Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Troleibusai pasaulio miestuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Al1
    replied
    Ant Šodrono tilto.



    Echallens pr.
    NAW/Lauber 91T su Hess APM priekaba. Jie skaičiuoja jau paskutines dienas. Perkama nauja partija troleibusų, kurie pakeis šiuos veteranus. Perkami dvigubi ir trigubi nauji troleibusai Hess. Trigubi vėliau bus panaudoti planuojamam BRT su troleibusais. Kol kas jie važinėja įprastais maršrutais.



    Pabaiga.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kontaktinio tinklo Lozanoje nuotraukos.





    Lozanos AS buvusiame 1-ojo maršruto troleibusų žiede. KT neišardytas.





    Susikirtimas su LEB geležinkelio KT.




    Iš arčiau.



    Prie geležinkelio stoties.



    Vaizdas Šodrono tilto link.



    Dviejų linijų sėjimas į vieną ir persikirtimas. O gal visų trijų suėjimas ir išsišakojimas į dvi?





    Siauroje gatvėje atramos tik vienoje pusėje, o KT aviem judėjimo kryptimis ant to paties kronšteino.



    Tunelis (dešinėje). Nenaudojamas buvęs VT mazgas. KT neišardytas. Troleibusų eismas vyksta tik viena kryptimi, iš kairės į dešinę (per tunelį).


    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Interjeras.



    Prie geležinkelio stoties.



    Ten pat, tik kiek iš kitos vietos. Autonominė eiga.



    Saint-Amédée g.




    Bellevaux galinis žiedas.



    Béthusy pr.



    Terreaux g.



    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Hess BGT-N2D (Swisstrolley 4) nuotraukos. Suraskite skirtumus lyginant su Hess BGT-N2C (Swisstrolley 3).
    Ant Šodrono tilto.



    Saint-François aikštė.



    Posūkis iš Georgette į de la Gare prospektą.



    Ant Didžiojo tilto.



    Ant Didžiojo tilto, tik kitoje vietoje.



    Terreaux g.



    Grand-Pont g.



    Ant Šodrono tilto.

    Paskutinis taisė Al1; 2021.04.20, 17:32.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kai kas sako, kad troleibusai nejudrūs, jiems reikia didelio posūkio spindulio ir pan. Nieko panašaus. Šiame rytiniame mini žiede prie geležinkelio stoties laisvai apsisuka 360 laipsnių dvigubi troleibusai. Ir tai jie daro kelis kartus greičiau, nei Vilniuje ar Kaune troleibusai pasuka 90 laipsnių kampu eilinėje sankryžoje...






    Kartais žieduose apsisuka ir su autonomine eiga. Ne dėl to, kad papračiau, o dėl pakeistos maršruto trasos.
    Vakartinis minižiedas prie geležinkelio stoties.



    Ten pat.



    Bellevaux galinis žiedas.



    Interjeras.





    Ant Šodrono tilto.



    Ant Šodrono tilto, į priešingą pusę.



    Paskutinis taisė Al1; 2021.04.20, 17:19.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tęsiu fotoreportažą iš Lozanos.

    Pradžia čia
    https://www.miestai.net/forumas/foru...54#post1811402 ir sekančiuose keliuose pranešimuose.

    Taigi, be NAW/Lauber 91T su priekaba, Lozanoje važinėja dvigubi troleibusai yra Hess BGT-N2C (Swisstrolley 3) ir Hess BGT-N2D (Swisstrolley 4) modelių; iš išorės skirtumai nedideli. Pirmieji senesni, antrieji naujesni.
    Visi troleibusai turi dyzelinius generatorius.

    Hess BGT-N2C (Swisstrolley 3) nuotraukos.

    Alloys-Fauquet kelias.



    Georgette pr.



    Šodrono tilto prieigos.



    Ant Didžiojo tilto.



    Saint-François aikštė.



    Prie geležinkelio stoties.



    Ant Didžiojo tilto.

    Paskutinis taisė Al1; 2021.04.20, 17:11.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Tai būtent reikia siųsti lėtai važiuojančius.

    Komentuoti:


  • Etransport
    replied
    Gaila kiek buvęs Vilniuje , nieko nesu nufilmavęs , kad nors kiek greičiau važiuotu , bet iš Kauno yra nemažai šiame video

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Reikėtų dar pridėti video su Vilnium ir nusiųsti Susisiekimo paslaugoms ir savivaldybei.

    Komentuoti:


  • Etransport
    replied
    Video iš mano aplankytų miestų yra užfiksuota kad troleibusai tikrai nėra lėti , ir kad jie gali greit įveikti posūkius , bet tinko susikirtimus ir kryžmes .

    Komentuoti:


  • Etransport
    replied
    Ukraina , Lutskas troleibusai 2020 metais

    Komentuoti:


  • Etransport
    replied
    Ukraina , Poltava troleibusai 2020 metais

    Komentuoti:


  • Etransport
    replied
    Ukraina , Charkovas troleibusai 2020 metais


    Komentuoti:


  • Etransport
    replied
    Daug mikrobų maršrutų (Dauguma 5-15min intervalais), dalis iš jų dubliuoja troleibusų maršrutus , kiek pastebėjau labai daug važiuojančių būtent mikroautobusais kadangi jie važiuoja vienas po kito , o troleibusai važiuoja nelabai tolygių intervalų , stotelėse nėra grafikų , tai tik keliuose stotelėse buvo švieslentės . Taip pat yra keli autobusų maršrutai dėl jų dubliavimo tiksliai nepasakysią.
    Paskutinis taisė Etransport; 2021.02.12, 13:27.

    Komentuoti:


  • RAW
    replied
    O kodėl tokie dideli intervalai? Nėra kam važinėti? Ir kam tas apšvietimas ant stogo (13:05)? Tiuningas?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Taigi 3 troleibusą dubliuoja berods 18 "valdiškas" autobusas.

    Komentuoti:


  • Etransport
    replied
    Pagrinde dažniausiai važiuoja berods 14 ir 3 maršrutai , kitų maršrutų intervalai 1 ar 2 kart į valandą. Teko susidurti savaitgalio vakare 17h baigus filmuoti kitapus hidroelektrinės jau planavau judėti link hotelio , bet pagal realų laiką artimiausias troleibusas tik už geros valandos , pietų pertraukos tarpai.
    Paskutinis taisė Etransport; 2021.02.07, 17:58.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Intervalai turbūt tragiški, ypač dienos metu? Gerai tai, kad visi troleibusai tvarkingai aprengti vyšyvankomis. Prieš kelis metus taip nudažytos buvo tik kelios Škodos.

    Komentuoti:


  • Etransport
    replied
    Ukraina , Zaporožė troleibusai 2020 metais

    Komentuoti:


  • Etransport
    replied
    Ukraina , Dnipras troleibusai 2020 metais

    Komentuoti:

Working...
X