Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    05 važiuoja kas 10 min. taigi ir yra sutapimų, kai važiuoja prieš 34. Nors 062 grafikas kaip tik sudaromas taip, kad įsiterptų prieš 53-ą. Kitaip jie prarastų daug pajamų ir gal net neišgyventų.
    Aš taip pat manau, kad tai tik sutapimai. 05 dubliuoja 34 tiek pat kiek ir 26; t.y. visi trys važiuoja iš Santariškių į Stotį, dar pridėkime 5 mikroautobusą ir susidaro įspūdis, kokie yra keleivių srautai iš šiaurinių Vilniaus mikrorajonų į stotį ir atgal
    Beje, nepaisant 2, 5 ir 62 mikroautobusų ir 05 bei 062 autobusų maršrutų, 53, 53a, 26, 26a, ir 34 vis tiek dar piko metu yra perpildyti. Kamščiai Kalvarijų ir Ozo gatvėse ties Siemens arena rodo, kad labai daug žmonių iš minėtų rajonų keliauja į darbą ir atgal asmeniniais automobiliais (gal kai kas ir taxi). Todėl niekaip negaliu sutikti su požiūriu, kad privatųjį viešąjį transportą Vilniuje reikia drausti. Trumpam laikui tai papildytų VAP autobusus, duotų daugiau darbo taxistams, tačiau ilgainiui kamščiai aprėps kone visą Vilnių. Gal labai nesutirštinsiu spalvų teigdamas, kad pasirinkus draudimus netrukus paaiškės, kad dabartinis Vilniaus VT su keleivių srautais nesusitvarko, ir teks vėl rimtu veidu atnaujinti diskusijas apie metro, kas kainuotų žymiai brangiau negu esamos dabartinės (savivaldybės + privatus vežėjas) sistemos išlaikymas.
    I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

    Comment


      Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
      Kitaip tariant:
      * "realūs skaičiai" - tai buhalterinės pajamos ir išlaidos
      * "keleivių srautai" - stebėjimo būdu užfiksuotas keleivių skaičius marštutuose

      Taip?

      Jeigu taip, tuomet kyla viena problemėlė. Mechaniniai komposteriai duomenų nefiksuoja (o tokių yra dauguma). Mėnesinių bilietų įlipus į autobusą irgi nereikia žymėti (keleivių su mėnesiniais kiek, pusė visų keleivių?). Vadinasi, duomenų apie konkretaus reiso pajamingumą tiesiog nėra.
      Taip, supratai teisingai ir atradai problemą Kol Vilniuje bus naudojami mechaniniai komposteriai, tol tvarkaraščiai ir maršrutai bus sudaromi pagal keleivių srautus. Tokiu atveju laimi keleiviai, tačiau finansinė situacija kenčia - yra didesnės išlaidos. O Kaune tvarkaraščiai ir maršrutai tvarkomi labiausiai atsižvelgiant į pajamingumą, žinoma, taip pat ir keleivių srautus. Dėl to Kaune keleiviai šiek tiek labiau skriaudžiami, tačiau miesto VT negramzdinamas į skolas.
      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

      Comment


        Parašė Mettal Rodyti pranešimą
        05 važiuoja kas 10 min. taigi ir yra sutapimų, kai važiuoja prieš 34. Nors 062 grafikas kaip tik sudaromas taip, kad įsiterptų prieš 53-ą. Kitaip jie prarastų daug pajamų ir gal net neišgyventų . Todėl ir nemanau, kad jų veiklą koordinuoja "Susisiekimo paslaugos". Gali būti, kad tuo užsiima savivaldybės skirti asmenys.
        tai vis delto kaip supratau, SI "Susisiekimo paslaugos" nekoordinuoja privaciu vezeju veiklos,tai yra "atskira respublika" o tvarkarasciai (05 ir 062) privaciu vezeju vilniustransport.lt tinklapyje patalpinti tik patogumo delei?

        Comment


          Parašė Buss fanas Rodyti pranešimą
          tai vis delto kaip supratau, SI "Susisiekimo paslaugos" nekoordinuoja privaciu vezeju veiklos,tai yra "atskira respublika" o tvarkarasciai (05 ir 062) privaciu vezeju vilniustransport.lt tinklapyje patalpinti tik patogumo delei?
          Būtent taip.
          Viešojo transporto temų rodyklė >>

          Comment


            Vasaros sezonui keičiasi autobusų ir troleibusų maršrutų darbas

            Informuojame, kad kaip ir kasmet, vasaros metu dėl pasikeitusių keleivių srautų, keičiamas viešojo transporto darbas. Nuo birželio 1 dienos Vilniaus miesto autobusai ir troleibusai važiuos pagal vasaros sezono eismo tvarkaraščius. Bus pakeisti visų troleibusų maršrutų tvarkaraščiai, bei 2, 5, 6, 7, 10, 11, 18, 20, 21, 22, 23, 24, 26, 26A, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 38, 40, 42, 43, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 53, 54, 55, 56, 73, 74, 75 autobusų maršrutų tvarkaraščiai. Atsižvelgiant į keleivių prašymus maršruto 74 Stotis–Subačiaus g.–Parko g. autobusai važiuodami į Naująją Vilnią sustos Srovės st.. Taip pat keičiasi ir kai kurių maršrutų trasos:
            • Troleibusų 14 maršruto Saulėtekis–Žygimantų g.–J. Basanavičiaus g.–Gerosios Vilties st. ir autobusų 30 maršruto Pilaitė–Konstitucijos pr.–Kalvarijų g.–Saulėtekis trasa trumpinama iki Antakalnio transporto žiedo.
            • 6 maršruto Fabijoniškės–Centras–Vilkpėdė autobusai, dėl sumažėjusių srautų, dienos metu ir vakarais važiuos nuo Fabijoniškių žiedo iki Kražių st.
            • Vasaros sezono metu, nuo birželio 1 d. iki rugsėjo 1 d., maršruto 53A Fabijoniškės– Kalvarijų g. –Žaliasis tiltas autobusai nebevažiuos.
            http://www.vilniustransport.lt/lt/news/view/?id=309

            Vėliau vakare parašysiu detalesnę pasikeitimų analizę.
            Viešojo transporto temų rodyklė >>

            Comment


              Ir dar viena analize:-) girdejau ganda,kad vilniuje elektroninio bilieto diegimas atidedamas iki rudens,kol baigsis ten kazkokios aptarnavimo sutartys ir bus paimti visi pinigai. O po to sis projektas bus is vis numarintas:-)

              Comment


                jau seniau pastebejau jog ant kai kuriu "Toks'o" masinu, nr. 124 ar 143 valstybiniu nr.serijos eina ne bendra eiles tvarka pagal garazine numeracija,o gerokai toliau..pvz. Setra S 250 nr.124 turi valstyb.nr.serija VVS, o Setra S 215 (triju tiltu) garaz.nr.143 turi valstyb.nr.serija ACT.Klausimas ar siu masinu keisti valstybiniai numeriai,ar jos tiesiog veliau gautos ir bandant "nesuardyti" Setru S 315 GT-HD ir 215 HDH garazines numeracijos numeracija panaudota "uzkamsant" skyles tarp senesniu garaziniu numeriu?

                Comment


                  Atsakymų pradžia dėl 36 ir 76 vasaros sezono metu.
                  Laba diena,
                  Atsakydamas į visus klausimus pranešu, kad esminių pakeitimų 36 ir 76 autobusu maršrutuose nenumatoma.
                  Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                  Comment


                    Atsakymo antroji dalis
                    Vilniaus mieste visuose viešojo transporto maršrutuose mažinamas transporto priemonių skaičius vasaros sezono metu.
                    Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                    Comment


                      Atsakymas trečioji dalis
                      36 ir 76 autobusu maršrutuose išeiginėmis dienomis transporto priemonių skaičiaus mažinti neplanuojama.
                      Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                      Comment


                        Atsakymas ketvirtoji dalis
                        Žiedas prie Žaliųjų Ežerų poilsiavietės viešajam transportui nenaudojamas, nes dėl mažų keleivių srautų, priklausančių nuo oro sąlygų nėra tikslo didinti maršrutuose dirbančių autobusų rida.
                        Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                        Comment


                          Atsakymas penktoji dalis
                          Skaidyti 36 ir 76 autobusu marsrutus į du irgi nėra tikslinga, nes reiktų papildomų transporto priemonių maršrutams aptarnauti, o tai ženkliai padidintų maršrutų savikainą.
                          Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                          Comment


                            Atsakymo paskutinė dalis
                            Savivaldybės įmonė ,,Susisiekimo Paslaugos" įpareigota stebėti keleivių srautus ir informuoti apie pokyčių maršrutuose būtinybę.
                            Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                            Comment


                              Parašė Buss fanas Rodyti pranešimą
                              jau seniau pastebejau jog ant kai kuriu "Toks'o" masinu, nr. 124 ar 143 valstybiniu nr.serijos eina ne bendra eiles tvarka pagal garazine numeracija,o gerokai toliau..pvz. Setra S 250 nr.124 turi valstyb.nr.serija VVS, o Setra S 215 (triju tiltu) garaz.nr.143 turi valstyb.nr.serija ACT.Klausimas ar siu masinu keisti valstybiniai numeriai,ar jos tiesiog veliau gautos ir bandant "nesuardyti" Setru S 315 GT-HD ir 215 HDH garazines numeracijos numeracija panaudota "uzkamsant" skyles tarp senesniu garaziniu numeriu?
                              Buss fanai nėra jokios matematinės priklausomybės tarp garažinių ir valstybinių numerių. Jos nebuvo net tarybiniais laikais. O dabar tuo labiau. Vilniaus autobusuose kai buvo gaunami 2004-2006 metais naujieji Volvo daugmaž galima rasti nuoseklumą, ir tai tik tarp 700 ir 799. Dar dujiniuose pagal gavimą, bet su valstybiniais numeriais tikrai nieko bendro neturi, dalis tų buvo registruoti dar Klaipėdoje.
                              O, pvz. Vilniuje jau kokį mėnesį išduodamos serijos F--. O Kaune aną pirmadienį žmogus registravo mašiną ir gavo numerius EZZ

                              Comment


                                Ačiū Dievui, nuspręsta nerizikuoti ir žadėto dalies autobusų nuėmino 36 maršrute neįvyko. Apskritai, savaitgaliais transporto priemonių skaičius beveik niekur nepamažintas, o ir bendrai, šią vasarą reisai apkarpyti ne taip drastiškai, kaip praeitą.
                                Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                Comment


                                  Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                                  Ir dar viena analize:-) girdejau ganda,kad vilniuje elektroninio bilieto diegimas atidedamas iki rudens,kol baigsis ten kazkokios aptarnavimo sutartys ir bus paimti visi pinigai. O po to sis projektas bus is vis numarintas:-)
                                  Nepatinka - neskaityk ar įsirašyk mane į neprietelių sąrašą, kad nematytum mano pranešimų. Aš girdėjau gandą, kad visa sistema turėjo veikti jau nuo gegužės 15 d.

                                  --------------------------

                                  Autobusai
                                  2, 23, 34, 53, 54* -1 pertraukiamas grafikas darbo d., -1 1 pamainos grafikas poilsio d.
                                  3 be pakeitimų.
                                  5*, 6*, 21, 48 po -1 pertraukiamą ir dviejų pamainų grafikus darbo d.
                                  7 -1 pertraukiamas grafikas darbo d., poilsio d. +1 reisas ryte (6:25 iš P. Lukšio st.).
                                  10 -1 pertraukiamas grafikas darbo d., -1 dviejų pamainų grafikas poilsio d.
                                  11, 24*, 27, 32, 38, 56, 74 -1 pertraukiamas grafikas darbo d.
                                  13, 14 pirmą kartą šių maršruto reisų d.d. nekarpo.
                                  18 -1 dviejų pamainų grafikas darbo d.
                                  20 pertraukiamas grafikas darbo d. pervedamas į 2 pamainų režimą.
                                  21 prie kirpimo darbo d. prisideda savaitgalį 12 min. trumpėjantis darbo laikas.
                                  22, 28, 31, 73 pakoreguotas grafikas visomis dienomis.
                                  26 -2 pertraukiami ir -1 dviejų pamainų grafikas darbo d., -2 vienos pamainos grafikai poilsio dienomis. Pirmosiomis birželio dienomis reikia tikėtis ilgų autobusų...
                                  26A koreguojamas grafikas d.d., 1- vienos pamainos grafikas poilsio d.
                                  29, 33 -1 dviejų pamainų grafikas d.d., poilsio d. pakoreguotas grafikas.
                                  30 naujas grafikas poilsio d., -2 pertraukiami grafikai darbo d.
                                  40 -1 dviejų pamainų grafikas.
                                  42 nerandu, kas ten keičiasi pas jį.
                                  43, 75 -3 pertraukiami d.d., -1 vienos pamainos p.d.
                                  45 dienos metu ne ką geriau: -2 dviejų pamainų ir -1 pertraukiamas grafikas, poilsio d. ilginamas darbo laikas 20 min.
                                  46 -2 pertraukiami d.d., -1 dviejų pamainų p.d.
                                  47 -3 pertraukiami d.d., -1 dviejų pamainų p.d.
                                  48 -1 vienos pamainos grafikas p.d. + kirpimai d.d.
                                  49 -1 dviejų pamainų ir -2 pertraukiami d.d., pakoreguotas grafikas p.d.
                                  50 -1 pertraukiamas d.d., p.d. pakoreguotas grafikas.
                                  53A -2 autobusai, tai reiškia, kad neliks ir grafiko skylių kamšymo 53 maršrute imant šiuos autobusus.
                                  55 kaip ir kasmet smarkiai suretinamas: -1 dviejų pamainų ir -2 pertraukiami grafikai d.d., -1 dviejų pamainų grafikas p.d.
                                  *5 maršrute ne piko metu dirbs po 1 autobusą iš 18 ir 38 maršrutų.
                                  *6 maršrute ne piko metu dirbs 2 autobusai iš 40-o.
                                  *24 maršrute ne piko metu dirbs po 1 autobusą iš 40 ir 49 maršrutų.
                                  *54 maršrute ne piko metu dirbs 2 autobusai iš 3 maršruto, o žemagrindis autobusas dirbs visą dieną tas pats.

                                  Troleibusai:
                                  1 -1 2 pamainų ir -2 pertraukiami d.d., sekmadienį 1 dviejų pamainų pervedamas į vienos pamainos grafiką.
                                  2 sekmadienį 2 vienos pamainos grafikai darbą pradės antroje dienos pusėje - nuo 14 ir 15 val. (!).
                                  3, 9, 12 -1 dviejų pamainų ir -2 pertraukiami d.d.
                                  4 -1 pertraukiamas d.d., -1 dviejų pamainų sekmadienį; darbo d. 2 troleibusai tarp piko valandų stovės Ž. Paneriuose.
                                  5 koreguojamas grafikas.
                                  6, 8 -3 pertraukiami d.d.,
                                  7 darbo d. nežymiai koreguojamas grafikas, -1 dviejų pamainų grafikas p.d.
                                  10 po -1 dviejų pamainų ir pertraukiamą grafiką d.d., sekmadieniais -1 dviejų pamainų grafikas.
                                  11 -2 dviejų pamainų grafikai d.d.
                                  13 -1 dviejų pamainų grafikas d.d.
                                  14 -4 vienos pamainos grafikai ir +1 dviejų pamainų grafikas d.d., -1 vienos pamainos grafikas p.d.
                                  16 -1 dviejų pamainų grafikas, -3 pertraukiami grafikai d.d.; galbūt nebevažiuos Škoda 15Tr; sekmadieniais -1 dviejų pamainų grafikas.
                                  17 po -1 dviejų pamainų ir pertraukiamą grafiką d.d.
                                  18 -1 vienos pamainos grafikas p.d.
                                  19 -4 pertraukiami d.d., - vienos pamainos grafikas šeštadienį, sekmadienį 1 dviejų pamainų grafikas pervedamas į vienos pamainos.
                                  20 -1 pertraukiamas grafikas d.d., -1 dvijų pamainų grafikas sekmadienį.

                                  Privatūs autobusai:
                                  05 pavėlinti reisai d.d. vakare, atsirado pietų tarpas šeštadienį.
                                  062 pakoreguotas grafikas d.d. ir pailgintas darbo laikas d.d.
                                  Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                  Comment


                                    Antras autobusų mažinimas bus nuo Liepos 1 d., ir Liepos, ir Rugpjūčio mėnesiais dirbs 195 autobusai visame mieste.
                                    Birželio mėnesį UAB ,,Vilniaus Autobusai" dirbs 207 autobusų visame mieste.
                                    Jei Birželio mėnesį 26 autobusas bus ilgas, tai tikiuos į 36 trumpi nesugrįž vasaros sezono metu.
                                    Nes 2008 m., 36 trumpi važinėjo iki Liepos 25 d., nes tada buvo 26 ir 10 ilgi.
                                    Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                                    Comment


                                      Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                      Aš girdėjau gandą, kad visa sistema turėjo veikti jau nuo gegužės 15 d.
                                      Pamiršai parašyti, kelintų metų...

                                      Comment


                                        O privaciu autobusu grafikus tvarko,tvirtina,koreguoja taip pat SI "Susisiekimo paslaugos"?

                                        Comment


                                          Parašė uH1978 Rodyti pranešimą
                                          Buss fanai nėra jokios matematinės priklausomybės tarp garažinių ir valstybinių numerių. Jos nebuvo net tarybiniais laikais. O dabar tuo labiau. Vilniaus autobusuose kai buvo gaunami 2004-2006 metais naujieji Volvo daugmaž galima rasti nuoseklumą, ir tai tik tarp 700 ir 799. Dar dujiniuose pagal gavimą, bet su valstybiniais numeriais tikrai nieko bendro neturi, dalis tų buvo registruoti dar Klaipėdoje.
                                          O, pvz. Vilniuje jau kokį mėnesį išduodamos serijos F--. O Kaune aną pirmadienį žmogus registravo mašiną ir gavo numerius EZZ
                                          apie valstyb.nr.isdavimo tendencijas jau ir taip viskas mums aisku tiesiog yra siokia tokia priklausomybe,nors ir nematematine.. pasiziurek kad ir to paites "Toks'o" sarasa fotobus'e ir suprasi bei pamatysi. Jau radau kad masinos nr.143 valstyb.nr.del kazkokiu priezaciu buvo keistas..nes anskciau buvo SVH XXX. O su masina nr.124 kazkaip nezinau.. galbut ji gauta buvo seniau uz masinas nr.148-152,tik suteiktas nr.124 nenorint ja iterpti tarp daugumos naujai gautu Setru 315 GT-HD

                                          Comment

                                          Working...
                                          X