Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė kaskas Rodyti pranešimą
    Konkurencija gautūsi su 74 maršrutu. Taip reikėtų pertvarkyti 67 ir 14, bei 18 maršrutus jog tiktų persėsti patogiai. ir įvesti bilietą kuris būtų skirtas pavyzdžiui autobusams ir šiam traukinio maršrutui...
    Cia jau jie galetu geruoju susitarti.
    Dar galima butu privatizuoti tam tikrus gelezinkelio marsrutus, krie iskart taptu pelningi.
    ---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----

    Comment


      pavyzdžiui?
      Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

      Comment


        Galėtų susitarti su privatininkais kurie veža žmones iš Mickūnų ir Lavoriškių į N. Vilnia kad vežtų iki traukinių stoties, bei ivestų su jeis kaškokius spec. bilietus... Taip pogi turėtų įrengti aikštelę autobusams ir mikriukams. Atrestauruoti visiškai N. Vilnios stotį. Vėliau jei viskas pasiseks pastatyti Dugiaaukštę automobilių stovėjimo aisštęlę tiems žmonėms kurie atvažiuoja iš kaimų. Galėtų nemokamai pastatyti automobilį (jei tarkim nusiperka nuolatini bilietą. jie ne moka kaškokia suma minimalią....
        Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

        Comment


          Parašė Maxas Rodyti pranešimą
          Susisiekimas traukiniu tarp Vilniaus ir Naujojosios Vilnios yra isties tragiskas. Paziurekime i tvarkarasti - jis yra visiskai nesureguliuotas, kam 5 val. ryto 4 reisai i Vilniu?
          Matyt todėl, kad elektrinių traukinių depas yra už Naujosios Vilnios. Taigi jie vistiek pravažiuoja pro Naujosios Vilnios stotį.

          Comment


            Parašė Maxas Rodyti pranešimą
            Bet konkuruoti su autobusu parku būtų irgi neįmanoma.
            Viskas įmanoma, reikia tik labai norėti ir neretai dar ir galėti. Jau daug kartų šiame forume esu minėjęs, kad maršrutas Stotis-Oro uostas turi būti pratęstas iki Naujosios Vilnios, nes iš šio mikrorajono nėra tiesioginio susisiekimo su TVOU (išskyrus taxi). Susisiekimo ministras Butkevičius yra minėjęs, kad šis maršrutas dar bus patęstas ir iki Salininkų. Mano skaičiavimu, motrisė nuo NV iki Salininkų nuvažiuos per 20 minučių (plius laikas sustojimams, taigi išsitęs iki pusvalandžio). Tad paskaičiuokite, kiek laiko užtrunka NV gyventojas, sėdęs į 74, po to persėdęs į 1 maršruto autobusus važiuoti iki TVOU? Pagal http://www.marsrutai.info/vilnius/?a...id=search&l=lt, tokia kelionė truks 1h 03 min, čia įskaičiavus autobuso laukimą persėdant.
            Va čia ir keisčiausia - pinigai ant žemės guli, reikia tik nepatingėti, pasilenkti ir juos pasiimti.
            I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
            Parama Siaurojo geležinkelio klubui

            Comment


              Bet ar tikrai atsirastų bent keletas tokių, kurie važiuoja iš N.Vilnios tiesiai i Oro uostą ? Ir kodėl tuomet jie negalėtu važiuot vienu iš dabar važiuojančių traukinių iki Vilniaus ir ten persėst ? Bent jau aš turėdamas ketinimu iki oro uosto važiuot traukiniu, taip ir važiuočiau. O jei tokių ketinimų neturėčiau, tai net ir tiesioginiu maršrutu nesinaudočiau. Potencialo maršruto pratesimui iki Salininkų yra kurkas daugiau.

              Comment


                Parašė sleader Rodyti pranešimą
                Bet ar tikrai atsirastų bent keletas tokių, kurie važiuoja iš N.Vilnios tiesiai i Oro uostą ? Ir kodėl tuomet jie negalėtu važiuot vienu iš dabar važiuojančių traukinių iki Vilniaus ir ten persėst ? Bent jau aš turėdamas ketinimu iki oro uosto važiuot traukiniu, taip ir važiuočiau. O jei tokių ketinimų neturėčiau, tai net ir tiesioginiu maršrutu nesinaudočiau. Potencialo maršruto pratesimui iki Salininkų yra kurkas daugiau.
                a) kai veži 30+ kg lagaminą, mintis apie persėdimą nedžiugina.
                b) o ar aš minėjau, kad jis reikalingas tik susisiekimui tarp stotelių TVOU ir NV? Juk Maxas jau rašė apie susisiekimo "patogumus", nelabai bėra ką pridurti.
                I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                Comment


                  Parašė kaskas Rodyti pranešimą
                  pavyzdžiui?
                  Na man kilo tokia gana idomi mintis: marsrutus Trakai-Vilnius Vilnius-Naujoji Vilnia Vilnius-Oro uostas ir kitus priemiestinius perduoti valdyti Susisiekimo Paslaugoms, ikurti Vilniaus Gelezinkeliu bendrove ir integruoti i Vilniaus miesto ir priemiesciu visuomeni transporta. Ivesti vieningus elektroninius bilietus. O Lietuvos Gelezinkeliai ir toliau vykdytu keleiviu pervezimus tarpmiestiniais marsrutais.
                  ---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----

                  Comment


                    Parašė Maxas Rodyti pranešimą
                    Na man kilo tokia gana idomi mintis: marsrutus Trakai-Vilnius Vilnius-Naujoji Vilnia Vilnius-Oro uostas ir kitus priemiestinius perduoti valdyti Susisiekimo Paslaugoms, ikurti Vilniaus Gelezinkeliu bendrove ir integruoti i Vilniaus miesto ir priemiesciu visuomeni transporta. Ivesti vieningus elektroninius bilietus. O Lietuvos Gelezinkeliai ir toliau vykdytu keleiviu pervezimus tarpmiestiniais marsrutais.
                    Mintis tikrai nebloga, tik kaip "nulaužti" LG ir jos lobistus valdžioje?
                    I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                    Comment


                      Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                      Matyt todėl, kad elektrinių traukinių depas yra už Naujosios Vilnios. Taigi jie vistiek pravažiuoja pro Naujosios Vilnios stotį.
                      As nenusimanau gelezinkelio taisykliu, o ar neimanoma butu nevaziuot po kiekvieno reiso i depa, o kaip troleibusai ryte is parko isvaziuoja ir vakare grizta?
                      ---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----

                      Comment


                        Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                        a) kai veži 30+ kg lagaminą, mintis apie persėdimą nedžiugina.
                        .

                        Lagaminas dazniausiai buna max 20- kg...

                        Comment


                          Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                          Mintis tikrai nebloga, tik kaip "nulaužti" LG ir jos lobistus valdžioje?
                          Si problema turetu buti sprendziama salies mastu. Gelezinkeliai realiai negauna jokio pelno is keleiviu pervezimo (traukinukai vazineja po 4 vagonus ir tusti, uztat zmones grudasi perpildytuose autobusuose), gyvena tik is kroviniu pervezimo ir valstybes dotaciju lengvatininkams. Tai kam tada valstybei leisti pinigus i ora? Keleiviams pustusciam traukiny? Nesuprantu as sio dalyko...
                          ---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----

                          Comment


                            Parašė sleader Rodyti pranešimą
                            Bet ar tikrai atsirastų bent keletas tokių, kurie važiuoja iš N.Vilnios tiesiai i Oro uostą ? Ir kodėl tuomet jie negalėtu važiuot vienu iš dabar važiuojančių traukinių iki Vilniaus ir ten persėst ? Bent jau aš turėdamas ketinimu iki oro uosto važiuot traukiniu, taip ir važiuočiau. O jei tokių ketinimų neturėčiau, tai net ir tiesioginiu maršrutu nesinaudočiau. Potencialo maršruto pratesimui iki Salininkų yra kurkas daugiau.

                            Jei pasiseks galima per 25 min nuvaziuoti is N. Vilnios i oro uosta jau dabar...
                            ---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----

                            Comment


                              Maxas, juk per tris minutes neišeis persėsti.
                              O kur čia žiūri?
                              Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                              Comment


                                Parašė kaskas Rodyti pranešimą
                                Maxas, juk per tris minutes neišeis persėsti.
                                O kur čia žiūri?
                                Tai zinoma kad neimanoma suspeti. Todel ir visai butu naudingas marsrutas: Salininkai - Oro Uostas - Vilnius - Naujoji Vilnia. Su intervalu 10 min piko metu ir 15-20 nepiko.

                                www.marsrutai.lt/LG
                                ---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----

                                Comment


                                  Tėsiog užtektų grafikus suderinti tai, kad eitų patogiai per 5-10 min persėsti ir gerai informuoti visuomenę. Tokiu būtų finansai padidėtų.
                                  Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                                  Comment


                                    Parašė kaskas Rodyti pranešimą
                                    Tėsiog užtektų grafikus suderinti tai, kad eitų patogiai per 5-10 min persėsti ir gerai informuoti visuomenę. Tokiu būtų finansai padidėtų.
                                    Tai kad jau ir dabar naudojant esamu srautu kiekius galima butu suderint tvarkarascius.
                                    ---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----

                                    Comment


                                      Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                      Bet ar tikrai atsirastų bent keletas tokių, kurie važiuoja iš N.Vilnios tiesiai i Oro uostą ? Ir kodėl tuomet jie negalėtu važiuot vienu iš dabar važiuojančių traukinių iki Vilniaus ir ten persėst ? Bent jau aš turėdamas ketinimu iki oro uosto važiuot traukiniu, taip ir važiuočiau. O jei tokių ketinimų neturėčiau, tai net ir tiesioginiu maršrutu nesinaudočiau. Potencialo maršruto pratesimui iki Salininkų yra kurkas daugiau.
                                      O kodėl būtent į oro uostą? Jie gali išlipti Vilniaus stotyje, o čia jau lipa tie, kam reikia į oro uostą. Juk, pvz. Vilniuje nedaug tokių žmonių, kurie su 33 maršrutu važiuoja nuo Pašilaičių iki Gurių arba Kaune 23-iu nuo Rokų iki Domeikavos. Šiuo atveju persipins keli keleivių srautai.
                                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                      Comment


                                        Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                        O kodėl būtent į oro uostą? Jie gali išlipti Vilniaus stotyje, o čia jau lipa tie, kam reikia į oro uostą. Juk, pvz. Vilniuje nedaug tokių žmonių, kurie su 33 maršrutu važiuoja nuo Pašilaičių iki Gurių arba Kaune 23-iu nuo Rokų iki Domeikavos. Šiuo atveju persipins keli keleivių srautai.
                                        Būtent į oro uostą, nes kalbama buvo apie tiesioginio reiso tarp N.Vilnios ir Oro uosto nebūvimą. Tai kam tuomet tiesioginis reisas, jei juo tiesiogiai (nuo A iki B ) praktiškai nieks nevažiuos ? Gal tada tikrai užtektu tik motrisės iš N.Vilnios iki Vilniaus stoties ? Bet mano nuomone ir remiantis kaikuriais komentarais, jog iš/į N.Vilnią esamais traukiniais važinėja tik vienetai keleivių, tai ar verta investuot i riedmenų pirkimą ir naują maršrutą ? Reiktu pirmiausia dėmesi skirti esamų maršrutų tobulinimui ir populiarinimui (arba seniau buvusių ir naudingų gaivinimui). Su tuom kartu ir iškiltu poreikis iš N.Vilnios ar kitos vietos važiuot traukiniu, nes tolesnė kelione irgi vyktu traukiniu. Dabar tokioj situacijoj, kai atobusu atvažiuoji iki stoties, eini į traukinį, o išlipęs tarkim Vilniuje eini vėl link autobuso/troleibuso ir tęsi kelione juom, tai ar taip logiška daryt. Juk nevažiuosi su dviračiu iki garažo, ten pasiemės mašiną iki kažkurios miesto vietos ir toliau išsitraukęs dviratį iš bagažinės tęsi kelione (juolab, kad tas atstumas nedidelis ir nuo A iki B nuvykti dviračiu). Tai taipat geriau iškart važiuot tik autobusu/autobusais, o ne keisti kelis kartus transporto priemonės rušį, kas automatiškai susiję su laiko sąnaudom.

                                        Dėl 33 maršruto, tai būtent dėl nedidelio poreikio, jis ir važinėja tik ~kartą į valandą. Nejaugi dabar ir motrisę N.Vilnia - Oro uostas paleisti dideliais intervalais, tuo galutinai sužlugdant jos rentabilumą.

                                        Comment


                                          Nuo lapkričio 4 d. keičiasi kai kurių autobusų maršrutų darbas
                                          Nuo kitos savaitės, lapkričio 4 dienos kečiasi 1 „Stotis–Oro uostas“, 22 „Lazdynai–Oslo g.–Centras”, 24 „Fabijoniškės–Ukmergės g.–Žemieji Paneriai“, 37 „Kalvarijų g.–Tuskulėnų g.–Olandų g.–Rokantiškės”, 44 „Parko g.–Olandų g.–Žygimantų g.“ ir 45 „Pašilaičiai–Žirmūnai–Antakalnis-Saulėtekis” autobusų maršrutų tvarkaraščiai.
                                          Gyventojų prašymu nuo lapkričio 4 - osios 75 autobusų maršrutas „Pilaitė – Santariškės“ pratęsiamas iki Santariškių žiedo.
                                          Nuo lapkričio 4 dienos, 63 maršruto „Žvėrynas–Pilaitės pr.–Karveliškės“ autobusai iki pavasario nebevažiuos.
                                          Autobusų eismo tvarkaraščių pakeitimai internetinėje svetainėje www.vilniustransport.lt , pateikiami nuo spalio 29 dienos.
                                          Informacija apie viešojo transporto darbą pateikiama interneto tinklalapyje www.vilniustransport.lt, mobiliaisiais telefonais (wap.vilniustransport.lt) bei darbo valandomis teikiama nemokama telefono linija 8-800-22922.

                                          http://vilniustransport.lt/lt/news/view/?id=230
                                          Paskutinis taisė 99; 2008.10.31, 15:16.
                                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                          Comment

                                          Working...
                                          X