Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Rijikas Rodyti pranešimą
    Apklausa iš vilniustransport.lt

    balsuojam tautiečiai, bet tik po 1 kartą
    Idiotiška apklausa. Galima pasirinkti iš 4 variantų, iš jų 3 variantai sako "taip". Tokią apklausą - į šiukšlių dėžę, jos forma yra klaidinanti ir įtakojanti pasirinkti organizatorių norimą variantą.

    Comment


      Parašė Mettal Rodyti pranešimą
      Dalykas geras, bet... norėčiau pamatyti kaip į Karosas bus laipinami sodininkai kokiu 19 arba 53 autobusų maršrutais arba į 16 maršruto troleibusus... Netgi Volvo autobusuose tektų paardyti kabinas. Šiaip pritarčiau tokių metodų taikymui tik kai kuriuose maršrutuose, pvz. 1A, 8, 14, 15, 17, 20, 25, 28, 32, 39, 41, 51, 52A, 63, 67, 74, 76, 78,87. Tačiau sunku įsivaizduoti, kaip tai atrodys 1A maršrute, nors ten kaip tik to reikėtų... Tokiu atveju 1 maršrutu nesiūlau laipinti pro priekį, nes tada užsieniečiams kiltų daug nesusipratimų (kur lipti pro priekį, o kur ne).
      Ant užpakalinių durų (pro kurias nelipti) po didelį lipduką su rodykle (link autobuso priekio) ir dideliu užrašu "prašom lipti pro priekines duris".

      Nedidelis mokslas.

      Comment


        Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
        Idiotiška apklausa. Galima pasirinkti iš 4 variantų, iš jų 3 variantai sako "taip". Tokią apklausą - į šiukšlių dėžę, jos forma yra klaidinanti ir įtakojanti pasirinkti organizatorių norimą variantą.
        man rodos, tokie atsakymų variantai nulems, kad didžiausias procentas pasakys "nelaipinti"
        pamatysim...
        Junkis prie Nacionalinės viešojo transporto keleivių asociacijos ir Tu!

        Comment


          Konduktorių įvedimą siūlau dėl to, kad esant dideliam nedarbui, valstybė turi būti susirūpinusi naujų darbo vietų steigimu. Toks įdarbinimo būdas būtų naudingas 3 šalims:
          1) vairuotojo darbas palengvėtų - nereikėtų važiavimo metu pardavinėti bilietų (nesvarbu, kad jis privalo juos pardavinėti tik stotelėse, kontrolei į tai yra nusispjaut).
          2) bedarbiai gautų darbą
          3) įmonė surinktų daugiau pinigų iš keleivių ir pagerėtų VT įvaizdis.
          Dalis keleivių kontrolės ekipažų tektų išformuoti ir pakeistį jų statusą iš kontrolieriaus į konduktorių . Kol kas matau šiuos minusus: kad vairuotojai gaus mažesnį atlyginimą, nes į jį nebus įskaičiuoti parduoti talonai ir išeis, kad tas bilietų spaudintuvas yra nereikalingas.
          Atlyginimus konduktoriai gautų už parduotus talonus (ta suma, kurią gaudavo vairuotojas, tik padidinta, nes dabar daugiau asmenų turės apmokėti važiavimą), o kitą (aišku, didžiąją) tektų skirti iš savivaldybės biudžeto. Nesvarbu, kad jų "nėra" - skola dings tada, kai bus kam mokėti į SoDrą.
          Viešojo transporto temų rodyklė >>

          Comment


            Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
            Ant užpakalinių durų (pro kurias nelipti) po didelį lipduką su rodykle (link autobuso priekio) ir dideliu užrašu "prašom lipti pro priekines duris".

            Nedidelis mokslas.
            Arba taip, kaip buvo ant kažkurių pirktų "importinių" autobusų. Ant galinių durų po lipduką "plyta", o ant priekinių rodyklė su nurodytu laiku, kada tai galioja.

            Comment


              Reikia sakyti ir rašyti įlipti, o ne lipti. O iš autobuso ir troleibuso reikia sakyti ir rašyti išlipti, o ne lipam.
              Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

              Comment


                Parašė Rijikas Rodyti pranešimą
                Apklausa iš vilniustransport.lt

                balsuojam tautiečiai, bet tik po 1 kartą
                Sėkmingai prabalsavote
                http://www.vilniustransport.lt/uploa...s/apklausa.php

                amiko, Tamsta kaip lituanistas turėtumėte pastabų?
                I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                Comment


                  Po truputį pildau tinklapyje www.kaunastrans.lt esantį Vilniaus autobusų maršrutų archyvą detaliais maršrutų aprašais. Pradėjau nuo sąrašo galo, nes su šiais maršrutais reikia mažiau kapstytis. Taigi, laukiu Jūsų papildymų, pataisymų ir pasiūlymų:

                  75+55A Santariškės – Pilaitė
                  76+36A Ateities g. – Sakališkės – Bireliai
                  77+55B Ateities g. – Jeruzalė – Riešė
                  78+42grt Stotis – Eišiškių pl. – Pagiriai
                  80 S.Stanevičiaus g. – Centras
                  81 Fabijoniškės – Ukmergės g. – Centras
                  82 Pilaitė – Spaudos rūmai
                  87 Ateities st. – Jeruzalė – Didieji Gulbinai
                  Viešojo transporto temų rodyklė >>

                  Comment


                    Šiandien pastebėjau 17:42 St. Verkių Riešė į miesto pusę sugedusi Karosa 410 36
                    lygtais nulūžo priekaba ties sujungimu. Gal kas žinote, kodėl sugedo 410 36?
                    Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                    Comment


                      Techninė pagalba jau stovėjo prie autobuso.
                      Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                      Comment


                        76 iki 2007-12-23 d., važiavo į Pagubę.
                        Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                        Comment


                          Parašė centras85 Rodyti pranešimą
                          76 iki 2007-12-23 d., važiavo į Pagubę.
                          O čia prie ko visa tai? Jei tai papildymas prie maršrutų istorijos, tai ten jau tai yra. Tereikia paspausti ant maršruto užrašo prieš tai einančiame mano pranešime ir atsidarys puslapis su jo istorija.
                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                          Comment


                            76 į Pagubę 2 autobusai važiuodavo tik tai rytinio ir vakarinio piko valandom, likusiom valandom 1 autobusas, nes jis galinėse stotelėse stovėdavo 5 min. St. Pagubės Sodai įrengta 2008/2009 metų sandoroje.
                            Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                            Comment


                              76 ilgas dar buvo pastebėtas apie 2006 metų Liepą, kai dar važiavo į Pagubę. O 2009 metų vasarą irgi buvo pastebėtas 76 ilgas į Birelius. Įdomu, koks 76 bus šį vasaros sezoną? Nes poilsiautojai gali į trumpą netilpti.
                              Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                              Comment


                                Parašė centras85 Rodyti pranešimą
                                76 ilgas dar buvo pastebėtas apie 2006 metų Liepą, kai dar važiavo į Pagubę. O 2009 metų vasarą irgi buvo pastebėtas 76 ilgas į Birelius. Įdomu, koks 76 bus šį vasaros sezoną? Nes poilsiautojai gali į trumpą netilpti.
                                Tai turbūt ten 2006 liepą ir mačiau jį stovint Ateities žiede. Buvo ten Volvo 7700A. 76 ilgas į Birelius ar taip tikrai buvo? Bireliuose juk nėra tiek vietos apsisukimui ir posūkiui iš Sakališkių į Birelių g.! Ryt reikės numinti iki ten ir pažiūrėti (jei oras bus patenkinamas).
                                Nemanau, kad į 76 netilps. Būdavo tik atvejų, kai MB Cito važiuodavo pilnas dar trumpojo 76-o "Naujaneriai - Bireliai" laikais. Kol kas pilnai pakanka ir 1 autobuso. Šiaip jei į Birelius ir važiavo ilgas, tai čia buvo gryniausias stresas vairuotojui. O ir situacija tokia kvaila - į maršrutą, kuris didžiąją reisų dalį važiuodavo tuščias, paleido ilgą...

                                Beje, kokiu laikotarpiu buvo toks autobusų pasiskirstymas 76-u, kurį minėjai (1 pikinis, 1 nepikinis)? Mano turimuose 76-o grafikuose (jau esant eismui poilsio d.) ten yra 2 autobusai visą darbo dieną ir 1 savaitgaliais.
                                Paskutinis taisė Mettal; 2010.04.15, 21:04.
                                Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                Comment


                                  Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                  Konduktorių įvedimą siūlau dėl to, kad esant dideliam nedarbui, valstybė turi būti susirūpinusi naujų darbo vietų steigimu. Toks įdarbinimo būdas būtų naudingas 3 šalims:
                                  1) vairuotojo darbas palengvėtų - nereikėtų važiavimo metu pardavinėti bilietų (nesvarbu, kad jis privalo juos pardavinėti tik stotelėse, kontrolei į tai yra nusispjaut).
                                  2) bedarbiai gautų darbą
                                  3) įmonė surinktų daugiau pinigų iš keleivių ir pagerėtų VT įvaizdis.
                                  Dalis keleivių kontrolės ekipažų tektų išformuoti ir pakeistį jų statusą iš kontrolieriaus į konduktorių . Kol kas matau šiuos minusus: kad vairuotojai gaus mažesnį atlyginimą, nes į jį nebus įskaičiuoti parduoti talonai ir išeis, kad tas bilietų spaudintuvas yra nereikalingas.
                                  Atlyginimus konduktoriai gautų už parduotus talonus (ta suma, kurią gaudavo vairuotojas, tik padidinta, nes dabar daugiau asmenų turės apmokėti važiavimą), o kitą (aišku, didžiąją) tektų skirti iš savivaldybės biudžeto. Nesvarbu, kad jų "nėra" - skola dings tada, kai bus kam mokėti į SoDrą.
                                  Skamba gražiai, bet kai atsisėdi ir paskaičiuoji, tai puikiai suvoki, kad čia daugiau išlaidos, o ne nauda. Kiekvienas žiūri savų interesų ir nelabai verta žiūrėti taip globaliai dėl nedarbo mažinimo... Priėmus konduktorių, Vilniaus VT būtų pasmerktas bankrotui, nes smarkiai padidėtų išlaidos, o pajamos tikrai tiek neatpirktų.
                                  Konduktorius - ne kontrolierius - net ir įvedus konduktorių, nereikėtų mažinti kontrolierių skaičiaus.
                                  Bėda ta, kad tos sumos, už parduotus bilietus nepakaktų sumokėti konduktoriams algą, taigi reikėtų dar pridėti.
                                  Tavo siūlomas variantas yra labai solidarus, tačiau kodėl savivaldybė turėtų iš savo biudžeto aukoti Vilniaus viešajam transportui, kad Sodra (čia jau valstybės biudžeto) mokėtų mažiau kompensacijų darbdaviams... Nesvarbu, kad tas pats valdymo valstybės aparatas, bet skirtingi kabinetai, skirtingi interesai.
                                  Paskutinis taisė Ametistas; 2010.04.15, 22:54.
                                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                  Comment


                                    Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                    http://www.vilniustransport.lt/uploa...s/apklausa.php

                                    amiko, Tamsta kaip lituanistas turėtumėte pastabų?
                                    Jau rašiau, tik abstrakčiai - rengė beraščiai, rusai arba lenkai
                                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                    Comment


                                      Man atrodo, kad tai kvaila idėja su tuo laipinimu per priekines duris. Taigi autobusai stovetu po 5 min. Butu kokia senute ar pan ir viskas - kamstis. Ir tu duru pralaidumas gi mazas. Kazkokia nesamone.
                                      http://www.nikasmorozov.lt

                                      Comment


                                        ir beje, visgi autoparke(SP) runkeliai kazkokie dirba, jeigu jau viesuju rysiu nesutvarko, tai ko tiketis is eismo organizavimo.
                                        http://www.nikasmorozov.lt

                                        Comment


                                          Mettal, kiek atsimenu tai buvo 2006/2007 mokslo metais tai yra 2006-09-01/2007-12-22 buvo darbo dienomis 1 pikinis ir 1nepikinis. Pikinis po rytinio piko likdavo stovėti Ateities St.
                                          O ilgas į Birelius buvo todėl, kad iki vakaro ta vasaros diena sugedo mažiausiai 1 midi, ir 2 paprasti rezerviniai, tai tada vakare paleido 1 ilgą rezervinį.
                                          Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                                          Comment

                                          Unconfigured Ad Widget

                                          Collapse
                                          Working...
                                          X