.
    4. Toliau yra pigus ir vaikiškas hiperbolizavimas be jokio objektyvumo ir faktų.
    5. Sakymas, kad tai "tikrai" nesudarys nuostolių yra netinkamas, nes tu nesi aiškiaregys ir negali sakyti "tikrai". Na, nebent nori pavaidinti visažinį ir bandyti atspėti arba tiesiog nebijai vėliau apsikvailinti.
    6. Kaip tai neliks kontrolierių? Jų liks, tik galėtų būti sumažintas jų skaičius.
    7. sumažės asocialių žmonių VT - vienintelis protingas tavo sakinys ir tai yra labai reikšmingas dalykas, nes apie pusė VT besinaudojančių baiminasi dėl saugumo ir tvarkos bei švaros transporte.
    8. Nesvarbu, žmogus benamis ar ne benamis. Esmė yra ar tvarkingai apsirengęs, ar elgiasi transporte kultūringai, ar netrukdo kitiems nemaloniais kvapais, ar yra higieniškas. Toliau paistai apie žmogaus teises... O kur visų kitų transporte esančių tvarkingų (dauguma) žmonių teisės padoriai keliauti mieste?
    9. "Įvedus įlipimą per priekines duris, laipinimas vyks atvirkščiai." - kol kas nėra konkrečiai aišku, kaip bus organizuojama ši sistema. Todėl teigti iš anksto - pernelyg drastiška iš tavo pusės.
    10. "Lengva numanyti kas bus." - hm, na gerai, tau lengva (aiškiaregys esi), bet pvz. man tai nelengva, tai gal pasakyk, kas bus.
    11. "jau šimtą kartų persakyta ir perpasakota." - na ir kas, daugumos mintys yra kvailos, persmelktos išankstinių nuomonių be jokių skaičiavimų. Klaipėdiečiai irgi anksčiau skundėsi, bet dabar dauguma laimingi.

    Tai va, brangusis, perfrazuok savo mintis, tai mes gal ir įsiklausysime O malti viską į vieną - bandymo griebtis už šiaudo pavyzdys, kuris parodo situacijos bejėgiškumą ir bandymą kaip nors (bet kaip, atsitiktinai) apginti savo nuomonę.

    Mano nuomone, tiek Vilniuje, tiek ir Kaune galima VT įvesti laipinimo pro priekines duris sistemą, bet tai reikia daryti protingai ir pamatuotai:
    1. Numatyti tik dalį maršrutų, kuriuose tai reikia daryti. Labiausiai apkrautuose maršrutuose tai nepasiteisintų, nes ilgintų kelionės laiką.
    2. Numatytuose maršrutuose vykdyti sistemą, perskaičiuoti kelionės laiką, pradžioje įdėmiai stebėti keleivių srautus, išklausyti keleivių ir vairuotojų pastabas, tobulinti sistemą. Nežymiai, pagal galimybes, didinti autobusų skaičių.
    Paskutinis taisė Ametistas; 2010.06.08, 21:06.
    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

    Comment


      Deja, kai kas mano, viską padaryti galima iš karto ir kad tai veiks. Aš gi irgi sakau - tegul daro, bet tai nepasiteisins. Nebent bus imtasi buldozerio principo: mes tai vis tiek padarysime. Ir nusispjaut, kad VT važiuos nuo A iki B važiuos gerokai ilgiau, ir nusispjaut, kad VT bus spūstys ir eilės. Svarbu ekonominis efektas - padidėjusios pajamos...

      Comment


        VT vasaromis kursuoja tik šviesiuoju paros metu- paskutiniai troleibusai ir autobusai visu maršrutu važiuoja iki 23:00, dauguma baigia darbą 22:30 ar dar anksčiau, nejuokinga
        http://m.lrytas.lt/-1308629241130735...ms-belieka.htm

        Comment


          Parašė amiko Rodyti pranešimą
          Suprantu tavo pyktį ir nenorą, kad ši sistema įsigaliotų ir matau bandymą prisigalvoti kuo daugiau argumentų, taip bandant apginti savo nuomonę. Bet visgi nusimanančiųjų viešojo transporto organizavime akyse tu atrodai kvailokai. Pabandysiu kontrargumentuoti

          1. Išankstinė nuostata, kad 100 proc. nepasiteisins - neteisinga savaime. Siekdamas profesionalumo, privalai išlikti objektyvus.
          2. Sėdimų vietų buvimas piko metu, nesusijęs su šios sistemos teigiamu funkcionalumu. Nusišnekėta ir tiek.
          3. Teiginys, kad visur Vakaruose autobusai yra apkrauti mažai - neteisingas.
          4. Toliau yra pigus ir vaikiškas hiperbolizavimas be jokio objektyvumo ir faktų.
          5. Sakymas, kad tai "tikrai" nesudarys nuostolių yra netinkamas, nes tu nesi aiškiaregys ir negali sakyti "tikrai". Na, nebent nori pavaidinti visažinį ir bandyti atspėti arba tiesiog nebijai vėliau apsikvailinti.
          6. Kaip tai neliks kontrolierių? Jų liks, tik galėtų būti sumažintas jų skaičius.
          7. sumažės asocialių žmonių VT - vienintelis protingas tavo sakinys ir tai yra labai reikšmingas dalykas, nes apie pusė VT besinaudojančių baiminasi dėl saugumo ir tvarkos bei švaros transporte.
          8. Nesvarbu, žmogus benamis ar ne benamis. Esmė yra ar tvarkingai apsirengęs, ar elgiasi transporte kultūringai, ar netrukdo kitiems nemaloniais kvapais, ar yra higieniškas. Toliau paistai apie žmogaus teises... O kur visų kitų transporte esančių tvarkingų (dauguma) žmonių teisės padoriai keliauti mieste?
          9. "Įvedus įlipimą per priekines duris, laipinimas vyks atvirkščiai." - kol kas nėra konkrečiai aišku, kaip bus organizuojama ši sistema. Todėl teigti iš anksto - pernelyg drastiška iš tavo pusės.
          10. "Lengva numanyti kas bus." - hm, na gerai, tau lengva (aiškiaregys esi), bet pvz. man tai nelengva, tai gal pasakyk, kas bus.
          11. "jau šimtą kartų persakyta ir perpasakota." - na ir kas, daugumos mintys yra kvailos, persmelktos išankstinių nuomonių be jokių skaičiavimų. Klaipėdiečiai irgi anksčiau skundėsi, bet dabar dauguma laimingi.

          Tai va, brangusis, perfrazuok savo mintis, tai mes gal ir įsiklausysime O malti viską į vieną - bandymo griebtis už šiaudo pavyzdys, kuris parodo situacijos bejėgiškumą ir bandymą kaip nors (bet kaip, atsitiktinai) apginti savo nuomonę.

          Mano nuomone, tiek Vilniuje, tiek ir Kaune galima VT įvesti laipinimo pro priekines duris sistemą, bet tai reikia daryti protingai ir pamatuotai:
          1. Numatyti tik dalį maršrutų, kuriuose tai reikia daryti. Labiausiai apkrautuose maršrutuose tai nepasiteisintų, nes ilgintų kelionės laiką.
          2. Numatytuose maršrutuose vykdyti sistemą, perskaičiuoti kelionės laiką, pradžioje įdėmiai stebėti keleivių srautus, išklausyti keleivių ir vairuotojų pastabas, tobulinti sistemą. Nežymiai, pagal galimybes, didinti autobusų skaičių.
          Nenoriu nieko įžeisti, bet tiesiog ASMENIŠKAI AŠ (niekam neperšu savo nuomonės) esu įsitikinęs, kad lipimas per priekines duris, minkštai tariant, nėra tinkamas įsivesti Vilniuje šiuo metu (kas žino kokia situacija mūsų VT bus ateityje). Gal ši tvarka ir pasiteisintų mažai apkrautuose maršrutuose, bet kaip suprantu iš paskutinių naujienų, tokią tvarką norima įsivesti globaliai (bent jau savaitgaliais visuose maršrutuose). Nuolat naudojuosi Vilniaus viešuoju transportu, tad apie keleivių srautus maršrutuose apytiksliai išmanau (na aišku ne taip kaip Mettal ). Tad suprantu, kad įlipimo per priekines duris įvedimas šiuo metu sukels daugiau nepatogumų keleiviams nei duos naudos (išimtis- 1A, 3,8,13,14,15,20,25,28,41,51,52A,63,67,87 autobusų maršrutai, kur keleivių išties mažiau) . Nesu prieš, jei eksperimento tvarka šiuose maršrutuose laipins tik per priekines duris- ir pats norėčiau pamatyti, kaip tai atrodo iš šalies. Aš priešinuosi tik siekiui tokią tvarką įsivesti visuose maršrutuose (kad taip bus, suprantu iš paskutinių naujienų, gal ir klystu).
          Sutinku, kad pernelyg audringai gyniau savo nuomonę- tai gal buvo pirmųjų emocijų proveržis, nors savęs ir neteisinu. Atsiprašau, jei atrodžiau pernelyg egoistiškai .
          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
          Marsrutai.lt tinklaraštis!
          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

          Comment


            Dabar 22.30 ir jau tamsu. Diena dar ilgės vakare tik 9 minutėmis. Ir 22.30 vis tiek bus tamsu. O VT dar tokiu metu važiuoja, dauguma, žinoma, paskutinius ratus suka...

            Comment


              Parašė music Rodyti pranešimą
              VT vasaromis kursuoja tik šviesiuoju paros metu- paskutiniai troleibusai ir autobusai visu maršrutu važiuoja iki 23:00, dauguma baigia darbą 22:30 ar dar anksčiau, nejuokinga
              Vasarą keleivių po 23 val. mažoka. Tik masinių renginių bei parodų metu jų daugiau. Suprantu jūsų norą turėti galimybę grįžti namo. Bet dabar ne tokie laikai, kad pustuščius autobusus varinėti
              Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
              Marsrutai.lt tinklaraštis!
              SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

              Comment


                taksi verslas klesti, vilką kojos peni

                Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                Vasarą keleivių po 23 val. mažoka. Tik masinių renginių bei parodų metu jų daugiau. Suprantu jūsų norą turėti galimybę grįžti namo. Bet dabar ne tokie laikai, kad pustuščius autobusus varinėti
                Penktadieniais po darbo smagu apsilankyti klube, koncerte, išgerti bokalą alaus ar kokio absento..
                Deja, teks namie priešais televizorių drybsoti, na gal tik kokį kartą per mėnesį
                http://m.lrytas.lt/-1308629241130735...ms-belieka.htm

                Comment


                  Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                  Kiek žinau, Klaipedoje žymiai mažesni keleivių srautai. Autobusai nedažnai būna tokie perpildyti kaip Vilniuje
                  Jeigu autobusai perpildyti, o VT vistiek nuostolingas - vadinasi, kažkur pradingsta dideli pinigai. Ir pakeitimai ne tik kad reikalingi, bet būtini.

                  Be to, drįstu suabejoti, kad Vilniuje tie srautai tokie jau gigantiški ir nepalyginamai didesni. O ir tai tik Lietuvos mastu...

                  Įvedus įlipimą per priekines duris, vairuotojas liks beveik neatitvertas nuo keleivių,
                  Juk įmanoma atitverti tik vairuotojo kabiną, ir priekinės durys liks laisvos.
                  Asocialus keleivis, kurį atsisakys vežti, tikrai kels pavojų ir vairuotojui ir keleiviams. O kol policija atvažiuos, vairuotojui jau šimtą kartų galvą apdaužys
                  Ne visi yra tokie nagli, kad lįstų per jėgą. Taigi asocialių keleivių sumažės. O dėl tų, kurie vistiek veršis įlipti, tokia situacija turi būti numatyta iš anksto, kaip elgtis tokiais atvejais - geriausias variantas, mano nuomone, kad vairuotojas nesipriešintų ir nekeltų konflikto, o tiesiog išsikviestų kontrolę (kuri turi būti rimta, kaunietiško stiliaus).

                  Ne, geriau jau konduktorius įsivesti arba kontrolierių skaičių padidinti
                  "Nuostolinga"

                  Comment


                    Prisiminiau dar vieną dalyką. Dabartinė bilietukų žymėjimo tvarka neatitinka taisyklių ( http://www.vilniustransport.lt/lt/pages/view/?id=50 ):

                    17. Keleivis privalo įsigyti ir turėti bilietą prieš įlipdamas į autobusą ar troleibusą. Jei nėra galimybės to padaryti, vienkartinį bilietą keleivis įsigyja iš vairuotojo toje pačioje stotelėje, kurioje jis įlipo, ir nedelsdamas jį pažymi.
                    Taip padaryti, kaip rašo taisyklės, įmanoma tik įlipant pro priekines duris.

                    Dabar gi viskas vyksta kitaip - keleivia lipa per vidurines ir galines duris (per priekines lipti negalima), autobusas pradeda važiuoti, keleivis eina į priekį pirkti bilietuko, vairuotojas bilietuką parduoda važiuodamas (!!!) arba sekančioje stotelėje.

                    Comment


                      Parašė music Rodyti pranešimą
                      VT vasaromis kursuoja tik šviesiuoju paros metu- paskutiniai troleibusai ir autobusai visu maršrutu važiuoja iki 23:00, dauguma baigia darbą 22:30 ar dar anksčiau, nejuokinga
                      Manau tai normalu. Juk negali transportas važinėti tuščiai. Nors nesu tikras, gal tų keleivių ir būtų. Pvz., Kaune autobusai baigia darbą apie 22h, troleibusai valanda vėliau (ir tai jau ne visi maršrutai), bet dar apie pusę valandos yra galimybė grįžti namo "garažiniais" reisais.
                      Įtariu, kad ir Vilniuje "garažiniai" priimami keleiviai, tik jie vengia šiaip reisais naudotis.
                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                      Comment


                        Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                        Nenoriu nieko įžeisti, bet tiesiog ASMENIŠKAI AŠ (niekam neperšu savo nuomonės) esu įsitikinęs, kad lipimas per priekines duris, minkštai tariant, nėra tinkamas įsivesti Vilniuje šiuo metu (kas žino kokia situacija mūsų VT bus ateityje). Gal ši tvarka ir pasiteisintų mažai apkrautuose maršrutuose, bet kaip suprantu iš paskutinių naujienų, tokią tvarką norima įsivesti globaliai (bent jau savaitgaliais visuose maršrutuose). Nuolat naudojuosi Vilniaus viešuoju transportu, tad apie keleivių srautus maršrutuose apytiksliai išmanau (na aišku ne taip kaip Mettal ). Tad suprantu, kad įlipimo per priekines duris įvedimas šiuo metu sukels daugiau nepatogumų keleiviams nei duos naudos (išimtis- 1A, 3,8,13,14,15,20,25,28,41,51,52A,63,67,87 autobusų maršrutai, kur keleivių išties mažiau) . Nesu prieš, jei eksperimento tvarka šiuose maršrutuose laipins tik per priekines duris- ir pats norėčiau pamatyti, kaip tai atrodo iš šalies. Aš priešinuosi tik siekiui tokią tvarką įsivesti visuose maršrutuose (kad taip bus, suprantu iš paskutinių naujienų, gal ir klystu).
                        Sutinku, kad pernelyg audringai gyniau savo nuomonę- tai gal buvo pirmųjų emocijų proveržis, nors savęs ir neteisinu. Atsiprašau, jei atrodžiau pernelyg egoistiškai .
                        Nereikia atsiprašinėti... Tiesiog ankstesnis tavo komentaras buvo kaip sakiau persmelktas subjektyvumo ir emocijų. Štai dabar jau rašai kiek protingiau
                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                        Comment


                          Parašė music Rodyti pranešimą
                          Penktadieniais po darbo smagu apsilankyti klube, koncerte, išgerti bokalą alaus ar kokio absento..
                          Deja, teks namie priešais televizorių drybsoti, na gal tik kokį kartą per mėnesį
                          Cha Jei žmogus turi pinigų alui, baram ir linksmybėms, kas kainuoja pinigus, tai ir suras pinigų grįžimui namo taksi, arba kooperuosis ne negeriančiu draugu, arba privalės išmokti linksmintis be alkoholio ir važiuos nuosava mašina, arba linksminsis trumpiau ir skubės į paskutinius reisus (ką sėkmingai ir daro jaunimėlis). Tavo nepasitenkinimas nepagrįstas, nes VT negali vežioti pavienių žmonių. Net jei iš klubo išeina 100 žmonių, tai jiems išvežioti reikėtų bent 5 autobusų, nes visi gyvena skirtingose vietose. Ir vežti po kelias dešimtis tuo autobusu per pusę miesto - neapsimoka. Tai gal nepaistykim nesąmonių, gerai? Juolabiau vilniečiams, kurių VT dabar skolose skęsta. Apskritai, naktiniai reisai turi būti organizuojami mažų transporto priemonių, pvz. mikroautobusų.
                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                          Comment


                            Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                            Jeigu autobusai perpildyti, o VT vistiek nuostolingas - vadinasi, kažkur pradingsta dideli pinigai. Ir pakeitimai ne tik kad reikalingi, bet būtini.
                            Taip, jie pradingsta nuostolingų reisų į visokias gyvenvietes padengimui. Vienas pergrūstas reisas iš dalies arba visiškai padengia vieną tuščią reisą. Tokių tuščių reisų galima rasti labai daug Vilniuje, Mettal pasakytų detaliau, bet kiek žinau, tai 8, 20, 25, 51 ir pan. maršrutai. Šiuose maršrutuose reisai tušti būna beveik visą dieną. O dar reikia nepamiršti, kad nuostolingų reisų pasitaiko ir pelninguose maršrutuose: dėl netinkamo eismo tvarkaraščių suderinimo, kai subliuojasi kelių tuo pačiu keliu važiuojančių maršrutų laikai, taip pat anksti ryte ir vėlai vakare. Taip pat nuostolingumo prideda vangoki sekmadieniai ir "garažiniai" reisai.
                            Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                            Be to, drįstu suabejoti, kad Vilniuje tie srautai tokie jau gigantiški ir nepalyginamai didesni. O ir tai tik Lietuvos mastu...
                            Kiek paskutiniu metu esu stebėjęs, tai Vilniuje srautai nėra tokie dideli, kaip kai kurie bando pavaizduoti (neva važiuoja dviem aukštais, visi dūsta, alpsta ir oi oi kaip negerai). Vilniuje yra apytuščiai (kitaip tariant: apleisti organizatorių, nes juos pakoregavus, apjungus galima atgaivinti arba tiesiog panaikinus - sumažinti bendrą nuostolingumą) ir yra pilni maršrutai. Organizatoriams pertvarkius autobusų paskirstymą (apytuščiai kursuotų tik piko metu ar kitu būtinu laiku, arba kas keletą valandų, o perpildytuose maršrutuose būtų paskirtas keliais autobusais daugiau), būtų galima išlyginti balansą. Dabar gi yra kuriozinė situacija ir tai įrodo, kad Lietuvoje viešojo transporto planuotojų specialistų nėra, o ir ryžto bei noro tobulėti - nulis. Ypač Vilniaus VT srityje.

                            Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                            Juk įmanoma atitverti tik vairuotojo kabiną, ir priekinės durys liks laisvos.
                            Įmanoma. Tai kainuoja laiko ir pinigų.

                            Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                            Ne visi yra tokie nagli, kad lįstų per jėgą. Taigi asocialių keleivių sumažės. O dėl tų, kurie vistiek veršis įlipti, tokia situacija turi būti numatyta iš anksto, kaip elgtis tokiais atvejais - geriausias variantas, mano nuomone, kad vairuotojas nesipriešintų ir nekeltų konflikto, o tiesiog išsikviestų kontrolę (kuri turi būti rimta, kaunietiško stiliaus).
                            Ne visi tokie protingi, kad nelįstų per jėgą. Taip, asocialių keleivių sumažės.

                            Taip, reikalingas rimtas ir kruopštus pasiruošimas šiai sistemai. Ir vis tiek manau, kad ji turi būti įdiegta tik į mažiausiai apkrautus maršrutus. Pagrindiniai liktų pagrindiniais. Bet kol kas.
                            Paskutinis taisė Ametistas; 2010.06.09, 09:17.
                            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                            Comment


                              Planuojama nuo liepos 15d. ivesti tai totaliai:visomis dienomis ir visa laika. Kontrolieriu padauges(mobiliu ekipazu), kurie skubiai leks pasitikti nurodyta autobusa ,pagal vairuotojo skambuti. Nes vairuotojai nesulaikines tu,kurie ilips pro kitas duris,ar nerodys bilietu. Tiesiog paskambins ekipazui ir vaziuos toliau,o tie atleke i pakeliui esancia stotele-purtys keleivius. Dabar yra taip planuojama daryti.

                              Comment


                                Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                                Planuojama nuo liepos 15d. ivesti tai totaliai:visomis dienomis ir visa laika. Kontrolieriu padauges(mobiliu ekipazu), kurie skubiai leks pasitikti nurodyta autobusa ,pagal vairuotojo skambuti. Nes vairuotojai nesulaikines tu,kurie ilips pro kitas duris,ar nerodys bilietu. Tiesiog paskambins ekipazui ir vaziuos toliau,o tie atleke i pakeliui esancia stotele-purtys keleivius. Dabar yra taip planuojama daryti.
                                Truputį neįtikėtina, bet visai protinga Tų ekipažų pradžioje reikėtų apie 30 po 2 pamainas, bet manau būtų jų iki 20. Na, vis geriau, negu nieko. Kitas dalykas, "chuliganas", išgirdęs, kad vairuotojas skambina, duos į nosį vairuotojui Nelabai smagu... Bet, ši sistema naudinga, nes ji padės sureguliuoti keleivių srautus ir stabilizuoti pajamingumą/nuostolingumą.
                                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                Comment


                                  Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                  Truputį neįtikėtina, bet visai protinga Tų ekipažų pradžioje reikėtų apie 30 po 2 pamainas, bet manau būtų jų iki 20. Na, vis geriau, negu nieko. Kitas dalykas, "chuliganas", išgirdęs, kad vairuotojas skambina, duos į nosį vairuotojui Nelabai smagu... Bet, ši sistema naudinga, nes ji padės sureguliuoti keleivių srautus ir stabilizuoti pajamingumą/nuostolingumą.
                                  Vairuotojas turėtų ne "skambinti" (alio, centriukas, čia pas mane be bilieto įlipo, atvažiuokit, kada būsit, po pusvalandžio?), o paspausti "raudoną mygtuką", kuris automatiškai kviestų pagalbą.

                                  Visgi manau, kad lipimą pro priekį protongiausiai būtų ių pradžių įvesti mažai apkrautuose reisuose visą laiką, o apkrautuose reisuose vakarais.

                                  Comment


                                    Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                                    Vairuotojas turėtų ne "skambinti" (alio, centriukas, čia pas mane be bilieto įlipo, atvažiuokit, kada būsit, po pusvalandžio?), o paspausti "raudoną mygtuką", kuris automatiškai kviestų pagalbą.

                                    Visgi manau, kad lipimą pro priekį protongiausiai būtų ių pradžių įvesti mažai apkrautuose reisuose visą laiką, o apkrautuose reisuose vakarais.
                                    Man irgi tas skambinimas nelabai patinka. Iš tiesų, įdiegus e. bilieto sistemą, paleistas interneto ryšys, jis galėtų būti naudojamas "raudono mygtuko" signalui persiųsti į dispečerinę.
                                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                    Comment


                                      Parašė music Rodyti pranešimą
                                      Penktadieniais po darbo smagu apsilankyti klube, koncerte, išgerti bokalą alaus ar kokio absento..
                                      Deja, teks namie priešais televizorių drybsoti, na gal tik kokį kartą per mėnesį
                                      Vis vien iš centro į didžiuosius rajonus po 23 val. įmanoma sugrįžti. O šiaip nėra miesto Viešojo transporto funkcija vežioti keleivius naktimis.
                                      Beje, dabar taksi atpigo (nors keista, kad taip vyksta brangstant degalams) - kai kurios įmonės Vilniuje jau ima mažiau nei pusantro lito už kilometrą. Nemanau, kad ši kaina tokia didelė, kad retkarčiais nepasinaudoti taksi paslaugomis- juk nekasdien į klubą vaikštai

                                      Parašė c2h5oh
                                      Jeigu autobusai perpildyti, o VT vistiek nuostolingas - vadinasi, kažkur pradingsta dideli pinigai. Ir pakeitimai ne tik kad reikalingi, bet būtini.

                                      Be to, drįstu suabejoti, kad Vilniuje tie srautai tokie jau gigantiški ir nepalyginamai didesni. O ir tai tik Lietuvos mastu...
                                      Aš nesakau, kad visi maršrutai Vilniuje yra perpildyti . Bent jau kai kuriais (1A, 3,8,13,14,15,20,25,28,41,51,52A,63,67,87 ) žmonės mažai naudojasi, o kai kurie apskritai apytuščiai važinėja.
                                      Bet yra ir maršrutų, į kuriuos piko metu vargu ar įlipsi Pavyzdžiui, 19 ar 53.

                                      Visa problema, jog valdininkai nelabai nori labiau pritaikyti viešojo transporto tvarkaraščius keleivių poreikiams. Išlaikomi tušti maršrutai, tuo tarpu perpildytuose maršrutuose kartais trūksta transporto priemonių. O ir patys populiarių maršrutų tvarkaraščiai sudaryti keistai, mažai atsižvelgiant į keleivių srautus ir piką/ne piką. Puikiausias tam pavyzdys- 36 autobuso maršrutas
                                      Tik sutvarkius, normalizavus maršrutų tinklą galima bus galvoti apie laipinimą per priekines duris

                                      O ir ši tvarka nėra būdas taupyti. Jis pareikalaus didelių finansinių išlaidų- visų pirma iš techninės pusės - reikės visiškai pertvarkyti bent 200 autobusų ir tiek pat troleibusų priekį. Galbūt reikės šiek tiek padidinti vairuotojų atlyginimus- jų darbe bus daugiau pareigų. O vairuotojų juk 350 jei ne daugiau. Atlyginimus reikės mokėti ir mobilioms brigadoms. Kai kuriuose maršrutuose neišvengiamai reikės bent nežymiai padididinti transporto priemonių skaičių- ar atsiras sunkmečiu pinigų viskam šitam ?

                                      Visiškai nekeičiant tvarkaraščių, bet įvedant naujovę visuose maršrutuose- ji išsilaikys nebent iki rugsėjo. Įvesti lipimą per priekines duris tik mažiau apkrautuose maršrutuose- tebūnie, gal ir prigis

                                      Ne visi yra tokie nagli, kad lįstų per jėgą. Taigi asocialių keleivių sumažės. O dėl tų, kurie vistiek veršis įlipti, tokia situacija turi būti numatyta iš anksto, kaip elgtis tokiais atvejais - geriausias variantas, mano nuomone, kad vairuotojas nesipriešintų ir nekeltų konflikto, o tiesiog išsikviestų kontrolę (kuri turi būti rimta, kaunietiško stiliaus).
                                      Kartoju- kiekviename autobuse po kontrolierių juk nepastatysi. O kol atvyks iškviesta brigada, vairuotojui jau šimtą kartų galvą apdaužys. Asocialas vis tiek bus nubaustas, bet vairuotojas jau bus sumuštas, traumuotas. O svarbiausia juk ne nubausti asocialą, o pasirūpinti vairuotojo saugumu. Tam ir skirta atitverta kabina. Įvedus įlipimą per priekines duris, dalį atitvarų tikrai teks išmontuoti. Tad įsigaliojus naujajai tvarkai, vairuotojų saugumas tikriausiai sumažės...

                                      Ne, geriau jau konduktorius įsivesti arba kontrolierių skaičių padidinti
                                      "Nuostolinga"
                                      Kadangi sumažės zuikių, tai kontrolierių padidėjimas ar konduktorių įvedimas nėra visiškai nuostolinga investicija Bet mažiau nuostolinga nei visos išlaidos, susijusios su įlipimo per priekines duris įvedimu. Ir mažiau skausminga keleivių nervams

                                      Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                                      Planuojama nuo liepos 15d. ivesti tai totaliai:visomis dienomis ir visa laika. Kontrolieriu padauges(mobiliu ekipazu), kurie skubiai leks pasitikti nurodyta autobusa ,pagal vairuotojo skambuti. Nes vairuotojai nesulaikines tu,kurie ilips pro kitas duris,ar nerodys bilietu. Tiesiog paskambins ekipazui ir vaziuos toliau,o tie atleke i pakeliui esancia stotele-purtys keleivius. Dabar yra taip planuojama daryti.
                                      Gal galėčiau pamatyti šios informacijos šaltinį ?

                                      Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                      Nereikia atsiprašinėti... Tiesiog ankstesnis tavo komentaras buvo kaip sakiau persmelktas subjektyvumo ir emocijų. Štai dabar jau rašai kiek protingiau
                                      Taika
                                      Kiek paskutiniu metu esu stebėjęs, tai Vilniuje srautai nėra tokie dideli, kaip kai kurie bando pavaizduoti (neva važiuoja dviem aukštais, visi dūsta, alpsta ir oi oi kaip negerai). Vilniuje yra apytuščiai (kitaip tariant: apleisti organizatorių, nes juos pakoregavus, apjungus galima atgaivinti arba tiesiog panaikinus - sumažinti bendrą nuostolingumą) ir yra pilni maršrutai.
                                      Na, Vilniuje iš tiesų toli gražu ne visi maršrutai yra perpildyti iki gyvo kaulo
                                      "Dviem aukštais" važiuojama tik piko metu, kitu metu retai stebėjau visišką transporto priemonės perpildymą. Labiausiai perpildyti, žinoma, būna maršrutai, kursuojantys iš centro į didžiuosius miegamuosius arba sodininkų tankiai gyvenamus rajonus- Pašilaičius, Fabijoniškes, Baltupius, Antakalnį, Justiniškes ir tt. (19,26,36,43,53 autobusų ir 2,7 troleibusų maršrutai), maršrutai, kursuojantys tarp Saulėtekio studentų miestelio ir Pašilaičių, kur daugelis studentų nuomojasi butus bei įsikūrę keletas bendrabučių (45 aut. ir 19 trol.) bei 55 autobuso maršrutas, jungiantis Santariškių bei Lazdynų ligonines. Juose laipinti tik per priekines duris bent jau darbo dieną- mirčiai lygu
                                      Aukščiau išvardytuose apytuščiuose maršrutuose (1A, 3,8,13,14,15,20,25,28,41,51,52A,63,67,87 ) - tokią tvarką galima pabandyt įvesti.
                                      Paskutinis taisė Vilnietizz; 2010.06.09, 17:16.
                                      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                      Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                      Comment


                                        Žinoma, kad kontolieriai autobusuose būtų geriau. Jei valstybėje būtų mąstoma valstybiškai, tai dabar, krizės metu, būtų sukurta keli šimtai naujų darbo vietų konduktoriams-kontolieriams, apmokant dalį jų atlyginimo parkams, o dalį dotuojant valstybei per "Sodra" vietoj pašalpų. Ir tokių darbų būtų galima sukurti ne tik transporte. Bet vat geriau nieko nedaryti ir teisintis, kad atseit įstatymai neleidžia atidirbinėti už pašalpas, kad žmogaus teisės pažeidžiamos ir pan. Prantina bedarbius tik tiesti ranką ir keikti valstybę...

                                        Comment


                                          Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                          Aukščiau išvardytuose apytuščiuose maršrutuose (1A, 3,8,13,14,15,20,25,28,41,51,52A,63,67,87 ) - tokią tvarką galima pabandyt įvesti.
                                          1A esu seniau minėjęs dėl to, kad juo važiuoja nekoks kontingentas, bet po teisybei, ten žmonių nuo Pašto st. važiuoja gana daug ir neretai autobusas būna pilnas.
                                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                          Comment

                                          Unconfigured Ad Widget

                                          Collapse
                                          Working...
                                          X