Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    O juk ten žmonės mėgsta tylą - jiems, mat, autobusas stovintis su įjungtu varikliu kelia per didelį triukšmą. O ką tada kalbėti apie Škodas, kurių variklius aš vakare vėlai girdžiu lekiant Justiniškių gatve, nors mano namas pakankamai toli nuo ten.
    Valdininkai juos nuramins teiginiais, kad sumažės oro tarša
    Beje, būtų įdomu paskaičiuoti, per kiek laiko atsipirktų troleibusų linijų pratęsimas į šiaurinius Vilniaus mikrorajonus, darant prielaidą, kad keleivių srautai išliks tie patys?
    I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

    Comment


      Troleibusai:
      1. P. Lukšio g. reikia platinti ties ta vieta, kur ji įsilieja į Kalvarijų g. Taip pat nemanau, kad ten troleibusų eismas yra reikalingas.
      Kam ten visai troleibusai ? Ir taip iš bet kurio šios gatvės taško nesunku pasiekti Kalvarijų g. ir Žirmūnų g., o ten VT- aibė. Nors šiaip infrastruktūra transportui P.Lukšio g. yra iš dalies paruošta- kiek žinau, sankryžoje su Verkių g. yra stotelės įvažos. Jei jau taip norima viešojo transporto Lukšio g., nebent galima ja paleisti tą patį 87 maršrutą iki Šiaurės miestelio.

      2. Į Santariškes linijos, be abejo, reikalingos, tik va iki tų daugiabučių kvartalų tai troleibusai yra grynas nuostolis - ten visi su mašinomis.
      Be abejo, troleibusai iki Santariškių reikalingi, nors sutinku, kad iki Santariškių žiedo nedaug ką paveši. Tad užtektų troleibuso iki Vaikų ligoninės, O iki Santariškių žiedo galima bus palikti 26A autobusą. 26 bus galima atsisakyti kaip nebereikalingo.

      3. Visiškas absurdas - troleibusų eismo gražinimas į visą Gedimino prospektą ir dar Žvėryno tiltu! Kyla klausimas, kodėl tada juos iš ten išgujo?
      Troleibusus ten grąžinti- tai absurdas, bet galima Gedimino prospektu ir per Žirmūnų tiltą paleisti 11 autobusą. Iš Pylimo gatvės jis nesuktų į Pamėnkalnio, o važiuotų Jogailos g., Gedimino pr., per Žvėryno tiltą į Vytauto g. , toliau- senąja trasa. Atgal važiuotų Žvėryno tiltu, Gedimino pr., Jogailos g., iš jos suktų į Islandijos g., toliau- senąja trasa. Taip beje 11 mažiau dubliuos troleibusų trasas.

      2. Gudelių g./Vakariniu aplinkkeliu į Karoliniškes tektų naują maršrutą leisti, nes ten ir taip jau nėra ką keisti.
      Transporto į Karoliniškes per Vakarinį aplinkkelį nereikia- jo pakanka ir nuo Pasakų Parko bei Laisvės pr. O štai į Gudelių gyvenvietę (turiu omenyje Gudelių šilą), sutvarkius Vakarinį aplinkkelį, reikės paleisti kokį naują maršrutą. Būtent naują, nes aplinkinius autobusus nelabai kur ir pratęsi, o troleibusų linijos tiesti neapsimokės.
      Siūlykit idėjas, kokia turėtų būti šio būsimojo maršruto trasa. Mano nuomone, jis turėti driektis Vakariniu aplinkkeliu, Oslo g., Geležinio Vilko g., Žalgirio g. iki dabartinio Žalgirio žiedo. Taip jis mažiausiai dubliuos kitų autobusų trasas.

      5. Aukštaičių g. ir ten toliau iš viso neaišku kaip ir kur ten galima pravažiuoti ir kas ten
      važiuos.
      Aukštaičių g. yra žiedas, kuriame anksčiau apsisukdavo 33 autobusas (dar likęs ženklas "st.Paupys") . Jis liko nebenaudojamas, kai maršrutas buvo pratęstas pirmiausiai iki Markučių, o vėliau- ir iki Gurių. Toliau šiuo žiedo jau yra siauri kiemeliai, kur VT nu visai nereikalingas Priežasčių vėl naudoti šį žiedą nėra. Nebent kokiam nors naujam maršrutui.

      9. Pilatės pr. (abi atkarpos) jau yra seniai paleistas eismas.
      Vieno 30 ten užtenka. Pagrindinis keleivių srautas visgi yra Vydūno g.
      12. Ties Perkūnkiemiu ten irgi niekas nepritakyta VT ir kol kas jokių perspektyvų artimiausiems metams. Nuo Gineitiškių į Tarandę einantį kelią reikia asfaltuoti ir priversti ką nors ten naudotis VT, nes ten ir taip šalia yra.
      Kodėl nepritaikyta? Juk jau yra įrengtos stotelės, na gal žiedas per mažas autobuso apsisukimui, jį reikia praplatinti. Koks vienas maršrutas Perkūnkiemyje būtų neprošal. Kita vertus, žmonės jau įprato naudotis mikriukais
      Paskutinis taisė Vilnietizz; 2010.04.26, 21:50.
      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
      Marsrutai.lt tinklaraštis!
      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

      Comment


        Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
        Kodėl nepritaikyta? Juk jau yra įrengtos stotelės, na gal žiedas per mažas autobuso apsisukimui, jį reikia praplatinti. Koks vienas maršrutas Perkūnkiemyje būtų neprošal. Kita vertus, žmonės jau įprato naudotis mikriukais
        Stotelės yra pažymėtos tik stulpais ir ten visada mašinų pristatyta, nes Perkūnkiemis (kaip ir Senamiestis) yra viena didelė mašinų stovėjimo aikštelė. Žiedo ten jokio nėra. Čia tas pats, kas vadinti tavo kiemą, kur stovi mašinos, žiedu . Pavilnionių ir L. Zamenhofo gatvėms iki susijungimo dar labai toli, o pastaroji išvis yra tik siauras pravažiavimas palei garažus.
        Viešojo transporto temų rodyklė >>

        Comment


          Parašė Mettal Rodyti pranešimą
          3. Visiškas absurdas - troleibusų eismo gražinimas į visą Gedimino prospektą ir dar Žvėryno tiltu! Kyla klausimas, kodėl tada juos iš ten išgujo?
          Išgujo todėl, kad iš jau kokį 20 metų bandoma įgyvendint utopinę idėją - aplenkti Kauną, iš Gedimino pr. padarant pėsčiųjų gatvę (kaip kad Laisvės alėja). Nieko bendro su transportu tai neturėjo ir neturi.

          Idėja kvaila (tas tapo akivaizdu pabandžius ją bent iš dalies įgyvendint), bet nėra valios šios idėjos atsisakyti.

          Comment


            Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
            Aukštaičių g. yra žiedas, kuriame anksčiau apsisukdavo 33 autobusas (dar likęs ženklas "st.Paupys") . Jis liko nebenaudojamas, kai maršrutas buvo pratęstas pirmiausiai iki Markučių, o vėliau- ir iki Gurių.
            Šio žiedo istorija daug senesnė Iki jo ilgą laiką važiuodavo 8 troleibusas - pradžioje iš Žirmūnų, o paskutiniaisiais troleibusų linijos (T. Vrublevskio - Šventaragio - B. Radvilaitės - Maironio - Aukštaičių gatvėse) gyvavimo metais - kaip ir dabar, iš Justiniškių - Pašilaičių.

            Comment


              Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
              Išgujo todėl, kad iš jau kokį 20 metų bandoma įgyvendint utopinę idėją - aplenkti Kauną, iš Gedimino pr. padarant pėsčiųjų gatvę (kaip kad Laisvės alėja). Nieko bendro su transportu tai neturėjo ir neturi.

              Idėja kvaila (tas tapo akivaizdu pabandžius ją bent iš dalies įgyvendint), bet nėra valios šios idėjos atsisakyti.
              Kadangi iš Gedimino pr. pėsčiųjų gatvės taip ir nepavyko padaryti, o automobilių srautai dabar prospekte nemaži, aš manau, kad žymiai apriboti automobilių eismą ir paleisti troleibusus Gedimino prospektu nėra utopinis dalykas. Bent jau atkarpoje nuo Jogailos gatvės iki katedros, kaip buvo iki prospekto rekonstrukcijos, pirmiausiai - paleisti 2, 3 ir 14 troleibusus. Šventes, kurių metu uždaromas eismas kelioms dienoms, būtų galima organizuoti kitoje prospekto atkarpoje.
              Paskutinis taisė Al1; 2010.04.27, 12:33.

              Comment


                Parašė aRa Rodyti pranešimą
                Šio žiedo istorija daug senesnė Iki jo ilgą laiką važiuodavo 8 troleibusas - pradžioje iš Žirmūnų, o paskutiniaisiais troleibusų linijos (T. Vrublevskio - Šventaragio - B. Radvilaitės - Maironio - Aukštaičių gatvėse) gyvavimo metais - kaip ir dabar, iš Justiniškių - Pašilaičių.
                O dar prieš tai kažkaip Tilto g. iki Žaliojo tilto (?).
                Viešojo transporto temų rodyklė >>

                Comment


                  Tai jau turbūt iki "Tėvynės".

                  Comment


                    Parašė Buss fanas Rodyti pranešimą
                    na taip taciau butu idomu suzinoti vis delto ar "susisiekimo paslaugos" kazkiek koordinuoja siu privaciu autobusu ir mikroautobusu veikla? Juk kazkas is dalyviu yra sakes jog si imone uzsiima VISU Vilniaus VT. Be to anksciau vilniustranspot.lt darbuotoju sarase lyg ir buvo etatas eiso organizavimo skyriaus-zmogaus kuris atsakingas uz privaciu vezeju veikla.Dabar kiek matau liko tik 2 etatai vienas koordinuoja autobusus,kitas troleibusus...
                    Klabejau su kazkokiu "susisiekimo paslaugu" darbuotoju,tai pagal jo zodzius supratau jog "susisiekimo paslaugos" be eismo ir sviesoforu organizavimu uzsiima" troleibusais,autobusais ir IS DALIES privaciais vezejais..taciau nelabai as juo kazkaip tikiu ir drisciau abejoti jo kompetencija va su tais privaciais vezejais ir ju "kontaktavimu" su imone "susisiekimo paslaugos" lieka didele misle..

                    Comment


                      Parašė Buss fanas Rodyti pranešimą
                      Klabejau su kazkokiu "susisiekimo paslaugu" darbuotoju,tai pagal jo zodzius supratau jog "susisiekimo paslaugos" be eismo ir sviesoforu organizavimu uzsiima" troleibusais,autobusais ir IS DALIES privaciais vezejais..taciau nelabai as juo kazkaip tikiu ir drisciau abejoti jo kompetencija va su tais privaciais vezejais ir ju "kontaktavimu" su imone "susisiekimo paslaugos" lieka didele misle..
                      Tai tik tau vieninteliam, nuolat klausinėjančiam, ir nieko iki šiol nesupratusiam - "didžiulė mįslė"
                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                      Comment


                        Parašė amiko Rodyti pranešimą
                        Tai tik tau vieninteliam, nuolat klausinėjančiam, ir nieko iki šiol nesupratusiam - "didžiulė mįslė"
                        na jei toks proto bokstas esi-tai pasakyk kaip yra su privaciais vezejais ir nebus misle

                        Comment


                          Parašė Buss fanas Rodyti pranešimą
                          na jei toks proto bokstas esi-tai pasakyk kaip yra su privaciais vezejais ir nebus misle
                          Jau rašiau ne kartą. "Susisiekimo paslaugoms" nepriklauso nei parkai, nei vežėjai, nei jų transportas. "Susisiekimo paslaugoms" priklauso Vilniaus miesto viešojo transporto sistema, kuria jie gali disponuoti, todėl jiems priklauso koordinuoti Vilniaus miesto teritorijoje esančius viešojo transporto maršrutus, visai nepriklausomai, juos aptarnauja privatus ar ne privatus vežėjas. O skirtumas tarp privačių ir savivaldybės vežėjų ryšių su "Susisiekimo paslaugomis" yra dėl to, kad "Susisiekimo paslaugos" perka paslaugas iš savivaldybės vežėjų, o iš privačių vežėjų - neperka. Bent jau šitaip yra Kaune ir dėl tam tikrų priežasčių manau, kad Vilniuje taip pat. Kokių dar "mįslių" yra tavo galvoje?
                          Paskutinis taisė Ametistas; 2010.04.27, 14:25.
                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                          Comment


                            Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                            Parašė aRa Rodyti pranešimą
                            Šio žiedo istorija daug senesnė Iki jo ilgą laiką važiuodavo 8 troleibusas - pradžioje iš Žirmūnų, o paskutiniaisiais troleibusų linijos (T. Vrublevskio - Šventaragio - B. Radvilaitės - Maironio - Aukštaičių gatvėse) gyvavimo metais - kaip ir dabar, iš Justiniškių - Pašilaičių.
                            O dar prieš tai kažkaip Tilto g. iki Žaliojo tilto (?).
                            "Senais laikais" 8-tasis troleibusas "Žirmūnai - Paupys" važiuodavo: Žirmūnų žiedas - Žirmūnų g. - Žirmūnų tiltas - T. Kosciuškos g. ir toliau kaip minėta (aplink Katedrą) iki Paupio. Vėliau, atsiradus kontaktiniam tinklui Šeimyniškių g. ir Ukmergės g. (Konstitucijos pr.) jo trasą "persuko" į Justiniškes ir Pašilaičius (kaip ir dabar). Kiek atsimenu, važinėdavo tik piko valandomis ir, jei neklystu, dar buvo keli reisai vėlai vakare (kad išvežtų namo elektros skaitiklių ir kitų gretimų gamyklų darbuotojus po antros pamainos - panašiai kaip 18-tas dar prieš keletą metų).
                            Prasidėjus Gedimino prospekto rekonstrukcijai ir uždarius T. Vrublevskio gatvę, 8-tasis, kaip ir kiti buvo nukreipti Goštauto gatve Žaliojo tilto link.
                            Dar kurį laiką buvo bandoma eksperimentuoti su jo trasomis - berods, rytais jis važiuodavo žiediniu maršrutu Pašilaičiai - Konstitucijos pr. - Žirmūnų tiltas - Centras (Vilniaus g. - Jogailos g. - Pamėnkalnio g.) - Žvėrynas - Pašilaičiai, o po pietų - atvirkščiai. Bet tai netruko labai ilgai - kol atsirado dabartinė maršruto trasa "Pašilaičiai - Šiaurės miestelis".
                            Paskutinis taisė aRa; 2010.04.27, 14:40. Priežastis: 18-tas :)

                            Comment


                              Parašė amiko Rodyti pranešimą
                              Jau rašiau ne kartą. "Susisiekimo paslaugoms" nepriklauso nei parkai, nei vežėjai, nei jų transportas. "Susisiekimo paslaugoms" priklauso Vilniaus miesto viešojo transporto sistema, kuria jie gali disponuoti, todėl jiems priklauso koordinuoti Vilniaus miesto teritorijoje esančius viešojo transporto maršrutus, visai nepriklausomai, juos aptarnauja privatus ar ne privatus vežėjas. O skirtumas tarp privačių ir savivaldybės vežėjų ryšių su "Susisiekimo paslaugomis" yra dėl to, kad "Susisiekimo paslaugos" perka paslaugas iš savivaldybės vežėjų, o iš privačių vežėjų - neperka. Bent jau šitaip yra Kaune ir dėl tam tikrų priežasčių manau, kad Vilniuje taip pat. Kokių dar "mįslių" yra tavo galvoje?
                              Na as juk ir nerasiau kas "priklauso" susisiekimo paslaugoms..as klausiau ka jie koordinuoja arba su kuo kontaktuoja.O is tavo labai sudetingo paaiskinimo supratau jog "susisiekimo paslaugos" kaip ir koordinuoja privacius vezejus,ju marsrutus taciau is ju negauna pinigu ar kaip cia suprasti ta? Koordinuoja marsrutus taciau paslaugu is privaciu vezeju neperka..??

                              Comment


                                Parašė Buss fanas Rodyti pranešimą
                                Na as juk ir nerasiau kas "priklauso" susisiekimo paslaugoms..as klausiau ka jie koordinuoja arba su kuo kontaktuoja.O is tavo labai sudetingo paaiskinimo supratau jog "susisiekimo paslaugos" kaip ir koordinuoja privacius vezejus,ju marsrutus taciau is ju negauna pinigu ar kaip cia suprasti ta? Koordinuoja marsrutus taciau paslaugu is privaciu vezeju neperka..??
                                O kodėl privatininkai turėtų mokėti "Susisiekimo paslaugoms, jei tai yra SĮ (savivaldybės įmonė), kuri finansuojama iš miesto biudžeto? "Susisiekimo paslaugos" koordinuoja maršrutus, eismo tvarkaraščius, tačiau privatus vežėjas tvarkaraščius gali kurti sau ir pats, tačiau "Susisiekimo paslaugos" juos derina su kitų maršrutų tvarkaraščiai. Taip pat "Susisiekimo paslaugos" rūpinasi keleivių aptarnavimo kokybe, infrastruktūros derinimu. Tai įmonė, kuri realiai nelabai ką daro, bet užsiima veiklos koordinavimu, planavimu ir kažkiek kontroliavimu. "Susisiekimo paslaugos" iš miesto biudžeto gauna pinigų, už kuriuos iš savivaldybės vežėjų perka paslaugas, "Susisiekimo paslaugos" gauna pinigus už įsigytus bilietus ir juos paskirtos vežėjams pagal tam tikrus kriterijus. Ar bent kažkiek aiškiau? Paprastai paaiškinti sudėtinga, nes tu esi per mažai susipažinęs su visa viešojo transporto sistema ir jos veikimu ir funkcionavimu Lietuvoje.

                                Labai glaustai tariant - "Susisiekimo paslaugų" pagrindinis uždavinys - rūpintis, kad Vilniaus mieste transporto eismas ir viešasis transportas būtų organizuojamas darniai, vieningai, tvarkingai.
                                Paskutinis taisė Ametistas; 2010.04.27, 14:53.
                                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                Comment


                                  Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                  O kodėl privatininkai turėtų mokėti "Susisiekimo paslaugoms, jei tai yra SĮ (savivaldybės įmonė), kuri finansuojama iš miesto biudžeto? "Susisiekimo paslaugos" koordinuoja maršrutus, eismo tvarkaraščius, tačiau privatus vežėjas tvarkaraščius gali kurti sau ir pats, tačiau "Susisiekimo paslaugos" juos derina su kitų maršrutų tvarkaraščiai. Taip pat "Susisiekimo paslaugos" rūpinasi keleivių aptarnavimo kokybe, infrastruktūros derinimu. Tai įmonė, kuri realiai nelabai ką daro, bet užsiima veiklos koordinavimu, planavimu ir kažkiek kontroliavimu. "Susisiekimo paslaugos" iš miesto biudžeto gauna pinigų, už kuriuos iš savivaldybės vežėjų perka paslaugas, "Susisiekimo paslaugos" gauna pinigus už įsigytus bilietus ir juos paskirtos vežėjams pagal tam tikrus kriterijus. Ar bent kažkiek aiškiau? Paprastai paaiškinti sudėtinga, nes tu esi per mažai susipažinęs su visa viešojo transporto sistema ir jos veikimu ir funkcionavimu Lietuvoje.
                                  dekui uz paaiskinima taip aiskiau..supratau manau ta ka ir norejau suprasti,visdelto "susisiekimo paslaugos" kazkiek is dalies koordinuoja privacius vezejus,nes kaip sakei si imone nustato marsrutus,derina tvarkarascius,ir privatus vezejas be sios imones zinios negali keisti marsruto trasos ir pan. Tai liecia privacius autobusus ir mikroautobusus aptarnaujantiems keleivius miesto (ir siek tiek uzmiescio marsrutais).

                                  Comment


                                    Parašė Buss fanas Rodyti pranešimą
                                    dekui uz paaiskinima taip aiskiau..supratau manau ta ka ir norejau suprasti,visdelto "susisiekimo paslaugos" kazkiek is dalies koordinuoja privacius vezejus,nes kaip sakei si imone nustato marsrutus,derina tvarkarascius,ir privatus vezejas be sios imones zinios negali keisti marsruto trasos ir pan. Tai liecia privacius autobusus ir mikroautobusus aptarnaujantiems keleivius miesto (ir siek tiek uzmiescio marsrutais).
                                    Būtent. Prašom
                                    Paskutinis taisė Ametistas; 2010.04.27, 15:12.
                                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                    Comment


                                      Parašė aRa Rodyti pranešimą
                                      Šio žiedo istorija daug senesnė Iki jo ilgą laiką važiuodavo 8 troleibusas - pradžioje iš Žirmūnų, o paskutiniaisiais troleibusų linijos (T. Vrublevskio - Šventaragio - B. Radvilaitės - Maironio - Aukštaičių gatvėse) gyvavimo metais - kaip ir dabar, iš Justiniškių - Pašilaičių.
                                      Vilnius. 8-to troleibuso marsrutas.

                                      1962-1965 Paupys-Gedimino-Zalgirio [Kalvariju g.]
                                      1965-197x [1970-71?] Paupys-Tilto-Verkiu [Kareiviu g.]
                                      197x [1970-71?]-1990.10 Paupys-Zirmunai
                                      1990.10-199x [1994-96?] Paupys-Justiniskes
                                      199x [1994-96?]-2000 Paupys [iki tos dienos kai prasidejo Maironio gatves rekonstrukcija]-Pasilaiciai
                                      2000-2002.5 Pasilaiciai- [Narbuto-Kestucio-Jasinskio-Pamenkaknio-Jogailos-Gedimino-Kosciuskos]-Menu Mokykla, atgal [Zirmunu-Seimyniskiu-Ukmerges-Narbuto]-Pasilaiciai
                                      2002.5-2004.9--------------------------- nebuvo
                                      2004.9->>>>Pasilaiciai-Siaures Miestelis

                                      Comment


                                        Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                        Stotelės yra pažymėtos tik stulpais ir ten visada mašinų pristatyta, nes Perkūnkiemis (kaip ir Senamiestis) yra viena didelė mašinų stovėjimo aikštelė. Žiedo ten jokio nėra. Čia tas pats, kas vadinti tavo kiemą, kur stovi mašinos, žiedu . Pavilnionių ir L. Zamenhofo gatvėms iki susijungimo dar labai toli, o pastaroji išvis yra tik siauras pravažiavimas palei garažus.
                                        Na, žiedą galima įrengti (vietos jam atrodo dar yra) ir, aišku, jame uždrausti parkavimąsi. Automobilių Aikštelei įrengti yra pakankamai vietos tarp Perkūnkiemio ir Skalvių žiedo
                                        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                        Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                        Comment


                                          Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                                          Išgujo todėl, kad iš jau kokį 20 metų bandoma įgyvendint utopinę idėją aplenkti Kauną, iš Gedimino pr. padarant pėsčiųjų gatvę (kaip kad Laisvės alėja). Nieko bendro su transportu tai neturėjo ir neturi.
                                          Idėja kvaila (tas tapo akivaizdu pabandžius ją bent iš dalies įgyvendint), bet nėra valios šios idėjos atsisakyti.
                                          Bet kam aplenkti Kauną kažkokia pėsčiųjų alėja? Ar nepakanka Pilies gatvės? Juk ir Vokiečių bei Didžioji gatvės iš dalies skirtos pėstiesiems.
                                          Taip, idėja Gedimino pr. paversti vien pėsčiųjų gatve yra... nelabai rimta.
                                          Mano nuomone, Gedimino pr. jokio papildomo VT šiuo metu nereikia, bisiškai pakanka to, kad autobusai ir troleibusai kerta jį Vilniaus, Jogailos ir Kudirkos gatvių sankryžose. Juk jis ne toks ir ilgas, ir šaligatviai abiejose pusėse pakankamai platūs, ir suoliukų pakankamai. Visiškai uždrausti esimo taip pat nereikėtų, nes yra daug įstaigų, į kurias reikia atvežti prekių bei išvežti šiukšles. Tik norėtųsi, kad būtų griežčiau kontroliuojami stovintys automobiliai prospekte. Keistai žiūrisi "ant avarinio" paliktas automobilis, stovintis virš pusvalandžio...
                                          I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                          Comment

                                          Unconfigured Ad Widget

                                          Collapse
                                          Working...
                                          X