Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Troleibusai pasaulio miestuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Briedis
    replied
    Parašė Muzungus Rodyti pranešimą
    Kuo ne Siaures Koreja?
    Pchenjane ir tai gražesni važinėja.

    Komentuoti:


  • Muzungus
    replied
    Kuo ne Siaures Koreja?

    Komentuoti:


  • Arelis
    replied
    Aš neturiu žodžių.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied




    T. Ševčenkos pr.









    Kiev 12.05.



    LAZ E183D1.



    Nei Bogdanų, nei BKM nemačiau.
    Paskutinis taisė Al1; 2016.09.26, 20:43.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied








    M. Gruševskio ir T. Ševčenkos pr. sankryža.





    Paskutinis taisė Al1; 2016.09.26, 20:39.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Čerkasai, Ukraina.

    Miestas yra srities centras, gyvena apie 280 tūkst. gyventojų. Miesto tansportas - autobusai ir troleibusai. Maršrutinių taksi nėra, mikroautobusų atliekančių autobuso funkcijas taip pat.
    Troleibusai mieste kursuoja 15 maršrutų, tačiau jie, deja, nėra pagrindinė transporto rūšis, nes autobusai juos lenkia kursavimo dažnumu (kas svarbiausia) ir maršrutų skaičiumi.
    Bilieto kaina 1,5 grivnos, bilietus parduoda konduktorės, yra lengvatos. Lengvatos skiriasi kiekviename mieste. Autobusuose lengvatos paprastai negalioja, nors viskas priklauso nuo miesto.
    Čerkasų miesto gatvių tinklas yra stačiakampio planavimo. Tai palengvina VT planavimą, tačiau troleibusų tinklui tai negalioja. Akivaizdu, kad anksčiau būta kur kas stipresnės troleibusų sistemos. Dabartiniu metu troleibusai pergyvena nuosmukį, nors šiemet nupirkta partija Bogdanų ir baltarusiškų BKM 321. Pastarieji, tiesa, kažkur nauji marinavosi 4 metus ir tik šiemet pasiekė miestą. Iš viso naujų 23 vnt. Iš viso parke yra virš 90 troleibusų, tiesa, apie 15-20 iš jų užkonservuoti. Be minėtų BKM 321 ir Bogdanų yra dar keletas LAZ E183D1, nemažai ZiU-682 bei dvigubų ZiU-683 ir ZiU-6205. Pastarieji - tai tik kiek naujesnis ZiU-683 modelis, iš išvaizdos niekuo nesiskiriantis. Dvigubų ZiU yra 31 vnt., dauguma dirbantys. Čerkasai yra vienintelis miestas Ukrainoje, kur tiek daug dvigubų ZiU. Dar yra vienas Kiev-12.05.

    Pradedu nuo geležinkelio stoties. Šalia yra ir autobusų stotis. Troleibusai iki stoties kursuoja vos 1-2 kartus per valandą ir tik dienos metu, vakare jie į stotį neužsuka. Viena iš pagrindinių linijų praeina už kvartalo nuo stoties, juo važiuojantys troleibusai ir užsuka į stotį. Tačiau dauguma neužsuka.







    Krovinis troleibusas KTG-4. Ši ir kitos nuotraukos iš T. Ševčenkos pr. ir Smilianskos g. sankryžos.



    Mokomąjį numerį У-01 turintis troleibusas miesto maršrute.






    ZiU-6205.



    Paskutinis taisė Al1; 2016.09.27, 07:03.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Elis Rodyti pranešimą
    Nu jo... Pas mus net autobusai labai retai važiuoja žvyrkeliais, o čia gatvių, kuriose važiuoja troleibusai nesugeba suasfaltuoti. Ir patys troleibusai, švelniai tariant, tragiškai atrodo. Iš kitos pusės- tai provincija, o ir Lietuvoje provincijoje VT būklė panaši...
    Tai srities centras, o VT būklė Ukrainoje kiekvienoje srityje skiriasi, nes priklauso nuo vietinės valdžios, privačių vežėjų mafijos ir pan. Netgi pagal autobusų (maršrutkių) modelių paplitimą kiekvienoje srityje yra skirtinga situacija. Vienoje srityje daugumoje miestų dominuoja visokie Delfinai, Rūtos, MB Sprinter, VW LT45, o kitose BAZ'ai, Bogdanai ir didesni autobusai.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Kaip pats miestas? Galima daugiau įspūdžių, planuojam apsilankyt
    Lankytis labai labai verta. Miestas gražus.

    Komentuoti:


  • rytis001
    replied
    Pravincijos zinios sako, kad ten daugiau geresniu paskutiniu metu ir ankščiau pirktų Škodų iš Čekijos nei tų pavargusių kurios irgi dar geros

    Komentuoti:


  • Elis
    replied
    Parašė SuperPants Rodyti pranešimą
    https://www.youtube.com/watch?v=nszxnyvoewg Pamačius šį video, pasidarė ukrainiečių išties nuoširdžiai gaila, viskas apleista iki absurdo...
    Nu jo... Pas mus net autobusai labai retai važiuoja žvyrkeliais, o čia gatvių, kuriose važiuoja troleibusai nesugeba suasfaltuoti. Ir patys troleibusai, švelniai tariant, tragiškai atrodo. Iš kitos pusės- tai provincija, o ir Lietuvoje provincijoje VT būklė panaši...

    Komentuoti:


  • SuperPants
    replied
    https://www.youtube.com/watch?v=nszxnyvoewg Pamačius šį video, pasidarė ukrainiečių išties nuoširdžiai gaila, viskas apleista iki absurdo...

    Komentuoti:


  • Elis
    replied
    Kodėl jo nenaudoja?

    Komentuoti:


  • Raikkonen
    replied
    Jo būklė niekuo nepasikeitus nei nuotraukose tame puslapyje.

    Komentuoti:


  • rytis001
    replied
    Buvai troleibusų parke? Jai taip gal fotkinai šita neaiškų:
    http://transphoto.ru/vehicle/121137/

    Komentuoti:


  • Raikkonen
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Kaip pats miestas? Galima daugiau įspūdžių, planuojam apsilankyt
    Nemanau kad važiuočiau dar kartą, bet aplankyti Lvovą tikrai verta - nors pinigų stygius jaučiamas, bet tikrai yra ką pamatyti ir be parduotuvių su mažomis kainomis

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Kaip pats miestas? Galima daugiau įspūdžių, planuojam apsilankyt

    Komentuoti:


  • Raikkonen
    replied
    Lvovas, Ukraina

    Lvove yra 10 troleibusų maršrutų, kuriuose kursuoja apie 40 troleibusų. Troleibusų maršrutų tinklas neapima viso miesto, o tik kai kurių rajonų gyventjas priveža iki centro. Krusavimo dažnis visai neblogas, todėl nors ir dauguma troleibusų seni, jais važinėti maloniau nei autobusais, į kuriuos beveik neįmanoma įlipti dėl keleivių kiekio. Troleibuso bilieto kaina 2 grivinos (maždaug 7 euro centai), taip pat galioja nuolaidos studentams (autobusuose jos negalioja) ir yra mėnesiniai bilietai, kurie gali būti kombinuoti su tramvajais.

    Daugiausiai mieste važinėja Škoda troleibusai, kurie labai apleisti. Padoriau atrodo tik vėliausiai iš Čekijos nusipirktos Škodos. Taip pat vietinės gamybos LAZ ir Electron ir vienas Bogdan.

    Naujausi Electron T19102, atvykę vos praeitų metų gale. Tokių Lvove yra trys.




    Tragiškai atrodantis Bogdan Т60111




    LAZ E183D1




    Po rimto kapitalinio remonto beveik naujai surinkta Škoda 14Tr02/6
    Nuotraukas kaip atrodo viduje galite rasti <čia>.


    Ko geriausiai mieste atrodanti Škoda 14TrM iš Pilzeno.




    Kitos Škoda 14Tr










    Troleibusui aplenkti troleibusą Lvove nėra problema








    Škoda 15Tr


    Troleibusų parke






    Na ir didžiausia egzotika, bent jau man, - ЛАЗ-52522. Jų Lvove eksploatuojama vos penki, beveik visus juos teko sutikti miesto gatvėse. Išlaužytos ir judančios sėdynės ko gero tik prideda daugiau malonumo jais važinėti






    Tiek elektrinio Lvovo transporto nuotraukų.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Budapeštas, nuotraukos praeitos savaitės. Šiap 2XX serijos Ikarus'ų gan nemažai ir visi jie gan neblogai atrodo. Autobusai turbūt su pakeistais varikliais, garsas nebe toks, labiau man primena Vanhool A300. Troleibusai lygint su musiškėm Škodom, tylos etalai Porą troleibusų foto:







    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Troleibusas, apsimetantis tramvajumi
    Troleibusus valdo optinė sistema, kuri seka punktyrines linijas ant gatvės.

    Komentuoti:


  • rytis001
    replied
    Nežinau jokio budo kaip tai galėjo nutikti apart, kad nebent vairuotojui širdis sušlubavo... Gaila. Stulpas ne Made in China matosi
    Čia jau ir armonika lužo, ar taisys dar?

    Komentuoti:

Working...
X