Skelbimas

Collapse

Forumo platformos atnaujinimas

Birželio 4d. nuo 21:00 forumo platforma laikinai neveiks - bus vykdomi platformos atnaujinimo darbai.
Daugiau
Mažiau

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė ezagorskas Rodyti pranešimą
    gal kiek per didelė, bet pirmas blynas visada prisvilęs..
    Tai sunku redaguoti pranešimą ir iš naujo įkelti sumažintą nuotrauką?
    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

    Comment


      Parašė Kecal Rodyti pranešimą
      Beje, su vėliavėlėmis važinėjo ne tik viešasis transportas, bet ir policijos automobiliai (na, bent į vieną tokį atkreipiau dėmesį). Gal idėja kilo kam nors savivaldybėje?
      Policijos automobiliai berods jau ir pernai per valstybines šventes buvo pasipuošę vėliavėlėmis. Tačiau trispalvės ant visų miesto autobusų ir troleibusų tikrai maloniai nustebino

      Comment


        Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
        Prieš perkant autobusas reikėjo žiūrėti kokius keleivių kiekius jie gali atlaikyti, na o jeigu jau to nepadarė, tai tegul sudaro tokius tvarkaraščius, kad tie autobusai nebūtų taip apkrauti.

        Atlaiko tie autobusai zmoniu kieki ,kiek i ji besuliptu. tiesiog nieko nera amzino ,viskas devisi ir genda. Oro pagalves yra daug pazangesnis budas uztikrinti masinos amortizacija nepriklausomai nuo apkrovimo. stai tavo lengvojoje masinoje kuo daugiau zmoniu ilipa ,tuo labiau ji nuseda prie zemes ir velkasi palei pat asfalta. Autobuse to nera :kiek zmoniu beiliptu automatika ji islaiko tame paciame lygyje.

        Comment


          Parašė praeivis Rodyti pranešimą
          Atlaiko tie autobusai zmoniu kieki ,kiek i ji besuliptu. tiesiog nieko nera amzino ,viskas devisi ir genda. Oro pagalves yra daug pazangesnis budas uztikrinti masinos amortizacija nepriklausomai nuo apkrovimo. stai tavo lengvojoje masinoje kuo daugiau zmoniu ilipa ,tuo labiau ji nuseda prie zemes ir velkasi palei pat asfalta. Autobuse to nera :kiek zmoniu beiliptu automatika ji islaiko tame paciame lygyje.
          Ne. Tam tikrą ribą ir autobusas turi. Jis negali begalės keleivių vežti. Kokį skaičių žmonių gali viena trumpa ar ilga mašina pervežti maksimaliai- nežinau, nesu technikos žinovas, bet kad ribos yra- tai 100 %
          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
          Marsrutai.lt tinklaraštis!
          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

          Comment


            Parašė pzlotnik Rodyti pranešimą
            In Poland we don`t see problems with bilingual plates.
            Yes, I was quite surprised to see it - http://www.miestai.net/forumas/showp...1&postcount=97
            Do you know when did bilingual signs started to appear?

            Comment


              Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
              Ne. Tam tikrą ribą ir autobusas turi. Jis negali begalės keleivių vežti. Kokį skaičių žmonių gali viena trumpa ar ilga mašina pervežti maksimaliai- nežinau, nesu technikos žinovas, bet kad ribos yra- tai 100 %
              Jei autobusas techniškai tvarkingas, tai gali grūsti tiek žmonių kiek tilps ir oro pagalvės juos išlaikys. Man atrodo greičiau sulūžtų grindys, o ne pagalvės
              www.autobusas.4l.lt +
              www.facebook.com/Autobusas4l

              Comment


                Kiekvienam autobusui yra apskaičiuotos vežamų keleivių masės. Pakanka tik atidžiau patyrinėti gamyklinę lentelę:



                Po VIN numeriu nurodyta maksimali leidžiama apkrova, prie skaičiaus 1 - priekinės ašies apkrova, 2 - galinės ašies apkrova.
                Viešojo transporto temų rodyklė >>

                Comment


                  Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                  Kiekvienam autobusui yra apskaičiuotos vežamų keleivių masės. Pakanka tik atidžiau patyrinėti gamyklinę lentelę:

                  Atvaizdas


                  Po VIN numeriu nurodyta maksimali leidžiama apkrova, prie skaičiaus 1 - priekinės ašies apkrova, 2 - galinės ašies apkrova.
                  Tačiau šioje lentelėje nepateikta pačios transporto priemonės savoji masė. Yra tik G.V.W (maksimali leistina masė). Todėl neaišku kokį svori maksimaliai galėtų pavežti.
                  Visgi viršyjus maksimalią masę, pagalvės tikrai neturėtu plyšti pirmoj eilėj.

                  Comment


                    Parašė sleader Rodyti pranešimą
                    Tačiau šioje lentelėje nepateikta pačios transporto priemonės savoji masė. Yra tik G.V.W (maksimali leistina masė). Todėl neaišku kokį svori maksimaliai galėtų pavežti.
                    Visgi viršyjus maksimalią masę, pagalvės tikrai neturėtu plyšti pirmoj eilėj.
                    Pagalviu guma visa laika 'lankstosi' ir plysta ji del nusidevejimo,o ne todel,kad ten ilipo 20 ar 50 keleiviu daugiau.

                    Comment


                      Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                      Pagalviu guma visa laika 'lankstosi' ir plysta ji del nusidevejimo,o ne todel,kad ten ilipo 20 ar 50 keleiviu daugiau.
                      Nusidėvėjusi guma, prilipus didesniam nei įprasta keleivių skaičiui, neatlaiko svorio. Taigi esi ir teisus, ir neteisus.
                      Parašė sleader Rodyti pranešimą
                      Tačiau šioje lentelėje nepateikta pačios transporto priemonės savoji masė. Yra tik G.V.W (maksimali leistina masė). Todėl neaišku kokį svori maksimaliai galėtų pavežti.
                      Visgi viršyjus maksimalią masę, pagalvės tikrai neturėtu plyšti pirmoj eilėj.
                      Viršijus svoriui, jei transporto priemonė techniškai tvarkinga ir kruopščiai prižiūrima, nesuges iškart. Tiesiog svorio viršijimas ilgainiui trumpina transporto priemonės tarnavimo laiką, taip pat dėl didelio svorio vežiojimo dažniau dyla kai kurios autobuso dalys ir dėl to autobusas dažniau genda... Tačiau tai ilgai trunkantis procesas. Nors Vilniuje svorio piko metu būna užtektinai, kad tai ilgainiui neigiamai atsilieptų transporto priemonių būklei.
                      Paskutinis taisė Ametistas; 2010.03.14, 22:50.
                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                      Comment


                        Parašė amiko Rodyti pranešimą
                        Viršijus svoriui, jei transporto priemonė techniškai tvarkinga ir kruopščiai prižiūrima, nesuges iškart. Tiesiog svorio viršijimas ilgainiui trumpina transporto priemonės tarnavimo laiką, taip pat dėl didelio svorio vežiojimo dažniau dyla kai kurios autobuso dalys ir dėl to autobusas dažniau genda... Tačiau tai ilgai trunkantis procesas. Nors Vilniuje svorio piko metu būna užtektinai, kad tai ilgainiui neigiamai atsilieptų transporto priemonių būklei.
                        Būtent tos savalaikės priežiūros stoka ir įtakoja visus rimtesnius gedimus. Kažkaip keista važinėt apynaujais volvo autobusais, kurie per dangos nelygumus baladojasi taip, tarsi jų važiuoklėse nebūtų nei vienos guminės detalės. Tų dalių susidėvėjimas įtakoja kitų detalių greitesnį "išėjimą iš rikiuotes". Juk prastai amortizuojama pakabos detalių sąveika sukelia didesnes dinamines ir smūgines apkrovas, kas labai greit sugadina viską.

                        Comment


                          Parašė sleader Rodyti pranešimą
                          Būtent tos savalaikės priežiūros stoka ir įtakoja visus rimtesnius gedimus. Kažkaip keista važinėt apynaujais volvo autobusais, kurie per dangos nelygumus baladojasi taip, tarsi jų važiuoklėse nebūtų nei vienos guminės detalės. Tų dalių susidėvėjimas įtakoja kitų detalių greitesnį "išėjimą iš rikiuotes". Juk prastai amortizuojama pakabos detalių sąveika sukelia didesnes dinamines ir smūgines apkrovas, kas labai greit sugadina viską.

                          siuo metu autobusu parke yra taupoma,atliekant tik pacius butiniausius remontus,del kuriu autobusas jau is vis negali vaziuoti(aisku jei turi daliu).

                          Comment


                            Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                            siuo metu autobusu parke yra taupoma,atliekant tik pacius butiniausius remontus,del kuriu autobusas jau is vis negali vaziuoti(aisku jei turi daliu).
                            Viskas suprantama. Tačiau ar kažkas bent bandė paskaičiuoti/įsivaizduoti kiek vieno nedidelio gedimo nesutvarkymas įtakoja kitų, rimtesnių, gedimų atsiradimą. Ir kokia progresija išauga remonto išlaidos. Nes gyvenimiškas dalykas, kad pataupius vienoje vietoje, gali tekti išleisti žymiai daugiau kitoje vietoje, arba veliau.

                            Comment


                              Parašė sleader Rodyti pranešimą
                              Viskas suprantama. Tačiau ar kažkas bent bandė paskaičiuoti/įsivaizduoti kiek vieno nedidelio gedimo nesutvarkymas įtakoja kitų, rimtesnių, gedimų atsiradimą. Ir kokia progresija išauga remonto išlaidos. Nes gyvenimiškas dalykas, kad pataupius vienoje vietoje, gali tekti išleisti žymiai daugiau kitoje vietoje, arba veliau.
                              siuo metu niekas tokiu dalyku neskaiciuoja ir kol kas nors nenuluzta ir nenukrenta-neremontuoja. prisimink ar teko matyti tokius autobusus,kur butu tiek silta,kad reiketu prasisagstyti striuke ar vasara veiktu kondicionieriai? vienetai,pas kuriuos dar nesugedo tos sistemos.O MB citaro jau velniaizino kiek laiko netaisomi ir nesildomi:-))

                              Comment


                                MB Citaro yra taisomi, tačiau kol ateina eilė pirkti jiems dalis, jų jau susidaro nemaža eilė, o ir taisomi, kaip jau yra minėta, tik didesni gedimai. Tarkim dėl tokių "smulkmenų" kaip neužsidaranti panelė autobuso priekyje ar šone niekas sau galvos nekvaršina. Jei neklystu, praeitą savaitę atėjo detalių siunta Volvo autobusams, bet matomai jų užteko ne visiems. Šiaip visi autobusai yra šildomi, bet daugumoje tas šildymas veikia atskirai nuo vairuotojo ir keleivių norų. Autobusas gyvena savo gyvenimą, šildymo sistema - savo. Esminis trūkumas - netinkamas šilumos paskirstymas. Kažkodėl dažnas vairuotojas važinėja su praviru langu, nes jam tos šilumos jau per daug, tuo tarpu keleiviai skundžiasi, kad yra šalta. Net ir prie pačių geriausių norų, vairuotojas negali nukreipti šilumos pertekliaus kabinoje į salono šildytuvus. Čia jau galėtų tai paaiškinti tik susiję su mašinų remontu ar rimtai tuo besidomintys. Aš šioje srityje galiu tik interpretuoti ką matau ir jaučiu.
                                Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                Comment


                                  Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                  MB Citaro yra taisomi, tačiau kol ateina eilė pirkti jiems dalis, jų jau susidaro nemaža eilė, o ir taisomi, kaip jau yra minėta, tik didesni gedimai. Tarkim dėl tokių "smulkmenų" kaip neužsidaranti panelė autobuso priekyje ar šone niekas sau galvos nekvaršina. Jei neklystu, praeitą savaitę atėjo detalių siunta Volvo autobusams, bet matomai jų užteko ne visiems. Šiaip visi autobusai yra šildomi, bet daugumoje tas šildymas veikia atskirai nuo vairuotojo ir keleivių norų. Autobusas gyvena savo gyvenimą, šildymo sistema - savo. Esminis trūkumas - netinkamas šilumos paskirstymas. Kažkodėl dažnas vairuotojas važinėja su praviru langu, nes jam tos šilumos jau per daug, tuo tarpu keleiviai skundžiasi, kad yra šalta. Net ir prie pačių geriausių norų, vairuotojas negali nukreipti šilumos pertekliaus kabinoje į salono šildytuvus. Čia jau galėtų tai paaiškinti tik susiję su mašinų remontu ar rimtai tuo besidomintys. Aš šioje srityje galiu tik interpretuoti ką matau ir jaučiu.

                                  volvo 7700 nevalomi ir nekeiciami filtrai,neispuciamos susikaupusios dulkes is radiatoriu, todel sildymas ten tik salyginis,toks vos vos.

                                  Comment


                                    Vakar 19 maršrutu dirbo trumpi autobusai.

                                    Comment


                                      Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                      MB Citaro yra taisomi, tačiau kol ateina eilė pirkti jiems dalis, jų jau susidaro nemaža eilė, o ir taisomi, kaip jau yra minėta, tik didesni gedimai. Tarkim dėl tokių "smulkmenų" kaip neužsidaranti panelė autobuso priekyje ar šone niekas sau galvos nekvaršina. Jei neklystu, praeitą savaitę atėjo detalių siunta Volvo autobusams, bet matomai jų užteko ne visiems. Šiaip visi autobusai yra šildomi, bet daugumoje tas šildymas veikia atskirai nuo vairuotojo ir keleivių norų. Autobusas gyvena savo gyvenimą, šildymo sistema - savo. Esminis trūkumas - netinkamas šilumos paskirstymas. Kažkodėl dažnas vairuotojas važinėja su praviru langu, nes jam tos šilumos jau per daug, tuo tarpu keleiviai skundžiasi, kad yra šalta. Net ir prie pačių geriausių norų, vairuotojas negali nukreipti šilumos pertekliaus kabinoje į salono šildytuvus. Čia jau galėtų tai paaiškinti tik susiję su mašinų remontu ar rimtai tuo besidomintys. Aš šioje srityje galiu tik interpretuoti ką matau ir jaučiu.
                                      Jei pakalbom apie Volvo CNG, tai vairuotojo ir salono šildymo sistemos yra atskiros, t.y. prie vairuotojo kojų iš variklio skyriaus yra atvesti papildomi vamzdžiai, kurie skirti tik vairuotojo radiatoriui bei šildytuvui. Kiti vamzdžiai skirti tik salono apšildymui. Reikia nepamiršti, kad norint vairuotojui sedėti šilčiau, jis gali užsukti salono šildymui skirtų vamzdžių sklendę taip padidindamas darbo vietos šildytuvų efektyvumą.
                                      www.autobusas.4l.lt +
                                      www.facebook.com/Autobusas4l

                                      Comment


                                        Šiuo atveju kalbėjau apie Mercedes-Benz O405N2. Kol kas dujiniuose nebuvau susidūręs su tokiais atvejais, tačiau netrukau įsitikinti, kad ne visi pirkti dujiniai yra tokios tragiškos būklės, bet jų yra mažuma.
                                        Marius555, visai neseniai fotogalerijoje buvau įdėjęs trumpą 19-o maršruto autobusą. Vakar, pavyzdžiui, jame dirbo visiškai netinkamas tokiam maršrutui MB O405, todėl visąlaik važinėjo prigrūstas. 42-u taip pat važinėja trumpi autobusai (ko gero 42 maršrutas "sutrumpintas" poilsio dienomis nuo kovo 11-osios).
                                        Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                        Comment


                                          Ai, visai pamiršau. Išsiaiškinau, kodėl per ilgąjį savaitgalį neveikė e-bilieto kompiuteriai. Įvedus maršruto komandą, ekrane pasirodydavo pranešimas, kad tokios komandos nėra. Pasirodo, sistema nepripažįsta valstybinių švenčių ir darbo dienomis (1-5) leidžia vesti tik darbo dienų komandas, o šeštadienį ir sekmadienį tik atitinkamas. (Darbo dienos grafiko komanda baigiasi skaičiumi 1, šeštadienio - 2, sekmadienio - 3.)
                                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                          Comment

                                          Working...
                                          X