Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Troleibusai pasaulio miestuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Etransport
    replied
    Ukraina , Chmelnyckis (Khmelnytskyi)



    Komentuoti:


  • Etransport
    replied
    Ukraina , Ternopolis (Ternopil)


    Komentuoti:


  • Etransport
    replied
    Kaip ir daugumoje miestu bilietus parduoda konduktoriai , dėl ženklo neįsidėmėjau . Keleivių skaičius ribojamas tiek kiek yra sėdimu vietų , konduktorius ji reguliuoja pro priekines duris jei yra dideli keleivių srautai.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Keleivių mažai. Ir ką reiškia tas užrašas priekyje, kad pervežimai specialūs? Nemokamai veža? Kažin. Konduktorių nėra. Talonus turbūt kioskuose parduoda ar vairuotojas?

    Komentuoti:


  • Etransport
    replied
    Ukraina , Černivciai (Chernivtsi)
    Mieste važineja nemažai troleibusu gautu iš Europos , Arnhemo senieji Den , Škodų iš įvairių Čekijos miestų , bei iš Bratislavos ir Košice . Nesenai gauta Hess troleibusai iš Bylio . Bet troleibusu priežiura ne iš geriausiu.....

    Komentuoti:


  • Etransport
    replied
    Ukraina , Ivano Frankovskas (Ivano Franskivsk) troleibusai 2020 metais
    Mieste po mažu baigia išnaikinti Škoda troleibusus , nesenai gautais iš Linco Volvo troleibusais ,bei Gräf & Stift troleibusais iš Salzburgo.
    ​​​​​​​

    Komentuoti:


  • Etransport
    replied
    Keleivių skaičius neribojamas , buvo gan ir stipriai užpildytu troleibusų . Neatnaujintų Škoda 14Tr nemačiau kaip ir Škoda 15Tr .

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Keleivių mažai. Irgi riboja skaičių? Neatnaujintų Škodų 14Tr nėra? Škoda 15Tr turbūt irgi dėl mažo keleivių skaičiaus neišleidžiamos...

    Komentuoti:


  • Etransport
    replied
    Ukraina , Lvivas (Lviv) troleibusai 2020 metais

    Komentuoti:


  • Etransport
    replied
    Ukrainoje viešasis transportas veža tik keleivius tiek kiek yra sėdimų vietų. Tad kartais ypač piko metu būna pasilikusių keleivių laukti sekančio troleibuso. Šiuo metu važinėja visi 5 gauti Dnipro troleibusai, kiek girdėjau dar keletą turėtų gauti.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Klausimas, ar Škodos 9Tr dr važinės... Korona, kol kas jų nereikia, troleibusai pustuščiai, nors iki koronos važinėdavo gerai apkrauti, keleivių trūkumu nesiskundė.

    Komentuoti:


  • Etransport
    replied
    Ukraina, Rivnė troleibusai 2020 metais

    Komentuoti:


  • Etransport
    replied
    Čekija , Opava troleibusai 2020 metais



    Komentuoti:


  • Etransport
    replied
    Vokietija , Ebersvaldė , troleibusai 2020 metais



    Komentuoti:


  • Etransport
    replied
    Čekija , Jihlava troleibusai 2020

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Kommersant.ru 2020.08.25
    Уехала эпоха / Nuvažiavus epocha

    Maskvoje nuo praėjusios savaitės panaikinti troleibusai. Palikta simbolinė troleibusų linija, kur važinės du retro troleibusai.
    Maskvos troleibusų istorija - fotogalerijoje.
    ​​​С 25 августа в Москве началась новая транспортная эпоха — все троллейбусные маршруты ликвидированы и заменены на электробусные. «В знак уважения» мэрия оставила один маршрут, по которому будут ходить два ретротроллейбуса.
    История столичных троллейбусов — в фотогалерее “Ъ”.

    https://www.kommersant.ru/doc/4466859

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Pirmi kadrai. O ir kiti... Troleibusas ne prasčiau nei autobusas išvažiuoja iš galinės stotelės, įveikia kreives... Įdomu, kaip Lietuvoje tai atrodytų. Vilktųsi 3 km/h greičiu, kol iš kreivės išvažiuotų...

    Komentuoti:


  • Etransport
    replied
    Čekija ,Zlynas (Zlín) troleibusai 2020



    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Ko norėti, kai Maskvą valdo elnių medžiotojo palikuonis, kuris gerai sugeba organizuoti šaligatvio plytelių keitimą naujomis kas porą metų...

    Komentuoti:


  • Petr
    replied
    Šiandien, 2020 metų rugpjūčio 25 dieną, užvažiavo į parką paskutinis Maskvos maršrutinis troleibusas. Nuo šiol troleibusų eismo Maskvoje nebėra. Prieš 6 metus tai buvo didžiausia pasaulyje troleibusų sistema.

    Didžiausia maršrutų dalis pakeista dyzeliais, mažoji - elektrobusais. Kaip taisyklė, elektrobusų vienam maršrutui reikia daugiau, nei troleibusų, nes sugaištamas papildomas laikas pakrovimui.

    Bent man tai yra be galo skaudus įvykis, turint omeny kiek potencialo turėjo ši sistema ir ant kiek neracionaliai buvo vykdomas elektrobusų įvedimas.

    Komentuoti:

Working...
X