Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Troleibusai pasaulio miestuose

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Aš
    pradėjo temą Troleibusai pasaulio miestuose

    Troleibusai pasaulio miestuose

    Parašė John
    15. Talinas. Kazkoks daiktas, panasus i troleibusa (pasak estu, pazangiausias ir labiausiai hi-tech troleibusas pasaulyje)
    Juk tu pajuokavai, taip?
    Paskutinis taisė Eimantas; 2011.01.16, 20:27.

  • Al1
    replied
    Nudažyti vėliavos spalvomis. Kaip ir tvoros, tiltų turėklai ir pan. Ukrainoje. Atspalvis nesvarbu, kokius turi dažus, tokiais dažo.

    Komentuoti:


  • vilijampolietis
    replied
    Penkiasdešimt baisios mėlynos spalvos atspalvių... Kiekvienas skirtingai nudažytas, jokios estetikos

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tai buvo laikinas sutrikimas.

    Etalon BKM 321. I. Mazepy g.



    Ten pat.



    Peremohy pr. ir I. Mazepy g. žiedas.



    I. Mazepy g.



    Ten pat, kitoje gatvės pusėje.



    Peremohy pr. ir I. Mazepy g. žiedas.



    Pabaiga.

    Komentuoti:


  • RokasLT
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Tęsinys kiek vėliau, nes problemos su paveiksliukais.
    Jei tik su talpinimu, talpink i imgur.com

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Troleibusai kursuoja gan retai, nors kai kuriose gatvėse, kur važiuoja kelių maršrutų troleibusai ta pačia trasa, gaunasi padorus dažnis. Be to mano vizito metu dėl gatvės kapitalinio remonto nevažiavo nei vienas troleibusas, kurių maršruto galinis taškas buvo geležinkelio stotis.

    Kelionės kaina kai aš buvau - 4 gr., dabar jau 5 gr. Bilietus parduoda konduktorius. Yra elektroninis bilietas. Vienkartinė kelionė su juo kainuoja 3,95 gr. Kai aš buvau dar elektroninio nebuvo.

    Toliau nuotraukos iš Peremohy pr. ir Miru pr. sankryžos.





    Etalon Т12110 Barvinok. Tai panašus į Bogdan troleibusas, bet pagal saloną tai light versija, lyginant su Bogdanu.









    Peremohy pr. ir I. Mazepy g. žiedas.


    Paskutinis taisė Al1; 2020.05.20, 19:52.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Ukraina
    Černigovas - srities centas, miestas su 287 tūkst. gyventojų (2020 m.). Miesto VT – troleibusai ir autobusai. Troleibusai pradėjo važinėti 1964 m. Šiuo metu mieste yra 10 maršrutų, nors jų skaičius kasmet keičiasi +/- 1-2. Vieni laikinai uždaromi, kiti atidaromi, apjungiami ir pan. Bendrai imant troleibusų tinklas apima gerokai daugiau nei pusę miesto. Taip pat Černigovo troleibusų parkas aptarnauja du autobusų maršrutus autobusais PAZ ir BAZ.
    Troleibusų parke yra apie 105 troleibusus, bet apie ketvirtadalis nenaudojamas. Pagrindinę parko dalį sudaro ZiU-682, pagaminti 1986-1992 m., JuMZ T2 ir naujieji Etalon Т12110 Barvinok. Pastarieji troleibusai gaminami Černigovo autogamykloje. Taip pat Černigove yra trys Etalon BKM 321 (baltarusiškas, bet galutinis surinkimas Černigovo autogamykloje) ir pora LAZ E183D1.

    LAZ E183D1, Rokossovskoho g.



    JuMZ T2, ten pat.



    Etalon Т12110 Barvinok, ten pat.



    Etalon Т12110 Barvinok, Rokossovskoho g., ten pat, tik kitoje gatvės pusėje



    Rokossovskoho g.





    ZiU-682, Peremohy pr.



    Ten pat, tik kitoje prospekto pusėje.



    Ten pat, tik kitoje prospekto pusėje, prie viešbučio "Ukraina".




    Paskutinis taisė Al1; 2020.05.20, 19:25.

    Komentuoti:


  • Kosovo
    replied
    Kaip bebūtų keista, visame tame laužų eisme Ikarusai atrodo normaliausiai ir nedarantys gėdos, nu ir dar Maz 203T.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Levanevskogo prospektas.



    Ten pat.



    Ten pat.



    Oleksandryjskij bulvaras.



    Kiek kitoje Oleksandryjskij bulvaro vietoje.





    Ten pat, kiek paėjus.



    Irgi Oleksandryjskij bulvaras, tik kitoje vietoje.



    Oleksandryjskij bulvaras.



    Iš Družbos gatvės įsuka į Soborną skverą.




    Ten pat.



    Kniazia Volodymyra pr.



    Ten pat, tik priešingoje pusėje.



    Oleksandryjskij bulvaras.



    Pabaiga.
    Paskutinis taisė Al1; 2020.04.23, 20:31.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Baltoji Cerkvė – Kijevo srities miestas, 205 tūkst. gyventojų. Miesto VT – troleibusai ir maršrutiniai taksi. Didesnė dalis maršrutinių taksi aptarnaujami midibusais, nors yra mikroautobusų.
    Troleibusų eismas prasidėjo 1980 m. Žlugus TSRS mieste buvo tik du troleibusų maršrutai, bet 2-ajame maršrute kasdien dirbo iki 50 troleibusų. Viename maršrute! Iš viso parke buvo apie 85 troleibusus. Maršrutas buvo ilgas ir jungė vieną miesto galą su kitu. Pats miestas, nors ir išsidėstęs abipus Rosės upės, bet dešiniakrantė dalis yra pagrindinė ir labiau ištęsta palei upę rytų-vakarų kryptimi. Rytinė dalis yra pramoninė.
    Per tris dešimtmečius susisiekimas troleibusais degradavo. Šiuo metu parke yra tik 25 troleibusai, o dirba maršrutuose iki 15 vnt. Iš viso yra 6 maršrutai. Dabar pagrindinis maršrutas yra 1-asis, juo troleibusai kursuoja dar kiek padoriau, kas 8-18 minučių piko metu ir kas 20-25 ne piko metu. Kituose maršrutuose dirba po 1-2 troleibusus, o intervalai 35-50-87 minutės.
    Pro Baltosios Cerkvės geležinkelio stotį troleibusai niekada nevažiavo. Užtat pagrindinio 1-ojo ir kelių kitų troleibusų galinė stotelė yra prie Rotoko geležinkelio stoties. Kažkada tai buvo pagrindinė priemiestinė stotis, aptarnaujanti rytinį pramoninį rajoną. Dabar ji visiškai šitos funkcijos netekusi, o priemiestiniais traukiniais ten važiuoja mažai keleivių, pagrinde sodininkai. Nepaisant to, troleibusai važiuoja iki žiedo prie šios stoties, nors pilnai galėtų apsisukinėti prie „Rosavos“ padangų gamyklos pagrindinio įėjimo, pro kurį troleibusai pravažiuoja tik viena kryptimi, važiuodami iš Rotoko miesto centro link. Būtų sutaupyta beveik 700 metrų oro vežiojimo...

    JuMZ T2, Levanevskogo prospektas. Visos šiame pranešime esančios nuotraukos iš šio prospekto.




    LAZ-52522.



    Troleibusai:
    Keletas ZiU-682, tame tarpe Ukrainoje surinktas Dnipro E187 (realiai Trolza, o dar konkrečiau ZiU-682 su nauju priekiu), taip pat keletas JuMZ T2, keletas MAZ Eton T103. Iš įdomesnės technikos - 4 vnt. Ikarus 280T iš Budapešto. Daugiau nei vienas Ukrainos miestas nėra nupirkęs Ikarus troleibusų iš Budapešto. Dar yra vienas LAZ-52522 ir pernai rudenį nupirktas naujas Dnipro T103.

    Vienkartinio bilieto kaina mano vizito metu 4 gr. Dabar 5 gr. Tokia kaina perkant troleibuse pas konduktorių ar vairuotoją. Konduktoriai yra tik 1-ame maršrute, ir tai ne visuose troleibusuose, o kituose maršrutuose bilietą reikia pirkti pas vairuotoja, nors į visus troleibusus įlipimas pro visas duris... Yra e-bilietas, nors kur jie yra, nemačiau, taip pat yra klientų aptarnavimo kasa, kur vienkartiniai kainuoja 4 gr. Ten parduodami ir mėnesiniai bilietai, kurie, kaip supratau, tik elektroniniai. Nors ne visuose troleibusuose yra elektroninio bilieto žymėjimo terminalai... Yra ir mobilioji programėle, bilietas kainuoja 4,5 gr. E-bilietas, aišku, galioja tik troleibusuose, o ne visame VT.

    ZiU-683.



    MAZ Eton T103.



    Ikarus 280T.











    Paskutinis taisė Al1; 2020.04.24, 07:06.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Pravažiavimas tarp Tour-de-l'Ile ir Moulins gatvių.



    Servette g. prie geležinkelio stoties.



    Ten pat.



    Croisette kelias, Vernjė, Ženevos kantonas.



    Ten pat.



    Louis-Casaï alėja, Vernjė, Ženevos kantonas.



    Châtelaine pr., Ženeva.



    Bel-Air. Važiuoja rezervu.



    Louis-Casaï alėja, Vernjė, Ženevos kantonas.



    Pabaiga.
    Paskutinis taisė Al1; 2019.12.19, 20:50.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied



    Posūkis iš Franchises g į Lyon g.



    Lyon g.



    Aéroport g. Meyrin, Ženevos kantonas. Oro uosto kontrolės bokštas.



    Ten pat.



    Servette g. prie geležinkelio stoties.



    Rive galinėje stotelėje.



    Pravažiavimas tarp Tour-de-l'Ile ir Moulins gatvių.

    Paskutinis taisė Al1; 2019.12.19, 20:40.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Bel-Air mazgas.



    Ten pat.



    Trigubo troleibuso interjeras. Vaizdas iš antros priekabos. Dešinėje pusėje tarp ketvirtų ir penktų (galinių) durų yra lentynos bagažui (nes trigubi važiuoja tik 10 marštrute iki oro uosto).




    Vaizdas pro langą iš antros priekabos



    Bel-Air.



    Marché g.






    Paskutinis taisė Al1; 2019.12.19, 20:16.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Vieux-Moulin g., Onesas, Ženevos kantonas.



    Cirque aikštė (Cirko).



    Saint-Geoges tiltas.



    Pravažiavimas tarp Tour-de-l'Ile ir Moulins gatvių.



    Bois-de-la-Chapelle g., Onesas, Ženevos kantonas.




    Šis autobusas )) varomas hidroelektra.



    Paskutinis taisė Al1; 2019.12.19, 20:52.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Vernier kelias, Vernjė, Ženevos kantonas. Senoji VT dažymo schema buvo mėlynai balta. Nauja - oranžinė ir balta. Kol kas ja nudažyti tik Van Hool troleibusai ir vieno privatininko keli autobusai. Senieji Hess troleibusai iš viso su dar senesne dažymo schema.



    Bel-Air mazgas.



    Emile-Jaques-Dalcroze bulvaras, Ženeva.



    Lyon g.



    Pravažiavimas tarp Tour-de-l'Ile ir Moulins gatvių.



    Saint-Jean g.



    Turrettini krantinė.



    Bel-Air.

    Paskutinis taisė Al1; 2019.12.19, 20:08.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Keleivių kontrolė yra. Ženevoje buvau ne vieną kartą ir ne po vieną dieną, VT naudojausi daug, bet kontrolieriai tikrino tik gal du kartus, o gal ir vieną. Jau nepamenu.
    Įlipimas į troleibusus ir autobusus pro visas duris. Duris atsidaro patys keleiviai, tiek iš lauko, tiek iš vidaus. Nuo 2017 gruodžio visi sustojimai pagal pageidavimą, tiek troleibusų, tiek autobusu. Realiai tai dienos metu, ne anksti ryte ar vėlai vakare ir ne kokioje nors užkampio stotelėje, sustojama visada ir be stabdymo ranka. Tačiau norint išlipti, reikia spausti STOP mygtuką. Sustojus stotelėje, durys atsidarys pačios, jei prieš tai buvo nuspaustas STOP mygtukas prie durų. Atsidarys tik tos durys, prie kurių buvo nuspaustas STOP mygtukas, o ne visos. Ne prie durų esantys STOP mygtukai durų neatidaro, todėl reikės spausti durų atidarymo mygtuką prie durų.



    Terrassière g., Ženeva.



    Servette g.



    Pravažiavimas tarp Tour-de-l'Ile ir Moulins gatvių.



    Marché g.



    Lyon g.


    Paskutinis taisė Al1; 2019.12.19, 19:40.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Taigi, kaip minėjau, yra 6 troleibusų maršrutai. Numeracija bendra, tačiau išlaikant istorinį tęstinumą su tais maršrutais kurie egzistavo anksčiau. Po Anmaso tramvajaus ir Ženevos RER‘o paleidimo žadama (ne iš karto, o kitais metais) VT maršrutų reforma ir maršrutų numeracijos reforma.

    Bilietai parduodami automatuose, kurie yra visose stotelėse kur tik kiek didesni keleivių srautai, o centrinėje miesto dalyje visose. Taip pat yra klientų aptarnavimo centrai, kur galima įsigyti bilietus, bet ten pagrinde aptarnaujami lengvatinius ar mėnesinius bilietus turintys keleiviai, nes automatai tokių bilietų neparduoda. Bilietai transporto priemonės viduje parduodami tik kai kuriuose autobusuose, apie tai bus temoje apie autobusus. Vietinė bilietų sistema integruota į nacionalinę ir iš dalies su gretimų Prancūzijos regionų teritorijomis, į kurias važiuoja TPG autobusai. Tarifų sistema yra zoninė ir išdirbta visos Šveicarijos mastu. Bendro bilieto sistema Ženevos zonoje galioja ne tik TPG visų rūšių VT, bet ir geležinkeliuose, taip pat maršrutiniuose (ne turistiniuose) laivuose Ženevos ežere. Ženevos miestas ir didelė dalis gretimų kantono teritorijų, bet ne visos, priklauso centrinei Ženevos zonai. Bilietų yra įvairių rūšių.

    Bilietų kainos nemažos. Tipinės kainos. Vienkartinis 60 min. bilietas su persėdimais 2 klase – 3 frankai, pirma klase 5,4 franko. 1 klasė yra tik traukiniuose ir galbūt kai kuriuose laivuose. Bet, kaip matyti, net ir miesto VT bilietai yra 1 ir 2 klasės. Lengvatiniai 60 min., 2 ir 1 klase, atitinkamai, 2 ir 3,5 franko. Yra dar trumpo atstumo bilietas, galiojantis važiuoti iki 3 stotelių be persėdimo, kuris kainuoja 2 frankus (pilna kaina) ir galioja tik TPG maršrutuose. Turistams svarbus 24 val. bilietas Ženevos zonai kainuoja 10 frankų. Jei atvykote po 9 val. ryto, galima naudotis 9 h dienos bilietu galiojančiu iki tos dienos eismo pabaigos, kuris yra pigesnis – 8 frankai. Visų zonų 24 val. bilietas kainuoja 18,5 franko. Yra lengvatiniai paros bilietai, bet jie vietiniams, o ne užsieniečiams. Vardinis mėnesinis bilietas 2 klasei Ženevos zonoje kainuoja 70 frankų. Jaunimo, pensininkų – 45 frankai. Nevardinis mėnesinis kainuoja 100 frankų. Beje, yra lengvatiniai ir 1 klasės bilietai, bet tik pensininkams, o ne jaunimui. Šveicarijos franko kursas – 1 frankas lygus maždaug 0,9 euro. Visi viešbučiai ir kitokie apgyvendinimo namai privalo duoti nemokamą paros bilietą Ženevos zonai (2 klasės). Taip pat atskridus lėktuvu į Ženevą, oro uoste galima gauti nemokamą berods 80 minučių galiojantį VT bilietą.

    Bilietai yra popieriniai (parduodami automatuose ir duodami viešbutyje ar oro uoste) ir elektroniniai. Elektroniniai (plastikinė kortelė) tik vardiniai ir mėnesiniai, lengvatiniai. Bet jokių bilietų žymėti nereikia. Jokių validatorių, komposterių Ženevos VT nėra.

    Bouchet sankryža, Vernjė, Ženevos kantonas.



    Galinė 10 maršruto stotelė prie oro uosto.



    Prie oro uosto. Troleibusai labai sklandžiai ir greitai pasuka. Dar nespėjus priekabai pasukti, vairuotojas jau spaudžia gazą. Vilniuje ar Kaune suktų 3-5 km/h greičiu...



    Prie oro uosto.



    Bouchet sankryžą, Vernjė, Ženevos kantonas.



    Meyrin kelias.


    Paskutinis taisė Al1; 2019.12.19, 19:28.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Troleibusai važinėja greitai ir yra manevringi. Kontaktinis tinklas geros kokybės ir neriboja nei greičio posūkiuose, nei važiuojant per iešmus ar kryžmes, nei susikertant troleibuso ir tramvajaus KT. Visas VT dirba tiksliai, vėlavimai minimalūs. VT „šikančių“ keleivių nelaukia, visokių bėgančių iki VT, žioplių, nespėjančių ir pan. nelaukia ir važiuoja. Nieko, atvažiuos kitas. Nes grafikai taip suderinti, VT šviesoforuose yra išstatyti taip, kaip reikia, kad būtų kuo mažiau gaištama ir pravažiuojama konkreti sankryža ar stotelė. Jei bus laukiama, tai transporto priemonė ne tik išsimuš iš grafiko, bet ir trukdys kitiems VT, nes jų važiavimo laiku važiuos kita transporto priemonė ir ta, kuriai tas laikas skirtas, gali nespėti pravažiuoti savo laiku. Pas mus tai kai kurie užsiputotų, straipsnius rašytų, kad jo, bėgančio į autobusą, vairuotojas nepalaukė... Grasintų nebesinaudoti VT... Ne, nėra viskas taip jau griežtai ir Šveicarijoje. Užkampiuose tikrai palaukia. Nelaukia magistralėse, centrinėje miesto dalyje ir piko metu.

    Troleibusai, kaip ir visas pagrindinis VT darbo d. dirba nuo 4.30 ryto iki 24-1.30 val. Naktinis VT kursuoja naktimis iš trečiadienio į ketvirtadienį (kas keista) maždaug iki 0.30-1 val. ir iš penktadienio į šeštadienį iki 2 val. Kursavimo intervalai darbo dienomis nuo 6 iki 10 minučių visą dieną. 6 min. piko metu, 10-12 min. ne piko metu, 20 min. ankstų rytą ar vėlų vakarą.
    Poilsio dienomis VT darbas pradedamas maždaug valandą vėliau, o baigiamas vidurnaktį. Intervalas 10-20 min. visą dieną iki darbo pabaigos. Grafikai iš esmės taktiniai.

    KT radiusai kreivėse ir kita.

















    Paskutinis taisė Al1; 2019.12.19, 19:15.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Ženeva – antrasis pagal gyventojų skaičių Šveicarijos miestas, kantono centras. Pats kantonas yra mažesnis už Vilnių, nemažą jo dalį sudaro pats Ženevos miestas su kitomis miesto tipo komunomis, tampriai ir neatskiriamai (vizualiai nežinant ar nematant ženklo nenustatysi, kur čia Ženeva, kur gretima miesto tipo komuna) suaugusiomis su Ženeva. Kantonas beveik iš visų pusių apsuptas Prancūzijos, šiaurės rytuose įsiremia į Ženevos ežerą ir su likusia Šveicarija turi gan siaurą jungtį šiaurėje. Pačioje Ženevoje gyvena 200 tūkst., o kantone – 0,5 milijono gyventojų. Kantono plotas 282 kv. km. Palyginimui, Vilniaus miesto plotas 401 kv. km. Yra ir kaimiškų teritorijų. Pietryčiuose ir pietuose ties Ženeva yra gan tankiai apgyvendinta Prancūzijos teritorija.

    Ženevos viešasis transportas (Transports publics genevois (TPG)) – kantonui priklausanti viešojo transporto kompanija, kuri užsiima keleivių vežimu tramvajais, troleibusais ir autobusais, vežimo organizavimu, investicijomis į VT kantone ir už jo ribų. TPG taip pat priklauso 49 proc. greta esančio Prancūzijos Anmaso miesto VT kompanijos akcijų. Ženevos miesto viešasis transportas atlieka viso kantono viešojo transporto funkcijas. Ženevos kantone neveikia visoje likusioje Šveicarijoje veikiantis „Postbusas“. Taip pat kai kurie maršrutai driekiasi į Prancūziją ar yra joje pilnai. Visgi regioninio (tarptautinio) transporto iš gretimų Prancūzijos miestų į Ženevą funkcijas atlieka kita kompanija. Apie ją bus temoje apie Ženevos autobusus. Taip pat Ženevos VT aptarnauja kelias gretimo Vo kantono teritorijas.

    Terrassière g., Ženeva.



    Emile-Jaques-Dalcroze bulvaras, Ženeva.



    Troleibusai Ženevoje atsirado 1942 m. Ir palaipsniui keitė tramvajaus linijas. Ne visada pilnai, kai kurie tramvajų maršrutai buvo dalinai ar visiškai pakeisti autobusais. Devintajame XX a. dešimtmetyje jau troleibusų linijos pradėtos keisti autobusais, kai kurios vėliau vėl pakeistos troleibusais. Šiuo metu Ženevoje yra 6 troleibusų maršrutai ir 91 troleibusas. Linijų ilgis yra apie 30 km. Šiuo metu naudojami 4 modelių troleibusai: trijų modelių dvigubi, vieno – trigubi. Patys seniausi - Hess SwissTrolley 1 (BGT-N), jų jau mažiau nei 10 vnt., jie pusiau žemagrindžiai. Neaišku, ar turi autonominę eigą. Visi kiti troleibusai turi dyzelinius generatorius. Hess SwissTrolley 3 (BGT-N2C) dvigubi ir Hess lighTram (BGGT-N2C) trigubi. Pastarieji dirba tik 10 maršrute, kuris važiuoja į oro uostą. Naujausi - Van Hool Exqui.City 18.
    Turimų troleibusų pilnai pakanka visiems maršrutams aptarnauti, todėl autobusai vietoj troleibusų nevažinėja.

    Hess SwissTrolley 1 (BGT-N), Deux-Ponts g.



    Hess SwissTrolley 3 (BGT-N2C), Vernier kelias, Vernjė, Ženevos kantonas.



    Hess lighTram (BGGT-N2C), Lyon g.



    Van Hool Exqui.City 18, pravažiavimas tarp Tour-de-l'Ile ir Moulins gatvių.



    Naujesnių dvigubų ir trigubų Hess'ų dyzeliniai generatoriai yra priekaboje (trigubų - pirmoje).



    Važiavimas autonomine eiga, sankryžoje nukritus štangoms. Moulins gatvė, Bel-Air VT mazgas.

    Paskutinis taisė Al1; 2019.12.19, 19:15.

    Komentuoti:


  • Etransport
    replied
    Šveicarija , Sant Galenas

    Komentuoti:

Working...
X