Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Pirmadienį vakare Vilniaus gatvėse tvyrojo chaosas.
    http://www.delfi.lt/news/daily/crime....d?id=30034191

    http://www.15min.lt/naujiena/aktualu...s-bmw-59-88703
    Paskutinis taisė OneMillion; 2010.03.15, 22:39.

    Comment


      Ziauru, kas pavasari dedas. Rimta avarija, kaip ten su tais laidais? Ar pataise, ar gales rytoj troleibusai vaziuot?

      Comment


        Jo, šiandien kažkas baisaus dedasi Vilniuje...

        Šiandien apie 18 val. dėl avarijos (tikriausiai dėl avarijos, tikrai nežinau) Švitrigailos g. buvo blokuotas eismas į Naujininkų ir Oro uosto pusę . Nuo 19 h. iki 19.30 "Spartos" stotelėje nemačiau nei vieno troleibuso ar autobuso, važiuojančio iš Naujininkų pusės Ot šokas žmonėms

        PS: Šiandien dirbo trumpi autobusai.... 2 maršrutu (bent 3 tikrai mačiau) !!!
        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
        Marsrutai.lt tinklaraštis!
        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

        Comment


          Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
          PS: Šiandien dirbo trumpi autobusai.... 2 maršrutu (bent 3 tikrai mačiau) !!!
          Tai ko gero dėl mažo keleivių skaičiaus.
          Viešojo transporto temų rodyklė >>

          Comment


            Kodėl dauguma dujinių trumpų švediškų autobusų važiuoja persikreipę arba viena jų pusė būna žemai nusileidus važiuoklės?

            Comment


              Parašė dyttrich Rodyti pranešimą
              Kodėl dauguma dujinių trumpų švediškų autobusų važiuoja persikreipę arba viena jų pusė būna žemai nusileidus važiuoklės?
              O jie ne žemagrindžiai? Jei taip - tada taip turi būti, kad lengviau būtų įlipti keleiviams. Nors dabar jau ir ne žemagrindžiai turi tokią funkciją pakrypti į šoną. Nors paprastai pakrypsta tik atidarius duris, o ne nuolat važiuojant.
              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

              Comment


                Parašė amiko Rodyti pranešimą
                O jie ne žemagrindžiai? Jei taip - tada taip turi būti, kad lengviau būtų įlipti keleiviams. Nors dabar jau ir ne žemagrindžiai turi tokią funkciją pakrypti į šoną. Nors paprastai pakrypsta tik atidarius duris, o ne nuolat važiuojant.
                Nepakrypsta jie atidarius duris. Tam,kad pakryptu vairuotojas turi specialiai jungiklio pagalba isleisti ora is vienos puses pagalviu. Automatiskai niekas ten nesidaro.

                Comment


                  Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                  Nepakrypsta jie atidarius duris. Tam,kad pakryptu vairuotojas turi specialiai jungiklio pagalba isleisti ora is vienos puses pagalviu. Automatiskai niekas ten nesidaro.
                  Žemagrindžiuose Solaris autobusuose tai veikia automatiškai, kai yra įjungta tam tikra funkcija. Tada atvėrus duris, autobusas pakrypsta į šoną iš dalies. O esant reikalui (jei yra neįgalusis keleivis su vežimėliu), vairuotojas paspaudžia kitą mygtuką ir tada autobusas į šoną pakrypsta visiškai. Kaip kitų markių autobusuose nežinau.
                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                  Comment


                    Zodziu manau tuos dujinukus jau kamuoja rimtos problemos su vaziuokle... Nes arg normalu jei vaziuoja gatvemis persikreipe autobusai.

                    Comment


                      Tu nematei, kaip persikreipe seniau vazinedasvo Ikarusai. Teko matyti netgi skersuojanciu.

                      Comment


                        Parašė dyttrich Rodyti pranešimą
                        Zodziu manau tuos dujinukus jau kamuoja rimtos problemos su vaziuokle... Nes arg normalu jei vaziuoja gatvemis persikreipe autobusai.
                        Kol kas iš tavo pasakojimų negalime pasakyti ar dėl to verta jaudintis... O tavo žodžiai - subjektyvi informacija. Tą patį pakreipimą vienas gali pavadinti "persikreipęs" (suprask - nudėvėtas tiek, kad jau lūžta), o kitas - "specialiai palinkęs, kad keleiviams būtų lengviau įlipti"...
                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        Tu nematei, kaip persikreipe seniau vazinedasvo Ikarusai. Teko matyti netgi skersuojanciu.
                        Būtent, jei jau vakarietiškas ar iš skandinavų atsivežtas autobusas - tai nereiškia, kad neges, bus idealiai prižiūrimas ir t.t.
                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                        Comment


                          Na, kad pasitaiko persikreipusių, tai faktas. Vieną pakrypusį į šoną mačiau važiuojantį į parką, dar kitas visada būna per žemai gale ir per aukštai pakilęs priekyje. Nežinau ar tai gali būti susiję, bet šis persikreipėlis (gar. nr. 811) ir "traukia" silpnokai, lyginant su tikru žvėrimi 805, kuriam ir virš 80 km/h ne problema . Va pavyzdžiai palyginimui:
                          811-as 2009-03-11


                          ir jau 2010-02-15 (pietauja, todėl oras "išėjęs" iš oro pagalvių)

                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                          Comment


                            Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                            Na, kad pasitaiko persikreipusių, tai faktas. Vieną pakrypusį į šoną mačiau važiuojantį į parką, dar kitas visada būna per žemai gale ir per aukštai pakilęs priekyje. Nežinau ar tai gali būti susiję, bet šis persikreipėlis (gar. nr. 811) ir "traukia" silpnokai, lyginant su tikru žvėrimi 805, kuriam ir virš 80 km/h ne problema . Va pavyzdžiai palyginimui:
                            811-as 2009-03-11
                            Atvaizdas


                            ir jau 2010-02-15 (pietauja, todėl oras "išėjęs" iš oro pagalvių)

                            Atvaizdas
                            Traukimas niekuo nesusijęs su pakrypimu. Tiesiog atsitiktinumas, kad tas pats autobusas turi ir daugiau ligų. Nenusisekęs autobusas... O pietaujant, normaliai, oro pagalvės turi likti toje pačioje padėtyje... Reziumė: "Vilniaus autobusai" netinkamai rūpinasi savo transporto technine priežiūra.
                            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                            Comment


                              Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                              . Nežinau ar tai gali būti susiję, bet šis persikreipėlis (gar. nr. 811) ir "traukia" silpnokai, lyginant su tikru žvėrimi 805, kuriam ir virš 80 km/h ne problema . Va pavyzdžiai palyginimui:
                              811-as 2009-03-11
                              Atvaizdas

                              811 sioje nuotraukoje stovi normaliai. Nesuprantu kur tu cia iziuri kazkoki persikreipima???

                              Comment


                                Na, nesutiksiu, kad jos turi likti savo vietoje. Autobusui stovint ilgą laiką, oras iš jų išeina, o žiemą turi būti privalomai išleidžiamas. Nes sekant tokią logiką, tai ir Kauno ir kitų miestų net patys naujausi autobusai yra techniškai netvarkingi .
                                Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                Comment


                                  Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                                  811 sioje nuotraukoje stovi normaliai. Nesuprantu kur tu cia iziuri kazkoki persikreipima???
                                  Ne normaliai. Pakrypimas yra.
                                  Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                  Comment


                                    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                    Na, nesutiksiu, kad jos turi likti savo vietoje. Autobusui stovint ilgą laiką, oras iš jų išeina, o žiemą turi būti privalomai išleidžiamas. Nes sekant tokią logiką, tai ir Kauno ir kitų miestų net patys naujausi autobusai yra techniškai netvarkingi .
                                    Pagal visus tech. reikalavimus, tai jei neklystu, oro slėgis sistemoje gali sumažėti tik 0,25 bar. O tu dabar man pasakyk, kodėl žiemos metu oras iš oro sistemos turi būti išleidžiamas? Su šituo teiginiu visiškai nesutinku.
                                    www.autobusas.4l.lt +
                                    www.facebook.com/Autobusas4l

                                    Comment


                                      Žiemą, kai šalta, iš kažkurios sistemos turi būti išleidžiamas oras, kai autobusas ilgai stovi. Kažkur iš kažko esu tai girdėjęs. Žinok, iškart atsiprašau, jei tai yra grynas nusišnekėjimas, nes techniniame aptarnavime nusimanau labai prastai.
                                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                      Comment


                                        Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                        Žiemą, kai šalta, iš kažkurios sistemos turi būti išleidžiamas oras, kai autobusas ilgai stovi. Kažkur iš kažko esu tai girdėjęs. Žinok, iškart atsiprašau, jei tai yra grynas nusišnekėjimas, nes techniniame aptarnavime nusimanau labai prastai.
                                        Is stabdziu sistemos isleidziamas kondensatas ,kad neuzsaltu stabdziu sistema. Taciau dabar tinese masinose jau yra oro 'sausintuvai' ir ten jau nebereikia nieko isleidineti,nes visas tas kondensatas kaupiasi filtre.

                                        Comment


                                          Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                                          Is stabdziu sistemos isleidziamas kondensatas ,kad neuzsaltu stabdziu sistema. Taciau dabar tinese masinose jau yra oro 'sausintuvai' ir ten jau nebereikia nieko isleidineti,nes visas tas kondensatas kaupiasi filtre.
                                          Na autobuse yra mažiausiai 3 ar net 4 suslegto oro balionai, kurių kiekvienas turi sau priskirtas sistemas. Kondensato oro sistemoje neturi būti, kad ir kokie mechanizmai prie jų prijungti. Dažniausia kondensato susidarymo priežastis yra netinkamas kompresoriaus remontas, taip pat nesandari oro sistema. Reikia paminėti, kad dažnai oro sausintuvai neveikia dėl nutrūkusio laido, kuris sujungtas su pašildymo elementu. Jis ir turi džiovinti granules (filtrą).
                                          Kondensatas turėtų būti išleidžiamas bent kartą per savaitę, patikrinant kiekvieną suslėgto oro balioną.
                                          www.autobusas.4l.lt +
                                          www.facebook.com/Autobusas4l

                                          Comment

                                          Working...
                                          X