Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė amiko Rodyti pranešimą
    Būdingas kur? Lietuvoje? Ot bajeristas, radai su kuo palygint Lenkiu žemai galvą prieš tavo superduper nuovokią nuomonę
    Nu tai su kuo dar lygint? Jei tokią nesąmonę nori įvest.
    ---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----

    Comment


      Parašė Buss fanas Rodyti pranešimą
      butu idomu ir lb aktualu ta suzinoti.
      O tai negali galų gale jiems pats paskambint ir paklaust?

      Comment


        Parašė toleranceofculture Rodyti pranešimą
        Tai vadinasi pirks 20 naujų troleibusų?
        Tik nelabai supratau dėl sutarties termino, ar jie turi būti nupirkti iki 2010.12.01, ar iki 24 mėn po šios datos?
        Žinau ir supratau ten ne ką daugiau nei kiti.
        Viešojo transporto temų rodyklė >>

        Comment


          Parašė Maxas Rodyti pranešimą
          Nu tai su kuo dar lygint? Jei tokią nesąmonę nori įvest.
          Vien faktas, kad norima įvesti įlaipinimą pro priekines duris miesto maršrutuose nėra nesąmonė. Reikia išanalizuoti, panagrinėti, paieškoti galimybių, o tik po to teikti išvadas, o ne iškart reikti nemotyvuotą nuomonę.
          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

          Comment


            Parašė amiko Rodyti pranešimą
            Vien faktas, kad norima įvesti įlaipinimą pro priekines duris miesto maršrutuose nėra nesąmonė. Reikia išanalizuoti, panagrinėti, paieškoti galimybių, o tik po to teikti išvadas, o ne iškart reikti nemotyvuotą nuomonę.
            Su tokiom apklausom tik klaidint žmones. Esu visiškai įsitikinęs, kad dauguma žmonių tikrai prieš tokią naujovę. Ji galėtų tik pasiteisinti maršrutuose, kur mažas keleivių srautas. Tai būtų po 21 valandos.

            Nes tarkim net ir savaitgaliais pvz. 2 ar 19 troleibuse apie 22 val pilna žmonių.
            Jau buvau išsakęs ir paaiškinęs savo nuomonę.
            Vienintelis privalumas: mažiau "zuikių" ir mažiau asocialių žmonių transporte.

            Bet užtat transporto eismas dar sulėtės, nes priekinių durų pralaidumas yra labai mažas. (t.y. 4 kartus mažesnis nei dabar, naudojant galines ir vidurines duris).

            Ir šiaip jau buvo kažkada Vilniuje įlaipinimas pro priekines duris, jei jo nebeliko vadinasi jis nepasiteisino.

            Šiaip buvau nustebintas, kad tokiame dideliame mieste kaip Maskva įlaipinimas į autobusus tik pro priekines duris. Bet ten visur yra įrengti turniketai.
            Tik toks variantas galėtų pasiteisint.
            ---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----

            Comment


              Gal galit pasakyt visu privaciu autobusiu, mikriuku ir kt. marsrutus ir ju laika? Ir dar gerai butu su zemelapiais, kur pavaizduoti ju marsrutai

              Comment


                Oficialaus sąrašo, bei žemėlapių nėra.

                Yra tik 2 maršrutų tvarkaraščiai: 05 ir 062 http://www.marsrutai.info/vilnius/?a...s&t=xhtml&l=lt
                ---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----

                Comment


                  Parašė FlatOut Rodyti pranešimą
                  Gal galit pasakyt visu privaciu autobusiu, mikriuku ir kt. marsrutus ir ju laika? Ir dar gerai butu su zemelapiais, kur pavaizduoti ju marsrutai
                  Po truputį bandau sisteminti visą šią betvarkę:
                  Autobusai (žr. apačioje)
                  Mikroautobusai

                  Tvarkaraščių visų maršrutų nėra, kol kas įdėjau tik tuos, kurie yra internete.
                  Viešojo transporto temų rodyklė >>

                  Comment


                    Parašė Maxas Rodyti pranešimą
                    Jau buvau išsakęs ir paaiškinęs savo nuomonę.
                    Vienintelis privalumas: mažiau "zuikių" ir mažiau asocialių žmonių transporte.

                    Bet užtat transporto eismas dar sulėtės, nes priekinių durų pralaidumas yra labai mažas. (t.y. 4 kartus mažesnis nei dabar, naudojant galines ir vidurines duris).
                    Tai kad keleiviai šioje temoje skundžiasi, kad autobusai važinėja vėžlio greičiu, nes grafikai su labai dideliu rezervu.

                    Parašė Maxas Rodyti pranešimą
                    Nu tai su kuo dar lygint? Jei tokią nesąmonę nori įvest.
                    Kažkodėl tūkstančiuose pasaulio miestų tokia "nesąmonė" puikiai veikia... Daugelis tų miestų didesni už Vilnių. Kuo Vilnius toks unikalus?
                    Paskutinis taisė c2h5oh; 2010.04.26, 08:50.

                    Comment


                      Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                      Kažkodėl tūkstančiuose pasaulio miestų tokia "nesąmonė" puikiai veikia... Daugelis tų miestų didesni už Vilnių. Kuo Vilnius toks unikalus?
                      Manau, kad didžiausia problema čia, pačių keleivių nenoras keisti savo keliavimo įgudžių viešuoju transportu ir nenorėjimas priimti pokyčių.

                      Comment


                        Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                        Tai kad keleiviai šioje temoje skundžiasi, kad autobusai važinėja vėžlio greičiu, nes grafikai su labai dideliu rezervu.

                        Kažkodėl tūkstančiuose pasaulio miestų tokia "nesąmonė" puikiai veikia... Daugelis tų miestų didesni už Vilnių. Kuo Vilnius toks unikalus?
                        Tai kad ne visi grafikai su rezervu yra. Yra tokių, kuriais į vieną pusę turi vilktis, o į kitą - lėkti kaip akis išdegęs ir visvien nespėji.
                        Vilnius yra unikalus tuo, kad norima įvesti šią tvarką nepagalvojus apie tai, kokia dalis transporto priemonių yra tinkamos jai be atskiro ir kainuojančio parengimo. Juk iš visų turimų ~320 troleibusų, tik apie 50 (45 Solaris ir vienietai Škoda 14Tr devėtų su maža kabina) yra pritaikyti įlipimui pro priekį. Iš visų autobusų 2/3 turi kabinas ir autobusų su kabinomis vis daugėja, o ne mažėja.
                        Viešojo transporto temų rodyklė >>

                        Comment


                          Parašė Buss fanas Rodyti pranešimą
                          na taip taciau butu idomu suzinoti vis delto ar "susisiekimo paslaugos" kazkiek koordinuoja siu privaciu autobusu ir mikroautobusu veikla? Juk kazkas is dalyviu yra sakes jog si imone uzsiima VISU Vilniaus VT. Be to anksciau vilniustranspot.lt darbuotoju sarase lyg ir buvo etatas eiso organizavimo skyriaus-zmogaus kuris atsakingas uz privaciu vezeju veikla.Dabar kiek matau liko tik 2 etatai vienas koordinuoja autobusus,kitas troleibusus...
                          Skambint "susisiekimo paslaugoms" neskambinau,taciau iejus i ju tinklapi, darbuotoju kontaktu sarasa, jau nebenurodomas zmogus atsakingas uz privaciu vezeju veikla..nurodomas tik uz troleibusus ir atskirai uz autobusu.Gali buti jog jie is ties nekontroliuoja nei trupucio privaciu vezeju.Tik va nezinau,kaip tada yra kai kurie privaciu vezeju grafikai patalpinti kai kuriose stoteliu cilindruose su "susisiekimo paslaugu" simbolika?

                          Comment


                            Pasiteisintų įlipimas pro priekines duris tik su tokiu daiktu:



                            Privalumas:vairuotojui mažiau blaškymosi.
                            Vilnius yra visiškai nepasiruošęs.
                            ---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----

                            Comment


                              VIEŠOJO TRANSPORTO PLĖTROS SCHEMA
                              Iš miesto strateginio plano iki 2011 metų.



                              http://www.vilnius.lt/vmsp/

                              Jau artėja 2011 metai. O rezultatų beveik nėra.

                              Įdomu tai, kad Šilo gatve kažkada važinės visuomeninis.
                              Kaip ir troleibusai iki Santariškių ar Lukšio g.
                              ---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----

                              Comment


                                Parašė Maxas Rodyti pranešimą
                                VIEŠOJO TRANSPORTO PLĖTROS SCHEMA
                                Iš miesto strateginio plano iki 2011 metų.

                                Atvaizdas

                                Atvaizdas

                                http://www.vilnius.lt/vmsp/

                                Jau artėja 2011 metai. O rezultatų beveik nėra.

                                Įdomu tai, kad Šilo gatve kažkada važinės visuomeninis.
                                Kaip ir troleibusai iki Santariškių ar Lukšio g.
                                Eiliniai valdininkų pasapnavimai tik dėl akių, kad galėtų įrodyt, jog atseit kažką veikė.
                                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                Comment


                                  Ši schema būtent ir įrodo kad nieko neveikė. :-D
                                  ---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----

                                  Comment


                                    Parašė Maxas Rodyti pranešimą
                                    VIEŠOJO TRANSPORTO PLĖTROS SCHEMA
                                    Įdomu tai, kad Šilo gatve kažkada važinės visuomeninis.
                                    Kaip ir troleibusai iki Santariškių ar Lukšio g.
                                    Kas dėl Šilo gatvės, tai visai logiškai atrodo autobusų trasa, jungianti Žalgirio g. su Rokantiškėmis per Šilo g.
                                    Troleibusas/tramvajus/metro iki Santariškių jau senokai reikalingas. Baltupiuose ir Jeruzalėje dažnas vaizdas, kai į stotelę vienu metu atvažiuoja 3 ar net 4 autobusai. Taigi srautai jau seniai pakankami bent jau troleibusui, ypač kai Jeruzalėje ir už Santariškių medicinos miestelio pastaraisiais metais pastatyta daug naujų daugiabučių.
                                    I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                    Comment


                                      Amiko teiginio pagrindimas
                                      Parašė Amiko
                                      Eiliniai valdininkų pasapnavimai tik dėl akių, kad galėtų įrodyt, jog atseit kažką veikė.
                                      Troleibusai:
                                      1. P. Lukšio g. reikia platinti ties ta vieta, kur ji įsilieja į Kalvarijų g. Taip pat nemanau, kad ten troleibusų eismas yra reikalingas.
                                      2. Į Santariškes linijos, be abejo, reikalingos, tik va iki tų daugiabučių kvartalų tai troleibusai yra grynas nuostolis - ten visi su mašinomis.
                                      3. Visiškas absurdas - troleibusų eismo gražinimas į visą Gedimino prospektą ir dar Žvėryno tiltu! Kyla klausimas, kodėl tada juos iš ten išgujo?

                                      Autobusai:
                                      1. Pietiniame (Naujininkų) aplinkkelyje VT sustojimai nėra įrengti ir ten nėra ką vežti.
                                      2. Gudelių g./Vakariniu aplinkkeliu į Karoliniškes tektų naują maršrutą leisti, nes ten ir taip jau nėra ką keisti.
                                      3. Panerių g. ties autobusų stotimi VT nereikalingas - šalia yra kitų alternatyvų.
                                      4. Senamiesčio pietinis aplinkkelis naudojamas nuliniems reisams, o šiaip po apklausos buvo nutarta neleisti juo 74 maršruto.
                                      5. Aukštaičių g. ir ten toliau iš viso neaišku kaip ir kur ten galima pravažiuoti ir kas ten važiuos.
                                      6. Per Vokiečių g. galima vėl paleisti 11 jei bus išspręsta parkavimosi problema toje atkarpoje kur eina maršrutas.
                                      7. Rinktinės g. VT eismas jau yra
                                      8. "Kernavės tilto trasa" eismas bus galimas tik tada, jei išgriaus pusę Šnipiškių ir pastatys tiltą (perspektyva artimiausiems 100 metų)
                                      9. Pilatės pr. (abi atkarpos) jau yra seniai paleistas eismas.
                                      10. Šilo g. galima kažką galvoti
                                      11. Šiaurės g. (nuo Verkių g. iki Pilaitės) dar reikia nutiesti. Tokia pat perspektyva kaip ir nr. 8
                                      12. Ties Perkūnkiemiu ten irgi niekas nepritakyta VT ir kol kas jokių perspektyvų artimiausiems metams. Nuo Gineitiškių į Tarandę einantį kelią reikia asfaltuoti ir priversti ką nors ten naudotis VT, nes ten ir taip šalia yra.
                                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                      Comment


                                        Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                        Troleibusai:
                                        2. Į Santariškes linijos, be abejo, reikalingos, tik va iki tų daugiabučių kvartalų tai troleibusai yra grynas nuostolis - ten visi su mašinomis.
                                        Taip, daug kas ten su mašinomis, tačiau tikrai ne visi. Beje, ir tie kurie su mašinomis, jos kartais genda, piktas dėdė policininkas atima teises arba važiuojama į centrą su tikslu pavartoti alkoholio. Beje, jeigu jau Kalvarijų gatve važiuoja autobusai, kodėl negalėtų vietoje jų važiuoti ir troleibusai? Tokiu atveju būtų galima atsisakyti 26 maršruto, o 35 ir 36 nukreipti į Ateities gatvę, kur jis apsisuktų 49 maršruto galiniame žiede. Taip pat labai palengvėtų persėdimas į troleibusą (važiuojantį į centrą arba pačią stotį) atvykusiems 112 ar 87 maršruto autobusais.
                                        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                        Comment


                                          Tai vis tiek ten nėra tiek daug keleivių, tačiau autobusai iki ten važiuoja, važiuos ir troleibusai. Juk nesakau, kad ten negalima - tiesiog tai nuostolinga. O juk ten dar žmonės mėgsta tylą - jiems, mat, autobusas stovintis su įjungtu varikliu kelia per didelį triukšmą. O ką tada kalbėti apie Škodas, kurių variklius aš vakare vėlai girdžiu lekiant Justiniškių gatve, nors mano namas pakankamai toli nuo ten.
                                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                          Comment

                                          Unconfigured Ad Widget

                                          Collapse
                                          Working...
                                          X