Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kaip juos gali skelbti svieslentese, jei privatininku autobusuose nera sumontuotos irangos. Ir kazin ar bus. I bendra bilietu sistema privatininkai nenori listi, nes neapsimoka.

    Comment


      Vilniuje atidarytas naujas, 99 mikroautobuso maršrutas.

      Kursuoja maršrutu Stotis-Lentvaris-Grigiškės (ar Stotis-Grigiškės-Lentvaris?)
      Maršrutą aptarnauja "Centvalis".
      Kaip suprantu jis atidarytas kaip kompensacija už sutrumpėjusį TOKS maršrutą
      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
      Marsrutai.lt tinklaraštis!
      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

      Comment


        Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
        Kursuoja maršrutu Stotis-Lentvaris-Grigiškės (ar Stotis-Grigiškės-Lentvaris?)
        Maršrutą aptarnauja "Centvalis".
        Kaip suprantu jis atidarytas kaip kompensacija už sutrumpėjusį TOKS maršrutą
        Stotis-Grigiškės-Lentvaris.
        Ir ne TOKS'o, o "Trakų autobusų".
        http://www.miestai.net/forumas/showp...postcount=2077

        Comment


          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
          Kaip juos gali skelbti svieslentese, jei privatininku autobusuose nera sumontuotos irangos. Ir kazin ar bus. I bendra bilietu sistema privatininkai nenori listi, nes neapsimoka.
          Na taip. Bet idomu "susisiekimo paslaugos" koordinuoja ju veikla kaip nors ar tai ne sios imones kompetencija? Jei koordinuoja ka butent? Juk pvz miesto taksi firmu tai "susisiekimo pasalugos" tikrai nemanau jog koordinuotu ( beje-Kauno VT puslapyje,analogiskame vilniustransport.lt yra netgi taksi firmu licenziju nr.ir panasi info apie taksi)?

          Comment


            Nuo balandžio 22 dienos keičiasi autobuso 87 Ateities st.-Jeruzalė-Didieji Gulbinai maršrutas
            Autobusas nevažiuos iki Didžiųjų Gulbinų. Maršrutas prasidės nuo Ozo pramogų parko ir tęsis Ozo g., Kalvarijų g., Jeruzalės g., Molėtų plentu iki Molėtų g. esančio prekybos centro IKI. Naujas autobuso 87 maršrutas vadinsis Ozo g.-Kalvarijų g.-Baltupio g.-Vanaginė.
            vilniustransport.lt
            Bet kažkaip įdomiai išraizgytas maršrutas aplink tą "Ozo žiedą":


            Maršruto schema taip pat iš www.vilniustransport.lt .

            Comment


              Parašė aRa Rodyti pranešimą
              Bet kažkaip įdomiai išraizgytas maršrutas aplink tą "Ozo žiedą":
              Atvaizdas


              Maršruto schema taip pat iš www.vilniustransport.lt .
              Labai norėčiau sužinoti, kokie veiksniai nulėmė šio maršruto trasos pakeitimą ?

              Comment


                Tai kad niekas juo nesinaudojo. Nemanau, kad ir dabar bus daugiau jų iki to Ozo žiedo. Nustebino tai, kad paskutinis reisas bus po 22 val.
                Viešojo transporto temų rodyklė >>

                Comment


                  Joo... seniai taip nesistebėjau

                  Parašė groundzer Rodyti pranešimą
                  Labai norėčiau sužinoti, kokie veiksniai nulėmė šio maršruto trasos pakeitimą ?
                  Na, į šį klausimą galėčiau pabandyt atsakyti. Nors maršrutas atidarytas rugsėjo viduryje, o kartą net perpus suretintas, bet į Didžiuosius Gulbinus kaip keleivių srautas buvo artimas nuliui, taip ir liko. Be abejonės su tuo reikėjo kažką daryti. Bet aš maniau, kad VT vadovai palauks iki vasaros ir pažiūrės, kokie bus srauto pokyčiai, ar pratęs autobusą dar labiau į pakraščio pusę (Pagubę, Naujanerius). Dėl reisų į D.Gulbinus panaikinimo jokių priekaištų neturiu- VT ten neprigijo.

                  Bet keistokai atrodo politikų sprendimas gerinti maršrutą (vis dėlto važinės visą dieną) sunkmečiu. Galvojau, kad galiiausiai tiesiog panaikins maršrutą. Bet ką padarė, tą padarė.

                  Nemanau, kad šis naujas 87 variantas atneš didelį pelną. Faktiškai Baltupių/Jeruzalės/Santariškių gyventojams trasos pakeitimas jokios įtakos neturės- iš mūsų ir taip beveik visas transportas į Pramogų arenos pusę važiuoja. Nebent iki Ozo keliasdešimt metrų arčiau priveš, bet vargu ar dėl šių metrų žmonės valandą lauks šio autobuso.

                  Vienintelis pliusas- pagerės susisiekimas su centru Riešės bei Prašiškių/vanaginės sodų gyventojams- jie galės pasiekti ir troleibusų liniją... Bet tarp pastarųjų VT naudotojų arti 0.
                  O Riešės gyventojai įprato naudotis 112. Nors gal kažkiek keleivių iš čia 87 ir privilios
                  Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                  Marsrutai.lt tinklaraštis!
                  SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                  Comment


                    Man tai keista kodėl jis nevažiuos V.Gerulaičio gatve, o malsis per labai apkrautą Kalvarijų/Ozo sankryžą. Suprantu, kad tokiu maršrutu jis pravažiuos pro daugiau stotelių ir bus patogiau persėsti, tačiau tai laiko/kuro atžvilgiu nėra geriausias sprendimas.

                    Comment


                      Parašė sleader Rodyti pranešimą
                      Man tai keista kodėl jis nevažiuos V.Gerulaičio gatve, o malsis per labai apkrautą Kalvarijų/Ozo sankryžą. Suprantu, kad tokiu maršrutu jis pravažiuos pro daugiau stotelių ir bus patogiau persėsti, tačiau tai laiko/kuro atžvilgiu nėra geriausias sprendimas.
                      Sutinku, bet galbūt norima, kad iš 87 keleiviai turėtų galimybę persėsti į troleibusus, o važiuojant V.Gerulaičio gatve iki jų dar liktų nemažas gabalas.

                      Be to (Ir tai svarbiausia) - V.Gerulaičio/Kalvarijų g. sankryžoje nėra stotelių, tad paleidus maršrutą šia gatve, automatiškai atsirastų išlaidos stotelės įrenginėjimui, o paleidžiant per Kalvarijų/Ozo g. sankryžą- išnaudojama jau gatava infrastruktūra
                      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                      Marsrutai.lt tinklaraštis!
                      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                      Comment


                        Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                        Be to (Ir tai svarbiausia) - V.Gerulaičio/Kalvarijų g. sankryžoje nėra stotelių, tad paleidus maršrutą šia gatve, automatiškai atsirastų išlaidos stotelės įrenginėjimui, o paleidžiant per Kalvarijų/Ozo g. sankryžą- išnaudojama jau gatava infrastruktūra
                        Stotelė yra. Iškart pasukus iš Kalvarijų g. į V. Gerulaičio (prie Alfa verslo centro) yra viskas paruošta (tik ženklo nėra). Taip pat yra stotelė ir prie Siemens arenos.
                        P.

                        Comment


                          kontaktas su troleibusų tinklu? negi? dar reikia paeiti iki troleibusų stotelės nemažą atstumą...
                          šiaip buvo mizeris, ir liko mizeris per piką nebent prisipildys 1 reisas jeruzalės st., o vakare prie pramogų arenos
                          Junkis prie Nacionalinės viešojo transporto keleivių asociacijos ir Tu!

                          Comment


                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                            Berods prieš kokius 5 metus buvo socialinė reklama per ant Operos ir baleto teatro esantį ekraną - dėl zuikių VT per mėnesį patiria 1 mln. litų nuostolį.
                            Mažai tepasakantis faktas. Per kiek laiko susidaro tas nuostolis: mėnesį, metus, etc.? Ar galima teigti, kad jeigu ne zuikiai, VT nebūtų nuostolingas (sugebėtų bent 'išeiti į nulį')?
                            I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                            Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                            Comment


                              Taigi parašiau, kad per mėnesį.

                              Comment


                                Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                Nemanau, kad šis naujas 87 variantas atneš didelį pelną. Faktiškai Baltupių/Jeruzalės/Santariškių gyventojams trasos pakeitimas jokios įtakos neturės- iš mūsų ir taip beveik visas transportas į Pramogų arenos pusę važiuoja. Nebent iki Ozo keliasdešimt metrų arčiau priveš, bet vargu ar dėl šių metrų žmonės valandą lauks šio autobuso.
                                Vienintelis pliusas- pagerės susisiekimas su centru Riešės bei Prašiškių/vanaginės sodų gyventojams- jie galės pasiekti ir troleibusų liniją... Bet tarp pastarųjų VT naudotojų arti 0.
                                O Riešės gyventojai įprato naudotis 112. Nors gal kažkiek keleivių iš čia 87 ir privilios
                                Et, būtų savo laiku vietoje 77-o maršruto pakeitę 87-o maršruto trasa — dabar net tos diskusijos nereikėtų...
                                I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                Comment


                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  Taigi parašiau, kad per mėnesį.
                                  Ooops, atsiprašau, kad pražioplinau... Aritmetiškai skaičiuojant, per metus susidaro 12mln., o turint galvoje, kad Vilniaus savivaldybė VT šiuo metu yra skolinga per 40mln.; atrodo, kad dar kažką galima padaryti Bent jau teoriškai
                                  I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                  Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                  Comment


                                    Reikia turėt omeny to meto kainas.

                                    Comment


                                      Mano akim žiūrint, tas paleidimas iki Ozo didelės naudos neduos. Kaip ir sakė Vilnietizz, jam, kaip Jeruzalės gyventojui, šis maršrutas nėra labai ypatingas. Nepritarčiau ir VT paleidimui V. Gerulaičio g., nes tai būtų tik transportas dėl kryžiuko (naudojamos stotelės visos). Jei jau ir galima būtų ką nors paleisti, tai reikia, kad važiuotų iš centro pusės.
                                      Tam, kad būtų patogus persėdimas į troleibusus, reikia keisti trasą: arba pratęsti iki ir taip užkimšto Žalgirio žiedo, arba paleisti ratu: Kalvarijų - Žvalgų - Verkių - Kareivių - Kalvarijų. Dabartine trasa jis tik priveža prie didesnio kiekio autobusų, nes troleibusų stotelės "Pramogų arena" yra Kareivių g.

                                      Gan įdomi galinė stotelė "Vanaginės žiedas", kuri atidarymo dieną ko gero bus visa užstatyta mašinomis. Nelabai patogus įvažiavimas į aikštelę.








                                      Ozo žiedo nuotraukų kažkur turėjau, bet dabar jau per toli ten knistis reikės .
                                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                      Comment


                                        Na, visgi perlipti iš 87 į 5,6,10,11 troleibusus nebus per toli. Be troleibusų ir 7,45,53 autobusų, visi kiti susitinka su 87 ir dabar.


                                        Jei jau būtų norima, kad 87 privežtų prie didesnio kiekio troleibusų, reiktų jį paleisti kaip ir sakė Mettal

                                        Kalvarijų - Žvalgų - Verkių - Kareivių - Kalvarijų
                                        Bet manyčiau, geriau būtų jei važiuotų ne Verkių, o Žirmūnų g. (st. Astra), nes tuomet pasieks dar daugiau troleibusų linijų

                                        Beje, 87 trasos pakeitimo data sutampa su prekybos centro "Link Molėtų" atidarymo data
                                        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                        Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                        Comment


                                          Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                          Bet manyčiau, geriau būtų jei važiuotų ne Verkių, o Žirmūnų g. (st. Astra), nes tuomet pasieks dar daugiau troleibusų linijų
                                          Be rysio. Niekas, vaziuodamas is jeruzales, neses i 87 ir nevaziuos link astros, nes tie troleibusai niekur nenuveza. Yra 5 ir 6 - tiesiai i centra, o 9, 12, 13, 17, 20 - niekas specialiai nevaziuos.
                                          Apie gala. Ar prasistums autobusas pro godziu apsipirkti atvariusiu vilnieciu masinikes?
                                          Paskutinis taisė Gnoss; 2010.04.19, 21:39.

                                          Comment

                                          Unconfigured Ad Widget

                                          Collapse
                                          Working...
                                          X