Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Šiandien 16 maršrutu dirba ilgas autobusas Volvo 7700A nr. 746, nors šiandien sekmadienis.

    Comment


      Šių metų Birželio 3 diena 36 maršruto autobusas išvykstantys iš St. Pagubė 8:48 val., iki St. Verkių Riešė įlaipino tik per priekines durys.
      Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

      Comment


        Parašė Karoleo Rodyti pranešimą
        http://www.delfi.lt/news/economy/aut....d?id=33132741 apie nevykusį dujinių autobusų pirkimą
        va vadovai meluoja:nera atskiro remonto baro dujiniams autobusams.

        Comment


          Gerbiamasis yra, dar ir kaip yra. nežinai, o komentuoji.

          Comment


            Parašė uH1978 Rodyti pranešimą
            Gerbiamasis yra, dar ir kaip yra. nežinai, o komentuoji.
            visi dujiniai stovi toje pacioje bendroje remonto zonoje su visais kitais autobusais. O jei ir yra koks padarytas atskiras skyrius vienam autobusui- tai tik pakazucha bus. Uzeik i vilniaus autobusu remonto dirbtuves ir pamatysi visus tuos autobusus kartu stovincius,tada galesi ir sneketi.

            Comment


              Parašė praeivis Rodyti pranešimą
              visi dujiniai stovi toje pacioje bendroje remonto zonoje su visais kitais autobusais. O jei ir yra koks padarytas atskiras skyrius vienam autobusui- tai tik pakazucha bus. Uzeik i vilniaus autobusu remonto dirbtuves ir pamatysi visus tuos autobusus kartu stovincius,tada galesi ir sneketi.
              Tau gal neaiškiai atsakyta ar ne? Pats gal vakar ten buvęs, kad taip įsitikinęs? Ar gal nori pasakyti, kad ten dirbi? Pasiklausk kurio nors vairuotojo, jis tau atsakys.
              Viešojo transporto temų rodyklė >>

              Comment


                PRAEIVI DAUG tavo zodziuose yra tiesos bet daug ir nusisneki. Man patikek niekur nereikia eit Jei reik pakeist stabdziu kalades taj jos niekuo nesiskiria nuo dyzeliu jas pakeicia ant TO2 duobes Tikiuos zinai kur ji randas O jei parke dirbi tai turetai zinot uzdara patalpa prie padangu montavimo, o jei nezinai tai neskleisk virtualiam pasauly ereziju

                Comment


                  Parašė uH1978 Rodyti pranešimą
                  PRAEIVI DAUG tavo zodziuose yra tiesos bet daug ir nusisneki. Man patikek niekur nereikia eit Jei reik pakeist stabdziu kalades taj jos niekuo nesiskiria nuo dyzeliu jas pakeicia ant TO2 duobes Tikiuos zinai kur ji randas O jei parke dirbi tai turetai zinot uzdara patalpa prie padangu montavimo, o jei nezinai tai neskleisk virtualiam pasauly ereziju

                  Matau,kad jus nesuprantate pacios esmes. Nezinau kur ten pas juos padangu montavimas, bet esu buves ju dirbtuvese. Todel jums paaiskinu: pagal saugumo technikos reikalavimus negalima dujiniu masinu (cia tinka ir jusu lengvosioms) laikyti pozeminiuose garazuose,pozeminese aikstelese ir t.t. Visa tai daroma tam,kad atsiradus duju nuotekiui nebutu sprogimo tose patalpose ,kuriose nera irengta speciali galinga ventiliacija.
                  Tas pats tinka ir autobusams. Ir nesvarbu ka tu ten jam keiti: ar kaladeles ar lemputes,pagal taisykles jie negali buti uzdarose patalpose be specialios ventiliacijos. Todel tokiems kaip jus nuraminti jie matyt isirengia ten kazkokia maza patalpele su ventiliacija vienam autobusui:-))) Jei tikrintu komisiojos -turetu ka parodyti. O veliau visus taiso bendroje erdveje ,sitaip pazeisdami visus saugumo reikalavimus. Toks ir skirtumas. o pats akcentuoji,kad kaladeles keicia . Ne tame esme ka keicia.

                  Comment


                    Ir beje autobusai naudoja ne suskystintas dujas ,kaip jusu lengvosios masinytes,o suslegtas iki 200 atm slegio dideliuose balionuose,kurie sumontuoti ant stogu.Ir kiekvienas autobusas turi iki 10 tokiu auksto slegio balionu. Atsiradus bet kokiam ,nors ir nezymiam duju nuotekiui, per nakti ten prisirinktu duju tiek,kad uztektu vieno autobuso pakelti ju garazui i ora.

                    Comment


                      Praeivi nusisneki dar karta suspaustos dujos zymiau lengvesnesnes uz ora Jos isgaruoja akimirksniu. Ir jokiu pozeminiu garazu ten nera. Dujinis cechas uzsiima dujines irangos derinimu. Vaziuokle gi pas dujinukus tokia pati kaip ir dyzeliu. Jokiu pribambasu ten nera. Tai kad tu cia rasai yra kazkokios erezijos. Apie suslegtas dujas ir taip toliau. Jei kieno kiasai ir nuleks tai dujininku. Bet dujininkai kol kas su kiausais, aciu Dievui.
                      Nesvaik apie tai ko nezinai

                      Comment


                        Kiek suprantu, praeivis bando pasakyti, kad atliekant bet kokį dujinių autobusų remontą (važiuoklės, kėbulo ir t.t.) uždarose patalpose, tos patalpos turėtų būti specialiai įrengtos, tai yra su ištraukiamąja ventiliacija ir pan.
                        Ar kas žino, ar tokie reikalavimai iš tikrųjų egzistuoja ir taikomi ne tik požeminėms aikštelėms, bet ir antžeminiams uždariems statiniams? Ir, jeigu egzistuoja, ar VA turi sąlygas laikytis tokių reikalavimų?

                        Comment


                          Į autobusą vilniečiai lips tik pro priekines duris

                          http://www.delfi.lt/news/economy/aut....d?id=33244193

                          Abejoju ar Vilniuje tai pasiteisintu
                          N.L.V

                          Comment


                            Parašė N.L.V. Rodyti pranešimą
                            Į autobusą vilniečiai lips tik pro priekines duris

                            http://www.delfi.lt/news/economy/aut....d?id=33244193

                            Abejoju ar Vilniuje tai pasiteisintu
                            Ir nėra ko čia abejoti. Nepasiteisins 100%, bent jau tol, kol Vilniaus viešasis transportas nebus organizuotas taip, kad net piko metu transporto priemonėje bus laisvų sėdimų vietų. Ir nereikia lyginti Vilniaus su Vakarais. Ten (vakaruose) didžioji dauguma miestiečių naudojasi bėginiu transportu- traukiniais, "električkom", metro, tramvajumi, tad autobusai kursuoja tik į mažiau apgyvendintus bei atokius rajonus ir yra mažai apkrauti. Tad Vakaruose autobusuose tokia tvarka (įlipimas per priekines duris) tinka. Palyginus su Vilniumi.. Pas mus netgi dabar, kai įleidžiama per visas duris, piko metu netgi į ilgąjį autobusą ne visi norintys gali sutilpti ( ir ne tik piko metu). Ir tokių atvejų pasitaiko tiek žiemą, tiek vasarą o labiausiai apkrautuose reisuose- ir savaitgaliais. Belieka pridėti ir dabartinį metą, kai dėl krizės apkarpyti visi reisai- lengva nuspėti, kokias emocijas žmogui sukelia kasdienė kelionė iš taško A į tašką B.
                            Dabar suprantat, ką reikš įlipimo per priekines duris įvedimas dabartiniu metu. Tokią savoką kaip "tvarkaraščio laikymasis" teks pamiršti ilgam. Tokiose stotelėse kaip "Žaliasis tiltas" autobusai/troleibusai stoviniuos bemaž 20 minučių, pačiame salone baisių baisiausias chaosas kils. Ir jokia kultūra jo neišspręs, kol transportas dabartiniu grafiku važinėja.
                            Galiausiai vežėjo nuostolių tai tikrai nesumažins- kiek pinigų bus mesta 200 autobusų ir tiek pat troleibusų techniniam apdorojimui, o vėliau kiek bus prarasta nusivylusiems keleiviams persėdus į automobilius. Galiausiai kiek praras valstybė, kai dėl padidėjusio automobilių skaičiaus padidės kelių apkrova ir avaringumas.
                            Ši naujovė teturi du pliusus- pavyks sutaupyti kontrolierių sąskaita (nebeliks tokio darbo Vilniuje beveik) ir sumažės asocialių žmonių VT. Bet geriau jau užtikrinti tvarką transporte įvedus konduktorius ar padidinus kontrolierių skaičių- tai pigesnis ir mažiau skausmingas žmonėms kovos su nesaugumu būdas. Benamis ne visada kaltas savo padėtyje- tad atimti iš jo paskutinę galimybę nusigauti iš vienos vietos į kitą, jei tik jis yra susikrapštęs kelis litus talonėliui ir nekelia grėsmės aplinkiniams, tam tikrais atvejais yra ir šioks toks žmogaus teisių pažeidimas.
                            Na, klaidinga sakyti, kad daugelius vilniečių nori šios tvarkos. Tas "Susisiekimo paslaugų" balsavimas buvo daugiau agitacinis nei sąžiningas (3 iš 4 atsakymų variantų buvo už). Būtų įdomu pamatyti tikrojo, sąžiningo balsavimo rezultatus šia tema. Tikriausiai rezultatas būtų atvirkščias.
                            Kaip dabar vyksta keleivių laipinimas stotelėse ? Pirmiausia stotelėse žmonės išlipa, o tik paskui įlipa laukiusieji transporto. Įvedus įlipimą per priekines duris, laipinimas vyks atvirkščiai. Lengva numanyti kas bus.

                            Ką čia dar pasakyti ? O tai jau šimtą kartų persakyta ir perpasakota. Belieka tik pavartyti šią temą bei kitas svetaines
                            Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                            Marsrutai.lt tinklaraštis!
                            SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                            Comment


                              Parašė uH1978 Rodyti pranešimą
                              Praeivi nusisneki dar karta suspaustos dujos zymiau lengvesnesnes uz ora Jos isgaruoja akimirksniu. Ir jokiu pozeminiu garazu ten nera. Dujinis cechas uzsiima dujines irangos derinimu. Vaziuokle gi pas dujinukus tokia pati kaip ir dyzeliu. Jokiu pribambasu ten nera. Tai kad tu cia rasai yra kazkokios erezijos. Apie suslegtas dujas ir taip toliau. Jei kieno kiasai ir nuleks tai dujininku. Bet dujininkai kol kas su kiausais, aciu Dievui.
                              Nesvaik apie tai ko nezinai
                              Absoliuciai nieko nesupranti. Jos lengvesnes uz ora,bet uzdaroje patalpoje jos neturi kur greitai pasisalinti ir kaupiasi. O gali netycia varydami ant duobes uzkabinti kolona ir pazeisti duju magistrale, gal tau taisant varikli , nusmuks raktas ir pazeis duju magistrale ir pan. Maza kas gali atsitikti,todel ir yra tokie reikalavimai ,kad dujiniai turetu buti remontuojami specialiose patalpose,bet to nesilaikoma.

                              Comment


                                Parašė N.L.V. Rodyti pranešimą
                                Į autobusą vilniečiai lips tik pro priekines duris

                                http://www.delfi.lt/news/economy/aut....d?id=33244193

                                Abejoju ar Vilniuje tai pasiteisintu

                                Planuojama daryti taip: nuo liepos 15 d. ilipimas pro priekines. Vairuotojas nesiaiskins su tais,kurie susoks pro kitas duris,o tiesiog skambins mobilioms kontrolieriu brigadoms ( ju kiekis bus smarkiai padidintas),kurios vazines pagal tokius iskvietimus.

                                Comment


                                  Parašė N.L.V. Rodyti pranešimą
                                  Į autobusą vilniečiai lips tik pro priekines duris

                                  http://www.delfi.lt/news/economy/aut....d?id=33244193

                                  Abejoju ar Vilniuje tai pasiteisintu
                                  Ir nėra ko čia abejoti. Nepasiteisins 100%, bent jau tol, kol Vilniaus viešasis transportas nebus organizuotas taip, kad net piko metu transporto priemonėje bus laisvų sėdimų vietų. Ir nereikia lyginti Vilniaus su Vakarais. Ten (vakaruose) didžioji dauguma miestiečių naudojasi bėginiu transportu- traukiniais, "električkom", metro, tramvajumi, tad autobusai kursuoja tik į mažiau apgyvendintus bei atokius rajonus ir yra mažai apkrauti. Tad Vakaruose autobusuose tokia tvarka (įlipimas per priekines duris) tinka.
                                  O kuo Vilnius skiriasi nuo straipsnyje minimos Klaipėdos? Ar Klaipėda jau skaitosi Vakarai?

                                  Aš tai matau tik vieną realią problemą - daugelio autobusų priekyje atitvertas gardas vairuotojui, juos reikės išardyti/perdaryti. Ir dar "Karosų" priekinės durys atrodo gana siauros. Vairuotojų nepasitenkinimo kad jiems "nepriklauso" nelaikau argumentu.

                                  Comment


                                    Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                                    O kuo Vilnius skiriasi nuo straipsnyje minimos Klaipėdos? Ar Klaipėda jau skaitosi Vakarai?

                                    Pagal ju skaiciavimus, vilniuje 5 kart didesnis keleiviu srautas.

                                    Comment


                                      Tvarka pasmerkta žlugti. Galbūt iki rugsėjo tvakra ir išsilaikys. Bet po to tai jos laukia krachas.

                                      Comment


                                        Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                                        O kuo Vilnius skiriasi nuo straipsnyje minimos Klaipėdos? Ar Klaipėda jau skaitosi Vakarai?

                                        Aš tai matau tik vieną realią problemą - daugelio autobusų priekyje atitvertas gardas vairuotojui, juos reikės išardyti/perdaryti. Ir dar "Karosų" priekinės durys atrodo gana siauros. Vairuotojų nepasitenkinimo kad jiems "nepriklauso" nelaikau argumentu.
                                        Kiek žinau, Klaipedoje žymiai mažesni keleivių srautai. Autobusai nedažnai būna tokie perpildyti kaip Vilniuje

                                        Beje, atskira tema yra vairuotojų saugumas. Vairuotojas turi būti patikimai atitvertas nuo keleivių savo kabinoje. Jų darbe turi būti kuo mažiau kontakto su keleiviais- bilieto pardavimas "pro rakto skylutę" ir viskas. Bet ir bilieto pardavimo iš vairuotojų ateityje nebeliks- elektroninis vienkartinis bus nuskaitomas iš kortelės elektroniniame komposteryje.
                                        Įvedus įlipimą per priekines duris, vairuotojas liks beveik neatitvertas nuo keleivių, pro jo kabiną judės daugiau žmonių. Asocialus keleivis, kurį atsisakys vežti, tikrai kels pavojų ir vairuotojui ir keleiviams. O kol policija atvažiuos, vairuotojui jau šimtą kartų galvą apdaužys Tad ši tvarka netinka dar ir dėl to, kad žymiai pamažins vairuotojo saugumą. Per daug asocialų VT naudojasi, kad vairuotojas pats sugebėtų apsiginti.

                                        Ne, geriau jau konduktorius įsivesti arba kontrolierių skaičių padidinti
                                        Paskutinis taisė Vilnietizz; 2010.06.08, 22:08.
                                        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                        Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                        Comment


                                          Tame delfio straipsnyje nieko nerašo, bet gal pradės nuo eksperimentų vakarais ir poilsio dienomis?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X