Skelbimas

Collapse

Forumo platformos atnaujinimas

Birželio 4d. nuo 21:00 forumo platforma laikinai neveiks - bus vykdomi platformos atnaujinimo darbai.
Daugiau
Mažiau

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Na nenaudojami uzsienyje (Vakaruose) tie mikroautobusai. Kazkaip ir be ju apsieinama. O VT uzkampiuose yra. Itraukus mikroautobusus i bendra bilieto sistema, ju reisus i uzkampius irgi tektu dotuoti is bendro katilo... Netiesiogiai, bet gautusi tas pats didelis š...
    Taip, įtraukus į bendrą sistemą, reikėtų dalintis pinigais iš "pelningų" reisų. Tik ar vaikyti tuščius miesto autobusus po laukus ir miškus geriau/pigiau?

    O "užsienyje" būna visaip.

    Comment


      Tas "uzsieniuiose" buna visaip tai yra taip: arba yra iprastas VT (autobusai), arba jo nera. Mikroautobusai labai retai naudojami...

      Comment


        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
        Tas "uzsieniuiose" buna visaip tai yra taip: arba yra iprastas VT (autobusai), arba jo nera. Mikroautobusai labai retai naudojami...
        Mes čia kalbam apie miesto VT.

        Į Vilniaus miesto savivaldybės teritoriją patenka daug kaimų, į kuriuos dėl tam tikrų priežasčių važinėja miesto VT. "Užsienyje" (bent jau daug kur) į tuos kaimus važinėtų priemiestinis transportas. Be to, "užsienyje" autobusas tikriausiai vežtų iki artimiausios traukinio stotelės, o ne į miesto centrą.

        Comment


          Tai jau miesto teritorija, o ne kaimas. Su tokiomis pat teisemis kaip ir kokie nors Pasilaiciai ar Antakalnis. Taip kad miesto transportas ten turi vaziuoti. Priemiestinis transportas yra skirtas ne miesto savivaldybes (rajono) gyventoju pavezimui iki miesto.

          Comment


            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
            Tai jau miesto teritorija, o ne kaimas. Su tokiomis pat teisemis kaip ir kokie nors Pasilaiciai ar Antakalnis. Taip kad miesto transportas ten turi vaziuoti. Priemiestinis transportas yra skirtas ne miesto savivaldybes (rajono) gyventoju pavezimui iki miesto.
            Dėl to ir rašau kabutėse - "kaimo". Nors kaimas lieka kaimu nepriklausomai nuo to, kokiai savivaldybei administraciškai priskirtas. Ir keleivių srautai irgi atitinkami.

            "Užsienyje" retas atvejis, kad administracinei miesto teritorijai priklausytų tokio dydžio miškai, laukai, kaimiško tipo gyvenvietės, priemiesčių gyvenvientės ir faktiškai atskiri miestai (tokie kaip Grigiškės ir Naujoji Vilnia), kaip yra Vilniaus miesto savivaldybės atveju. Dažnesnis atvirkščias variantas - realiai vienas miestas, o išlikusios atskiros savivaldybės. Dėl to su pavyzdžiais iš "užsienio" ir yra keblu.

            Comment


              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
              O kas draudzia ilipti kaip keleiviams? Ar yra kokie nors teises aktai, reikalayjantys, kad kontrole butu su specialiai pazymetu automobiliu, su specialia uniforma, turincia atpazinimo zenklus (uzrasus ar pan.). Manau, kad nera. Taip kad kaip eiliniai keleiviai, jie gali susistabdyti mikroautobusa arba ilipti stoteleje. Del autobusu kas kita. Jie pagal pageidavimus nestoja. Todel juos reikia stabdyti. Taciau niekada nemaciau, kad i tarpmiestini autobusa ilipanti kontrole butu su policijos palyda. Turi jie lazdele su raudonu disku. Ja pamojuoja ir autobusai privalo sustoti. Jei vairuotojas nesustotu, tikriausiai yra numatytos sankcijos...
              Siaip tai yra tokia Valstybine keliu transporto inspekcija. Ji labai daznai magistraliniuose keliuose tikrina sunkvezimiu vairuotojus. Ar ji turi teise tikrinti autobusus?
              Tik turi teisę tikrinti ir autobusų vairuotojus, bet ji netikrina bilietų, kasos ir pan. jie tikrina tik vairuotojų darbo ir poilsio režimo, krovinio dokumentus. Todėl Lietuvos autobusų netikrina, nes jie neturi ką ten tikrinti. Tiksliai nežinau, gal jie gali tikrinti užmiesčio maršrutus, bet priemiesčio - ne. Mieste jie galėtų įlipti kaip keleiviai, bet kam to reikia? Juk jie atvyksta su savo tarnybine mašina, ją pasistato ir stabdo toje vietoje.
              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

              Comment


                Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                Šiaip jau mikroautobusai - geriausiai tinkanti transporto priemonė "užkampiams" (kur nedaug keleivių) aptarnauti, atvežti keleivius iki "miesto" (kur jie toliau keliautų paprastais autobusais). Bet yra vienas bet - mikriukai turi būti integruoti į bendrą sistemą (bendri bilietai, suderinti tvarkaraščiai ir pan). O to dabar nėra nė kvapo. Ar esat girdėję bent apie bandymus sukurti bendrą sistemą?
                Miesto politikai nenoriai apie tai kalba, nes jie bijo ant biudžeto užkrauti papildomos naštos. Jei būtų mikroautobusai prijungti prie lengvatų, tai smarkiai išaugtų išlaidos lengvatoms kompensuoti. Nors jie pamiršta, kad tokiu atveju sumažėtų išlaidos autobusams į užkampius leisti Bet jiems dėl to neįdomu, nes patys parkai nuostolius patiria, o ne savivaldybė. Bet jie pamiršta, kad parkai priklauso savivaldybei Kvailiai, kitaip jų neapibūdinsi... Be to, dauguma mikroautobusų vežėjų nesutiktų jungtis į vieną sistemą dėl padidėjusio darbo, susijusio su lengvatų apskaita.
                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                Na nenaudojami uzsienyje (Vakaruose) tie mikroautobusai. Kazkaip ir be ju apsieinama. O VT uzkampiuose yra. Itraukus mikroautobusus i bendra bilieto sistema, ju reisus i uzkampius irgi tektu dotuoti is bendro katilo... Netiesiogiai, bet gautusi tas pats didelis š...
                Meluoji. Ir V. Europoje yra naudojami mikroautobusai. Apie tai jau esu rašęs.
                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                Comment


                  Vis dėl to, mikroautobusas yra mažesnė ir greitesnė transporto priemonė, galinti išleisti keleivius bet kur savo trasoje ( ne tik stotelėje) tad kainuoti tiek pat, kiek ir autobusas tiesiog negali.
                  Tuo tarpu į bendrą sistemą jungti priemiestinius ir privačius autobusus reikėtų
                  Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                  Marsrutai.lt tinklaraštis!
                  SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                  Comment


                    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                    Vis dėl to, mikroautobusas yra mažesnė ir greitesnė transporto priemonė, galinti išleisti keleivius bet kur savo trasoje ( ne tik stotelėje) tad kainuoti tiek pat, kiek ir autobusas tiesiog negali.
                    Tuo tarpu į bendrą sistemą jungti priemiestinius ir privačius autobusus reikėtų
                    Į bendrą sistemą miesto ir priemiestinių nesujungsi niekaip, nes priemiestiniuose negalioja kai kurios lengvatos, galiojančios mieste. Be to, sujungus, būtų sunku nustatyti sistemą, kaip kompensuoti bilietus vežėjams, nes pjautųsi miesto ir rajono savivaldybės. Tai neįmanoma.
                    Jau geriau maršrutinius taksi ištrenkti į užkampius, aišku tai sunki užduotis.
                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                    Comment


                      Vilniaus viešojo transporto darbas per trumpąjį savaitgalį

                      Autobusai ir troleibusai vasario 20 d. važiuos darbo dienų tvarkaraščiais, o vasario 21 d. kaip sekmadienį.
                      http://www.vilniustransport.lt/lt/news/view/?id=286
                      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                      Marsrutai.lt tinklaraštis!
                      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                      Comment


                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        Tai jau miesto teritorija, o ne kaimas. Su tokiomis pat teisemis kaip ir kokie nors Pasilaiciai ar Antakalnis. Taip kad miesto transportas ten turi vaziuoti. Priemiestinis transportas yra skirtas ne miesto savivaldybes (rajono) gyventoju pavezimui iki miesto.

                        Miesto transportas turetu vaziuoti tik ten kur yra daugiaukste statyba ir pakankamaskeleiviu srautas. Visokie kaimai kaip daniliskes,17,19 38 marsruto ir kiti (net nevardinsiu) tai neturi buti miesto transporto teritorija. Vaikinai supraskite viena paprasta dalyka,man net keista kaip jus to nesuvokiate. Savo laiku nuo vilniaus autobusu parko buvo atskirti pelningi tarpmiestiniai ir priemiestiniai marsrutai,kuriuos pradejo kuruoti privacios bendroves valdomos dabartoiniu seimunu. Liko vilniaus autobusu parkas su miesto marsrutais ir jam primestais nekomerciniais kaimu aptarnavimo marsrutais. Visa tai yra politika. Niekas i jusu ten sudaromus grafikus ir samprotavimus net neatsizvelgia,greiciau sukelia juoka ir metama i siuksliu deze. Tai yra politika. Pasidomekite kas valdo vilniaus ;
                        'toks'(paleicikas) IR LABAI DAUG KA SUPRASITE VAIKELIAI KAS IR KODEL YRA NUOSTOLINGA.

                        Comment


                          Parašė amiko Rodyti pranešimą
                          Meluoji. Ir V. Europoje yra naudojami mikroautobusai. Apie tai jau esu rašęs.
                          Ir as rasiau, kad mazai naudojami. Ir tikrai ne visuose miestuose. Be to jie nera isskiriami taip kaip pas mus i marsrutiniu taksi kategrija. Nera ten tokio transporto rusies. Yra autobusas kaip rusis. Tai kas, kad juo vaziuoja mikroautobusas.

                          Comment


                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                            Ir as rasiau, kad mazai naudojami. Ir tikrai ne visuose miestuose. Be to jie nera isskiriami taip kaip pas mus i marsrutiniu taksi kategrija. Nera ten tokio transporto rusies. Yra autobusas kaip rusis. Tai kas, kad juo vaziuoja mikroautobusas.
                            Taip, dėl to sutinku.
                            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                            Comment


                              Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                              Miesto transportas turetu vaziuoti tik ten kur yra daugiaukste statyba ir pakankamaskeleiviu srautas. Visokie kaimai kaip daniliskes,17,19 38 marsruto ir kiti (net nevardinsiu) tai neturi buti miesto transporto teritorija. Vaikinai supraskite viena paprasta dalyka,man net keista kaip jus to nesuvokiate. Savo laiku nuo vilniaus autobusu parko buvo atskirti pelningi tarpmiestiniai ir priemiestiniai marsrutai,kuriuos pradejo kuruoti privacios bendroves valdomos dabartoiniu seimunu. Liko vilniaus autobusu parkas su miesto marsrutais ir jam primestais nekomerciniais kaimu aptarnavimo marsrutais. Visa tai yra politika. Niekas i jusu ten sudaromus grafikus ir samprotavimus net neatsizvelgia,greiciau sukelia juoka ir metama i siuksliu deze. Tai yra politika. Pasidomekite kas valdo vilniaus ;
                              'toks'(paleicikas) IR LABAI DAUG KA SUPRASITE VAIKELIAI KAS IR KODEL YRA NUOSTOLINGA.
                              Politika yra politika. Bloga politika pas mus. Suprask ir tu, kad miesto uzkampiu priemiestinis transportas neaptarnaus taip pat. Nes tai miesto teritorija, o priemiestinis skirtas tolimu rajono kaimu, gyvenvienciu ir miesteliu gyventoju atvezimui i miesta. Taip kad jei miesto VT nevaziuos i uzkampius, ten nevaziuos niekas.

                              Kas del TOKS, tai po privatizacijos jis atsikrate visu priemiescio marsrutu, isskyrus kelis reisus marsrutu Vilnius - Lentvaris - Trakai.

                              Comment


                                Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                                Miesto transportas turetu vaziuoti tik ten kur yra daugiaukste statyba ir pakankamaskeleiviu srautas. Visokie kaimai kaip daniliskes,17,19 38 marsruto ir kiti (net nevardinsiu) tai neturi buti miesto transporto teritorija. Vaikinai supraskite viena paprasta dalyka,man net keista kaip jus to nesuvokiate. Savo laiku nuo vilniaus autobusu parko buvo atskirti pelningi tarpmiestiniai ir priemiestiniai marsrutai,kuriuos pradejo kuruoti privacios bendroves valdomos dabartoiniu seimunu. Liko vilniaus autobusu parkas su miesto marsrutais ir jam primestais nekomerciniais kaimu aptarnavimo marsrutais. Visa tai yra politika. Niekas i jusu ten sudaromus grafikus ir samprotavimus net neatsizvelgia,greiciau sukelia juoka ir metama i siuksliu deze. Tai yra politika. Pasidomekite kas valdo vilniaus ;
                                'toks'(paleicikas) IR LABAI DAUG KA SUPRASITE VAIKELIAI KAS IR KODEL YRA NUOSTOLINGA.
                                Čekijoje net troleibusai važiuoja netik ten kur nėra daugiaukštės statybos, bet į priemiesčio miestelius ir niekas problemos nedaro dėl to.
                                Paskutinis taisė lietus; 2010.02.19, 17:59.

                                Comment


                                  O kaip galima suzinot kiek masinu vaziuoja marsrutu?

                                  Comment


                                    Parašė Edgarass Rodyti pranešimą
                                    O kaip galima suzinot kiek masinu vaziuoja marsrutu?
                                    Susirašyti išvykimo laikus iš visų maršruto galinių punktų ir išvesti grafikus. Grafikų skaičius lygus transporto priemonių skaičiui. Jei logiškai mąstyti nemoki arba prastokai su matematiniu mąstymu, tai apskaičiuoti nesugebėsi, nors iš tikrųjų ten visiškai nesunku, tereikia tik sugebėti mąstyti ir suprasti matomą informaciją.
                                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                    Comment


                                      Parašė lietus Rodyti pranešimą
                                      Čekijoje net troleibusai važiuoja netik ten kur nėra daugiaukštės statybos, bet į priemiesčio miestelius ir niekas problemos nedaro dėl to.
                                      Radai ką palyginti Troleibusams 1 km nuvažiuoti kainuoja apie 3 kartus pigiau, nei autobusams. O Vilniuje kaip tik autobusai važiuoja į užkampius.
                                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                      Comment


                                        Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                        Radai ką palyginti Troleibusams 1 km nuvažiuoti kainuoja apie 3 kartus pigiau, nei autobusams. O Vilniuje kaip tik autobusai važiuoja į užkampius.
                                        O pačią liniją nutiest? Beje miesto autobusų maršrutų į artimiausias gyvenvietes irgi nestinga, jau nekalbant apie esančias miesto ribose. O jeigu jau taip 3 kartus pigiau tai gal ir Vilniuje iki kokių Daniliškių, Antavilių ir Zujūnų toleibusų linijas nutiesti tada

                                        Comment


                                          Parašė lietus Rodyti pranešimą
                                          O pačią liniją nutiest? Beje miesto autobusų maršrutų į artimiausias gyvenvietes irgi nestinga, jau nekalbant apie esančias miesto ribose. O jeigu jau taip 3 kartus pigiau tai gal ir Vilniuje iki kokių Daniliškių, Antavilių ir Zujūnų toleibusų linijas nutiesti tada
                                          Taip, linijos tiesimas brangus, priežiūra irgi kainuoja. Bet linijos tiesimo kaina nėra įskaičiuojama į linijos aptarnavimą. Liniją aptarnauti troleibusu kainuoja pigiau, bet reikalauja pirminių investicijų. Bet ilgainiui tai atsiperka. Tiesa, patys troleibusai irgi yra brangūs, todėl tai irgi didina papildomas išlaidas. Taigi jau reikėtų skaičiavimų. Tačiau linijos aptarnavimo momentinės išlaidos yra gerokai mažesnės, aptarnaujant troleibusu.
                                          Dabar, kai technologijos labiau pažengusios, labiausia apsimoka naudoti hibridinius autobusus (dyzeliai ir elektriniai varikliai) arba dujinius autobusus. Jiems nereikia papildomos infrastruktūros, momentinio aptarnavimo savikaina mažesnė, nei aptarnauti vien dyzeliniais autobusais. Tik, va, pačių transporto priemonių kaina didelė, nors vis tiek mažesnė, nei pačių troleibusų kaina.
                                          Paskutinis taisė Ametistas; 2010.02.20, 15:06.
                                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X